Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Elátkozott Ella - Film Café, 17:05 |
Szellemirtók - HBO2, 17:35 |
Pót-terápia - Filmbox Plus, 17:40 |
Álmaim karácsonya - Mozi Klub, 17:40 |
A csíny - HBO, 18:25 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Scarlett Johansson (40) |
Jamie Lee Curtis (66) |
Mark Ruffalo (57) |
Mads Mikkelsen (59) |
Mariel Hemingway (63) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Scarlett Johansson - Vélemények |
Minden ami a karácsonnyal kapcsolatos/film-zene/ |
Mit hallgatsz most? |
Arthur Hiller - Vélemények |
Nagy Feró - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Brian élete |
Lee Charles |
15. Tomka90 (2017-03-10 11:10.45) |
Meg kell, hogy szűnjön ez a kereskedelmi média, mert jó formán csak árt a közízlésnek, minthogy kiszolgálja azt.
Akkor már inkább legyen fizetéses és közszolgálati a média, de a legalapvetőbb dolog kéne lennie, hogy tényleg minőséget és hasznos tartalmat nyújtson a néző számára. |
14. Riddick312 (2011-09-06 20:50.06) |
azért nem árt a reklám csak nem 10 percenként egy 20 perces :S
óránként egy tíz perc wc, kaja, pia, cigi, stb |
13. Horror018 (2011-04-20 13:35.15) |
hát azért sztem arra van az ujság, h abban eklámozzanak, én naponta kapok csomo jságot, és még a tv-ben is ez van azér.. |
12. Lector (2011-04-20 13:13.21) - (válasz Cthulhu6 11. hozzászólására) |
Valahogy, így.Igen.{kultúráltabban} |
11. Cthulhu6 (2011-04-20 12:56.21) |
Azért alapvetően a fogalommal, hogy reklám, nincs baj. Végül is a vásárlóközönség honnan tudná meg, hogy mi a készlet? Meg aztán reklámok nélkül az árfekvésekről is kevesebb információnk lenne, így kevésbé tudnánk gazdaságosak maradni.
A baj azzal van, hogy ezt az intézményt iszonyúan túlzásba viszik. Ráakaszkodnak az emberre, és nem hagyják, amíg valaki fel nem vásárolja a cuccot. De ezzel a kis megjegyzéssel még csak nem is jutottunk a romlottság legmélyére. Ma már ott tartunk, hogy nem csak a terméket gyártják le, és hozzá a tájékoztatást, azaz a reklámot, hanem már az igényt is erőszakosan formálják! Normális esetben az embernek megvannak a szokványos igényei. Tudja, hogy mit akar, mert érzi. Érzi hogy éhes, szomjas, hogy kellenek a háztartási kellékek, kellenek a gyógyszerek mert beteg, vagy hogy szüksége van némi szórakozásra amihez eszközök kellenek... tehát az igényekhez keresünk kielégülést. Normális esetben legalábbis. De a Marketing itt nem ér véget. Ma már nem igényeket akarnak kielégíteni, hanem már magát az igényt is formálni akarják. Zeneipar például... Vannak olyan zenei irányzatok, zenei számok, előadók, akik nyilvánvalóan semmi jót nem tudnak kreálni. Egészen bizonyos, hogy az amerikai rapperek 90%-a nullát tesz le az asztalra. És mégis beleverik az emberek fejébe. az egész azon múlik, hogy addig szajkózzák, emlegetik, sulykolják a rádióban, amíg az ember önkéntelenül is hozzászokik. És a hozzászokás már csak hajszálra van attól, hogy igényt is érezünk rá... mint ahogyan egy városi ember fülének a városi zaj az altatódal, anélkül furcsán érzi magát. És ezt kihasználják. Márpedig ez szerintem erkölcstelenség. Ha az embernek van valamije, akkor csinálja és reklámozza. Tegye vele jobbá a világot. De ne traktálja vele a közösséget... |
10. Horror018 (2011-04-19 18:58.01) - (válasz Lector 9. hozzászólására) |
van, hogy már énis ezt csinálom de orbán nemhiszem h döntene arrol, hogy egy kereskedelmi csatorna hányszor adjon reklámot, bár sztem az rtl is olyan fidesz segnyalo hogy az ő tv-jén nem is ad reklámot.. |
9. Lector (2011-04-18 20:17.48) - (válasz Horror018 1. hozzászólására) |
UNDORMÁNY.
