Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Túltolva - Filmbox Extra HD, 22:40 |
Az ördög ügyvédje - Film Café, 22:55 |
Hector a boldogság nyomában - Mozi Klub, 23:00 |
A csúf igazság - RTL, 23:05 |
A kém - Mozi+, 23:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Scherer Péter (63) |
Gálffi László (72) |
Miguel Sandoval (73) |
Missi Pyle (52) |
Harry J. Lennix (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Apollo 10,5: Űrkorszaki gyerekkor |
Mihail Uljanov |
2010-03-26 08:47.14 |
WHITE SKIN, BLACK HEART |
2010-03-24 15:31.58 |
Ez. |
2010-03-24 14:29.07 |
Nekem afelől is vannak kételyeim, hogy egyáltalán elolvassa az arra hivatott. Hogy van egyáltalán erre hivatott. |
2010-03-24 12:23.15 |
Úgy látom,még senki sem válaszolt Neked. A szarvasvadász az általad keresett film. |
2010-03-24 11:38.55 |
Én eddig 102 filmet írtam tavaly november óta a kért módon, adatokkal (eredeti cím, rendező, színészek) a honlap fenntartóinak, ezekből egy nem sok, de annyit sem írtak be. Megpróbálom ezen a fórumon csak a címmel, bár gyanítom, mint halottnak a csók, annyi lesz a foganatja...
II. EDWARD 1991 A BIKA 1952 A BOKSZBAJNOK 1915 A DAL UGYANAZ MARAD 1976 A FÉLELEM MINISZTÉRIUMA 1944 A FÉLKEZŰ BOKSZOLÓ 1975 A FÜL 1970 A HATÁROZAT 1972 A HÚS 1991 A KAMÉLIÁS HÖLGY 1921 A KÉPZETT BETEG 1952 A KÍNAI MACSKA 1944 A MÁSIK FÉRFI 2008 A MESTER ÉS MARGARITA 1972 A MUNKÁSOSZTÁLY A PARADICSOMBA MEGY 1971 A PÁLYAUDVAR LOVAGJA 1993 A PAP VÉGE 1969 A SELEJT BOSSZÚJA 1951 A SVÉD, AKINEK NYOMA VESZETT 1980 A VASÁRNAP HŐSEI 1953 A ZÖLD TORONY 1985 ALFA 1975 ÁLLATOLIMPIA 1992 ANGYALPOR 1987 ANTONIETA 1982 ANTONIUS ÉS KLEOPÁTRA 1972 AZ AMATŐR 1979 AZ ÉN HAZÁM 1997 AZ ODÚ 1969 BELTENEBROS 1991 BLUE BOX 1993 BÜDÖSVÍZ 1966 CALIGULA HELYTARTÓJA 1984 CARMEN 1915 CEMENTKERT 1993 CHARLIE, A BETÖRŐ 1916 CHARLIE A PARKBAN 1915 CHARLIE A STRANDON 1915 CHARLIE, A SZÖKEVÉNY 1915 CHARLIE, A TENGERÉSZ 1915 CHARLIE CHAN BÁTORSÁGA 1934 CHARLIE CHAN EGYIPTOMBAN 1935 CHARLIE CHAN MONTE CARLÓBAN 1937 CHARLIE CHAN PÁRIZSBAN 1935 CHARLIE KISASSZONY 1915 CHARLIE MULAT 1915 CSIZMÁS KANDÚR A VILÁG KÖRÜL 1976 CSUPORTKÉP 2000 DON QUIJOTE DE LA MANCHA 1978 EGY ELŐRE BEJELENTETT GYILKOSSÁG KRÓNIKÁJA 1987 EGY EMBER, AKI NINCS 1964 EGY KEZDŐ HÓHÉR ELSŐ ÜGYE 1969 EGY PÁRIZSI LÁNY A PACIFIC PEREMÉN 1990 ÉN, ÉN, ÉN... ÉS A TÖBBIEK 1966 FARKASLAK 1986 FÉRJEK 1970 GALIBA 1990 GLÓBUSZ 199 3 GYŰLÖLÖM A SZÍNÉSZEKET 1986 HAUSSMANN KÖRÚT 102 1990 HAZAI PÁLYA 1968 HEINZ MEGÖLÉSE 1996 ITT JÁRT MÁTYÁS KIRÁLY 1966 JÖN A MEDVE 1991 JULIE, A LEVAKARHATATLAN 1977 KEGYETLEN HEGYCSÚCS 1991 KISS VAKOND 1993 KOOTENAI BROWN LEGENDÁJA 1991 KORCZAK 1990 KÖSZ, MEGVAGYOK 