Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Reszkessetek, betörők! 5. - Viasat Film, 17:20 |
Mi kell a nőnek? - AMC, 17:35 |
Inferno - RTL Három, 17:55 |
Ocean's 8 - Az évszázad átverése - TV2, 18:45 |
Családban marad - Paramount Network, 18:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jon Voight (86) |
Patricia Clarkson (65) |
Jude Law (52) |
Ted Danson (77) |
Jennifer Ehle (55) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Mielőtt lemegy a nap |
Lena Olin |
2012-03-27 19:51.37 |
Patrick megmondja. :D
[link] |
2012-03-27 19:25.08 |
A rondaságnak nincsenek fokai szerintem. :D Mármint, persze, ő belülről feszegeti a fogalom határait, de aki ronda volt, az az is marad. :D |
2012-03-27 19:24.01 |
A B-Day tetszik neked? Szerintem az valami pocsék. Viszont van valami az utolsó előtti mondatodban, sőt. Szerintem is keresse még a régi önmagát, de semmiképp se hunyászkodjon meg a kora miatt. Ha tinilányként tekint magára, ám legyen. |
2012-03-27 19:21.36 |
[link] Telik az a rohadt idő, de attól a ló ló marad. |
2012-03-27 19:15.53 |
Szeretek dzsentlmen lenni, amint látod. :) |
2012-03-26 21:40.38 |
HAPPY BIRTHDAY egyik legkedvencebb színésznőmnek! :) |
2012-03-26 20:47.22 |
Hát én valószínűleg itt rendelem:
[link] Vagy menj be egy Alexandrába, Libribe, ott tuti lesz. :) |
2012-03-26 20:32.01 |
Hogyhogy? :S |
2012-03-26 20:23.11 |
Számomra az MDNA a frusztráló fejetlenség és az egész karrier előtti mély főhajtás ellentmondásos egyvelege.
Szomorú belegondolni, hogy Madonna az elmúlt 4 év alatt nem tudott olyan lemezt összeállítani, amely csak jó számokat tartalmaz, és ami ezáltal szép új korszakba vezetné át az élő legenda félelmetesen grandiózus karrierjét. Van a "jó"-nak ugyanis egy ízlések felett álló, objektív tartalma, amit annak idején például Madonna is képviselt. Ellentmondásosnak érzem az album alapvetően magas színvonalát azzal, hogy az új évtized első Madonna-slágere egy óvodás mp3-lejátszórára való zeneszám, a gyötrelmes, undorító és hallgathatatlan GIVE ME ALL YOUR LUVIN' legyen. Ugyanígy elképesztő, hogy ezt a vallomásokkal teli albumot ezzel a számmal vezessék fel; mi több, az összesen 20 dalt felsorakoztató lemezen nem kevesebb mint három alkalommal kelljen az embernek belefutnia. Bármennyire is Super Bowl, bármennyire is Nicki Minaj, én ezt megengedhetetlennek tartom. A single számok megjelentetésénél sajnos ugyanabba a hibába készülnek esni, mint az American Life album esetében: nem elég, hogy lenyomták ezt a vackot elsőnek a torkunkon, másodjára jött a GIRL GONE WILD, ami egy ütős partyzene (lenne, ha ezeken a helyeken Madonna nem számítana cikinek), de az album viszonylatában a második legkevésbé jó szám. Amit ezzel szeretnék kifejezni, az a totális zűr és következetlenség: az MDNA rejtett kincseit ezekkel felkonferálni olyan, mint egy gyilkosságot a Google 2. találati oldalára rejteni: ott úgysem nézi senki. A lemez ezzel nagy ellentétben állva mutat nem kevés koherenciát. Jól tagolható, részekre különíthető, de elsősorban sikerrel idézi meg a popkirálynő virágzásának életérzését. Az első 3 track számomra az édes vétkezésről szól: Madonna a legelső percben megvallja, hogy annyira de annyira szeretne jó lenni, erre a pulzáló, ereimben felfutó GANG BANG című második számban elbocsátó bitch üzenetben küldi a túlvilágra Guy Ritchie-t. Már ekkor hevül a CD a lejátszóban, a 3. számban pedig csúcsra ér a lemez első szakasza: az I'M ADDICTED szerintem az album egyik legjobban sikerült dala, nagyjából