Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Ázsiai pokoli torony - Film Mánia, 00:50 |
13 óra: Bengázi titkos katonái - Mozi+, 01:00 |
A hazavezető út - Story4, 01:00 |
Replikáns - AMC, 01:15 |
Válság - Film+, 01:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jena Malone (40) |
Goldie Hawn (79) |
Jimmi Simpson (49) |
Cherry Jones (68) |
Nicollette Sheridan (61) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Versenyfutás a holddal |
Alexandra Dinu |
2010-06-08 23:47.42 |
Ismerem, hogy ez milyen, én anno a Morrowind-el voltam hasonló helyzetben, annyi különbséggel, hogy az elindult a gépemen, de le kellett vennem a látótávolságot, úgyhogy lényegében nem láttam egy kukkot se, ja, és úgy szaggatott, hogy a földet kellett néznem menet közben ráadásul. :) Mondanom sem kell, hogy több, mint egy hónap volt, míg végigjátszottam. :) |
2010-06-08 23:01.46 |
Éppen azzal bíbelődök, megpróbálom úgy beállítani, ahogy az 1ben volt. :) |
2010-06-08 22:56.06 |
Befejeztem a Mass Effect 1et, és most gyorsan elkezdtem a második részt, nehogy kijöjjek a gyakorlatból, erre tessék: megcserélték a Space, és a Shift billentyűket az irányításban...pedig már olyan jól megszoktam, hogy a Space a szünet, a Shift meg a futás...most meg összevissza bénázok... :) Mi a búbánat szükség volt erre?! :) |
2010-06-08 22:51.17 |
A konzolos csak jobb lehet, mert a PCs verziók egyre rosszabbak lettek, és ha jól tudom, már nem is csinálják PCre talán, de ez nem biztos. :) |
2010-06-08 16:13.40 |
Időnként nálam is voltak problémák, bizonyos pályarészeken képes volt akár 10szer kifagyni zsinórban, már a billentyűzetet dobáltam dühömben. :) |
2010-06-08 13:29.58 |
Ma befejezem a Mass Effectet, megmentem a galaxist, úgyhogy mindenki hálás lehet :). |
2010-06-08 13:26.58 |
A metrórendszer tényleg idegesítő volt, az engem is kiakasztott párszor. :) |
2010-06-08 13:08.02 |
Pedig szerintem csak az egeret kellett benne használni. :) |
2010-06-08 13:05.11 |
Szerintem az ilyen fokú kihaltság simán illeszkedett a játék univerzumába, és hangulatába. Én kifejezetten élveztem bebarangolni ezeket az elhagyott területeket. Nem kell feltétlenül telepakolni a játékot ellenségekkel, és "Kalandor, hozz egy kiló kenyeret, meg fél liter tejet!" jellegű töltelékküldetésekkel. :) |
2010-06-07 21:30.57 |
A HK-47-es...:D |
2010-06-07 21:20.27 |
Az volt még nagyon jó a KotOR-ban, hogy minden társunknak megvolt a maga kis sztorija, ami valamilyen küldetésben bontakozott ki, az nagyon tetszett. :) |
2010-06-07 21:17.34 |
Az F3al nem volt semmi probléma. :) |
2010-06-07 21:16.12 |
Anélkül, hogy elvitatnám a KotOR érdemeit, megjegyzem, hogy szerintem Lucas utolsó 3 filmjét nem nehéz lepipálni. :) |
2010-06-07 20:21.54 |
Raven nekem kimaradt, de majd igyekszem pótolni. :) |
2010-06-07 20:10.24 |
A Gothic igazi erőssége az volt, hogy többféleképpen is meg lehetett oldani bizonyos szitukat, így akár többszöri végigjátszásra is jó volt a játék. Én pl a Risen megjelenése előtt a Gothic újrajátszásával melegítettem be :). Egyébként nekem a legjobban az tetszett, ahogy a főhős a fejénél hatszor nagyobb málnát, almát, gombát, egyéb zöldséget, gyümölcsöt, vagy dudvát gyömöszölte az arcába. :D |
2010-06-07 20:02.04 |
Oké, megnyugodtam. :) |
2010-06-07 19:58.02 |
JUNKIES: Megváltó
Szavazz rám! Nem kell a fegyver, a hatalom Érjen véget a forradalom Hulljon porba a birodalom Gyújtsd fel a Mercid, a kötvényed Küldd el a brókert, az ügyvédet Rájuk úgyse lesz szükséged És szavazz rám! Lépjünk túl a harcokon Mosoly ragyogjon az arcokon Mert itt van nálam a megoldás: Indul a visszaszámlálás! Kislányok, kisfiúk, kismamák Munkanélküli félhullák Elbutult közönyös rabszolgák Tolvajok, nepperek, koldusok Szelídek, született gyilkosok Adjátok kezembe sorsotok Szavazzatok rám! Nem lesznek szegények, gazdagok Ha meghúzom a bombán a madzagot Mindent elsöpör a robbanás Én leszek az utolsó Messiás! Döglődő kutyán túlfejlett bolhák vagyunk Kiszívtuk vérét, mégis azon vitatkozunk Kié legyen a szajré, nem számít élet, halál Ájtatos imádságunk fel az égbe száll Tekints ránk Istenünk Kíméld meg Életünk Vétkeink Megbocsásd Bűneink Meg ne lásd... Tekints ránk! Istenünk! Kíméld meg! Életünk! Vétkeink! Megbocsásd! Bűneink! Meg ne lásd! Véget ér a történetünk Az univerzumban nincs helyünk Áldozzuk érte az életünk Mindenki bűnhődni fog, ki ölt Gyönyörűszép lesz, kék és zöld Újra ember nélkül a föld Szavazzatok rám! Hívjatok úgy: a Megváltó! |