1991 LA BAULE-BAN TÖRTÉNT 1990 LÁNCDOHÁNYOS 1997 LÁTOGATÓK 1980 LIVE SHOW 1992 MAX ÉS MÓRIC 1956 NÉMETORSZÁG KILENC (ÚJ) NULLA 1991 OLASZORSZÁG-NSZK 4-3 1990 ÖT ESTE 1979 ÖT LÁDA ARANYRÖG 1983 PUKK! 1980 PUSKÁK ÉS GALAMBOK 1961 RAZZIA AZ ARANYSASBAN 1991 SADE MÁRKI ÉLETE 1993 SZAMÁRFÜL 1996 SZÉTLŐTT VASÁRNAP 1969 SZEXTETTHELY 1988 THE WAITING ROOM 1995 TISZTA ÉGBOLT 1960 TÉMA 1979 TEMETÉS BERLINBEN 1966 TOM, DICK ÉS HARRIET 1982 TÓTÁGAS 1978 TÜKÖRGÖMB 1990 URAIM, MEGÖLTEM EINSTEINT! 1969 ÚGY ÉREZTE, SZABADON ÉL 1987 ÚJJÁSZÜLETÉS 1915 ÜVEGKALITKA 1970 VAKÁCIÓ A HALOTT UTCÁBAN 1979 VELED IS MEGTÖRTÉNHET 1992 VÉRVONAL 1992 VIGYÁZAT! MÁZOLVA! 1961 VRUNGEL KAPITÁNY KALANDJAI 1978 ZOUZOU 1934 |
2010-03-24 09:55.01 |
A katonák éppúgy nem jószántukból masíroztak öldökölni, pláne nem a II. VH-ban, éppolyan kiszolgáltatott áldozatai voltak a háború őrületének, mint a hátországban maradottak. Más megközelítésből ugyan, ebben igazad van, de hozzám ugyanazt az üzenetet közvetítik. Azért soroltam be őket, mert számomra mélyenszántóbban, vesémbe hatolóbban teszik, mint a konkrét párhuzamokat jobban felvonultató A zongorista vagy az Élet mindenáron. |
2010-03-24 09:33.06 |
Kedves CARTMAN 8!
A Schindler listája azért nem teszik nekem, mert túl azon, hogy a cselekményvezetés unalmas, a szereplők játéka gyenge, hiteltelen (általában jellemző Spielbergre, hogy ugyanazok a színészek (Tom Hanks, Leonardo di, Liam Neeson, de még Robin Williams is) lényegesen fakóbbak és allűrökkel terheltebben, görcsösebben, mondjuk ki: bénábban játszanak nála, mint más rendezők által instruált művekben), tehát túl a fentieken ráadásul a filmtörténet egyik leggyomorforgatóbb giccs-jelenetébe fullad a mű. Schindler önmarcangoló melodrámája a megmenekült zsidók előtt tette őrültté Lear királyt és késztette III. Richárdot arra, hogy országát egy lóért adja, amivel minél messzebbre menekülhet. Szeretnék felsorolni néhány filmet: Sztálingrád, A diktátor, Underground, Nyugaton a helyzet változatlan, Élet mindenáron, Az élet egy csoda, Az élet szép, Jó reggelt, Vietnam, A félelem minisztériuma, A nagy ábránd! Ezek a filmek nem tökéletesek (nem mind), de lényegesen mélyebben láttatják a háború borzalmait, nem ügyetlen és hangzatos szózatokban vész el minden erejük. Ezekhez a filmekhez képest a Schindler listája - meglátásom szerint - csak az Én pici pónim háborús változata. De még Adrien Brody alias Wladyslaw Szpilman is le tudta zongorázni a különbséget a hiteles ábrázolás és a szappanoperai szenvedésben enyelgő, bárgyú spielbergi világ között. |
2010-03-23 14:59.13 |
Én köszönöm a választ. |
2010-03-23 14:58.03 |
Kedves Az utolsó szamuráj!
