Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Eredet - HBO2, 03:35 |
Mosolyogj - HBO3, 03:35 |
Túlélni a holtakat - Paramount Network, 04:00 |
A tengeri szörny - Film Mánia, 04:10 |
Tűzoltó kutya - Mozi+, 04:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Michael Pena (49) |
Penelope Ann Miller (61) |
William B. Davis (87) |
Patrick Dempsey (59) |
Trevor Rabin (71) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Largo Winch: A pénz ára |
Paolo Sorrentino |
39178. Kimikem (2010-03-24 18:28.03) - (válasz Paige13 39176. hozzászólására) |
Olvastad ?! :))
[link] |
39177. Kimikem (2010-03-24 18:26.15) - (válasz Szabgya 39175. hozzászólására) |
Miről beszélsz ? :))
Csipszet enni !:) Hiszen diétázom !:) Tudod,hogy nincs Kimi ! |
39176. Paige13 (2010-03-24 17:44.41) - (válasz Kimikem 39173. hozzászólására) |
Schumi nah jah gondoltam.. :D
9,7?:))) Az jo! a tavalyhoz kepest.. :D |
39175. Szabgya (2010-03-24 16:08.59) - (válasz Kimikem 39174. hozzászólására) |
Kimikem!:))
Biztos sok chips-et ettél, nem attól?:D Tudod mi ilyenek vagyunk, szeretünk a kedvencünkről linkelni, hisz imádjuk az F1-et.:) |
39174. Kimikem (2010-03-24 15:37.29) - (válasz Szabgya 39172. hozzászólására) |
Szabgyikám ! :))
Kezd émelyegni a gyomrom ! :)) Megfeküdte ez a sok Hamikás hír ! :)) |
39173. Kimikem (2010-03-24 15:35.40) |
A Forma-1 fő technikai partnere, az LG, az F1 Racing magazin és a csapatok szervezete, a FOTA februárban az interneten keresztül kérte ki a sportág rajongóinak véleményét. A globális közvélemény-kutatásban végül 180 ország több mint 90 ezer F1-rajongója adott válaszokat, íme néhány eredmény.
Az már tegnap kiderült, hogy a legnépszerűbb versenyző Michael Schumacher (19,5 százalék), őt Fernando Alonso (9,7 %) és Kimi Räikkönen (7,2 %) követi, de az Autosport által közölt további részletek szerint a 2009-es bajnok, Jenson Button még az első hat közé sem került be, ugyanis az említett pilótákat Felipe Massa (6,1 %), Lewis Hamilton (6 %) és Robert Kubica (4,3 %) követi a népszerűségi listán. A teljes cikk itt : [link] Számomra hízelgő az eredmény hiszen, Kimi nincs is az idei, aktív versenyzők között ! :)) |
39172. Szabgya (2010-03-24 14:25.03) |
[link] [link] |
39171. Szabgya (2010-03-24 13:33.57) |
[link] [link] [link] [link] [link] McLaren 4ever!♥ |
39170. Huanci (2010-03-23 19:09.11) - (válasz Kimikem 39169. hozzászólására) |
Öröm ilyet olvasni:)
Én várlak vissza!!!!! |
39169. Kimikem (2010-03-23 18:57.31) |
Räikkönen: Maradni akartam a Formula-1-ben
[link] |
39168. Paige13 (2010-03-22 17:34.55) - (válasz Kimikem 39167. hozzászólására) |
En sem hiszem h lett volna ra zseje :D
Nah jah nekem mooondd :)) |
39167. Kimikem (2010-03-22 17:33.30) - (válasz Paige13 39166. hozzászólására) |
Biztos nem tudta volna megvenni ! :))
Nemhogy nekem ajándékozták volna...:)) |
39166. Paige13 (2010-03-22 17:28.11) - (válasz Szabgya 39165. hozzászólására) |
Jujjj..huhh :DD Grat neki :)))
Egesz csinos, aa tuti varj elobb felhivom.. ;) |
39165. Szabgya (2010-03-22 14:25.19) |
[link] [link] Alonso egy 35 milliós Maseratit kapott ajándékba a Ferraritól [link] Pédzs biztos visz majd egy kört vele Alonso ha megkéred.XD |
39164. Kimikem (2010-03-21 21:27.14) |
[link] |
39163. Kimikem (2010-03-21 21:10.12) |
Ezt a cikket szerettem volna belinkelni, de nem tudtam...
