Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A látszat csal - AXN, 18:45 |
Venom - Viasat3, 18:55 |
Az ártatlanság kora - TV4, 19:00 |
Bosszúvágy - Mozi+, 19:00 |
Nemzetbiztonság Bt. - Film+, 19:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Danny DeVito (80) |
Martin Scorsese (82) |
Stephen Root (73) |
William R. Moses (65) |
Sophie Marceau (58) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A lány, aki a tűzzel játszik |
Jocelyn Hudon |
2021-05-24 20:51.39 |
Ó, igen. A koronavírus első hulláma utáni mozinyitás nagyszerű premier filmje. Örök szimbólum marad számomra. Vajon 2021 is olyan rohadék év lesz a mozi szempontjából, mint 2020 volt? Az Ava méltó párja, a Doorman - Több mint portás, biztos, ami biztos, már megkezdte az alapozást... Amúgy hála a Jóatyámnak, nem sok marha van a földön, aki ezekre kiadja az 1500-2000 Ft-ot, mert idén május elején volt olyan hétvége, amikor az ország összes mozija együttesen termelt mindössze 4 millió!!! Ft jegybevételt. Való igaz, a méltán nagysze... akarom mondani: hitvány, moslék, semmirevaló Cinema Cigi még most se nyitott ki, és a vírustól is sokan rettegnek még, de ez akkor is igen gyászos. Majdnem az a kaliber, amikor a 2 milliárdból készült Veszettek című magyar film a pénztáraknál bezsebelt kőkemény 400 ezer forintot. A tettesek persze azóta sincsenek munka nélkül. Sőt! Az egyetemes magyar filmgyártás elmozdíthatatlan kőszikláivá avanzsáltak. Pünkösdi mérgelődés kipipálva. |
2021-05-24 20:16.43 |
Szerintem a Nomádok földjében százszor nagyobb társadalmi problémák vannak ábrázolva, mint itt, de kinek mi a fontosabb ugye. Emlékszem, amikor Carey Mulligant először láttam az An education című filmben, kb. 10 évvel ezelőtt. Már akkor nagyszerű volt. Azóta még jobb színésznő lett és itt ráadásul úgy kicsípte magát, mint Szaros Pista Jézus neve napján. El kell ismernem, jó film ez igazából, csak 4000 után már nem tudom az ehhez hasonlókat élvezni, mert folyton az jár a fejemben, hogy politikai mozgalmak megrendelése, kiengesztelése, esetleg beindítása végett készült. Persze az is lehet, hogy tévedek és csak annyi a "gond", hogy túl hosszú ideje élek egyhuzamban Magyarországon. |
2021-05-24 19:56.36 |
Van köztetek olyan személy, aki felgyógyult a brit variánsból? Én legjobb tudomásom szerint nem kaptam el a vírust, de attól még érdekelne, hogy akik igen, hogy érzik magukat? Bírtok ugyanolyan intenzitással élni, tanulni, dolgozni? Az én életerős unokabátyám úgy fest, krónikus beteg lett ettől a mocsadék nanométeres kórságtól. |
2021-05-24 19:15.07 |
Az új szinkron bűn szar. Hiába ugyanaz a szövegkönyv, Dörner olyan élettelenül és unalmasan hozza Gekko-t, kínszenvedés egy percet is hallgatni belőle. |
2021-02-25 17:38.46 |
A youtube-on 50 hozzászólásból 50 méltatja. Nyilván azért, mert a maradék 2500-at kicenzúrázták, mint a taknyot. |
2015-10-22 13:28.19 |
Atya Isten... Mindenben egyetértek az előttem szólóval. Szerintem ez a marhaság összességében a Kedvencek temetőjének, az Egyenesen átnak illetve a Re-Animátornak a keverékéből áll elő, de hogyan?! Fel vagyok háborodva, hogy manapság milyen hullarabló, semmirekellő horrorok kerülnek nagyvászonra (lásd Poltergeist, Annabelle, Jesabelle, stb. őrültségeket) és milyen kevesen látják be azt, hogy a Valami követ (It Follows) egy tiszteletreméltó, igényes horror, ami a műfajnak egy jelenleg kevésbé kiaknázott területére erősít rá és hoz végre valahára!!! valami újszerűt. Vagy legalábbis annak kinézőt. Olivia Wilde pedig való igaz: Még mindig nem igazolta, hogy értő, intelligens szinésznő lenne. Talán majd később... Neki még van lehetősége arra, hogy bebizonyítsa, zajlik valami a csinos kis búráján belül. A filmnek már nincs... |
