Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2025-03-13
Barátnők
Marked Men - Tetovált srácok
Szerelem
Túlélők

2025-03-06
A konyha
Andrea szeretete
Fekete kutya
Haláli állatok hajnala
Mickey 17
Mindörökké tiéd

2025-02-27
A majom
Emilia Perez
Riefenstahl
Rokonszenvedés

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Egy hölgy arcképe
- Cinemax2, 06:00
Remény és dicsőség
- Cinemax, 06:01
Született hazudozó
- Film Mánia, 06:05
Álomnagyi
- RTL Három, 06:40
Egy csodálatos elme
- Moziverzum, 07:00

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Juliette Binoche (61)
Oscar Isaac (46)
Mark Mancina (68)
Brittany Snow (39)
Valérie Lemercier (61)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Orbán Viktor - Vélemények
Tóth Gabi - Vélemények
Filmkereső
Több mint testőr (1992) - Vélemények
Hunyadi (sorozat) - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
xXx aaaaa
Asia Argento aaaaa

 

Fórum - Kilenc - Vélemények (2. oldal)

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

1 2 3 4 5 6
137. Törölt felhasználó (2010-06-03 15:03.03)   - (válasz Wynona 135. hozzászólására)
Ne kérj elnézést, én is csak beleszóltam.:) Mellesleg ez egy fórum, mindenki ordibálhat össze-vissza.:)


136. Törölt felhasználó (2010-06-03 15:02.31)   - (válasz Wynona 135. hozzászólására)
Nemén. Nem mondtam, hogy Cruz vagy más vékony nők nem szexik. Pfeiffer, igen, szép nő. De szerintem a teltebb nők szebbek. És telt alatt nem azt értem, hogy szélesebb a csípője mint egy Hummer, hanem, hogy nőiesen telt. Scarlett Johansson pl.



135. Wynona (2010-06-03 13:01.29) aaaaa - (válasz Törölt felhasználó 133. hozzászólására)
Azért ne szóljuk le a vékony nőket. Ott van például Michelle Pfeiffer, talán a föld egyik legszebb teremtése, férfiak milliói vágyakoztak utána, voltak belé reménytelenül szerelmesek, nem véletlenül, pedig soha nem volt egy telt bella donna. De ilyen volt pl: Audrey Hepburn is. Már elnézést, hogy beleszóltam eme beszélgetésbe. További szép napot.


134. Alzi (2010-06-03 11:38.51) aaaaa
háát nemtudom..sztem ez a film nem valami nagy ügy..egyszer meglehet TALÁN nézni de annyira nem hinném hogy kihagyhatatlan..örülök azért hogy Nicole Kidman benne volt..ő legalább jó..mondjuk Kate Hudson és Penelopé Cruz is jóvolt..de a zenék nem valami nagy ügyek benne pedig sztem az lett volna a lényeg..tröténete átlagos..nekem egy kissé hajazott a Chicagora..


133. Törölt felhasználó (2010-06-02 19:46.58)   - (válasz Az utolso szamuráj 131. hozzászólására)
És mennyivel nőiesebb volt Claudia Cardinale, mint egy Penelope Cruz vagy egy Liz Hurley. Én azt a típust pártolom, nem a csontsovány nőket. A vékony nőkkel olyan, mintha macskaköves úton bicikliznél. Ugyan elérsz a célig, de minden egyes bukkanót megérzel.:)


132. Az utolso szamuráj (2010-06-02 18:37.59) aaaaa
..roe..franc már.


131. Az utolso szamuráj (2010-06-02 18:30.22) aaaaa - (válasz Cabir 130. hozzászólására)
Szerintem az inkább Kidman egyéniségének tükörképe,benne van egy kis jégcsap.
Azééé Cruz elég nőies,de igen,a többi ,régi tipusú dívákhoz képest kisebb mellű.Node ez az idők szava,úgy vélném,egyszerűen más lett az ideál.Emlékszem,Elizabeth Hurley mondta M. Monreo-ról,ha olyan dagadt lenne,mint ő,öngyilkos lenne...Máshogy néztek ki Loren-ék,Claudiáék,mint a mostani csajok,bár dívál manapság igazából...talán nincsenek is.
Hacsak nem kinézetre Belucci kisasszony,róla azért ilyesmi jut eszembe.
És igen,én erre gondoltam irományomban,hogy Fellini hangulata,a könyedtség,a dráma mögötti nevetés innen hiányzott.Pont mintha lényegétől fosztották volna meg az alapokat,ez itt izzadt,zihált,erőlködött.
Sok jó csaj ezen nem segít))


