Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A testőr - Film Mánia, 11:35 |
Babylon A.D. - Film Café, 11:55 |
A csaló - Filmbox Extra HD, 12:15 |
A nők beszélnek - Cinemax2, 12:40 |
Gemini Man - TV2, 12:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jay Brazeau (71) |
Ralph Fiennes (62) |
Hector Elizondo (88) |
Guido de Angelis (80) |
Kamarás Iván (52) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Abigél |
Dash Mihok |
9710. Dexter Sitzky (2019-01-12 21:15.09) |
Néhány kedvencem:
Shakira,Jennifer Lopez,Béyonce,Adele |
9709. Convar (2018-10-20 20:10.47) |
Na de hogy mostmár legyen már itt vmi pörgősebb is :D Ez a csajszi meg egy közelmúltbéli felfedezésem, szóval itt a helye. Jó kis pop muzsika, egy kis finom jazzes beütéssel:
Nikki Yanofsky - Necessary Evil https://www.youtube.com/watch?v=gmdiI-jUZhI Sőt, fokozzuk még egy kicsit a tempót :D És ennél kifejezetten vigyázni a hangfalakat illetően, mert ha nagyon fel vannak tekerve nehogy kivigye az ablakot :D Uis nagyon "tucc-tucc-osan" kezdődik, mert igencsak lassan, fokozatosan építkezik fel (és le) a dal, viszont így aztán ami középen van (mondjuk 1:52 és 6:37 között)... az egy komplett audio orgazmus :D Különösen 5:07-től az a már kiteljesedett "lebegős" rész, aztán az a váltás 5:52-nél, majd még1x utoljára a refrén.... brutál. Ha a Plane Song-ra azt írtam melakólikus, akkor ez meg 100% eufória! Kelly Osbourne - One Word (Chris Cox Remix) https://www.youtube.com/watch?v=dpZ2uMYqyKQ Ill. akkor már legyen tényleg változatosság! :D Wanda Jackson - Funnel of Love (ezt ha még jól emlékszem egy Entourage epizódban fedeztem fel magamnak): https://www.youtube.com/watch?v=ONybr0MhYsk Ezt meg már fogalmam sincs hol/miben hallottam először, de ennek is egyből megfogott a hangulata: Mylène Farmer - California https://www.youtube.com/watch?v=JAS2XAvINtc Na és egy kicsit hazai vizekre is evezve, de előre szólok, ezt inkább csak amolyan érdekességképp: Varga Zsuzsára emlékeztek még? Először a Venus-szal a Kockahas, Régi nyár, stb. aztán jöttek az Anima Sound System-es idők, de már az is elég régen volt, mert még a 2000-es évek. (A Régi nyár mondjuk sztem minden idők egyik legnagyszerűbb magyar slágere volt, imádtam és imádom még most is.) Nos hát Zsuzsa azóta sem hagyta abba az éneklést, ebben az évtizedben is még elő-előrukkolt olykor vmivel, csak azért is kerülhetett ki mégis egy kissé a köztudatból merthát a saját számai hogyismondjam, elég elborultak tudnak lenni :) Főleg a Venus-os korszakával összehasonlítva. Szóval erősen alternatív vonalon mozog mostmár, bár ez a száma a mondanivalója miatt sem éppen rádióbarát finoman szólva :D Tehát még1x, vigyázat, erősen explicit szöveg! :D Varga Zsuzsa - Apád mindig... https://www.youtube.com/watch?v=DW-NLunL2v4 Kicsit olyan ez a szám mint filmeknél az exploitation-ok, magyarán annyira sz*r hogy már (majdnem) jó :) A videó alatti kommentek is elég megosztottak, a g*cijótól a borzalomig van ott minden, de nem is csodálom. Amúgy sztem mindkettő, tehát g*ecijó és borzalmas is egyszerre :D Szóval igazából én sem tudom eldönteni hogy JÓ-e. Viszont EGYEDI, az biztos. Meg az is hogy amúgy szuperszexi ebben a klipben :) Sőt mostanában sokkal inkább mint a régi időkben, eleve ennyit tesz az hogy egy ideje már van haja :) A másik meg, hogy rajta mintha tényleg nem fogna az idő. Immár 20 évvel a Venus után is ő még mindig uaz a laza, vagány csaj, ahogy megismertük :) Tényleg nem tudom hogy csinálja. |
9708. Marsbolha (2018-10-20 18:02.25) |
Marilyn Manson |
9707. Rékuska2004 (2018-10-20 17:57.31) - (válasz Rékuska2004 9706. hozzászólására) |
*pergolizzi |
9706. Rékuska2004 (2018-10-20 17:57.22) |
[link] Laura Pegolizzi alias LP |
9705. Convar (2018-10-20 17:49.42) |
Nekem ezzel kezdődött minden, legalábbis ami a popzenével való ismerkedésemet jelenti :) És te jó ég, hogy még most is mennyire hatással van rám :O (És ez már nyilván 10, 20 meg 30 év múlva is így marad.)
