Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
RRRrrrr!!! - Mozi+, 14:15 |
A Nílus gyöngye - Moziverzum, 14:40 |
Menedék - Filmbox Premium, 15:05 |
A bűnös - Paramount Network, 15:05 |
A randiguru - AMC, 15:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Kaja-pia topik, avagy: ki mit szeret enni-inni? |
2022-es választás |
Galaxis útikalauz stopposoknak (2005) - Vélemények |
Tippjáték (Foci) |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Utódok |
Michael Madsen |
2015-04-23 16:40.46 |
Nem. Szándékos kezezés alapból sárga lap.
Akkor érne pirosat, ha az a 16-oson belül lenne és gólhelyzetet akadályozna meg. Mezőnyben sárga jár érte. (kivétel, ha a kapus az, aki kiront mezőnybe és kézzel akadályozza meg az ellenfelet a gólszerzésben persze) |
2015-04-23 09:49.47 |
[link] A tegnapi Monaco-Juve meccs összes fontos eseménye belefér 40 másodpercbe. :DDD Elég is XD |
2015-04-22 10:36.50 |
A BL kezdeténél ezt mondtam... |
2015-04-22 10:36.24 |
Tudom. :D
Amúgy hol emlékszek én már rá, hogy hol olvastam, de tuti a dolog. Majd vissza fogom keresni mi...a fenéket, azt. :D |
2015-04-21 20:31.28 |
Az olasz védők nem bohócok, mint spanyolba, ahol méterekről figyelik a támadókat. Hót inas mind. |
2015-04-21 19:13.56 |
Csak a kötény után ő nem engedi, hogy aki adta az elmenjen mellette...hoppáka! |
2015-04-21 18:19.19 |
Úgy legyen, ideje már, hogy azt világi balfaszt Piquét megforgassa Tevez, Chiellini pedig kitegye a palánkra Messit! ;)
De ne szaladjunk ennyire előre, először LEGYEN MEG az elődöntő. A többiről ráérünk még beszélni. |
2015-04-21 18:16.36 |
Ez pedig az elmúlt 25 legjobb csapata, csak visszavonult játékosokból:
[link] :) |
2015-04-21 18:15.57 |
Ez pedig az elmúlt 25 év legjobb csapata,nálam:
[link] |
2015-04-21 18:14.24 |
Az általam összerakott 2015-ös All Star csapat:
[link] |
2015-04-21 15:40.50 |
Fura, hogy egy olyan rendező, aki nem igazán a populáris vonalon mozog elsősorban, most egy halom pénzzel a háta mögött nem mert igazán kockáztatni, annyira!
Mert néhány bátor megoldás azért van a Noéban is, de Aronofskytól valahol azért még mélyebb dolgokat várna az ember. Ezt a bibliai történetet szinte teljesen átalakítja először egy kaland-fantasyvá, majd családi drámává, sőt a vége fele szinte már thrilleri a hangulat. Ezt mindet a jó tempóban vezényli le a direktor. Amiben viszont többet vártam az egyértelműen a látvány. A nagyszabásúnak szánt csatajelenet ötlettelen, és önismétlő végig, és a vízözön során sem látunk igazán emlékezetes jelenetsort. Viszont a mindennapok bemutatása, a táj, a ruhák és a díszletek mind nagyon jól festenek. A színészi alakítások elsőosztályúak, különösen a címszereplőt alakító Russel Crowe ad bele mindent. Ahogy csatát vív az érzelmeivel és a kötelességtudatával azt öröm(sőt néha egyenesen félelmetes) nézni. Minden mozdulata, arcjátéka és cselekedete a szó szoros értelmében tökéletes. A többieket is csak dicséret illeti. Jennifer Connelly és Ray Winstone méltó párja illetve ellenfelei Crowenak, különösen a közös jeleneteik erősek. Emma Watson teljesítménye is pazar, és nagyon erős. Anthony Hopkins viszont szinte csak a neve miatt került bele a stábba vélhetően, mert eléggé kihasználatlan maradt a színészlegenda. Végeredményben azt érzem, hogy Aronofsky nem engedte magát el teljesen magát, és talán a nagy büdzsé miatt egy picit ő is hajlott a biztonsági játékra, a rá jellemző kockáztatás helyett. A Noé mindenesetre így is egy elgondolkodtató és érdekes film, csak kevésbé maradandó élmény, mint a rendező korábbi alkotásai. |
2015-04-21 15:33.15 |
Osron Scott Card 1985-ben kiadott regényét sokáig Hollywood és maga az író is megfilmesíthetetlennek tartotta, egészen mostanáig. Sőt a filmforgatáson még maga az amerikai szerző is tiszteletét tette és amolyan szakértőként segítette a filmesek munkáját. A végeredményt figyelembe véve a legerősebb érzésem, hogy ebből az összetett történetből sokkal többet is ki lehetett volna hozni, de azért vállalható sci/fit kapunk így is.
