Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
57 másodperc (DVD) |
Fehér éjszakák (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Expend4bles - A feláldozhatók 4. - Filmbox Premium, 01:00 |
Fedezékbe - Mozi+, 01:00 |
Furiosa: Történet a Mad Maxből - HBO2, 01:11 |
Halálos fegyver 2. - Film+, 01:55 |
Túltolva - Filmbox Extra HD, 02:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Bill Nighy (75) |
Kenneth Cranham (80) |
Jennifer Connelly (54) |
Regina Hall (54) |
Mädchen Amick (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Tippjáték (Foci) |
Lopott idő - Vélemények |
Gyerekvonat - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Új barát karácsonyra (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Fehér Agyar |
Luiz Carlos Vasconcelos |
2023-02-19 23:38.16 |
Lomhán döcögő, de alapvetően ötletes, moralizáló Carrie-újragondolás. Bizonyos szempontból jobbra (több izgalomra, fordulatra), más szempontból rosszabbra (sekélyességre) számítottam. Morális dilemmát csúcsra járató tetőpontja picit a Fűrészre is emlékeztet. És nem találtam ki, hogy hol fog kikötni a Röfi. |
2023-02-19 20:29.15 |
Egyetértek az eddigi hozzászólásokkal.
Először is, az ifjúsági filmhez közelebb áll, mint a horrorhoz; még ha párhuzamba állítható is a Halálod appjával és a Fekete telefonnal. Emellett, bár némelyest hiányos, nem értéktelen alkotás, a bosszú erkölcsiségén és a hatalom jellemformáló erején filózik. |
2023-02-18 20:15.47 |
Amikor kérdik, hogy mely filmeket szeretem, kategorikusan azt szoktam válaszolni, hogy a 21. századi horrorokat. Nem véletlenül. A régi úgynevezett horrorfilmek zöme nekem vígjátékként jön át.
Az általam nagyra becsült Zombielandben ajánlják az Anakondát. Az majdnem 2000 – gondoltam, egy 1997-es opuszt már csak komolyan tudok venni. Óriásit tévedtem. És nem csupán a Painttel odarajzolt "hüllőkre" célzok. Roppant mód kilóg a lóláb. Lecsillagozni viszont nem fogom, mert a maga módján szórakoztató. Mint mikor autista kisfiú játékát figyelgeti az ember. |
2023-02-16 14:58.41 |
Jó darabig komolytalannak éreztem, egy idő után azonban bedurvul emberesen. Számomra kiszámítható sem volt, a végén csak kapkodtam a fejem, hogy most akkor kivel mi fog történni.
Ami a koncepcióját illeti, a Cannibal Holocaust és egy Született kémek-rész jutott eszembe. |
2023-02-13 16:16.21 |
Én elfogadtam a részt. A bevezető szekció túlnyújtott és vontatott *, sikerült azonban újítani a történeten, amely úgy háromnegyed óra elteltével indul be, de akkor tisztességesen.
* Legalább nem állíthatja senki, hogy a srác karaktere légből kapott és pszichológiailag nem megalapozott. Elő lett készítve rendesen. |
2023-02-12 22:09.03 |
Hát ez egy nagyon fura filmélmény volt.
VÉGIG úgy éreztem, hogy épp egy kurva jó felvezetését látom egy kurva jó történetnek... ez a történet azonban nem kezdődött el. Másfél óra után sem. A lidérc találékony és egyedi megjelenítéséért viszont bónuszpont. |
2023-02-11 20:56.21 |
A viszonyom Jordan Peele rendezővel:
1. Tűnj el!: el is voltam ragadva, elejétől végéig. ***** 2. Mi: már túlságosan szánkba rágva kaptuk a nagy bölcsességet-művésziességet, több üresjáratot éltem meg, de még érdekes filmnek tartottam. **** 3. Nem: a rendező egyéniségén, hanem azon álmélkodtam, hogy a cselekmény hogy lehet ennyire lapos és unalmas. A Tremors bármelyik általam látott része felfalja ezt a cingár műsort. Ez a két óra időhossz is emberiesség elleni bűntett ám, nemcsak a rabszolgaságba taszítás. Peele úr "művészfilmi" ambíciója nem mentő körülmény; ha egyszer belepusztulok az unalomba, attól még bűnös az emberölésben. Társadalom- és morálfilozofálni, social justice warriorkodni szórakoztatóbban lehet a bölcsészkaron. A tisztelt rendező igazság- és önérzetét, magvas és mélyenszántó gondolatait kéretik nézhető filmalkotások keretei között tartani. Felőlem lehet BLM, csak akkor legyen Tűnj el!-szinten. |
2023-02-10 22:21.45 |
Játékidejéhez képest kevés a sokkoló eszköz, azok közül is egyet-egyet már használt a Gyilkos tréfa (2009) és a Hang nélkül (2018), hogy mást ne mondjak.
