Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A látszat csal - AXN, 18:45 |
Venom - Viasat3, 18:55 |
Az ártatlanság kora - TV4, 19:00 |
Bosszúvágy - Mozi+, 19:00 |
Nemzetbiztonság Bt. - Film+, 19:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Danny DeVito (80) |
Martin Scorsese (82) |
Stephen Root (73) |
William R. Moses (65) |
Sophie Marceau (58) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Az emberi százlábú |
Jocelyn Hudon |
2013-01-20 14:49.36 |
Már egyszer leírtam, hogy neked gondjaid vannak a szövegértelmezéssel!Hol van az leírva, hogy nem lehet ellenvéleményt írni?
Mégvalami: ez itt nem egy MJ fórum, ahonnan a nem MJ rajongókat ki lehet tiltani. Amúgy egy Elvis rajongónak eszébe sem jutna hasonló topikot nyitni (mármint "Aki szerint Elvis tehetségesebb volt MJ-nél"). Az ilyen idétlen kijelentésekre csak a fanatikus MJ rajongók képesek, akiknek Elvis ugyanolyan rivális, mint anno MJ-nek volt. |
2013-01-20 14:25.48 |
Ki mondta, hogy szeresd Elvist? Olvasd el mégegyszer, hogy mi a topik címe! |
2013-01-20 14:14.14 |
Mondod te, aki nem is ismered Elvist és tuti, hogy egy Elvis filmet sem láttál.
Nem ártana egy kicsit gondolkodnod! Szerinted melyik filmstúdió annyira barom, hogy akár egy centet is költene egy olyan főszereplőre, aki a tehetségtelen játékával tönkreteszi a filmet? Elvis még 1967-ben is a 7. legjobban kereső filmszínész volt Hollywoodban. |
2013-01-20 14:06.10 |
Látom, meglehetősen műveletlen vagy. Még sokat kell tanulnod! |
2013-01-18 18:53.49 |
Barátságos Bambi és KareszFaszi magvas hozzászólásai pedig világszínvonalra emelik a www.fimlkatalogus.hu-t. |
2013-01-18 18:11.05 |
Neked hatalmas gondjaid vannak a szövegértelmezéssel!
Röhej, hogy szerinted azért nem írok dicshimnuszokat MJ tehetségéről, mert nem tekintem férfinak és ki nem állhatom a az ágyékfogdosását. :D Figyelj, én a Beatlest sem kedvelem, de eszembe nem jutna olyat leírni, hogy egy közepes tehetségű zenekar volt, mert hülyeséget állítanék. Apropó Beatles! A „The Girls Is Mine“-t Paul McCartney-val énekelte duettben ill. a dalból készült videoklipben is együtt szerepelnek. MJ szeretett a kortárs nagy művészek hátán felkapaszkodni a csúcsra. Freddie Mercury-val (ő aztán igazi őstehetség) is szeretett volna duettet énekelni, de Freddie végül nem egyezett bele a dalok megjelenésébe. Elég meghallgatni a „There Must Be More To Life Than This“ –t: https://www.youtube.com/watch?v=qwfZVEHDq24 MJ egércincogása abszolút nevetségesen hat Freddie orgánuma mellett, pedig Freddie nagyon visszafogja magát. Prince-szel, a másik nagy riválissal is szeretett volna duettezni, de Prince sem akarta magát kiröhögtetni. Neki sem kellett MJ tollaival ékesíteni magát, Prince a nyolcvanas évek zenéjének egyik meghatározó alakja volt, hatalmas tehetséggel. Prince MJ-vel ellentétben nem celeb volt, hanem iagzi művész. |
2013-01-17 22:28.08 |
Te jöttél a 70 ezres bukaresti tömeggel, én erre hoztam pár adatot, hogy nem minden koncerten volt ennyi ember, mert ez az igazság. És ha már teltházat emlegetsz a History turné alatt Ljubljana-ban le kellett fújni a koncertet, mert nem fogytak a jegyek.
