Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Karácsonyi őrület - Izaura TV, 08:25 |
Karácsonyi véletlenek - Mozi Klub, 08:35 |
Vadászat a Vörös Októberre! - Moziverzum, 08:50 |
Ad Astra - Út a csillagokba - Film+, 08:55 |
Harry Potter és a bölcsek köve - HBO2, 09:21 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jess Harnell (61) |
Piros Ildikó (77) |
Nick Moran (55) |
Peter Medak (87) |
Joan Severance (66) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Romper Stomper - Vélemények |
A platform (2019) - Vélemények |
Lányok Dubajban - Vélemények |
Az őslakó - Vélemények |
Városbújócska - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A rendszer |
Bryan Brown |
2014-07-16 11:47.10 |
Lehet pont ezért jön csak 2016-ban a következő... Megfontolták a javaslatodat. :P Igazolást nyert, hogy a túl egymásutáni premierek társadalmi széthullásokhoz vezetnek. |
2014-07-16 10:20.09 |
Talpraesett legény... |
2014-07-10 11:52.58 |
Szia Elvisziaszél. Ér-e már a töködig a trollszakáll? :D |
2014-07-10 09:44.24 |
hát ha nem csinálnak szinkront a bővitésekhez, akkor a felírat kötelező - ez a minimum.
Ökörnyék - ez vajon miféle tájszólás? |
2014-07-10 09:27.24 |
DVD-n lesz majd rendezői változat, amiben a filmbe visszakerülnek egyes kivágott jelenetek, köztük a Vadóc-os momentumok és talán több egyéb is. Még nincs DVD premierdátum, de valószínűleg november, december ökörnyékére várható. |
2014-06-20 11:21.44 |
Anno a TDK trailerének első jelenete a film zárójelenete volt... Nagy ügy... :P
Langelus: ne erőltesd a már honosított idegen szavak hibás újrahonosítását. Erőltetett intellektualizálásnak tűnik, mint amikor a burgonya szinonímájának nem a krumplit használod, hanem a katódsugarat. Lehet jól hangzik, de nem talál... |
2014-05-31 17:06.49 |
vagyis 4 nagy cím, nem "5". :P |
2014-05-31 17:03.15 |
Nehéz dióhéjban beszélni egy olyan sorozatról, ami ekkora ívben érinti a különböző történelmi korszakokat (a keresztes háborúktól a reneszánszon át a karibi kalózvilágokig), eddig 5 nagy epizódon és néhány mellékszálon át, de ha van kedved, itt vannak egészen jó leírások magyarul:
[link] |
2014-05-26 11:05.29 |
Sosem nézek filmet a TV-ben (reklámok, képminőség és öncélú vagdalkozások miatt), így az RTL legutóbbi X-Men vetítését sem követtem, de egy filmes portál szerkesztőjének kifakadása azt jelzi, az RTL ezúttal is nagyot alakított:
"RTL Klub, gratulálok! Tegnap csak a hírek miatt kapcsoltam be a tévét, majd eljutottam erre a csatornára is, ahol az X-Men 3-at adták. Az utolsó fél órát kaptam csak el, ahol azért megy az akció szépen. Nos, sikerült az összes ütést, vágást, bunyót kivágni a filmből. Pl. kihagyták, hogy Bestia beleveti magát az ellenséges mutánsok közé, kimaradt, hogy Jégember kicsit lefejeli Pyrot és azt sem láthattuk, hogy a Főnix bevadulásakor az emberek eltűnnek. 12-es karikába már ez sem fér bele? De ugye a mai világban mit várunk. Emlékszem, hogy anno a Szigetből vágtak ki több, mint fél órát." Gratula. |
2014-05-19 11:52.07 |
Hát ez nagyon langyos lett...