Paula Abdul - Rush, Rush https://www.youtube.com/watch?v=yqyIaNWP0T0 A videó egyetlen hibája, hogy videóklip lévén a hegedűszóló benne "pórul járt", vagyis végigdumálják. Pedig a világ egyik legszebb hegedűszólója, legalábbis popberkeken belül (talán csak az REM Electrolite-ját: https://www.youtube.com/watch?v=qO73cFm0tuk tudnám hozzámérni), szóval csak ezért itt van az album version is, 3:06-tól :) https://www.youtube.com/watch?v=DFY1oZ97pDk A mostani kedvenceim közül Sheryl Crow az aki továbbra sem tud hibázni, sőt egy ideje mintha megint egyre jobb albumokat csinálna - de erről inkább a saját topikjában, mert neki van. Meg azért is mert aki az utóbbi évek még nagyobb, kellemesebb meglepetését okozta, az Katie Melua az In Winter albummal. Talán azért is, mert wiki: "Ezzel a lemezzel Melua visszatért szülőföldjére, Grúziába, hogy a Gori város női kórusával készítsen felvételeket." És micsoda eredmény, milyen eredeti hangzás lett, ahogy Melua zenei identitása találkozik a tradicionális grúz dallamok, népzenék világával (ill. van ott sokminden más is, még az ukrán, sőt a román folklórból is vannak dalok a lemezen!). Ill. amúgy az albumon belül is legfőbbképpen a Plane song. Ez sztem a világ legjobb - hogyúgymondjam - melankólikus hangulatú/típusú dala lett. Egy nagybetűs CSODA. És a tetejébe ez pont nem vmi régi grúz dal feldolgozása, hanem Melua írta, persze ha jól értelmezem ennek a dalnak a szövegében is a gyökerei, a gyermekkorban átélt élmények, érzések vannak a középpontban: https://www.youtube.com/watch?v=7OFjoKL-orA Élőben is, mert megérdemli (mondjuk nagy különbség nincs közöttük, hiszen Melua amúgy is CD minőségben énekel a koncerteken is, de itt a különösen minimalista hangszerelés miatt a "sound többi része" is úgy szól szinte mintha stúdióban volnának) : https://www.youtube.com/watch?v=ijLSEPsYyOQ Meg az If You Are so Beautiful is. De ennél már végképp fogalmam sincs a szövegről, mert ez viszont kőkeményen grúz dal, annyira hogy a szöveg is grúz, és így még a google fordító is kapitulált: https://www.youtube.com/watch?v=Hpz777n7CRU Meg még egy hasonló: Satrpialo. Sztem csodálatosak. Ennek a 3 dalnak mindenképpen adjatok egy esélyt, ha vmi különlegességeket, vmi szokatlant akartok hallani! https://www.youtube.com/watch?v=H0jyZ6GRXLs De hogy legyen már itt vmi "tipikusabb" Melua nóta is: ez meg az utolsó előtti, Katevan c. albumáról a talán legjobb. Ez lefogadom hogy 1x egy szerelmes film soundtrackjén még rajta lesz, mert nagyon adja: Katie Melua - The Love I'm Frightened Of https://www.youtube.com/watch?v=boUgFCmXB_k |
9704. GyermeklakĂłbizottsĂĄg (2017-07-20 16:49.10) - (válasz Sokdudu 9701. hozzászólására) |
2. bekezdéseddel egyetértés. Kukely Júlia Oscar Wilde- Richard Strauss Salome c. operájában pl. a Hét fátyol tánc, arra gerjedett Herodes.Fantasztikus , amikor egy operaénekesnő táncol is, sztriptizként levetve a 7 fátylát. Operákban rengeteg a horror is, sokkal több, minta horror filmekben. |
9703. Sokdudu (2017-07-20 15:41.57) - (válasz Convar 9702. hozzászólására) |
Rihanna rajongótábora azért már idősebb mint a tinilányok, már pár éve nem tinisztár és nem is ezeket a viselkedési mintákat követi. Nem is írnám le egy mondatba a nevét Nicki Minaj-zsal, Nicki Minajét meg Kim Kardashiannal. Ez olyan mintha Alanist egy ligában emlegetnék nem tom Iggy Azaleával vagy Taylor Swifttel. no way. |
