Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Alkonyattól pirkadatig - AMC, 01:15 |
A Védelmező - HBO2, 01:36 |
Az élet dicsérete - Epic Drama, 01:45 |
Cédrusparki karácsony - TV4, 02:00 |
Az oltalmazó - Filmbox Premium, 02:35 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Diedrich Bader (58) |
Thúróczy Szabolcs (53) |
Thure Lindhardt (50) |
Amaury Nolasco (54) |
Wade Williams (63) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
A fantasztikus négyes (2015) - Vélemények |
Marvelek - Vélemények |
A láthatatlan vendég - Vélemények |
Különvélemény (2002) - Vélemények |
Különvélemény (2002) - Kérdések |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A méhész |
Suzanne Shepherd |
2019-03-21 14:57.10 |
53. Dhogtanja /2003/ – túlságosan is középszehűhe sikehedett művecske ahhoz, hogy nyehhessen (itt vagy báhhol máshol). |
2019-03-21 07:31.09 |
Nagy szellemek általában szívesen találkoznak. Garantáltan szebb gyümölcsöt hoznak az együtt ültetett kreativitásfácskák; legyen szó akár forgatókönyvírásról, akár az emberek mániákus lemészárlásáról.
Mérföldkő e vászonra álmodott, durvec ösztönfényezés. Nem is annyira stílusteremtő, hiszen az új utak keresésében oly megátalkodott és vehemens, hogy követő legyen a talpán, aki pont ilyes gömbbé képes kerekíteni saját sokoldalúságát; sokkal inkább témaválasztásában Gogol köpenye. Aki arra kíváncsi, hogyan rajzolták le először vérbő iróniával, hogy serial murdererék is csak hétköznapi kóficok, ugyanolyan érző lények, mint a kofák vagy a digitálisarchívum-kezelők, csak első látásra bizarr megemészteni a hobbijukat, vélhetően nem fog csalatkozni a 'Psychos in Love'-ban. A többiek viszont annál nagyobbat. Írnék még a filmről, de engem is várnak az illatos majonézmezők... |
2019-03-21 07:17.48 |
A 64. A tűz martalékát inkább a romantikus filmek versenyén kellett volna indítani, nem? ;D
(Ja, h azt én vezettem? Akkor semmi. Tényleg ez tűnik a leghosszabb távúnak, de várhatóan nem is fog olyan szenvedélyes végkifejletbe torkollni, mint amaz. 8D) |
2019-03-18 14:03.33 |
Egónk azon kivetülésének, mellyel szívesen azonosítjuk magunkat, Woody Allentől ritka csendes, bensőséges szembesítése a takargatott énnel, akinek ténylegesen ismerjük személyünket, valamint a mások által kialakított képpel rólunk. Ennek ellenére odareméli a szerző mindenkinek a maga Klimt-festményét, mely a legtejfölsűrűbb ködöt is eloszlatja.
Dantei számvetés: minden jószándékunk ellenére is meddig látszat, s mettől hazugság a kupacba gereblyézett életünk. A rendező ezúttal nem sziporkázik, a koncentráltan keserű felismerési folyamat nem kompatibilis sem szarkazmussal, sem más, jámborabb stílusú humorfaktorral. |
2019-03-18 13:57.58 |
A zsigeri agresszió lecsapolásának egyik leghatékonyabb módja az intézményesítetten irányított, vagyis ellenőrzött agresszió. Számos példát látni erre korunkban is, de – talán – egyik sem olyan végletes, mint egy olyan életmód mellett törni lándzsát, melyben felváltva halálra üldözöttek és halálra üldözők az emberszabású adrenalintöltetek – már aki túléli az előző összecsapást.
Egy mai rendező beleszőtt volna a meséjébe egy, Carey kiéhezettjeire hajazó pszichopatát is, de a magam részéről legszívesebben a politikai elit lemorzsolódását követném figyelemmel egy ilyen viadal során – mert természetesen a médiagörények is ott csámcsognak a történések közelében, szórják a szemetet a naiv nézők agyába. Erre rímel a legcinikusabb epizód is, melyben az egyik mellékszereplő zsibong, mint egy kereplő: hány meg hány helyen nem lehet már vadászni – nincs így az egésznek semmi értelme! Közép tájt aztán váratlanul egész konszolidált pongyolát ölt képkockáira a történet, s a csavarok is csupán azt a célt szolgálják, hogy a legszimplább banalitásba torkolljon az ötletlendület. |
2019-03-18 13:51.41 |
Rómát látni és… az emberi nemet évszázadok óta a leggyakrabban sújtó drámai szituációkat a sárga földig megfosztva a legordenárébb hétköznapiság köntösébe bújtatni, következmények nélkülivé redukálni… ez ám a tragikomikus vegetáció!
