Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Menedék - Filmbox Premium, 15:05 |
A bűnös - Paramount Network, 15:05 |
A randiguru - AMC, 15:15 |
Végszükség - Film+, 16:10 |
Midway - Mozi+, 16:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Rap,Hiphop |
Kati és a vadmacska - Keresem |
Tippjáték (Foci) |
Kaja-pia topik, avagy: ki mit szeret enni-inni? |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Csodálatos fiú |
Cailey Fleming |
2012-07-11 19:55.43 |
Ez a nő annyira KÖZÉPSZERŰ lett, hogy fáj. Csak súlyosbító körülmény, hogy az első 1-2 évben, amikor beindult a karrierje, mennyire felforgatta a világsajtót és a szakmát. Ez a tavalyi lemeze is egy kis darabig tetszett, de aztán rájöttem, hogy istentelenül közepes és sikertelen, már ami a céljait illeti. Szerintem vagy visszatér a régi korszakához, vagy én vetem rá a keresztet, utóbbi 2 éves produkciója egy semmi. Az, hogy mennyire tud művészileg megújulni (mondjuk vs Madonna), jól mutatja ez a pár évnyi pályafutás-ka. |
2012-07-11 19:46.12 |
:D Igen érdekes módja ez a várandósság bejelentésének.
Egyébként gratulálok! :-) |
2012-07-11 17:59.44 |
:O Ugyanarra a filmre gondolunk? Én való igaz, csak tv-ben láttam, azaz nem nappali méretű lapostévén Blu-Ray minőségben 7.1 hangfalszettel, de tisztán emlékszem, én pirultam az effekteken. A greenbox-os technológia megcsúfolása az a film. Amikor a dínók futnak, ahogy Kong felemeli Naomi Watts-ot, stb., te jó ég, valami ssszörnyű a kivitelezés. |
2012-07-10 21:54.48 |
*magam után, de mindegy. :) |
2012-07-10 21:54.10 |
Ez nekem sajnos csak egy közepest ér meg. Megmutatkoznak az igényességre törekvés jelei, van a filmnek egy igen jó hangulata, de ami a legfontosabb volna: félelem, adrenalinszint-növekedés, na az hiányzik.
Kísérlet volt rá, na de egy olyan filmanyag esetében, ahol az első 60 perc biztosan vágás nélküli (ami egyébként egy óriási vállalás és teljesítmény a filmen dolgozó minden ember részéről), előfordulhatnak olyan bakik, amik a fejekben még jól működtek, de az alkotás során megcsúsztak. Egyszerűen nem működtek a félelemkeltésre hivatott részek, és ez szerintem leginkább az előbb említett bravúr közbeni kisebb hibáknak köszönhető. Félelem helyett azonban van egy olyan történet, ami picit többet kínál annál, mint amit egy 80 percnyi valós idejű felvétel megenged (és többet mond ki, mint az eredeti film sztorija); jó hangeffektek, és egy remek Elizabeth Olsen, aki jelenleg Hollywood nagybetűs Ígérete. Minőségre alapvetően nagyon hasonlónak tartom az eredetijéhez, de egy fontos alkotóelemében mégis alulmúlta azt: a tárgyi környezet és maga a ház egyszerűen kínál eleget egy klausztrofóbikus, sötét, kilátástalan hangulathoz. A ház megválasztása a spanyol eredetiben hatványozottabban jobban sikerült. Itt túl nagy a belmagasság, túl nagyok az ajtók. Továbbá egy hibát megemlítenék, ami mondjuk egy, a színészeket folyamatosan követő kamera mellett nyilván nehezen orvosolható, de akkor is: amikor félek, és bejutok egy helyiségbe, az ELSŐ dolgom becsukni magam előtt az ajtót, amin bementem. Szerintem ez ösztönszerű, elég csak magamra vagy másokra visszagondolnom, miközben az Amnesia c. játékkal játszottam/-tunk. Mindenek felett áll, hogy szűkítsem a teret, ami körülvesz. Ennek az elmulasztása (ismétlem, a kamerakezelő miatt) hiteltelenné teszi azt a zsigeri félelmet, amit a film hivatott bemutatni. |
2012-07-10 17:15.30 |
Nem tudom, jelenleg van-e gyönyörűbb A-listás színésznő Hollywoodban Charlize Theronon és Paula Pattonön kívül. |
2012-07-10 16:42.19 |
Én is az Időbűnökhöz tudtam kapcsolni ezt a filmet. Mindkettő hasonló témát dolgoz fel: újra és újra ismétlődő eseménysor egy ciklusát mutatják be. Nekem nem csak a filmnek közelében nem álló magyar címmel volt bajom, de az eredeti mellé is csapnék egy kérdőjelet: ha valamihez, hát ehhez a darabhoz illene a Kör mint cím. :)
Egyébként roppant igényes munka, ütőképes a történet és a főszereplő Melissa George játéka sok negatívumért kárpótol. Amit viszont sajnálok, és ennek nyilván a költségvetés az oka, az a hajós jelenetek, magyarul a film zömének vásárisága. Látványra, greenbox-ra, tárgyi világra, operatőri munkára gondolok. Valahogy nem volt méltó, hogy ott legyen az amúgy egész filmet körülölelő igényesség közepette. Nekem ez rontott az élvezeti értékén, de a produkció az olykor tv-filmes szint ellenére is erősen ajánlott! |
2012-07-09 22:12.40 |
Mikor jelenik már meg az MDNA Tour koncertfelvétele? Ugye nem csak azután, hogy lement az összes koncert?