Ha a film első 10 és utolsó 20 perce jellemezte volna a film egészét, akkor az izgalmas recept lett volna. Ehelyett a film nagy része azzal telik, hogy igyekszik komolyan vetetni a nézővel Godzilla erőltetett mítikus átértelmezését, amit komolyan, semmibe bámuló tudósok egysorosain próbál magabiztosan elérni. Eközben pedig a humor, az elcsépet családi klisé-dráma, és még maga a címszereplő is kiszorul a filmből. Godzilla vizuális, de a film végéig jellegtelen figura, akinek motivációi ismeretlenek - globál-spirituális öko-mechanizmus, oszt legyen elég. A 98-as halzabáló, fészekrakó, vemhes Godzillától jobban átfutott a gerincemen a thrill - pedig az fele annyira sem akart komoly lenni, mint ez a thrilleresebbnek ígérkező reboot. A film javára szóljon, hogy itt-ott jól néz ki, és a Brian Cranston sem hozott magára szégyent. De összességében egy átlagos, elkapkodott demónak hat a film, aminek fordított tervezéssel építhették fel a struktúráját, mindent egy lapra, a végső látványos és megkapó fináléra hegyezve - miközben a film építkező, karakterépítő, feszültségkeltő fázisait elunták... |
2014-05-16 19:10.54 |
http://www.youtube.com/watch?v=zSWdZVtXT7E |
2014-05-16 19:10.43 |
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=zSWdZVtXT7E |
2014-05-14 11:03.47 |
[link] |
2014-05-13 19:18.17 |
Ne is, az egyszeri koncepciónak elég volt. Ki tudja mennyi teret kap majd a következő filmben? Bizonyára nem annyit, mint egyedüli címszereplőként, de ha már adott a lehetőség, akkor legyen vér-frissített. |
2014-05-13 19:14.22 |
Az |
2014-05-13 19:12.51 |
A mobil az nagyon jó, igen. És a ruha szövetmintázata is, valamint a maszkja arcrésze kifejezetten tetszik. De a füle nekem soha.
Viszont nem tudom, hogy mennyire lehet a kép shop-olva, de ha ez lesz Batman valós fizikuma, akkor lassan Henry Cavill-nél is izombombább (nem mintha Superman testi ereje testalkatán mulna... de azért érdekes) :D |
2014-05-13 19:04.16 |
Az összkép tényleg jó, de ezeket a füleket nem tudom soha megszokni, pedig korszakokon át ez volt a módi. De nekem nem jön be (sem a big mac-en hízlalt denevérjel). Jobban tetszik, mikor az árnyékából, vagy éjjeli sziluettjéből a támadójára úgy vetül, mint kicseszett koponyabaszó démonsátánszarva (persze ennek is van határa :P). |
2014-05-13 18:46.41 |
[link] Na? |
2014-05-13 18:42.47 |
Ben Affleck, mint Batman, és a Batmobil:
[link] |
2014-05-11 18:37.09 |
Két jó kis review:
[link] http://www.youtube.com/watch?v=JoPiZgto6Oc&feature=youtu.be |
2014-05-09 10:30.31 |
Volt hozzá plakátunk:
[link] Van hozzá képünk. [link] Lesz hozzá trailerünk is, május 16.-án. |
2014-05-07 22:15.49 |
Nem kell megijedni. Ilyen nagy filmeket tényleg csak nagy tőkéjű intézmények valósíthatnak meg, többezres munkaerővel, jó nagy, de megoszló felelősséggel, sokszor visszatetsző, de valahol érthető valalatstratégiai biztosítékokkal. És ennek a gigantikus rendszernek a közepében azért sokféle rendező van, sokan sokféleképp űzik ezt a szakmát (szándékosan, vagy leginkább lehetőségeik szerint), és köztük az is létezik, mint akit te képzeltél el, mint rendezőt, a lelki szemeid előtt. A mai szerzői és stúdió rendszerek közt a rendező szerepe és meghatározása az iparos és a szerzői/művészi attitűd áthallásaival egy elég széles skálán mozog. A megbízott, gázsiért dolgozó jó iparostól a teljes független művészgyerekig van itt minden, és a kettő közé is beesik úgy két tucat típus. ((forgatókönyvírók dettó))
Amíg egy stúdió keres meg rendezőket, hogy horribilis összegekből készítsenek nagyszabású produkciókat, addig a rendező funkciója egy üzem részlegvezető igazgatójának funkciójával hasonló értékű szerepet lát el a forgatási folyamatban. A rendező dolga, hogy a részlegen (az adott film forgatási hatáskörében) megrendezze, megszervezze, összehangolja a melót, a már előre kijelölt és elképzelt módon (pl egy stúdió tudja, hogy egy franchise-ának két éven belül érdemes folytatást gyártania - főleg ha vásárolt jogok életben-tartásáról van szó) úgy, hogy mindeközben minden anyagi és eszközbeli forrást, valamint a RIZIKÓT is a stúdió vállalja. Kezdeményezőként, projektgazdaként, és finanszírozóként naná, hogy nem szeretne egy stúdió sem bebukni egy 200 millió