130. Cabir (2010-06-02 18:10.52) aaaaa - (válasz Az utolso szamuráj 129. hozzászólására)
Szerintem A Kidman által játszott sztár több Fellinis nőből rakódott össze, valóban, kicsit Ekbergre is hajaz - de tőle sokkal ridegebb, a szexualitását nem lobogtatja. Tulajdonképpen egy új, frissen kitalált nőalak, ahogy a többi is.

A 8 és fél-ben az Anouk Aimée által játszott Luisa sokkal keményebb, szigorúbb, nem olyan bájos, mint Cotillard.
A 8 és fél-ben Carla, (a szerető) egy unatkozó szépasszony, aki csak unalmában fekszik össze Guido Anselmivel (ott így hívják) - nem olyan tüzes, mint a Cruz féle Carla, egyáltalán nem szerelmes Guido-ba, eszébe nincs megszerezni,nem sok vizet zavar. Az öngyilkossági kísérlet az édes élet Emmájára hajaz.

Egyébként tényleg érdekes, hogy Fellini filmjeiben előszeretettel szerepeltetett nagy mellű nőket, óriás nőket - itt meg nem volt senki sem ilyen, Cruz se.
Továbbá hiányoztak a jellegzetes Fellinis bohócok, a cirkusz, a markáns, groteszk humor - szerintem ilyen dolgokat is bele lehetett volna tenni.
Azt hiszem, inkább olyan "Itália hangulata a hatvanas években" feelingről volt szó, nem is annyira Fellini világáról.

Na, ezt most jól kielemeztem!:)


129. Az utolso szamuráj (2010-06-02 17:43.58) aaaaa - (válasz Cabir 127. hozzászólására)
Nem))Ekberg,pont Fellini miatt.A ruha,düllesztés,mind őt szimbolizállja.
Abban nincs is vita,minden nő mást testesít meg az életében-a miénkbe is,mi miért lennénk mások,és abban is,hogy rém kidolgozatlanok.
amúgy Claudia néninek is vagy 3 számmal jobb mellei voltak,alsó hangon.No,az egy gyönyörű teremtés volt annó!


128. Vanessa007 (2010-06-02 16:46.22) aaaaa
Rég láttam már igazán figyelemfelkeltő musicalt. Ez az volt! Szinte biztos, hogy a nagy nevek hiányában nem ülök le megnézni és lám: nem hülyeség azt feltételezni, hogy ha a szerepeket ismeretlen, feltörekvő és tehetségtelen szinészekre bizzák, lehet bármilyen "korszakalkotó" a történet és fülbemászóak a zenék... nem lesz nagy durranás!
A forgatókönyv elcsépelt és unalmas... mégis a látványvilág, a jelmezek és a dallamok kárpótolnak! Legalábbis engem.

Nicole Kidman elképesztő! Rövid idő alatt hengerli le a nézőt és minden porcikája és mozdulata sugall valamit. Messze lekörözi a többi szinésznőt külsőleg és a játékával is!

Mariontól nem sok filmet láttam eddig, de franciás külseje, kifejező tekintete szintén nagyon illik a szerepéhez. Nagyon sajnálom, hogy Daniel Day-Lewis játszotta a férjét, akit egyáltalán nem kedvelek. Sose találom elég meggyőzőnek és nézhetőnek a vásznon. Ez a "nézhetőnek" durván hangozhat, de ez az igazság. Egy musicalben mit keres? Rob Marshallnak elég érdekes terve lehetett vele... de szerintem nem ez nem jött össze... :S

Penélope és Kate közül egyértelmű az előbbi "győzelme". Szegény Penélopénak többnyire hasonló kaliberű karakter jut... arcmimikája, mozdulatai eltérnek a nyávogó, pink alsóneműs szerető megformálásától... de elnézzük neki, mert végülis hozza, amit megszoktunk tőle...:)
Judi Dench frizurája rémes a filmben, de ettől eltekintve lekörözte a "nagy" Sophiát, akinek kevés lehetősége volt megmutatni, mit is képes nyújtani...