Közben eldöntöttem, hogy bár eleinte a 2. single-t annyira nem bírtam, mostanra abszolút kedvenc dance számom ever lett. :D |
2012-07-09 21:16.47 |
Na, hát valahol itt kezdődne a színvonal: kicsit lapos történet izgalmasan eladva és korrektül felépítve(!), kiválóan megírt karakterek, valami zseniális operatőri munka, jó zene... Nem is tudok mást írni, ez az a thriller, ahol lehet kötözködni, de felesleges. Úgy jó, ahogy van! |
2012-07-09 14:10.37 |
Ez valami csapnivaló volt. Aja-t nem szeretem, de az Haute Tension és a Sziklák szeme elképesztően jól sikerült munkák voltak. Igen, meg-megbicsaklottak történetben is, másban is, de én mindkettőn tudtam félni, ijedezni, azaz tudtam őket élvezni.
Ez a munka itt olyan szinten kidolgozatlan, igénytelen, hatástalan, hogy az fájdalmas. A ijesztőnek szánt jelenetek kivétel nélkül ezeregyszer látott sablonok alapján működnek, vagy épp alapfilmeket koppintanak (Kör); az operatőri munkától sokkal formabontóbbat vártam, ha már tükrök a főszereplők. A zene kiemelkedő, Paula Patton pedig amellett, hogy jó színésznő, valami bámulatosan gyönyörű. Hangulat nincs, feszültséget az okozott, hidegen igyam-e a kakaót avagy megmikrózzam. Nálam ez a kerülendő kategória! |
2012-07-07 21:35.13 |
Uramisten. Utánajártam, ebből infarktus lesz. :D |
2012-07-07 16:36.04 |
Így van. Ez a nő történelmi filmekre született amúgy is. Néztem is nagyot ezen az új, jelenben játszódó Steve Carrell-lel készített filmjén. Persze alig várom, hogy XXI. századi nőként lássam filmen, de számomra ő az elmúlt évek kosztümös filmjeinek istennője. :)) |
2012-07-07 16:33.04 |
Fú ez nagyon jól sikerült. Itt van még nagyobban:
[link] Keira-tól már most hanyatt raktam magam. :D |
2012-07-06 00:39.44 |
Mondjuk én nem mozis minőségben fogom végignézni ezt a vélhetőleg audiovizuális hatásokra nagyban alapozó filmet, de azért kösz, hogy leírtad! :) |
2012-07-06 00:37.05 |
Hú, látva a sok dícsérő kritikát, inkább behúznám fülem-farkam és odébbmennék. De ha már elolvastam a hsz-eket, leírom én mit gondolok.