dolláros munkát. Jó példa erre ez az új Pókember széria is, aminek az értelmi szerzői a Marvel és a SONY producerei voltak, akik szállították az alapkoncepciókat és felajánlották a lehetőséget Webb-nek, aki elsőre a tematika miatt el sem akarta vállalni, de a projekt nagyszabású jellege miatt mindenféle szkepticizmus után oltári-megtisztelő lehetőséget látott. És Webb, mint ügyes optikai, 3D-s technikus és szervező-instruktor tartotta a feltételeket bizonyos szintű művészeti szabad-kezűség mellett (a kompatibilis saját ötletek átmehetnek a rostán, és az első résznél Webb minimalistább, sötétebb. antihős elképzelése érvényesülhetett), és tartani fogja egészen míg a 3-dik résznél majd lejár a szerződése és a SONY frissíti a kivitelező stáb vezetőit. De van olyan, amikor a rendező ad feltételeket, és ezek ám az igazán rafinált figurák. De nekik jó ha van előre egy olyan saját projektjük, ami tuti tipp és alapból megfelel kételyoszlatás gyanánt a kasszafelelős igényeinek. Ilyenkor fordítva történik: a rendező keres meg egy stúdiót, hogy megrendezhesse a már kész tervezetét. Talán az egyik legjobb példa erre Peter Jackson, aki a 90-es években jóformán családi vállalkozásaként hordozta féltve őrzött Gyűrűk Ura adaptációs elképzeléseit, és számtalan stúdiónál házalt azzal a feltétellel, hogy ő válogat stábot, ő biztosítja az effekteket a saját éppen fejlődő stúdiójával (WETA), szigorúan hazája környezetében hajlandó leforgatni a filmet, és legalább két mozifilmnek kér helyet, pénzt, eszközt a stúdiótól. Sok filmes cég csapta rá az ajtót, amíg meg nem találta azt a New Line Cinema-t, akik nemhogy elfogadták a feltételeket, még tromfoltak is azzal, hogy "ha 3 könyv, akkor miért nem rögtön 3 film?". Eszelős projekt volt, de hagyták neki, hogy 5 éven át élvezze a játékot, mert az elszántsága, határozottsága, a költségekkel kapcsolatos mértékletessége (280 millióból szállított 3 filmet - ezzel szemben egy Karib tenger rész 230 millió volt) és a projekt átgondolt jellege nagyon egybehangzó volt - és ez meg is látszik az eredményen (pénzügyi és kultstátusz szerint is). Utána nagyjából abba foghatott bele, amibe akart, egyaránt rendezőként, forgatókönyvíróként, producerként - bármelyik stúdió tárt karokkal fogadná, ha előjön egy ötlettel. Vagy említhetném James Cameron-t is (aki egy megszorítást elszenvedő, B-s próbálkozásnak becézett Terminator után végül azt rendezhetett amihez kedve van, és a következő Aliens-ét már ő maga ajánlotta, hogy amelyik stúdiónak esze van, az bevállalja - ezután évtizedenként megrendezheti a világ legdrágább filmjét, aminek költségének egy részét saját maga is képes állni :P), vagy akár Christopher Nolan-t, Tarantino-t, Spielberg-et, Woody Allen-t, akik közül sokan saját projektjüket valósíthatják meg a végső vágás jogával egyetemben (amennyiben up to date vagyok, de nem bizti), de ahogy Szamu is lentebb írta a totális függetlenség egy rendszeren belül képtelenség. Cenzúrák, korhatárbesorolások, politikai irányzatok, vallási kultúra, a nemzeti nutellakészlet olvadási faktora stb. A sikeres rendezők jól lavíroznak ezek közt, vagy ha még teljes befolyásuk és önállóságuk, saját anyagi tőkéjük nincs, akkor majd a stúdióbácsi megmondja hol nem illik tévedni kórhatár, költségvetés, marketing, közönségigény és nutella ügyben. Van hogy tévednek, van, hogy nem. Van hogy évtizedekre berekesztenek egy-egy rendezőt a megbízott szerepébe, van, hogy stúdió-mogulokat nevelnek ki. Aztán meg vannak akik egyikhez sem tartoznak, és egy másik kontinensen minimális pénzből, művészi dogmák szerint, filmes szuper-hálozatoktól függetlenül készítenek rétegfilmeket, amiket maguk írnak, rendeznek, filmeznek, vágnak, ügyintéznek, stb. :D |
2014-05-07 14:35.07 |
A legritkább dolog az, amikor egy rendezőnek van a legnagyobb beleszólása, főleg az ilyen nagystúdiós blockbuster-eknél. Azok a producerek akik finanszírozzák a filmet és szerződéssel megbíznak rendezőket az alapoknál fogva a legelején megdirigálhatják mi kell majd a filmbe, hogy az kövesse a bevált értékesítési trendeket, s a végén a vadvágásnál is kötelezhetik a rendezőt s a vágót, hogy úgy szabják a filmet, ahogy a stúdió vezetői, meg egyéb bizottságok igényei azt visszajelzik.
