Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Babylon - SuperTV2, 22:25 |
A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső - Film Café, 22:45 |
Amerikai gengszter - RTL Három, 22:55 |
Kémjátszma - Film+, 23:30 |
A mexikói - Paramount Network, 23:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
J. K. Simmons (70) |
Imelda Staunton (69) |
Joely Richardson (60) |
Nina Dobrev (36) |
Patrick Sabongui (50) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Szerinted mi a legidegesítőbb magyar szó? |
Donald Trump - Vélemények |
Narvik - Vélemények |
A komédia királya - Vélemények |
Minden, mindenhol, mindenkor - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Éjszakai ég |
Jason Statham |
2014-03-08 14:10.50 |
Oldboy (2013)
Vegyesek az érzelmeim a filmmel kapcsolatban,hiszen technikailag közel hibátlan (remek zene,remek operatőri munka),a színészek is nagyszerűen teljesítenek,viszont a sztori fordulatai ugyan azok,mint az eredetiben és emellett akadnak logikai bakik és rendkívül elnagyolt,elkapkodott szálak is.Gondolom ez a vágás miatt lehet,ha jól emlékszem Spike Lee panaszkodott is,hogy nem az ő verziója került vászonra a tengerentúlon,hanem a producereké. A lényeg az,hogy gondolkodom még,hogy 3-s legyen vagy 4-s,de összességében ezt tényleg nem nevezném rossznak,szerintem túlzás az a negatív visszhang,amit kapott ez a remake. |
2014-03-08 12:18.39 |
Al Simmons neve szerintem nem sok mindenkinek mond valamit, de hogyha azt írom, hogy Spawn, talán még akkor is csak értetlenül vakarja a fejét a legtöbb olvasó. Pedig a tengerentúlon nagy népszerűségnek örvend Todd McFarlane hőse, sőt, néhány száma a képregénynek hazánkban is megjelent a '90-s évek közepe tájékán. De hogy tovább fokozzam az izgalmakat, '97-ben Hollywood is lecsapott Spawn-ra, és a New Line Cinema próbált egy látványos akcióparádét kihozni a pokolból visszatérő igazságosztó főszereplésével.
Történetünk hőse a CIA legprofibb bérgyilkosa, Al Simmons, akit felettesei elárulnak és megölnek. Azonban 5 év múlva "feltámad" (előtte még alkut köt Malebolgia-val, a pokol urával) és bosszút esküszik mindazok ellen, akik a biztos halálba küldték. Nagy vonalakban ennyi lenne a sztori, bár tartalmaz még egy elég kacifántos "összeesküvéses, mindenki mindenkit átver" szálat, de ez annyira erőltetett és izzadságszagú, hogy jobb nem is beszélni róla. Kár, hogy a karakterek terén is hasonló a helyzet, hiszen a film alapjául szolgáló képregény tömve van jól megírt figurákkal, akik között még a feszültség is izzik. Itt ezeket sikerült kihajítani az ablakon és helyettük kapunk két dimenziós sablonalakokat, akik még az első blikkre érdekesen hangzó problémáikat is vérlázítóan gyenge módon simítják el. Még szerencse, hogy a viszonylag jó színészi játék ment valamennyit a helyzeten. A főszereplőt alakító Michael Jai White egész szimpatikusan adja elő a forgatókönyvírók által kissé megtépázott szerepét, ez ugyanígy igaz John Leguizamo-ra is, aki néhány egész pofás beszólást is elejt a Bohóc bőrébe bújva. És megérkeztünk a film látványvilágához, ami két okból érdekes. Az első az, hogy a rendező a Spawn előtt vizuális effekteken dolgozott, olyan mozik trükkjeit alkotta meg többedmagával, mint például A mélység titka, vagy a Terminátor 2. Itt tárul elénk a másik érdekesség, hogy mindezek ellenére a Spawn rendkívül gyenge látvány terén. Először is a CGI effektek láttán mérgelődhetünk, bár azt meg kell hagyni, a címszereplőt néha sikerült egész jól életre kelteni a segítségével. Viszont a maszkok egész igényesek, de hát ez nem is csoda, hiszen a KNB trükkcsapat emberei dolgoztak rajta, név szerint Robert Kurtzman, Howard Berger és Greg Nicotero. Ők meg is érdemelték a pénzt munkájukért, kár, hogy egyéb területeken nem sikerült ilyen acélosra a film. Sajnos még az