Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A lány és a farkas - Mozi+, 01:20 |
Konstrukció - Filmbox Premium, 01:30 |
Egyenesen át - Film4, 01:45 |
Karácsonyi fennforgás - Izaura TV, 02:00 |
Vadállatok - RTL Három, 02:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Cuba Gooding jr. (57) |
Tia Carrere (58) |
Kate Bosworth (42) |
Paz Vega (49) |
Taye Diggs (53) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mire gondolsz most? |
Blazing Samurai - Vélemények |
Édentől keletre - Vélemények |
Nyerd meg az életed (sorozat) - Vélemények |
Rock zene |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Karácsonyi harangok |
Lily-Rose Depp |
2020-07-31 21:42.15 |
Nekem ezt juttatta eszembe:
https://www.filmkatalogus.hu/Bunhodjenek-az-artatlanok--f2748 Itt képek is vannak belőle: [link] |
2020-07-29 10:17.04 |
Két tipp, aztán hátha valamelyik beletrafál :)
Mindegyiknél van több kép, pillants rájuk, azokról könnyeben beugrik, ők-e az adott szereplők https://www.filmkatalogus.hu/Borban-az-igazsag--f22833 https://www.filmkatalogus.hu/Bor-mamor-Provance--f17160 |
2020-07-24 00:59.39 |
Talán "A vakond"?
Kora alapján ezt láthattad a '70-es években moziban. Fent van itt is, de se egy kép, se egy tartalomismertető: https://www.filmkatalogus.hu/A-vakond--f16576 Úgyhogy linkelek rólak egy másik írást, első körben a képek miatt, ismerős-e így. [link] Vagy eredeti cím alapján keress egy előzetest! |
2020-07-18 21:20.56 |
Ez a keresett, "szakadékugrós" film :)
https://www.filmkatalogus.hu/A-testveriseg--f17470 |
2020-07-03 19:45.24 |
Kojot |
2020-06-08 18:38.09 |
Jogos.
Úgy értettem, hogy az addigi munkásságában is voltak már ismertebb címek (Tommy Boy például), vagy máig népszerűek (mint a Beverly Hills-i nindzsa). De nyilván az igazi sikerek még előtte álltak. Mai napig benne lehetne az Adam Sandler-féle társaságban |
2020-06-08 14:00.46 |
Nem teljesen értem az alkotókat.
Artie Lange első nagyobb filmes szerepe ez, és tudom, hogy ebben az amerikai "stand-up-ból filmre ugrunk" közösségben elég jó kis nevet szerzett magának a fickó, de ha már ott volt nekik a tarsolyukban egy Chris Farley, aki addigra túl volt már a nagy sikerein (sajnos az életén is, bár ezt a forgatáskor nem tudhatták még), szóval miért nem őt tették meg Norm MacDonald mellé a pufók tesó szerepébe!? Vagy tán már épp "nagy névként" gondolták rá az alkotók, és direkte cameo szerepet szántak neki más társaival együtt, mint Chevy Chase vagy Adam Sandler? Akárhogy is, de ebben a néhány percben is hozza azt, amiért megszerettük :) Sajnálom a kis duci nevettetőt! És Norm MacDonald-ot is, amiért nem lett nagyobb befutó, mára már csak tévésorozatokból áll a filmográfiája. |
2020-05-31 12:55.16 |
Igen, értem, mire gondolsz.
Kifejező példa, mennyire tartalmas a széria. Csak azt nem értem, ez hogyan nem kapott kaszát...? Lesz majd második évad, mégha Ruby Rose dobbantott is |
2020-05-31 12:13.20 |
Nagyon elhibázott koncepció.