9702. Convar (2017-07-20 14:43.43) - (válasz Sokdudu 9701. hozzászólására) |
"en halalra unok egy olyan koncertet ahol mondjuk Lara Fabian vegig egy farmerben meg egy blezerben enekel"
Akkor te fülesen nem is szoktál zenét hallgatni igaz? Hisz olyankor még ennyi vizualitás sincs :D A fenti bekezdésben igazad van, azon a ponton mindenképpen támadható a tag eszmefuttatása, ezt én is tudom. Én is tudom hogy ezekért a sztárokért leginkább a tinilányok rajonganak, éshát ja, ők többnyire nem Rihanna seggére kíváncsiak, vagy ha mégis, akkor sem úgy mint én :D Ők (mármint Rihannáék) inkább afféle példaképek nekik, sőt, bálványok. Bár én ennek sem örülök feltétlenül, hogy Rihanna, meg Nicki Minajok és Kim Kardashian féle celebek után mennek a mai fiatalok, azoktól véve viselkedési mintákat. Ennek egy tipikus (de persze csak kiragadott) látlelete, amikor egy kiscsaj szinte rosszul érzi magát ha aznap még nem posztolt instára egy szép csücsörítős szelfit/mellfit/seggfit. ---> "ribanckultúra" :D Persze biztos nagyon klasszcsi, meg szupcsi trendi dolgok ezek, csakhát az a baj hogy én már öreg vagyok ezekhez :D |
9701. Sokdudu (2017-07-08 18:38.01) - (válasz Convar 9699. hozzászólására) |
Ez az iras sztem meroben eloiteletes es konzervativ aspektusbol ragadja meg a temat en meg minden vagyok, csak konzervativ nem, plane a muveszetben vagy az eloadomuveszetben, ott szamomra mindent lehet. Amiert nem ertek egyet vele az az hogy ezeknek az eloadoknak a koncertjere mindenki a seggrazasert megy el. En ismerem Beyonce, Rihanna es Britney rajongotaborat is, meg persze Madonnaet is: 50% hetero no, 50% meleg pasi - hidd el h rohadtul nem erdekli egyiket sem a seggrazas :DD mindenki az eloado szenelyisegeert, az individuumaert, az eloadasmodjaert, hangjaert, dalaiert megy el egy koncertjere (Britney eseteben meg a nosztalgiaert mert o felvallaltan egy piaci termek volt, viszont azt jol csinalta).
Hat ja, ebben masok vagyunk en halalra unok egy olyan koncertet ahol mondjuk Lara Fabian vegig egy farmerben meg egy blezerben enekel. Nekem kell a csillogas, a stilus, a divat, a valtozatossag, en a divakat szeretem es igen a provokaciot is, legyen benne valami mocskos - en arra "gerjedek" a jokislanyokat az eletben sem igazan csipem. Alanis sem volt az ezert szerettem meg, ma mar inkabb adult contemporary. |
9700. Sithlowag (2017-07-08 16:32.33) |
Beszéltek itt össze-vissza,ő a legjobb!!!
Itt kezdődik a művészet! http://www.youtube.com/watch?v=mpffLPQDXSs |
9699. Convar (2017-07-08 14:09.16) |
És Sokdudu, ezt meg csak azért idézem ill. teszem be ide, mert ez az illető annyira jól körüljárja a "ribanctémát", annyira jól megfogalmazza és le is vezeti hogy mi is baszhatja vele kapcs. még az egyébként nem prűd emberek csőrét is, ahogy én sosem tudtam volna neked. Nekem nincs ilyen jó fogalmazókám. De ha elolvasod (eredetileg egy Serena Williams cikk alatt fogalmazódott meg, de ennek semmi jelentősége a mi beszélgetésünk szemszögéből, mert magáról a témáról abszolút általánosságban (is) ír), talán jobban megérted majd hogy mi is a bajom Rihannáékkal. Meg azt is, hogy nekem igazából magával ezzel a jelenséggel van bajom nem is Rihannával, meg Beyoncéval, stb., ők csak ennek kvázi a legmarkánsabb képviselői.
