Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Transformers Egy *Import - Angol hangot és angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
L. A. Story - Az őrült város - Film Mánia, 08:55 |
Álmomban már láttalak - HBO, 08:56 |
Rocksuli - AMC, 09:50 |
Egy bébiszitter naplója - RTL Három, 10:10 |
A gróf karácsonya - Mozi Klub, 10:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jim Carrey (63) |
Denis O'Hare (63) |
Freddy Rodriguez (50) |
Francois Damiens (52) |
Zooey Deschanel (45) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Filmkereső |
A Straight Story - Igaz történet - Vélemények |
Hősök szakasza - Vélemények |
Sólyom a sasfészekben (sorozat) - Vélemények |
David Lynch - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A 7A lakás |
David Lynch |
2018-08-25 10:53.08 |
Ez a bölcsesség! Akinek van esze, számítsa ki a vadállat számát, hisz emberi szám: hatszázhatvanhat. |
2018-08-25 09:57.28 |
Egy exkluziv metafora szituációs koegszisztenciája. |
2018-08-24 20:07.59 |
dehogy angol...az mára egy elkorcsosult segédnyelv lett,egyfajta lebutitott népnyelv az ószász makogás felhígitva némi latin zsargonnal.
Ebben a filmben a legősibb nyelven ,vagyis magyarul beszélnek.. |
2018-08-24 19:58.15 |
🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟
🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 |
2018-08-24 19:57.22 |
🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟
🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 |
2018-08-24 19:54.42 |
🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟 🐟🐟 🐟
🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 😎 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 🐟 |
2018-08-24 16:08.44 |
Szépen borotvált ősemberek,hát persze a pattintott kőkorszaki technológiával élesebb kőpengét lehetett csiszolni a mostani gilette mach 3-nál.A farkasok megszelídítése nem 20 000 évvel ezelőtt történt,találtak már 150 000 éves sírokat,ember és őskutya csontokkal,de ma már senki nem tudja biztosra megmondani mikor lett a farkasból lett kutya az ember társa. |
2018-08-22 19:27.33 |
1 forintért megmondom.
http://www.youtube.com/watch?v=OKK8ZfmZ8AA |
2018-08-22 17:09.02 |
🌷😞👍😉😅 |
2018-08-21 19:35.50 |
nyílván démoni megszállotság miatt történt.Nyelveken szólás démoni esete.Az Ördögűzőben a kislány is folyékonyan beszélt latinul.Visszafelé. |
2018-08-21 19:16.01 |
Igen ,persze ,pontosítok..az Evangéliumokban,ami közvetlen Jézussal kapcsolatis halálesetk.Ott van még a legborzasztóbb eset a betlehemi gyermekgyilkosság is,de én azt a 7 halálesetet írtam ide,ami személyekhez köthető,olyan személyekhez aki a Messiással volatk kapcsolatban.István vértanu esete az Ap.csel-ben van,és Jézus után jóval.A két lator nevét az ókereszetény hagyomány őrizte meg.Közvetlenül lehet nincs összefüggésben a hetedikkel,csak mint érdekesség jegyeztem meg,a hetes számmal kapcsolatban.Tudom hogy John Doe nem a messiás.Nem Yoda.max egy divatos póló.amire jövő 7-en már senki nem emlékszik. |
2018-08-20 20:27.00 |
Tizenhét év |
2018-08-20 16:06.00 |
(cool) |
2018-08-20 15:30.27 |
Nincs kegyelem |
2018-08-19 21:56.37 |
1980 A mozitörténet egyik legvérfagyasztóbb horrorja,vagy inkább pszichodráma. John Russel egy balesetben elveszti imádott feleségét és lányát, magányt és nem sokkal később, felejtést keresve egy tizenkét éve lakatlanul álló házba költözik. Arról azonban sejtelme sincs, hogy az ódon falak sötét titkokat rejtenek. Úgy tűnik, a ház korábbi lakói csak a másvilágra költöztek, de a házból ki nem.Megkapó a hangulat megteremtése, a ház kamerázása, az atmoszféra egyre fokozottabb hangolása és az események lassú, de éberségmegtartó visszafogott adagolása. A legmeghökkentőbb horror, ami a régi iskola szerint, lassan építkezik, de végül teljesen magával ragad és rád telepszik.
1980 -Hitchcock halálának éve ,a kanadai magyar rendező is hivatkozik rá rendezői audiókommentárjában. A hangulat,a történet, a szereplők ,a zene ,mintha Hitchcocki rémfilmet néznénk. Kísérteties,nyomasztó,félelmetes egy film. Késő éjjeli órákban, egyedül nézni pedig különösen izgalmas. |
2018-08-19 21:43.40 |
Az írek váltott gyereknek vagy csereszerzetnek (changeling) nevezték mindazokat a különösen viselkedõ embereket, beteges csecsemõket, akiknek állapotára nem találtak magyarázatot s úgy hitték. megváltozott szeretteik helyét tündérek vagy elvarázsolt tárgyak (növények, állatok) foglalták el, míg az elragadott lelkek sidekben, bûvös erdõkben vendégeskedtek. |
2018-08-19 20:40.08 |
Az is egy érdekes összefüggés hogy az Újszövetségi Bibliában 7 szemály halála van feljegyezve.