Kesjár halála: a megválaszolatlan kérdés 16 éve nincs válasz Black out – így nevezik az autóversenyzők azt az állapotot, amikor valaki a gyorsulás miatt néhány pillanatra elveszíti az eszméletét. Hogy ez okozta-e Kesjár Csaba halálát, vagy valami más, ez 16 éve megválaszolatlan kérdés. A nyolcvanas évek közepén volt egy zöld szemű, csinos fiú, akiért megőrültek a lányok. Nem színész, és nem is énekes: ő volt Kesjár Csaba, az autóversenyző. Fotói, poszterei lányszobák falát díszítették, az újságok címlapon szerepeltették. Nem csoda. Tehetségén kívül filmsztárhoz hasonló külseje miatt is rajongtak érte. 1987-ben a Forma 3-as nyugat-német Schübel-csapathoz szerződött. Előtte gokartozott, motorozott, majd amikor versenyautóba ült, különböző kategóriákban sorra aratta a hazai és nemzetközi győzelmeket. De ennél is többet vártak tőle. „Csaba volt annyira jó versenyző, és volt annyira eladható reklámhordozó, hogy mindenképpen bekerült volna a Forma-1-be”-mondja a sportújságíró Dávid Sándor, aki évtizedek óta foglalkozik autósporttal. Akkoriban építették a Hungaroringet, és mindenki biztosra vette, hogy Csaba lesz az első magyar F1-es pilóta. Bódis Kálmán egyszerre kezdte a versenyzést Csabával, gyakran indultak ugyanabban a futamban. Együtt izgultak a F1-ért is. „Létrejött ez a házasság, hogy Eccleston úr és Magyarország megépíti ezt a pályát, és akkor már Csaba itt nyüzsgött a pályán velem együtt, még csak a nyomvonala volt kiásva, és már akkor Zsigulival száguldozott itt.” Aztán úgy alakult, hogy 1987-ben ki is próbálhatott egy igazi F1-es autót. A Magyar Televízió archívuma őrzi azt a hangfelvételt, amelyen Csaba beszél a próbakör után. „Ilyen autóval elindulni azért nem olyan egyszerű, mint egy Zsigulival vagy Wartburggal, és felkészítettek rá, hogy valószínűleg le fog állni a motor egyszer-kétszer, és óvatosan, meg finoman, nem baj, ha leáll.” Az izgalmas eseményen ott volt Dávid Sándor is. „Egy kört engedtek neki elvileg, meg hogy ne váltson a harmadik sebesség fölé, de hát amint elindult, mindenki a haját tépte, mert Csaba úgy elindult, mintha vissza se akarna jönni, úgyhogy ment három kört, vagy talán négyet is.” Kesjár Csabát barátnője két éven át kísérte versenyre, edzésre. Szabó Imola ma úgy emlékszik: a fiú igazi szerelme az autóversenyzés volt. De elfogadta, sőt, ő is szurkolt azért, hogy a Forma 1-es álom valóra váljék. Drukkoltak az akkori versenyzőtársak is. Csakhogy még hátra volt egy év a nyugatnémet csapatnál, ahol sajnos nem jöttek úgy az eredmények, mint ahogy azt sokan várták. Cserkúti József egykori gyorsasági versenyző is úgy érezte, Csaba nem hozza ki magából a maximumot a német Forma 3-ban. „Az eredmények azok nem teljesen az ő tehetségét követték, ez lehet, hogy a csapaton belüli első számú versenyző, második számú versenyző státuszból fakadt, de én úgy éreztem, hogy sokkal több van benne, mint amennyit az eredményei mutattak.” Csaba édesapja, Kesjár János szintén gyakran ott volt a versenypálya szélén. Ő úgy emlékszik, fia nem kapta meg ugyanazokat a lehetőségeket, mint