Külön kitérnék Fergie produkciójára a filmben, ami messze a legjobb volt az összes közül! Meglátszik, hogy Ő bizony otthon van a tánc és az éneklés terén...:)
Amit Kate Hudson és Fergie nyújtott koreográfia és dal szempontjából, egyedül Nicole tudta megközeliteni azzal a mélységes átéléssel, ami annyira jellemző rá! Imádom!


127. Cabir (2010-06-02 16:16.37) aaaaa - (válasz Az utolso szamuráj 126. hozzászólására)
Szerintem a Kidman által játszott díva nem Anita Ekbergre, inkább a Claudia Cardenale féle nőalakra utal. Kidman testesíti meg a múzsát, az elérhetetlen angyali teremtményt, aki ihletet ad, ám megközelíthetetlen. Szép jelenet, mikor fény derül arra, hogy a díva is ember - amikor Kidman leveszi a parókáját. Guido csupán idealizálta, irreálisan túl értékelte, nem a nőt, embert nézte benne, hanem a bálványt.

Szerintem a filmben felvonuló nők más-más típust mutatnak be: Luisa (Cotillard) az igaz szerelmet, Carla (Cruz) a nyers, állatias szexualitást, Loren az anyai melegséget, Judy D. az intellektust, a Cate Hudson által játszott újságírónő a felszínes csillogást.

Szerintem minden szereplőnek meg volt a fontos funkciója. Persze némelyik kicsit kidolgozatlan, Luisa, és Carla kicsit összemosódik.


126. Az utolso szamuráj (2010-06-02 14:36.06) aaaaa - (válasz Cabir 125. hozzászólására)
Csakhogy akkor Kidmant ne hozzák ilyen kellemetlen szituba.Mert nem az a gond,ahogy kinéz-szerintem amúgy jól-hanem amire utalnak.És itt a bibi.
Az biztos,hogy nem jutott eszébe Marshallnak lefőzni Fellini-t.De sokminden egyébb se jutott szemlátomást.


125. Cabir (2010-06-02 14:32.59) aaaaa
Én úgy érzem, sokan túl szigorúak ezzel a filmmel. Imádom Fellinit - ennek ellenére mégsem érzem szentségtörésnek, hogy készítettek egy rá UTALÓ musical-t.
Szerintem nem szabad párhuzamot vonni a 8 és fél, és a Nine között - az egyik intellektuális, bonyolult művészfilm, a Nine meg egy szórakoztató, habkönnyű musical, mint a Mamma Mia - bár attól sokkal jobb. Nem lehet az almát a körtével össze hasonlítani.
Mellesleg Rob Marshallnak eszébe sem jutott Fellinit lefőzni, csupán tisztelgett előtte, és csinált neki egy kis "reklámot".
Guido Contini nem Fellini - csupán kicsit "Fellini szerű" - tehát, nem a híres rendező életrajzi filmje. Inkább csak ihlette a világa, sok motívum van az Édes életből, és más Fellini filmből, és vannak benne teljesen frissiben kitalált jelenetek, és figurák.
Szerintem nem baj, hogy Nicole Kidman nem az az Anita Ekberg szerű nagycsöcsű szexbomba - az egyik legérdekesebb szereplő a filmben, az egyik legjobban sikerült jelenet.

Luisa szerepe is jónak mondható, de ebből a figurából több mindent ki lehetett volna hozni, több jelenetet kellett volna írni róla, hiszen a legfontosabb, legszeretettebb nő Guidó életében, és Cotillard tehetsége is több jelenést érdemelt volna.