Én nem az adatok miatt tartom Elvist tehetségesebbnek MJ-nél , és nem azért mert Elvis MJ-vel ellentétben talpig férfi volt. Kezdetben MJ-t a Motown-nál „mini James Brown-nak” nevezték. Ez a jelző, az akkor 10-12 éves MJ-re nézve akár hízelgő is lehetett, hisz remekül tudta utánozni J. Brown színpadi mozgását. MJ ekkor még gyerek volt, egy gyerektől (hacsak nem csodagyerek) nem várható el, hogy valami korszakalkotót, valami eredetit produkáljon. Csakhogy MJ az élete végéig imitátor maradt. Egy megalomán imitátor, aki a sajátjaként tudta eladni azt, amit egy csapattal közösen alkotott. Megalomán imitátor, mert nemcsak más előadóktól lopta el azt, amiben azok kiemelkedők voltak. A „Beat It” videóklip a „West Side Story” imitációja, a „Thriller” videóklipet John Landis „Egy amerikai farkasember Londonban” c. filmje „motiválta” , a klip rendezője John Landis, aki a klip forgatókönyvét közösen írta MJ-vel, a „Smooth Criminal” videoklipen csak a vak nem látja Fred Astaire hatását, stb. . Létezik egy „In The Closet” 1992-es dal és videóklip is. Madonna ez időtájt már javában sokkolt az erotikus töltető videóklipjeivel. Eredetileg az „In The Closet”-ot Madonával énekelte volna MJ duettben, a kliphez is kikérte Madonna konzultációját, az Oscar-gálán is együtt mutatkoztak, utána Madonnát menesztette, az ötleteit persze ellopta, a duettből nem lett semmi, a videóklip pedig meg sem közelíti a Madonna féle erotikus videóklipeket. (Egyébként nem rajongok Madonnáert :D) A Jackson 5 egy Motown termék volt, később a The Jacksons, mint zenekar korántsem ért el akkora sikereket, mint amikor még Berry Gordy állt a kormánylapátnál, és MJ szólókarrierje mindaddig vesztegelt, amíg Quincy Jones nem nyúlt a hóna alá. A Thriller és a Bad korszak dalaiban tövig benne van Q. Jones, a zenei producer munkája. Miután MJ kirúgta Q. Jonest, hiába jött Teddy Riley, hiába voltak megaturnék, MJ későbbi dalai már nem érték el azt a sikert, ami a 80-as éveket jellemezte. 2001-ben, az Invincible album dalainál már annyi a társszerző, hogy MJ dalszerzői munkássága abszolút megkérdőjelezhető. 2001-től pedig semmi … |
2013-01-17 18:20.01 |
Hát idefigyelj öregem! Ha bárki is kijelenti, hogy MJ nagyobb Elvisnél (vagy akár fordítva) az tényekkel indokolja meg azt, amit állít, és ne olyan dumával, hogy „nekem nem jön be Elvis zenéje” . Ennek a szerencsétlen topiknak az a megnevezése, hogy „Akik szerint Jackson tehetségesebb volt Elvisnél”. A tehetségnek pedig semmi köze nincs ahhoz, hogy valaki kit kedvel vagy kit nem. Van aki Fekete Pákót is kedveli, pedig ő aztán híján van mindannak, ami tehetségnek nevezhető.
Megnyugodhatsz, én sem akarom Elvist rád erőltetni, arról sem akarlak meggyőzni, hogy Elvis tehetségesebb volt MJ-nél, de ha te valós érvek nélkül kijelentheted, hogy MJ tehetségesebb volt Elvisnél, akkor nekem is van jogom leírni az ellenkezőjét, és én meg is tudom indokolni azt, amit kettőjükről gondolok. És nem olyanokat írtam, hogy ki nem állhatom MJ ágyékfogdosós mozdulatait, hányingerem támad a transzvesztita kinézetétől, mert ennek sincs semmi köze a tehetséghez! |
2013-01-16 22:34.15 |
És még egy MJ-s giccsparádé. 1999. München, MJ and Friends jótékonységi koncert. A koncert végén a színpadon megjelenik egy tank, MJ gyerekekkel körülvéve (ugyan mi mással, mint gyerekekkel!), a tankból kiszáll egy katona, aki egy virágot tartó gyerek előtt térdre hullik, happy end ...... Ez a tömény giccs! Ez annyira csöpögős, hogy ezt túlszárnyalni valóban nehéz. |
2013-01-16 22:17.05 |
Méghogy Elvis csöpögős!?! Neked tényleg gőződ sincs Elvisről! Te soha nem hallottad Elvist gospelt, bluest, de még rock and rollt sem énekelni, különben ilyen baromságot nem írtál volna. Elvis a romantikus dalokat is úgy adta elő, hogy azok egyáltalán nem voltak giccsesek.
