Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Segítség, karácsony! - Viasat3, 21:00 |
Phillips kapitány - RTL Három, 21:00 |
Lesz ez még így se! - Film Café, 21:00 |
Ellenség a kapuknál - Paramount Network, 21:00 |
A bátrak - Moziverzum, 21:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dougray Scott (59) |
Mark L. Lester (78) |
Peter Facinelli (51) |
Garcelle Beauvais (58) |
Tamsin Egerton (36) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Egymás bőrében - Vélemények |
Jim Abrahams - Vélemények |
- Filmes Sámánok Rendje - |
2022-es választás |
Cobra Kai (sorozat) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Pingvin |
Fred Savage |
2012-01-13 02:13.26 |
SPOILERes lehet
Ilyenkor nem tud belőlem egyéb szó kibukni, mint hogy: gyönyörű. Steven Spielberg filmjeitől általában ugyanúgy nem lehet elvitatni az így-úgy kicsikart giccsességet, mint a vegytiszta profizmust és a minden másodpercről ragyogó grandiozitást, de én ezt a fantasztikus filmet nem éltem, sőt nem is tudtam volna megélni egy túláradó érzelemömlenyként, mert egyszerűen volt egy belülről áradó energiája, ami a már tényleg cinkes pillanatokat és megszépítette. A két meggyötört teremtmény egymásra találása, vagy az utolsó képsorok anélkül megindítóak, hogy parazitának érezném őket, és ezt Spielberg számomra nem mindig tudta elkerülni. Persze nagy volumenű "üzeneteket" hordoz általános dolgokról és érzésekről, túlzásokkal teletűzdelve, de ez akkor is túl léleksimogató volt, hogy felrójam neki. A filmet már csak a külcsínje miatt illik tisztelni, látni, hogy a belefeccölt összes cent jó helyre ment. A zord, világháborús környezet megjelenítése bámulatos, az operatőri munkát pedig nem alacsonyítanám olyan szintre, hogy holmi lehasznált melléknevekkel próbáljam jellemezni. A színvilág pedig bekebelező, pláne a zárójelenet vöröses narancssárgát öltő táj, s az előtérben felegyenesedő Emily Watson, aminek nagyszerűsége tagadhatatlan. A történet felépítése is korrektül megoldott, szépen körbeér, mire Jack sorsát végigkísérve megannyi élet kiragadott részleteibe bepillanthatunk. S közben persze megkapjuk a kötelező mondanivalót is: egyes egyetemes dolgok felette állnak háborúnak, nemzeteknek. Spielberg láthatóan törekedett, hogy pár totálisan elhasznált könnycsatorna sajogjon monumentális mozija végére, ami szerintem mindig hibás cél, de ezúttal nem fordult visszájára, és igenis úgy gondolom, ez a film léleksimogató, és értéket képvisel. |
2012-01-12 18:34.25 |
Mihez kezdjek ezzel az információval? |
2012-01-12 18:34.03 |
Elizabeth Olsenbe tényleg szorult némi tehetség, helyenként hasonlított Scarlett Johanssonre, Sarah Paulson pedig mégsem beszédhibás.
Nagyjából ezek a film legfőbb tanulságai, meg az, hogy az ezredszerre látott erőlködés, hogy legyünk roppant mélyek és tartalmasak egész egyszerűen fárasztó és unalmas egy idő után. Álszerzőiségre most jó ideig nem vagyok kíváncsi, mert a Martha Marcy May Marlene jókora adaggal szolgáltatott belőle. |
2012-01-10 23:02.44 |
Kiábrándító, de legalább rámutat arra, hogy a külsőségek megtévesztőbbek lehetnek, mint gondolnánk. Mert a film által megjelenített miliő óhatatlanul is beszippantja az embert, a sok kis összetevő a díszlettől a jelmezekig egy gyönyörű egésszé forrt össze, szép korképet adva. A színészek - szigorúan egyenként nézve - kifogástalanok, a filmzene pedig külön csúcspont. Ez van a mérleg egyik felén.