A negatív listámra én tettem fel az említett két filmet. Az az igazság, hogy a szexuális aberráció, mint téma nem igazán köt le - és ezért vállalom a megkövezést - pláne, ha egysíkúan, unalmasan tálalják. A Keserű méz volt az első film, amiről kijöttem a moziból, annyira nem láttam kb. 1 óra után értelmét, hogy tovább nézzem. Ahogy a Halál Velencében olvasása sem váltott ki az unalmon kívül semmi emóciót belőlem. Hogy egy film mikor veszíti el aktualitását, illetve az érdeklődést a néző részéről, szerintem éppúgy nem korfüggő, mint ahogy Te írtad, a néző kora sem szabad, hogy fontos befolyásoló tényező legyen. (A magam részéről a Máltai sólyommal szívesebben és többször is múlatom az időt, mint az Amerikai história X-szel, hogy az általad említetteknél maradjak.) Ugyanakkor nem érzem, hogy leragadtam volna a régi mestereknél, a legjobb 11-ben is két 1990-es: Barzani, Nichetti, egy 2000-es: Jaoui és egy 2005-ös: Jensen filmje van, több mint a harmada. Azt is megértem, hogy GyermeklakĂłbizottsĂĄg nem akarja a mai kínálatot megismerni, mert lényegesen fárasztóbb a sok szemét közül kimazsolázni az igazán értékest - DE milyen jó érzés, amikor egy ilyen értékesre bukkan az ember!! És tényleg sokat is veszít vele, ha ezeket az alkotásokat kihagyja. |
2010-03-23 10:46.48 |
Sajnos, minden nem fér bele a 10-be (11-be), de kíváncsian várom a Te listádat. (Gyorsan átlapoztam ezt a topikot, de nem láttam, h írtál volna.) Bergmantól egyébként nem a leginkább piedesztálra emelt alkotásai tetszenek, kedvenceim A nap vége, Persona, Szerelmi leckék), ahogy Fellinitől sem (tőle a Zenekari próbát a Bikaborjakat szeretem legjobban, de a 8 és féllel vagy az Amarcord-ral nem tudok ráhangolódni). Antonionitól a Kaland számomra az etalon. Dióhéjban. Most a magyarokra inkább nem térnék ki.