Egyetértened term. a lenti sorokkal sem kell, térítő szándék most is nuku. Tehát az idézet: "Sem Serenát, sem általában a nőket nem tartom ribancnak. Azt viszont nem lehet nem észrevenni, hogy a magamutogatás, a kelletés popkulturális jelenségei milyen mintákat szolgáltatnak, hogyha valóságosan nem is prostituálódnak, de kvázi a húspiac termékeivé teszik magukat, amikor a nőiség testi jegyeit hangsúlyozzák ki, miközben persze a duma az, hogy ez a női önmegvalósítás, a bennük lévő értékek felfedezése. Nagy frászt. Ez a Britney-Beyonce-Nicole Scherzinger vonal valójában semmiben sem különbözik a korai Playboy-metodikától, amikor látszólag értelmiségi mondanivalót szolgáltatunk, mellesleg árukapcsolásként kapsz meztelen lányokat is. Ki az, aki nem a meztelen lányokért vette meg valójában az újságot? Ki az, aki valójában nem a seggrázásért nézi ezeknek a popsztároknak a videoklipjét, megy el a koncertjükre? A testiség jegyei vannak kiemelve, és egyértelműen ez teszi őket eladhatóvá. Nem ribancok, de ribanckodnak. Inkább ezt az álszent hallgatást kellene elfelejtenünk, amivel a könnyebbség kedvéért elfeledkezünk erről a puszta tényről, és akárhogy is igyekszünk nem tudomást venni róla, de valójában a társadalmunkba van kódolva a női test kultusza." . . . "Demi Moore kezdte el a Vanity Fair címlapján ezt a meztelen/terhes fotózást, van annak is már vagy két, ha nem három évtizede. Akkor az tabudöntögető volt, akár még művészi nóvumként is fel lehetett fogni, mostanra viszont közhelyessé, tulajdonképpen közönségessé silányult egy-egy ilyen produkció. Magát a ribanckultúra kifejezést nem erre a képre értettem, inkább Serena popkulturális vonatkozásainak egészére, amiből egyébként egyenesen következik, hogy olyan sok képviselőjének hasonló fotózkodása után ő is meglépi ezt. Mondhatni kötelező kör, na persze nem mindenki akkora sztár, hogy címlapra kerüljön vele, van, aki csak saját instagramján tudja ellőni. Eredetileg is hordozott szexuális üzenetet, de a művészi tartalom prioritása ezt elnyomta. Ma már az ilyen fotóknak a művészi értéke gyakorlatilag zéró, ugyanakkor próbálunk valami értelmet találni a létezésüknek, csak baromi nehéz. ..." . . . "...Ilyen értelemben nem is annyira meglepő, hogy az általam ribanckultúrának csúfolt közegben találta meg az önigazolást, aminek van egy feminista ideológiája, meg egy testkultusz-pragmatizmusa. Ahogy nem ribancokról, hanem ribanckodásról beszélek, úgy nem is Serena ellen foglalok állást, inkább a jelenséggel kapcsolatban neheztelek. Ezt a fajta becsomagolt, képmutató, mégis erőszakosan direkt szexualitást ugyanis pont az eredményezi, hogy nem merünk szembenézni saját szexuális identitásunkkal, annak természetével, és a hétköznapi tevékenységünkre ható vonatkozásaival, azzal, hogy elszakíthatatlanul és állandóan velünk van, minden döntésünkre kihat. Mesterségesen próbálunk sterilizálni, és akkor így jönnek létre ilyen hihetetlen ellentmondásos, torz struktúrák, ahol a női önérvényesítés, amely elhatárolódik mindenféle nemi megkülönböztetéstől, valójában szinte teljes mértékben a szexuális vágykeltés manipulációjára épül." (innen: [link] ) Pont. :D Ill. nem pont, mert tőlem még egy aprócska észrevétel: ebbe a részbe „...Akkor az tabudöntögető volt, akár még művészi nóvumként is fel lehetett fogni, mostanra viszont közhelyessé, tulajdonképpen közönségessé silányult egy-egy ilyen produkció. ...” ill. képbe számomra Madonna és mai követői is tökéletesen behelyettesíthetőek, némi további magyarázattal szolgálva arra hogy ami annak idején még nekem is tetszett Madonnától, az most Rihannáéktól miért nem. Vége :) |
9698. Convar (2017-07-08 13:31.45) |
Amire még akartam válaszolni, az az Alanis vs. Pink téma. Pink sztem a köv. okok miatt lett népszerűbb a 2000-es években mint Alanis:
