Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Kapitány és katona - A világ túlsó oldalán - Viasat3, 21:00 |
Égető bizonyíték - Viasat Film, 21:00 |
A hamisító - Paramount Network, 21:00 |
A róka éve - Cinemax, 21:45 |
A Védelmező - HBO, 21:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Scarlett Johansson (40) |
Jamie Lee Curtis (66) |
Mark Ruffalo (57) |
Mads Mikkelsen (59) |
Mariel Hemingway (63) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Mire gondolsz most? |
Mit hallgatsz most? |
2022-es választás |
Kézilabda - szeretitek? Van kedvenc csapatotok? |
- Filmes Sámánok Rendje - |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Dredd |
Stefanie Powers |
2010-12-27 11:07.14 |
Azt hiszem ennél embertpróbálóbb darabot még nem láttam. Gaspar Noé az a csóka, aki pár évvel ezelőtt jól megkínozta Monica Belucci-t egy meglehetősen szokatlan felépítésű drámában. Nos az ártatlan kis szösszenet volt, ehhez a több mint két és fél órás agymenésnek. Megnézném hányan álltak fel a film közben a moziban, mert szerintem lehettek jópáran. A történet Tókióban játszódik és két testérről szól a drogdíler fiú szemszögéből, aki azonban nem sokkal a kezdés után rendőrségi túlkapás áldozatává válik. Eddig a pontig a fiú szemén keresztül láttunk mindent, a vágásoknak a szempillantások feleltek meg, innentők kezdve azonban egyfajta lebegő testenkívüli megfigyelőkké válunk Oscar-ral együtt, és előbb élete korábbi szakaszaiba nyerünk bepillantást, majd később a fiú halála által kiváltott reakciók, érzelmek és következmények is látószögünkbe kerülnek a két és fél óra leteltével pedig látjuk Oscar újbóli megtestesülését. Nagyon-nagyon megterhelő ez az össze vissza ugrálás, plána a helyenként tényleg brutálisan őszinte többször pornóba hajló ábrázolás, de nagyon érdekes és nagyon-nagyon egyedi szemlélet. A maratoni hosszúság engem is kikészített, azon aggódtam megmarad-e egyátalán a józan eszem a film végére, netán énis belépek a testetlen ürességbe. Ez a Gaspar Noé valószínűleg valami ultrapszichopata embernek látszó földönkívüli, aki fétisként pár évente rendez valami hihetetlenül embertpróbáló valamit. Van pár olyan kép amelyet talán sosem fogok elfeledni (vszínű az abortusz végtermékének premier plánba való ábrázolása közéjük tartozik) Nos nagyon szívesen olvasnék valami kerek véleményt, kinek mit adott a film, netán jól értelmeztem-e pár dolgot, amit egyenlőre nem szeretnék még leírni, bár valószínűleg nem sokan fogják végignézni ezt a produktumot. Pláne, h már a soha véget nem érő rendkívül intenzív főcím is riasztó, figyelmeztető hatással sokak kedvét elveheti a maratoni megpróbáltatástól. Én nem bánom, hogy időt szakítottam rá, szeretem az ilyen kísérletezgetésket bár ez egy kicsit sok volt azért.. Megtekintését senkinek sem ajánlom, csak olyanok álljanak neki akik vagy kissé mazochisták vagy bírják a strapát:) |
2010-12-27 10:39.18 |
Hát nem az a szokványos dráma, igazából nincs itt semmi extra, csakis a lényeg, vagyis a feldolgozhatatlan feldolgozásának egy fázisába csöppenünk bele. Ez a folyamat minden emberben máshogy zajlik le, van aki szeret emlékezni, a közelség tudata megkönnyíti az elengedést, van aki inkább próbálja ritkítani az emlékezést beindító dolgokat, van akinek jobb kibeszélni magából az egészet, van aki pedig tudja senki sincs aki megértse ezt a fájdalmat. Ezek alapján mi is egy könnyekig ható drámát várhattunk volna, de meglepően szerencsés módon nem befolyásolnak minket semmilyen giccses emlékkel, vagy akármivel, egy egy néma pillantás többet mond bármilyen manipulatív rendezői eszköznél. Őszinte film ez, valódi emberi érzésekkel, emberi fájdalmakkal, és ez bőven elég,nem kell ezt felnagyítani semmilyen módon.