Nyilván az alkotók elérkezettnek látták az időt a "női Batman" megjelenésének hiszen dübörög a feminista filmek időszaka, női Superman, női Szellemirtók, női John Connor, oké, rendre buknak az ilyen mozik, de kell, mert... mert kell. Hollywood most nagyon PC, úgyhogy csapassuk. Itt a leszbikus Batwoman. A kritikus hangokat, miszerint ez az egész LMBTQ felállás nem illik Batman világába, letörik azzal a hozzáértők, hogy Batwoman már a képregényben is leszbikus volt, tehát nem a sorozat agyament ötlete ez. És ez igaz. Batwoman karakterének is van a képregényirodalomban több értelmezése, nem leszbikaként indult, de egy 2006-os képregényfolyamban kapott egy ilyen értelmezést, és történetszálat. Igaz, ezt pár éven belül le is állították a DC-nél. Most valakik mégis tévéképernyőre álmodták. Egy évad után a sorozat IMDB értékelése 3.5, ami azért elég kifejező. Nagyon sokan elkövették azt a hibát, mint itt is a fórumos kolléga alattam, hogy az első néhány részből ítéli meg az egész sorozatot. Pontosabban nem is hiba ez, mert ha valami nem tetszik, nem kötelező azt végigkövetni. És bár magam végigszenvedtem a teljes évadot, mindezek tükrében mondhatom, hogy aki korábban abbahagyta nem veszített semmit, mert később sem javult meg, nem lett egy jó széria, de ahhoz képest, aminek valóban tűnt az első részek alapján, egy leheletnyit javult. Nem borzalmas, csak egyszerűen gyenge. Szerintem. A legnagyobb bűne a kis költségvetés, ami minden ízében érződik, és rányomja a bélyegét a sorozat egészére. Spoiler! Az alapsztori eleve egy szartenger. Emlékeztek a Batman Beyondra? Mennyire jól fogták meg a karakter lehetséges jövőjét. Mert ha ez a fickó, Bruce Wayne, egy ilyen életút után egyáltalán életben marad, akkor valószínűleg ez lesz belőle, egy magányos, megkeseredett öregember. Ebben a sorozatban hogyan oldják meg, hogy Batwoman teret kapjon? Batman eltűnik. Nem, nem arról van szó, hogy szögre akasztja a köpenyt, és éli inkább Bruce Wayne playboy életét, csak elűnik… Bruce környezete sem tud róla semmit, ám Lucius Fox fia hűen őrzi a denevérbarlangot, és amint felbukkan Bruce unokahúga, aki betöltheti a tátongó űrt, nem is habozik. Nyilván ehhez kell egyfajta személyiség is. Úgy értem, traumatizált személyiség, valami tragédia a múltban, ami hajtja előre hősünket/hősnőnket. Ezt a receptet ugye Bruce-tól vették, csak éppen Kate Kane kapott egy olyan háttérsztorit, ami simán megfejeli azt, hogy valakinek a szülei a szemei láttára halnak meg. Ez a testvér dolog Beth/Alice-szel a sorozat egyik legérdekesebb szála (lehetne), és az is, itt éreztem azt, hogy valami kraft lehet ebben az egészben, ahogyan haladunk előre a történetben úgy árnyalódik ez a se veled-se nélküled kapcsolat a testvérek között, és bontakozik ki, mi is történt valójában Beth múltjában, ami Alice-szé tette, de valójában még ennek sem sikerül olyan mélységet adni (mint aminek lehetősége benne volt), és ez egyértelműen az írók hibája. Ahogy még megannyi más is ebben a szériában... Mondom, felőlem jöhetne az LMBTQ dolog is, "vállald fel magad" és hasonló tanulságok, de teljesen új filmekben és sztorikban. Batman világába beleerőltetve és ilyen direkt módon... Az embernek már-már az érzése, hogy Gotham minden második nője leszbikus. Itt legalábbis a címszereplőn kívül hamar kiderül a korábbi egyetemista csoporttársról, Alfred lányáról, több ellenfélről epizódonként, hát ja... S még nem szóltam róla, hogy mindez milyen csapnivaló színészi tolmácsolásban. De így is hosszúra nyúltam. Gyakorlatilag darabjaira lehetne cincálni ezt a szériát. Sajnos nagyon mellé ment :( |
2020-05-29 21:12.51 |
Itt ugyan elég szerényen írták le a tartalmát, de ez az a film :)
https://www.filmkatalogus.hu/Gyermek-az-idoben--f24944 |
2020-05-23 18:08.35 |
Nekem ebből a filmből rémlik ez a sztori:
https://www.filmkatalogus.hu/A-kapu--f26100 |
2020-05-23 11:45.22 |
Spoiler!