Arányában nézve alig van Hollywood-ban olyan rendező, aki rendelkezik a végső vágás jogával, és azt tehetnek amit csak akarnak. A legtöbbjük a stúdió támogató pénzéért és forgalmazói közreműködéséért kénytelen egyezkedni. Mint anno Raimi akinek bele kellett szőnie Venom-ot is a harmadik filmjébe, mert a stúdió értékelései szerint ahogy telnek a részek a szimbiótás pókember-tematika egyre inkább várva-várt a film kedvelőinek körében. Nem volt apelláta... A film tervben volt, a kötségvetés ki volt írva, a premierdátum meg volt határozva, Raimi-nek meg szerződése volt... |
2014-05-06 19:45.08 |
Én egy részüket megértem. Miután a FOX azt ígérgette, hogy tolnak egy élőszereplős Batman sorozatot, amiben évadonként 10-13 részben konfrontálódhat legnagyobb ellenfeleivel (első sorban Jokerrel) mindenkinek erekciója lett 2012 nyarán - pont a Nolanverzum lezárása pillanatai körül, reményt keltve, hogy nem tűnik el egykönnyen a denevér az élőszereplős műfajokból (akkor még nem volt terítéken Affleck, mint SuperCityDoser kihívója/kollégája). De erre most kaptunk egy Batman szériát, amiben mindenki szerepel csak Batman nem. Még az is szerepel, akit a szalagcímek cáfolnak... Ettől persze lehet ultrafasza közepes büdzséjű krimi, tele olyan easter egg-ekkel, amit rögtön befog egy denevér-fan receptora, de sajna az elképzelés le van betonozva, és ha futni, vagy bukni fog azt Batman nélkül teszi majd, szimpla Gordon-krimiként. Ami persze eképpen lehet önállóan fantasztikus és izgalmas, de nem high-concept Batman-ként.
Ilyen alapon kb olyan lesz, mint az Agents of SHIELD, ami az Avengers-ről szól, az Avengers főbb tagjai nélkül. Csak a Gotham-től remélem, hogy érdekesebb lesz, és nem zuhan majd úgy a nézettsége. Az ABC-nél még megmenekülhet a SHIELD, de a FOX-nak köztudottan nagy kaszafétise van... Amit bánni lehet majd, ha a Gotham jó lesz (az pedig kellemes meglepetés lenne). |
2014-05-03 13:04.19 |
Még korántsem bíztos, hogy marad a 3 csillag. Hezitálok a 4-en, így nem látom azt amit mondtál. Eddig 60 előrejelzésből a film kapcsán egyet sem éreztem megvalósulni. A film szerintem még ennél is megosztóbb lesz. :P |
2014-04-29 18:19.50 |
Az is korhatár! |
2014-04-13 16:17.18 |
Hosszú? Ez egy kib@szkurált hegyvonulat... :))))))
- Az Avatarral kapcsolatban azt mondja, hogy már az utolsó simításokat végzik a forgatókönyvön, új fajok és karakterek megírásával foglalkoznak és 6 héten belül valószínűleg befejezik az összeset. - Az Avatar sikere és a tény, hogy egy környezetvédelemmel kapcsolatos mozi ekkora sikert tud aratni meggyőzte Cameront arról, hogy inkább Avatar folytatással foglalkozzon más projektekkel szemben. Így történhetett meg, hogy a sokak által várt Battle Angelből egyhamar semmi sem lesz. - Az első rész rizikóiról mondja: tudták előre, hogy a film a maga természetétől adódóan sikeres lesz, mert magában hordta mindazokat az elemeket, ami egy ilyen filmet sikeressé tesz. Kaland, látvány, akció, karakterek, szerelmi szál. De ahogy egyre mélyült maga a projekt és lassan a legdrágább produkcióvá nőtte magát, úgy egyre inkább tartottak attól, hogy nem fog termelni. Ráadásul túl hosszúnak érezték az utómunkálatok alatt és ezt hitték leginkább lehetséges probléma oknak... Végül pont az ellenkezője lett igaz, ugyanis egy nagy része a film nézőinek inkább az volt a baja, hogy a fim rövid volt, az emberek többet kérnek Pandora világából. - A