![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A herceg - RTL Három, 01:50 |
Túszjátszma - Film Mánia, 02:10 |
Hullámok hercege - Film4, 02:30 |
Gyerekjáték - Film Café, 02:30 |
A biztonság záloga - Filmbox Premium, 02:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Billy Zane (59) |
Barry Bostwick (80) |
Edward James Olmos (78) |
Ben Miller (59) |
Rob Morgan (52) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Futni mentem - Vélemények |
Ismeretlen férfi - Vélemények |
Érintés (2024) - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
A bűn éjszakája - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
1992 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Adam Scott-Rowley ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6407. Roberto (2012-06-21 22:53.35) |
Nyereményjáték:
3 hónapos Xbox Live GOLD tagságot nyerhet egy személy: [link] |
6406. Capt.JackSparrow (2012-06-21 17:58.24) - (válasz KenytheOne 6402. hozzászólására) |
fantasy lopakodós játék. minden hasonló, beleértve a splinter cell játékok elődje. nehéz elmondani, hogy mitől jó, ezt játszani kell:) |
6405. Chris Co (2012-06-21 16:15.07) - (válasz Ostobatuk 6403. hozzászólására) |
A mostanában megjelent game-ek közül a Mass Effect után a második kedvenc. :) |
6404. Chris Co (2012-06-21 16:09.29) - (válasz Mtta 6391. hozzászólására) |
A suicide mission-nél arra kellett odafigyelni, hogy a karakterek képességei és tulajdonságai alapján válasszunk mindig csapattagot. Például a harci feladatra nem Mordin-t, hanem mondjuk Grunt-ot vigyük, Mordin inkább kísérje vissza a hajóra a kiszabadított legénységet. Egyébként találkoztam én is hibákkal. Például az egyik mellékküldetés a második részben (ha paragon vagy, akkor nem zárja le a küldetést, befejezetlen marad). |
6403. Ostobatuk (2012-06-21 15:06.20) |
Az utóbbi néhány év egyik legjobb címe szerintem a Deus Ex - Human Revolution. Ilyen intelligens befejezést sem mostanában láttam, de alapjában véve az egész téma, a kérdések, melyeket boncolgat a program, rettentő érdekes és elgondolkodtató egészet alkotnak. A játékélmény pazar, lopakodás, nyomozás, fedezékes avagy épp rohangálós lövöldözés, hackerkedés, minden megvan benne. No és persze egy hiteles, profin összerakott kis világ, pöpec szereplőkkel, jó szövegekkel, némi humorral, zseniális szinkronhangokkal. A négy lehetséges befejezés közül pedig bármelyiket is válasszam, a befejező klip alatt bizony rá kell jönnöm, mocskosul igaz gondolatok hangzanak el. A stáblista mellett pergő fényképek az Eidos Montreal csapatáról pedig külön piros pontot érdemelnek, látszik, szívük-lelkük benne van a projektben. Új kedvencet avattam tehát. |
6402. Törölt felhasználó (2012-06-21 14:21.22) - (válasz Jabba-movie 6401. hozzászólására) |
Középkori lopakodós-tolvajkodós-assasin játék. |
6401. Jabba-movie (2012-06-21 14:18.15) - (válasz Capt.JackSparrow 6398. hozzászólására) |
Mi a lényege a Thief-nek? Mit kell benne csinálni?