azt teljesíti 4 percben, amit a Hard Candy vállalt és bukott el olyan csúfan. Madonna a szerelmet droghoz hasonlítja, a bridge-nél lecibál a sötétség mélyére és jól otthagy, közben belém hipnotizálva, hogy M, D, N, A. Na, ezt nevezem hangulatteremtésnek! Ezzel vezet át az album 2. részébe, a könnyű popba. A TURN UP THE RADIO nekem valahogy a 2000-es évek eleji Madonnát hozta vissza. Végre nincs szitkozódás, csak könnyű dallamok, és az ígéret, hogy hangosítsunk és majd minden rendben lesz. Nagy kár, hogy ezt a tökéletesen felidézett életérzést a leading track követi, ami nem, hogy halkításra, de némításra sarkall. Lépjünk is túl ezen a szörnyetegen, jön a hatodik szám, a SOME GIRLS, ami rögtön orvosolja a problémát. A refrén számomra Nobody Knows Me, de kit érdekel, ez a pár perc többek között az a számomra definiálhatatlan dolgok halmaza, amit szeretek Madonnában és amiért szeretem őt mint jelenséget. A SUPERSTAR szerintem hígabb, ráaádásul igazi csajzene, úgyhogy ezt annyira nem tudtam megszeretni, de a 4. számmal karöltve idézi az igazi Madonnát. Az I DON'T GIVE A újfent zseniális, M. kicsit keménykedik és nyafog a házasság előtti szerződésről, beszól Ritchie-nek, közben meg akkora dákót formál a két karjából, hogy még. A refrén rémesen fülbemászó, a záró fél perc pedig feledhetetlen. Az ezt követő I'M A SINNER-ről nincs sok véleményem azon kívül, hogy szintén idézi a nagy Madonnát, ugyanakkor hétszer meg kell hallgatni,hogy az ember egyáltalán fel tudja idézni. És nagyjából itt térünk át a 3. részhez, ami sokkal személyesebb. A LOVE SPENT (két dal egyben) még a poposabb vonulat tagja, itt még táncolhatunk egyet, de a díva itt már érezhetően behányt a túlnyújtott keménykedésből, és végre szállít érzéseket is. Figyelem, tartalmas dalszövegek következnek. Jön a Golden Globe-díjat ért MASTERPIECE, ami az egyik legszebb dolog, ami az albummal történhetett. Ilyen erősen körülölelő, reménytelenül remélő szerelmesdalra vártunk már Madonnától hosszú évek óta. Gyönyörű képekben és metaforákban beszél, lenyűgöző az egész légköre. Előzetesen könnyelműen azt hittem, ez az album legnagyobb kincse lesz. De a lezárás még ezen is túltesz. A FALLING FREE, mint egy könnyű tavaszi napon finom hangokban magába olvasztó lassú, sziporkázó dal egyszerűen briliáns. Madonna utóbbi lemezeinek egyik legnagyobb ékköve. Legyen szó a lágy, látomásszerű hangszerelésről, az önvallomásszerű dalszövegről vagy a díva itt tényleg lenyűgöző hangjáról - ez a szám maga a kristálytiszta tökély. És hadd térjek ki még egy aprónak tűnő, de annál fajsúlyosabb részletre. Bűncselekmény volt ezt a Deluxe verziót ott megbontani, ahol. A FALLING FREE a Standard utolsó dala, a bővített változaton követi őt a BEAUTIFUL KILLER. Úgy érzem, ez a 9 perc az, amit én Madonnában mindig is kerestem. Ez a két szám együtt összefoglalja, amit imádok ennek a nőnek a zenéjében. És ezt a két nagyvolumenű dalt szétszakítani? Félek tehát, hogy a Hard Candy óta még mindig nem találta meg igazán a saját hangját. Annak a mocsadék lemeznek a hangjegyei nemcsak, hogy nyomokban felidéződnek az MDNA-n, de a Deluxe BEST FRIEND c. számát mintha Justin Timberlake albumáról rugdosták volna át ide... Nyomokban tehát csalódott vagyok, a kislemezek miatt összességében is. Mégsem érzem ezt a lemezt egy egyszerű rutinmunkának; ez jóval több mint a Hard Candy, és alulról karcolgatja a Confessions, illetve az American Life lemezeket. Ha Madonna még mindig nem búcsúzik, azt kívánom, hogy az utolsó albumát a Falling Free & Beautiful Killer hangzás- és tartalmi világának szentelje. Az méltó elköszönés volna a pop nagyasszonyától. Egy mondatban úgy összegezném, hogy az MDNA egy kimagasló lemez lett, de nem örülnék neki, ha Madonna munkásságának utolsó nagy dobása ez volna. Tud ő ennél még jobbat, és most megmutatta: nem felejtette el, hogy kell ezt csinálni. 80% |
