Filmek Főoldal TV műsor DVD / Blu-ray Filmek Színészek Rendezők Fórumok Képek Díjak Mozi
film
 
Bejelentkezés
E-mail:
Jelszó:
Megjegyezzelek?
Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Regisztrálj és nyerj
DVD-t, vagy mozijegyet!

Keress

Részletes keresés

Mozibemutatók
2024-11-07
A hullahó-akció
A sárkányőrző
Anora
Az örökös
Halálszint felett
Holnap meghalok
Ketyegő ultimátum

2024-10-31
A második felvonás
Armand
És mi van Tomival?
Konklávé
Ma este gyilkolunk

2024-10-24
A vad robot
Akkord
Atomhelyzet
Exhibition on Screen: Én, Claude Monet
Farkasbőrben - Vár a falka!
Fiúk
The Apprentice - A Trump-sztori
Venom: Az utolsó menet

További mozibemutatók

Hamarosan a TV-ben
Tűzvörös égbolt
- Cinemax, 06:01
Szavak és érzések
- Film+, 06:10
Úriember revolverrel
- Filmbox Extra HD, 06:10
Csudafilm
- RTL Három, 06:15
Sils Maria felhői
- AMC, 06:15

Teljes tévéműsor

Szülinaposok
Robert Patrick (66)
Sam Rockwell (56)
Tilda Swinton (64)
Famke Janssen (59)
Harris Yulin (87)

További szülinaposok

Legfrissebb fórumok
Z apokalipszis: A vég kezdete - Vélemények
Mr. Brooks - Vélemények
Milliókért a pokolba - Vélemények
Mesterjátszma - Vélemények
Donald Trump - Vélemények

További fórumok

Utoljára értékeltétek
Z apokalipszis: A vég kezdete aaaaa
James Spader aaaaa

 

Fórum - Brooklyn - Vélemények

Ahhoz, hogy hozzá tudj szólni a fórumokhoz, be kell jelentkezned, vagy regisztrálnod itt!

18. Tömö (2022-03-10 22:04.58) aaaaa - (válasz Evile-Elvis- 17. hozzászólására)
Nézd újra! Hátha tuti jó lesz!
Én biztos nem fogom többet. 2csillagocska ponn elég rá, mivel gyenge.


17. Evile-Elvis- (2022-03-10 00:13.04) aaaaa - (válasz Tömö 16. hozzászólására)
Egy pöpit lepontoztat, ennyire tuti nem volt rossz. Mondjuk rég láttam, már nemigen emlékszem erre, lehet újranézem.



16. Tömö (2022-03-09 21:50.42) aaaaa
Amilyen jó itt az osztályzata,meg mindenki micsoda szípeket írt róla, mondom, há ez jóu lesz.
De nem:D, én szét untam rajta magam. 1. Egyik szereplő sem nyerte el a tetszésemet, sőt,egyiket se láttam sehol,ki kicsodák( de ilyen miatt nem szokott amúgy problémám lenni, vannak ám jó filmek Noname-ekkel is), na,de a sztori is olyaaaaan lasssaaan haladt bármerre is,mint az a hajóút amerikáig, és pont kb.addig is tartotta a film a figyelmemet a jánykán( Bambi, nem, nem szép ez a lány,hideg rideg tekintettel romantikázni,sztem elég nehéz). Mihelyst átment a kék ajtón, hát. 5perccel elötte, azt mondta a nőnek senkije nincs ott, erre a köv.kép ül egy bazi asztalnál és eszik mindenkivel körülvéve, másik 5perc és már munkahelye is volt. 10perc múlva már vki megkérik a kezét. És közben semmi nem történt, vagy nemtom, mert már mindent csináltam közben, szóval nem nagyon kötött le:D untam. Köszönhető a viaszarcú főszereplőnek.( persze most sem tudom,hol láttam már, de tuti vmi horrorfilmben,azért se nézek utána:D)


15. Türkiz (2018-03-18 23:22.20) aaaaa
Egyszerű,tiszta film,nem akar több lenni, mint ami.Viszont mindkét srác teljesen felejthető,és nem jött át számomra a nagy lángolás, szerintem ez a fiú csak azért volt jó neki,mert általa könnyebben el tudta engedni Írországot,nagy szerelemről azért én sem beszélnék,nem volt köztük semmi izzás.A romantikusnak mondott részeken kívül viszont minden apró mozzanat magával ragadó volt.Saoirse-t öröm volt nézni.


