Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A lánc - Paramount Network, 01:20 |
Ál/Arc - Mozi+, 01:30 |
Magnólia - HBO, 01:35 |
Égető bizonyíték - Viasat Film, 01:45 |
A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső - Film Café, 02:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Nicolas Cage (61) |
Clint Mansell (62) |
Jeremy Renner (54) |
Uwe Ochsenknecht (69) |
Sammo Hung (73) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Nosferatu (2024) - Vélemények |
Pokoli rokonok (sorozat) - Vélemények |
A hivatal (sorozat) - Vélemények |
- Filmes Sámánok Rendje - |
S.E.R.E.G. (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Végzetes vonzerő |
Chad Marriott |
2013-07-06 20:43.10 |
Nem rossz a film. lehetne benne hibákat keresni, de egy ilyen hangulat drámánál teljesen feleslegesnek érzem. nem a sztori, nem a színászi játék a lényeg,hanem az a hangulat, amit megragad, amit átnyújt a nézőnek, ha eléggé befogadó állapotban van.
Érdekes, hogy mindenki a történet a történetben, ami a történetben struktúrát elemzi a film kapcsán, ami valóban nem újdonság. Sokkal fontosabb szerintem a két másik konzekvencia,amelyek a következők: 1. Pokoljárás mind a tehetséges és tehetségtelen embernek az élet. Egyik nem tud vagy nem képes élni a lehetőségeivel, másiknak pedig vannak lehetőségei, de a tehetségtelenség örök életében nyomasztani fogja. A tudat, hogy mindig van nála valaki, aki jobb. 2. Az ember az életben folyton hajszol valamit. Ennek a folytonos keresésnek az a következménye, hogy lemarad élete boldog pillanatairól, vagy a jövőbeni lehetőségeket veszíti el. Mind Rory, mind Clay, mind pedig az öreg megszállottjai voltak az írásnak,hogy önmagukhoz képest mások, nagyobbak legyenek, emiatt viszont elmulasztották boldogan élni az életet. |
2012-12-22 22:45.34 |
Imádtam! Ugyanazt az élményt kaptam, mint a Dan és a szerelem alkalmával. Steve Carell visszafogottan, abszolút profizmussal uralja az egész filmet, mindamellett hagyja, hogy Keira Knightley igazi partnere legyen.
A zeneválasztás hihetetlenül el van találva, már az első jelenetben érezhető, amikor a világvége bejelentésekor megszólal a The Beach Boys Wouldn't it be nice című száma. |
2012-12-16 20:14.41 |
A kedvenc idézetem a menny-pokol összehasonlítása. A menny is ugyanolyan, mint a pokol, de előbbiben az emberek egymást etetik a hatalmas evőpálcikával. Gyönyörű hasonlat arról, hogy a menny vagy pokol megélése választás kérdése... |
2012-12-16 20:11.39 |
A Krokodilok bölcsessége, amióta láttam, ami még a bemutató évében volt, a kedvenc filmem. Évekkel később sem veszítette el a listán elfoglalt helyét.
Amellett, hogy gyönyörű képi világa van, zseniális színészek lettek összeválogatva, olyan örök érvényű életbölcsességeket rejt magában, amelyek még mindig mosolyra fakasztanak, vagy könnyeket csalnak elő. Érdekes belegondolni, ahogyan a történet írója az emberekről vélekedik. Az ember ösztönlény, még ha akar, sem tud bensejében élő állati vágyain felülkerekedni. Bérmennyire intelligens vagy okos az illető, az érzelmek iránti olthatatlan vágya elemészti. A megváltó lehet a NŐ maga, ha képes feláldozni magát, hogy megmenthesse a férfi lelkét. Történetünk végén a nő csak félig hozott áldozatot, így nem tudta megmenteni a hőst. |
2012-10-14 20:27.44 |
A háromféle trailer csalóka, de előtte szerencsém volt megnézni a Bricket, és tudtam, hogy mit kapok Johnsontól. Zsenialitást tisztán.
Ami egy átlagos nézőnek zavaró lehet, hogy ez a film valóban nem időutazós mozi Ahogy a Brick "high-school film noir" volt, úgy a Looper sem az elméletet taglalja, nem az időutazást és a misztikumot helyezi előtérbe, mint mondjuk a Donnie Darko. Johnson első és legfontosabb védjegye a zsánertisztelet, a másik pedig az emberi kapcsolatok, az ember és a környezete viszonya és a társadalomkritika. Ezt a kettőt szervesen és hozzáértő kezekkel gyúrja össze, egyiket használva a másik megmutatására. Tökéletes filmélmény volt számomra. |
2012-09-22 14:21.43 |
Igazán érdekesen és relatíve szabadon kezeli az időutazással kapcsolatos kérdést. Míg a legtöbb ilyen témájú film pont a sorsszerűséget veszi alapul, vagyis az ember akármit tesz, akárhogy akarja manipulálni az időt és a saját illetve környezete tetteit, ebben a filmben ezzel nem foglalkoznak. Jelen esetben a szereplők irányítanak, és a sors, mintegy szerencsés tényező üti fel a fejét, amely segíti a főszereplőt a jó ügy érdekében való harcban.
Igényes vígjáték, ellenállhatatlan humorral és csavaros dramaturgiával. |