Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Képlet - Film Café, 18:35 |
Dzsungelből dzsungelbe - Film Mánia, 18:45 |
Amerikába jöttem 2. - Moziverzum, 18:50 |
Jóravaló feleség - Viasat Film, 19:00 |
Az 57-es utas - AMC, 19:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jena Malone (40) |
Goldie Hawn (79) |
Jimmi Simpson (49) |
Cherry Jones (68) |
Nicollette Sheridan (61) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Kölyköd voltam - Vélemények |
Filmlánc |
Szólánc igékkel |
Minden ami a karácsonnyal kapcsolatos/film-zene/ |
Örömködő topik - közkívánatra! |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Kölyköd voltam |
Trill Beatrix |
2010-01-03 12:49.08 |
Példaként olvass vissza folyamatában egy kommentsorodat, persze, csak ha nem túl nagy feladat ez számodra... Leírsz valamit, aztán meg letagadod... Szánalmas vagy.
Na mindegy, én befejezem ezt az értetlen vitát azzal, hogy nagyon sokan szerettük a megszüntetett rádókat, és én kíváncsi vagyok a filmre. Mert példátlan döntés született, az egyszer biztos. |
2010-01-02 21:37.15 |
Jó film, de a magyar szinkronban sajnos jópár műszaki tévedés elhangzik...
Ettől függetlenül nagyszerű Winston Cup-hangulat 20 évvel ezelőttről, Robert Duvall pedig remekel benne. |
2010-01-02 21:28.42 |
Kénytelen vagyok a lehető legmagasabb pontszámmal jutalmazni, hiszen a remek színészek mellett a csodálatos, különleges autók és a kellemes zene kísérte akciók megkövetelték. Pedig remake!
Az eredeti sem kutya! |
2010-01-02 21:23.19 |
A történet valóban egy kissé kusza, de Steve McQueen, illetve a Charger és Mustang párbaj simán elviszi hátán a filmet! |
2010-01-02 21:19.34 |
Nagyon jó film, szenzációs színészek, máig egyedülálló történet, nagyon jól felépített díszletek!
Maximális izgalom 2,5 órán keresztül. Csillagos ötös! |
2010-01-02 21:17.42 |
Benzinvérű szabadságimádóknak alapkövetelmény a megtekintése! |
2010-01-01 12:56.57 |
Szerintem tanulj meg olvasni, s az írott szöveget értelmezni.
Négyszer adtak le két óra alatt egy klasszikust... Ebből látszik, hogy fogalmad sincs, mi volt a Sláger. Nem ismételtek egy nap egy számot soha... De mindegy, nem akarom én ezt tovább nyújtani. Nekem (és még jópát százezer hallgatónak) hiányzik a két rádió. S azt meg külön útálom, ha olyanok, mint te, egy személyben akarod megmondani, mi a jó a többségnek... Szégyen. |
2009-12-25 21:58.27 |
Maradjunk csak a rádiók témájánál. És nem szívtam semmit, ellenben az állandóan összeesküvést sejtőkkel...
A "mónika" és "joshibarátsó" valóban katasztrófa, azt ha tehetném, azonnal kiradíroznám örökre a magyar médiatörténelemből. De a rádiók... Mi baj volt velük? Szerintem semmi az égvilágon. S tudod miért? Mert - ellentétben az alábbi kommentelőkkel - én nem szoktam a dolgok mögé okkal, vagy ok nélkül többet sejteni, mint amennyi feltétlenül szükséges. A Sláger (és természetesen a Danubius is) szórakoztatott, informált s segített a tőle telhető módon. Igényesek voltak a zenék (igen, nem elírás!): a magyar és a világ beat és rock nagyjai valóban képesek voltak olyan zenéket produkálni, amelyet élvezni lehetett, a Sláger pedig minden nap szállította az éterben ezeket és nem kerülgetett a hányinger, mint a jelenkor tokijóhoteles gennyedékeitől... És akkor nem szóltam a világbajnok Bumerángról, abban a három ászról, Rokker Zsolttiról, Márta néniről, Brian-ről akikkel éveken keresztül a többi millió hallgatóval egyetemben indítottam az olykor unalmas, s néha kemény napokat. Nos, ma ez az ami hiányzik. És még mindíg nem értem, miért baj az, ha a siker mögött nem egy magyar áll, de mégis jó egy fél országnak? Mert sokkal inkább ez, mint egy magyar tulajdonú förtelem, ami esetleg gyümölcsöző lehet a tulajdonosának, de az aktív rádióhallgatók nagy részének felfordul tőle a gyomra... |
2009-12-24 21:41.45 |
Én viszont nem értek egyet az előttem szólók véleményével úgy általában.