német csapattársa. Bár eleinte szeretettel fogadták a magyar fiút - akkoriban ritkaságnak számított egy szocialista országból jött versenyző -, de később sok irigye akadt. Kesjár János egyébként szó szerint régi motoros. Az ország egyik legjobb salakmotorosa volt valamikor, ugyanúgy, mint édesapja a húszas években. Arra számított, hogy a dinasztia leghíresebb tagja Csaba fia lesz. 1988. június 24-én, a Nürnberg melletti Norisringen edzéshez készülődtek a versenyzők. Köztük volt Kesjár Csaba is, aki barátnőjével és magyar szerelőjével arra várt, hogy elindítsák a futamot. Szabó Imola azt meséli, a verseny után nyaralni készültek. 'Csaba nagyon jókedvű volt, és vidám, és hiába gondolnák azt az emberek, hogy hú, itt valaminek történnie kellett, semmi, ugyanolyan nap volt mi a többi.' Imola várta, hogy mikor tér vissza a fiú a boksz utcába. De egyszer csak megállt a verseny. „Akkor még nem tudtam, hogy mi történt, csak akkor kezdtem sejteni, hogy vele van a gond, amikor már minden autó bent volt, csak az övé nem.” A lány azonnal futni kezdett a baleset helyszíne felé. ”Egy kordonnal vették körül az egészet, és nem is engedtek oda, én már csak az autó nagyon összetört roncsait láttam egy pillanatra.” Mindenki azt akarta tudni, hogyan történhetett? Dávid Sándor úgy gondolja: Csaba biztosan nem hibázott, ahhoz túlságosan precíz volt. „Ha nem az ember, akkor csak a technika lehetett, de hogy a technikában pontosan mi, hogy és miért, azt akkor sem tudták, bár többször próbálták megfejteni a felvételeket, én is láttam őket, de abból nem lehet kiolvasni semmit. Cserkúti József sem talált egyértelmű magyarázatot a balesetre. Azt mondja: 200 fölött már szinte bármi megtörténhet. „Lehet olyan, hogy rossz szögből süt a nap, és az ember egy pillanatra nem lát, és egy 12 méter széles pályán annyira közel van a pálya széle, hiszen az autó egy másodperc alatt 100 méter körül halad.” Imola is azt gondolta, csakis technikai hiba jöhetett közbe, hiszen ezerszer látta Csabát versenyezni, tudta, hogy technikás és óvatos pilóta. „Azt gondoltam, hogy egy óriási defekt, vagy kerékhiba, fékhiba, vagy valami, és olyan jó lett volna belekapaszkodni valamibe, hogy mi történt, de a mai napig nem kaptunk választ rá, hogy mi lehetett az ok.” A baleset utáni napokban különböző pletykák keltek szárnyra. Az emberek arról suttogtak, hogy Kesjár Csaba öngyilkos lett. Delhusa Gjon, az ismert énekes elválaszthatatlan barátja volt Csabának. Ma sem érti ezt a feltételezést. „Az, hogy öngyilkosság, az teljességgel kizárt, mindene megvolt, gyönyörű szép barátnője, sikerek, megkötött szerződések, miért akart volna meghalni?” A norisringi pályán egy meredek bal kanyart kellett volna bevenni, ám az autó teljes sebességgel csapódott a falnak, és beszorult a korlátok közé. Féknyom nem maradt, így a legvalószínűbb ok mégis a műszaki hiba vagy a pillanatnyi rosszullét volt. De bizonyítani egyiket sem sikerült. A német ügyészség végül azt állapította meg: műszaki hiba nem okozhatta a magyar versenyző halálát. Kesjár Csaba édesapja mégis biztos abban, hogy az autóval volt valami gond. Meggyőződése, hogy valaki szándékosan nyúlt hozzá a kocsihoz. A mai napig úgy gondolja, hogy valaki ártani akart a fiának. Bizonyítani persze nem tudja. Évekig kereste a magyarázatot, járt a német hatóságok nyakára, végül feladta. Itthon ezrek gyászolták a versenyzőt a Farkasréti temetőben. Dávid Sándor akkor értette meg igazán, mit jelentett Csaba az akkori fiataloknak. „Hogy valóban ekkora hatással volt a kortársaira, az akkor derült ki, amikor meghalt. Ott voltam a temetésén, ahol több ezren vettek részt, az akkori fiatal értelmiség, sportoló réteg, gyönyörű lányok tucatjai sírtak. Egyszerűen a barátjukat, az ideáljukat siratták benne.” Kesjár Csaba halálával hosszú időre szertefoszlottak a magyar Forma 1-es álmok is. De van egy hely, ahol nap mint nap emlékeznek rá. Budaörs szélén, a kertes házak között van egy barátságos kis iskola. 1988-ban, a baleset évében épült. A sporttagozatos intézménynek annak idején névadót kerestek, és megkérdezték a tanulókat, kit szeretnének. A gyerekek a fiatalon meghalt autóversenyzőt javasolták. Az iskolát ma is így hívják: Kesjár Csaba általános iskola. |
39162. Kimikem (2010-03-21 20:57.07) - (válasz Kimikem 39161. hozzászólására) |
Na , újra ! :))
[link] che/leadimages/100533_1204802840_411x310.jpg&imgrefurl=http: //www.rtlhirek.hu/cikk/100533&usg=__7RcA4F1M1lGRAmbRo9lk1IBD IjI=&h=310&w=411&sz=15&hl=hu&start=1&um= 1&itbs=1&tbnid=sy9no8UktWKlyM:&tbnh=94&tbnw=125 &prev=/images%3Fq%3Dkesj%25C3%25A1r%2Bcsaba%26um%3D1%26hl%3D hu%26lr%3Dlang_hu%26sa%3DX%26tbs%3Disch:1 |
39161. Kimikem (2010-03-21 20:54.21) |
... és a mi Csabánkról :
[link] che/leadimages/100533_1204802840_411x310.jpg&imgrefurl=http: //www.rtlhirek.hu/cikk/100533&usg=__7RcA4F1M1lGRAmbRo9lk1IBD IjI=&h=310&w=411&sz=15&hl=hu&start=1&um= 1&itbs=1&tbnid=sy9no8UktWKlyM:&tbnh=94&tbnw=125 &prev=/images%3Fq%3Dkesj%25C3%25A1r%2Bcsaba%26um%3D1%26hl%3D hu%26lr%3Dlang_hu%26sa%3DX%26tbs%3Disch:1 |
39160. Kimikem (2010-03-21 20:51.09) |
Senna 50 éves lenne...
[link] |
39159. Szabgya (2010-03-21 20:09.57) |
Ayrton Senna, egy szomorú baleset (Videó)
[link] Nyugodjék békében... [link] [link] |
39158. Paige13 (2010-03-21 18:34.21) |
[link] ajjajj |
39157. Golyalab (2010-03-21 09:43.09) |
[link] |
39156. Paige13 (2010-03-20 19:02.01) - (válasz Roland7 39155. hozzászólására) |
Hm..:) |
39155. Roland7 (2010-03-20 14:23.22) |
[link] a diffúzor nagyon el van rejtve :) |
39154. Szabgya (2010-03-19 17:17.47) |
[link] faxa...:) |
39153. Szabgya (2010-03-19 14:19.43) |
[link] [link] [link] [link] [link] |
39152. Szabgya (2010-03-18 16:55.17) |
[link] |
39151. Szabgya (2010-03-18 16:54.21) - (válasz Szabolcs315 39150. hozzászólására) |
Akkor jó, én előre szóltam.:) |
39150. Szabolcs315 (2010-03-18 14:57.13) - (válasz Szabgya 39149. hozzászólására) |
Nem, ez csak ilyen rohangálós kocsi.)) |
39149. Szabgya (2010-03-18 14:53.34) - (válasz Szabolcs315 39148. hozzászólására) |
Még neked ahogy megy...:))
Köszi de én szeretek padlógázon menni, nem félted a járgányt?:D |