1. Pink sokkal harsányabb, "műbalhézósabb" (na ezzel vaj' mit akartam mondani mi? :D hát pl. csak elég megnézni az albumborítóit a Try This-től kezdve, szinte grimaszmániás volt) előadó, mint Alanis, és ezáltal jobban meg tudta szólítani a 2000-es évek fiatalságát. 2. Alanisnak sztem Avril Lavigne feltűnése is betett valamelyest, aki még Alanis zenéitől is könnyebben fogyaszthatóbb, rádióbarát muzsikáival tört be a piacra 2002-ben, és aki ezáltal szintén kiharapott egy jó nagy szeletet a tortából. Aki a tetejébe szintén kanadai mint Alanis, tehát még otthon is megosztja a rajongókat. És mivel Alanis végig nagyon ügyesen manőverezett a pop-rock mezsgyéjén, Pink feltűnése a populárisabb vonaláról szívhatott el rajongókat, Avrilé meg rock oldalról (már amennyiben Avrilt inkább rock előadónak definiáljuk, ami egy darabig nagyjából tényleg mondható is volt rá, mondjuk a rózsaszínbe borult Girlfriend-ig/The Best Damn Thing-ig, onnantól ő is "elkurvult" egy kicsit mindenféle értelemben :D). 3. Pinknek amúgy is van kb. 5 év előnye, ennek jelentőségéről lásd Alanis topik 31. hsz 2. pont :D |
9697. Convar (2017-07-07 16:50.49) - (válasz Sokdudu 9690. hozzászólására) |
Na igen, tulképpen alapjában véve mindketten mindenevők vagyunk, csak éppen a prioritások/súlypontok mások :D
Amúgy tessék, a wiki műfaji besorolása szerint ez is hip-hop volt (igaz, nem kísérleti, hanem idézem, "Conscious hip hop"), és mégis, a 2010-es évek egyik legnagyobb slágerének tartom. Egyenesen imádtam, sőt imádom, néha még mindig többször lejátszós ha ráakadok :D Miért? Mert ez aztán tényleg nagyon egyben van, baszottul eltaláltak benne mindent, nincs mese :D Jessie J - Price Tag http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI Ilyet évtizedenként max. 1x lehet írni - és ebből világosan következik, hogy a többi dala Jessie J-nek se ér egy kalap sz..t se :D Persze ez is csak szigorúan magánvélemény, a többi zeneszáma meghallgatása/belehallgatása után megszületett saját, egyéni álláspont :D |
9696. Convar (2017-07-07 16:11.57) - (válasz Sokdudu 9694. hozzászólására) |
Na én meg pont ezek miatt nem mennék Madonna koncertre (se) :D Még akkor se, ha teszeménazt egy komplett 90's edition-t nyomna. Mert ott és akkor is, őt is inkább hallani akarnám mint látni. Vagy esetleg elmennék, és pl. egy Something to remember-re, meg egy Power of goodbye-ra ott is ragadnék (bízván abban hogy azoknál nyugton marad + előtte kifújta magát mielőtt beléjük kezd :D), de a koncert további részét nagy valószínűséggel ellézengeném, pl. büfében tölteném :D (Tudom, javíthatatlan vagyok :D) |
9695. Convar (2017-07-07 15:56.12) - (válasz Sokdudu 9693. hozzászólására) |
"En azt szeretem, ha ez a ketto kombinalva van."
Háde ez az, hogy sztem meg azt nem lehet, persze ezt már egy párszor megrágtuk tudom :D |
9694. Sokdudu (2017-06-29 23:54.03) - (válasz Convar 9692. hozzászólására) |
A klipek tenyleg jok vizualitasnak de ha a vizualitas eloben jelenik meg (plane ha te is ott vagy!!) az egy egeszen mas elmeny, egyszer nezz be egy ilyen nagy popshowra, Madonna ebbe egyertelmuen a legjobb bar nem tudom hogy o mennyire fog mar mutatvanyozni lassan 60 evesen, de ahogy latom vele meg egesz elvagy, sztem erdemes lenne megnezned egyszer eloben es akkor talan jobban ertened (vagy nem, de akkoris erdemes :D). |
9693. Sokdudu (2017-06-29 23:34.55) - (válasz Convar 9692. hozzászólására) |
En azt szeretem, ha ez a ketto kombinalva van. A gyors daloknal alap hogy legyen latvany tanc, netan a szinhazat is becsalogassa az eloado es ezaltal uj ertelmet kapjon a dal, mint pl Madonna Dietrich-parodiaja, azota egeszen mashogy tekintek az altalam sose annyira kedvelt Like a virginre. A lassu dalok mas teszta, de pl ott volt Whitney Houston aki egy helyben allva enekelt vagy Piaf akik valami olyan pluszt raktak nekem az eneklesukbe, az egyik dramai szempontbol, a masik inkabb a lirai oldal, es ilyen Alanis is, amit nem lehet megtanulni. De nekem nem kisebb erteku mondjuk egy felplaaback dal, ha gyors es van hozza egy brutalisan dinamikus, eros jo koreografia, ami eloben nagyobbat ut, mint klipen. Attol fraszt kapok ha valaki lassu dalokat tatog, ezert nem megyek Celine Dion koncertre :D |
9692. Convar (2017-06-29 22:50.10) |
"De peldaul Adelet vagy Amy Winehouset kivalo enekesnoknek tartom holott ok is egy helyben alltak, es mondjuk technikasak voltak, de nem csak arra mentek ra."