14. Natalie Wood (2016-07-19 18:08.18) aaaaa - (válasz Csabaga 13. hozzászólására)
Hát miről álmodik egy lány, hm?:))


13. Csabaga (2016-07-19 17:48.03) aaaaa - (válasz Az utolso szamuráj 12. hozzászólására)
Nekem is ez volt a gondom,nem létező dilemmán dilemmázik...

Eleve nem értem,hogyan nem mondta el még a rokonainak sem,magházasodott?

Bár úgy tudom,a regény ennél összetettebb,az amerikai élet sem ilyen vidám,így ott reális alternatíva lenne maradni a szülőföldön,ha már ott is van udvarló és jobb munka is.Kicsit könnyen elment...
Csak hát megházasodott,bár én annyira nem értetten az okát.Ráadásul ott van a szüzesség elvesztése jelenet,hát egy lány biztosan nem erről álmodik.


12. Az utolso szamuráj (2016-07-19 14:53.10) aaaaa
A Brooklyn jó film:de a végén rettenetesen megtörik és ahogy az utolsó gócpontot megoldják,jobb érzésű ember értetlenségének ad hangot(én meg csendben felmostam a nyálat)
Donald Trump a...hagyjuk.Mindenesetre John Crowley filmjét viharos gyorsasággal hasonlítsák már össze többen J. Sheridan Amerikában című munkájával...újragondolnák a pontozgatást.
Persze,ez nem rossz munka,sőt:hosszú percekig érdekes,holott "gonosz" nincs benne,nagy megpróbáltatások sem,csak elindul egy lány az ígéret földjére Írországból:és ezt szó szerint kell majd érteni,mert mikor kilép az ellenőrző pontról Amerika földjére,a kép belassul ,Eilis meg magába a "fénybe" lép be.Cseppet sem túltolt pillanat,még véletlen sem.
Az igazsághoz hozzátartozik,milliók számára volt az ígéret földje-és az ma is.(Pont e kivándorolt milliók számára kellett az indiánkérdést "megoldani" pár évtizeddel az itt látható dolgok előtt,amúgy sose irtottak ki belőlük milliókat,mert ez cefet nehéz lenne százezreket számláló népcsoportnál ugyebár.De ez a műveletleneket sose zavarta.)
A Brooklyn szerelmes film,abból egész jó,megvan a maga humora az angol,amúgy remek forgatókönyvíró miatt,nincsenek benne "nagy" alakítások,ám mindenki tisztességesen teszi a dolgát.Saoirse Ronan nem szép,ám mégis több jelenetben tündököl:lehet csak én gondolom így,leginkább a szeme miatt,az igen kifejező,és néha meggyőződésem,ha mondjuk zombit akarna játszani a Walking Dead-be,ahhoz hozzá se kéne nyúlni.Tehetsége viszont megkérdőjelezhetetlen.
És az olasz fiúval való kapcsolata gond nélkül működik,a legjobb jelenet a szülőkkel a vacsi,viszont mikor visszamegy Írországba,a film megroppan:nehezen érthető a látottak alapján-mert kémia annyi van köztük,mint a mákostészta és a vaspatkó közt-az ír sráccal miért is kerülnének egymáshoz közel olyan gyorsan...ha már annyira szerelmes.Másba.Meg az a férje,és ő szemmel láthatóan erkölcsös,ír lány.És pont ez a szülőhaza/új kapcsolat dolgot ,ezt a konfliktust oldják meg álságos és béna mód azzal,hogy a film egyetlen negatívabb karaktere beszélget vele 3 percet...onnantól tisztán lát,és gyerünk Brooklyn-ba,a néző pedig hátradőlhet a mozi mondanivalójával és üzenetével,jár mindenkinek egy jobb élet reménye akár máshol is(migránsok????),de persze nehéz elszakadni a hazától és beilleszkedni egy másik kultúrába.
A mondanivalóval semmi gond,ahogy azt beetetik ,libát nem tömnek úgy vagy Ava Devine-t kéjrúddal.