A színészek tényleg elképesztőek, Nicole Kidman újra adottságai teljes tudatában játsza a megtört anyát, de ha őt jelölték gg-re én őszintén szólva Aaron Eckhart-öt, de minimum Dianne West-et is jelöltem volna. Azért nem öt csillag, mert nekem is hiányzott valami, nem éreztem azt amit szerettem volna, bár volt pár nagyon erős, intenzív jelenet, de vhogy kellett volna még vmi megfogalmazhatatlan dolog a tökéletességhez. Ennek ellenére a Nyúlüreg a témájában az egyik legdícséretesebb próbálkozás, amelynek legnagyobb erénye az tragédia emberi ábrázolása. |
2010-12-26 19:11.45 |
Nos én nem tudom értékelni ez az egyhangú műhelyzenét, sosem voltam a rajongója, és a tini-diszkós korszakból is kinőttem, ugyhogy csak a zene miatt egy filmet nem biztos h jóra tudnék értékelni. Látatlanba megmondtam a sztorit, a lecsúszott lemezlovász rabja az LSD, LKG, ABC, NYPD és az összes szívható, lőhető, nyalható tudatmódosító kábszernek, így pedig karrierje meghanyatlik. No ez nem téma nálam, ilyen "drámáért" én nem fogok felolvadni, annyi ilyent láttam már, hogy az n+1-edik már nem fog engem a betonba döngölni. Azt elismerem, hogy a pörgős techno v miap*csa erőssége a produktumnak, megdobja és ritmust adva fogyaszthatóvá teszi a néha egysíkú és kiszámítható cselekményt. Aztán engem az is hidegen hagy h miféle valóságalapja van a sztorinak, ha nem jön be, hát nem. No azért agyon nem szapulnám, egynek elment és még csak megbánást sem érzek az erre fecsérelt idő miatt, szóval ha valaki vevő az ilyen tehnomarhaságokra lehet bibliaszintű produkció ez számára, de én nem tartozom közéjük. |
2010-12-24 23:50.58 |
No, mindenféleképpen dícséret azért, hogy ezt a látványos, effektekkel teletűzdelt förmedvény sikerült mindössze 10 milkóból(!) kihozni. Ennek köszönhető egyedül, hogy a film tulajdonképpen sikeresnek bizonyult, hisz világszinten több mint az ötszörösét visszaszedte. Ezt leszámítva azt hiszem több pozitívumot nem tudok megemlíteni. Elképesztően ostoba film, ennyire még sosem hagyott hidegen a civilizáció hanyatlása. Pusztán látványelemek nem elegendőek ahhoz, hogy egy filmet megtöltsenek és azt bár díszes csomagolópapírral fedik, belülről bűzlik a szar. A borzasztóan unszimpatikus szereplők, elképesztően ostoba és szinte brazil szappanoperába illő párbeszédeit mintha egy délutáni Mónika show ihlette volna... Nem lenne teljes a kép ha azt a jelenetet nem emelném ki, amikor a göndör izmos kretén hülyére veri az undi fénylő izét egy 25 kilós leierblokkal:D ezért már megérte megnézni. Nos nem bánnám, ha a jövőben ez a testvérpáros megmaradna a filmek technikai részénél, és nevüket leginkább a stáblista középső felében kéne keresni, mert ez borzalmas volt... |
2010-12-24 21:01.52 |
No ezt azóta vártam, mióta elolvastam a történetét. Éreztem, hogy ilyen merész témából csak olyan illető forgat filmet, aki ütős történettel és kellő mennyiségű csavarral felvértezett forgatókönyv birtokában van.