Adele nyilvánvalóan egy remek énekesnő, más kérdés hogy számomra eddig egyetlen dala sem volt amelyért tényleg igazán tudtam volna lelkesedni (nem, nekem még a Someone Like You sem volt ilyen, Alanis pl. kisujjból jobbakat rázott ki karrierje során, még B oldalas trackként is, és a Rolling in the Deep sem, ezt egy idő után kifejezetten utáltam). Winehouse már más tészta, ő nagyon "stílusos" előadó volt, és egy-két számával nagyon meg is fogott (először naná hogy a Rehab-bal, aztán ott volt a You Know I'm No Good - ebben különösen az a fúvósszekció a közepén, de a leginkább a Back To Black-kel, ezen a halála után még el is bőgtem magam, miközben néztem a klipjét), de annyira hogy aztán késztetést éreztem az 1., még közel sem akkora hype-ot generáló albumának, a Frank megismerésére is. És milyen jól tettem, mert azon is micsoda állatjó szerzemények voltak. Mint pl. az In My Bed: http://www.youtube.com/watch?v=xdi_yuSgQw8 Nagy kár hogy belépett a 27-es klubba, valaki szólhatott volna neki hogy az a klub a 2000-es években már egyáltalán nem volt menő :( Bár sztem Amynek annyira nem volt jó hangja, én inkább karakteresnek, egyedinek mondanám. És most nem arra gondolok hogy mekkora volt a hangtartománya, hanem szimplán a hangszínéről. Egyik-másik élő felvételen már szinte elviselhetetlen nekem, amikor épp nem volt jó formában, mondjuk mert épp keményen be volt rúgva és/vagy drogozva. "A hang tisztasaga nekem egy elo koncert eseten kb harmadlagos, a hang tosztasagat megkapom a cdn, eloben nekem kozvetitsen az eloado, adja at amirol a dal szol. Ha van vizualitas az plusu, ha nincs akkor azt ugy is meg lehet tenni (ld Alanis sokszor vagy Winehouse stb), de persze ha ezt adott esetben kombinalja a kreativ vizualis dolgokkal az a csucs nekem (Madonna:D)." Vizuális közvetítésre sztem ott van a videóklipp, oda olyan látványt varázsol az előadó amilyet akar. Csak a költségvetés szabhat neki határt, a technika biztosan nem (míg egy koncerten azért mindenképpen vannak bizonyos korlátok, amelyeket figyelembe kell venni, élőben pl. nincs CGI :D). Szóval jobb eszköz a klipnél ezekre úgy sincs én úgy gondolom, és ott plusz előny hogy a hang is príma marad hisz mindenki tudja hogy a klipekben csak tátogni kell, a többi a hangmérnökök és a vágók dolga :) A hang tisztasága meg azért olyan fontos számomra, mert zenéről, vagyis a szórakoztató oldalát tekintve alapvetően hang ill. audio irányultságú dologról lévén szó, ha az előadó túlzottan a show irányába viszi el a fellépést akkor annak pont ez, tehát számomra az egésznek a lényege szenved csorbát. Szóval lehet mozogni, de csak okosan, hogy a hang akkor is a helyén maradjon, különben megette a fene az egészet :) Én utálom a hamisságot. Én koncerten is elsősorban hallani, hallgatni akarom az énekest, hamár énekes, tehát énekel. Méghozzá a tiszta, nyers, "valódi" hangját, hisz olyankor - legalábbis szerencsés esetben - nem állnak rendelkezésére azok a fajta mondjuk úgy technikai segítségek, "mankók", mint egy stúdiófelvétel alkalmával. Az meg abban a "magárautaltságban" csak akkor lesz igazán élvezeti forrás ha a helyén is marad. Minden más csak púder. Amúgy ez az egész mozogjon/ne mozogjon az énekes egyébként is csak a gyorsabb, bulisabb, táncolhatóbb dalok esetén vehető kérdésnek nemde? hiszen egy balladát pl. sztem mindenki egy helyben állva vagy ülve ad elő, gondolom még Rihanna is. Ott vizualitásnak addig legfeljebb a kivetítő marad. |
9691. Sokdudu (2017-06-29 22:06.24) - (válasz Convar 9688. hozzászólására) |
Madonnarol korrekt volt amit irtal, de az Erotocan angoltudas nelkul is erezni lehet, hogy mennyire egyedi lemez. Akkoriban nem nagyon lehetett popenekesektol olyan dalokat hallani mint a Where life begins a Waiting a Secret garden vagy Thief of hearts es videoklipekben meg egeszen zsenialis volt pl a Rain. Igen azt Madonna is utolag beismerte hogy a konyvet hiba volt az album elott kiadni (sztem ebben a formaban egyaltalan):D az Erotica videoja egyebkent szimplan a konyv fotozasarol van osszevagva, szoval azt speciel tul eredetinek nem mondanam max a vagasert jart volna egy VMA dij :D |