* – Ébredjetek már! Apátok egy qrvát hozott a házhoz. – Köszönöm, most nincs kedvem. Aludni akarok! * – Na, Paride, mit mondasz? – Mit mondjak? Szerintem jobb nő, mint te. |
2019-03-18 13:28.01 |
Mikor is lesz ez az említetted happening?
Gityó gityó hátán tobzódik majd, már-már a '85-ös Motör szülinapi buli fináléja... And now something completely different: http://www.youtube.com/watch?v=0pFhuwJ_HKI |
2019-03-15 12:54.55 |
Ők meg a kertünkben adhatnának koncertet csak úgy, mert mindenki örülne neki (aki eljönne): http://www.youtube.com/watch?v=_UgSE4uKuTg (Mars Volta: Aegis) |
2019-03-14 12:28.22 |
"Some are born to sweet delight,
Some are born to endless night" – mondta egykor tollba egy angyal William Blake-nek. Michael Travis, hogy sebtében lelőjünk minden spoilerkacsát (bár a cím önmagában is árulkodó), az előbbi kategória zászlóvivője. Kávéidomárként pillanat töredéke alatt a legtöményebb jóba csöppenti az Élet – észak-északkeleten már az is eredmény, ha nem tévesztenek össze a célpont-Cary Granttel, amit Travis még meg is fejel a hölgyek kedvencévé avanzsálásával, ambiciózusságával és… gyakorlatilag okafogyott bármilyen jellemzőn törni a kobakot, mert egyetlen igazán meghatározó jellemzője – hullámvölgyek ide, tarajosok oda – szerencsés mivolta. Alkalmasint már-már van abban valami blaszfém, ahogy a legalantasabb gödrökből is (elpattant eresz, apósjelölt aktatáskája, hordógörgető hajléktalanok stb.) a legtermészetesebb tervszerűtlenséggel lábal ki. Végül is ki ne találná fölösnek az elmepallérozást, ha úgyis majd a hóna alá nyúlnak? Anderson és McDowell Messalát maga mögé utasító csodafogata a leghétköznapibb jelenetekbe is azonmód csempészik abszurditás-ültetvényeiket, hogy bár a nézők látják a fától az eredő erőt, azt elemeire bontani, megmagyarázni puszta energiafecsérlésnek tartván belefeledkeznek a dicshimnuszokkal és Monty Python-i snittekkel teletűzdelt, modern mesébe a szegény ember legkisebb királyfiáról. |
2019-03-14 12:17.36 |
Hamar világossá válik, Brandorfeusz nem a szeretett nőért készül megalkudni a világgal – a „sorba” önként vállalt beállása is (hasonlatos ugyan a poklok kínjainak felvállalásával), de ahonnan ő jön, inkább minősíthető kapaszkodásnak egy bugyorral kijjebb, próbálkozásnak, hátha. Legalább az egóból visszavesz, már az is valami. Egy meghasonlott embertől pláne.
Eurydike-pótléknak kettő is akad, bár egyik sem az a nagybetűs! Ha Carollal hagyná magát sodortatni… vissza, hol már a lelkét kiokádta korábban, felvázolhatnák Lula és Sailor előképét, ami Lepsénynél még megvolt, de a következő állomás: Csömör. Lady patetikus szenvelgése és mártíromsága már vonzóbb valamelyest Kígyóbőr szemében, de nem jobban egy kényelmes ágynál. Csak az utolsó pillanatban ébred rá, hogy valójában sokkal több muníció rejlik a kapcsolatban, így aztán a fenyegetés utáni „hátrapillantást” is kockáztatja érte. A műsoridő alatt próbál építkezni hősünk, s beépülni ugyanazzal a lendülettel a társadalomba, levetkőzve hedonista manírjait, ámde ahogy már számos páriának, neki is meg kell tapasztalnia, a dél-USA kifejezetten hátul kullog http://www.youtube.com/watch?v=gIkUVYzDxOQ –tabellán. |
2019-03-14 12:08.24 |
Szia, Ági!