1.János(Lefejezték) 2.Naimi ifjú feltámasztása 3.Lázár (Nevében a végzete Láz-ban halt meg,Feltámadt) 4.Judás(Felakasztotta magát) 5.Gesmas(Kereszthalál) 6.Dismas(kereszthalál),a jobb lator 7.Jézus (Kereszthalál) |
2018-08-19 18:21.21 |
Orgonavirágzás |
2018-08-19 13:14.45 |
Kíméletlen bosszú |
2018-08-19 11:00.27 |
"Üdvözlégy Bolha.A Halálba ugrók köszöntenek."
Sem Hittetés Gyülevésze,sem Jehova Kamui nincsenek,őket a Marsra deportálják. Na nehogy beindujon már Mills! |
2018-08-19 10:55.44 |
Valóban a film legnagyobb problémája ,hogy mi volt az a fordulpont John Doe életében ami rávitte őt hogy Isten helyett hajtsa végre a gyilkosságsorozatokat.Itt van az amikor a negatív környezet (New York pokoli milője) annyira elhatalmasodott az elméjében,hogy efféle morbid megoldás teret nyerhessen-a bűnöst a bűnnel bűntetni.Meg is érkeztünk a teljes démonizáltság, a gonoszság által megszállt emberi tudat problematikájához.Tudjuk Hollywood elmeprogramozó "varázspálca" hipnózisszerű alkotásokkal maipulálja évtizedek óta a társadalmat.A film végi szituáció számomra leginkább az Ördögűző végére emlkeztetett.Lényegében a hetedikben is érezhető volt egyfajta démonikus jelenlét,csak ott tudatalatt,latens manifesztácó szerűen,míg az Exorcist-ban tudatosan,és teljesen nyilvánvaló módon.A Rendező egy nyilatkozatában említette is hogy olyan légkört szeretne teremteni mint amilyen az Ördögűző filmben volt.Sötét,komor,kiszámíthatatlan,a tragikus események végletekig való bemutatása,mindkét film erőssége.Az Ördögűző végén egy angol írónő Emily Bronte egyik művét,az Üvöltő Szeleket említik,a Hetedikben pedig Hemingway idézettel zárul.
Valahol ő írja: "Gyönyörű dolog a bűn. (...) Mindenki, aki a bűnt kergeti, tudja, hogy mit csinál." nem mellékes persze hogy Hemingway sokat tanult John Donne-tól. [link] |
2018-08-18 23:36.12 |
http://www.youtube.com/watch?v=YJrsg2m4LNw |
2018-08-18 23:33.06 |
http://www.youtube.com/watch?v=YJrsg2m4LNw |
2018-08-18 23:21.29 |
Antiszociális paranemnormális kérdés következik:
-Te milyen istenben hiszel? |
2018-08-18 23:16.55 |
Dezoxiribonukleinsav |
2018-08-18 22:54.27 |
Szolzsenyicin azt írja valahol: „A jót és a rosszat elválasztó vonal minden emberi lény szíve közepén fut. Az élet folyamán pedig ez a választóvonal folyamatosan változtatja a helyét. De az ember neve ugyanaz marad, s mi ennek a névnek tulajdonítunk egyaránt jót és rosszat.” |
2018-08-18 22:03.17 |
Hát igen,tucatszor láttam,és he7edik-re se untam meg. |
2018-08-18 18:59.06 |
Tudod a nyugati világ kitalálta hogy a halál angyala egy sötét lepelbe bújt csontváz és koponya ,kezében kaszát tartva.Ez nem igaz.Ez az ellenség, a vádló nézete és hazugsága.Isten a legszeretetteljesebb angyaláai küldi a holtakért.
John Doe Isten kalapácsának képzelte magát,aki nemcsak odacsapott az emberek vállára.Megtehette volna hogy a film eleji hájpacnit nem halálra eteti,hanem elviszi egy fogyókúrás klubba.A drogdíler Victort,nem kikötözi az ágyhoz mert rest a jót tenni,hanem felvilágosítja a drog káros hatásiaról,és jó haverok lesznek.Én kérek elnézést a provokatív iróniáért:) |
2018-08-18 16:34.28 |
Aztán mindennek vége |
2018-08-17 10:29.46 |
Donnie Darko-t hogy hagyhattad ki ebből a felsorolásból?
:) |