Nos csalódásról szó sincs, bár az elején megijedtem, hogy miről is fog szólni az egész, és sikerül-e végig lekötni, de ez az állapot is csak pár másodpercig tartott. Akaratlanul is próbáltam belekötni, ilyen szokatlan szituációban könnyen szembetűnik a logikátlanság, de itt hiába is kerestem bármi hasonlót, mindennek megvolt a maga szerepe. Ryan Reynold belevaló egy ürge, hogy bevállalt ilyen karakterközpontú szerepet, és engedte bezáratni magát, de a legnagyobb dícséretet, a hiteles megformálás miatt érdemli. Olyan hangulatot sikerült teremtenie, aminek köszönhetően helyenként énis kapkodtam a levegőt, sőt a bezártságból fakadó pánik szele is megcsapott.. Volt pár üresjárat, de ilyen témából lehetetlen száz százalékos adrenalitöltetet kipofozni, úgy gyorsan kifogynánk a levegőből:) Nos úgy gondolom megérte a várakozás, a film lezárása is rendben van, bár ezt szinte az elejétől fogva sejtettem. Ütős kis karácsonyi meglepi volt, lehet h még megnézem majd párszor:) |
2010-12-24 14:40.02 |
Na csak most sikerült utolérnem magam. Megmondom őszintén az elején bele kellett rázódni, ugyanúgy, ahogy szinte az összes HBO sorozatnál. A hatodik rész körül szüneteltettem egy darabig, az utóbbi hetekben pótoltam a lemaradást. Végig egyfajta eleganciával vegyített nosztalgikus érzés keringett bennem, a kiválóan megpendített atmoszféra miatt. Részről részre nagyobb rajongója lettem a sorozatnak, és az én meglátásom szerint az évadzáró epizód is kiválóra sikerült, remek lezárással és ígéretes dolgokkal a jövőre nézve. Gondolom jövő ősznél előbb nem kerül képernyőre a folytatás, szóval sajnos várni kell jópár hónapot a második évadra, de nálam a legjobb újonnan induló sorozat az idén:) |
2010-12-24 11:42.01 |
No, ha jól látom február 17-es premierdátum, én ott leszek:D amúgy szerintem lehet írni erről a filmről elég hosszan, amennyi csak kifér a csövön, ugyanis az indokok, okok, okozatok mind ránk vannak bízva. |
2010-12-24 09:09.24 |
No sikerült valahogy összerázódnom. Aronosfky eddigi hattyúdalai kivételes helyet foglalnak el képzeletebeli dicsőséglistámon, egész nyugodtan kijelenthetem, életműve befolyással volt ízlésvilágom kialakulására. Az meg, hogy eddigi filmjei szinte kivétel nélkül anyagi buktát eredményeztek, a meg nem értett zseni státuszába emelték a direktort, amiből úgy érzem most végre sikerült kiemelkedni. egy hattyú szárnyán:)
No térjünk rá a lényegre, mert mindjárt itt a szenteste:) Középpontban egy végtelenül tehetséges, szorgalmas és mai szemmel nézve(!) ártatlan kislányt látunk, aki elhivatottságának alá rendelve magát próbál megfelelni az anyja és a saját maga által támasztott követelményeknek. A hőn áhított szerep azonban élve felemészti Ninát. Hogy is jutunk idáig, az itt a kérdés, ki vagy mi a felelős abban, hogy egy kis kirándulás a sötét oldalban olyan folyamatokat indított be, amely kétségtelenül egy