A másikon pedig egy szanaszét tördezett forgatókönyv, amihez a hatásvadász vágás is asszisztál, és a rendező is beáll a sorba: a történet helyenként egész egyszerűen egy káosz. Elvágott jelenetek sora, jelentőségteljesnek szánt, mesterkélt félrenézések Gary Oldman részéről, ugyan már, mit ér, ha a néző közben el van veszve? Olykor azt éreztem, nem is filmet nézek, hanem egy hosszú jelenetsort random mód, kibogozhatatlanul összehányva. Az ilyesfajta átok pedig túl könnyen indít el lavinát: láncreakciószerűen veszítettem el a kapcsolatot a karakterekkel, és mivel támpontok is alig adódtak a történetben, különösebb késztetést sem éreztem arra, hogy vért izzadva tegyek erőfeszítést. Összességében azt érzem, ez az egész massza inkoherens és rendezetlen lett. Fáj érte a szívem. Azt hittem pedig, én vagyok ilyen ostoba, hogy nem tiszták a történeti elemek, de azóta elolvastam jó pár külföldi kritikát és véleményt, és ez a fajta szétesettség a legtöbb esetben fel van róva a filmnek. A későbbiekben egyszer még meg fogom nézni, de addig azt hiszem, jogosan érzem úgy, hasznosabb lett volna, ha inkább alszok egy kiadósat. |
2012-01-08 18:44.57 |
Allektó és Cantri, köszönöm a jókívánságokat, s utólag - miután háromhavonta vagy egyszer lépek be abba a fiókomba - Nektek is hasonló jókat! :)
DinnyeTimi, Neked pedig még holnap vagy kedden írok választ! |
2012-01-08 18:34.37 |
Mojo, azta, de jó, hogy visszatértél!!!! :) Remélem, hosszútávra tervezel, szükség van itt a minőségi írásokra! |
2012-01-06 15:13.03 |
[link] Nééézdmár, hogy elneveti magát. AZT SEM. Hát én erre már semmit nem merek írni, ennyire vérlázítók még sosem voltak mint ebben a 15 másodpercben. Agyam elhal. Batyut fel, irány el! |
2012-01-05 22:00.00 |
Ó. :( Azért ha van kedved, e-mailben leírhatod. |
2012-01-05 21:56.18 |
Én már az előző filmzenéjét is nagyon szívesen hallgattam meg, de a W.E.-hez komponált muzsikája valami egészen új magasságot nyitott a munkásságában. Gyönyörű lett az egész album - kivéve annak külleme, ami ocsmány, akár az egész film kampányához készült borítók és plakátok -, tele nagy-nagy érzésekkel, egyszerűen az ember elkezdi hallgatni és elsodródik azzal az érzelemtumultussal, amit a zeneszerző rászabadít. A Fight c. track különösen megfogott.
Gratulálok a jelölésért, s így tovább! |
2012-01-05 21:48.06 |
Válaszolhatnál bővebben, mert érdekel. :)
Lesz rend? És kit fognak rendezni? Azokat, akik sikeresen túlélik az éhhalált addig? |
2012-01-05 21:14.11 |
Tudom, és ez óriási probléma, s már a statisztikák is 54% fölé viszik a senkire szavazni nem tudók arányát. De a passzivitás akkor sem megoldás. Aki nem megy el szavazni, az később se vernyíkoljon. Mondjuk erről a köv. bekezdésben még írok bővebben. Ez borzalmas, valóban nincs kiben bízni. Mondjuk a világon a legtöbb politikus egy szenny - elég kitekinteni most épp Németország elnökére-, de úgy tűnik, a magyarból nagyon hiányzik a színészi véna, mert itt már egyik hazug sem tudja magát eladni.
Én tegnap lezuhantam a földre, mikor Kaufer roppantnagyreformervagyok Virág kijelentette, hogy a pártja hajlandó volna Gyurcsányéval koalíciót létrehozni, ha Gyurcsány "bocsánatot kér 2006-ért." Mi? I'm so sorry, és kész? Hát végem van. Ez már csak azért is katasztrófa, mert én eddig a "ki ellen szavazok" gondolatban álltam volna az urna fölé két év múlva, de most már olyan legalja párt sem maradt, akire rádobnám a voksom csak egy másik ellen, mert itt már mindegyik ellen kell menni. Az LMP nulla, az MSZP itt többé labdába már nem rúg, a Jobbik meg olyan szinten nyelveli hátulról a kormányt, hogy a pofám beleszakad. Én nem bánnám, ha egy külföldi nagyhatalom rendet bszna itt, mert űgy tűnik, több mint két évtized alatt erre mi nem tudtunk sort keríteni. Kezdő lépésként épp megteszi, hogy a hitelért cserébe az EU nagy követelőzésekbe megy bele. |
2012-01-05 20:38.23 |
Attól félek, akár még az is lehet a vége, mert ez a bagázs nem bír felocsúdni az önimádatából, a fél világ rá van már szállva, Amerika már szakértői kormány felállításának követelésén gondolkodik. Mi folyik itt?