MJ csöpögött a giccstől, amikor a You are not alone-t énekelte, a dalból készült videóklipben teljesen pedig úgy néz ki mint egy nőimitátor :D :D. De az is egy komplett giccsparadé, amikor a koncerteken a J5-Medley végén imitált sírásra fakad :D :D . |
2013-01-15 20:51.41 |
Igen, Elvis mozdulatai a színpadon abszolút ösztönösek voltak, nem előre megszerkesztett koreográfia. És nemcsak ösztönösek voltak ezek a mozdulatok, hanem abszolút eredetiek is. Elvis jellegzetes csípőmozgása anno forradalmian új dolog volt a színpadon. De az sem egy szokványos jelenség volt, amikor Elvis a hetvenes években karate elemekkel ötvözte a színpadi mozgását. Sőt, Elvisnek még látványos tánclépés vagy koregráfia sem kellett ahhoz, hogy lázba hozza a közönséget, mint pl. az Aloha From Hawaii-ban a „Fever”-nél: https://www.youtube.com/watch?v=zmyhIwZG_-M Ez az, amit én előadóművészetnek nevezek!
MJ viszont egy tudatosan megszerkesztett koreográfiára mozgott. Én azért sem nevezem MJ koregráfiáit ill. tánclépéseit egyedinek, mert MJ tánclépéseiben nyomon követhetők azok az elemek, amelyeket Elvisnél, James Brownál, Fred Astaire-nél és még sok más előadóművésznél már korábban láttunk. Ezekből csinált MJ egy egyveleget, amit azok, akik nem ismerik a fent említett előadóművészeket, MJ érdemének könyvelnek el. És én ezt nevezem lopásnak vagy akár plágiumnak is nevezhetem. Még valami. MJ esetében különbséget kell tenni az között, amit a videóklipekben és koncertfelvételeken látunk. Ez kb. akkora különbség, mint a színházi előadás és a film közti. Vagyis a videóklipek stúdióban készülnek, lehetőség van egy-egy jelenet többszöri felvételére, ezeket tetszőlegesen meg lehet vágni, a zene mindenképp playback, stb. és mindenképp benne van a rendező és egy komplett stáb munkája és ezért az érdem nem tulajdonítható csupán egy ember,jelen esetben MJ-nek. MJ koncertfelvételein pedig azt látom, hogy van ugyan néhány jellegzetes tánclépés, ilyenkor ha nem épp playback volt, akkor a vokálosok énekeltek, de MJ a koncertek jelentős részét azzal töltötte, hogy ide-oda futkározott a színpadon. |
2013-01-14 21:03.06 |
Én nem a Jailhouse Rock és a TDCAU üzenetéről írtam!
Én azokat az elemeket említettem, amelyeket MJ ellopott Elvistől, pl. az asztal tetején való táncolást! Ismerem MJ-t annyira, hogy összetudjam hasonlítani Elvis-szel, különben nem írtam volna sem véleményt, sem krirtikát. |
2013-01-14 20:56.58 |
Hány Elvis albumot hallgattál meg? Ha ismernéd Elvis albumait, és ha tudnád, hogy Elvis abszolút maximalista volt, akkor nem kételkednél Elvis albumainak minőségében.
Elvis is mozgott a színpadon! És nemcsak az ötvenes években, de még a hetvenes években is, mégsem használt playback-et! Ajánlom nézz meg néhány Elvis koncertvideót! |
2013-01-14 20:36.31 |
Volt itt korábban egy vita arról, hogy Bill Haley „Rock Around The Clock“ vagy Elvis „That´s All Right” c. dala az első rock and rollként jegyzett dal. Meddő vita! Ezen a zenetörténészek is vitatkoznak a mai napig. Sőt egyes zenetörténészek teljesen más dalokat tartanak az első rock and roll dalnak, pl. Fats Domino „The Fat Man” 1949-es, Goree Carter „Rock Awhile” szintén 1949-es dalát, stb. . Mivel a rock and roll létrejöttét egy hosszas fejlődéstörténet előzte meg , melynek gyökerei a múlt század elejéig nyúlnak, szinte lehetetlen egyértelműen meghatározni, hogy melyik is az első rock and roll dal.
