Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Mama pici fia - TLC, 03:40 |
Imádlak utálni - HBO2, 04:18 |
Emily és a bűn világa - HBO, 04:22 |
A robot és Frank - Film+, 05:00 |
Karácsonyi kívánság - Film4, 05:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
J. K. Simmons (70) |
Imelda Staunton (69) |
Joely Richardson (60) |
Nina Dobrev (36) |
Patrick Sabongui (50) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Túszdráma |
Amy Adams |
2013-03-04 00:12.45 |
Kincseskamra az emberi szív, de aki egyszerre kiüríti, tönkrejut. |
2013-03-02 22:25.39 |
Ronnie Van Zant sem csak egy "egyszerű srác". Se nem egy egyszerű ember. Ki alkot, az több, olyan mint egy ezermester :) |
2013-03-02 22:14.39 |
Az a szeretet, amely véget ér, sohasem volt igazi. |
2013-03-02 22:09.56 |
ő sem, tudom :D
http://www.youtube.com/watch?v=sHQ_aTjXObs |
2013-03-02 22:03.41 |
Régen a Knight rider egész klassz kis sorozat volt. Ha színvonalban ellenpólust kéne választanom, azt mondanám Űrgammák. Többnyire ferde emlékkép utóbbiról, ezt sem tudom be véletlennek :D |
2013-03-02 21:57.50 |
Vak éji denevérként repdeső lelkem meghalt, és fehér, szabad, fény felé szálló madárnak támadott fel. |
2013-03-02 12:50.20 |
nutschen |
2013-03-02 12:49.51 |
yacht |
2013-03-02 12:04.53 |
Ez a My Baby nekem sem jön be, de ez Eurovízióra való dal, rendkívül jól beilleszkedik a limonádészínű paletta zenéi közé. |
2013-03-01 20:01.47 |
A kereskedelmi csatornák "élményműsorait" nem követem, mert teli van szórva a net a reklámaikkal, onnan pedig leszűrhető a tartalom, de kicsit felháborító hogy intelligens műsorok egyre kevésbé kapnak helyet. A mai tematikákat nagyon mélyen átmosta a nyugatos kapitalista értékrendszer ami az egyén gondolkodásmódját hivatott torzítani, csonkítani. S ma már nem is a TV ami a leginkább a közerkölcsöt formálja, hanem az internet, az most nagyobb teret hódít. A tőkés rendszernek szolgálója, s a gyengébb beállítottságú, nem oly haladó s önfelismerő gondolkodást képviselő emberek paradicsoma kezdetben, majd később elképzelhetően igazi morfiuma. S mit tesznek ez ellen oly polgárszerető sárgáink vagy pirosaink? Már a kérdés feltétele felesleges hisz ők ezt támogatják, előnyükre szolgál, malmukra hajthatják a vizet a zombivá kovácsolt nép segítségével. Előnyük származik e gusztustalan földi mászkálókból. A kapitalista piac tárva nyitva áll előttük, meghúzzák majd minden évben a kart, egy két várva várt polgárbarát mondattal, s ez előregörgeti a reményt a népnek, mondván, sokáig tart a köd, de végén nyertesen mind kiléphet.
S említeni nem kell, tudjuk, mi ország patkányai, zombiai, Valonia ventricosai harcolunk a darab eleségért, a darab munkáért egymás ellen, egymás nyakát fojtva. "S sötétség rám is borul ha arra gondolok, lesz aki ellen megy ezen tényeknek, ím keményen felszarvaztak minket". |
2013-03-01 18:06.02 |
Az imdb-n van egy terjedelmes lista ezekből a filmekből, innen lehet válogatni. Teli a kosár zsákbamacskával, de a The School in the Woods még tűrhető. [link] |
2013-03-01 17:58.49 |
Az evolúció aljára nem visz utam. Vendégségbe ne hívjál. |
2013-03-01 17:03.18 |
Úgy látom két éve te is szóláncoztál aktívan. Az ellenfél kapujába szokták lőni a gólokat, az öngólért sajnos nem jár buksisimi. Mosolygásom nem nyúlt át vigyorba, nem vagyok olyan rossz ember :D |
2013-03-01 16:30.36 |
E stílusom mivolta kérdést vet fel, a kérdések pedig általában egy társalgást indítanak el az érdeklődővel. Mint utóbb tetted ezt az ismerkedés útján :D
Szeretek verseket olvasni, ezért :D |
2013-03-01 16:17.48 |
Csupán azért írtam mert reméltem egyetértésed kifejezed. De hogy nem cáfoltál rá lényegében az utolsó mondataimra, az is elegendő válasz nekem :) |
2013-03-01 16:07.17 |
Igaz, ahogy írtad, "dokumentálja", ilyen formában áldokumentum. De különbséget élvez ez a műfajbeli vonásoknál, hogy a néző, tudja, nem őt tévesztik meg a film által közvetített felvételek, hanem a film "dimenziójában" vagy "történetében" lévő szereplőket. A megtévesztés más formában nyilvánul meg. Mit most leírok, te is tudod, de ha gondolod átfuthatod azért.