Én úgy ismerem magam, mint aki kivétel nélkül mindig fogékony egy kedves kis, némi humorral és drámával fűszerezett filmhez, ami kisebb-nagyobb közhelyeket és életigazságokat fogalmaz újra hatvanhetedszerre, ami után ömlenghetek a frappáns színészi játékról és muzsikáról, és egyáltalán arról, hogy milyen jó érzés volt végigülni a művet. Ez a film, ami mellesleg 2 éve hever eredetiben a polcomon, azóta is arra várva, hogy megnézzem, szemlátomást mindennel rendelkezik, amivel engem levehetne a lábamról. A hatás mégis elmaradt, és ezért elsősorban a második, múltban játszódó történetszálat okolom. Az ott játszó színészek szerintem botrányosak voltak, egy érzésükkel nem tudtam azonosulni. Hamar érdektelenné és vontatottá vált így az egész, Kathy Bates nagy megvilágosodása pedig ugyanezek miatt már rég hiteltelennek tűnt nekem. Ilyen az, amikor minden összetevő adott, és valami oknál fogva mégsem vegyülnek úgy, hogy el tudjak merülni a film világában. Bár az értékei elvitathatlanok, én ritkán maradok ennyire érzéketlen mozgókép iránt, úgyhogy ezt csakis az én számlámra írhatom, és mielőtt bárki idevési, hogy szerinted, nos, igen, SZERINTEM. |
2012-07-06 00:28.52 |
Koszi a hozzaszolast, ezt erdemes volt elolvasni. Hat a kedvem nem hoztad meg hozza, de az eddig sem volt meg. DVD-n nezos filmecske lesz ez. A ket foszereplo meg jobban tenne, ha erdemi filmekben kamatoztatna tehetseget. |
2012-07-05 22:11.54 |
Marha erdekes a konyv egyik utolso sora. A lenyeg igy szol: Nem hiszem, hogy megvakultunk: vakok _vagyunk_. Az egesz regenyen ativel a kerdes, hogy az orvos felesege kulonbozosege mit jelent.
O minden erzekszervevel tapasztalja, ahogy a civilizacio totalis csodot mond. Akkor beszelhetunk-e arrol, hogy vele csoda tortent? Nem inkabb atok? Ezt a film persze meg sem karcolja, a konyvben abrazolt embertelen allapotok kozeleben sem jar. Meg valami a temahoz: a konyvben a doktor felesege megemliti a kijutast kovetoen, hogy eljohet az ido, amikor majd o szorul segitsegre, es a tobbiek vaksaga jelent majd elonyt a tulelesben, hisz ok mar hozzaszoktak az uj allapotokhoz. Es egyebkent is mit jelent ez a vaksag, miert FEHERseget latnak a megvakultak? Lehet, hogy ez, ami eleinte szornyu sorscsapasnak tunik, a civilizacio megmentoje lesz? Egy ujjaepitott tarsadalom, ami a megvaltast kovetoen a nullarol indulhat, amde megsem a nullarol, hisz kozben megismertek az ember igaz termeszetet? Vezethet ez kesobb stabilabb tarsadalmakhoz? Nos, a konyv folytatasa, ami 2006-ban jelent meg, minden bizonnyal kiter ezekre a problemakara is. Kivancsian varom, hogy olvashassam. De a Vaksag sugallata szamomra nem kecsegtet semmi joval. A konyv egyik legfontosabb szereploje a kisfiu szamomra. (a filmben pont le se szarjak). O meg nem elt eleget a civilizacioban ahhoz, hogy kulonbseget tehessen illem es oszton kozott, amikor erre szukseg lehet. A konyv ezt a fiut - aki talan legkozelebb all a "maszkok nelkuliseghez" - egy vegtelenul ellenszenves, onzo es falank teremtesnek abrazolja. Nem atalkodik az utolso falat etelt is elkivanni gondozojatol, csak, hogy neki jo legyen. Ez a karakter azt hiszem, kulcsfontossagu, szamomra ez oszlatta el a regeny osszes lehetseges optimizmusat. RIASZTO volt. |
2012-07-05 21:58.51 |
Nagyszeru direktor. Az Isten varosat a jovo heten tervezem megnezni. Nem fogom ot megitelni egy film alapjan, de amit a Vaksaggal csinalt, az nekem tobb mint kiabrandito. |
2012-07-05 21:20.23 |
Ezt a filmet már akkor utáltam, mikor először láttam. Egyszerűen ordította, hogy mennyire félvállalás lett a könyvhöz képest. Most, hogy a könyv elolvasása után - amit azt hiszem kérdőjelek nélkül tehetek meg az eddigi legnagyszerűbb olvasmányélményemnek, majd írok róla valamikor bővebben -, ez az utálat tovaszállt; már csak egyszerűen megvetést érzek. Sok minden akar lenni ez a mű, de számomra csak egy valami egész biztosan: GYÁVA. Bátortalan, hanyag, a könyv megcsúfolása, egy szentségtörés.
