Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Csábító leckék - HBO3, 14:00 |
Philadelphia - Az érinthetetlen - Cinemax2, 14:07 |
A nagy nap - Filmbox Premium, 14:25 |
Azt beszélik - Viasat3, 14:30 |
Jack Reacher: Nincs visszaút - Mozi+, 14:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jerry Wasserman (79) |
Peter Mullan (65) |
David Schwimmer (58) |
Katharine Isabelle (43) |
Samantha Ferris (56) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
Mit hallgatsz most? |
2022-es választás |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
Szádra ne vedd! - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A testvériség |
Jessica Lucas |
155. Tintarella (2020-01-18 22:40.13) |
Az aljas 8-ason elaludtam, kb a film 90 százalékában a világon semmi nem történt. A vége felé lövöldöztek egy párat és ennyi volt. |
154. Johnny Saiper (2019-12-22 12:02.50) - (válasz Langelus 153. hozzászólására) |
Kill Bill 1*, na azoszt igen... |
153. Langelus (2019-12-21 13:44.44) - (válasz Convar 152. hozzászólására) |
Abban nem nagyon kellett megerőltetnie magát! :D
Hát, gyors példák: 1* a Kill Bill 2* a Kill Bill 2. 3* az Aljas nyolcas 4* a Volt egyszer egy Hollywood 5* a Ponyvaregény ('94 legjobb filmje) |
152. Convar (2019-12-21 13:04.49) - (válasz Langelus 151. hozzászólására) |
Na és pontosan melyik hogy? Megírhatnád a Legjobb filmjei sorrendben topikban (lásd alul).
Csak nehogy ezt is a Sin Cityvel kezd nekem, mert akkor magamhoz nyúlok :) |
151. Langelus (2019-12-21 10:38.13) - (válasz Emylio 149. hozzászólására) |
Nálam eddig a skála mind az 5 fokát megütötte valamelyik művével. |
150. Johnny Saiper (2019-12-21 08:23.25) - (válasz Emylio 149. hozzászólására) |
Hát miért nem nézted meg akkor egy filmjét sem? Anélkül nem is tudhatod, hogy ő valójában mennyire jó. Ja, és arra utalsz az Alkonyatos dologgal, hogy öregszik? Sajnos ez nem egyedülálló dolog... |
149. Emylio (2019-12-21 08:04.08) - (válasz Langelus 147. hozzászólására) |
Szerintem sincs ilyen tendencia. Nekem fel sem tűnt, hogy lenne jó filmje. Ő olyan mint az Alkonyat.
Elmúlik... |
148. Liverpoolfan19 (2019-12-20 17:46.01) |
Nekem a volt egyszer egy hamis Bruce Lee-n kîvül egyik filmjével sincs bajom, a sokak által nem kedvelt Aljas nyolcas pedig szerintem az egyik legjobbja. |
147. Langelus (2019-12-20 17:34.05) |
Nem igaz. Nincs ilyen tendencia köztük. |
146. Nihil (2013-08-21 17:34.38) |
Puzsér "ki-a-f*szom" Róbert tényleg egy Tarantino filmben keres realitást? |
145. Eufrozina85 (2013-05-06 08:10.33) - (válasz Okokopi 144. hozzászólására) |
Megkérdezhetem, hogy hol hallottad a Puzsér- kritikákat? Meghallgatnám, ha elérhető valahol. |
144. Okokopi (2013-05-06 00:47.58) |
Puzsér kritikájában van valami,mert ő cefetül lehordja az utolsó két filmjét. A Django-t dramaturgiai hibák miatt: A "nem fogok kezet" gesztus idegen Schultztól, Hiszen egész a végkifejletig egy következetesen végigvitt terv szerint alakították a dolgokat Django-val, majd ezzel a buta gesztussal nem csak magára hozz bajt ugye, és az képtelenség, hogy ezt egy Schultz szerű kaliber ne látná előre.