Egy dolog azonban vitathatatlan, Elvis „That´s All Right” c. dala az első hivatalosan jegyzett rockabilly dal. Bár egyesek itt is Bill Haley „Rock Around The Clock“-ját emlegetik. De a rockabilly egyik alapeleme a country zene. Ha meghallgatjuk a két dalt, egyértelmű, hogy Elvis „That´s All Right”-ja az a dal, amely joggal nevezhető rockabilly-nek. A „Rock Around The Clock“ nem az. A rockabilly pedig a rock and roll egyik legkorábbi stílusváltozata. És bizony, Elvis nem rock and roll énekesként kezdte a pályafutását, hanem rockabilly énekesként. Persze később Elvis is énekelt rock and rollt, de Elvis ezeket a dalokat is sajátos előadásmódban adta elő. Pont ez a sajátos, semmilyen más előadóhoz nem hasonlítható előadásmód volt az, ami Elvist egyedivé, és utánozhatatlanná tette. Elvist sokan tévesen csak a rock and roll-al azonosítják. Pedig Elvis ugyanúgy otthon volt a blues-ban, a country-ban, a popzenében és a gospelben is. A három Grammy-díját gospelkategóriában kapta. A különböző zenei stílus Elvisnél már az ötvenes években is megvolt, pl. volt gospel („Piece In The Valley”) , volt a "One Night With You", ami inkább nevezhető bluesrocknak, mint rock and rollnak. Elvis Hound Dog c. dala pedig az első crossover sláger volt a könnyűzene történetében. |
2013-01-14 19:09.27 |
Érdemes összehasonlítani a Jailhouse Rock c. film azonos című betétdalából készült "videót" is: https://www.youtube.com/watch?v=PKVb1066OPo
MJ „They Don´t Care About Us“ börtönverziós videóklipjével. Ha csak az asztalon való táncolást veszem figyelembe, Elvis hatása MJ-re itt is egyértelmű! És lehetne sorolni, hogy mi mindent koppintott le MJ Elvistől…… Véleményem szerint MJ egy közepes tehetségű előadóművész volt. MJ-nél kétségkívül nagyobb volt az imázs, mint maga a művészet! MJ abban volt nagyon jó, hogy más előadóművészektől leutánozta mindazt, amiben azok kiemelkedőek voltak. MJ számára Elvis nemcsak példakép volt, hanem mindenek előtt rivális. Erre is sok minden utal. Csak egy példa: a Conrad Murray perben lejátszottak egy hangfelvételt, amelyben MJ pár hónappal a halála előtt azt mondja, hogy azért akarja a londoni koncerteket, hogy annak bevételéből gyerekkórházat csináljon, stb. , és elhangzik az ominózus mondat, hogy „ilyet sem Elvis, sem a Beatles nem csinált“. A Beatles is MJ riválisa volt, de míg MJ feldolgozta a Beatles „Come Together“ c. dalát, Elvis dalok feldolgozására már nem merészkedett. Röhej is lett volna, mert hiába énekelt ki MJ négy oktávot, az énekhangjából hiányzott az erő, és bár Elvis hangterjedelme csupán két és fél oktávot tett ki, Elvis énekhangja ezernyi árnyalatban szólt. |
2013-01-13 21:35.16 |
Kétségtelen, hogy rock and roll az ötvenes évek Amerikájában rebellis műfajnak számított. Míg a fiatalság körében hatalmas sikere volt, Amerika konzervatív fele mindent megtett annak érdekében, hogy eltemesse a műfajt, mert erkölcstelennek minősítette.