Pedig higgyétek el, hogy igyekeztem objektíven nézni a dolgokat. Amúgy sem szokásom hű adaptációkat elvárni, és nem egy filmről állítottam, állítom, jobb mint az írott eredetije. De felvetődik a kérdés, hogy ha egy Nobel-díjas (ez a leglényegtelenebb), az emberi természet zavarba ejtően hiteles (már ha használhatom ezt a szót) feltárója egy ilyen pocsék, a valódi mélységet teljességgel nélkülöző, kommersz tömegtermékként valósul meg a vásznon, nos, akkor a kettőt lehet-e függetleníteni egymástól. Én nem tudom, nem is akarom. Kétségkívül van pár erénye a mozinak; a vizualitása ad egy többletet a regényhez, Julianne Moore megrendítő, az utolsó jelenet a kivételesen eltalált muzsikával megindító, felemelő és egyben kétségbe ejtő. De ennyi. Igazi dráma nincs, a szövegkönyv röhögnivaló, a zene pedig..... Te jó ég, esküszöm nagyobb katasztrófa mint ami a sztoriban bontakozik ki. Ki protezsálta be ezt a csapnivaló zeneszerzőt? Botrány, amit csinál, kiváltképp, miután a film is tesz lépéseket afelé, hogy a hallószervünkre hagyatkozzunk. Hát mondjuk ez sikerült, csaknem kivájtam a végére a fülemet, ha ez volt a cél, taps. De ez a spanyolos elcsépelt dallamvilág nem elég, hogy a film tematikájához nem illett, de önmagában is hallgathatatlan. A rendező remélem, szégyelli magát, mert biztonsági játékot játszott. Őszintén sajnálom, hogy az José Saramago-nak egy ilyen adaptáció létrejöttét kellett megélnie. Remélem, ez a könyv kap megér még egy átdolgozást, olyat, amin TISZTESSÉGES direktor munkálkodik majd. |
2012-07-04 14:54.16 |
Igen, en is. Bar nagy arat nem fizetett, jellemfejlodese a nullahoz kozelitett.
A Psychology Today szerint azonban errol tobbrol van szo; ok Borderline-osnak titulaljak Mavis-t: [link] |
2012-07-04 14:51.07 |
A csaladdal mi volt a baj? :O Jo, kertvarosi mezes-mazosak voltak, nagyon nyomtak a kepunkbe az idealis csaladmodell nyolcadik csodakent valo megtestesuleset, de engem nem irritaltak. Az anya foglalkozasa, es amit a gesztusokrol mondott, kifejezetten tetszett. |
2012-07-04 14:48.03 |
Ez eleg szubjektiv dolog, ki mit var egy filmtol, ugye. A magam reszerol annyit tudok hozzatenni, hogy szamomra nincs arra szukseg, hogy legyen valaki, akivel azonosulni vagy erzelmileg kapcsolodni tudjak. Kevesbe szentimentalis erzelmeket, mint a megvetes, pedig siman kivaltott belolem ez a film. Nevetni Mavis nyomoran nevettem, talan szanalombol. |
2012-07-04 14:37.36 |
[link] Basszus mi folyik a vilagban? Ez mar kb. a 4. ilyen jellegu tamadas, amirol az elmult hetekben beszamoltak. Most akkor tenyleg letezik Umbrella Corporation? (:D) Valaki anno. belinkelt ide egy cikket egy mobilos alkalmazasrol, amit zombiinvazio eseten terkepkent lehet hasznalni, rajta vannak fontosabb benzinkutak, fegyverboltok, stb. Belinkelne valaki? :DD Sosem lehet tudni... |
2012-07-03 21:42.35 |
En egyetertek Lesthattal, 1) nem voltunk ilyen szituban hala az egnek, ahogy Te is irod, 2) fogalmunk nincs, hogy mi magunk hogy viselkednenk, 3) ahany ember annyi mentalitas.
