Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A lány és a farkas - Mozi+, 01:20 |
Konstrukció - Filmbox Premium, 01:30 |
Egyenesen át - Film4, 01:45 |
Karácsonyi fennforgás - Izaura TV, 02:00 |
Vadállatok - RTL Három, 02:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Cuba Gooding jr. (57) |
Tia Carrere (58) |
Kate Bosworth (42) |
Paz Vega (49) |
Taye Diggs (53) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Harcos a ketrecben (sorozat) - Vélemények |
Mire gondolsz most? |
Blazing Samurai - Vélemények |
Édentől keletre - Vélemények |
Nyerd meg az életed (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Harcos a ketrecben |
Lily-Rose Depp |
11. Bertó!!! (2018-12-22 16:23.32) |
Igazából mit is vár az ember,ez Lars von Trier,aki a PC-t közelről sem ismeri.
+történet +forgatókönyv(dialógusok) +Matt Dillon +zene +-rendezés(néha unalomba fullad,majd "feltámad") -játékidő(rétestészta) -fényképez s Azért csak sikerült a rendező úrnak fényesre nyalni saját tökeit,az előző művei belecsempészéseivel. Egyébként Mr. Kifinomultságnak miből volt bevétele,azon kívül,hogy mérnök volt? (((Kiskacsa,kis morci,pénztárca.))) http://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I |
10. Doki33331 (2018-12-11 21:57.51) - (válasz TurboHagyma 9. hozzászólására) |
Pont mint maga a film! :) Érdemes megnézni! |
9. TurboHagyma (2018-12-11 21:34.07) - (válasz Ak76 8. hozzászólására) |
Akkor végülis tetszett vagy nem? Olyan ellentmondás a véleményed XD |
8. Ak76 (2018-12-10 20:34.02) |
Egyébként meg rohadjon meg az egész, tegnap éjszaka óta ezen kattogok, komplett jelenetek vannak belőle a fejemben, és a ZSENIÁLIS magyar szinkron (úgy is van, miazhogy'...egy ideje divat szidni a magyar szinkront, de ezt nem szúrták el) hangjai is itt visszhangzanak a fejemben, pont mint a film alatt a narráció...
Beteg jelenetek ide, vagy oda, nekem eddig az év filmje. |
7. Ak76 (2018-12-10 08:42.57) - (válasz G-ergo 4. hozzászólására) |
Helyenként SPOILERT tartalmaz!!!
Dillon játéka vitán felüli, a film aberrált, morbid, obszcén jelenetei, illetve a mindent átható éjfekete humor is kézenfekvő (az Aréna majdnem háromnegyedig telt hatos termében többször röhögött fel a publikum, mint valami deklaráltan vígjátékon), a fényképezés ütős, és a zene is ott van a szeren, ettől függetlenül továbbra is azt állítom, Trier abból él, (és nem rosszul), hogy ő Lars Von Trier. Az általad csúcspontnak minősített harmadik epizód volt a MÉLYPONT, teljesen öncélú, kizárólag a polgárpukkasztást szolgáló, abszolút beteg jeleneteivel, itt fordult meg először a fejemben hogy otthagyom a francba az egészet, mert egy menekülő kisgyerek térdkalácsának szétlövésével nekem senki nem fogja bebizonyítani semmiféle művészettel kapcsolatos elképzeléseit, legfeljebb azt, hogy egy teljesen aberrált féreg, aki ezerféle eszközhöz nyúlhatott volna, de ezt választotta, miközben az elnémuló, alapvetően teljesen megdöbbent nézőknek az ég egy adta világon semmit nem tudott átadni ezzel a húzással, a fekete humor sem működött, és kereshettem én itt nagyítóval is a jelképek sokasága között azt, ami majd megmagyarázza nekem, miért kellett ez, miért volt erre szükség, az elvonatkoztatás lehetetlenné vált, mert VAN EGY HATÁR, amit ha a művészet, a művész átlép, már nem hiteles többé, mert egyszerűen a vizuális tartalom kinyírja a mondanivalót, itt is ez történt, sok sok percnek kellett eltelnie, hogy ebből a jelenetből még megtalálja a néző a kiutat, (főleg a negyedik jelenet volt igen erős, és hasonlóképpen morbid húzás), de az összhang, a képlet itt már széthullott, a legvége pedig, az alászállás, teljesen összecsapott, és szájbarágósra sikeredett, mintha Trier megunta volna az addigi szimbolikát, és úgy döntött, mégis csak IDIÓTÁKNAK készítette ezt a művét, előre, és jót röhögve a majd eltartott kisujjal a strabucksban wannabe esztétát játszó, barna garbós, csont szemüveg keretes fajankókon. |
6. Penge. (2018-12-05 17:11.24) |
Ez kőkemény művészmozi .Nem lehet értékelni annyival hogy rossz ,átlagos, jó. Az biztos hogy sok színész vágya hogy ilyen filmben játszhasson nem csak a zöld vászon előtt. Szerintem érdemes megnézni. |
5. TurboHagyma (2018-12-03 15:50.31) |
Borzalmas. |
4. G-ergo (2018-12-03 00:00.02) |
Nem tudom eldönteni még ezt sem, hogy mennyit érdemel. Tegnap óta fejemben majd minden pillanata. Érlelem a jelképeket, az utalásokat, áthallásokat. Finomítom magamban a gore-t.