Horror-vígjáték... oké. Senki ne számítson azonban Haláli hullák hajnala vagy Zombileland-szerű (minőségibb) szórakozásra, ez egy már-már trash-be hajló, ótvar vacak. És nem azért szólom le, mert spanyol, én meg csak az amerikai mozikra cuppanok. A látványos kisköltségvetést is el tudnám fogadni, ha amúgy lenne valami... értelme?... nem, nem is az értelmet keresem egy ilyen filmben, mert van létjogosultsága az egyszeri szórakozást nyújtó agymenéseknek is, de itt nagyon alulról karcolják a lécet. Iszonyatos csúszásban az arányokkal... Spoiler Arra gondolok ezalatt, hogy a film első órájában egy sorozatgyilkosos darabnak tűnik, aztán az egy óra után, az utolsó 20 percere, zombiesra vált Spoiler Engem ez úgy furcsán érintett, lehetett volna döntést hozni, milyen filmet is akarnak az alkotók, sőt még ilyen vegyes cuccot is össze lehet dobni, de ami sikerült egy Alkonyattól pirkadatig-nak, az nem sikerült ennek "Dögös gyilkos"-nak. |
2020-05-17 09:33.20 |
Akkor talán ez?
https://www.filmkatalogus.hu/Abulele--f43618 |
2020-04-29 16:01.48 |
Én vagyok az első, aki két csillagot ad a filmre.
Szóval nyugodtan lehet vele próbálkozni, bizonyára az ízlésem csak ilyen csorba :D Tisztában vagyok vele, hogy egy régi filmet az adott kor szemüvegén keresztül kell nézni. Mert lehet, hogy a maga idejében Olaszországban ez egy marha jó humorú, kalandos kis darab volt, de nem... nekem nem... Végtelenül bárgyú. A legócskább rajzfilmszerű humort képzeljétek el. Egy példa: két szereplőnk a sivatagban kóborol, kitikkadva, szomjúságukban délibábot látnak, rögtön fejest is ugranak... a homokba. Ahol még jó pár uszómozdulatot tesznek a homokban. Ilyen jellegű a filmben a poénfaktor végig. Nem tudom többre értékelni! |
2020-04-29 15:38.44 |
Scooby-Doo és Batman (2018) - animációs
R: Jake Castorena Sz: Matthew Lillard Frank Welker Grey Griffin [link] Nem hiszek én a szerelemben (1954) R: Roberto Rossellini Sz: Ingrid Bergman, Mathias Wieman, Renate Mannhardt Stefan Zweig regénye alapján [link] Ördögi kör (2016) R: Hantos András, Nagy Gyula Sz: Pap Martina, Maturicz Vanda, Burinda Borbála Amatőr film ugyan, de hivatalos produkció YouTube-on már elérhető, és itt a honlapja a szinopszissal: [link] |
2020-04-28 22:57.26 |
Talán ami megtéveszti az embert az a "sorozat" jelző, mert 2020-ban leülni megnézni egy magyar sorozatot egészen mást jelent, mint 2002-ben (lehetett). Igen, ez bók. Ahogy felpörgött a magyar filmgyártás úgy a televíziós tartalmak terén is születtek igazán jól sikerült szériák. Remek sztorikkal, és valószerű, hiteles alakításokkal. A Capitaly esetében itt jön az első sokk: az alakítások. Nagyon elnagyolt, túljátszott a színészi munka, noha nagy nevek vannak a sorozatban: Balázs Péter, Tahi Tóth László, Kerekes József, az állandó brigád, és majdnem minden epizódban jön egy szintúgy ismert színész vendégszerepelni. Nyilván hogy ez a sorozat ilyen lesz az koncepció volt: kabaré, bohózat. Ezért is a nagy nevek a kabarék világából, hány ilyen kabaréjelenete van Balázs Péternek és Tahi Tóth Lászlónak akár együtt is, akár külön, amit imádunk. Ugye? És oda pont ez a fajta színészi játék kell. Tehát visszatérve kiinduló gondolatomhoz, én vélhetően ott követtem el a hibát, hogy más elvárásokkal ültem le a sorozat elé. Felejtsük el kicsit, hogy mit jelent ma sorozatozni; kezeljük helyén a Capitalyt, mint egy tipikus kisköltségvetésű, egyhelyszínes kabaré szösszenetek láncolata, amiket egy végtelenül egyszerű sztori fűz össze, és akkor még szórakozni is tudunk rajta.