A másik kritika, ami súlyosabb, az az, hogy Tarantino direkt az Oscar megszerzésére ment ezzel a filmmel. Egyébként is a Rabszolga felszabadítós filmek éve volt ez /Lincoln/, és Tarantino be akarta húzni a tutit. Engedett a píszí nyomásának, megcsinálta azt az über píszí filmet, és tartotta a markát az Oscarért. Szinte ugyanez a vélemény a Becstelen B. esetében is. - Ezt kívánja a píszí: Csináljunk egy filmet medvezsidókról, akik nácit ölnek,aminek persze annyi a történelmi realitása, mint megkövesült légyszarnak a Plútón, de csináljuk, mert ettől leszünk trendiek és kibaszottul píszík! Pedig Tarantino korai filmjeire két dolog nagyon is jellemző volt: Nem voltak trendi alkotások, részben azért mert trendállítók voltak, másrészt pedig magasról szartak a píszí már már intézményesült amerikai hisztériájára. Szerintem jó film a Django, sőt nekem a Becstelen B.-nél is jobban tetszett, de azért férfiasan megvallva, van ezekben a kritikákban ráció. |
143. Colby86 (2013-02-28 08:26.40) |
Szerintem pedig egyre jobbak (ha csak a rendezői munkásságát nézzük), leszámítva a Ponyvaregényt, mert kétség kívül az a legjobb filmje a Becstelen brigantyk mellett, aztán a Kill Bill 1-2, Kutyaszorítóban, Django elszabadul hármas, végül a Halálbiztos, Jackie Brown, de azok is kurva jók, csak Tarantinonak vannak jobbak is. |
142. Convar (2013-02-22 22:51.53) |
Szakadjatok már le végre a Sin Cityről. Tarantino egyetlen öt perces jelenetre ugrott be, arra is csak a haverja, Rodriguez invitálására.
Mert miért ne, elvégre tényleg jó barátok nameg mert reklám szempontjából sem hangzik rosszul ha az ő nevét is említhetik a stáblistán. De am Tarantinonak semmi köze a Sin Cityhez. Se forgatókönyvíróként, se ötletgazdaként, se színészként, még producerként se, sesehogy. |
141. Van der Graaf (2013-02-22 21:03.03) |
Nem rosszindulat kérdése.
Sin City-abszolút megnézhetetlen kategória :( Jó, hogy szóba hoztad .Szerintem Taratntinonál talán az volt a mélypont... |
140. Ferencthemigiriman (2013-02-20 07:19.09) |
Szerintem jó filmei vannak, semmi bajom velük mikor először láttam a Kill Bill-t alig vártam a második részt :D, még a zenéi is több filmben vissza köszönnek, Sin City is jó volt, Django über jó film.
Szerintem vitatkozni lehet melyik a jobb film és melyik nem, de lehúzni valamelyiket is merő rossz indulatból nincs értelme. Lehet az illető épp akkor nézte valamelyik filmjét mikor nem is volt rá hangulata...! Nekem volt ilyen innen tudom. |
139. Evile-Elvis- (2013-02-19 05:37.15) - (válasz Van der Graaf 137. hozzászólására) |
Neked nem ártana visszaolvasni engem, mert a kérdéseim nem igazi kérdések voltak, hiszen választ is adtam rá. Mindegy, a továbbiakban értelmetlen az egész beszélgetés, hiszen számodra Tarantino továbbra is kommersz és csak a pénzre hajt - csak tudnád indokolni. Viszont ennek az aberrált baromnak (aki itt lohol a sarkamban) írd már meg, hogy takarodjon arrébb. |
138. Johnny kapitány (2013-02-16 22:37.09) - (válasz Van der Graaf 137. hozzászólására) |
Ne válaszolj ennek a népművészeti cserépedénynek. Trollokat ne etess. (Elárulom, hogy nem százas.) |
137. Van der Graaf (2013-02-16 20:36.26) |
Nem kellene személyeskedni, amiért eltér a véleményünk.
Nem beszélek el melletted, csupán nem vagy megelégedve azzal amit mondok, mert nem osztom sok mindenbe a véleményed. Amúgy nem ártana időnként visszaolvasnod őnmagadat sem " ki vagy te? Egy filmrendező? Egy producer? Egy filmszínész?"-ezt pd te kérdezted tőlem, csak erre reagáltam. Én nem mondtam olyat, hogy egy nagy költségvetésű film nem lehet egyben művészi is. És a fordítottját se állítottam, te sarkítasz. |
136. Evile-Elvis- (2013-02-13 14:08.38) - (válasz Van der Graaf 135. hozzászólására) |
Te totál elbeszélsz mellettem (ez annyira irritáló). Ki mondta, hogy az legyél (?) én csak megemlítettem, hogy persze, hogy nem érdekel téged a bevétel, de ha...és nem írom le újra. Szóval a film művészeti értéke érdekel, ez mind szép és jó. Nagy költségvetésű film is lehet művészi szempontból érték és mikro pénzből készült film is lehet egy kalap szar - bármennyire is próbál művészi lenni. Szóval nem a büdzsé dönti el, hogy érték lesz egy film vagy sem (persze nagy pénzből könnyebb).