Egyetlen dolog, ami beton biztos, hogy hatásos. Volt abból a maroknyi emberből is, aki kiment a teremből. Volt, aki a legegyszerűbb képeket sem tudta feldolgozni. De őszintén szólva egyre inkább azt érzem, hogy ehhez KELL a rendező eddigi munkásságának az ismerete. Kell, mert valahol Róla szól. Ő a kifinomult művész. Ő az, aki hisz abban, amit csinál, még ha erkölcsileg, esztétikailag meg is kérdőjelezhető több ponton is. Ő az, aki szeretne nyomot hagyni, aki fel akarja építeni a várát. És szintén ő az, aki már ezt rég megtette csak nem volt biztos a dolgában. Ezen a vonalon haladva, ez a film eszméletlen. Az 5 történeten keresztül végig haladunk egy életúton, a „véletlen szültével” kezdve, folytatva a „nem vagyok biztos a dolgomban-nal”, amit az „erős magabiztosság” követ, hogy a „pökhendiség” után, eljussunk a „túlontúl ambiciózusig”, amibe végül beletörik a bicskája. Ha Trier főbb műveit megnézzük, akkor erre az 5 történetre le lehet vetíteni mindent, amit elkövetett. Ahogy mindig is tette, most is feszegeti a határokat, és nem vagyok biztos benne, hogy néha nem sikerült neki túl is húznia. Az eleinte erősen ironikus, fekete humorral itatott hangvétel, borzasztó telitalálat. Az első és a második történet szórakoztató, ha elkapod a hangulatot. Mindemellett feszeget egy kérdést, miszerint lehetsz te akármilyen bődületesen rossz ember, se a sors, se a karma, se senki nem fog neked kárt okozni, a szerencse nem attól függ, hogy ki is vagy. A harmadik történet viszont sokkoló. Pasolini kalapácsával oda lett csapva rendesen, és megértem, ha valaki itt fókuszt téveszt és öncélúnak érzi. Itt a morbiditás sem veszi le a súlyt a nézőről, bennem az a sikoly percekig szólt tovább. Persze ahogy minden egyes képkocka ebben a moziban, ez is ki van mérve, mérnöki (;)) pontossággal, és ha képesek vagyunk az összképet nézni, igenis kell a sokk. Itt a csúcspont, már ami a feszültséget és a néző próbára tételét nézzük. Itt vagyunk a lámpa alatt. Itt a legsűrűbb, az árnyék. A negyedik történetben, „Lars” elért a bármit megtehetek szintjére, és Jack szájába adja az Antikrisztus történetének vázlatát. Aztán hamar eljutunk a legambiciózusabb műhöz, ami elé megannyi akadály gördül és végül meg sem valósulhat, legalábbis nem a „művész” által elképzelt formában. Ugyanakkor a megvilágosodáshoz, ami tán túl későn érkezett… Mégpedig, hogy a saját kis világod, a házad, nem egy nagy betűs mű, hanem mindaz, amit életed során tettél… Apró mozaikok sokasága. Mi ez, ha nem zseniális? Mind ezek mellett, ott van Dillon fenomén játéka, ami rétegek sokaságát hordozza, kiszámíthatatlan váltásokkal szolgál. Meglepődnék, ha legalább jelölésig nem jutna oscar bácsinál… Mire idáig elértem, megérett az ultra erős 10 pont. Tegnap még úgy voltam, hogy bármennyire is tetszett, nem biztos, hogy látni akarnám még egyszer, ma már azt mondom, alig várom, hogy újra láthassam, és még több mindent felfedezhessek benne. Művészet. (?) |
3. Zsol0 (2018-11-28 18:15.10) |
Amerikai Pszicho újratöltve!!! |
2. Bede István Péter Benjámin (2018-11-27 03:22.58) |
QRVA JÓ FILM!!! :) ! 10/10 :) |
1. Gizella11 (2018-10-27 23:34.25) |
Zseniális mű. Minden pillanata kidolgozott, tökéletes. Látni kell. |
Vélemények | Törölt felhasználó, 2022-01-10 18:53 | 131 hsz |
Kérdések téma megnyitása | 0 hsz | |
Keresem téma megnyitása | 0 hsz |
A ház, amit Jack épített adatlap |
Eredeti cím: The House That Jack Built |
Évszám: 2018 |
Rendezte: Lars von Trier |
Szereplők: Matt Dillon, Bruno Ganz, Uma Thurman, Siobhan Fallon, Sofie Grabol... |
További információk |