Nem akarták egy az egybe cenzúra alatt átengedni a filmet s hát meg kellett vágni. Minden bizonnyal a bizottság akaratlanul is érezte a filmben ezt a "korlátokat nem ismerő rendező groteszkjét" ami a filmben nem csak fiktív volt de tükörképet akart adni az akkori erkölcstelenségig szemét, a színészek intim szférájába pimaszul behatoló rendezőkről. És hogy ez valójában a nézők között is előreláthatólag kollektív rémelütet gyűrűzött volna fel, már a filmben bemutatott rendező személye miatt, azonnal egyöntetűen negatívan bírálták a kritikusok. Én azt mondom, jó ok van a bírálatra, ugyanis ha adott esetben Hitchcock vagy Carpenter használta volna fel ezt a cselekményt, ők is ugyanúgy kaptak volna kemény elutasítást és negatív kritikát a szakmától, a nézők rendezőkről alkotott vízióját ugyanis ez alaposan feketére festette volna (már akinél). Az előző évtizedben sem volt más a helyzet. Shaune Harrison horrorja, amiben szintúgy egy rendezőnél borul fel a bili és átkanyarodik vele együtt a film az ipar pocskondiázásába és renkívüli bírálatába, ugyanúgy megkapta amit érdemelt. Szerencsére, olyannyira abszolut bénára sikerült a film, hogy sokaknál a filmkultúra parodizálása vagy megvetése nem hozható igazán párhuzamba. Én azt mondom, igen, alapfilm. Michael Powell munkája katarktikus, megkötöttségeket nem élvez a brutalitás s egyben kreativitás ily terjedelmes vízióiban. Amiről meg akartalak győzni, hogy ha alapműként is tekintünk rá, műfajában azért én elválasztanám a közismert nevén "found footage"-ként elhíresült kategóriától. Ez ugyanis talált nyersanyagok újravágását jelenti, amivel hangsúlyozom, közvetlenül, tudatosan tévesztik meg a nézőt. |
2013-03-01 15:11.34 |
De az nem áldokumentumfilm. Ott tuljdonképpen egy áldozatát filmezte a gyilkos. Mint "dokumentum vagy áldokumentum" eltér tőle. S még csak nem is első kézikamerás, ugyanis ott kamera állványra helyezték a kamerát. A kritikusok sem sorolják abba a műfajba. |
2013-03-01 14:45.09 |
Ez nagyon durva. Nagy család, nagy felelősség. Nagyon remélem azért fogsz/fogtok enni :) |
2013-03-01 14:40.09 |
A Cannibal Holocaust volt az első kézikamerás a műfajban, ami 1980-ban készült. Még volt jó pár az Ideglelés előtt. |
2013-03-01 14:29.12 |
http://www.youtube.com/watch?v=cHcunREYzNY |
2013-03-01 00:30.17 |
azt automatikusan átugrottam :) Na jó nem :) |
2013-03-01 00:26.47 |
Olyan nekem nincs, netem meg hol szaggat, hol nem :) Legalább volt aki élőben írásban kommentálta :) |
2013-03-01 00:15.26 |
ecke |
2013-03-01 00:14.06 |
Kíváncsi vagyok jövő évi oscar-gálán sikerül el elcsúszni, megpördülni, félrebotlani valamelyik színésznek, hogy ezzel is eleséghez juttassák a mi kereskedelmi csatornáink oly kreatív pletykaműsorait. Nem tudom, azért vannak irónikusan érdekes momentumai is az ilyen gáláknak, például Mickey Rourke "BAFTA-díjas beszéde". Én azt érdekesebbnek találom, mint a falatozgatást az abszurd és véletlen szituációkból. |
2013-03-01 00:05.21 |
elefant |
2013-03-01 00:04.54 |
mélység |
2013-03-01 00:02.18 |
nord |
2013-03-01 00:01.22 |
The Doors - Roadhouse Blues :D
http://www.youtube.com/watch?v=5XWQrt00_NM |
2013-02-28 23:58.20 |
tummelplatz |
2013-02-28 23:56.22 |
Talán a legjobb. Ezt ők feldolgozták? :) |