![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Mátrix *Magyar szinkronnal - Import* (Blu-ray) |
Hannah Montana - A film (Blu-ray + DVD) *Szinkronizált - Import* |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Titkok könyvtára - A Szent Lándzsa küldetés - AMC, 19:15 |
Már megint egy dilis amcsi film - Film Café, 19:25 |
Philadelphia - Az érinthetetlen - Cinemax, 20:00 |
Nincs kibúvó - Filmbox Premium, 20:00 |
Amerikai irodalom - HBO, 20:02 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Simon Abkarian (63) |
Kevin Connolly (51) |
Talia Balsam (66) |
Adriana Barraza (69) |
Matt Lucas (51) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Filmkereső |
2022-es választás |
Carol - Vélemények |
Cowboyok (2015) - Vélemények |
A szurdok - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A Bramble House Christmas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Evan Rachel Wood ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2019-08-29 21:33.56 |
Golem (1980)
[link] |
2019-08-29 21:32.23 |
Brave New World (1980)
[link] Kettőnek |
2019-08-29 21:30.33 |
Néhány sci-fi, ami most eszembe jut, mint :
[link] Létra a mennyországba, egynek :) Égi eszterga |
2019-08-29 21:14.54 |
Zso, már ha moderátor is, egyben (mert szerintem itt néhány dolog félresikerül. :))
Jó éjt! http://www.youtube.com/watch?v=ceiyvKwpRRo ;) |
2019-08-29 21:04.50 |
Vonatos napom után Si-hu-hu (kínai), annak, akinek tetszik, vagy szereti :
http://www.youtube.com/watch?v=lbcpmRmNx8c Meg akit én is, de Mindenkinek is, ám :) |
2019-08-29 19:36.32 |
Olyan téma, mint kutatás, fejlesztés, nem pedig beton, macskakő, viacolor, no, és kisvasút (az adott, korábban is migránsokat befogadó országtól) :
http://www.youtube.com/watch?v=sE4A0nPjyqQ ;) |
2019-08-29 19:08.25 |
Én azt szerettem volna kihozni a témából, hogy olyan legyen, ami a legmegfelelőbb. Ha régi, de hasznos, akkor legyen, de ne azért, mert az olcsó (Tarlós, meg a Fidesz). A régi metrókocsik is klasszak lennének, ha az nem arról szólna, csak összedobták őket, szépítgették, majd az ajtók sem nyílnak, meg majd javítunk rajta ezt, azt. A francia, korszerű, de nem jó, mert a fékrendszer (mert a hetvenes évek szabványai), miközben Csehország már az AGV-vel "kísérletezik". Ha valaki utána olvas... Nálunk sosem az a lényeg, célszerű legyen, hanem, hogy kaszáljanak az előnytelen beruházásokon, sokat. |
2019-08-29 18:46.21 |
Azok a metró kocsik a korukhoz viszonyítva nem voltak rosszak, csak ma nem olyanok, de mondjuk megfelelő összeszerelés, majd karbantartás mellett klasszul üzemelnek. A Mig-21 is sem lesz F-35, vagy annál korszerűbb repülőgép, de minimális üzemeltetési költségek mellett ugyanúgy elrepül (és ha az normális keretek között ápolva is van - nem úgy, mint a magyar Mig-29 beázott kabintetővel, a prérin), akkor hat perc alatt kilövi vele a román légierő Orbánt, a budai nyaralójából. |
2019-08-29 18:40.07 |
Egyetértek, a korábban gyártott termékek minőségibbek voltak, bár emlékezetem szerint a Grundig korábban sem volt az a nagyon hazai, legfeljebb korábban jobban összerakták, mint pár évvel később (Plillips képcsövek voltak a távol-keleti alkatrészek mellett a Grundig tévékben, meg az sem idehaza készült - bár ebben nem vagyok biztos). |
2019-08-29 18:30.01 |
Én nem cikket olvastam, láttam, gyerekként, amikor a Wartburg végigszlalomozta Románia hegyeit, mint ahogyan az Alpok szomszédos részeit is, kitartóan, ott meg a nyugati technika nem bírta, vagy a hűtővíz a keletiben (pláne a cseh remekműveknél, amiket láttam, legalább is, mint Skoda). No, a mostani böhöm gépezeteknek nincs gondjuk ezzel, hogy mondjuk az alacsony, vagy a Magas-Tátrát megmásszák, csak mondom, írom nem utoljára, nem egyszer, azok más idők voltak és egy negyven éves felújított metró kocsit nem érdemes összehasonlítani egy évtizedekkel későbbi Alstom szerelvénnyel. Az meg, hogy erre volt, van igénye Magyarország vezetésének a fővárosban... olvastam, a klímát is majd pótolni fogják. Baszki! Nyugodj meg, a Maglev az még nem a mi korosztályunk! |