Hiszen volt két, jól működő rádió, amelyeket csak egy fél ország szeretett - persze, ez nem számít. Ahogy az sem, hogy ezen rádiók több ezer - tízezer embernek segítettek az évek folyamán. Mindemellett állati jó zenéket sugároztak (én inkább slágeres voltam - vagyok!). És most akkor olvasom itt azon véleményeket, amelyek már megint a hátsulról jövés ékes példái. Kit érdekel (a fentiek ismeretében), hogy amerikai a tulajdonos (a Slágeré izraeli), meg hogy a celebek sírnak... Amíg valami egy fél ország napjait teszi széppé, akkor hogy jönnek ide az alábbi vélemények. Én igenis szerettem a műsorokat, és ha van (média)isten, akkor a döntéshozók csúnyán felelnek majd a november 18-i tettükért. Mert a két új rádió műsoraiba finoman szólva is bele lehet szarni... |
2009-11-19 08:57.25 |
Hitelesség szempontjából szerintem meg pont ez, illetve a 2. rész volt az, ami az autók szempontjából hihetőnek tűnt. A 3. részben a sok nevetségesen tarka japó verda verda mellett három valódi autó volt erősorrendben: Chevy Monte Carlo Bill Mitchell-blokkal, Viper SRT10 és az utolsó snittben Vin Diesel Road Runnere.
Ebben a részben viszont egy vagon autó volt, a Gran Torinotól kezdve a Chevelle SS-en keresztül a II. genes F-Body-ig. De ha választanom kellene, a G/T mellett a film végén felbukkanó YearOne "BAndit" Trans Am-re esne a voks... |
2009-11-17 15:47.47 |
Sajnos nem tudom megérteni, hogy mi a jó fenéért kell egy autós vígjátékban vérfrofi színészetet keresni? Ezek szerint nem láttad a filmet, vagy fogalmad sincs, hogy miről szól!
A film két déli parasztgyerek szeszcsempészetét vázolja szerintem jó poénokkal, remek autós üldözésekkel, idióta zsarukkal, tökéletes környezetben! Egy szórakoztató esti filmigényt tökéletesen kielégít. Ötös a film |
2009-10-19 08:04.03 |
Nem lenne rossz film, de a végén elhánytam magam. A NASCAR eleve jó témaválasztás, Will Ferrell sem rossz színész, de a mai amerikai filmgyártás mellékelhetné a buzikat, SB Cohennel az élen.
Az autó pedig egy Chevy Chevelle volt.:) |
2009-09-22 19:16.35 |
Szerintem egy nagyon szép élettörténetet elmesélő másfél óra egy kivételes tehetségű pilótáról - csodálatosan megható befejezéssel. |
2009-09-10 15:57.52 |
Szerintem az egyik legnagyobb magyar film. A színészek úgy profik, ahogy vannak, Eperjes Károly zseniális játéka pedig példaértékű! |
2009-07-21 08:30.16 |
A focimeccsen többször is látszódik a Penny Market teteje... 1952-ben.
Egyébként a film nagyon jó! |
2009-07-06 21:14.30 |
Sziasztok!
Mikor jelenik meg hivatalosan DVD-n? Tud valaki segíteni? |
2009-07-06 21:08.06 |
Ahogy az elején beindul a Bill Mitchell blokk a Monte Carloban... attól kész voltam... |
2009-07-06 21:04.36 |
Szerintem egy Plymouth GTX vagy Roadrunner... Elég nehéz így megállapítani.
Ezt is, de még inkább Sean Monte Carloját fogadnám el. Egy Bill Mitchell 509-es (8,3L) V8 hajtja, de van egy Hardcore 632 V8 verzió is (10,4 L) belőle... |
2009-07-06 20:55.48 |
Nálam mindent vitt a Torino Talladega... De az összes amcsi autó, a Chevelle SS-től a Buick GNX-ig... |
2009-06-25 11:27.29 |
Én kedden néztem meg a Szolnok Plazában, az első vetítésre vettem jegyet.
Összegezve a több, mint két és fél órát azt mondom, hogy minden szempontból megérte megnézni. Mind a látvány, mind a hangzás tökéletes, nekem a történet is tetszett. No és persze a filmben felvonultatott technika (a Camaroval és az SR-71-el az élen) most is lenyűgözött! Azonban visszaolvasva a kommentek között nem egyet látok, ami eléggé lehúzza a történetet és a szereplőket. Nos, szerintem ez elsősorban egy szórakoztató látványfilm (amit nem is akar meghazudtolni), amelynek nem az a feladta, hogy Oscar-díjas történettel, vagy mély színészi játékkal kápráztassa el a mozinézőt. Ez így tökéletes, várom DVD-n! |