Életem legrosszabb filmje, semmi értelme. Se színészi játék (kivéve ha az érzelem- és gondololatmentes fapofa annak nevezheztő), se történet. Értelmetlenségek sokasága:
SPOILER
Miért vesz ki szar albérletet? Miért hagyja a csapból folyni a vizet értelmetlenül? Miért sötétíti be az albérletet a végén? Miért a hangfal? MIÉRT?!
Az egész történet ramaty, egy érzelemmentes csaj (még masztizás közben is megőrzi pókerarcát), és egy ugyanolyan érzelemmentes férfi egymásra találása egy teljes nihillel, eseménytelenséggel teli full ingermentes világban. Ha vágysz 90perc totál semmire, nézd meg. Tehetségtelen semmi, amire ráhúzzák, hogy művészi, zárkózott, feszült és mély, de a mélysége egyenlő a taxis által megfogalmazott banális igazsággal: ha már követni kell [a férfit], nem érdemes utánamenni, el kell engedni. Na ilyen mélységű ez a hideg, történet- és színészijátékmentes alkotás.
Szerintem csak azért kapott díjakat, mert rengeteg pénzt költöttek rá és előrenyomták. Volt hátszele. Aztán a semmibe beleláttak sokmindent. Nagy nulla. Rendező- és írónőnek üzenném, tegyen egy szívességet az igényes filmnézésre vágyó közönségnek, és keressen magának másik hivatást.
Na csumi |