11. Natalie Wood (2016-03-31 18:34.16) aaaaa
Még annyit megjegyzésként, hogy aki a film ismertetőjét írta az adatlapra bújjon el, mert jó nagy marhaságot írt le benne, kétszer is!!!!!!!


10. Natalie Wood (2016-03-31 18:19.31) aaaaa
Spoiler:

Saoirse Ronan- ről sose tudom eldönteni, hogy egy szép nő-e vagy sem, viszont egy biztos, hogy valami hihetetlenül tehetséges.
Maga a film egy élmény volt, jó volt nézni , bár a film végén egy roppant nagy ürességet éreztem, pont azért, mert nem tudtam meg azt, hogy Eilis mit írt le Jim-nek a levélben.
Roppant kíváncsi lettem volna, még arra a két sorra is, hogy csak úgy otthagyta őt azok után, hogy milyen meghitten beszélgettek, ölelgették egymást, megismerte családját, jövőről beszélgettek, stb.
Nem is értettem, hogy egy szeretett férj mellett, hogy táplálhatott egyáltalán még bármilyen érzelmet is egy másik férfi iránt.
Ha Írországban volt, elfelejtette Amerikát, ha Amerikában volt, elfelejtette Írországot. Az ottani embereket, barátokat, csak az számított ami éppen akkor és ott volt jelen vele.
Az ilyen „szerelem”, nem, hogy mindent elsöprő, de semmilyen, ez minden csak nem szerelem.
Csak fellángolás, nem több!
Eilis valószínűleg tapasztalatlansága okán cselekedett így én úgy érzem, kellett egy társ a messzi hazájától, egy újabb, mélyebb gyökér, pont úgy mint az otthoni család.
Tony egy csupa szív férfi volt, nála jobbat nem is találhatott volna, de érdekes, hogy mégis Jim- el találta meg hamarabb a hangot Eilis, és talán ezért is érezhette talán azt, hogy a házassága egy elhamarkodott cselekedet volt.
Vajon mi lett volna akkor ha a bolt tulajdonos nő nem fedi fel azt, hogy tudja, hogy házas?
Meddig ment volna el Eilis Jim-el?
Ez is egy kis hiányérzetet keltett bennem, hogy a film végét csöppet összecsapottnak éreztem, hagyhatták volna kibontakozni ezt a részt.
Kissé "bűntudatos" Eilis inkább visszament Brooklyn-ba Tony-hoz, de vajon jól választott?
Ki tudja…


9. FTC Béla (2016-03-24 12:37.48) aaaaa
Nagyon-nagyon jó film volt. Minden benne van,aki a saját hazáját próbálja elhagyni bármilyen okból is.
Persze lehet csak azért mond sokat,mert 3 év külföldi munka után jöttem haza.
Mindegy,imádom és kész :))


8. Independence (2016-03-24 06:51.15) aaaaa
"Hamar magával ragadja a nagyváros forgataga, és a honvágyat gyorsan legyőz egy mindent elsöprő szerelem."

Az ismertető ezen mondatával finoman vitába szállnék.

