Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Romantika a köbön - Cinemax2, 22:25 |
Szentivánéji eksztázis - Filmbox Extra HD, 22:35 |
Fogságban - RTL Három, 23:10 |
Emelt fővel - Visszavágó - Viasat Film, 23:15 |
Kommandó - Mozi+, 23:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Anthony LaPaglia (66) |
Jonathan Banks (78) |
Minnie Driver (55) |
Kerry Washington (48) |
Kelly Lynch (66) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Egy nap a tengerparton (1970) - Vélemények |
Donald Trump - Vélemények |
Mit hallgatsz most? |
Terminátor 2. - Az ítélet napja - Vélemények |
Jókislány - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Elképesztő rejtélyek |
Kurt Yue |
2011-08-24 20:29.27 |
ÖHHH én ilyen jelenetek, azért nem szívesen látnék, gondolom ki lesznek vágva, vagy ha nem azért az nagyon beteg húzás lenne. |
2011-08-24 20:25.11 |
Jó marketinget el se lehet képzelni. :D |
2011-08-24 20:23.05 |
Nem tudom, hogy lesz-e belőle valami, bár ügyes jelenet, mert gondolom sokan látják szívesen SP-ét nyomorék sittes köcsögként. :) |
2011-08-24 20:19.46 |
http://www.youtube.com/watch?v=tEC0PANARSg&feature=player_em.. |
2011-08-24 20:07.37 |
Írtam már, hogy mi a gond vele, mert a Sztalker megérthető, mert fantasztikusan intelligens párbeszédekkel van tele és ehhez a képi világ is segítség. Viszont szimbólumokkal gondba vagyok, mert tudom, hogy a poharak nem véletlen mozognak az asztalon, a sárga ruhában lévő lány sem véletlen stb., tehát csak felemás az élmény és a kapaszkodó nélküli asszociáció, agyalás, bizonytalanság marad bennem és nem jutok el oda, hogy tökéletesen megértsem, hogy mit akar mondani Tarkovszkij. Ha jól tudom bibliai motívumokat használ, de lehet, hogy tévedek, csak az én teológiai ismereteim hiányosak. Tehát ezek pótlása után látom igazán értelmét a munkájában való igazi elmélyülésre, de lehet, hogy ebben is tévedek. :) |
2011-08-24 19:58.02 |
"Nézők, kinek az oldalán állnak? A családén vagy a mi oldalunkon? " |
2011-08-24 19:31.49 |
Hát az én nyitottságom megkérdőjelezhetetlen, szerintem, nálam az exploitation-től a művészfilmekig minden belefér. :D |
2011-08-24 19:19.35 |
*javítva
nem árt érni |
2011-08-24 19:18.57 |
Mondjuk nálam nem véletlen maradtak ki, mert a régebbi európai filmek közül rengeteg hiányosságom, mondjuk Bergman, Tarkovszkij direkt maradt ki, csak a Sztalker-t láttam, aminek szerintem jó ha csak felét sikerült felfogni, a szimbólumokkal gondba vagyok, szóval nem érni és olvasgatni egyes filmekhez, amihez a magam 24 évével kevésnek érzem magam. :) Inkább csak a mai európai és ázsiai filmeket ismerem. Michael Haneke, Pedro Almodóvar, Park Chan-wook, Kim Ki-duk, plusz néhány román darabot a román új hullámból. |
2011-08-24 19:00.58 |
451 Fahrenheit, hm ezt jó, hogy írtad. Lehetetlen teljes listát írni. :) |
2011-08-24 18:58.51 |
Remek kis lista, hozzátennék még egy párat:
James Stewart - Philadelphiai történet, Szédülés, Aki megölte Liberty Valance-t, A kötél, stb. Dustin Hoffman - Szalmakutyák Jack Nicholson - Száll a kakukk fészkére, Batman Robert De Niro - Dühöngő bika (!), Casino, Nagymenők, Taxisofőr, Volt egyszer egy Amerika... Al Pacino - Keresztapa, A sebhelyesarcú, Carlito útja, Az ördög ügyvédje James Cagney - A viharos húszas évek, Mocskos arcú angyalok, Megszállottság (Fehér Izzás) Catherine Deneuve - Iszonyat Cate Blanchett - Elizabeth, Aviátor Daniel Day Lewis - Apám nevében, Vérző olaj, New York bandái Paul Dano (tehetségesnek tartom) - A család kicsi kincse, Vérző olaj Joe Pesci - Nagymenők, Casino, Dühöngő bika (Hát igen nem semmi párost alkottak De Niro-val) Ryan Gosling - Plasztik szerelem, Szerelmünk lapjai (bár a filmet annyira nem szeretem, de Gosling itt is jó volt.) Nicole Kidman - Dogville, Hideghegy, Tágra zárt szemek Natalie Portman - Fekete hattyú, Közelebb Latinovits Zoltán - Az ötödik pecsét, Egri csillagok, Isten hozta őrnagy úr stb. Őze Lajos - Az ötödik pecsét, A tanú Sinkovits Imre - Egri Csillagok, Isten hozta őrnagy úr, Tizedes meg a többiek Penélope Cruz - Nyisd ki a szemed, Volver Kirk Douglas - A nagy karnevál (!), A dicsőség ösvényei, Spartacus Ray Milland - Férfiszenvedély Javier Bardem - Nem vénnek való vidék, Biutiful Louis de Funès - Ennek a felsorolásába nem kezdenék bele. :) |
2011-08-24 17:53.13 |
Marco Bailey - Bom Bang!