Elnézést, ha bonyolultan fogalmaztam. Igen, meglehetősen ízlett a film. Ha nem is sorolom a remekművek kategóriájába, de egy 5 pontos rendszerben 4-et a tetszetősek érnek el nálam. |
2019-03-13 14:38.34 |
A versenyben maradtak közül a
99. Candy /2006/ -ben láttam a legkevesebb muníciót. Kiejteném. |
2019-03-13 13:43.06 |
PORaiból élemedett meg... ;) |
2019-03-13 12:54.37 |
A 49. A por /2002/ azon túl, hogy untatott, semmilyen más emóciót nem volt képes felébreszteni bennem. |
2019-03-07 15:02.04 |
Anno Peltonen 'Salomo és Ursula'-ja és Linna 'Az ismeretlen katoná'-ja után szisztematikusan elkezdtem begyűjteni a felfedezhető finn irodalmi gyöngyszemeket. A könyv egy-két fokkal mélyebb, műfajánál fogva részletesebben bele tud ásni egy-egy személy sorsába, ügyesebben zsonglőrködik a jelenetekkel, Lehto pl. az elején erős, megosztó egyéniségével az egyik "főszereplőnek" tűnt, aztán... A Jófogáson most néztem, 800 pénzért eltulajdonítható, vagy esetleg könyvtárból is kikölcsönözhető szerintem. |
2019-02-14 14:20.22 |
És valóban.
Ilyen borítóst én is tudok ám! =) http://www.youtube.com/watch?v=FCJIUOEaWns (Én néha ránéztem a katra, de írni... Most meg még annyira se lesz lehetőség, de jön még kutyára szalonna.) |
2019-02-14 14:09.48 |
Talán pont azzal a két Menzel-filmmel a legbensőségesebb a kapcsolatom, melyekben nem a (közel)múltba merítkezik anyaszült nosztalgiával, hanem a jelen miliőjébe helyezi szimbolikus karaktereit.
A ’Hóvirágünnep’-ben két szomszédos, egymással amolyan shakespeare-i viszonyt ápoló falu vadásztársaságai formálnak jogot a halálával az iskolai tananyag szemléltetését is szolgáló vaddisznóra. A huzából pillanatok alatt vona lesz, még szerencse, hogy a tanítónő tűzről pattant, s közös künn az erdészház. Nyilván össze lehet ettől függetlenül is balhézni a hús elkészítésének a módján, azon, hogy merre fordítsa orcáját a trófea stb. A sztori lényegében ennyi. Menzel hangsúlyozottan életképeket villant fel előttünk – két vityilló versenyez, a sramli vagy a meccs hangosabb-e; kecskéket szállít valahova valamiért egy kófic, akiről verbálisan semmit sem tudunk meg; ahogy arról sem, mit gondolhatott a női súlyemelő olimpikon, konstatálván a háta mögé settenkedő kiskerttulajdonosokat. A húsfüstölő mester az ágyások közt elterülve gyomlál; a rátarti festő úgy elhűl a feltételezés hallatán, miszerint ő elronthat egy képet, fel se fogja, mi mindent sóz rá a boltos. Hrušinský csak a darazsak miatt bosszús, Hanzlík meg összegyűjt mindenféle hasznavehetetlen vackot, amit potom áron megvenni a hülyének is megérte volna, és boldog angyali barátnőjével, akinek serken ugyan a bajsza, de csak egy tájképet kértek érte cserébe. Egyszóval mindenki pontosan a helyén munkálkodik ebben a finoman belterjes világban, harmonikusan illeszkedik mind a szociális, mind a természeti környezetbe, ahonnan erőnek erejével sem pöckölheti ki sem ünnep, sem tragédia. |
2019-02-14 00:31.01 |
Neked is, Chris!