2014-05-15 23:15.00 |
Az új Godzilla nekem se tűnik túl biztatónak. Az Emmerich féle egy 10/5-ös ökörködés volt, ez a mostani látatlanban egy 6-os filmnek tűnik, maximum. Én a Joe és Dom Hemingway című filmeket néztem meg a napokban, de egyik se volt kimagasló. Jófajta felejtős mozik voltak. |
2014-05-15 23:11.26 |
És a Nosztalgia hogy tetszett? Talán az a leginkább emészthető filmje a mesternek. |
2014-05-15 23:05.18 |
Ez egy kortalan dolog amúgy. Ma is szenvednek emberek, csak nem feltétlenül a bőrszínük miatt, hanem azért, mert ahogy az Összeomlás című filmben is elhangzik: gazdaságilag nem életképesek. Ezért nem szeretem a Lincoln és a 12 év rabszolgaság típusú filmeket. Egy kicsit már illene általánosabban értekezni a szegénység és az elnyomás témájáról, az oscar szoborért cserébe... |
2014-05-15 22:29.07 |
Véleményem szerint ez nem csak a régihez képest gyenge, de a saját jogán is elég vékony kis mozi. Most őszintén, a nélkül, hogy hosszas elemzésbe bocsátkoznánk: Ti hány emlékezetes momentumot tudnátok felsorolni ebből a filmből? Mert én személy szerint maximum kettőt: amikor látjuk azt, hogy Alex Murphyből csak egy tüdő meg az agya maradt meg, illetve Gary Oldmant, amikor próbál kiállni a Robotzsaru mellett. És a régiből? Legalább egy tucatot lehetne mondani. Ha nem többet. És az csak 90 perc volt... |
2014-05-15 22:18.48 |
Oscar bácsi politikai korrektsége ide vagy-oda, nem igazán értem, hogy ez a film mitől volt annyira különleges az idei mezőnyben. Szerintem a Nő volt a legjobb film, mert az valamilyen szinten univerzális volt és egyéni hangnemet ütött meg. Elképesztő stílussal és csodálatos színészi játékokkal beszélt a szerelemről és az emberi lélek legbelső mivoltáról, ez viszont... Szimplán csak jó volt. Egy fontos téma érdekes megközelítése, de semmi több. Na persze lehet vitatkozni. |
2014-05-15 22:09.26 |
Oliver Stone, aki testközelből megjárta Vietnam-ot, készített egy mozit,a a háború másik szemszögéből. Nem ez a legerősebb munkája ebben a témában, de attól még elképesztően erős. Külön felhívnám a figyelmet a szinkronra, amelyben Balkay Géza kölcsönözte a hangját Tommy Lee Jones-nak. Egyszerűen brilliáns. Kár hogy már nincs köztünk ez a jellegzetes hangú művész. |
2013-02-17 23:10.59 |
Legnagyobb sajnálatomra ez a moslék, szar, semmirevaló mozi? cirka 4 nap alatt visszatermelte magát:
[link] Úgy túnik, John McClane neve 26 év után is világmárkának számít, minőségtől függetlenül. |
2013-02-14 18:24.43 |
Nagyon korrekt dolgokat írtál. A rosszfiúk tekintetében én pl még a 4. részt is visszasírtam, mert az itteni főgenyához képest (ha volt ilyen egyáltalán) még Timothy Olifánt is egy vérgőzös Hannibal Lecter volt:) |
2013-02-14 16:47.24 |
Tragédia. Néhol ugyan látványosnak mondható, de összességében csak egy ZS kategóriás b@szadék, aminek kb. annyi köze van a Die Hard univerzumhoz, mint a Terminátor 4-nek a Cameron-féle alapmozikhoz. Később még részletezem, ha sikerül kihevernem a sokkot. |
2011-02-18 11:24.19 |
Szép volt, M1! |
2011-02-11 17:24.37 |
respect! |
2011-02-03 17:24.20 |