9690. Sokdudu (2017-06-29 22:02.59) - (válasz Convar 9688. hozzászólására) |
Ja hogy nem tudsz angolul.. akkor az mar mas :D A Rated R zeneileg egy tok kuriozum volt akkoriban, eleg szomoru hogy Lady Gaganak tulajdonitjak a popzene eldarkositasat, holott ezt Rihanna lepte meg eloszor 2009ben. G4L, Wait your turn, Firebomb... amugy valszeg nem kedveled a hip-hopos alapu kiserleti zeneket amiket Rihanna csinal, pedig egy Cockiness egy Nothing is promised, egy Numb, egy Jump vagy Needed me vagy Woo sztem kifejezetten nagy muveszi ertekkel birnak. Beyonce oldalarol meg ott a Yonce, a Formation, a Hold up vagy a 7\11 vagy a Rihannanak szant Drunk in love. En imadom ezt a stilust de ezt valaki vagy megeszi vagy nem, nekem a rockos hangzas jon be kevesbe. |
9689. Convar (2017-06-29 21:41.13) |
Szamomra ezerszer hitelesebb Cyrustol a country mint mondjuk a remesen unalmas es kozepszeru Taylor Swifttol"
Már ha az Swifttől tényleg country volna..... De amúgy ja, Taylor Swift nekem is nagy talány, hogy mit imádnak benne annyira az amcsik (vagy inkább mostmár az egész világ). Nagy baj nincs vele amúgy, szép nő ő egy egész vállalható hanggal, csak az ő zenéje már "annyira pop", annyira próbál populáris, fogyasztható, mindenki számára befogadható lenni hogy ezáltal tökéletesen semmilyen az egész, minden ami hozzákapcsolódik, tehát a dalok is, a klipek is, minden. Meg vhogy nem is tudom, egy-egy számát meg lehet hallgatni, rádióban pl. nem tekerném el vagy legalábbis nem pánikszerűen, de hogy úgy hallgassam mint mostanában Alanist, tehát hogy hetek óta ő legyen a lejátszóban, az Swiftnél úgy gondolom maradandó agykárosodással járna :D "Akkor mar inkabb Marina Diamandis vagy Florence Welch." Marinától az Oh No tetszett annak idején, emlékszem a Petőfi is nagyon játszotta :) http://www.youtube.com/watch?v=Cr-SqRWImmI |
9688. Convar (2017-06-29 21:12.23) |
Alanis Morissette topikból áthozva.
"de persze slagereket tavaly is kellett csinalni" Mi ez hogy kellett? Ki kötelezte rá? :) Amúgy a Cold case love tényleg jó...... de a többinél én nem igazán látom a különbséget az előtti/utáni dolgaihoz képest, bocs.... (Itt a Rated R lemezről van szó, amit te hoztál fel.) "de ne jelentad ki kerlek tenykent. " Itt idézetre egy idézettel válaszolnék, további komment nélkül: "De hát ezek term. csak az én érzéseim, meglátásaim, ami olyan amilyen, és csak az enyém." "A Madonna meg tobb volt a ribanckodasnal is mindig is eleve az az Erotica lemez kofejezetten muveszi es nem a ribanckodasrol szol hanem annal sokkal melyebb dolgokrol (Aids, halal, haboruk, noi-ferfi ellentetek stb). " Nyilván, ill. elhiszem 0 angoltudás mellett ezt neked. Csak tudod Madonna is akkor ott baszta el ezt az egészet, hogy 1. az album címe Erotica, de a borítóról sem az jön le hogy Madonna a világ problémáival akarna foglalkozni rajta 2. Arról az egyik számának is, ami a tetejébe az első single is volt róla 3. És amelynek klipje, hát.... OK, ezt is lehet nagyon "figyelmesen" is nézni, hogy elcsípjünk a képsorok között néhány áttételes közlendőt is, de az érem másik oldalán - sokkal jobban láthatóan - viszont ott van egyből az, hogy Madonna már a 2. jelenetben félmeztelenül orális szexet nyújt. Amúgy jó klip, nem erről van szó, csakhát a művészi eszköztára meglehetősen behatárolt :) 4. Ha albumán valóban a világpolitikai nézeteit akarta volna kihangsúlyozni akkor talán a album mellett szinte párhuzamosan kiadott Sex c. könyv sem volt túlzottan erre vonatkozóan jó ötlet. De Madonnát amúgy mint mondtam, nem akarom bántani :) Ő annak idején nagyon jól kitalálta magát, ügyesen egyensúlyozva végig azon a határvonalon hogy határozottan egy önálló arculattal rendelkező, de közben mégis sikeres (sőt a