A sztori szerint a Föld épphogy megúszott egy bogarak általi totális inváziót, és, hogy ez később ne fordulhasson, elő a nagykutyák elrendelik, hogy ifjoncokat képezzenek ki, akik a jövőben, mint az ellenállás vezetői lehetnek. A főszereplő srác, Asa Butterfield elég semmilyen a leendő hős tábornok szerepében. A színészlegendát, Fordot pedig még kicsit unottan is jó nézni, nem is beszélve a mindig hiteles Ben Kingsleyről, akit sajnos nagyon keveset láthatunk, ami nagy kár. A látvány teljesen rendben van. Akadnak igazán gyönyörű felvételek. A legjobban azok az akciók néznek ki, amikor a tinik súlytanul harcolnak egymással, de az űrcsatáknak sem kell szégyenkezniük. Ami elsősorban hiányzik a moziból az a srácok és lányok gyermekkorának az elrablása, és ennek a megfelelő kritikai bemutatása. Olykor érezzük, hogy akar valami ilyesmit mondani nekünk a film, de valahogy az egész túl felszínesen lett tálalva. Fontos kérdéseket próbálnak feszegetni, de mindig megállnak az a felvetések szintjén, és mivel a Végjáték elvérzett a jegypénztáraknál, így vélhetően már nem is lesz esélye egy folytatásnak, ami mélyebbre áshatna a lélektan világába. |
2015-04-20 15:47.57 |
Az, hogy jön ide? |
2015-04-20 14:32.56 |
A filmplacc után írsz egy .hu-t és meglátod. :D |
2015-04-20 14:17.43 |
Könyvben igen, de, ahogy az Alkonyat, Harry Potter, vagy az Éhezők viadala esetében, úgy itt is két filmben lesz reprezentálva az utolsó könyv. |
2015-04-20 14:09.26 |
Hibák az írásodban:
nem "avval", hanem "azzal"...így kell írni +full felesleges dolgokon ragadtál fent, mintha azt mondanád, hogy hiba, hogy a kókuszdiót a szemvédőbe teszi és addig a kalóz várja, hogy pofánveri...ez direkt ilyen. Vagy, hogy a ketrecet, amibe bezárták őket egy darab bambusz tartja és belülről is simán elvehetnék és kijöhetnének. FELESLEGES! ezek plusz poénforrások |
2015-04-20 13:59.08 |
Aki felnéz a filmplacc -ra az találkozhat a kedvenc filmem elemzésével.
(gondoltam hátha érdekel itt 1-2 ember) |
2015-04-20 09:29.43 |
Jogos :D |
2015-04-19 22:35.15 |
Túl elnèző vagy.
Az egy kalap fos! :D |
2015-04-19 14:07.48 |
[link] ADP10 |
2015-04-18 20:35.39 |
Szerencsére mentenie nem kell magát, de amúgy jah! :D |
2015-04-18 02:24.48 |
De ez mèg a másodiknál is kutyább ezen a tèren, szerintem minősègileg a 2. után kellett volna megállni, pènzügyileg viszont szerintem lesz mèg egy 4. kalandja is Liam papának... |
2015-04-18 02:19.13 |
2 világsztár jobb mint 1
;) |
2015-04-17 18:18.37 |
Nem, ez egy roppant jó hír!