Ha nem a TV elé ülteted le a gyereket, hanem mondjuk könyvet adsz a kezébe, azzal sok minden megoldódik. |
2011-02-03 17:22.14 |
maximális tisztelet néked ezért a fricskáért:) |
2011-02-03 16:35.39 |
Lassan már milliárdokba van ez a hullarabló szar szemét mozi. |
2011-02-03 16:32.10 |
Csak annyi a gebasz, hogy az a bizonyos fiú lop, csal, hazudik, sikkaszt és ármánykodik, ki tudja mióta! |
2011-02-03 13:50.30 |
Az meg ugyebár soha nem történt meg. Tudom, hiszen, nemrég olvastam. |
2011-02-03 13:47.21 |
Ez igaz, de nem az agyával volt gond. Egész egyszerűen ki nem állta a magolást, ezért 40 éves kora felett már szinte egyáltalán nem tanulta meg a szövegeit. Inkább rögtönzött, vagy megírta saját magának és úgy jegyezte meg. |
2011-02-03 13:42.41 |
"Humphrey Bogart minden filmjében ugyanazt játszotta: Humphrey Bogart-ot" - idézet Marlon Brando-tól. |
2011-02-03 13:18.05 |
"...kellemes időtöltés, jól esik a szemnek. Megadja a népnek azt, amire vágyik, egy mesét királyokról, hercegekről, bátor és hű alattvalókról..." Idézet a Kit-Kat92 által belinkelt cikkből.
Szégyen és gyalázat! Ez a firkálmány mindennél jobban fölháborított, ilyen magas szintű mellébeszélés és hozzá nem értés még egy vacak bulvárlap-szerkesztőnek is szégyenére válna. Ezúton is üzennék valamit azoknak a firkászoknak, akik szándékosan degradálják a filmet, óvodás szintű fikcióikkal: Tisztán látszik, honnan fúj a szél, édes faszikáim, nagyon tisztán! A VOX-al egyetemben azon sírtok, hogy ezúttal nem a szociális háló fogja elvinni a legjobb filmnek járó díjat (azzal ellentétben ugyebár, ami a 100%-ig profitorintált Golden Globe-ceremónián történt), és ezért nem tudjátok telebaszni a haldokló magazinotokat néhány tucat istenverte facebook reklámmal. Gondolom ez lehet az oka annak, hogy minden követ megmozgattok annak érdekében, hogy az ember úgy érezze: megint egy régimódi, unalmas kosztümös film van a láthatáron, amely kizárólag a királyság intézményének mítoszát hivatott dicsőíteni. Ezzel kapcsolatban azt hiszem, ki kell ábrándítanom mindenkit, mert erről az egyről szó sincs!!! Már hetek óta próbáljátok érzékeltetni velünk, hogy a magasröptű "kritikáitok" végére odabiggyesztett 85-90%-os mutatók, csak hivatalból, ha tetszik kegyelemből lettek ilyen magasak, mert a konkrétumok alapján, basszátok meg, egy 40%-os film színvonalát körvonalazzátok! Szégyelljétek magatokat, akár olvassátok ezt a fórumot, akár nem! Egészen elképesztő, hogy ebben az országban néhány elkényeztetett vadhajtás annyira irtózik a királyság szónak még a puszta gondolatától is, hogy ha pennát ragad, úgy ír, mint egy sarokba szorított patkány. Bezzeg ha az Alkonyatról kell mítoszokat fabrikálni, ott nagyon képben vagytok! Rögvest himnuszokat zengtek arról, hogy Pattison-ék szarakodása milyen pozitív hatással van a tinédzser lányok gondolkodására, lévén elsősorban az önmegtartóztatásra és a "szerelem megbecsülésére" tanít (nem hiszem el, hogy leírtam ezt a szart). Na mi van, itt már mégiscsak ízlenek az ősrégi normák? Való igaz, A király beszédét jómagam sem tartom kiemelkedő filmnek, nem érzem ízig-vérig különleges mozinak, mégis azt gondolom, hogy kijár neki a tisztelet, mert a saját keretein belül felettébb érdekes alkotásnak tűnik. Gondoljunk csak bele, adva van egy szerencsétlen, dadogós király, aki a film elején még "fullba nyomja a kretént", később azonban, mivel