Milyen elsöprő szerelem az, amit a hazi levegő újbóli beszippantása oly mód felül ír, hogy gyakorlatilag anulláljuk a létezését, milyen elsöprő szelem az, ahol még a párunk - sőt férjünk! - hozzánk írt leveleit sem olvassuk el, milyen elsöprő szerelem az, hol titkoljuk e szerelmet, megtagadjuk a szerelem "tárgyát" azzal, hogy szót sem ejtünk róla, házasságunk tényét eltitkoljuk, a minket szerető férfi megalázó módon "talonba" tesszük, majd szinte azonnal ismerkedésbe bonyolódunk, független nőként feltüntetve magunkat...?

A film konfliktusforrása így tálalva, némiképp hiteltelen.
Azt gondolom, és talán a mozi is ezt sugallja, ez nem elsöprő szerelem, inkább szeretet, vonzalom, tisztelet, vágy a törődésre, kapaszkodó a magányos hontalanság legyőzéséhez, segítség a beilleszkedésben, és a gyász legyőzésében.
Az egyébként végtelenül tisztességes, kedves, becsületes olasz srác mindent ad, mit férfi nőnek adhat, a viszonzás véleményes mértékű.
Eilis visszatérve Írországba, nyilván nem kerül könnyű helyzetbe - nem véletlenül tart ettől az utazástól a férje - az anya érzelmi zsarolása, a nővéréhez fűződő mély szeretete - amin semmit nem változtat annak halála, sőt, az emlékek legalább olyan erős béklyók, mint a valóságos, még élő kapcsolat -, nehéz döntések elé állíthatják.Ráadásképp megváltozott személyiségének érett ereje, az Államokban megszerzett új szakképesítése általi elismertsége, magasabb polcra pozicionálhatná a régi közösségben..., és igen, Írországban is talál egy hasonlóan kedves, tisztességes, rendes srácot, mint, aki New Yorkban haza várja, de lássuk be, ha a házassága elég szilárd alapokon nyugodna, az egész vívódás okafogyott lenne!

A mozi valóban bájos, letisztult, egyszerű, nagyon hangulatos, Saoirse Ronan játéka pedig kifogástalan ívű, a karakterfejlesztés hibátlan, nem ugrásszerű, lépcsőzetes, hiteles.
A mozi kellemes és szórakoztató, de ennél nem több!

Kétségkívül nem könnyű egy új hazában megtalálni a boldogulást - bár Eilisnek, új környezete mérhetetlen segítséget nyújt ebben, csak élni kell a lehetőségekkel - a honvágy, a gyerekkori emlékek, a család, a csendes és meseszép ír táj..., nagy visszahúzó erő lehet, amit épp a mindent elsöprő szerelemnek kéne könnyedén legyőznie, ha valóban létezne.

Mikoron "régi" hazájában újfent szembenéz a pitiáner, öncélú gonoszsággal, az katalizátorként hat, dönt, gyanítom tisztességesen és helyesen.

Ellenben mi van akkor, ha nem szembesítik az igazsággal, meddig megy el a hazudozásban - mert ne szépítsük a tettét, teljes megtévesztésben tartja a hozzá közel állókat - mikor választ, mi alapján választ?

Érdekes kérdések ezek, amik nyilván elméletiek, és költőiek...:)


7. Cantri (2016-03-13 22:13.07) aaaaa
Több mint bájos alkotás a Brooklyn. Ritka mikor egy ilyen szimpla sztori után a végén az ember mégis úgy érzi itt minden rendben volt. De valóban így van. A film ugyan nem markol sokat, de amit vállal azt magas színvonalon nyújtja. Az érzelmi kavalkádot egészen magabiztosan érzékeltetik, abszolút nem zavarodunk bele, pedig van itt sok minden: honvágy, gyász, barátok és persze szerelem. Utóbbi tálalása különösen intelligens módon sikerült, az itt látható szerelmi háromszöget össze sem lehet hasonlítani pl. az Alkonyatos emocionális szörnyedménnyel. Itt a srácok nem csupán díszletnek vannak, akik hormonjaiktól megkergülve minden áron igyekeznek becserkészni a „vadat”. Mindkettőt megismerhetjük, megértjük Ellis miért szeret beléjük, s talán azt is átérezhetjük mennyire nehéz választania a két srác, a két ország, de valójában a két élete között. Nem kis dolog ez kérem szépen.