És erre ilyen kis pattogó Hoffmannék alakítják a jövőjét? Mi ez, hogy csaknem láncra verve kell idehaza ledolgozni az állami támogatásban tanulóknak az állam költségeit? Lesz munka, mire odaérünk, vagy a hárommillió forintos művészeti karon tanuló lángossütéssel forgatja vissza ezt az összeget az országnak? Arról már nem is teszek említést, hogy ugyan minek nyomjáj a médiában a Diákhitel II-t. Mintha nem az egész ország és a lakosság jelentős része tántorogna lassan a sír felé az eladósodottság miatt. Én komolyan hátrahőkölve nézem már a híreket. Kivéve az m1-en persze, ott a másodikai tüntetésen is csak 20-30 ember lézengett. :)) |
2012-01-05 20:00.53 |
SPOILER
Ezt a sorozat facebook-oldalán foglalta össze egy lelkes rajongó. Elég tág képet ad arról, mennyi kivetnivaló akadt a sorozat lezárást illetően. "I've been ill so I'm watching an AHS marathon in bed. So the second time around, you're not as shocked so you pay more attention to the storyline. Plus the fact that since the story goes back and forward so much, the 2nd time around you put together some of the unanswered questions. Here are some plot holes left unanswered if they are changing to a new story next year but also some things I put together that I didn't realize the first time around. I really think that even if they did want to start with a new family and place, they should've given the Harmons and their Murder House another season or at least another 5 episodes. They really should have built it up better. Such a shame because it truly could have been brilliant. There's a lot, sorry it's so long but hopefully some of you will appreciate it.: 1. The issue of Moira and Thaddeus aging (I know there are theories but it wasn't really explained in the show. Men seeing what they want and women seeing your soul isn't sufficient. Did Nora actually kill baby Thaddeus or not? That was kind of vague too. 2. In ep. 4, Ben cries to Tate that he was a problem child. It seemed important because of the emphasis they put on it during that ep. but it was never explained what happened to him as a teen. It's obvious he has sexual deviation problems, but again it goes unresolved. 3. What did the nurse, Angie see in the ultrasound that made her faint and then quit, telling Viv that it was the anti christ? When the baby was born it looked like a normal cute baby. No hooves, etc.. Also, the doctor didn't see the hooves either, so why did the nurse? 4. Why was Constance trying to harm Violet? It was never answered why she made her muffins to make her very ill? 5. There is a lot of enigma surrounding Constance. This wasn't really explored. 6. Constances 4th child. If it wasn't important for us to know, they would have said she only had 3. They seemed to emphasize that she had 4. 7. The reason WHY Tate is so angry. This should really have been explored as to what triggered him to be a psychopath. He shows a lot of remorse when he isn't so manic or psychotic. It's more than the house. Others died in there but no one is as violent one second and sweet the next as Tate. Although, he did grow up there and seeing all those ghosts plus a bad mother could have flipped his switch. But I did realize watching it the second time around that the violence he committed after his death was to protect/please first Nora then Violet. He has mommy issues, as he admits to Moira (though it's never explained why. They barely show us his relationship with his mother before he died and what drove him to commit the massacre he did.) My only guess is that she abused him, because she does start hitting him after she finds out he raped Vivienne, and he starts crying "mama!" Like a hurt little boy. Either that or that he was angry at her selfishness with the other children and that she was sleeping with Larry. Tate accuses Constance of making Beau suffer. They show that that is about the same time he snorts drugs, sets fire to Larry and then goes on a shooting rampage at school. He is little when he meets Nora and he wishes she was his mom. After that, he tries to do anything for her to keep her from being sad. She wanted a baby. When he finds that Chad and Pat aren't having one, he kills them so another family will move in that may have kids. Again when Nora wants a baby, he rapes Viv to get her pregnant. He admits over and over that he is remorseful and tired of hurting people. In his own screwed up mind, it's all for love. That is why the audience loves him. There is a sad romance to him. He's a lost little boy with a messed up mind. 8. Where is Viv, Moira, etc, when Violet was committing suicide and Tate was screaming "Don't you die" as he dragged her to the bathroom? Also, why do 2 weeks pass until the school notifies the parents that she hasn't been coming to school? That is so unrealistic. Miss one day of high school and they call home. Ryan Murphy of all people should know that since he's been working on a high school show these past few years. 