Ford és a jelen kor egyik legmenőbb színésze egy filmben, Scott szárnyai alatt...úgy legyen! :) |
2015-04-17 16:09.01 |
Ezúttal nincs európai városlátogatás, most hazai terepen kell Bryan Millsnek megmutatnia, hogy még mindig tökös, és, aki a családjával (vagy ne adj Isten pont vele) szarakodik, annak csúnya világa lesz. Ismét.
A zseniális első epizód után sajnos Luc Besson a folytatásra beültetett a rendezői székbe egy fogyatékost, amit azzal tetézett, hogy a 3. felvonásra egy Parkinson-kóron operatőrt is ültetett Olivier Megaton ölébe. A film története egyébként hajaz egyébként a legendás A szökevény című filmre, azzal a különbséggel, hogy itt Liam Neeson nem éppen az emberek gyógyításának a mestere, épp ellenkezőleg. Szóval az észak-ír színész csak úgy vállalta el a 3. részt, ha Bessonék valami újjal rukkolnak elő, ez úgy, ahogy sikerült is nekik, bár azért most sem erőltette meg magát a francia filmmogul. De egy Elrabolva filmben nem is a történtnek kell a középpontban lennie, hanem az izgalomnak, akcióknak és a hangulatnak és persze a mindenkit ledaráló főhősnek. Utóbbiból szerencsére most sincs hiány. Neeson most is kreatívan, cselesen és, ha kell brutálisan bánik el mindenkivel, aki az útjában áll, és a nézése még mindig cool, ez nem lehet vita tárgya. Az egyre fásultabb tekintete meg még előny is kifejezetten az előző részek ismeretében. A családjáért bármire képes Mills most kap a nyakába a jófiúk oldaláról is egy üldözőt, aki majdnem annyira profi, mint a már korábban említett A szökevényben, épp azért a szerepéért Oscart kapó Tommy Lee Jones. Itt ezt a szerepet a szintén Akadémia által kitüntetett rutinos Forest Whitaker játssza, nagyon szimpatikusan. A legnagyobb hiba a már a kritika elején is említett rendező-operatőr párossal van egyértelműen. Megatonnak fogalma sincs, hogyan kell a tempót folyamatosan feszesen tartani, amit tovább ront, hogy az akciójelenetek szinte mindegyike nézhetetlen, hála a forgatáson vélhetően végig epilepsziás rohamban szenvedő Eric Kress operatőrnek, és persze a vágónak. Az akciókból alig lehet valamit kivenni, annyira remeg a kamera ezerrel ide-oda, és annyira szét vannak vágva, hogy még véletlenül se lássunk semmit normálisan az előttünk zajtó eseményekből. Viszont a kis térben való közelharcok még mindig szórakoztatóak voltak, ellenben az autós üldözésekkel, amik katasztrofálisak, totálisan követhetetlenek. Elsősorban ezek miatt a dolgok miatt romlott az Elrabolva mozik színvonala részről részre egyre lejjebb, amit azért Liam Nesson karizmája, az egyre érettebb Meggie Grace látványa és a rosszfiúk különféle lezúzási módja azért nézhetővé tesz, de már semmi nincs az első részben végig uralkodó kiváló hangulatból és feszültségből. |
2015-04-17 16:07.33 |
A Mátrix trilógia óta nem volt sikeres filmje a Wachowski testvéreknek, sőt egyik filmjük nagyobbat bukott, mint a másik. Előző filmjük a Felhőatlasz hiába volt remek alkotás a hazájában szinte a kutyát sem érdekelte, csak az minimalizálta kudarcot, hogy nemzetközi szinten korrektül teljesített a filmjük.