2019-08-29 18:15.21 |
A gyártó nyugat-német volt, ne felejtsem |
2019-08-29 18:13.59 |
Kimaradt, német márka, minőség, amin burkolat sem volt, meg minden mozgott rajta, ha nem is mozgattad : MSZ megdöglesz |
2019-08-29 18:12.21 |
Én úgy gondolom, itt is, meg ott is volt minőség, meg szar is. Vettem anno, a nyugati váltáskor olyan eszközt a villanyszekrénybe, amit minden magyar szabvány úgy betiltott volna, csak azért, mert rögtön balesetveszélyes, meg volt olyan is, hogy az orosz hajszárító nagyobb kárt okozott volna az Amazonasi élővilágban, mint a mai erdőtüzek. |
2019-08-29 18:07.19 |
Moldovát olvastam én is, de azért láttam azt is, amikor az Opel Kadett szétrohadt, meg esett, darabjaira, a szocialista Wartburg meg első kerékkel felment a Brenner-hágóra is, meg a messzi-de nem annyira Muszala hegyeket is megmászta, miközben a nyugati high tech nem annyira, pláne rideg, hideg körülmények közt. |
2019-08-29 18:02.31 |
A korai orosz metróval nem volt baj, csak a negyven évvel későbbivel esetleg (lehet, hogy a szocializmus egyes termékeit nem érdemes összemosni a felújított, harminc-negyvenéves metrókocsikkal). Ültél nyugati buszon, én is. A Szojuzon meg voltak magyar műszerek is. |
2019-08-29 17:37.34 |
Latinokhoz, jut eszembe ;) :
[link] |
2019-08-29 17:25.23 |
jav. : magyaráb bötükké :) |
2019-08-29 17:18.06 |
Nem lenne barbár elképzelés, a határon túliak szavazzanak a határon túlra, Erdélyben, vagy Németországban is (az más, hogyan ítélünk meg szavazópolgárokat... ne legyen ebből sem örökké tartó, értelmetlen konfliktus). Határon belül, magyar állampolgárok szavazzanak, akik életvitelszerűen itt élnek, döntsenek, de ehhez az sem ártana, hogy mondjuk azt is tudják, hogyan kell leírni a nevük. Nem rovásírással, hanem arab betűkkel. És tudják, ez a Föld. Sok okos van, akit ezért is lehetne pénzelni, kidolgozzák és nem csak azért habzsolják a jót, hogy ilyen-olyan alapítványok mondvacsinált dolgok végett csak hizlalják maguk. Jó ötletnek tartanám, ha ebből lenne valami, de optimista vagyok, mert nem lesz. :) |
2019-08-29 16:49.10 |
A Neoplan is ilyen volt, csak ez itt más dolog, mert nem a márkanévvel van a gond, hanem, hogy a lopjunk együtt cégek összevásárolnak egy csomó olcsó, lestrapált járművet, majd azzal utaztatják a népeket. A karbantartás meg utolsó szempont. Az Ikarus buszok, de még a legrégibb típusok is bírták a gyűrődést. Kár értük abban a tekintetben, elkótyavetyélték, de mindegy, mert a főző műsorokban a magyar ételek még mindig a top-on, és még pólót is tudunk, mint olyat 2Rule! Amúgy a Volvo, meg a Mercedes is megteszi azt, amire kő, ha megéri, vagy ha nem kell folyamatosan szerelni őket, mert már sokat futott járművek, de olcsón vették őket, a karbantartásnál meg még olcsóbb, ha kivárják, amikor lerobban, majd bütykölnek rajtuk. |
2019-08-29 16:19.16 |
Ez meg csak úgy, mert átfutottam (bár csak felületesen) a hozzászólásokat. Olyan, mint, hogy most a Dacia fut azért, de az Ikarusz, A Ganz, meg sok-sok (szerintem) komolyabb márkanév (a világon mindenhol ott volt és a maga idejében minőség is volt - az persze más, hogy a magyar busz pályaudvarokon mit látsz, Volvo, Mercedes, Volvo, Volvo, Mercedes, Volvo (ott egy Ikarusz, negyven éves, majd Volvo, Volvo) hol is van, ha nem a magyar temetőben (remélem, csak egyelőre). |
2019-08-29 16:12.07 |