Az előzőeket sokan dicsérik de én nem próbáltam egyiket sem. |
6400. Shiloh (2012-06-21 14:08.31) |
Kedvencek a teljesség igénye nélkül
Company of heroes, Dragon Age, Fallout 3, Anno 1701 Hirtelen ezek jutottak eszembe. |
6399. Törölt felhasználó (2012-06-21 14:03.42) |
Na update a World of Tankshoz, 2 új játékmóddal, kíváncsi vagyok... Am így klánnal már sokkal kevésbé unalmas és idegesítő ez a játék. |
6398. Capt.JackSparrow (2012-06-20 11:36.13) |
thief 4-nek is itt lenne már az ideje
http://www.youtube.com/watch?v=xICYmQmNNv4 |
6397. KongFan (2012-06-18 16:32.57) |
[link] |
6396. Törölt felhasználó (2012-06-18 12:33.37) - (válasz Csernakakos 6395. hozzászólására) |
Én is láttam, faja lesz, már a Dark Descent se volt utolsó :D |
6395. Csernakakos (2012-06-18 11:37.14) |
OMG
http://www.youtube.com/watch?v=4CagMNLxa9M |
6394. Ostobatuk (2012-06-18 11:24.04) |
Ajjj, de jöhetne már:
http://www.youtube.com/watch?v=KjWtuqelHOw&feature=relmfu |
6393. Mtta (2012-06-17 18:54.53) - (válasz Mtta 6391. hozzászólására) |
Ami felületességem nekem volt, az az első részben lehetett. Akkor csak ismerkedtem a dologgal és azt (a főharcot Saren-nel a végén kivéve) egyszer vittem végig, lehet, hogy ott én is sokmindent kihagytam. Gyakorlatilag a Tomb Raider Underworld mellett az első komoly, nagyobb gépigényű játék volt ezen a gépen. Ami 2008 után készült, a régi gépen olyannal lehetetlen volt játszani, már akkor is csak a csoda tartotta össze. |
6392. Capt.JackSparrow (2012-06-17 18:51.53) - (válasz Mtta 6391. hozzászólására) |
ashley már kiismerte shepherd kéjenc viselkedését és inkább elbújik előle:D |
6391. Mtta (2012-06-17 18:50.47) - (válasz Chris Co 6388. hozzászólására) |
Mondjuk én a suicide mission alatt vesztettem embert, Mordin-t és Thane-t. Pedig ott is megcsináltam minden mellékküldetést, az övéket is és mégis ottmaradtak. A hajót is fejlesztettem, fegyvereket is, még a lelkükkel is foglalkoztam, majdnem minden küldetés után elbeszélgettem mindegyikükkel.
Egyébként erről eszembe jut egy baki, méghozzá Ashley-vel kapcsolatban a 3. részben. Hiába tagja a legénységnek és viheted magaddal küldetésekre, a hajón én sosem találtam meg sehol amikor kerestem, egyszerűen nem volt ott fizikai formában:) |
6390. Jabba-movie (2012-06-17 17:12.02) - (válasz Jabba-movie 6389. hozzászólására) |
PC-n természetesen. :) |
6389. Jabba-movie (2012-06-17 17:11.26) |
MAX PAYNE 3
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Lq_4w.. Tolom vele egy ideje, nagyon jó game! |
6388. Chris Co (2012-06-17 14:28.44) - (válasz Mtta 6386. hozzászólására) |
Nem a Salarianok miatt, az egészen biztos. Nem tudom, miért. Nekem fullon volt a zöld csík és mégis. Én az első részt játszottam felületesen és renegade hozzáállással. A harmadikban sem figyeltem arra, hogy a főküldetések előtt alaposan végig kell járni mindent (secondary missions). A második rész tetszett a legjobban és ott tényleg mindenre figyeltem. (suicide mission - mindenki túlélte és paragon hozzáállás + mellékküldetések). |
6387. Maynards (2012-06-17 14:01.10) |
Max Payne 1. - imádom, megunhatatlan, zseniális! |
6386. Mtta (2012-06-17 13:30.25) - (válasz Chris Co 6384. hozzászólására) |
8000??
Azt, hogy nekem 4800 fölött volt és már majdnem maxon volt a zöld csík, kb. 5-ig lehetett volna még max. feltornázni. Nem is tudom nekem, miért nem jött össze a teljes, én a királynőt is életben hagytam, a geth-ek is beszálltak a buliba, egyedül a salarian-ok húzódoztak a gyógymód miatt, talán amiatt? Pedig a felsorolásban ott voltak ők is, tehát hajót tuti küldtek. Na mindegy, ez még egy végigjátszást megér majd nálam, úgy, hogy nem portolok karaktert, csak simán nyomom, és majd úgy meglátjuk mi lesz. |
6385. Chris Co (2012-06-17 02:04.44) |
Mass Effect 3
http://www.youtube.com/watch?v=geTD0gWh8w0 |
6384. Chris Co (2012-06-17 01:58.03) - (válasz Mtta 6382. hozzászólására) |
Spoiler!!!