akciójelenetek is elég fapadosak, pedig van belőlük egy pár, de nagyon rövidek és némely a koreográfiát tekintve kész katasztrófa. Azért a helyzeten valamicskét ment Graeme Revell nagyszerű aláfestőzenéje, plusz a betétdalok is nagyon emlékezetesek. Így ha már két tenyerünk közé temetjük arcunk a látottak miatt, legalább kellemes muzsikákat hallgathatunk. Szomorú, hogy egy remek képregényből egy ilyen gagyi adaptációt sikerült kihozni, pedig minden adott volt egy nagyszerű horrorisztikus akciófilmhez, egyedül a forgatókönyvön kellett volna még dolgozni és a CGI animációkon csiszolni. De ez már ilyen lett. Azért kissé negatív irányokba elhajló írásom ne szegje kedvét senkinek, mert azért nem egy vészesen rossz ipari szemét ez, sőt, bevallom, én annak idején szerettem is, de azért így újranézve már nem okozott olyan felhőtlen szórakozást, mint bemutatása idején. Jó indulatomnak és a kellemes nosztalgiafaktornak köszönhetően azért megérdemel egy erős közepest. |
2014-03-07 18:47.09 |
[link] |
2014-03-07 18:43.05 |
This Is The End? |
2014-03-07 18:25.23 |
Véleményem az Elveszett fiúk című horror-vígjátékról:
[link] |
2014-03-07 18:19.58 |
Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek vannak olyan kedvenc filmjei, melyeket legelőször gyerekkorában látott, majd évekkel később, érettebb fejjel még mindig ugyanolyan lelkesedéssel ült le eléjük. Számomra több ilyen alkotás is van, például John Carpenter klasszikusa A dolog, de ott van még Robert Zemeckis zseniális Vissza a jövőbe-trilógiája is (hogy ne csak horrort említsek). De ugye ott vannak azok a mozik is, melyeket zsenge ifjúkorunkban imádtunk, viszont később már nem érték el azt a hatást, mint először, nálam ilyen például a Spawn.
Joel Schumacher 1987-ben bemutatott alkotása, Az elveszett fiúk szerencsére az előbbi kategóriába tartozik, egy igazi nosztalgikus horror-vígjáték, ami ha nem is nyújt olyan élményt, mint anno, még mindig rendkívül szórakoztató és szerethető. A történet egy elvált anyukáról és két fiáról szól, akik a nagyvárosi élet elől egy kaliforniai kisvárosba költöznek a hóbortos nagypapához. Ez ugye annyira nem tetszik a két srácnak, hiszen egy ismeretlen környezetbe kell beilleszkedniük. Ez kis idő múlva az idősebbik tesónak, Michaelnek sikerül is, beáll a helyi vagány motorosbandába (egy dekoratív lányka miatt), azonban hamarosan kiderül, a suhancok vámpírok és szeretnék az új tagjukat is mihamarabb az éjszaka teremtményévé változtatni. Az öcs nem is tétovázik sokat, segítséget kér a helyi képregényboltban dolgozó tinédzser Frog tesóktól (akik elvileg profi vérszopó vadászok), és együttes erővel próbálják kicsinálni a városkát terrorizáló szörnyeket és megmenteni Michaelt. Már a sztori ismertetéséből kiderül, ez nem egy elképesztően félelmetes, vérben és belekben tocsogó horror, hanem egy jóval lazább hangulatú, majdhogynem ifjúsági kalandfilm, de ezzel nincs nagy baj. Mégpedig azért, mert a végtelenül egyszerű cselekmény jó tempóban halad, egy perc üresjárat nincs a játékidő alatt. Emellett pedig a karakterek is rendkívül szimpatikus figurák, kezdve a testvérpártól, akiket Corey Haim és Jason Patrick alakít. De itt vannak még a Frog fiúk is, Corey Feldman (az egyik kedvenc gyerekszínészem a '80-s évekből) és Jamison Newlander megformálásában, ők is okozhatnak néhány vicces pillanatot, hiszen elmondásuk szerint tökös vámpírvadászok, de mikor élesben megy az akció, még ők is becsinálnak kissé. A motorosbanda fejét alakító Kiefer Sutherland-ról sem szabad megfeledkezni, mivel igencsak emlékezetes alakítást nyújt, élvezet nézni játékát. De ami miatt igazán szeretem ezt a filmet, az a remek hangulata. A fülbemászó betétdalok, a jól eltalált helyszínek és a pazar, mindenfajta erőlködést és izzadságot nélkülöző humor együtt nagyszerű egyveleget alkotnak és