9. What is the reason Moira puts up with Constance's abuse and lets her steal without telling Vivienne? 10. Why couldn't Tate have sex with Violet on Halloween? Can ghosts be impotent? 11. Did Tate not really remember that he massacred the kids in school? He appeared not to in the beginning but then he confessed to it toward the end of the season. Even to the murdered kids, he denied knowing what he did. He still seemed surprised when Violet told him he did it. The medium, Billie Dean says Tate doesn't know he's dead. But later we find that he does. He admitted to Violet that he didn't tell her so she would accept him. More than a bit vague, I think. 12. Nora who has been there the longest, doesn't know she is dead and is totally confused as to why her house is being messed up until Hayden sets her straight. In fact, it Hayden and Moira seem to be the only ones in total awareness as to what happened to them and what is going on around them. The other ghosts are all a bit confused (Tate, Nora, Elizabeth Short, Charles, Violet...) They slip in and out of lucidity. 13. The grotesque murals on the walls in the house were painted by Constance. 14. Ben only looks a little stupidly confused when he sees Moira age before his eyes. He should be totally freaked out, seeking answers and realizing things. Through out the whole season, not much seems to surprise him. 15. It kind of seems obvious season 2 is going to be about the baby Michael and his being the anti-christ. If it's not, the whole set up about the pope and all was an utter waste of time and a dead ended plot. 16. What happens to the body of the exterminator? That house should smell like the worst thing in the world with the two dead bodies in the crawl space. 17. When Larry is saying goodbye to Constance before he goes to prison, he asks her to admit she once loved him to make his prison stay tolerable. She of course blows him off, they play this intense music and the episode ends. Well, That episode, Smoldering Children, to me was the most intense one. Yet they finish it with Larry. Unless Larry was to show up some other time to get his revenge on Constance or they use the prison he is staying at for next season, that scene was absolutely unnecessarily blown out of proportion! 18. Why did Billie Dean have such a negative reaction to Tate? 19. Here is a big hole. Constance killed her Husband Hugo in the house. Therefore he is a ghost there. We do see him once when Hayden is having sex with him. But why is it that Tate never sees his father? They are both ghosts in the same house. Tate still thinks his father ran away. Makes no sense. 20. Why is it once Ben dies Viv, doesn't seem to be concerned with the baby at all? Hayden takes her but it's Constance that comes after her not one of the Harmons? 21. What was with both Ben and then the new owner, Miguel sleepwalking then holding their hands over the stove fire? Both times is it Larry's wife who had burned in the fire making them feel the burning pain? 22. Wonder if the Lemon Grove School For Girls may be part of next season? That is the school Ben was speaking to before he found out she was dead. Anyway I will say it again. It would have been a fantastic and well rounded story if they had stayed with this for another season or at least not have crammed it all together like that, killing off the Harmons all in a rush. They could have added another 5 episodes and made it clear and beautiful. Sorry for making this so long. All comments welcome." Azonban, nem lepődnék meg, ha Murphy-ék nagy csavarra készülnének a második évadban, ugyanis nem akarom elhinni, hogy egy ennyire precízen és előrelátóan felépített sorozatot úgy zárjanak le, ahogy azt tették. Murphy elhintette, hogy a Birth c. epizód szülés jelenetében óriási spoiler van elhintve a második évadról. Na már most, én arra tippelek, hogy arról lehet szó, amikor Benról láttunk villanásnyi képeket egy sötét szoba (kórterem, cella?) sarkában az idegösszeroppanás szélén összekuporodva. S miután Murphy bejelentette, hogy egyes szereplők visszatérnek a második évadra más karakterek bőrében, arra tippelek, hogy a Dylan alakította karakter tudathasadásos, s skizofrén állapotának megfelelően az első évad nagy része egy valótlanság, egy hallucináció-tömeg. Ez tartalmi szempontból megkérdőjelezhető, de Murphy géniusz sorozatreformer-attitűdével egybevágna. Egy széria, aminek végső csavarjára az új évadban derülne fény, s valódi lezárást is csak ott kapna. Mindenesetre más, nagy spoilernek tűnő dolgot én nem találtam a kérdéses jelenetben. Nagyon valószínűnek tartom, hogy azokból a bevillanásokból épül majd fel a 2. évad első részeinek alapja. |
2012-01-04 17:51.48 |
Jesszus, most kezdtem hallgatni Thomas Newman a filmhez írt zenéjét, de már most szédítően jó. A Community Charge tétel például eszeveszett erős.