Máskülönben méltányolom az X-et, az alapkoncepciót (ennek a filmnek betétdala lehetett volna a Tankcsapdától az Elektromágnes), hogy a főgonoszok nem archetipikusak, és a final girl személye sem az lett, akit hittem. |
2023-02-09 21:29.35 |
Ami zavart: a film első félórája arról szól, hogy kisgyerekek bestiális módon – pl. termetes terméskővel –, véresre agyabugyálják egymást.
Ami felettébb tetszett: a tetőponton minden korábbi, hiábavalónak elkönyvelt telefonbeszélgetés összekapcsolódik és értelmet nyer. |
2023-02-08 23:39.25 |
Nekem annyi a kifogásom, hogy már a legeslegelső képkockakor nyilvánvaló, hogy mire fogunk kilyukadni: hősnőnk a fene nagy úszótehetsége révén oldja meg a vészhelyzetet. Ez még csak nem is spoiler, mert a napnál világosabb.
Úszóbajnokos filmet százszor láttunk. Leleményesebb lett volna akár egy vegyész lány, aki valami hevenyészett oldattal elpusztítja a hüllőket – nyilván ez is csacsiság, de kevésbé elcsépelt és meseszerű. Ettől eltekintve brutál izgalmas film; természetesen nem olyan gyermekded, sokkal naturalistább, mint A cápa. De még jobban meglepett a története: az utolsó húsz perc fordulataitól tátva maradt a szám. Nem számítottam ilyen csavarokra, azt hittem, hogy a pincéről fog szólni. És a főszereplők is rokonszenvesek. Igaz, hogy kvázi terminátorok, de hát melyik horrorban nem azok? Ha nem szenvednek komoly sérülést, akkor nem horror, ha egyből belehalnak a sérülésükbe, akkor nem film. A lényeget megragadva: nálam csúcs a Préda. |
2023-02-07 21:39.14 |
A Valami követ alapkoncepciójára épülő, Felelsz vagy mersz-utánérzésű korrekt filmalkotás. Időnként még rám is ijesztett.
(Egy apróság. Aki el akar bújni az emberek elől, az a faszomért visz magával okostelefont? Evidens, hogy azon nyomon követhető.) |
2023-02-07 14:34.20 |
Halloweenre és Sikolyra asszociáló, szerethető tucathorror. |
2023-02-06 10:59.01 |
Mivel minden kritika ajnározza a filmet, én a gyöngeségeivel kezdeném.
Először is, sok kiszámíthatatlanság mellett több kulcsponti fordulat igenis előrelátható, a végéhez közeledve kifejezetten bátortalan volt az író, Disney Hercegnős lett bizony a végkifejlet. Aztán, a kritikusok előszeretettel dobálnak olyan jelzőket, hogy eredeti, egyedi, újszerű. Eredeti, egyedi, újszerű legfeljebb a szerkesztésmódja a Barbárnak – amúgy meg fárasztóan agyoncsépelt műfaji sémákból táplálkozik. A száz részt megélt Halálos kitérő, a Sziklák szeme, A barlang, illetve elsősorban a Ghost Land – A rettegés háza köszön vissza benne, a többi között. Inkább paródiaszerű mű a Barbár. Ami nem (feltétlenül) baj, csak kezeljük a helyén. A film Tarantino-szekvenciákból, fejezetekből épül fel, ezek közül is – természetesen – az első nyújtja a legnagyobb élményt, amikor még nem tudunk semmit, csupán érezzük a remekül tálalt fenyegetettséget. De végig sikerül fenntartani a figyelmet; az utóbbi időben kezdtem elcsüggedni, hogy engem már egy horrorfilm se képes lekötni – hát a Barbár képes volt. |
2023-02-04 19:40.38 |
Kimondottan üdvözlendő az érkező semmi (én persze értem, hogy miért ez a cím), örülök, hogy mumus, monstrum, szörny, zombi, démon és ufó híján pár egyszerű, családos ember játssza le egymás közt a sztorit, mert ebben az egyszerűségben rejlik a nagyszerűsége a filmnek.
Melynek egyébként az a tanulsága, hogy ne higgy senkinek, ne bízz senkiben? |
2023-02-03 18:23.25 |
Sablonos űrwestern, Penge-ízű limonádé, annak azonban fain. Illetve egy-két különösen kafa megoldást is felvonultat, főleg az akció terén. Kikapcsolódásképp nekem elég volt ennyi.