Egyszerű, de annál élvezetesebb alkotás a Brooklyn, az év talán legjobban kidolgozott szerelmi szálaival. Kellemesen kikapcsolódtam, ezekben a szürke esős napokban pedig néha nem is kell több mint egy kis „feeling good”. :)


6. Aya55 (2016-02-28 18:30.31) aaaaa
az otthon haza elhagyása jobb élet lehetöség reményében, nagy lelki áldozat a családi kötelék miatt. amerikában mindenki másik országból jött mégis nehéz,az ir akcentus mindent elárul, fáj a sziv,ebben a filmben láható a jóra és tisztességre nevelés gyökere a szép és illedelmes viselkedés magas érzelmi intelligenciára utal. saorise, gyönyörü nö lett fenséges tartása van szerintem esélyes az oscarra, habár s.ramping a 45-év ellenfele lehet


5. Su-30mk (2016-02-28 05:46.05) aaaaa
Klasszikus filmes értékek mentén haladó, főképp Saoirse Ronan (egyébként nagyon meggyőző és erős) színészi játékára építő egészen szép film. John Crowley alkotása elsősorban a kötelékekről szól és arról az egyébként nagyon nehéz választásról, melyet minden emigránsnak ezügyben meg kell hoznia.
Képes-e teljes életet élni az újhazában és legalább bizonyos mértékig képes-e elengedni az otthon kötődését, hogy aztán önmaga új otthonra lelhessen, melyet valóban, azaz lélekben is otthonnak nevezhet - mindezt az emberi kapcsolatokon keresztül mutatja be elegánsan a rendező, egyetlen karakter köré építve a történetet. Helye van a best picture kategóriában mindenképpen.


4. Elle (2016-02-14 12:07.45) aaaaa
Jó kis film ez, de olyan nagyon semmi extra, ami miatt Oscart érne.

Az emigrálás okozta problémák csak mérsékelten érezhetők át, hiszen Eilis fehér, nem lóg ki a sorból, ráadásul a két ország egy nyelvet beszél, ami nagyon nem mindegy! Sokkal-sokkal nehezebb egy magyarnak, akinek nem az angol az anyanyelve, vagy még nehezebb egy feketének, arabnak, akin az első pillantásra látszik, hogy nem helybéli. Persze Írország nem Amerika, nem a haza, értjük, de a központi migrációs trauma nem üt akkorát pont ezek miatt.

Enyhe spoiler:

Nekem az fura volt, amikor Eilis közölte az anyjával, hogy házas, az megkérdezte, hogy jó ember-e és ennyi. Hát nem tudom, elég érdekes szülő az olyan, aki nem szidja le a gyerekét egy ilyen titok miatt, hogy nem szólt a fiúról egyáltalán, el sem hívta, stb. Anyukát annyira nem érdekelte az új veje, hogy egyáltalán a nevét megkérdezze.Úgy gondolom, hogy 1950-ben is kellett, hogy ez érdekelje a szülőket, nem csak 2016-ban.


3. Chris92 (2016-02-06 23:23.21) aaaaa - (válasz Chris92 2. hozzászólására)
Forrás:

[link]