Az első epizódot én megszenvedtem, de utána - ahogy megtettem fentebbi felismeréseimet - egészen elvoltam vele. És most már azt mondom, ez a fajta színpadi játék valódi színművészeket kíván :) Linkelek egy jelenetet, hogy érthetőbb legyen, miről is beszéltem: https://www.youtube.com/watch?v=6nNrq-7aLc4&t=18s |
2020-04-25 14:01.12 |
Persze, ott van nekünk a 100 Folk Celsius, meg a Bojtorján, de úgy nagy átlagban elmondhatjuk, hogy a country, maga a műfaj, nem igen volt képes meghódítani a magyar szíveket. Valahogy távol áll tőlünk a dolog. Innen már könnyen le is logikázhatjuk, hogy mennyire tudunk értékelni egy amerikai country énekes életét bemutató filmet, aki nálunk totálisan ismeretlen, és saját hazájában is az underground legendája. Mert megy ugyan a "legendázás" Blaze kapcsán, de azért az ő élete munkásságát - csak hogy a mostanság nagy kvalitású életrajzi mozikkal példálózzak - nem Freddie Mercury vagy Elton John mércével mérjük, hanem a maga közegében. Bár lehetne mondani, hogy egy életút filmet akár a zenei munkásság nélkül is élvezhetnénk, pusztán a filmnyelvi mesemondást átélve, és majd abból megismerjük a művészt, de valahogy a jelen filmünk pont az a mozi, amire eleve csak az kíváncsi, aki képben van a zenész munkásságával. Merthogy Blaze Foley ereje pont a dalszövegeiben állt, ahogy személyiségét bele tudta pakolni a dalokba. Hitelessége megkérdőjelezhetetlen.
Legalábbis ahogyan utánanéztem, sokak számára ez adja a varázsát. Ám ha az ember elköveti, hogy bármi előzetes ismeret nélkül ül le a mozi elé, akkor első blikkre könnyen tűnhet a figura egy "egy a sok közül" való lecsúszott alaknak, akinek adott lehetőséget a sors, hogy kamatoztassa adottságait, de önsorsromboló személyisége okán nem élt vele, mert vannak emberek, akiknek egészen másként tekintenek az életre. Talán csak Blaze is ilyen személy volt, talán neki volt igaza, a mozi nem tör pálcát felette... mi se tegyük. Ethan Hawke rendezése finom kézzel nyúl a zenész életéhez. Iszonyatos atmoszférája van a mozinak. Ez a depresszív, kilátástalan hangulat kiváló hátteret fest a baljós életúthoz. Hawke érdekes elbeszélés formát választ, három életsíkon követjük a történéseket, Blaze és a felesége története, aztán a halál előtti nap, és végül a cimborái által a rádiós interjúban a zenei örökségről is hallunk. Ethan Hawke amennyire tudta, személyessé tette a filmjét, egyrészt saját szemszögből is, mert a javarészt ismeretlen színészeken kívül a kis szerepben felbukkanó hármas zenei produceri gárdába belecsempészte Sam Rockwell és Steve Zahn mellett Richard Linklater rendezőt is, akivel számos mozin dolgoztak együtt (tán legismertebb a Mielőbb... sorozat); és személyes lett a film a zenész szemszögéből is, ugyanis a filmbéli nejének, Sybil-nek az édesanyját a valódi Sybil Rosen-nal játszatta el, aki rengeteget segített a sztori alakításában, és hiteles ábrázolásában. Ugyanakkor ez az említett depresszív hangvétel a lassan csordogáló eseményekkel egy kissé nehézkes, tömény (ne finomkodjak már) dögunalmas darabot eredményezett. Mindezek fényében lehet közelíteni. |
2020-04-19 15:22.54 |
Jelen mozink a Netflix első nagyobb vállalkozása az animációs filmek világában. És szerintem bőven nagyobb ismertséget érdemelne, mint ami kijutott.