A gyenge pontja a musical-nek szerintem Penelope Cruz volt: hiába gyönyörű - egyáltalán nem volt hiteles ebben a vinnyogó, nyögdécselő szerepben, inkább egy butább arcú cicababa illett volna bele, Cruz túl intelligens hozzá. Állítólag minden áron ő szerette volna játszani Luisát (Cotillard), de végül a "szerető" lett. Szerintem Carla aránytalanul túl sok hangsúlyt kapott, az ő figurájával reklámozták a filmet - pedig nagyok klisés, elcsépelt, fantáziátlan karakter. (tüzes szerető, aki csak "arra"kell, végül öngyi lesz...)

Sokan szidják Cate Hudson jelenetét - szerintem nagyon is bele illett a filmbe: egy felszínes, számító, sikeréhes újságírónő, akinek Guido csak a hírneve miatt kell, hiába próbálja elcsábítani - a rendező nem él a lehetőséggel, és visszamegy szeretett feleségéhez - ami mutat némi jellembeli fejlődést. Ezért is volt fontos Hudson rövid jelenete.

Judi Denc-el sincs semmi gond, ő a jófej tanácsadó,fontos figura -bár én egy picit untam a dalát.

Loren szerintem nagyon is bele illett - ő az az igazi, hamisítatlan olasz mamma típus - kicsit klisés ugyan, de nem éreztem erőltetettnek.

A film szerintem akkor lesz élvezetes, ha szem előtt tarjuk, hogy a film csupán egy kellemes időutazás, ízelítőt nyújt az olaszos, Fellinis világból, és célja a szórakoztatás, nem pedig a magas művészet. :)


124. Az utolso szamuráj (2010-06-02 11:41.12) aaaaa
Szóval,azért Fellinivel büntetlenül nem lehet tévedni.
Mint ismeretes,a Kilenc a múlt év egyik legjobban várt filmje volt:aztán olyat hasalt hogy még,és hát a szakma is inkább nem értette,ezt itt,ennyi sztárral,ennyi pénzből hogy a bódulatos narancsligetbe lehetett ennyire eltolni?
Egyszerűen:Rob Marshall azt hitte,mindent el lehet adni többször,ami egyszer már bejött,miért ne másodszorra?Csak míg a Chicago többé kevésbbé sztorival is rendelkezett,a Kilenc megsinylően picinnyel csupán,holott illik tisztában lenni,mi az alapja(segít a fent írt név,aki amúgy minden idők egyik legnagyobb filmművésze volt,slussz-passz).
Amitől egy musical igazán tetszik az embereknek,a zene,amit kijőve mondjuk a moziból,dudolgatunk,ami fülbemásszó,legyen akár egyszerű a szövege.Hát ebből a felhozatalból nehéz emlékezetes dalokat fejből kenni-vágni,egyszerűen -és elnézést,számomra természetesen-2 kivételével bűnrossz.Az a kettő még elmegy,Nicole Kidman rövid jelenete pedig a művésznő hangja miatt eladható.
Eddig egy musicalnek sikerült feledtetni az emberrel,hogy a zenei felhozatala hiányoságokkal küszködik,a Sweeney Todd-ról beszélnék,csakhogy kérem annak bizarr látványelemei,sötét humora és Tim Burton ultraerős rendezése szinte láthatatlanná tette ezt a tényt,mielőtt még fenékbe rúgna valaki,volt ott Depp és Rickman is,igen....a lényeg,hogy a közepes danolászás se volt zavaró,ellenben a Kilencben fájó,a film leggyengébb momentuma éppen az,ami a műfaj alapja.
Belepaszíroztak a műbe annyi szép nőt,hogy ihaj,csak épp felhasználni felejtették el őket,azért egy Nicole Kidmant így elpazarolni....amelett új és nagyobb mell ide vagy oda,ki volt az az ökör,aki őt Anita Ekberg látványelemként akarta egy jelenetben eladni ,tudja vajon,mit jelent az ,hogy NAGY CSÖCS?Szegény Kidman,abban bizony alulmaradt a multtal szemben.
Daniel Day Lewis akcentusa gáz,és életemben most láttam először közepesen játszani,de mert ez a férfi olykor akármelyik színészóriást lemossa a vászonról,nem hiszem el,hogy az ő hibája,nem,nem,nem....rosszul írták meg a szerepét,és a rendező instrukciói se hagytak területet hogy kibontakozzon,csak ez lehet.Penelope Cruz igazi tüzesvérű csábító,melyik férfinak nem szaladt fel a vér az agyába-vagy le máshová-mikor bepucsít nekünk,Marion Cottilard elképesztő, hogy mit tud kihozni tréül megírt karrakteréből,Judi Dench meg akkor is csak jó tud lenni,ha a számláit fizeti be a kispostán.
Ám Kate Hudson dala-és szerepe-nem illik a filmbe,az örök dívát,Sophia Lorent meg kishíján inkább égeti Marshall,ha mégegyszer idióta képpel szegényt két karját kitárva Day Lewis felé fordította volna,elröhögöm magam....könyörgöm,a valaha volt egyik legszebb nő ennél többet érdemelne,márcsak művészete okán is.
Az előadást azért persze menti a kosztümösök,díszletesek munkája,és Dion Beebe zsínórmértékű operatőri teljesítménye,hogy a Kilenc kishíján nem nézhetetlen ,sokban nekik köszönhető.Elhibázott próbálkozás ez,ráadásul illik rájönni,a Broadway színpad azért nem nagyvászon,és igen,amit Fellini lazán és könnyedén odavarázsolt nézőinek,azt Rob Marshall egyszerűen félreérti,és szinte vicsorgó elszántsággal primitív mód eltol.Nem hinném,hogy rosszat akart volna tenni,de ő ide bizony kevés ,hiába a jónevű színészek.
De az Alfa Romeo azért gyönyörű volt....mert az már Itália maga,ugye direktóre?