http://www.youtube.com/watch?v=6_pnlYYHO1g (a klip nem vesz el e csemege ízéből) |
2018-12-17 16:00.35 |
20. The Doors /1991/
Tizenévesen okés, hogy lázadás és ikonikus figura, de ha egyszer elkésik a papa, hogy a hóna alá nyúljon, s már annyi is a lázadónak... Hamar más megvilágításba helyezi a dolgokat. (Nyilván, nem feltétlenül így, de nálam igen.) |
2018-12-17 14:49.59 |
Kimerítő családfa-kutatást végeztél, tagadhatatlan! ;)
27. Boogie Nights /1997/ – csák mer' nem szeretném, ha győzedelmeskedne a 'The Doors' felett, amit rögtön ez után ejtenék ki, ha lesz még rá lehetőségem. |
2018-12-17 08:03.43 |
Csák Máté középső fia e munkájában kesztyűs kézzel bánik az "aljas heroincsemppé- szekkel" (sic!), de azoknak ez is megfexi a gyomrát. (Azért engem pl. keményebben érintett az az epizódja egy bizonyos sorozatnak, amelyben Hutchot elkapják a rosszfiúk és nap mint nap belövik. Roncsként kerül vissza Starsky ölelő acélöklei közé.)
07. Szemet szemért /1981/ |
2018-12-14 18:14.36 |
Úgy tetszik, túlságosan nehéz feladvány volt a
'Senki bolondja'... Végülis csak valami futottak még kategóriájú Paul Newman, meg a közutálatnak örvendő Bruce Willis játssza benne, mi meg sem nézhető. 8( |
2018-12-14 15:19.25 |
37. Traffic /2000/
Adva van egy rendező, aki a lélegzetelállítótól a létjogosultságát az unalomig értelmezhetetlen filmekkel egyaránt képes előrukkolni. Maga köré bűvészkedik nagyobbnál kisebb neveket, s hirtelen azt hiszi, Altmant játszani olyan könnyű dolog. (Nem mondom, többen is belekortyoltak már ebbe a hibába, hiába.) Meg aztán nyilván e dal is hatott rá: http://www.youtube.com/watch?v=sMQIBJxczzQ 8) |
2018-12-14 14:31.11 |
Megmondom őszintén, nekem csalódást okozott a
12. Gyomok között /1987/. Minden jó benne, de csak "jó"... A pókasszony rendezője, ha megkapja Nicholsont és Streepet, valami elementárisat vársz tőle, aztán kiderül, hogy a Remick—Lemmon duó 25 év "hátrányból" is ütősebben, velőbe markolóbban nyomta a retinánkon át az agyunkba, hogy: EMBER, ÉBREDJ!!! |
2018-12-11 16:01.20 |
A jelek szerint nem lesz állomás Kis-Tokióban... ;)
66. Alpha Dog /2007/ – vannak jóval tréfásabb hangvételű darabok, amik ennek ellenére is megrázóbbra sikeredtek e sehonnan sehova se tartó filmnél. |
2018-12-11 13:43.21 |
Egy pöttyenet lazítás az ezermelóból/hoz, csak neked, csak most: http://www.youtube.com/watch?v=C1CkdF7uoKk |
2018-12-11 13:33.30 |
Hát csoda, hogy nem találtam se el, se ki? (A TPS-es figura nekem a húsvéti nyúl apjaként ugrik még be, de mostanság másmilyen dekorációk a menők.)
– Tudják, mi a véleményem a degeneráltak fegyverviseléséről. Ha egynek van, a többi is akar magának, mert úgy szórakoztatóbb. (Emlékezetből, nem szó szerinti az idézet, úgyhogy segítségül egy másik jelenetből:) - Te zsidó vagy??? Akkor miért nem vagy okos? |
2018-12-11 12:27.17 |
Lehet, belőve/beállva kellett volna megnézni, de – fogyatékosságaim szem előtt tartásával is – inkább volt a 72. Ananász expressz "Na, na, mássz (csak innen minél messzebb)!" |
2018-12-11 09:28.31 |
Nekik robbant le a buszuk a felvételre igyekezvén, igaz? Akkor ugrott be helyettük S.O.S. a dán foci válogatott.
Korn? (Valamiért rendre Graham Chapman jut a nevükről eszembe, 40 másodpercnél.) http://www.youtube.com/watch?v=-gwXJsWHupg |
2018-12-11 09:23.21 |
Akkor holtbizonytalan tippem: http://www.youtube.com/watch?v=itHcrRaZhXs |