Miért nem jött ez össze neki? A történet világa zseniálisan vezeti előre, hogy a mai nagyléptékű technológiai fejlődésünk, és kütyümániánk hova vezet. Ebben a korban cseperedik, főhősnőnk, a tizenéves Mai. A környezet tehát kiváló alapanyaga a sztorinak. Amint olvasgattam véleményezéseket, sokan Mai karakterével nincsenek kibékülve, merthogy szemben a klasszikus animációs főhősökkel nem egy tündérlelkű személyről van szó, hanem egy gyerekkori neurózisokkal (apuka lelépése, iskolai bántalmazás, anyuka általi elhanyagoltság) küzdő, dühös leányzó áll a központban, aki még a robotvilágot is gyűlöli. Teszem azt, nekem épp emiatt tetszett. Van lehetőség fejlődésre; és Mai szép ívet is ír le a történetben, a robottal való barátságában sok mindent tanul magáról is. Tehát érezhető, hogy az alkotók igyekezték megcélozni az animációs mesék legjobb hagyományait: egyszerre adni tartalmat szülőknek és gyerekeknek is. Talán az arányokban csúsztak el... Igen, annyira nem volt kifejező, és lélekbemarkoló az összkép, hogy felemelkedjen a klasszikusokhoz, de soha rosszabb próbálkozást. Én így is megadtam a négyest, mert elkapott a hangulata, és a tálalt világ. Mit hagytam ki? + gyönyörű vizualitás + Momo kutya elharapott káromkodásai (egy ponton az anya is csatlakozik a szólamhoz) zseniális humorfaktor :D - főgonoszunk útját még lehetett volna árnyalni |
2020-03-31 18:39.50 |
Az első gondolatom nekem is az volt: minek ezt folytatni?
Sokan az első filmet sem ismerik, nemhogy arra lennének kíváncsiak, mi történt azóta a karakterekkel. A Kis mocsok egy jóféle agyatlanság volt a maga korában, bár vannak, akiknél az ilyesfajta idióta humorizálás, altesttáji poénok kiverik a biztosítékot, szerintem sokan rötyögtünk akkoriban David Spade fa*ságain. Igen, a film valóban az ő szerelemgyereke lehet, mert nem csak a főszerepet alakítja, hanem maga is írta a forgatókönyvet, és úgy látszik annyira nem tudta elengedni karakterét, hogy még 15 évvel is később is költött köré egy adag mesélnivalót. Összegyűjtötte maga mellé a régi brigádot, újra Brittany Daniel, aki még mindig veszettül jó nő és úgy látszik, nem öregszik, Christopher Walken (szintúgy nem öregszik :D), akit mindig jó látni gyakorlatilag bármilyen szerepben, és mégis a néző beigazolva látja félelmét: nem volt rá szükség, hogy továbbmeséljék Joe történetét. Egyértelműen nem ér fel az első részhez (pedig aztán az se volt egy nagy színvonal, viszont... azt sem akarom mondani, hogy nézhetetlen. Sőt, egyetlen eleme van, ami miatt kifejezetten megérte elkészíteni: a mondanivaló. Nem gondoltátok, hogy ezzel a kifejezéssel találkoztok e film kapcsán, ugye? :D Pedig frankón arról van szó, hogy a film át akar adni valamit. Valami eredetit? Nem. Valamit, amire szükségünk lehet? Igen. Igen, mert bármikor jól jön ez az üzenet, a mai értékválságba került társadalmunkba, amikor abból akarjuk levezetni saját magunkat (magunknak és a környezetünknek), hogy mink van. Hogy mit birtoklunk. Hogy a hónapról hónapra élők között mi össze tudtunk harácsolni magunknak valami "nagyobbat", most már irigykedhet a szomszéd. Szóval Piszkos Joe karaktere az egyik legalkalmasabb arra, hogy ha igencsak szájbarágósan is, de megmutasd egy történeten keresztül, hogy a folyamatos lélekőrlés helyett, érdemes körbenézned, és értékelned, amid van... |
2020-03-12 19:57.17 |
A filmvilágnak igazi szerethető csetlőbotló alakjai vannak, sőt, ha Pierre Richard-ra gondolunk, elmondhatjuk klasszikusok is. Bárgyúak, mókásak: kedvelhetőek, na.