123. City225 (2010-05-30 00:27.24) aaaaa
Nekem tetszett, bevallom, annak ellenére, hogy közepesre értékeltem csak. Azon ismeretek tényében, miszerint a stáb összesen 7 db(!) Oscar díjjal rendelkezik jogosan keveslem a látottakat. A kevesebb jóval több lett volna, ennyi karaktert nem bírt el a film. Többször az volt az érzésem, hogy a rendező csak be akarja mutatni, micsoda sztárokat tudott összehozni, aztán a dolog annyiba is marad, mert egyszerűen nincs összetartóerő az egyes jelenetek között. A főszereplővel egyszerűen képtelenség azonosulni, mert olyan viszolygást keltett(bennem legalábbis), amely mindenféle szimpátiát kiöl még a legérzéketlenebb nézőkből is. Azonban feledhetetlen momentumok is akadtak azért, mondanom sem kell. A Saraghina szerepében tetszelgő Fergie jelenetét többször újranéztem, annyira lenyűgözött. Marion Cotillard, pedig előlépett első számú kedvencemmé, "lágy" intenzitása egyértelműen a film legerősebb eleme, maga mögé utasítva a szerepéért Oscarra jelölt(szintén remek) Penelopét is. Nagyjából már ezért az egy tényért megérte megnézni Marshall moziját, amelyet csodálatos és gyönyörű (női) főszereplői tesznek élvezhetővé...


122. Atzel (2010-04-09 13:47.27) aaaaa
Penelopé, Nicole, meg Kate szexi volt , Fergie, Marion meg jól tolta. Nagyjából ennyi a véleményem az egész filmről. A rendezés végül is jó volt, de a sztori 0.


121. Lizzy000 (2010-04-07 17:22.46) aaaaa
Nem annyira jó, mint amire számítottam, de azért tetszett. Viszont a dalok nekem annyira nem jöttek be, az egyetlen, amit letöltöttem a Fergie-féle dal!


120. Shyllard34 (2010-03-20 20:32.10) aaaaa
Nekem nagyon tetszett. Ezúttal a főszereplő nem valami hibátlan és tökéletes ember, hanem egy elég durva hibákkal rendelkező egyén. Nem tagadja, hogy egoista, hiszen melyik zseni nem az? Day-Lewis megint fantasztikus, mint mindig, de mellette még Marion Cotillard is nagyon jó volt. A többi mellékszereplőnek sem kell elbújnia szégyenében, mindenki kapott egy nagyon jó dalt. Nekem tetszett nagyon.