Most még több pénzt sikerült kialkudni a Warnertől, hogy ezúttal egy ízig vérig populáris blockbustert hozzanak a tető alá. Talán ez az utolsó esélyük, hogy ne írják le őket teljesen Hollywoodban és hasonlóan magas költségvetésű mozikon dolgozhassanak. No, de térjünk is rá arra, mit is jelent ez nekünk, nézők számára, milyen is lett a Jupiter felemelkedése. Egy dolgot már az elején leszögezhetünk, mégpedig, hogy Mila Kunis egész karrierje hátralevő részében nem fog annyit zuhanni összesen, mint ebben az egy filmben! Ami egyébként nem baj, mert szerintem egy filmben sem volt még ennyire élethűen és látványosan kivitelezve az emberi zuhanás, kapunk is belőle bőven. A film cselekményének fő mozgatórugója, hogy egy földön takarítónőként dolgozó fiatal nőről kiderül, hogy ő egyébként a galaxis távoli részén egy nagy hatalmú dinasztia egyik örököse. Ezért természetesen a többi hataloméhes dinasztiai sarj el akarja őt tenni láb alól. Szerencsére a mi kis fenségünk nem marad egyedül a bajban, és egy valamiféle szuper fejvadász megvédi és segíti őt. Mila Kunis és Channing Tatum nagyon jó párost alkot, jó őket együtt látni a romantikusabb és az akció dúsabb jelenetekben egyaránt. Az Eddie Redmayne által alakított gonosznál olyan érzésem volt, mint, aki le akarja koppintani Benedict Cumberbatch stílusát a Star Trekből, sajnos ebben a tekintetben elvérzett, mert közel sem volt olyan félelmetes, mint a brit színész Kahn szerepében. Sean Beant viszont mindig öröm látni, ezúttal is hozta a tőle megszokott színvonalat. A sztori koránt sem olyan volumenű témákat boncoltat, mint mondjuk a Mátrix, vagy éppen a Felhőatlasz, viszont közel sem olyan bugyuta, mint sok hollywoodi blockbustertől azt megszokhattunk. Wachowskiék azért most is erős társadalomkritikával éltek, amik megfelelően működtek, és szépen beleolvastak ebbe a számukra kicsit szokatlan populárisabb irányba. A bürokrácia bemutatása, már már Banános Joe-ból ismert módon tökéletes telitalálat, az pedig, hogy ehhez még a Brazil című kultmozit is megidézték vele, külön piros pont. Terry Gilliam ezen a résznél való megjelenése meg ugye nem kell magyaráznom miért is csal majd mosolyt minden filmkedvelő számára. Ami viszont sok tekintetben az erénye a filmnek, az némiképp a hátránya is egyben. Ez pedig a könnyedség. Az akciójelenetek elképesztően látványosak, de a hatalmas tétet valahogy mégsem érezni bennük. Így a Föld sorsa helyett elsősorban a 2 főszereplőért izgulhatunk, de értük tényleg lehet. A látványra visszatérve kijelenthető, hogy a hatalmas költségvetés minden centje ott van előttünk a vásznon, és a már korábban említett sok zuhanás és űrben lévő csaták miatt működik is, de én sosem éreztem hivalkodónak. Kijelenthető, hogy Andy és Lana Wachoswki tud engedni a művészi vágyaiból és attól, hogy megpróbálnak kicsit nyitni a nagyobb közönség felé nem vesztették el önmagukat. Kompromisszumokat kötöttek, amik miatt a Jupiter felemelkedése közel sem tartalmaz akkora mondanivalót, mint korábbi filmjeik, de így sem panaszkodhatunk, mert a végeredmény és nagyon látványos sci-fi, amiben végig lehet izgulni a két főszereplőért. (És persze Sean Bean-ért, aki, mint tudjuk elképesztően sok filmjében feldobja a talpát.) |
2015-04-17 16:05.41 |
Dél-Afrikát egyre többet látni hollywoodi filmekben, hála Niell Blomkampnak. Ez nagyon jó hír, mert üde színfoltot jelent végre újabb helyszínt látni a folyamatos Los Angeles, New York, San Francisco, vagy éppen Párizs és London féle (unalomig) ismert városok(országok) után.