sajnos ezek a mai alkotásokban már nagyon ritkán lelhetőek fel. Itt azonban az összes hozzávaló patika-mérleggel lett kiszámítva, így a szórakozás garantált. De mielőtt a szemellenzőm meggátolná, hogy tudomást vegyek a negatívumokról, gyorsan ezekről is szót ejtenék. Ugye azt már említettem, hogy ez nem egy kőkemény mészárlós darab, de azért elbírt volna picikét több véres képsort. Bár, az a kevés, ami van, kiváló, ahogy a maszkmesteri munkák is, meglehetősen látványosan lettek megvalósítva a vámpírok, de sajnos őket sem láthatjuk olyan sokszor a teljes valójukban. A legnagyobb szívfájdalmam mégis a finálé, amit picikét elkapkodtak a készítők, én legalábbis elnéztem volna még a harcot a vérszívókkal. Sebaj, az összkép így is egy nagyszerű, nosztalgikus alkotást mutat, ami tele van kiváló színészekkel, jó poénokkal, szenzációs zenékkel és minőségi látvánnyal. Akik valamilyen oknál fogva lemaradtak volna róla, mindenképp pótolják, különösképp ha szeretik a '80-s évek hangulatát, itt az egyenesen belerobban a néző arcába! |
2014-03-06 22:18.15 |
Engem egyáltalán nem fognak zavarni az eltérések,hiszen nem ismerem a képregényt,de így is rajongok az első epizódért.Ettől elvárom,hogy hozza annak a szintjét,tehát legyen ultra brutális,a színészek emlékezetesek legyenek karaktereikben és az sem árt,ha ütős egysorosokat is elejtenek majd.
Ha ezeket megkapom,elégedetten jövök majd ki a vetítőteremből:) |
2014-03-06 22:14.15 |
Itt a trailer alatt futó muzsika,nem csípem a dubsteppet,de ez tetszik:)
http://www.youtube.com/watch?v=HSNwXF8YWdc |
2014-03-06 22:12.43 |
Én is örülnék neki,hiánypótló cucc lenne egy,az elsőhöz hasonló vértől lucskos,fekete humortól bűzlő erőszakorgia a mozikban,plusz Rodrigueznek se ártana a siker:) |
2014-03-06 22:06.21 |
Sin City-A Dame to Kill For Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=l8PV4M5HBmc Ütősnek tűnik így első blikkre,de azért kicsit tarok is tőle,mert Rodriguez manapság eléggé elzüllött (Machete Kills,From Dusk Till Dawn-TV sorozat),de hátha.Mindenesetre a látvánnyal nem igen lesz gond,a színészek is jól csengő nevek és a szkriptet maga Frank Miller körmölte le.Az biztos,hogy moziban nézős lesz számomra:) |
2014-03-06 22:03.00 |
Itt az előzetes:
http://www.youtube.com/watch?v=l8PV4M5HBmc Remélem nem olyan minőségben készítette el ezt a folytatást Rodriguez,mint a Machete Kills-t.Sebaj,így elsőre jónak tűnik,a színészgárda nem piskóta és a forgatókönyv biztos kezek alatt íródott (Frank Miller),úgyhogy én bizakodok. |
2014-03-05 13:56.54 |
Odabasz,én már most imádom a filmet,az előzetes eleje a naplementével és a tipikus Bay-re jellemző beállításokkal pedig nagyszerű.A látvánnyal meg nem lesz baj:) |
2014-03-05 13:55.10 |
Transformes: Age of Extinction Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=dYDGqmxMZFI Engem már a Super Bowl előzetes is megvett,de ettől végleg elszállt az agyam!Brutális látványorgia lesz ez,a szokásos Bay-es beállításokból sem lesz hiány (naplemente,lassítások,de ezeket imádom) és Marky Mark főszerepben!Agyatlan baromság lesz,ebben biztos vagyok,de én már most imádom:) |
2014-03-01 11:30.31 |
Hát,engem elszórakoztatott a maga módján,bár az első 50 percen nagyon nehezen estem túl,de a végjáték kárpótolt az akvárium-fejű robot Hitlerrel és a Náci űrhajóval:D |
2014-03-01 11:01.03 |
Nazis at the Center of the Earth
Csodálatos Asylum-agymenés,természetesen 1*! |
2014-02-25 20:23.19 |
Hú,apám,elég ütős az új Godzilla trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=vIu85WQTPRc Azt kifejezetten érdekesnek tartom,hogy az első Godzi film 1954-ben készült,itt az előzetesben meg mondanak valami olyasmit,hogy '54-ben akarták elpusztítani,tehát még az is lehet,összekötik a klasszikussal.Na,mindegy,majd a filmből kiderül,én nagyon várom,tuti moziban nézős. |