Szóval, várom a listád. |
2010-03-23 10:15.37 |
Legnagyszerűbbek:
Bunuel: Az öldöklő angyal Welles: A sanghaji asszony Jensen: Ádám almái Blier: Hidegtál Jaoui: Ízlés dolga Barzani: Olaszország-NSZK 4-3 Godard: Week-end; Bolond Pierrot Menzel: Hóvirágünnep Nichetti: Pukk! Hitchcock: Londoni randevú A legszánalmasabbak (a még "film"-nek nevezhető kategóriában, a céltalanság fantom-kópiáiról ne is essék szó): Jumanji Zimmer Feri Noé bárkája Schindler listája Saló Jancsó Kapa és Pepe-filmjei Túl a felhőkön Hatodik érzék Világok harca Csoda Krakkóban Eltávozott a nap Keserű méz |
2010-03-10 13:23.17 |
Számomra a legemlékezetesebb alakítást az eddig meg sem említett A rettegés foka 1991-es változatában nyújtotta. Kedvenceim még tőle a Veszett Kutya és Glória, az Éjszakai rohanás, a Taxisofőr, a Nem vagyunk mi angyalok, az Aljas utcák, az Ébredések és a Bronxi mese. |
2010-03-10 13:18.12 |
Egyértelműen a Halászkirály legendája. Ha csak a saját rendezéseit vesszük figyelembe, a Brazil a második, ha a pythonosokat is ideszámítjuk, a Brian élete. |
2010-03-10 13:06.49 |
Jobb fülemben a Fantomas: Charade, bal fülemben a Hiperkarma: Lidocain szól. |
2010-03-10 13:00.18 |
Én általában - ahogy most is - az Elő a zsebkendőkkel és a Hidegtál között ingadozok. Talán az utóbbi! |
2010-03-10 12:48.39 |
Nekem a Veszett a világ és a Red Rock West az etalon. |
2010-02-26 12:42.12 |
Szerintem nincs semmiféle moderátor. Vagy csak tesznek az egészre. Szabó Gabi is, aki játszik a 2005-ös Herceg haladékában és akkor kb. 40 éves, az adatlapja szerint az 1940-es Balkezes angyalban is szerepel. Két generációs csúsztatás sem gond egyeseknek. |
2010-02-25 09:17.15 |
Most nézem, hogy az 1989-es feldolgozás fülszövegét írták az 1965-öshöz egy az egyben, derék csúsztatás!!!! |
2010-02-25 09:10.01 |
Tényleg készítettek ilyen, Afrikában játszódó filmet ezzel a címmel? Én azt nem találom sehol. (Meg más címmel sem Pollock munkái között.) Csak a hegy tetején játszódó változatot. Azért érdekes, hogy az egész stáb ugyanazt a filmet megcsinálta volna kétszer egymás után, mert akik itt fel vannak tüntetve szereplőként, azok a hegyvidékiben játszanak (és természetesen nem 20-an vannak, csak 10-en, de érkezni csak 8-an érkeznek, hiszen az inas és a felesége már ott szolgál a kastélyban a cselekmény kezdetén). |
2010-02-24 14:26.47 |
1. helyen megosztva: A játékos; Bob Roberts
2. Jákob lajtorjája 3. Titokzatos folyó A másik véglet, a három legrosszabb filmje: Howard, a kacsa; Baseballbikák; Világok harca |
2010-02-24 10:36.09 |
Ne haragudj, de semmiféle utalást nem tettem a "Szép, új világ"-ra írásomban. Vagy nagyon félreértettél (ez esetben gyanítom, nem láttad a filmet), vagy nagyon félremagyarázod a szád íze szerint, amit írtam. A Tom Cruise által megformált figura a film elején egy pancser, akiből egyszeriben a szuperintelligens űrlényeket megtévesztő (a viskóban mindig úgy változtatja a helyét, hogy ne vegyék észre), sőt azok szemével is látó (tudja, hogy a tükör mögül mit és mennyit láttak meg (Rachel cipőjét) a kamerával), a gépek elpusztításának problémájára deus ex machina ráébredő (az alagútban jön rá, hogy a madarak miatt nem tud bekapcsolni az űrlények védőpajzsa, amikor nem is látja őket, míg a képzett kommandósok hada csak az ő parancsára vár - az persze még ebből sem következik, hogy lőni miért nem tudnak), messianisztikus (a viskólakó Tim Robbins csak őket invitálja be, aztán gyorsan be is zárja az így "biztonságossá