A film afféle Robotzsaru és Rövidzárlat egyvelegének is tekinthető. Nem csak a sok témabeli hasonlóság (megidézés/lopás?! ki hogy ejti) miatt, hanem a hangulata és komolysága is valahol a kettő között lőtte be magát. A Robotzsarunál jóval könnyedebb, Johnny 5 kalandjánál viszont egyértelműen komorabb. Neill Blomkamp, ha azt csinálhatja, amit szeret, az bizony mindig visszaköszön a vásznon, és zseniális District 9 után végre ismét levették róla a stúdió fejesei a nyakörvét. Így az író és rendező a saját szájíze szerint mesélhette el a történetét. Természetesen ő is morális kérdéseket feszeget, amikor egy leselejtezett robot egyszer, csak emberi gyerekként ébred...persze csak az elméje. A környezet befolyásolásának fontosságára mutat rá, és bár néha kicsit hosszan jár körbe egy-egy problémát, összességében izgatottan figyeli a néző, hogy mi lesz a következő Chappie fejlődésében. Ami a színészeket illeti kapunk pár nagy nevet, mint Sigourney Weaver, akit mindig jó egy sci-fiben csodálni, vagy Hugh Jackman, akit tőle szokatlan szerepben is jó látni. De az igazi aduk nem ők, hanem a gengszter brigád. Ninja és Yolandi valami elképesztően uralják az összes jelenetet, amiben szerepelnek, és naná, hogy legtöbb poén is hozzájuk köthető. És, hogy duplán is dicsérjem őket, több zeneszámuk is felcsendül többször is a filmben, ugyanis ők a Die Antwoord nevű formáció tagjai, akik a valóságban is pont így néznek ki, és a művésznevük is ugyanaz, így gyakorlatilag nagyjából magukat kellett alakítaniuk, ami jól állt nekik, mert kitalálni sem lehetett volna elképesztőbb alakokat ebbe a közegbe.Sajnos a főszereplő indiai srác nagyon semmilyen lett, így érte nem igazán izgul az ember, sőt a leggyengébb részek, ha ő próbál valami fontosat, vagy magasztosat tenni/alkotni. Ilyenkor sok esetben teljesen átmegy szájbarágósba a mozi, ami ront az összképen.A zenére még egy kicsit visszatérve, amikor éppen nem a bitang jó és egyedi Ninja-féle alternatív hip-hop szól, akkor Hans Zimmer ütős kis taktusai boldogítják a dobhártyánkat. A látványra és az akciókra egy szavunk sem lehet, sőt néha kellően realista és brutális képsorait (amit azért fényképezéssel és vágással próbáltak enyhíteni) öröm nézni. Viszont a film közel 2 órás játékideje alatt egy picivel több akciót is elnéztem volna ezekből.Drámai jelenetek teljesen rendben vannak, akik a szívünkhöz nőttek azokért maximálisan rágjuk a körmünket. Ilyenkor még a sok apró és bosszantó logikai bakit/lyukat is elnézzük, elvégre megszeretjük Chappie-t, és, akit megkedvel az ember, azzal elnézőbb, nem igaz?! |
2015-04-17 16:04.35 |
Bátor az a filmkészítő, aki olyan témát mert bemutatni a nézőknek, amit minimum nagy vonalakban szinte mindenki ismer. Akik élvezték James Cameron Titanic moziját, vélhetően azokat sem az sokkolta, hogy bizony az óriás hajó nem fog eljutni New Yorkba, de lehetne még jó pár példát sorolni.