119. Leeandra (2010-03-07 11:49.23) aaaaa
Egy művész élete. Egy művész gondolkodása, értékrendje...hát nem mindig magasztalható. Olyan mint egy gyerek. Magának való és önző- bár nem biztos hogy az akar lenie, csak hát az alkotásért és az önkifejezésért minden helyzetben, bármit megtesz, az az elsődleges. Meg lehet érteni, csak az hogyan értse meg aki szereti és szeretné, ha szeretné. Volt egy jelenet a filmben, ahol teljesen ledöbbentem. Egy kincset tett ócskává. Nem tárgyat, hanem egy gesztust. Nagyon kegyetlen volt. Nem akarattal, hanem könnyelműségből és mert "én én vagyok".
A dalok jók, nagyon jók. Az egyik nagy kedvencem Marion Cotillardtól a My Husband makes movies.
"Guido Contini, Luisa Contini.
A number one genius, a number one fan.":)

Daniel Day-Lewis az egyik legjobb színész akit eddig filmvásznon látni lehetett, itt sem rossz, de nem hoz száz százalékot. A többiekkel sincs baj, ilyen szempontból is jó a film.
A rendezés nem rossz, tetszett, bár lehetett volna jobb is. A Chicagot utálom, bár elismerem hogy jól csinálták meg. Féltem, hogy ez sem fog tetszeni, de nem így lett szerencsére. Ez egy nagyon profi munka és élvezetes is.
Ha másért nem, akkor D.D.L miatt érdemes megnézni:P:)


118. Adanadar (2010-02-14 21:20.26) aaaaa
Nos, nem rég értem haza. Ami a filmet illeti...igen, igazad volt Anita, tényleg tetszett. A dalok - ahogy azt vártam - nagyon tetszettek, a sztori itt-ott zavaros volt, de szerintem bőven meg lehetett érteni.
A film alatt végig olyan érzésem volt, mintha Rob Marshall mesélné el a történetet, illetve a szavait Lewis szájába adná. Sok "megpróbáltatás" és válság után végül sikerül megrendeznie a saját filmjét, amely biográfiai film mivel a saját szereplője a saját filmjének. Mi volt a Lewis által megrendezett film? hát a Kilenc. Lehet, hogy rosszul látom a dolgokat de nekem abszolút ez jött le az egészről.
Ami a már korábban kritizált beskatulyázást illeti...én ezt csak Lorennél láttam, de úgy gondolom, hogy őt sem zárta körül falakkal a szó legszorosabb értelmében, hanem folyamatosan sugallta, hogy bár sokan voltak akik ott hagyták Guidot, de az anyja végig ott volt mellette még akkor is, amikor a színen nem is láttuk.
Ahogy én látom, azért jelölték Penélopét djara, mivel azért egy - akárhogyan is nézzük - komplex karaktert játszott el, és nem csak egy...nem tudom...Cotillard is nagyon jó volt, de szerintem benne valahogy csalódik a néző, bár mindent csak a saját szemszögemből mondhatok el.
Én Judit is jelölném Oscarra, de hát...ez azért már kicsit elfogult dolog. :P


117. Anitabagwell (2010-02-14 07:23.14) aaaaa - (válasz Adanadar 116. hozzászólására)
Ha tetszett a Chicago, akkor szerintem ez is fog!


116. Adanadar (2010-02-13 21:36.32) aaaaa
Na, holnap fogom megnézni a Nine-t, hát...kíváncsi vagyok a kritikák után, hogy nekem mi lesz a véleményem a filmmel kapcsolatban.
Ha már felmerült a Chicago neve, akkor csak annyit fűznék hozzá, hogy én azt a filmet borzasztóan szeretem, és nem elfogultságból. A zenék vagy 4 csillagot felhúznak és szerintem vannak benne apró fricskák is, amik számomra abszolút tetszetősek.
Majd holnap jelentkezem a filmmel kapcsolatban...ja még annyit, hogy nekem - mint zene - nem tetszik a Cinema Italiano.
Ja és még egy...tavaly a Kétely c. filmet is 5 Oscarra jelölték, de egyet sem kapott meg, mégis úgy gondolom, hogy borzasztóan jó film, ám nem lehet összehasonlítani a kettőt, mivel nem egy műfajba tartoznak.