Csak annyi gondolatot akartam még hozzáfűzni a harmadik epizódhoz, hogy Shepard nem hal meg, ha a total war asset eléri a nyolcezres szintet. Nekem majdnem megvolt, csak sajnos apró dolgokon bukott meg a dolog. Az első részben lezúztam a Rachni Queen-t, a harmadik részben buktam hat mellék küldetést, (Kelly-t is megmenthettem volna, ha figyelmeztetem : új személyazonosság, mert akkor nem lövi szegénykét fejbe a Cerberus fickó, pedig imádtam, olyan kis aranyos volt :)). Ami számomra a legnagyobb csalódás volt a harmadik epizódban, az a multiplayer. Mert ha multi-zol, akkor a single player mellékküldetései nélkül is megvan a total war asset 8000, vagyis a legtökéletesebb végkifejlet. Ez a készítők részéről inkorrekt dolog volt, de érthető abból a szempontból, hogy az volt a céljuk, vedd meg és ne töltsd le ingyen. Ennek ellenére számomra is hatalmas élmény volt ez a játék. Játék? Döntéseket hoztál, amelyek következményeivel szembesültél pozitív vagy negatív értelemben és ezek alakították, színesítették a történetet. |
6383. Chris Co (2012-06-17 01:26.04) - (válasz Mtta 6382. hozzászólására) |
Mtta - Mass Effect ismertető 5* :) |
6382. Mtta (2012-06-16 22:37.47) |
Mass Effect 3 végigjátszva (a továbbiakban SPOILER előfordulhat. Én meg szóltam)
Összességében: szerintem kurva jó kis játék volt. Élvezettel játszottam végig minden percét. Szóval így most, a végén az egésznek megpróbálok összeszedni pár gondolatot a játékról, bár mint mondom kb. 5 perccel ezelőtt a sor előtt fejeztem be. A történet, ahogy azt a sorozatban, illetve hát összességében a Bioware játékoknál, most is jól sikerült. Bár ez a kovácsoljuk össze a Galaxist egy közösségbe azzal, hogy elintézzük a problémáikat, megoldjuk az egymás közötti konfliktusaikat egy kicsit az Andromeda sorozatot juttatta eszembe (sokszor még a szituációk is hasonlítottak picit, lsd. turian-krogan-salarian vita), de ez belefér, sci-fi fronton sincs már nagyon olyan sztori, amit ne lőttek volna már el így vagy úgy. De a lényeg, hogy jól volt megírva, érdekes, fordulatos és bár furcsa lehet, de én sosem magukért az akciókért, hanem a nagyszerű és epikus történet folytatásáért játszottam a játékot. Az érdekelt, hogy lássam mi következik, nem pedig a lövöldözés. Amikkel egyébként szintén nincs gond, a fedezékrendszer, még mindig az élvonalban van és a harcok magában is pergők, gyorsak nem egyszer kell fedezeékről-fedezékre rohangálni v. simán sprintelni az ellenkező irányba, ahol remélhetőleg pont nincs ellenség. Sokszor pedig nem is harcról, hanem valódi csatákról van szó, ahol hárman állnak akár (mégha szakaszosan érkeznek is) 100 ellen is és nem egyszer csap át káromkodós "őrjöngésbe" a dolog (a Banshee-k megalkotói finoman szólva sz*pják le keresztbe magukat:D). Gondolkodni, meg taktikázni is kell, itt a "Space Rambo"-knak nem sok minden terem:) A grafika sokat ugyan nem fejlődött az előző részhez képest, csak egy kicsit glancoltak rajta, meg talán egy kicsit mintha sötétebb is lenne, nincs annyi csillogás, ezzel egy kicsit a hangulathoz igazítva a küllemet. A karaktermodellezéssel sincs semmi gond, csak ez viszont teljesen a 