(saját kritikám)


parfumeshop.hu banner

2. Chris92 (2016-02-06 18:56.10) aaaaa
Többek között azért vagyok már lassan több mint egy évtizede lelkes moziba járó és filmrajongó, mert a hosszú idők során való tapasztalatszerzés, a filmes formák, sablonok és megoldások kiismerése ellenére, mindig jöhet egy periódus, amikor olyan filmekkel találkozom, amik külsőre ismerősnek, lerágott csontnak tűnhetnek. Viszont a belső tartalom olyan jól kimunkált, erős vagy szokatlan, hogy azzal felül lesznek írva az előítéletek és egy újabb remek élménnyel leszek gazdagabb. Ezt azért említem meg, mert az elmúlt hetekben csupa olyan filmhez volt szerencsém, ami elsőre olyannak tűnhetnek, amik miatt rossz híre lett a díjszezonnak: Üres középszerű alkotás, aminek csak elég csaliként néhány közkedvelt témát bedobni, hogy dicsérő kritikák és díjeső fogadja. De aztán ezt az adott film ügyesen kikerülte, szépen megnyert magának és ennek ellenkezőjéről biztosított, hogy igenis van benne elég tartalom és szépség ahhoz, hogy időtálló maradjon: A Brooklyn is ilyen film lett.

Történetünk az 1950-es években játszódik. Eilis Lacey (Saoirse Ronan) egy szegény ír család leszármazottja, aki se munkát, se jövőképet nem talál hazájában, így onnan Amerikába emigrál a jobb élet reményében. A kulturális váltás, a család és a közösség hiánya és a munkakeresés alaposan megnehezíti életét, mígnem egy nap találkozik egy olasz sráccal Tony Fiorello-val (Emory Cohen). Neki és befogadó családjának köszönhetően, nemcsak a kitörés, hanem a szerelem és a "valahová tartozás" esélye is felcsillan Eilis számára, a kérdés persze az, hogy a sors megadja ezt számára.

Nehéz sorsból kemény és becsületes munka által való kiemelkedés, szerelem, amit társadalmi előítéletek próbálnak korlátozni sikertelenül, váratlan drámai fordulatok, amik jelentősen megváltoztatják a főszereplők életét...ha ismerősen hangoznak ezek a történetbeli fordulatok akkor megnyugtatlak, nagyon is azok. Ugyanis a mai komputeranimációval, látványpékséggel és cinizmussal teli korukban, John Crowley filmje mind szotriban, mind hangulatban ritka bátran képviseli a múltat vagyis az 1930-as, 40-es és 50-es évek amerikai melodrámáit melyekben a főhősök vad érzelmi viharokon és drámai sorsfordulatokon keresztül küzdötték ki maguknak a boldogságot és a szerelmet, miközben az egészet áthatja az új kontinensbe és az amerikai álomba vetett pozitív hit.

De meglásd, amilyen idejétmúltnak és avíttnak hangzik az egész (én is húztam a számat), olyan működőképes és szívhez szóló lett a film. Ez köszönhető nagyrészt annak, hogy Crowley és forgatókönyvírója Nick Hornby úgy voltak képesek ezt az őszinte lelkesedést és hatást áthozni, hogy a giccshatár átlépése vagy a görcsösségnek nem látjuk tanújelét. Hitelesen megírt, valós jelemmel rendelkező karakterek mindennapi élethelyzeteit és azoknak alakulását láthatjuk, amit ráadásul sokszor remek humorral egyensúlyoznak. Persze a figurák hitelességét nagyban meghatározza a színészi játék minősége, és a Brooklyn e tekintetben sem okoz csalódást. A sok remek színész közül is kiemelkedik Saoirse Ronan hősnője, aki nem elég hogy hamar kivívja a nézők szimpátiáját és szeretetet, de úgy képes érzékeltetni a benne dúló lelki tusák és a felnőtté válás folyamatának zajlását, hogy azt a filmnek nem kell szájba rágnia, ezáltal Ronan karrierje eddigi legérettebb alakítását mutatja be.