Itt sem értünk egyet, de most csak ezt emelem ki, azaz, hogy "ellopás". Az első Orbán-kormány előttieket nézed (azt a hármat, 2+1, mert ugye, Boross is) átadás, átvétel mellett, ott talán indokoltabb volt, mint a 98 utáni átvétel, amit követett az évtized legsikeresebb privatizációs éve, ami meg már 1999 (a 12 állami gazdaság picsányi, ha utána lapozol, írtam ide is, de nem sorolom fel, így is sok az ismétlés-em:)). A privatizáció meg valami kurva nagy nemzet ellen elkövetett bűn, holott nem csak az lehet a háttérben, hogy okok nélkül is a költségvetést toldják, foltozzák. Elképzelhető, nem bevétel, hanem kiadáscsökkentés, ami történhet (mindannyiunk számára) racionális érvek mellett is. Ha az államnak veszteséget termel, és azt mindannyian fizetjük (mert az nem tudja gazdaságosan működtetni - persze ez sem ennyire egyszeregy, mert a "közös", azt már sokan ismerhetjük, az osztatlan tulajdon meg egyebek...), akkor nem árt privatizálni. A nemzeti kormány a nemzeti légitársaság mellett is annyira kapálózott, örültek neki ennyivel
kevesebb a kiadás. |
2019-08-29 14:59.49 |
Ide még a kényelem, mert az sem egyértelmű számomra. Például, hogy igaz az, csúcsidőben a vasúti személyszállítás olyan nem ritkán, levegőt nem kapsz a tömegben, nem ülőhelyet, de az sem mindegy, beülsz egy járgányban és ott egy köcsög fideszes, aki egész úton ossza az észt, milyen nagyszerű kormányunk van, vagy valaki telefingja a járművet, arrébb sétálni sem tudsz, legfeljebb kiugrasz az ablakon, vagy a Halember, aki egész úton azt mondogatja, "ülök". És ezért még fizess is! :) |
2019-08-29 14:43.45 |
Vagy, elővárosi vasutaknál (például Budapestet vesszük), amikor látod a vonat ablakából, áll a forgalom. Egy, akár másfél óra is a dugóban, míg ugyanazt a Flirt tizenöt perc alatt megteszi. |
2019-08-29 14:39.36 |
Az, hogy a magyar vasúti közlekedés olyan, amilyen, szerintem nem jelenti azt, tömegközlekedésként ne volna versenyképes. Nem igazán ismerem ezeket a szolgáltatókat. Ezért csak kérdezek, illetve írok egy kitalált példát. Székesfehérvárról Budapestre bejársz nap-mint nap dolgozni. A vasúti, menetrend szerinti vonatokkal egyszerűbb, gazdaságosabb, vagy ezekkel a személygépjárműves cégekkel. Például, ha megnézed az időpontokat, indulás, érkezés. Ha költségek, a munkavállaló költségtérítést kaphat e a munkáltatótól (jegy, bérlet), számlák után fizet e. Ha hamarabb végez a tag, és a Déli Pályaudvaron várja a vonatot, mert lekési az azelőttit, várjon húsz percet, fél órát, vagy pikk-pakk talál egy autót, ami hamarabb hazadobja. Azért kérdezek ilyesmit, mert írod, semmilyen szinten nem versenyképes a MÁV. Indoknak elfogadják, ha nem volt arra az időpontra épp kocsi, mint, mondjuk, hogy igazolást kérsz, késett a vonat, a busz stb... |
2019-08-29 08:30.48 |
És, ha már választások. Arra hivatkoztál, az uniós választások az más tészta. A migráns kérdés miatt szavaztál a Fideszre. Az eus-tagság tétje mintha csak a migráció lenne (a bérek mesterségesen alacsonyan szinten tartásával a magyar munkavállalókat szolgáltatják ki épp, meg ott lobbiznak, közben idehaza meg a munkavállalók jogait csorbítják, a parlamentben pedig el is mondták, a multinacionális cégeknek akarnak kedvezni - ezeket szerintem itt vagy százszor átbeszéltük, vagy csak leírtam, mindegy...:)). Jama eszembe jut innét. Ugyanazért az ügyért akart a Fideszre voksolni, majd az "1300" után már bukta a szavazatuk. Majd még is csak oda szavazott. Azóta is a kormány szócsöve és igyekszik nem leplezni. :) |
2019-08-29 08:09.24 |