De ha már érték, akkor közlöm veled, hogy Tarantino némelyik forgatókönyve filmművészeti szemmel is csúcskategóriás. De szerinted Tarantino mégis csak a profitra hajt, de akkor, hogy csinált egy olyan filmet amire 4* adtál, mikor téged csak és kizárólag a film művészeti értéke érdekel? Arra még nem gondoltál, hogy lehet olyan, hogy anyagi és művészi siker egyben! Aztán mielőtt elalélsz magadtól, hogy milyen nagy műszerető vagy nem ártana az általad használt fogalmakat helyesen használni, mert így csak egy álsznobnak (ami a sima sznobnál is rosszabb) hatsz, nem pedig hozzáértőnek. De nincs hari. |
135. Van der Graaf (2013-02-13 13:33.40) |
Nem föltétlenül mindenki profitorientált, illetve nem egyforma mértékben.
Nyilván a legművészibb rendező vagy színész is meg akar élni ebből, de nem áldozza be hivatását olyan szinten, mint a mésik véglet, mely csak és kizárólag csak a profitra hajt. Azért készülnek dollárilliós filmek, mert azok hoznak igazán bevételeket és nem az olcsó költségvetésű színházi kellékes filmek. Én nem vagyokserendező se színész nem is értem a logikádat, miért kellene ez legy4k, én egy egyzerű néző vagyok, és mint ilyen gondolom nem nagy bűn tőlem, hogy engem nem érdekel a bevétel. Engem a film művészeti értéke érdekel csak. Az millió dolláros látványosságok, ha öncélúak nem érdekelnek, sőt untatnak. és még szerencse, hogy van egy ilyen réteg is mint én, különben Almodovar,Fellini,Tornatore stb mind deficites lett volna:) |
134. Evile-Elvis- (2013-02-13 08:22.17) - (válasz Van der Graaf 132. hozzászólására) |
Minden nagy költségvetéssel dolgozó film célja az, hogy kitermelje a filmbe feccölt lét és még hasznot is hozzon. Az egész filmgyártás profitorientált, hát te mégis mit gondoltál, miért készülnek dollár milliókból filmek? Azt mondod nálad nem szempont mennyit hoz egy film, hát persze, hogy nem, mert ki vagy te? Egy filmrendező? Egy producer? Egy filmszínész? Gyanítom egyik sem, mert ha a fentiekből bármelyik is lennél, majd érdekelne - hacsak nem aranykanállal a seggedben születtél. Lehet a filmekre művészeti alkotásként gondolni, mert valahol azok is. Viszont minden fim valamely réteg igényének a kielégítésére is szolgál. Azaz egy termék és ha nem lenne benne a pakliban, hogy akár a gyártási költségén túl még profitot is termeljen, akkor nem készülnének minőségi filmalkotások a világon, vagy csupán a gazdagok privát hóbortja lenne. Az meg, hogy te pont Tarantinora akarsz ráhúzni olyanokat, hogy: kommersz, kommerciális stb. kész röhej. Hiszen ez a faszi olyan dolgokat hozott a filmgyártásba, amelyek addig nem voltak és rohadtul nem lehetett tudni, hogy begyere a nagyérdeműnek vagy sem. A Kill Bill lehetett volna egy szájbabaszott nagy bukta is, hiszen mi volt rá a biztosítok, hogy szakítani fog (?) semmi és miért, mert előtte még nem készült hasonló. Az ilyenre meg nem azt mondják, hogy kommersz meg kommerciális, hanem azt, hogy úttörő. |
133. Eufrozina85 (2013-02-10 12:24.19) - (válasz Van der Graaf 132. hozzászólására) |
Attól, hogy egy film kasszasiker lett, még nem biztos, hogy kommersz, tehát a bevételért készült.
A Kill Bill idejében még semmiképp nem a bevétel hajtotta Tarantino-t, ha meg is vádoljuk ezzel, akkor a későbbi filmjeivel tegyük. |
132. Van der Graaf (2013-02-10 07:21.19) - (válasz Evile-Elvis- 130. hozzászólására) |
A kommercialitás vádját valójában te is elismered azzal, hogy kasszasikerről beszélsz a Killbill esetében.