Crowley nemcsak a karaktereket, de az őket körülvevő környezetet is kiválóan kelti életre. Gyönyörűen megkomponált és megvilágított képein keresztül szinte ott érzi magát az ember, az 50-es évek New York-ban, mindezt úgy hogy egy percre sem érezzük túlromantizáltnak a látottakat. A helyszínábrázolás igényessége pedig csak erősíti a film legfőbb témáját, ami egyben az egyik legnagyobb erőssége is, ez pedig az otthonkeresés, a hovatartozás és az újrakezdés nehézsége és kérdésessége a modern nagyvilágban. Mert szerelmi szál ide vagy oda, ez az amire Brooklyn a legerősebben koncentrál és teszi ezt olyan őszinteséggel és erővel, hogy az egyszerre ad aktualitást és örök érvényűséget neki.

Jól megírt, magabiztosan megrendezett ugyanakkor visszafogott dráma a Brooklyn, ami egy erős és napjainkban is sokat foglalkoztatott témát jár körbe, igaz habkönnyű és közönségbarát módon, a múltba ágyazva. Cselekményszövése és karakterei sok helyről ismerősnek tűnhetnek, de humora, igényes kidolgozása és erős alakításai révén képes kiemelkedni az átlagból. Ne várjunk tőle túl sokat, cserébe egy kellemes élménnyel leszünk gazdagabbak.


1. Anitabagwell (2015-12-24 06:51.15) aaaaa
Ez az én filmem lett idén!
Pedig igazából semmi extra sincs benne, de annyira, de annyira nagyon kellett ez most nekem. Szívemnek-lelkemnek jól esett. Tök szép film.
Az 1950-es években járunk. Írországból elindul egy fiatal lány New Yorkba, hogy megtalálja a helyét az életben.
Spoileresen sem lehet többet elmondani a sztoriról. :D
Saoirse Ronan már kiskorában az Atonement-ben bemutatta, hogy nem akármilyen színésznő és az évek során csak egyre jobb lett. 21 éves létére már kész érett nő, az lepett meg egyébként a legjobban, hogy mennyire könnyedén játszotta el Ellis szerepét. Pedig egyáltalán nem volt könnyű dolga, fiatal érvényesülni próbáló lány, olyan messze a hazájától Írországtól… hihetetlen jellemfejlődésen ment át a karaktere, olyan szerény, olyan esetlen kislányként láttuk a film első kockáin, a végére már rá sem ismertünk. Mennyit változott. Mennyi minden történt vele.
Volt eleje a filmnek és volt vége. Szeretem amikor keretbe tudnak egy történetet foglalni, manapság már ez sem divat annyira.
Azt is szeretem, ha egy szerelmi történet JÓL MŰKÖDIK, mert ez is sajnos egyre kommerszebb, ettől egyre „semmilyenebb”. Ebben a modern, rohanó világban amikor egy fiatal pár már csak akkor pár ha kiírják a Facebookra… de még durvább dolgokról is hallottam. Sok érzelmet virtuálisan élünk meg és sajnos sok filmben is érződik ez. Nem is tudom mikor láttam utoljára olyan szerelmi történetet, amit egy kicsit is elhittem.
Itt kifejezetten jó volt, nagyon szerettem és nagyon drukkoltam nekik. Okés, ’50-es évek, Facebook nélkül. De igenis ezek a „gyerekek” már a netes generáció „termékei” és mégis annyira hitelesen és annyira jól visszaadták a régi kor romantikáját.
Semmi extra ez a film, de tényleg nagyon nagyon nagyoooooooooooon tudja az ember szívét és lelkét melengetni, ha elkapja a feeling.
Idén az egyik kedvencem eddig!



Kapcsolódó fórumok

VéleményekTömö, 2022-03-10 22:0418 hsz
Kérdések téma megnyitása0 hsz
Keresem téma megnyitása0 hsz
 
 

Filmkatalógus alsó
Copyright © 2005-2018, www.FilmKatalogus.hu | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Impresszum | Médiaajánlat | DVD üzletszabályzat, kapcsolat | Sitemap | E-mail: info@filmkatalogus.hu

Ez a weboldal cookie-kat használ, melyekre szükség van az oldal megfelelő működéséhez. További információk