Egyébiránt nagyon csípem Matthew McConaughey-t, halálian menő forma, a mosolya viszont minden filmben ugyanolyan, a kisugárzása sosem módosul, emiatt színészként szvsz picit túlértékelt a pali. |
2023-02-03 11:15.17 |
Az a jó az effajta realista horrortörténetekben, hogy – mivel lényegében végbemehetnének a valóságban is – sokkal átélhetőbbek, a para, a feszültség sokkal autentikusabb, mint, mondjuk, akármilyen Stephen King-fantazmagória révén. A Zöld szobának is az a nagy erénye, hogy történt már hasonló (túszdráma, szemtanúk kiiktatása). |
2023-01-31 21:46.00 |
Ez nagyon rendben volt. Faramuci élethelyzet alakul ki, a férj és a feleség lereagálása is érdekfeszítő; mindketten "szimpik" a maguk módján. A katarzis mégis bekövetkező, az igazságérzet helyreáll, a néző megkönnyebbül, megnyugszik a végén. Elgondolkodtató alkotás. |
2023-01-31 20:00.32 |
Jól indul, azonban kiszámíthatóvá, sematikussá válik. Három csillagot érdemelne, de aranyos kis film, nincs szívem lehúzni. |
2022-07-28 15:54.01 |
Sok misztikus film ilyen: érdekfeszítően indul, aztán ahogy bogozódik ki a rejtély, úgy hagy alább az izgalom. Egy-két "nagy" fejlemény ráadásul előrelátható.
Összességében nézhető. |
2022-03-06 14:10.05 |
Az 1973-ast nem láttam (vagy nem emlékszem rá).
A 2010-es olyan, mintha a Kabinláz 2. (2009), illetve a Rec (2007) feleslegesen elnyújtott, így unalmasabb újragondolása lenne. |
2022-02-21 21:56.18 |
E film nagy gikszere a vámpírok narniás/Gyűrűk Urás/Harry Potteres túltolt megjelenése. Ha az nem ennyire idétlen kölyökfantasy lenne, jóval komolyan vehetőbb volna a Vérvörös égbolt. |
2022-02-18 12:42.28 |
A véres Mr. és Mrs. Smith.
Némelyest túl is lett tolva a vérfürdő, a film hosszának az lett az ára, hogy valamennyi karakter százszor kipurcan és százszor föltámad, ami egy idő után sokkal inkább fárasztó, semmint csavaros. Kifogástalan lehetett volna Az utazás, ha megelégszik 90 perccel. |
2022-02-09 20:24.22 |
Nem engedném, hogy kitalált történetet, fikciós filmet létező valóságként, dokumentumfilmként tálaljon valaki, ez ugyanis ál-, illetve rémhírterjesztés, voltaképp bűncselekmény potenciálisan.
Mint fikció derekas horror – a második felében. Az első felét aki átugorja, nem marad le semmiről. |
2022-02-04 19:42.39 |
Nem minden héten látok háborús film köntösébe öltöztetett horrort, kitesz magáért ráadásul, de a vége szerintem is elfuserált.
A kastélyos etap azonban meglepően faszán teljesít. |
2022-01-29 13:11.23 |
Jó film, de számos hasonlót láttunk korábban, például Az árva tíz évvel régebbi. A Brightburn – A lángoló fiút 2018 márciusában kezdték forgatni.
A csodagyereknek (is) pacsi a bátor befejezésért! |
2022-01-28 10:31.06 |
Szórakoztató Sikoly-utánzat. Kicsit sok benne a tiniskedés (értsd: kicsit vontatott és csöpögős), illetve nem túl nehéz rájönni, hogy ki a hunyó.
Valóban lehetett volna merészebb. |
2022-01-23 16:27.42 |
Rosszabbul sikerült, mint az előzménye (2007). Vannak ötletes jelenetek, de sok az üresjárat; hosszabb a kelleténél.
Azt meg kimondottan tragédiának tartom, hogy a lelkiismeretes, önfeláldozó doktorból hirtelenjében egy becsvágyó, haszonleső trashcelebet erőltettek. Lehet jellemfejlődés, lehet másik arcot mutatni, de akkor kicsit árnyaltabban, okosabban kéne. |
2022-01-22 23:25.07 |
Az első "filmnek" nevezhető Halloween. (Jellemző, hogy a 21. századig kellett várni rá. A régebbi horrorfilmek túlnyomó többségével nem tudok mit kezdeni; pár kivétel is akad természetesen.)
Dicséretes, hogy az eseményeket új keretbe helyezték, és túlléptek az elcsépelt "Michael Myers megszökik az őrizetből, ahonnan odatalál titkolt ükunokatestvéréhez" történeten. A prológus és az epilógus külön pazar. Persze csacsiságok, komolytalanságok is tarkítják a nyolcadik részt, de legalább látványos. |
2022-01-19 12:43.22 |
Egy fokkal színvonalasabb, mint a korábbi Michael Myers-filmek, de ez még mindig egy zöldfülű, gyerekcipőben járó horrorka.
A végére van egy kis feszültség; habár a szereplők döntéshozatala továbbra is röhejesen észszerűtlen. Már akad pár jobb fordulat, túltengenek persze az érdektelen, közhelyes momentumok, mint például egy kaptafára gyártott, egymástól megkülönböztethetetlen szőke tinipipik pasizási filozófiája. Oké, valamivel meg kell tölteni a két gyilkosság közti vákuumot. Mindazonáltal a legvégén a csavar kitűnő. |
2022-01-17 15:22.34 |
Nem annyira erős, mint az első két rész, de simán értékelhető, és a házaspár változatlanul szimpatikus. |