2014-02-24 21:33.06 |
Most elővettem a sulis harc alatt szóló muzsikát,mert arra nem igazán emlékeztem,most már tudom miért:)
Ritka rossz tétel,egymásra dobált hangokkal,semmi kohézió nincs benne,ahogy az egész score-ba se.Mondjuk engem annyira film alatt nem idegesített,de így önmagában nem nagy eresztés,bár azért annyira rossznak nem nevezném,inkább csak átlagosnak. |
2014-02-24 21:12.51 |
Gondolom bivalyerős 5*:D |
2014-02-24 21:12.28 |
Engem nem nyűgözött le,szerintem egy katyvasz lett,amibe hiába lett beleépítve Danny Elfman remek főtémája,így se sikerült valami emlékezeteset alkotni vele. |
2014-02-24 15:23.23 |
Rust Cohle megformálása miatt jár neki az 5*! |
2014-02-24 15:11.35 |
Kíváncsi vagyok,mit alkot majd itt Zimmer,mivel a DC-s mozikhoz baromi jó aláfestést írt (Batman-trilógia,Acélember)de ez a Pókember darab jóval lazább és pörgősebb dallamokat kívánna meg.Az biztos,hogy számomra Horner kissé összeszedetlen muzsikája után nem lesz nehéz Hans barátunk zenéjét megkedvelni,de azért nem bocsátkoznék előzetes találgatásokba,majd kiderül.Ahogy az is,hogy milyen lesz maga film,mivel az első rész egy vasárnap esti matinénak tökéletesen megfelelt,itt viszont nagyon úgy látszik,hogy egy sokkal epikusabb alkotáshoz lesz szerencsénk,ezért jó lenne,ha a rendező az előzményben elkövetett hibáit (néhány hatásvadász képsor,logikai buktatók)itt nem ismételné meg. |
2014-02-22 16:10.34 |
Erre az esős napra tökéletes szórakozást nyújtott számomra ez a korai Bay-mozi (amit kb. már vagy 10-szer láttam) és most hogy hallgatom a zenéjét,újra kedvet kaptam hozzá,pedig csak 5 perccel ezelőtt lett vége:)
http://www.youtube.com/watch?v=zZdXkl-1olk Egy kis pihenés után lehet előveszem a 2. részt,kár,hogy annak már nem Mancini felelt az aláfestéséért. |
2014-02-19 17:42.34 |
A rendező személye,a színészgárda és most ez az előzetes...,így összességében sikerült meggyőzniük arról,hogy megnézzem a filmet moziban:) |
2014-02-17 20:36.22 |
Boldog Születésnapot kívánok neki,remélem a sok Transformers-mozi mellé befér majd még egy Bad Boys 3.! |
2014-02-16 19:54.14 |
Az idősebb Johns a 22 évente sötétségben odakozmált Cola Hauser karakterének az apja. |
2014-02-16 19:48.27 |
Ha nem csal az emlékezetem, két éve hallottam először a Nurse című horrormoziról, azt hiszem akkor jöttek ki róla elég érdekes poszterek. Már ekkor felkeltette az érdeklődésemet a nappal nővérként, éjszaka sorozatgyilkosként dolgozó nővérke története, de ezek után még jó ideig kellett várnom arra, hogy megtekinthessem a filmet, mivel elég sokáig tologatta a bemutatót a gyártó stúdió. Mire befutott az első előzetes, már majdnem megfeledkeztem a moziról, szerencsére azonban újra eszembe jutott és ismét elkezdett érdekelni a dolog, sőt, már abban a hitben ringattam magam, hogy "ez biztos jó lesz". Kár volt, mert csalódnom kellett, bár ha belegondolok, megint én voltam a hülye, hogy egy olyan alkotást vártam, amit a Hegylakó 4. és a The Day rendezője, Douglas Aarniokoski dirigált le
Főszereplőnk Abby Russel, aki nővérként keresi a kenyerét, de éjszaka levedli munkaruháját, feszes bőrszerkóba bújik és vadászni kezd. Mégpedig férfiakra, akik megcsalják feleségüket. Már ebből leszűrhető, hogy Abby nem egy épelméjű nőszemély, de környezetében ezt senki nem veszi észre. Legalábbis addig, amíg a kórházba meg nem érkezik egy új nővér, Danni, aki megtetszik Abby-nak és ezért szeretne elég szorosan összebarátkozni a fiatal lánnyal. Ez azonban nem jön össze, így hát Abby megpróbál mindent elkövetni, hogy romba döntse Danni életét, még a gyilkosságoktól sem riad vissza. A sztori egy jól ismert thriller klisére épül, tehát adott egy elmebeteg karakter, akinek nem sikerül maga köré csavarnia valakit és ezért begurul, majd azon lesz, hogy jól móresre tanítsa a szerencsétlent. Ezzel nem