személyiség eltorulásában, kiszakadásában értek véget. Én elsősorban a drága anyucit tartom felelősnek, azt gondolom az asszony bűnösként tekint leányára, miatta nem sikerült beteljesíteni leánykori álmait, tehetségének gátat vetett a hirtelen jött terhesség. Ezzel egyidőben viszont próbálja lányán keresztül kiélni azokat az érzéseket, amelyek neki sosem adathattak meg. A szigorú feltételek, és elvárások viszont a lány lelkének végleges eltorzulásában csúcsosodnak ki, a megfelelési kényszer pedig olyannyira a tudatába vésődik, berögzül, hogy saját teljesítőképessének határait rég átlépve az elérhetetlen tökéletességet tűzi ki célul. A végén az anya is belátja, hogy lányát felemészti a túl magasra tett mérce, de ettől a ponttól már nincs befolyása az önállósult lélek tombolásában, ez egy folyamat végeredményeként következett be, amelynek elindítója bizony ő maga volt. Nina kirándulásai a sötét oldalon egyre csábítóbbak, de ezzel együtt összeegyezhetetlen is saját magával így lehet látni ez az út merre vezet, skizoid tünetei jelzik lelkének kiszakadását és nagyobb jóstehetség nélkül is meg lehet jósolni a végkifejletet. A kitűzött cél Damoklész kardjaként inog Nina feje felett, és látni lehet, hogy ez hatalmas feladat a lánynak, egy leküzdhetetlen akadály, de a meghátrálás viszont nem elfogadható válaszút, ennek eredménye talán az egyik leggyönyörűbb, leghatásosabb, törökszorító táncjelenet amivel a cél beteljesül bár, de a lélek feladja a küzdelmet.. Natalie Portman elképesztő, hihetetlen, olyan lenyűgözően balettozik, mintha egész életében ezt csinálta volna, emellett pedig az ártatlan, majd meghasadt lányt is tökéletesen hozza. Mila Kunis szintén nagy meglepetés, bár azért az ő szerepe egy kissé könnyebb feladat Portman-énál, mindenképp kiemelkedőt nyújtott ő is. Clint Mansell szokás szerint zseniális, elvarázsoló rabulejtő... nem is sorolom tovább mert Aronofskyhoz hasonlóan őt sem veszem emberszámba már(természetesen ezt jó értelemben) Aronofsky-nak és a többieknek köszönhetően tanúja voltam egy meseszép hattyú torokszorítóan feledhetetlen, de sajnos utolsó szárnyalásának... u.i:Boldog karácsonyt mindenkinek!:) |
2010-12-23 23:22.14 |
nehéz szubjektíven nyilatkozni ilyen élménysokk közepette, későbbre halasztom a dolgot inkább:) |
2010-12-23 08:45.17 |
ha vetnél egy pillantást az adatlapjára látnád, hogy még nincs magyar premier... |
2010-12-22 19:32.24 |
Köszönöm énis:) Vbacsnak pedig énis boldog szülinapot kívánok, és persze Ralph-nak is:D |
2010-12-22 11:12.20 |
köszi:)) |
2010-12-22 09:52.45 |
most látom h ugyanakkor van a szülinapom mint az egyik kedvenc színészemnek:D:D: hb:D |
2010-12-20 08:08.21 |
Megjött a díjadóra szánt jó minőségű Screener verzió:D |
2010-12-16 12:41.50 |
Nos előszöris, a műfajra egyedül a vígjáték szót odaragasztani meglehetősen nagy felelőtlenség volt, ugyanis van itt azért dráma bőven.