Prometheus fimet "érdekesnek" tartja, gondolargerjesztőnek és szépnek... de ugyanakkor logikailag elsiklottnak. De szórakoztatónak tartja, és mindenképp jobb filmnek, mint az utolsó két Alien mozit. - Az Alien3 elkészítése sosem volt terítéken, viszont volt egy Alien5 megbeszélés, közös ebéd Ridley Scott-al, amikor abban egyeztek meg, hogy Cameron forgatókönyvéből rendezne Scott filmet, de a megbeszélések erős vitákká fajultak, így nem lett belőle semmi. Ennek fő oka az volt, hogy a Fox ostobamód mosta össze az Alient a Predatorral, amit Cameron erősen ellenzett. Ami a jövőt illeti, az öreg nem tartja lehetségesnek és értelmesnek a Prometheus-ba való beavatkozást. Az egész olyan irányt vett, hogy jobb ha azzal csak Scott foglalkozik, ő pedig az Avatar univerzum építésével marad. - Az új Terminator filmről: Őszintén állítja, hogy nem rajongója a széria eddigi termelésinek. Szerinte az első két film már tartalmazza a téma minden nagy vívmányát, ami azzal a morális komplexitással teljesedett ki, hogy a T2 végén a néző már megsirat egy robotot. Ehhez a folytatások nem értek fel. A Sarah Connor krónikáit nem sokat nézte. Viszont egy szikrát bízik a Terminator: Genesis-ben, kíváncsi, hogy Schwarzi bevétele és a témakör frissítése mennyire tesz jót a franchise-nak. - 2013-ból a Gravitáció volt az abszolút favorit filmes élménye, ezért faggatták, idén eddig hogy áll a 2014-es filmekkel: nem sokat látott, viszont az új Amerika Kapitány nagyon bejött neki, jól szórakozott a film különböző elképzelésein. - Számára a 48 fps nem formátum, hanem eszköz. Szerinte minden filmnek adnia kellene a 3D lehetőségét, de ügyelve arra, hogy annak megfelelő háttértechnika biztosítva legyen (ne holmi igénytelen 3D). De a forgatókönyvírás prioritását helyezi leginkább előtérben. A TV sorozatok hozzáállását veszi példának: a filmeknek is olyan cselekményvezérlést kéne alkalmazniuk, mint a sorozatírók, és ne pedig a pirotechnikára támaszkodniuk. A legtöbb popcorn film szimplán csak gyors és hangos. Nincs baja a gyors és hangos jelenetekkel, de nem ez kellene legyen a fő irányvonala minden produkciónak. - A Mythbusters egyik epizódjában volt szó arról, hogy egy kísérlet szerint a Titanic végén Jack simán elfért volna Rose mellett is az ajtón. Cameron szerint azért vannak itt még kibúvók: két testtel már másképp lebeghet az ajtó a vízen, bármikor borulhat, nem mellesleg Jack karaktere hipotermiás sokk alatt még akkor is hozhat rossz döntést, ha a megmenekülése külső szemmel nézve könnyű és egyértelmű tény. - A South Parkba is bekerült az öreg a mélytengeri merülés kapcsán. Erről azt mondta hogy az epizód megjelenítése vicces volt, majdnem teljesen megfelelt a valóságnak, azt leszámítva, hogy ő a valóságban nem kérte, hogy a legénység énekeljen, de minden más passzol. :P |
2014-04-11 09:28.10 |
A torzulás az egy seb, erre maga Thranduil utal is, hogy nem kell neki bemutatni az északi szörnyek pusztító tüzét. Sok háborúban sok sebet szerzett, amit tünde-mágia segítségével takar el. Felfedte Thorin előtt a torz sebet, hogy figyelmeztesse, ő sem gyáva, és megélt már ezt-azt, nem kér kioktatást a sárkánnyal kapcsolatos dolgokban. |
2014-04-04 12:01.09 |
Hoppá, korrigálnék.
A hétfői rész nem szinkronos lesz. A műsorismertető szerint az is felíratos lesz. |
2014-04-04 11:55.59 |
Jól tudod, tényleg mindössze csak egy nap késéssel jön a szinkronos. |