2010-06-07 19:54.40 |
Viszont abban azért megegyezhetünk, hogy a Gothic-sorozat egyedülállóan jó volt. :) |
2010-06-07 19:47.15 |
Stalkerrel kapcsolatban:
Én hosszú-hosszú évekig vártam arra a játékra, nagyon :), és egész egyszerűen nem azt kaptam, amit ígértek. Úgy harangozták be ugyanis, hogy ez egy állati "újhullámos" túlélőhorror lesz, korszakalkotó újításokkal az MI területén, hogy barangolhatunk majd a hatalmas vadonban, s puszta földeken mutánsokkal a nyakunkban. :) Kajára kell vadászni, meg ivóvizet keresni, meg csavarokat dobálni, hogy elkerüljük az anomáliákat, meg benzint szerezni, hogy pöföghessünk egy Lada Nivával, vagy katonai teherrel, meg éjszakára búvóhelyet, vagy magaslatot keresni, meg egyéb ilyen érdekességeket művelni. :) És mi lett belőle? Egy szimpla FPS, ez volt nekem a problémám dióhéjban. :) Oblivionnal kapcsolatban: Iszonyú giccsparádé lett az egész, sehol egy ötletes helyszín, csak a napsütötte virágos vadon,lepkékkel és csicsergő madárkákkal. :) Plussz bugos is volt, és atomerőmű kellett hozzá, hogy eldöcögjön. :) Fenntartom, hogy nem egyezik az ízlésünk. :) |
2010-06-07 16:47.27 |
1. Chernobyl szellemvárosában nyüzsögtek az ellenségek, mikor végre eljutottam oda, és óriási áhítattal "beléptem", még arra sem volt időm, hogy eltátsam a számat, már le is szedett egy sniper :) 2. a kihalt pusztaságok, és romos gyártelepek ontották magukból a kék gatyás, fekete bőrdzsekis banditákat, akiknek folyamatos ukrán/vagy orosz karattyolásától agybajt lehetett kapni. :) A pályák meg lineárisak voltak, nem is nagyon lehetett lemenni az útról, és sokat töltött szerintem. 3. Történet: na erről nem tudok nyilatkozni, mert mikor az a bizonyos sniper kiloccsantotta az agyam, többé nem töltöttem be a játékot.
Nem igazán egyezik az ízlésünk játékok terén, lásd Oblivion vs. Morrowind. :D |
2010-06-07 16:21.28 |
Úgy látom azért, hogy a film kardinális pontjaival nem voltál kibékülve. :) |
2010-06-07 16:19.03 |
Az én kedvencem Kriszta. :) |
2010-06-07 16:13.41 |
Én is így voltam vele, nem is annyira a küldetések vittek előre, hanem elindultam, aztán mentem amerre a lábam vitt...kémleltem a horizontot, és ha valami érdekesre bukkantam, akkor elhatároztam, hogy na, most oda megyek, s meglesem mi is az...:) Szerintem nagyon hangulatos volt (és nehéz is, ha az ember "szint alatt" elkóborolt). Hogy egészen őszinte legyek, én valami hasonló élményt vártam a S.T.A.L.K.E.R-től, de abban annyi volt az ellenség, hogy az agyamra mentek már, és szerintem a sok baromarc bandita (aki mind ugyanúgy nézett ki, és ez egy bizonyos létszám alatt nem is lett volna gond:) megölte a játékot. :) |
2010-06-07 13:28.31 |
Az? :) |
2010-06-04 16:06.10 |
Ha az eleje kicsit döcögősebb is (bár én ezt nem tapasztaltam :) adj neki egy esélyt, hidd el megéri!! Ha a kezdőhelyszín után eljutsz Balmora városába, ott felpörög a történet:) |
2010-06-04 16:03.34 |
Pótold be, ha az Oblivion hibáit el tudtad viselni, a Morrowind a kedvenced lesz! :) Fényévekkel jobb történet, érdekes mellékszálak, fantasztikusan változatos, és ötletes környezet, és még sorolhatnám... :) |
2010-06-04 15:55.27 |
Hát igen, ez egy jó kis lista, akár az enyém is lehetne. :) Annyit módosítok, hogy kiveszem az Oblivion-t. Az számomra borzasztó csalódás volt a Morrowind után. A mai napig nem tudtam kiheverni. :) |
2010-06-04 15:45.28 |
Nézd csak tovább... :) |
2010-06-03 14:45.34 |
A francba...kihagytam minden mellékküldetést. :( |
2010-06-03 13:59.53 |
Hova? :) |