vált" épületet - mindezt azután, hogy városokat romboltak le, de mivel Tom Cruise a Kiválasztott, a bodegát épségben hagyják, itt tüzetesen vizsgálódnak, de ebbe a sorba illik az is, hogy miután egyik embert alakították át spriccelő vérpatakká, Tom Cruise-t már mégsem hagyhatták a többiek) hős válik, akinek, míg alszik, a lakásában is rendet teremtettek a... stáb tagjai. A benne lejátszódó folyamatokra semmi sem utal a filmben, ami népmeséknél elfogadható, megszokott, sci-fiben viszont MacGyver-szintű blődli. Pláne, ha olyan figurákkal spékelik meg az alkotást, mint a mindenáron harcolni akaró, aztán megmagyarázhatatlan módon el- és megmenekülő Roby, vagy a nyílt terepen több ezres tömegben vonszolódó "menekülők", akik így lényegesen feltűnőbb célpontokká válnak, s a valóságos menekülésre is lényegesen csökken az esélyük. Én ezekre, a fentebbi a figurán belüli változásokra utaltam tegnap, szó sincs vallási, nyelv- vagy nembeli kirekesztésről. És a foglalkozása sem változik Tom Cruise-nak, csak a tudása, mint egy számítógépes játékban vezérelt hősnek. Leírtam a fentieket, de szerintem sosem fogok rájönni, hogy érthetted ennyire félre, amit előzőleg írtam.(Lehet, hogy én is egy másik bolygóról származom...) |
2010-02-24 09:11.03 |
Ízlések és pofonok. Szerintem nem sokat veszített volna a filmes szakma, ha a Párbaj után valami egészen más területen próbált volna érvényesülni. Néhány tündérmesét (E. T., Hook). Az egyik legszájbarágósabb, legkiszámíthatóbb, klisékben gondolkozó rendező azok közül, akiket a média a vállán cipel. Engem zavar, ha a film nézése közben nem bennem születnek meg az alkotók által várt érzelmek, hanem belém akarják passzírozni, most ezt meg ezt kell érezned. Nevetségesen hat és ügyetlenül is, a nyilvánvaló szándékoltság ellenére. (Pl. az idegen nő könyörgése Rachelnek, hogy menjen vele, ahelyett hogy az apjával hagyná vagy karon fogná és vinné, de Schindler "önmarcangoló" zárójelenete is a túlélők előtt, hogy másik filmjéből is idézzek Spielbergnek, ezek sokkolóan életidegen, gyenge manipulációk.
Nyilván más szemmel is lehet nézni ezeket a filmeket, a befogadónak sokkal könnyebb feldolgozni ezeket a filmeket, mintha gondolkoznia is kellene filmnézés közben, de hogy a kezdő gondolattal fejezzem be e szösszenetet: ízlések és pofonok. (Remélem, nem bántottalak meg érzéseidben, csak azért is válaszoltam, mert láttam, Te sem adtál 5 *-ot a filmre.) |
2010-02-23 08:53.02 |
Egy igazi ZS kategóriás rendezés. Mintha Spielberg nem lett volna tisztában azzal, milyen jeleneteket forgatott le, vagy annyira megvágta, hogy nem derül ki, hogy az egyszerű munkásból hogyan lesz hol tudós, hol messianisztikus figura, hol varázsló, hol a kommandósok krémje. Iszonyú fárasztó "film", ha nem csak bambulni akarsz valamin, amiben elkápráztatnak a vizuális effektek. |
2010-02-10 11:28.24 |
Szerintem az átlagosnál figyelemre méltóbb film Pierre Richardtól. Elgondolokodtatóbb, kevésbé kiszámítható események. Ritkán alkalmazott szűk tér (a film döntő többsége egy autóban játszódik)és a PR által alakított figura is kissé szokatlan tőle, az életismeretekkel rendelkező, titokzatos, megkockáztatom: bölcs figura nem sokban hasonlít az általában csetlő-botló, az ügyetlenkedéseiből mégis pozitívan kikerülő skatulya-formációhoz. Szerintem a legjobb filmje (amit láttam). |
2009-12-02 09:18.46 |
Kedves Atlantis 44!
Nagyon szeretném a polcomon tudni ezt a filmet. Meg tudnánk oldani egy másolatot? Üdvözlettel: VAL P |