Ajánlom a filmzenekedvelők figyelmébe! |
2012-01-04 17:31.04 |
Elgondolkodtató cikk 2009-ből:
[link] Skizofrénia much? |
2012-01-04 17:21.45 |
[link] Most már aztán mindennél jobban érik a kormány menesztése. Csak történjen már meg!!! |
2011-12-31 11:19.44 |
Ilyen borzalmas magyar filmcímet még a világ nem látott, Isten bizony. Kiborító. Nekem már csak azért is Március idusa marad, és nehogy valamelyik OKJ-s marketingen végző idióta azt merje mondani, nem százszor hangzatosabb és figyelmfelkeltőbb mint A hata... bocs, felscrollozok, már megint elfelejtettem.
A magyar plakát pedig egy jó ötletre épül, de a 168 órás koncepció teljesen megzavarhatja azt a nézőt, aki nem járt utána a filmnek semmilyen téren. USA, demokraták, republikánusok, és akkor 168 óra? What? |
2011-12-30 19:25.29 |
SPOILER
Igen, és jól rémlik, hogy az eutanázia volt az egyik téma? Na, ott sem hallottam semmit, ami a témáról való általános, laikus vitázás során felmerülhet. Tetszettek ezek a gondolatok. |
2011-12-30 19:16.05 |
SPOILER
Úgy látom, eddig itt mindenkit tarkón baszarintott Ida és Steven utolsó párbeszéde. Az általad is említett utolsó mondat, Gosling interpretálásában, hangsúlyozásával, annyira sokdimenziós, azért az egy sorért odaadnám neki a díjat, mert végérvényesen belém égett az a pillanat. You're my best friend - annyi benne van, hogy az életút, amit kiválasztott magának, csupa magánnyal és ellenségek hadával jár majd... TÖKÉLETES volt. Ahogy a forgatókönyv minden más sora is, egyébként. Clooney előadásában Morris kampánybeszédei is nagyon elgondolkodtatók és új rálátást nyújtók voltak. Egyszerűen ezen a filmen, ha véresre kaparnám magam, sem tudnék fogást találni. |
2011-12-30 19:09.51 |
Nekem idén a fejem is bezsongott a fidesznyikek intézkedéseit taglaló cikkektől, de ennyi ellentmondást és baromságot egy kupacba összehordani az év 364 napján nem sokat láttam. Pedig sok interjút olvastam Lázárral és Deutsch-csal.
[link] |
2011-12-30 14:43.28 |
Halász Judit. :DD Az a borító kész borzalom, ellenben a Deluxe változaté nagyon jól sikerült. Az új album már nálam is lemorzsolódott, 5-6 dalt hallgatok meg róla, a többit mind áttekerem.
Amúgy sok slágerben csak közreműködő előadó volt, így azokat nem találhattad meg a lemezein. Itt érdemes szétnézni a featured singles sávban: [link] Pl. A Run This Town és az All of the Lights szuper dalok! |
2011-12-29 22:42.02 |
Nagyon-nagyon szeretem Claire-t, egy tünemény, borzasztó szimpatikus teremtmény, mindemellett nagyon hiteles és mindig fejlődő színésznő. A Temple Grandinben számomra felejthetetlent nyújtott, A falkát is csak miatta szenvedtem végig, és úgy általában, ahány filmben láttam őt, mindig sokkal járult hozzá az összképhez. A Homeland c. sorozatban pedig kifejezetten erős volt, nem lepődnék meg, ha megkapná a szerepért a Golden Globe-díjat. |
2011-12-29 22:37.20 |
Nagyon furcsa érzések kavarognak bennem a sorozattal kapcsolatban. Végignéztem, holott a 4. rész után már elkaszáltam. Mégis visszatértem hozzá. Untam, különösebben nem fogott meg, mégis érdekelt a szereplők sorsa.