Leszbian házaspár neveli két serdülő gyermekét, akik jelenleg épp a legnehezebb lázadozós korszakuk virágkorát élik meg, így az élet különösen nehéz. Aztán ha belevesszük a gyerekek születésében csupán spermadonorként asszisztáló középkorú férfit, aki tudomást szerezve létező "gyermekeiről" aktívan részt szeretne vállalni a család életében, na csak így lesz csak kerek a kép. Sok a bonyodalom, nehéz eldönteni látatlanban vajon melyik műfaji irányba is indul majd el a történet. Tart ez az állapot egészen addig amíg meg nem látjuk a kissé slampos Julianne Moore-t:) No igen, a fiús frizurát öltő Anette Bening és az imént említett vörös színésznő az aki miatt nem öntött el a teljes unalom, ugyanis ők ketten elviszik a filmet. Mark Ruffalo is pozitív csalódás számomra, hisz igencsak szórakoztatóan adja az öntelt, de egyébként -szerintem- szimpatikus fickót, hisz nem mindenki kapna a lehetőségen, hogy fiatalon, és felelőtlenül elszórt magvai után érdeklődést tanusítson. Többek ez is a fő téma, ugyanis a férfi eddigi kicsapongó életében végre egy konstans is becsatlakozik, és így belekóstolhat a gyereknevelés sokszor hálátlan feladatába, majd miután diszkréten tudomására hozzák, hogy nemkívánatos, ráébred, hogy a szeretet hiányzott eddig az életéből. A házasság az egyneműek között is nehéz, sőt ha lehet még nehezebb a megbélyegzettség kereszttüzében, így a film fő szála nagyjából egy megfáradt kapcsolat köré szövődik. A három csillagot azért ítéltem oda, mert hát volt pár olyan üresjárat, amit kénytelen voltam átvészelni, és az unalom szinte végig cirógatta a hátam. A színésznőket már megdícsértem, de egy kis kritikaként nekikszegezném, a leszbikus jelenetek (értsd: csók, összebújás) egy kicsit merevre sikerültek, látszik, hogy valójában hetero színésznők játszanak meleget. A kölykökrők meg annyit, hogy bár egy kissé unszimpi volt mindegyik, de összességében rendben voltak.. |
2010-12-16 00:41.07 |
Golden Globe p.01
The Kids are all right a csillagokon még gondolkodom. A két lédi elviszi a filmet a hátán, de majd kiderül mi lesz belőle. Hanyatt nem estem. |
2010-12-15 20:39.41 |
Magyar cím - Halálos iramban: Ötödik sebesség |
2010-12-15 14:53.43 |
Ha a zombikat szereted akkor feltételezem ismered azt a bizonyos Geogre A. Romero urat, aki felettébb jártas a témában, nem mellesleg a témában legtöbbet dolgozó szakember. No, meg azt is feltételem h valamennyire jártas vagy az angol nyelvben, mert akkor csatolok neked egy tanulságos idézetet, amit próbálj meg értelmezni, mert te teljesen félreismerted a zombiműfajt ezek szerint..
tessék: „To me, the best zombie movies aren't the splatter fests of gore and violence with goofy characters and tongue in cheek antics. Good zombie movies show us, how messed up we are, they make us question our station in society... and our society's station in the world. They show us gore and violence and all that cool stuff too... but there's always an undercurrent of social commentary and thoughtfulness. That's what makes the Romero films so great.” – Robert Kirkman *az idézet a Videodrome-ről származik. Robert Kirkman pedig a képregény egyik alkotója. |
2010-12-15 10:43.08 |
No és mit gondolsz a drámán nem lehet enni semmit? Vagy te csak a zúzást és a belezést szereted? Mert ha igen akkor gondjaid vannak.. |
2010-12-14 16:47.28 |
A Tourist-ot lehúzta szinte az összes kritikus, ráadásul feldolgozás is.. de addig nem szólom le amíg nem láttam. Az Alice viszont szerintem sem érdemelt meg egyetlen jelölést sem.. még Johnny sem.. |