Mindez, jelen filmünk hőséről, Spooner-ről, rohadtul nem mondható el. Még csak nem is Matthew Lillard játékával van a gond, ő jól hozza, amit kell, ellenben maga a karakter annyira egy hiteltelen figura. A jelenség valós, a "Mama hotel" lakói, az önállótlan figurák megvannak, de hogy egy ilyen alak belekeveredik egy ilyen jellegű ismerkedésbe, és tudja görgetni hosszasan, nincs elküldve a halál fa...ra, nem, ezt azért ne akarják beadni. Egyszerűen hiteltelen az egész, nem tudom elhinni, hogy egy olyan zagyva beszéd után, ami a motel szobajtajában lerendez a csávó, még be van invitálva egyáltalán, nemhogy együttalvás legyen belőle... A mellékkarakterek úgyszintén irritálóak, kezdve a tenyérbemászó stílusú (sittesbajszos) főnöktől anyukán át a beolajozott göncös szerelőfiúkig. Megkedvelni, szeretni, senkit nem lehet, így szurkolni a végső románcnak se. És bár a film nem lesz önmaga paródiája, nem karikatúraszerűen ábrázolja a sztorit, úgy próbál meg mégis humort csempészni az egészbe, hogy érezhetően egy fokkal reálisabb akar lenne hasonszőrű társainál. Tán pont ebből fakad ez a kulimász... |
2018-06-05 18:19.40 |
Vannak azok a filmek, amikben karrierjük csúcspontján túllévő, élemedett korú színészek alakítanak. Ilyenkor szokás azt mondani: nekik egy-egy ilyen közös limonádé, valódi jutalomjáték. Jó még újra a vásznon látni az öregeket, s ez el is adja a mozit. Valami ilyesminek indul a "Senki sem tökéletes" is. Magam legalábbis ezt vártam, mikor beültem a moziba.
Erre jön egy sótlan, dögunalmas semmi. Mert hogy egy film lassan építkezik, csúcsjelenetek nélküli, nem a mai pörgésre szokott nézői igényeket akarja kiszolgálni, azzal semmi gond nincs. Ez lehet a készítők szándéka. Bizonyos történeteknek ez a mesélési mód jót is tesz. De a komótos tempó ne jelentsen már egyet az érdektelenséggel. Márpedig a film abba fullad. Amikor a néző megébred a film végére, akkor tán még egy halovány esélyt kapunk, hogy valami kiforrjon a sztoriból, hogy érdekeljen merre is mozdulnak a karakterek, csak addigra már tényleg olyan fásultan viseltetünk a semmilyen cselekményű élethelyzetekben tengődő figurákkal, hogy semmi nem menti meg az összképet. Még a két francia legenda sem. |
2018-03-31 19:23.14 |
Cat Stevens - Father & Son
https://www.youtube.com/watch?v=leC5WE7P2To |
2018-02-21 17:52.44 |
Emlékeim szerint ez az a film.