2012-03-25 19:28.04 |
Virágszál, ha már annyira nem tudsz mit kontrázni, hogy össze-vissza ennyit tudsz ideböfögni, akkor nyugodtan húzd ki a billentyűzedeted a gépből, és egyúttal megkímélsz attól, hogy két, állkapcsot kiakasztó ásítás között keressem a billentyűket. |
2012-03-25 18:53.40 |
Elírtam, ójajj. Mikor alulmaradsz egy vitában, köss bele az elírásba: teljesítve, most már vehetsz magadnak jutalmul egy csokor virágot. :D |
2012-03-25 10:10.00 |
Akkor írom ide is, mi mindenre derült fény Valentino posztja óta. SPOILER
Visszatér az American Horror Story-ba az első évadban Nora-t játszó Lily Rabe; Sarah Paulson, aki a médiumot alakította és sosem volt igaza; illetve Evan Peters, akinek a sorozat nagyjából a fél rajongótáborát köszönheti. Az AHS főszereplője(!) lesz Jessica Lange, aki Constance karakterével ellenkező figurát alakít majd; nagy ellenségét pedig Zachary Quinto (korábban Chad), az új férfi főszereplő játssza. Egy új, elvetemült női karaktert Ryan Murphy Angelina Jolie Észvesztőkbéli figurájához hasonlította. Lesz egy új karakterpáros is (The Lovers), itt a férfi tagot a Maroon 5 frontembere, Adam Levine játssza. Ez már így több mint kecsegtető, de sajnos a helyszínről még mindig nem tudni semmit! (Az Angelina Jolie-s kommentből ítélve remélem, hogy szanatórium lesz a vége). Ezen kívül az első évadot az Emmy-n mini series kategóriákban indítják. :) Röviden nagyjából ennyi, ahogy derülnek ki a részletek, igyekszem itt közzétenni. |
2012-03-24 21:25.00 |
Ez, Prometheus, Hófehér és a vadász, (Csatahajó), Feláldozhatók 2, és még ami nem jut eszembe.
Eddig utáltam a blockbuster-időszakot, de az idei valami ki-be-b.....tt jónak tűnik! |
2012-03-24 17:49.52 |
Ezért volt fővárosunk eldugulva a Bel Ami forgatásakor?
Pindurlányka, én senkinél nem kopogtatok, így nálad sem kopogtathatok rossz helyen. Tény: leírok valamit egy bizonyos csoportról, mire Te leírod, hogy nem tartozol közéjük. Aztán megmagyarázod külön hatszor, hogy nem vagy olyan mint ők. Ez valami önigazolásként szolgál? :D Más esetben minek túlragozni a nyilvánvalót? |
2012-03-24 17:46.12 |
Mit írjak le neked röviden, drága Nikolett? |
2012-03-24 10:22.31 |
A Quart kritikája:
[link] Nem is értem, miért olvasom ezt a weblapot amúgy. A The Guardian meg hasonló lapok kritikái köröket vernek erre (is). |
2012-03-24 09:28.41 |
De a közönségesre milyen szinonimát mondanál? Mert szerintem különbözőképp értelmezzük ezt a szót. Rihanna nekem is, bizony. :D Olyan zenéket dobálnak neki össze, hogy ihaj. Viszont az vitathatatlan, Lana maga írja a dalszövegeit. :-) |
2012-03-24 09:26.56 |
Azért annyiban megegyezhetünk, hogy a Pattinson fanok teljesen elvakult fele kb. egy külön állatfajnak számít az állatkertben. Ha redva filmben látják őt, akkor is imádni fogják, sőt, idomulnak ahhoz a színvonalhoz. Kíváncsi vagyok, mit szólnak majd egy Cronenberg-filmhez (vagy lehet, mégsem). Hogy ők utánaolvasnának, utánajárnának a rendező munkásságának? Wheheh. Ha csalódnak, piedesztálra emelik a srácot, a rendezőre meg repül egy fos jelző és kész. Nem _csak_ sztereotipizálásból mondom, de jellemző rájuk a hanyagság.