115. Anitabagwell (2010-02-11 18:02.50) aaaaa - (válasz Csernakakos 114. hozzászólására)
én tudom, hogy kimerültség miatt nem vállalta :)))) csak gúnyolódom a médiával :P hogy igazuk legyen ;)


114. Csernakakos (2010-02-11 16:30.08) aaaaa - (válasz Anitabagwell 113. hozzászólására)
Nem paraszt volt, szimplán kimerült, ezért egy teljes évet kihagyott. Bár neked ez biztos nem információ! :) Nem értem, ezért a média miért támad akárkit is. De szerintem is jól tette, Lewis önbeégetését is épp elég nehéz lesz kihevernünk.


113. Anitabagwell (2010-02-10 21:09.37) aaaaa
annak azért nagyon örülök, hogy Javier Bardem nem vállalta el Guido szerepét (mert ő lett volna a cél, de nem sikerült 'megnyerni' emiatt persze elhíresztelték róla, hogy mekkora paraszt...grrrr.)


112. Anitabagwell (2010-02-10 21:08.16) aaaaa - (válasz Villeo 111. hozzászólására)
szerintem ne :) mármint, nem feltétlen rossz, ha valaki elfogult. sőt én kedvelem is, normális kereteket között (nem az alkonyat féle elfogultságot :D) de ezzel egyébként semmi gond szerintem.


111. Villeo (2010-02-09 20:15.44) aaaaa - (válasz Villeo 110. hozzászólására)
JA,LEHET NYUGODTAN ELFOGULTSÁGGAL VÁDOLNI!!


110. Villeo (2010-02-09 20:12.43) aaaaa
A film első jó fél órája elég langyi volt,de Marion Cotillard teljesen levett a lábamról (a Piaf óta)megkérdőjelezhetetlen tehetség!Nem is tudtam csak a maximum pontot adni.Kiderült,hogy Daniel minden szerepében kiváló!A zene vegyes érzelmeket váltott ki bennem!



109. Anitabagwell (2010-02-09 20:04.25) aaaaa - (válasz Csernakakos 108. hozzászólására)
nem tudom megfogalmazni mi bajom a Chicagoval, nem jött át semmi, mint ahogy itt sem.
megnéztem és nem éreztem semmit. ez tök rossz :S.
nem az én világom.

OFF én pont ezt szeretem a legjobban McCarthy regényeiben :D hogy tőmondatokat használni, nincsenek vesszők...stb. szerintem nagyon egyedivé és különlegessé teszi.


108. Csernakakos (2010-02-09 18:54.00) aaaaa - (válasz Anitabagwell 107. hozzászólására)
Egyetértek részben. Bár én Lewistól pont, hogy nem azt kaptam, amire számítottam. Ráadásul az a mesterkélt akcentusa.. :)
Judi Dench-et imádtam benne, kevés szövegét mind egyedivé tette, de Loren tényleg kimeríti a ciki fogalmát.
Cruzt a vacsorajelenet után szerettem nagyon, Cotillard pedig végig tökéletes.. Én sem értem, őt miért nem jelölték Oscarra. A végjátéka valami frenetikus volt.

De a Chicagoval amúgy mi bajod? :D Már nem a vita kedvéért, csak nem is tudtam (vagy talán elfelejtettem), hogy nem szereted. Igazából az vigasztal, hogy ez egy színpadi adaptáció, talán már ott volt elrontva az egész, ami menthető volt, azt megtette Marshall. Jó kérdés akkor, hogy mire kapott 5 Tony-díjat annak idején a színdarab. De mégis, mire kapott maga a film 5 Golden Globe-jelölést? Érthetetlen.

Más, OFF: írtam twitteren Neked, lehet, hogy én vagyok hülye, de a regényben tényleg nincs egy vessző sem, és gondolatjelek is hiányoznak. Vagy csak le vagyok maradva a könyvpiacon? Egyébként tetszik ez a megoldás, mert sokszor nekem kell kibogoznom a mondatszerkezetet, ez ad neki egyfajta rejtélyességet.
Bocsánat, OFFból ON. :)


1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó fórumok

Véleményeksomliv, 2020-06-07 23:04167 hsz
KeresemCsillag872, 2010-03-08 17:366 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk