Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Könyörtelen csapás - Moziverzum, 03:30 |
Románc a Rénszarvas Panzióban - Izaura TV, 03:55 |
Időről időre - HBO, 04:00 |
Napos oldal - HBO3, 04:00 |
Freud: Az utolsó pszichoanalízis - HBO2, 04:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
2022-es választás |
Róma (sorozat) - Vélemények |
Amelie csodálatos élete - Vélemények |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Vadászat (2020) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Kingsman - A titkos szolgálat |
Taron Egerton |
2011-09-20 09:53.42 |
drive ost:
http://www.youtube.com/watch?v=xPqkjA738h0 |
2011-09-20 09:52.53 |
nice:
http://www.youtube.com/watch?v=xPqkjA738h0 |
2011-09-20 09:16.30 |
http://www.youtube.com/watch?v=JmnYqKl1LzE |
2011-09-19 23:06.36 |
0:50 után leírhatatlan... |
2011-09-19 23:02.19 |
áhh....itt rázott ki a hideg a legjobban. szó szerint bekönnyeztem a gyönyörtől.:D
ennél a résznél kiabált át haverom a másik szobából:" kapcsold már ki a buzi klasszikus zenédet!":D:D vagy valami ilyesmi, nem igazán hallottam, egy másik világban voltam.:D |
2011-09-19 17:37.19 |
végre megnéztem ezt a filmet, és most megint várhatok még többet egy másikra! eszem-f@szom megáll!:D |
2011-09-19 17:14.09 |
btw ha már Thin red, Malick mostanija eszméletlen lett, igazi kuriózum. |
2011-09-19 17:10.30 |
és legfőképpen érezni. |
2011-09-19 16:55.26 |
naná. a Mulholland-ot imádom, jobban mint a Remény rabjai-t. |
2011-09-19 16:24.41 |
és a biztonság kedvéért a másodszori megnézés előtt/közben azt hiszem kézbe veszek és eltüntetek egy cigit.:) szerintem hatványozottan fog ütni a film.:D |
2011-09-19 16:04.35 |
The Tree of Life: Gyönyörű. |
2011-09-19 15:52.27 |
2001 Űrodüsszeia. Rögtön ez jutott eszembe az elején. A gyönyörű képek és a suttogós narráció klasszikus zenével(ami szintén Kubrick közkedvelt fegyvere) kiegészülve elképesztő egyedi hangulatot teremtett. Egyértelmű Malick, a hülye is látja. Minden egyes momentuma gyönyör, randomszerűen a print screenre kattintva garantáltan szép képet kapunk ami simán mehet háttérnek. Előszeretettel alkalmazza megint a legszebb effektet, a természetet, Napot, vizet. Desplat is nagyon kitett magáért. Több alkalommal tökéletes összhangban voltak a dolgok és melegséget sugárzott minden egyes pixel/hang, mégis a hideg rázott ki. Transzcendentális. Tényleg, csak szuperlatívuszokban lehet. Bővebben a következő megtekintés után, nagyon friss bennem az élmény, és át kell gondolnom minden képnek a lehetséges jelentését, mert bizony vannak apró bevágások amik nem teljesen tiszták előttem( a kis sötét padlásszoba és a hirtelen megjelenő magas csávó(ott meg Lynch jutott az eszembe:D)). Örülök, hogy végre nem csalódtam és azt kaptam amire számítottam, tán még többet is. Rég nem volt szerencsém ennyire szép filmhez. Megkockáztatom, még soha.
És igen, jöhetnek az észrevételek a filmmel kapcsolatban.:) |
2011-09-19 01:26.51 |
helyes. én nem ígérek szőrszálanalízist amíg nem láttam, de valami azt súgja, lesz mit összekaparni.:) amen!:D |
2011-09-19 01:17.36 |
én többek között tőled várom.:) |
2011-09-19 01:11.51 |
...mint a raklap. |
2011-09-18 21:54.43 |
és van fent 1080p-s verzió! holnap neki is látok a nézéshez.:D |
2011-09-17 16:45.21 |
mekkora baromság, már bocs. |
2011-09-17 16:32.49 |
Uxbal néhány másodpercre kiszakad a valóságból amíg a madarakban gyönyörködik:
http://www.youtube.com/watch?v=N7DNRWn30YQ |
2011-09-17 16:25.10 |
http://www.youtube.com/watch?v=rw-C2GC0c2k
román népdal szép magyar előadásban |
2011-09-17 15:53.53 |
Mulholland Drive, Kék bársony...lol, esélytelen. |
2011-09-16 03:01.07 |
mozis magyarországi premier. dvd-ről nincs infóm. |
2011-09-15 19:24.27 |
már több mint 10.000 hsz van. nem hinném, hogy lehet tovább vesézni.:) |
2011-09-15 19:02.41 |
ja-ja |
2011-09-15 18:39.27 |
miért nem csípi őt az akadémia? |
2011-09-15 17:16.02 |
Uxbal Barcelona rideg, lepusztult és szennyel teli negyedében próbálja felnevelni 2 kisgyermekét. Becsületes munkája nincs, a városban illegálisan tevékenykedő külföldi nemzetiségek és rendőrök közötti hidat képviseli drót formájában. A szüleit már régen elvesztette, testvére elzüllött, erkölcstelen, akárcsak a neje, kivel érthető okokból nem él együtt. Ezzel a családi háttérrel tudja meg Uxbal: rák emészti belülről, már csak hónapjai vannak hátra. Fennmaradó idejében szeretné gyermekeit biztos kezekbe juttatni, már amennyire lehetséges.
Inarritu filmjeiről tudjuk, nem éppen vasárnap délutáni limonádék, többnyire bő 2 órán keresztül vetít vászonra emberi sorsokat. Méltán elismert produkcióiban eddig a cselekmények több szálon futottak, ám ezúttal Arriaga kollégája nem segédkezett, így legfőképp ő maga írta meg a screenplay-t. A különbség érezhető, nincs párhuzamos történés, a forgatókönyvbe nem bonyolódunk bele, ugyanakkor precíz, néhol sokkoló. Szégyenkezésre nincs oka a rendezőnek, jól kivitelezett eseménysorokat fabrikált össze. A narráció és a kamerakezelés odahelyezi a nézőt a helyszínre, a számos tükörből valós illusztrációba való áttűnés, valamint a tükörkép időnkénti „késése”, elcsúszása, amely elméjének az elszürkülését támasztja alá, több mint zseniális. Ami a muzikális oldalát illeti, a 2010-es felhozatalban a 127 óra és A király beszéde között személyes virtuális dobogóm 2. fokán foglal helyet a Gustavo Santaolalla által kép alá hegesztett többnyire melankolikus és gyönyörű zajkompozíció. Nem egy véletlenül jól sikerült filmzenéről van szó, Inarritu korábbi filmjeinek sikereihez bőségesen hozzájárult a dalszerző, aki mellesleg többek között Eddie Vedder mellett is segédkezett már, konkrétan az Út a vadonba című remekműnél. Egy elkeseredett, magára maradt apa végleges, hosszúra nyúlt agóniájáról, sorssal való küzdelméről (is) szól ez a film, ám közvetve több gondolat szorul néhány másodpercébe, mint 15.937 Ezel és Seherezádé részbe együtt. Ahogy a mű díszpillangók lógnak mereven lefelé az elfeketedett, ütött-kopott nyomasztó és otthontalan betonplafonról bezárva a barátságtalan szobába, ahogy a gyárkémény megállíthatatlanul engedi ki magából a mérgező fekete füstfelhőt és sötétíti el a horizontot melybe beleszállnak a madarak, ahogy a hatalmas víztömeg hullámzóan veti partra néhai emberek tucatját. Raktárházba állatok módjára bezsúfolt ázsiaiak illegálisan üzemeltetnek hamisítványokra specializálódott táskagyárat, majd az afrikai bevándorló feketén próbálja eladni az utcán, amit persze csak úgy tehet meg, hogy lefizeti a helyi katalán rendőröket. Ezt nevezik globalizációnak. És mindezt miért? Az embertelen körülményekért. Mert legyen inkább földönfutó világjáró az ember, mintsem együtt aludjon nap mint nap 25 másik emberrel egy kis méretű épületben elképesztően demoralizáló környezetben. Szemtanúi vagyunk az euro kötegek vándorlásának, látjuk mekkora befolyással bír. Véleményem szerint a karmester tudatosan szerepelteti ennyiszer a túlhatalmasodott tárgyat, ami magába nyelte az egész civilizált emberiséget. Intravénásan pumpálják belénk a negatív és valóságos világképet. Bár Inarritu-nak köszönhetően testközelből kapjuk a lelombozó élményeket, úgy érzem az egész az élni akarásról és morális értékek fontosságáról szól. Pénzfertőzött emberekkel van bekerítve minden, de vannak, akik szerint akadnak fontosabb dolgok. A Biutiful-ban ezt a személyiségtípust egy szenegáli bevándorló dada testesíti meg, aki leléphetne csecsemőjével és egy raklap pénzzel, de ő marad, és kinyitja az ablakot a sötét szobában hunyorgó Uxbal-nak. Beengedi a fényt. Ő az egyetlen felnőtt a főszereplő sajnálatra méltó életében, aki tudja még mik az alapvető erkölcsök. Talán maga a főhős sem tudja már. Ilyen helyzetben, nem csoda. Az alkotók tisztességes munkát végeztek, nem elfelejtendő darab. Ehhez bőségesen hozzájárul Javier Bardem játéka, aki méltán kapott Oscar jelölést. Hihetetlen flexibilis arca van, elég csak megnézni az előző filmjeiben alakított karaktereit, többnyire teljesen más személyiségeket formált meg. Ha kell vicces, jóképű, rémisztő vagy éppen haldokló. Színész. A játékidő alapján ugyan nem sorolhatjuk a rövidfilmek közé, de az unalmas kategóriától még távolabb áll. Nincsenek csavarok, nincs katarzis, csak egy sorozat tragédia és egy nagy adag remény. What is it over there? |
2011-09-15 17:15.21 |
spoiler |
2011-09-15 16:45.51 |
jó ég mennyi nyafogás van ebben a filmben. Diane Keaton "lányaival" való...nem is tudom mi az, beszélgetésnek nem mondanám, sokkal inkább hasonlít egy természetfilmre ami a madarak kommunikálását mutatja be. tehát ezek az eszmecserék jobban kiborítanak mint az, hogy folytatódik a való világ. és ez nagy szó. eszméletlen, falatkaparó. |
2011-09-15 11:53.05 |
no. a dátum 2011.10.06. ezt is megéltük. |
2011-09-14 16:09.53 |
ha már volt róla szó, íme a jövő a filmek szerint.:)
[link] |
2011-09-14 14:31.54 |
Little Miss Sunshine: ejha! |