A gond az, hogy úgy érzem, ez az évad megmunkálatlan volt. A színészeknek és a sztorinak sok idő kellett 5-6 rész, ami az évad fele(!), hogy helyrerázódjanak és érdekfeszítővé váljanak. A széria profilja egyértelműen nem az akciózás, hanem a karakterek mögött megbúvó dráma, amit én mindig imádok, kivéve, amikor indifferens és szürke egyénekkel van teletűzdelve egy történet. Itt márpedig Carrie-n kívül jó ideig senki nem kötött le, sőt, az egész sorozat között nem kerültem közel egy karakterhez sem, ami meglehetősen érdekes tapasztalat azután, hogy most estem túl az American Horror Story-n, vagy tavaly a Kés/alatton és a Twin Peaks-en és a Dollhouse-on, de az ottani karakterekre a mai napig emlékszem. Nem volt tehát túl pozitív élmény végignézni ezt a sorozatot, nem fognak hozzá túl szép emlékek kötni - az intro például szerintem olyan rozoga lett, hogy mindig áttekertem, pedig engem nem nehéz levenni a lábamról ilyen téren, a dráma sokszor nem valósult meg és csak unalom maradt helyette -, az őt körülvevő borzasztó őrület (akár a sorozatjunkie-n, akár máshol) pedig végképp érthetetlen számomra, de OK, egynek elment. Háromnegyedre értékelem. |
2011-12-29 22:08.21 |
A második felét csak hallgattad? Pedig ott már rosszabb muzsikák szóltak. :) |
2011-12-28 20:26.06 |
Kettőnkön kívül? Nem sok. :D Na, azért akad. Filmcézár is, Ghee is. Úgy érzem magam, mint a Resident Evilben. |
2011-12-28 20:25.13 |
Közük nincs egymáshoz, sem a tartalmat, sem az elbeszélést, sem a formanyelvet tekintve. De ha egyszer jobban szereti. :) Én is jobban szeretem a Barátok köztöt az Alkonyatnál. :-) |
2011-12-28 20:23.29 |
A fél topikot teleírtam az érveimmel, nem fogok összeszedni pontokba, hogy kihámozhasd a lényeget. A sznobizmus fogalmának megállapításához pedig ajánlom a szótárat, mert helytelenül használod a szót.
Hát, már annyi mindent értettél félre, hogy amellett nem lehet szó nélkül elmenni, de elnézem neked, biztos az új nicknévválasztás zavart meg, mikor újrareggeltél. :) |
2011-12-28 20:15.39 |
Nem, már csak tőled forog. :D "a biztonsági játékától" - és megint nem figyelsz, 3 hozzászóláson belül már harmadszor. |
2011-12-28 20:10.36 |
Te már megint nem tudsz szöveget értelmezni, ahogy Desplat topikjában sem? :)
Egyébként az új filmzenéje, amit a The Ides of March-hoz írt, kiütött, annyira bejött. Én sznob. :) |
2011-12-28 13:50.50 |
Azt kell mondjam, ha heti rendszerességgel futna még mindig a sorozat, és még egy hetet kellene várnom a 2. részre, már elkaszáltam volna a pilot alapján. Szerintem az első rész eléggé amatőr lett, a technikai hiányosságok felett szemet hunyva is úgy érzem, nincs kapaszkodóm. Egyedül Carrie és Saul az, akikkel tudok szimpatizálni, az általam nagyon kedvelt Claire Danes hús-vér emberi karaktere nagyon tetszik, és a vége-cliffhanger (Carrie és Saul felfedezése) is bejött, de ezen kívül.. A férfi főszereplő borzasztó gagyi, aki pedig a nejét játssza, szerintem tök béna színésznő.
Azért megnézek még két részt, de ez a langyos pilot vajmi kevés az üdvözüléshez. Ha nem lenne a nagy felhajtás körülötte, nem hinném el róla, hogy ez egy jó sorozat lesz, de jószívű leszek, kap még két esélyt. :) Meg egy hármast, egyelőre. |