is lenne baj, hiszen egy ilyen alapra simán rá lehetett volna építeni egy szexi, erotikától fűtött vérgőzös thrillert, ehhez nem kellett volna más, csak egy kis kreativitás és tehetség. Az előbbi megvolt az alkotókban, szerintem egész jó volt ez a gyilkos nővérkés ötlet, a baj ott van, hogy ebből egy elképesztően idióta, izzadságszagú szenvedést sikerült kihoznia a készítőknek. Először is az szomorított el, hogy nagyon kevés véres jelenettel találkozhatunk, pedig a marketing pont erre épült, érdemes megnézni a posztereket, melyeken a főszereplőnő feszít csurom véresen és pucéran. Ehhez képest egy valamire való darabolás akad a játékidő alatt, az nem is lenne rossz, sőt, már-már torture porn-ba csapna át, de rövid terjedelme megakadályozza ebben. Aztán itt a film erotikus vonulata, ami szintén nagyon gyenge. Hiába vetkőzik le többször is teljesen meztelenre a gonosz nővérke, a pozitív főhősnőt is szívesen láttam volna alul öltözötten, de bezzeg őt csak zuhanyozni láthatjuk, mégpedig hátulról. Így azért nem az igazi! De mindezek felett szemet hunytam volna, ha cselekmény végig pörög és még feszültséggel is szolgál, ám ez sem teljesült. Az alighogy másfél órás játékidő alatt számtalan üresjárat található és emellett izgalmas képsorokból is hiányt szenvedünk. Bezzeg erőltetett jelenetek szép számmal akadnak, ahogy logikai buktatók is! Például a gyilkos nővérke múltját bemutató flashback-ek bűzlenek az izzadságszagtól és még hatásvadászok is. Ennél zavaróbbak a teljesen irreális cselekedetek a karakterek részéről, kedvencem az volt, mikor a két ellentétes oldalon álló leányzó összebunyózott a kórházban a fináléban és az ott dolgozók rájuk se hederítettek. Később beköszöntek azért a rendőrök, de ők is úgy viselkedtek, mintha a Rendőrakadémia című vígjátékszériából léptek volna elő. A negatívumok sorát bővíti még a színészi játék is. A főszereplő Paz de la Huerta dögös, meg minden (bár az arca elég érdekes), viszont elképesztően amatőr teljesítményt nyújt. Ez igaz a szintén szexi Katrina Bowden-re is, modellként (vagy pornókirálynőként) profibban helytállna, mint színművészként. A férfi karakterek se valami jól megírt, árnyalt figurák, inkább csak két dimenziós sablon személyek, akik csak azért vannak, hogy bizonyos időközönként elhalálozzanak. Ezzel lehet az volt a céljuk a készítőknek, hogy felcseréljék a nemi szerepeket és a nők legyenek a középpontban, a fickók meg hulljanak, mint a legyek, ez még nem is lenne rossz, de egyáltalán nem működik. Összességében ez egy nagyon vérszegény produkció (minden értelemben), még a 3D is csak parasztvakításként van jelen, néhány pofánkba repülő CGI tárgy azért kevés. A hangulat azt az érzetet kelti, mintha valami délutáni matinéz néznék, ezt erősíti a színészi játék, a látvány és még az operatőri munka is. Egyedül néhány szaftosabb képsor is pucér női test emlékeztethet minket, hogy egy horrornak csúfolt szenny kupacot bámulunk. Így hát akik brutális darálásra vágynyak, nézzenek régebbi slashereket, akik pedig pucér nőkre és erotikára kíváncsiak, vegyenek elő egy minőségi Michelle Wild alkotást. De a hozzám hasonló mazochisták és igénytelen gagyikra kíváncsiak, akkor nyugodtan nézzék meg ezt a nővérkés művet, nem csalódhatnak nagyot. |
2014-02-15 16:00.52 |
Robotzsaru (2014)
Nem volt ez rossz,4* |
2014-02-15 08:56.07 |
Ritkán fordul elő velem olyan,hogy úgy üljek le egy film elé, hogy előtte egyáltalán nem nézek utána, tehát a szinopszist se olvasom el és az előzetest is kihagyom. Ezzel a darabbal ez volt a helyzet, elégnek bizonyult a poszter, a rendező neve (Olatunde Osunsanmi, ő dirigálta a meglehetősen gyenge Negyedik típusú találkozások című űrlényes szösszenetet) és már el is határoztam, nem nézem meg a filmet. És most jöhet a kérdés (jogosan): akkor miért vettem rá magam végül?