Szóval nem kis dolog valamit olyan köntösbe bújtatni, hogy az a történet ismerete miatt mégis lekösse az emberek figyelmét. Még egy ok amiért tisztelem Ridley Scott rendezőzsenit, hogy ezúttal ő próbálkozott valami hasonlóval, és ahogy megszokhattuk, kicsit másképp, mint mások. Mózes története egy ateista szemével. A rendező ugyanis mindig is hangoztatta, hogy tőle bizony olyan messze áll az Istenhit, mint Makó Jeruzsálemtől (hogy stílszerű legyek). Ettől függetlenül tisztelettel nyúlt a bibliai témához, csak annyit csavart rajta, hogy próbálta azt a realitás talaján tartani, és amire lehetett keresni természetes magyarázatot. Ami a cselekményt alaphelyzetét illeti az ott veszi kezdetét, hogy Mózes és II. Ramszesz felnőtt hadvezérek, a fáraó jobb kezei. Ramszesz örökli a trónt, Mózes pedig, mint tanácsadó maradna mellette, ám mint tudjuk ez az "idill" nem sokáig marad majd meg. Sajnos a legnagyobb hiányérzetet én pont abban találtam, hogy a 2 főszereplő viszonyát nem tudták olyan mélységre leásni, ami a film alappillére kellett volna, hogy legyen érzésem szerint. A testvérből legnagyobb ellenséggé válás folyamata csak olyan ímmel-ámmal van bemutatva. Pedig a 2 és fél órás játékidőben elvárható lett volna ezt egy kicsit árnyaltabban kivesézni. A monumentalitás viszont telitalálat, a költségvetés 140 milliója mind ott van a vásznon. Kapunk grandiózus csatajeleneteket, gyönyörűen felépített díszleteket és elsőosztályú CGi effekteket egyaránt. A látványra tehát nem lehet panasz, sőt a 10 csapás még kellően kreatívra is sikerült, nem beszélve a nagyszerű tengernél zajló jelenetekre. A színészi játék szinte teljes egészében a Mózest megformáló Christian Bale-re van kihegyezve, aki szokásához híven most sem okoz csalódást. Az ő karakterébe vitték bele a legtöbb változtatást a korábban bemutatott filmekhez képest. Bale Mózesét nem lehet eldönteni, hogy őrült-e, vagy sem. Ez a kettősség pedig végig jelen van, ami a film talán legnagyobb erénye. A másik kulcskaraktert alakító Joel Edgerton elsőre picit fura választásnak tűnhet, mert ahhoz, hogy hasonlítson egy egyiptomi fáraóhoz szinte teljesen meg kellett őt változtatni. Sok barnító(aranysárgító) fogyott el miatta a forgatás során az biztos. De, ha ettől elvonatkoztatunk, akkor őt is meg lehet dicsérni, hitelesen alakított, különösen a Bale nélküli jeleneteket uralta, mert mikor együtt voltak a vásznon ott azért simán ellopta a show-t az egykori Batman. Viszont, ami a mellékszerepeket illeti, totálisan elpocsékolják benne szinte az összes neves színész. Kezdve itt Ben Kingsley-vel, Aaron Paulon egészen Sigourney Waeverig. Méltatlan módon perceket kapnak a vásznon, mindenféle emlékezetes megnyilvánulás nélkül. Borzasztó pocséklás. Egyedül John Torturro járt egy fokkal jobban, ő picivel több időt és szöveget kapott. A részemről öröm volt őt látni fáraó szerepben is. Összességében egy valamennyire egyedi bibliai feldolgozást kapunk Ridley Scottól, ami viszont az adott tematikájú alkotások közül egyáltalán nem fog kiemelkedni, maximum a látványvilágában. Viszont, mint kalandfilm kellően szórakoztató, csak az a katartikus élmény hiányzik belőle, ami a Gladiátorban megvolt. |
2015-04-17 14:30.50 |
Tevez szerint nehezebb Olaszországban elhódítani a gólkirályi címet, mint Angliában volt:
[link] Még szép, hogy így van... |
2015-04-16 22:17.34 |
Én mindig azon vagyok + hol bánom?! :D |