Nálam nem szempont mennyit hoz egy film. Én a filmre mint művészeti alkotás gondolok és nem kereskedelmi termékre. |
131. Evile-Elvis- (2013-02-07 15:17.13) - (válasz Johnny kapitány 129. hozzászólására) |
Te Kapitány, nagyon huncut vagy, hát szabad ilyet csinálni (?) Nem, nem szabad, te egy rossz, nagyon rossz, csúnya kapitány vagy. Szégyelld magad, mert arra buzdítod szegény Graafot, hogy dobja el az agyát és dugja a fejét a homokba.
Amúgy meg de, azért írtam neki, mert nem értettem vele egyet (hülyeséget írt) meg csak a filmekhez volt köze, amit írtam. Provokálni meg te provokálsz itt a butaságoddal. Persze téged nem zavar, ha valaki tényként közli az alapfogalmi tévedéseit - mert te is hasonlóban szenvedsz. De gondolj csak bele, mi lenne az emberiségből, ha nem hallgatnánk meg egymást és nem tanulnánk egymástól. Akkor mindenki úgy viselkedne, mint egy amőba szintű SpongyaBob, aki a fején hordja az alsónadrágját és mikor közlik ezt vele csak nevet rajta, mert nem tudja vagy nem is akarja felfogni, hogy mi az, hogy alsónadrág. |
130. Evile-Elvis- (2013-02-07 15:17.04) - (válasz Van der Graaf 128. hozzászólására) |
Persze lehet, de az újat stílusilag értettem és ha egy film formálja az utána következőket, azaz hatással van rájuk az már csak nem lehet szar. A Kill Bill neked unalmas, nekem nem. Amit te hatásvadásznak érzel (spriccel a vér...) az részét képezi Tarantino stílusának. Viszont egyet jegyez meg Graaf, Tarantino-ra sok mindent rá lehet húzni, de azt, hogy kommersz lenne, azt soha - főleg nem egy Kill Bill esetében. Írjál pár Kill Bill-hez hasonló, de a Bill előtt készült kasszasikert produkáló filmet. Elég, ha csak párat írsz, biztos menni fog, hiszen a Kill Bill kommersz, mint írod. |
129. Johnny kapitány (2013-02-07 00:50.07) - (válasz Van der Graaf 128. hozzászólására) |
Hagyjad, ne válaszolj neki. Csak kötözködik. Nem azért ír, mert nem ért egyet, vagy bármi köze lenne a filmhez. Próbál provokálni. Ne foglalkozz vele. Lesüllyedsz a szintjére, ott pedig legyőz a rutinjával. |
128. Van der Graaf (2013-02-07 00:33.53) |
Attol. hogy új valami még lehet szar.
A Killbill dögunalmas hatásvadász kommersz film . Ettől neked még tetszhet.Nyilván teljesen más értékrend szerint nézzük a filmeket. neked meg az lehet unalmas amit én szeretek. |
127. Evile-Elvis- (2013-02-06 11:54.51) - (válasz Van der Graaf 125. hozzászólására) |
A hatásvadász neked egyenlő a kommersszel (?) ez fogalmi zavar Graaf. |
126. Evile-Elvis- (2013-02-06 11:54.04) - (válasz Van der Graaf 124. hozzászólására) |
Neked 1pontos a Kill Bill nekem meg 5* és tudod miért (?) mert a Kill Bill annyira új volt a maga idejében, hogy előtte még nem volt olyan. Aztán most csatold a Kill Bill-hez, hogy kommersz:)) |
Vélemények | Lifeisamovie, 2023-06-21 14:41 | 575 hsz |
Quentin Tarantino | Horanyyneeva, 2023-05-08 20:30 | 1 hsz |
Kérdések | Langelus, 2020-06-07 17:00 | 3 hsz |
Miért rosszabbak egyre jobban a Tarantino filmek? | Tintarella, 2020-01-18 22:40 | 155 hsz |
Legjobb filmjei sorrendben | Semprini, 2019-12-21 13:33 | 180 hsz |
Keresem | Z11, 2009-08-26 21:38 | 16 hsz |
Quentin Tarantino adatlap |
Született: 1963. március 27. (61 évvel ezelőtt) |
Utolsó filmjei: - Super Pumped: The Battle for Uber sorozat (2022) - Volt egyszer egy Hollywood (2019) - Eli Roth - A horror története sorozat (2018) - Aljas nyolcas (2015) - Megőrjít a csaj (2014) |
További információk |