lehető legsikeresebb) énekesnő legyen. Vagy legalábbis a Music-ig egész jól ment ez, még úgy is, hogy a 90-es években elég sokmindenbe, több stílusba is belekóstolt, egymás után (I'm Breathless - jazz, swing, Bedtime Stories - R&B, aztán jött a ballada válogatása, amin tőle aztán addig tényleg szokatlanul még "egyszálgitáros" dal is volt, az egyébként remek One More Chance, aztán Evita - musical, és végül a Ray Of Light, amit még bekategorizálni is nehéz, maradjunk annyiban hogy meg volt a Ray Of Light :) mert William Orbittal karöltve sikerült egy annyira karakteres albumot összehoznia, amit én majdhogynem máig nem értek. De nincs ezekkel a stílusváltásokkal semmi baj, mert úgy érzem hogy mindnek volt egy valódi, belső indíttatása (az Evita pl. különösen a szívügye volt, mint tudjuk). Amúgy ha ezen a vonalon marad Madonna akkor mostanra biztos hogy ő is az egyik kedvenc énekesnőm volna. Dehát nem maradt, inkább elkezdett másik után menni. "A masik meg a vonaglas, az hogy valalki tancol kivaloan az legalabb annyira elismeresre melto mint hogy valalki kivaloan enekel... " Igen, táncosként, de én végig énekesnőkről írtam, ill. akik meg otthon vannak mindkettőben, azoknál is csak az énekesi oldaluk felől közelítettem meg a kérdést. Merthogy engem a táncosi annyira nem érdekel. |
9687. Convar (2016-12-10 19:41.01) |
"Aki az amerikaiaknak Norah Jones, az angoloknak pedig Katie Melua, az a franciáknak/németeknek"..... ?????????
Egy, még asszem kb. a 2000-es évek végefelé kiadott (és anno könyvtárban olvasott) zenei szaklapból idéztem. De sajnos pont a 3. név az amire már nem emlékszem, ahogy mellesleg arra sem hogy ott akkor a franciákról vagy a németekről volt-e egyáltalán szó. Szóval tippek, akire az újságíró gondolhatott abban a cikkben? Azért érdekelne, mert Jones és Melua zenéjét is nagyon kedvelem, így szívesen megismerkednék még egy olyan "fajta" énekesnő munkásságával. Csakhát ahhoz tudnom kellene hogy egyáltalán kiről van szó. Köszönöm a segítségeket! |
9686. Convar (2014-12-11 03:25.54) |
Ez a csajszi volt már itt? De légyszi a zenére figyeljetek.
MONDOM A ZENÉRE!!!!! :) Jess Greenberg - Get Lucky (cover) http://www.youtube.com/watch?v=RbNtB1yLcJA Merthogy ez bizony egész jó sztem. Igaz, egyik-másik rockdallal (amiben inkább utazik) már van hogy meggyűlik a baja, de azok nagy részét is be lehet tudni egyszerűen rossz dalválasztásnak, mert vannak dalok amelyek akusztikusan nem működnek és kész. |
9685. Convar (2014-10-11 19:23.26) |
Sheryl Crow legutóbbi albumáról írok, a Feels Like Home-ról. Nekem nagyon kellemes meglepetés volt, megerősített abban hogy még mindig ő a világ legjobb énekesnője. Külön kedvenc róla a
Sheryl Crow - We Oughta Be Drinkin' http://www.youtube.com/watch?v=mh5MS_7RDcQ A közepén (2:46-tól) az a füttyös rész a legjobb! Imádom! :) Sheryl Crow - Callin' Me When I'm Lonely http://www.youtube.com/watch?v=bGuwfpSg4eo A Run, Baby, Run ( http://www.youtube.com/watch?v=3CUr0bnDCfM ) óta a leggyönyörűbb balladája. és a Sheryl Crow - Best Of Times http://www.youtube.com/watch?v=8kLhLmnadpI Már az első akkordok mosolyra húzzák az ember száját :) Itt meghallgatható a teljes album is: http://www.youtube.com/watch?v=O627lnlcdIc Csak azt nem értettem hogy miért pont az Easy-hez ( http://www.youtube.com/watch?v=ST7btkkoaNU ) csináltak klippet, ezzel jól el is krták az album promócióját. Talán a leggyengébb szerzemény róla, tökéletesen semmilyen limonádé dal (eredetileg langyos húgyt akartam írni). Na jó, annyira azért nem rossz, de ennél szinte csak jobbak vannak a lemezen! |
9684. Langelus (2014-02-08 19:23.10) |
http://www.youtube.com/watch?v=uinlWB5W8rU
Enya |
9683. Kimikem (2014-01-24 23:15.10) |
http://www.youtube.com/watch?v=2VTy6gEM0V4
Mica Paris |
9682. Gorgeous (2013-12-17 22:05.34) |
http://www.youtube.com/watch?v=3xUfCUFPL-8
XO |
9681. Kimikem (2013-11-28 17:59.11) |
http://www.youtube.com/watch?v=1OEron4rXfk |