Anita hozzászólását pedig nem értem, minek kell levadászni és ide bemásolni, mivel teljesen különböző a szituáció (még jó..). :D FAN, de lerója a tiszteletet azzal, hogy utánajár az Alien-szériának. Mondjuk ő fogott is az Alkonyatnál több és más könyvet a kezében életében. |
2012-03-23 23:25.34 |
Nem tudom hol írtam a hozzászólásomban, hogy _csak_ tinik adnak erre a filmre öt csillagot, valószínűleg olyanról fantáziálsz, ami oda sincs írva (talán önkritika a film felé?). Mindenesetre az idézőjeles részben is igen pontosan idéztél engem. :D Ó, ha a figyelmesség újra erény lenne.
Nem természetes, hogy jobb egy könyv. ;) |
2012-03-23 20:47.55 |
Háhhááá fakadok. :DDDD
Meg az ilyeneket bírom tőle mint, illett rá a szerep mint Csala Zsuzsára a miniszoknya. :D Meg itteni alakítása számomra nagyobb rejtély mint Pokrivtsák Mónika szereplése a médiában. :DDD Ezeket nem tudom már, kihez írta. |
2012-03-23 20:34.24 |
"Kedves mozi remek szinészi teljesitménnyekkel.A világ egyik legszebb hangjával és női Pinochio alteregóval felfegyverkezett szinésznő-művésznő showja kellemes kikapcsolodás minden korosztálynak."
Az utolso Szamuraj kritikaja Barbra Streisand jatekarol es orrarol. :D |
2012-03-23 20:07.27 |
:( Nem értem, mi bajod van vele. :D
A hangja unikum, a színpadi jelenléte valami zseniálisan egyszerű. Összevethetetlen az ÖSSZES mai ripaccsal. És örömödre, nyáron kiad egy mixtape-et, úgyhogy remélem megint minden róla fog szólni. :D |
2012-03-23 20:02.48 |
Imááááááááádom. Hozzáteszem, a trilógiából ez a dal és ez a klip tetszik a legkevésbé, nekem a Born to Die mindent visz.
Imádom Lana hangját! :) Hamarosan jön a Carmenhez is a video, a következő single pedig remélem a Summertime Sadness lesz. |
2012-03-23 16:45.06 |
Egy komplett bibliai történetet hogy én filmes feldolgozásban végigüljek: elképzelhetetlen. Volt, eddig.
[link] |
2012-03-23 16:43.01 |
Én örülnék egy ilyen Disney-trilógiának.
A 2. rész már meg is van: [link] :) Hmm, melyik mese lenne jó harmadiknak melyik szupersztárral a főgonosz szerepében? :) |
2012-03-23 16:40.03 |
Én azt már nem néztem meg. De egyre biztosabb vagyok abban, hogy ezt moziban nézem meg. Pedig ilyet szökőévente, ha mondok. :D |
2012-03-23 10:52.26 |
Erről a filmről azért jut eszembe a Twilight-mizéria, mert olyan is, vagy csak a vornyíkoló ötcsillagozó tiniközönség emlékeztet rá? |
2012-03-23 10:40.42 |
[link] Akkor olvasd el ezt. "A 12 gyanúsított közül azonban 11 esetében megszüntették az eljárást, mivel a bűncselekmények elévültek." |
2012-03-23 10:36.17 |
Ezek szerint jól tettem, hogy 1 rész után elkaszáltam vagy másfél hónappal ezelőtt. Nagyon súlyosan érződött rajta, hogy egy nulla lesz. A színészek borzalmasak, a sztori Lost-bőrlehúzásnak tűnt, a karakterek idegesítők és borzalmasak. Én nem értem, miért kell ilyen idétlenségekkel előállni.
Várom inkább az AHS-t és a 99 Stories-t. |
2012-03-23 10:10.40 |
Tömö, mióta említetted a Nothing Fails-t, teljesen rákattantam az American Life-ra. Régen nem szerettem azt a lemezt a maxikon kívül, most fú de bedarált. A Nothing Fails-t is újra felfedeztem, szenzációs! |