tengerésztisztről van szó ugyebár, erőt vesz magán és fokozatosan talpra áll egy hétköznapinak semmiképp sem mondható beszédtanár segítségével. Ami azt illeti, ilyen elesett, ha tetszik, semmirekellő, a végletekig emberi tulajdonságokkal fölruházott közméltóságot nagyon ritkán lát nagyvásznon az ember. Tom Hooper mozija érzésem szerint nélkülöz minden ünnepélyességet, hiányoznak belőle a hangzatos vezényszavak, az idegesítő álbölcsességek és számtalan felesleges panel, amely a királyságba vetett illúziónkat táplálja. Ugyanakkor számomra gondolatébresztő volt a film a tekintetben, hogy az országok vezetőit (legyen az bárki) tévedhetetlen sámánnak, bölcs, megfontolt és igazságos vezérnek beállítani a létező legnagyobb marhaság, amit épeszű ember elkövethet. Aki ebbe az illúzióba fekteti a bizalmát és hagyja, hogy életét mások irányítsák, az végső soron a halálba vezető egyenes utat kövezi ki, nemcsak saját maga, hanem az utókor számára is. A film jutalma: 80% |
2011-02-03 11:48.12 |
Olyan, mint a bűn! |
2010-07-19 13:58.26 |
Amit felsoroltál, az mind az első részből való.:)
Ebben már nyoma sincs az akkori leleményességnek. |
2010-07-06 19:49.25 |
Egy minden szempontból közepes film, ami helyenként próbál vicces lenni, de néhány aprócska mosolyon kívül mást nemigen fog kisajtolni a nézőből. A szereplők nem teljesítenek rosszul, Gáspár Sándor hozza a tőle megszokott kisember figurát, Szirtes Ági pedig kellően vehemens családanyaként van jelen. Továbbá helyett kapott még a filmben többek között Kránitz Lajos (akinek van azért egy két székreborulós részegeskedő jelenete, borgőzös énekekkel vegyítve:D), Gesztesi - itt még nem Claudiát hempergő - Károly, na meg a tökéletes, antiszínész-tálentum Kaszás Géza a receptklubból.
Az a fajta bájosság, illetve fanyar humor, ami megvolt a Tanúban a kommunista vészkorszakkal szemben, itt már nyomokban sem lelhető fel. A legnagyobb hiba pedig véleményem szerint az, hogy a film valamelyest még szimpatizál is az adott korral, hiszen a forradalmat csak hideg távolságtartással szemléli, egy bezárkózott család hülye párbeszédei mellé körített ágyúdörrenések meg puskaropogás formájában van jelen. Ez volt '56??? Annak fényében, hogy 2003-ban készítették a tv2 megbízásából, azt hiszem, ezen nem is igen van mit csodálkozni:( 50% |
2010-07-06 19:34.46 |
Csontos figurája kinézetre eszméletlenül hasonlít Michael Wincott-ra! Erre felfigyelt még valaki rajtam kívül, vagy csak a front miatt beszélem a hülyeséget?:) |
2010-07-06 19:29.16 |
Még csak négyen írtak ide, mégis, már sokadszorra olvasom ezt a kifejezést: lightos.
És valóban, ennél jobban nem is lehetne összefoglalni a filmmel kapcsolatos alapvető érzéseimet. Semmi lövöldözés, semmi vér, ráadásul most még a szex is hiányzik... Hát lehet így krimit/thrillert készíteni? Magam is meglepődtem, mert a film mindezek ellenére működőképes, tehát a válasz igen! A feszültség szerencsére nem lett kizsigerelve, a szereplők is kellően hitelesek (jól át lehet érezni pl. Nivola fő karakterének nehéz helyzetét), és a látvány is hűen tükrözi a Fox Searchlight eddigi munkáinak független-filmes hangulatát. Egy kicsit bánom, hogy közben elment húsz percre az áram, bár később egyik haverom jóvoltából értesültem arról, hogy nem Witherspoon kisasszony meztelen testrészeiről maradtam le, szóval akkor mégsem olyan nagy tragédia, hogy megállt az a kurva villanyóra! 60% |