Nézd meg a képeket is, azokról tán könnyebben bezonosítod, róluk van-e szó? :) http://www.filmkatalogus.hu/Szerelem-a-vegzeten--f11942 |
2018-02-17 16:12.46 |
Jópofa kifigurázása a kis vidéki társulati létnek. Persze a karakterek - vélhetően direkte - túlnagyoltak, hogy még inkább karikatúraszerű képet kapjunk a helyzetről. Ahogy előttem is írták, olyan lelkes az egész, ez érződik, s tán még jót is tett a filmnek, hogy nem volt pénz a legnagyobb nevekre, így nem a mindenhol elkoptatott magyar színészek adják a törzsgárdát. Külön jó pont, hogy Nagy Ervin - a Kincsem sikere után is - bevállal nem csak fő- hanem kisebb szerepeket is. Bezerédi Zoltán meg hát mindenhol parádés :D
Aztán vannak olyan egymondatosok a filmben, amik igazi pofonok a mai magyar színházi világnak. Szóval jó kis görbe tükör a mozi, s tény, hogy nem korszakalkotó darab, de tán annyira nem is kell szigorúan bánni vele, mint tette az Origo a kritikájában. Viszont az újabban igen erős hazai mezőnyben - s ez nagy szó, hogy már itt tartunk - ez a film csak közepes lehet. |
2016-09-05 14:54.51 |
Köszönöm! Meglesem mindenképp! :) |
2016-09-05 12:31.42 |
A Queen koncertfilmek miatt fenn van Freddie is a Filmkaton.
http://www.filmkatalogus.hu/Freddie-Mercury--sz150847 Mehet is rá az öt csillag, Bobo! ;) |
2016-08-04 22:37.15 |
A rajzocskák szemléletesen kifejezik, hogy mit jelent nekünk A FILM, és a folyatásai :)
[link] |
2016-07-16 16:56.34 |
Ó, te jó ég... Három előttem szavazó véleménye alapján jócskán lepontozott mozi, miért is?
A képregények világa tele van alternatív univerzumokban játszódó sztorikkal. Oké, a filmek világa ide még abszolút nem ért el, ott a sorozatok újragondolása a divat, a reboot. A rajzfilmek azok, amik próbálkoznak ilyen történetekkel; az Igazság ligája kapcsán például a Villám-paradoxon vagy a Két földi válság, amiről akár még jó kritikákat is olvasni. Elfogadom, hogy minden ízlés kérdése, de nekem ott volt "túl sok", amit kaptunk. A katyvasz egy teljesen új ligával, képességek képességek hátán, mindenki azt püföli, aki épp szembejön. Itt meg? Kapunk egy egyszerű vonalvezetésű sztorit, eltérő eredetsztorikkal (azok világos, érthető bemutatásával), mi lett volna, ha valójában Zod tábornok gyermeke kerül a földre? És nem Bruce Wayne-ből lesz Batman, hanem gyakorlatilag egy valódi vámpír kamatoztatja ily' módon képességeit? Számomra rendkívül izgalmas felvetések, és a sztori már-már krimi szála "ki a tettes, ki akarja csőbe húzni hőseinket?" egy finom sci-fi szállal "a főgonosz más bolygók gyermeke, ő szabadítja ránk ezeket a lényeket?" De nem, nem, a pusztulás ismét tőlünk ered... Ha az ember egy másfélórára tud szakítani fejben a klasszikus hőseink útjával, és érdekli miként is alakul más világok Superman-jének egyik legizgalmasabb kalandja, szerintem a néző ezzel a produkcióval csak jól választhat! ;) |
2015-08-31 17:46.43 |
Miért a vígjáték kategóriában találom mindenhol ezt a filmet? Na oké, kissé lagymatagon, bárgyún indul, "mi sül majd ki ebből?" - kérdezi, s aki tovább bírja az első húsz percnél, az egy kőkemény emberi drámát kap. Van benne egy nagyjából félórás blokk, ahol három egymást követő jelenetben is képesek folyamatosan mind mélyebbre vinni a karaktereket. Lehet ezt még fokozni? - és lehet. Ömlik a szar nyakunkba, ahogy a szereplők múltja, s ezáltal cselekvéseik mozgatórugója kirajzolódik előttünk.
Nem túl cselekménydús film, lassan is építkezik, de aki megbecsüli egy filmben a hitelesen felépített karaktereket, és az érzelmi mélységet, az értékelni fogja a Haszonélvezőket. |
2015-08-21 14:55.35 |
Helló!
Ez az a film, amit keresel: http://www.filmkatalogus.hu/Guyver-A-szuperhos--f15545 Van folytatása is egyébként, majd azt is nézd meg! |