2010-12-14 16:39.39 |
Nekem is volt olyan rész ami hiányzott, de ki tudja lehet h az írók lecserélésével visszaterelődik a cselekmény a képregény által vezetett vonalra. |
2010-12-14 15:30.29 |
Énis bírom Johnny-t, de az Alice csodaországban-t nemnagyon.. azt főbb díjra egyre sem jelöltem volna. |
2010-12-14 15:27.17 |
Kis összesítés: 7 jelöléssel első: A király beszéde. 6 jelölés: The Fighter, Közösségi háló 4 jelölés: Eredet, Fekete hattyú |
2010-12-14 15:20.45 |
és hol van Javier Bardem???????? |
2010-12-14 15:04.15 |
Nálam a közösségi háló jóval gyengébb volt a viharszigetnél.. |
2010-12-14 15:03.44 |
DiCapriot és a Viharszigetet énis hiányolom:( |
2010-12-14 14:57.59 |
4 golden globe jelölés: (legjobb film-dráma, legjobb rendező, legjobb forgatókönyv, legjobb zene) |
2010-12-14 14:55.37 |
Lehet csámcsogni, a sorozatokkal kapcsolatos jelöléseket is kiteszem nemsokára:) |
2010-12-14 14:54.46 |
Íme a 2011-es Golden Globe átadó jelöltjei:
Legjobb film – Dráma Eredet Fekete hattyú The Fighter A király beszéde Social Network – A közösségi háló Legjobb film – Musical/Vígjáték Alice Csodaországban Díva The Kids Are All Right Red Az utazó Legjobb színész – Dráma Jesse Eisenberg (Social Network – A közösségi háló) Colin Firth (A király beszéde) James Franco (127 óra) Ryan Gosling (Blue Valentine) Mark Wahlberg (The Fighter) Legjobb színésznő – Dráma Halle Berry (Frankie and Alice) Nicole Kidman (Rabbit Hole) Jennifer Lawrence (Winter’s Bone) Natalie Portman (Fekete hattyú) Michelle Williams (Blue Valentine) Legjobb színész – Musical/Vígjáték Johnny Depp (Alice Csodaországban) Johnny Depp (Az utazó) Paul Giamatti (Barney’s Version) Jake Gyllenhaal (Szerelem és más drogok) Kevin Spacey (Casino Jack) Legjobb színésznő – Musical/Vígjáték Annette Bening (The Kids Are All Right) Anne Hathaway (Szerelem és más drogok) Angelina Jolie (Az utazó) Julianne Moore (The Kids Are All Right) Emma Stone (Könnyű nőcske) Legjobb férfi mellékszereplő Christian Bale (The Fighter) Michael Douglas (Tőzsdecápák – A pénz nem alszik) Andrew Garfield (Social Network – A közösségi háló) Jeremy Renner (Tolvajok városa) Geoffrey Rush (A király beszéde) Legjobb női mellékszereplő Amy Adams (The Fighter) Helena Bonham Carter (A király beszéde) Mila Kunis (Fekete hattyú) Melissa Leo (The Fighter) Jacki Weaver (Animal Kingdom) Legjobb rendező Darren Aronofsky (Fekete hattyú) David Fincher (Social Network – A közösségi háló) Tom Hooper (A király beszéde) Christopher Nolan (Eredet) David O. Russell (The Fighter) Legjobb forgatókönyv 127 óra (Danny Boyle, Simon Beaufoy) Eredet (Christopher Nolan) The Kids Are All Right (Lisa Chodolenko, Stuart Blumberg) A király beszéde (David Seidler) Social Network – A közösségi háló (Aaron Sorkin) Legjobb betétdal „Coming Home” (Country Strong) “You Haven’t Seen The Last Of Me” (Díva) “Something’s Got a Hold on Me” (Díva) „I See The Light” (Aranyhaj és a nagy gubanc) “There’s A Place For Us” (Narnia Krónikái – A Hajnalvándor útja) Legjobb zene 127 óra (A.R. Rahman) Alice Csodaországban (Danny Elfman) Eredet (Hans Zimmer) A király beszéde (Alexandre Desplat) Social Network – A közösségi háló (Trent Reznor, Atticus Ross) Legjobb animációs film Aranyhaj és a nagy gubanc Gru Így neveld a sárkányodat Az illúzionista Toy Story 3. Legjobb külföldi film Biutiful (Mexikó) The Concert (Franciaország) The Edge (Oroszország) Szerelmes lettem (Olaszország) In a Better World (Dánia) |
2010-12-14 14:45.15 |
legjobb drámasorozat - golden globe jelölés ez igen:D |