NÉPBUTÍTÓ. MEGALÁZÓ.ÉS HA ORBÁN VIKTOR MÉG EGYSZER MEGKÉRDEZ AZ ALKOTMÁNYRÓL,EZT ÍROM A PAPÍROSRA:Büntessék olyan adóval,a reklámozókat{komolyan}hogy elmenjen kedvük a hamis és hazug panamáktól. |
7. StormshadoW (2011-04-18 20:10.58) |
Jó a reklám, ha jó a reklám. Szerintem rendben vannak, csak úgy volna jó,ha nem adnák, hanem én választhatnám meg,hogy mikor milyen reklám érdekel, attól függően ,hogy mire van igényem és mit akarok venni. Ekkor megnézem,hogy milyen ajánlatok vannak, és az alapján választok. Ilyen téren a Tv-shop-os strategit jobban szeretem ,mint az átlag béna fasz reklámokat azokkal az erőltetett szituációkkal eljátszva. Sokkal jobbak volnának az olyan reklámok ahol nem egy nyomorák vigyori család játsza a gyümölcsléivót, hanem emberek nélküli csak termékre koncentráló reklámok volnának előnyeikkel és hátrányaikkal együtt bemutatva. Kevesebbet kéne hazudni, az a baj,hogy hülyének nézik az embert a sok ganéval. |
6. Horror018 (2011-04-18 19:03.27) - (válasz Tudosito1956 5. hozzászólására) |
hát az igaz, hogy az a legdrágább , de gondold el, nem lenne faxa ha egy 1.5 órás filmben csak 1egytlen 1 reklám lenne? nem kéne beszunnie, de nemis kellene 15 percenként 5 perces reklám |
5. Tudosito1956 (2011-04-18 19:00.24) |
Reklám nem fog megszünni. A ker. tv-k és rádiók nem léteznének nélküle. Más lapra tartozik, hogy a film előtt és után kéne leadni. De akkor az embereket nem lenne olyan könnyü befolyásolni. Gondold el, vetitik a filmet, egyszer csak, mint az Isten nyila, képváltás és máris ott egy fogkrém reklám, az emberek nem állnak fel, mert várják a folytatást, és megragad bennük a reklám. Erről szól a történet. És a fő müsoridő a legdrágább. |
4. Horror018 (2011-04-18 18:20.28) - (válasz Cthulhu6 2. hozzászólására) |
hát abban igazad van h a reklámokat pár decibelel hangosabban adják, de utána filmeket halkabban , is hogy fölhangosítsd, és utána meg ne foglalkozz azzal, h a reklán hangosabban megy...
De könyörgöm fél órás műsorba 2 reklám azé.. egyébként statisztikák kimutatták h az emberek 94.4%-a nem a tv, hanem újság és egyébb modokon dönti el mit vesz , valamint 99.2%-a elkapcsol a reklám közben ill. után is.. |
3. Langelus (2011-04-17 20:00.01) |
A kereskedelmi adók főnökei mobbossok, akik szálkára törik a filmeket a vágásaikkal és átszinkronizálásaikkal. A reklámmizériájuk már a meggy a habon. |
2. Cthulhu6 (2011-04-17 19:16.38) |
Én is szívből utálom a reklámokat. Miattuk az elmúlt pár évben csaknem a nullára csökkent számomra a TV nézés.
De sajnos a reklámokat nem lehet elveszejteni. A csatornák abból élnek. Az egész úgy néz ki, hogy a film vetítési költségét (jogdíj meg miegymás) a közben leadott reklámokból finanszírozzák. Ha nincs reklám, akkor nincs film sem. Mármint TV-ben nincs. Nem tudom, de szerintem a reklámok azért mennek film közben, mert azért a megrendelő többet fizet. Hiszen a film utáni reklámot már senki sem nézi meg. Film közben azonban nem kapcsol el szívesen az ember, mert fél, hogy lemarad a folytatásról. Másik kérdés, hogy vannak erkölcsi aggályok. Például észrevettem, hogy a reklámot pár decibellel hangosabban vetítik, mint a filmet magát. Állandóan le kell halkítani a készüléket, ha jön a "REKLÁM" felirat. Ennyire azért nem szabadna engedni elkorcsosulni a dolgokat. De hiszen ez megy minden formában. A telefonom állandóan csörög, mert egy cég el akar valamit adni nekem. Az utcán erőszakos szórólaposok ugrálnak elém. Elállják az utamat, hogy vegyem már el a prospektust. Volt már olyan is, hogy szó szerint leordította a fejemet, mert nem vettem el a cédulát... De reklámokkal vannak tele a pénzért vett újságok, reklám díszeleg a tömegközlekedési járműveken, reklámblokkok vannak még a mozifilmek jelenetei közé csempészve is (cseles kis jelenetek, amikor telibe vesznek egy márkajelzést, sőt még el is magyarázzák, hogy milyen jó kis kütyü a dolog). Mátrix, első rész: Neo borítékot kap, és mi pottyan ki belőle? Na milyen márkájú telefon? :D |
1. Horror018 (2011-04-17 18:58.45) |
Sztemmár nagyon elég abból h az rtl-en 10 perces reklámokiat adnak 20 percenként, meg mostmár abban a műsorban is van reklám ahol eddig, nem volt, neketek mi a véleményetek a reklámokrol a mai napigba, mert sztem tulzásba vitt... |