A válasz egyszerű, néhány ismerősöm szemügyre vette az alkotást és a figyelmembe ajánlották, szerintük egész ütős kis mozi volt és mivel én bízom bennük, eljött a nagy pillanat és kényelembe helyeztem magam a televízió előtt. Szerencsére nem kellett csalódnom, mert tényleg egy fogyasztható alkotás az Evidence. A történet egy gyilkossági ügy körül forog: Las Vegas közelében, a sivatagban lemészároltak egy kisbusznyi embert. Azonban a rendőrök munkája nem tűnik nehéznek, hiszen a helyszínen találnak néhány kamerát, ezekből pedig kiderülhet, ki követte el a mészárlást. Igen, ez részben egy found footage-mozi, annyi újítással, hogy "normál" nézetben a nyomozók munkájába is bepillanthatunk, ahogy próbálják összerakni az ügyet a felvételek alapján. Nem egy formabontó ötlet ez (gondoljunk csak a Cannibal Holocaust-ra, ott is hasonlóan zajlanak az események) de jól kihasználták a készítők és emiatt a feszültségteremtés is kiválóan működik, mivel a cselekmény előrehaladtával egyre jobban tisztázódik a kép, hogy akkor ki is a tettes. És itt ki is térnék a fináléra, ami lehet, hogy logikailag könnyen kikezdhető és felépítésében is egy óriási sablon az egész (sokaknak eszébe fog jutni a Fűrész befejezése), de engem sikerült meglepni. Talán azért is, mert ügyesen játszottak a lapokkal a készítők és a legtöbb karakterre erősen ráterelték a gyanút, hogy aztán mindent felülírva bemutassák az igazi elkövetőt. Ez nem más, mint egyszerű blöff, de legalább jól tálalták. Ezen felül kiemelném még a kezdő képsorokat is, ahol a gyilkosság helyszínét járja körbe a kamera, meglehetősen kreatív módon. Most, hogy leírtam, miért is tetszett nekem ez a thriller, jöhetnek a negatívumok. Engem személy szerint a kézi-kamerás felvételek (tehát a bizonyítékok) nagyon fárasztottak, egy ideig rendkívül vontatott az egész, de aztán csak beindulnak a dolgok. De ha nem lenne a nyomozós szál és ez teljes egészében egy ál-dokumentarista darab lenne, nagyon nem lennék oda érte. A filmnek ezen a részén a színészi játék meglehetősen erőltetett, az ijesztgetések nagyon hatásvadászok és a végeláthatatlan kameracibálás is fárasztó. Jól látszik tehát, hogy ez egy elég megosztó mozi, hiszen egyrészt szórakoztató, ahogy a rend éber őrei vizsgálják a felvételeket és szépen összerakják a puzzle darabkákat. De maga a "bizonyíték" elég ócska és ha átlagolnom kéne, akkor a mérleg nyelve a negatív irányba mutatna és nálam nem érné el a jó kategóriát az Evidence, de a végső fordulat van olyan erős, hogy megváltoztassa az erőviszonyokat és végül emlékezetessé váljon a film. Úgyhogy aki arra adja a fejét, hogy nekiüljön ennek a másfél órának, készüljön fel arra, hogy lesznek azért vontatott és gyenge részek a játékidőben, de ha türelmes marad, akár egy kisebb katarzissal is gazdagabb lehet. |
2014-02-13 22:20.03 |
Túl drágán akarta adni a nevét,ezért inkább nem kértek belőle a készítők. |
2014-02-12 20:26.17 |
Őrült Stone:) |