Szerintem Haneke sem veletlenul a kommunizmus utani Magyarorszagra helyezte tortenetet, ahol a bizalmatlansag es a tovabbra is "mindenki gyanus" mar-mar hanyingerkelto mereteket olt. Nyugati berendezkedesu film, annak megfelelo szellemiseggel. De bocs, nem akarom elvinni a tarsalgast nemzetek osszehasonlitasa fele, az amugy is belemagyarazas a javabol. :D Es igen, en pl. lehet nem hivnam fel a baratomat, es varnek tole visszaigazolast arra, hogy Figyelj tenyleg te kuldted oket el tojasert? Raadasul a film elejen egyutt latjak oket a fohoseink, ezt ne felejtsd el! Ezert nem is kezeli oket "vadidegenkent." |
2012-07-03 21:34.18 |
:D Nekem nem sokkal, de azert ettol jobb. Kicsit magas az atbaszas-faktora amiatt, mert a 70 percnyi jatekidobol az elso 30-at konkretan attekerheted, valoban nincs semmi hangulatepito jellege. A tobbi resze elmegy, de en megint tavol alltam az izgalom fokatol, oszinten a beszakadt korom az ujjamon jobban tudott foglalkoztatni. :(
Annyira neznek mar egy igazan utos horrorfilmet! A Cabin in the Woods-ra hajtok honapok ota, olyan atlagai meg ertekelesei vannak, ami ebben a mufajban kiveteles. |
2012-07-03 16:54.11 |
Nos, ha visszaolvasol, nem haborodtam fel, csak ertetlenkedesemnek adtam okot. Ugyhogy ne erts felre. A popcornokon belul teny, hogy a szuperhos-filmek fele terelodik a hangsuly, de meglepo ez, amikor szinte mindegyik rendre nagy penzt termel? Leteznek mas popcornmozik mindamellett; es az ember azt varna, hogy ha kevesebb keszul nem szuperhososbol, az garantal egy minimum minoseget. Ez nincs igy sajna, s szerintem ez az igazi problema. |
2012-07-03 16:50.52 |
Az Ils cimu filmnek miert nincs topikja?
[link] |
2012-07-02 23:27.09 |
Hat annyi nem vonhato meg a filmtol, hogy megoszto, es azert ehhez is kell teljesiteni. |
2012-07-02 21:53.04 |
Aki ismer, vagy itt háromnál több hozzászólásomat olvasta, valószínűleg tudja, hogy imádom a horror műfajt, mert el tud vinni a félelem útjára, amire aztán én magam még rádobálok pár lapáttal, és kész az őszülés receptje. Egyaránt szeretem az agyatlan hülyeséget, és a jól átgondolt, precíz horrorokat, mert általában mindkét végletben tudok találni valamit, amin aztán jól befosatom magam. Immunissá válok azonban, amikor egy mozi olyasminek próbálja magát álcázni, amihez köze nincs: ekkor válik az egész röhej tárgyává számomra, és sem hektorliternyi vér, sem állapotos hölgy nem fog meghatni.
SPOILER Az Inside sajnos elég komolyan kezeli magát, holott erre semmi oka-joga nincs. Ilyen fokú logikátlan szarságot rég láttam, pedig az elején volt miért paráznom (az ajtónál állók mindig sokkolnak, a behatoló sziluettjétől az üveg mögött kivert a víz, stb), de aztán egyre halmozódtak a baromságnak vadiúj értelmezéseket kölcsönző elemek, amik miatt teljesen leszakadtam a filmről. Igazából regényt írhatnánk arról, hogy emberi mértékkel nem túlélhető az a rengeteg seb és vérveszteség; hogy a vércsoportok keverése mit is tud okozni (miután egyazon szúróeszközt Isten tudja, hány szereplő ismerte meg közelebbről); hogy pontosan milyen retardáltság kell ahhoz, hogy egy rendőr ahelyett, hogy menekítene minden túlélőt, előbb lemegy visszahozni az áramot, hisz az sokkal fontosabb ugye; hogy a főszerkesztő úgy kajálja be a legfeljebb harmincas behatolóról, hogy ő az állapotos nő ANYJA, mint én ma a paprikás krumplit; hogy a valódi anyából a gyanú nem azt váltja ki, hogy minél hangosabban kurjongasson az emeleten a lányát keresve, stb. A hangeffektek tényleg osztották a hangulatot, az animációk azonban rémesen sikerültek, a színészek mondjuk elmentek kakaóba áztatott müzlivel, de ennyi. Hol van ez a film a Mártírokhoz képest? |
2012-07-02 19:14.40 |
De ha sokkal inkabb a popcorn-filmek fele orientalodsz, akkor vajon miert kered szamon gyartasukat Hollywood-on? :D Nem ertem. |