Írok, beszéd helyett kedves Csapesz! De nem azt, amit szerinted "beszélek". Honnan veszed, szerintem abban az "időszakban bravúros gazdaságpolitikával vezették az országot"?! Az első két évükben privatizációs bevételekkel foltozták a költségvetést (elődeikhez híven, de még 2002-ben is ott volt pl. a tizenkét állami gazdaság, a haveroknak szórták a vissza nem térítendő támogatásokat satöbbi, satöbbi). Az államkasszát kiürítették, amellett a költségvetést a következőkre magas kiadásokkal hagyták. Javukra (lehet, még reggel van, de úgy emlékszem) úgy vették át, ahogyan átadták, 5 százalék körüli hiánnyal. Ez bizony 2006-ra már 9 lett. Ebben két, fél ciklus, kormányzás a felelős, a bankár, majd az örök mumus. Nem csoda, a kedvezőtlen világgazdasági környezet pofon vágta a magyar gazdaságot (de nem csak a magyart). Azok után tényleg nem ártana "egyenesedni", a Bajnai kormány igyekezett összelapátolni az első négy év szocialista, szabad demokrata kormányzás szarát, azóta meg ez már a harmadik fidesz kormány. Az ötödiknél is visszafelé mutogatunk, mert a Gyurcsány, meg a kommunisták... Nem csak a német autógyárak, a kedvezőbb világgazdasági környezet miatt tart "ott" ma Magyarország, ahol. Azért a magánnyugdíjpénztárakról (a szocik is megtehették volna, hisz kevesebb elegendő lett volna az akkori kétezer milliárdos költségvetési deficithez), a rendvédelmi szervek korai nyugdíjazásának eltörlése, a bankadó (ami valójában szabályozatlanul át terhelődött az ügyfelekre, Gyurcsány bankadó tervét az ellenzék, a sajátjai és a szektor is leszavazta), millió különadó, egyéb megszorítások... hosszú a lista. Én ezt sem nevezném bravúros gazdaságpolitikának. Pláne, hogy betonból hozzák a számokat, nem hozzáadott magyar értékből, mint kutatás, gazdaság fejlesztés. Ha egyetértesz abban, hogy a mostani is döcög, miért nem adod meg a bizalmat azoknak, akik még nem voltak kormányon (tudom, a szokásos, mert nincs olyan, mert talán a választók is hibásak ebben)?! Nem csoda, hogy szétvágták, vágják maguk, és nem csak a Jobbik, az LMP, a Momentum, hanem még a régiek is, ezzel a jelenlegit tartják hatalomban, akik nem, hogy örökre bebetonozták maguk a hatalomba, de szinte nap-mint nap olyan korrupciós ügyek látnak napvilágot, majd elfelejtjük, amik anno azért botránynak számítottak. Ma már természetes. Lopnak, én is tudom, de ott a Gyurcsány, és ennyivel el van intézve a dolog. A választók, nem, hogy nem büntetik ezért, még meg is szavazzák őket. 2010-ben ez másképp történt. Délután majd bekukkantok még (folytatom, ha gondolod), csak most dolog van. Addig szép napot! |
2019-08-27 22:06.44 |
Dream Police - When the Sun Goes Down
http://www.youtube.com/watch?v=rPYpcMq8MjQ Csákó (Emylio, Mütyürke, Csokinyuszi)! |
2019-08-27 21:38.17 |
Icon - Right Between The Eyes
http://www.youtube.com/watch?v=cnmdSrqxV-k Bár az 1985-ös Night of the Crime albumot meg sem közelíti (sem zenében, hangzásban, de még az ének sem olyan klassz, mint azon a lemezen) egynek nem rossz. |
2019-08-27 16:02.11 |
Roham mentőből meg egy van, és ezért le is basszák rögtön a beteget, vagy azt, aki kihívta őket, mert csak ők vannak! |
2019-08-27 15:58.09 |
Nincs baj azzal, hogy fejlődik az ország. Kimondottan örülnék neki. Űrös miniszterünk, Bajkonurunk is van, csak a planetárium olyan, amilyen. Klassz dolog a foci és a Forma 1 is kiváló. Nem baj, ha ott drága az édesség, csak ami gáz, a kórházakban csap van, de az a közös budiban, ahová, ha bemész, elhányod magad, a betegeknek meg ott a pénztárgép, a kétszáz forintos fél literes ásványvíz (érted, ez egy kórházban), meg az ötszáz forintos bagett, meg a többi szar, szárazkenyeres bohócság. A légkondicionálás a sürgősségin egyetlen Orion ventilátor. Tök jó lenne látni, hogy a magyar foci sikeres, és az sem lenne rossz, lenne még egyszer egy F1 pilótánk is. Minden klassz, csak amikor a János kórház sebészetén órákat vársz, majd a hordágyon ott egy darab szar, az mondjuk elgondolkodtató, vagy, hogy az érdi rendelőintézetben (a megyei jogú városéban) azért nem működnek a klímák, mert nincs pénz az üzemeltetésükre és millió példát írhatnék. Szóval, bocsánat, hogy ilyesmiket megemlítek, megemlítünk itt! Hidd el, nem szórakozásból "gyűlölködnek" itt, néhányan! |