De a hozzászólásod némi kiegésztésre szorul. Chuck Berry a hatvanas évek elején talán megúszhatta volna fetételes szabadságvesztéssel, és persze az ellene 1959-ben emelt vád (The White-Slave Traffic Act) hátterében a faji diszkrimináció is szerepet játszott, csakhogy Chuck Berry visszaeső bűnösnek számított. Korábban, 1944-ben tíz év börtönbüntetésre ítélték fegyveres rablás miatt. Ennek egy részét leülte, jó magaviseletért korábban szabadult. Jerry Lee Lewis esetében nem csupán az volt a gond, hogy a 13 éves unokahúgát vette feleségül. J.L. Lewis bigámista is volt. A második feleségét kb. egy hónappal korábban feleségül vette, mintsem az előző házasságában kimondták volna a válást. Bár Johnny Cash gyakran került összeütközésbe a törvénnyel, nem ült éveket börtönben. Mindössze fogházban töltött hét alkalommal egy-egy éjszakát. Buddy Holly-ék tragédiája nagy veszteség volt a rock and roll történetében. Az összeesküvéselméletek pedig mindig érdekesebbek, mint a puszta tények, de B. Holly-ék repülőgépe hatalmas hóviharba keveredett. Elvis megtehette volna, hogy a többi sztárokhoz hasonlóan alternatív katonai szolgálatot teljesítsen, így ő is rendszeresen felléphetett volna az amerikai hadsereg bázisain és szórakoztathatta volna a katonákat. Elvis önszántából döntött a tényleges katonai szolgálat mellett. Az USA-ban nem véletlenül nevezik Elvist a hidegháború veteránjának. Elvist politikai érdekből küldték katonai szolgálatra az NSZK-ba. |
2013-01-09 21:36.40 |
Itt, a filmkatalógusban felsorolt Elvis filmek listája nem teljes. 1969-ben volt még a Charro! c. western és a Change of Habit c. film is. |
2013-01-08 19:02.21 |
Ma lenne 78 éves. Béke poraira, de Isten éltesse őt ott, ahol most van! |
2013-01-04 18:10.21 |
MJ-t nem a szakma kiáltotta ki a pop királyának, hanem Liz Taylor, a barát nevezte őt így előszőr, pontosabban felolvasta azt a szöveget, amit MJ megírt, és amit korábban Quincy Jones elutasított felolvasni a nyilvánosság előtt.
Elvis tényleg nem volt zeneszerző, mégis stílust teremtett. A „That´s All Right (Mama)“ eredetileg Artur „Big Boy“ Crudup által 1946-ban megjelent rhythm and blues stílusban előadott dal volt. Ebből csinált Elvis 1954-ben rockabilly stílusban előadott dalt. Mi ez, ha nem stílusteremtés? MJ zeneszerző is volt, ez igaz. Csakhogy MJ lemezen megjelent dalait a hangmérnökök a keverőpultokon keverték ki, tehát abban, amit a lemezeken hallunk benne van a hangmérnökök munkája és kreativitása is. Az ötvenes években a lemezfelvételek nem így történtek. Elvis lemezfelvételei ebben az időszakban , sőt még a hatvanas években is kivétel nélkül a zenekar és Elvis egy időben történő élő előadása alapján készültek. Elvis csak a hetvenes évek elején tért át arra a módszerre, hogy az előzőleg felvett zenei alapra énekelte fel a dalokat. De ezeket sem Bruce Swedien keverte ki végleges formára. Igen, MJ valóban lenyomott 123 koncertet a Bad turné alatt, de nem egy évig tartott a Bad turné, hanem kettő. Az is igaz, hogy volt Wembley is, de pl. a római Stadio Flamino kapacitása 32 ezer néző, a Los Angeles Sportsarena kapacitása 16 ezer, a Louisville-i Freedom Home-é 19,2 ezer, stb., A Bukaresti 70 ezer néző is igaz, de a Dangerous turnén volt Ludwigshafen Southwest Stadiun 32 ezer nézővel, Madrid Vincent Calderon Stadion 40 ezerrel, Koppenhága Gentofte Stadion 30 ezer nézővel is, stb.. Te se röhögtesd ki magad „öregem“ ! (ha már ezeket a szavakat használtad) Nem mindenki playbackelt a kilencvenes években, és manapság sem mindenki playbackel. Pl. tavaly nyáron voltam Elton John koncerten, és Elton is végig előben énekelt. Ja, hogy MJ táncolt is? Akkor most mi volt táncos vagy énekes? A tánc és az élő éneklés egyszerre még Madonnának sem megy, pedig sokkal jobb kondiban van, mint MJ volt. Elvis utolsó koncertje 1977. június 26-án volt, vagyis nem egész két hónappal a halála előtt. Elvis utolsó, új dalokat tartalmazó albuma 1977. július 19-én jelent meg, nem egész egy hónappal a halála előtt. MJ utolsó, új dalokat tartalmazó albuma 2001. október 30-án jelent meg (ezután már csak válogatásalbumok ill. a Thriller 25 volt, és az utolsó koncertje 2001. szeptember 10-én volt. Tehát míg Elvis életének szinte utolsó pillanatáig aktív volt, MJ nyolc éven keresztül nem csinált semmit. Olyannira nem, hogy a poszthumusz ‚Michael“ albumot a lemezkiadó kénytelen volt más előadók közreműködésével „feljavítani“. Ha tudnád, hogy Elvis minden évben minimum egy új albumot kiadott, akkor nem kételkednél abban, amit az arany- és a platinalemezekről írtam. Ajánlom nézz utána a tényeknek! |
2013-01-03 21:33.58 |
Ez a topik eleve baromság, de az még baromibb, amikor egyesek olyanokat írnak, hogy nem ismerik Elvist, de szerintük MJ nagyobb volt mint Elvis.