2. rész, semmit sem fejlődött azóta, nincs semmi új mozgás, és néha ugyanúgy jelentkezik az a kis darabosság, lassú átváltás, ami a korábbi epizódokban is. Viszont a végkifejlettel kapcsolatban én is húztam egy kicsit a számat. A végső áldozat természetesen nyilvánvaló volt, tudni lehetett, hogy Shepard meg fog halni, oda kell adnia magát, hogy megmenthessen mindenkit, de nem teljesen így. Valahogy úgy éreztem nem ezért játszottam végig a 3 részt, hogy két, ennyire végletes és végleges befejezés közül kelljen választani, lehetett volna ezt árnyalni, mélyíteni és kicsit több lehetőséget adni, aki tényleg egy karakterrel vitte végig, döntéseket hozva, nos annak kicsit többet kellett volna adni, nem tudom jobban kifejezni magam, nem rossz önmagában a végkifejlet, csak kevés. Hiányos marad, nem jön a várva várt katarzis és nem érződik a korábbi döntéseink súlya. Ezt pedig én sajnálom. Természetesen a játék értékelését részemről ez nem befolyásolja túlnyomóan. Mert a lényeg nem itt van. Hanem abban, hogy a 3 rész mennyi mindent ad az embernek. A Bioware itt felépített egy saját, kidolgozott, élő, lélegző és fogós, beszippantó erejű univerzumot. Amibe az ember szeretett elmerülni, aminek saját történelme és misztikuma volt, különböző fajokkal és kapcsolatrendszerrel. És ahogy ebben a világban kalandozva vitte előre a történetet az ember úgy ismerte meg egyre jobban. És úgy talált új társakra a kalandhoz. Amikhoz (talán furcsa is lehet, de esetemben így volt) elkezd kötődni, valahogy tényleg megkedveli ezeket a polygonhalmazokat, akiket karaktereknek hívunk. Tényleg kialakul valamiféle kapcsolat köztük és a játékos között, emiatt pedig aztán nehéz lesz feláldozni akármelyiküket is, hosszan gondolkodva akár Ashley is Kaidan Alenko között az első részben (bár aki nem meleg az végül úgy is a csajszit hagyja életben:D), vagy figyelni, ahogy pár társad otthagyja a fogát a 2. rész végén, mert addigra már törődsz is velük. Itt pedig már kimondottan rosszul esik/esne ha valamelyiküket elvesztenéd. Mint ahogy az valahogy furcsán rám ült, amikor a Citadel-en a Cerberus támadás után egy beszélgetésfoszlányból értesültem arról, hogy szerencsétlen Kelly Chambers-t, aki az elsőtiszt volt a 2. részben csak szimplán fejbelőtték, amikor megmondta kicsoda... Pedig őt tényleg kedveltem, aranyos volt és egyszerűen tényleg sajnáltam. Túl gyors volt, túl... végleges. Szóval lényeg, a lényeg a három programot együtt kell értékelni, azt, hogy mit adott az embernek, mint játékélmény. Nekem sokat és valahogy emlék is marad utána, pont a világ és a karakterek miatt. Jó érzés volt ezt és így átélni. Szerintem ezzel a trilógiával egy klasszikus született. Köszönöm Bioware! |
6381. Capt.JackSparrow (2012-06-16 16:17.19) |
http://www.youtube.com/watch?v=jVXMNY0h8fI
ez de fasza lesz:D |
6380. Ostobatuk (2012-06-16 14:47.33) |
Deus Ex - Human Revolution
Sci-fi műfajt szeretők ki ne hagyják, egyszerűen beszippant a cucc. |
6379. Chris92 (2012-06-16 14:35.09) - (válasz Csernakakos 6373. hozzászólására) |
I've warned you!:) |
6378. Chris Co (2012-06-16 12:00.59) - (válasz Mtta 6377. hozzászólására) |
:) |