Elvisnek hétszer annyi arany- és ötször annyi platinalemeze van mint MJ-nek, holott Elvis énekesi pályafutása feleannyi ideig tartott mint MJ-jé. Elvis stílust teremtett, az első hivatalos jegyzett, lemezen megjelent rockabilly dal Elvis „That´s Allright” c. dala. És nemcsak zenei stílust! A rock and roll fénykorában milliók utánozták Elvis frizuráját, öltözködését. MJ ugyan a pop királyának hívatta magát, de a popzenét nem MJ találta fel. És vajon ki utánozta MJ törpésített orrát, hány normális férfi ragasztott műszempillát vagy festette vörösre a száját? Elvis 1976-ban 122 koncertet adott, MJ a két évig tartó a History turnén 82 koncertet. Elvis minden koncerten élőben énekelt. MJ már a Bad turnén is használt playbacket, a History turnéról már nem is beszélve, az teljesen playback volt. Elvis 1975. december 31-én Pontiac-ban 62,5 ezer néző előtt koncertezett. 12 évvel később MJ a Bad Tour-t Tokióban a Korakuen Stadionban 42 ezer néző előtt kezdte. És lehetne még sorolni ………………….. |
2011-04-12 13:47.35 |
Isten éltessen, Andy!!!! |
2011-04-07 08:01.52 |
Happy Birthday, Russell! |
2010-01-25 16:50.20 |
Megnyugtatlak, nem szokásom hüpizni.
"Nem mellékesen ilyenkor mindig kiváncsi leszek,ugyan mit is tudsz tenni az ember ellen?))" - bunkókkal nem foglalkozom, részemről a téma lezárva. |
2010-01-25 16:25.18 |
Én a véleményemet írtam le,de ezt a kioktató hangnemet tartsd meg magadnak, vagy azoknak, akik vevők rá. |
2010-01-25 16:08.53 |
A Zongoristán kívül Brody mit tud felmutatni? Cage-től nem egy pocsék alakítást láttam már. Nekem Caine sem igazán jön be, de ha már a zsidó témát kezdted, Caine zsidó. És igenis az Oscarra jelölt filmek nagy része vagy zsidó produkció, vagy zsidó rendezés, és Andynek kubaiként esélye sincs bekerülni ilyen filmekbe, mert a szerepeket a zsidók egymásközt osztogatják.
Megjegyzés: nem zsidózni akarok,senkit nem akarok megbántani, de ezt nem tudtam másként kifejezni. |
2010-01-25 15:43.40 |
Brody, Cage, Caine, Daniel-Day Lewis mennyivel jobb színészek, mint Andy? |
2010-01-25 15:27.32 |
Mellesleg a Lee-t alakító Jamie Bamber is nagyon jó színész. Egyébként a sorozat egyik nagy pozitívuma az is, hogy még a kisebb szerepekben is nagyon jó alakításokat láthatunk, minden szereplő a maximumot nyújtja. |
2010-01-25 15:18.23 |
Persze hogy gyengébb a film, de egy sorozatban több idő jut mind a történet, mind a karakterek kibontakozására. Ettől függetlenül maga film megérdemli az ötöst. |
2010-01-25 15:07.03 |
Nekem Lee Adama Baltar után a második nagy kedvencem, viszont az apját ki nem állhattam. |
2010-01-25 15:03.48 |
Az olyan filmeket, mint a A legendás trombitás, Garcia Lorca eltűnése, Az elíziumi mezőkről jött férfi, bármilyen jók is, nem jelölik Oscarra, mert nem melegekről, nem holokausztról szól. |