http://www.youtube.com/watch?v=tLIKt4R5glg |
2011-08-24 16:14.17 |
Az igen, belegondolni is csodálatos, hogy mi minden jóra tudnák használni ezt a bámulatos testmozgást :D |
2011-08-24 16:04.54 |
Samuel Eto nem sokat éhezik:
[link] |
2011-08-24 15:21.43 |
Lövetem sincs, valószínűleg néhány idióta valami félelmetesen röhejes költségvetésből összedobta azt a szart. :) |
2011-08-24 15:10.57 |
[link] |
2011-08-24 15:06.56 |
Remélem egyik se jut erre a sorsa: [link] Azon mit kaptam, hogy a rendező a facebook-on kérte, ha valaki a mozi fele jár, üljön már be filmjére. :D |
2011-08-24 15:02.41 |
Nem tudom, hogy szarok lesznek-e, de legalább jó látni, hogy valami másabbal is próbálkoznak a magyar filmesek, a Sorsvonalakban bízok, hogy egy vállalható darab lesz, akár jó is. Ez horror műfaji paródiának tűnő dolog meg gagyinak néz ki, de hátha... |
2011-08-24 14:54.51 |
Ezt a negatív bevételi rekordot döntse meg valaki :D
[link] |
2011-08-24 14:35.44 |
Sziasztok. |
2011-08-24 14:34.46 |
Aranypolgár? Belső mondanivalót nem nagyon tudom, hogy hogy érted, 41 előtt is készültek olyan filmek, amiknek volt mondanivalója. Nem e miatt fontos, hanem:
Történetvezetés volt sajátos: folytonos flashback használat, nem volt szájbóragós, egyébként emiatt meg is bukott a maga idejében. Műfaji keveredések: misztikum, ugye rozsabimbó, krimi elemek, musical-es része is volt, híradó hírközlés, és egyben dráma is. Technikai újítások: mélységélesség, kamerakezelés sajátossága - titokzatos, sejtelmes, beteg a riporter arcát soha nem látjuk, az árnyjáték se semmi. Nyilván egy igazi szakártő még száz dolgot feltudna sorolni. Viszont a film maga mai szemmel már nem olyan nagy szám, de a jelentősége vitathatatlan. |
2011-08-24 14:23.45 |
Én rohadt ritkán tévézek, múltkorában próbáltam az RTL-elt, 20 perc után reklám a filmbe, aztán még a film is egy rakás szar, nem sokáig tartott. Inkább ritkán Duna tv, MGM vagy Filmmúzeum, ha van valami jó film, meg persze Sport 1,2, mert csak férfiből vagyok legyártva. |
2011-08-24 14:17.41 |
Nem feltétlen tetszik ez a lista, na nyilván hozzáértőbbek csinálták, mondjuk a Keresztapának és Dühöngő bika helyezésének örülök. A Casablanca abszolút szerethető, de nálam nem a 3. hely, az Aranypolgár meg egyértelműen a filmtörténeti jelentősége miatt az első, mert tényleg több újítás is volt benne. |
2011-08-24 14:09.39 |
Nem hajtűkanyar, egyszerűen csak több filmet nézel és fokozatosan formálódott az ízlésem, nyilván ez személyiség, felfogás kérdése is. Az emberek java (felnőttek) el van az Rtl klubbal, Tv2-vel élete végiéig, én meg nem. :D |
2011-08-24 13:52.11 |
Oh, kicsit idősebbre tettelek. Írogatsz kritikákat is, hm ez meglepett. Így már értem, nálam is olyan is 19-20 évesen jött el ez a váltás. :) |
2011-08-24 13:46.03 |
Hány éves vagy, ha meg lehet kérdezni? |
2011-08-24 13:40.25 |
Ez jó :) |
2011-08-24 13:36.35 |
Hát figyel, nálam ez a fajta rajongás onnan jött, hogy néhány évvel ezelőtt én is sima átlagmozi rajongó voltam, csak olyan sokat néztem belőlük, hogy egy idő után valami több kellett. Az a bajom a mai filmekkel, hogy annyira homogénné váltak, remake-ek, képregény adaptációk, folytatásos filmek, unalmas rom komok, mindenféle értelmetlen látványorgiák, hát már a tökömön jönnek ki. Nem akarok sznobnak tűnni, mert vevő vagyok a jó popcorn mozira is, csak nagyon kevés van, amit igazán tudok szeretni. Inkább néhány független film, vagy európai, ázsiai és klasszikusok közelebb állnak hozzám. |
2011-08-24 13:06.05 |
Már bocs, hogy beírok, de nem feltétlen érettség kérdése, hogy egy fekete-fehér filmet értékelni tudjál. Egyszerűen régebben más volt a mozis kultúra és sokszor a régi filmek érthetőbbek, szájba rágósabbak. A mai pörgős mozikhoz szokott embernek nem feltétlen tetszik ez. Viszont, ami ennek a pozitív hozadéka, hogy sokkal több az eredetibb, jól kidolgozott, szerethetőbb karakter és nyilván ezzel párosul a sokkal erősebb színészi játék is. Ahhoz, hogy a Psycho, Legénylakás, 12 dühös ember, Casablanca, Férfiszenvedély stb. filmek szeretéséhez nem feltétlen szükséges az érettebb gondolkodás. |
2011-08-24 12:51.59 |
Nem tudom, nálunk magyar fakton annak idején a Zongoratanárnőt kaptam az arcomba, 16 éves buksimnak az betette a kapott. A gyermeki illúziókat nem muszáj porrá zúzni.
Ez pedig az egyik legfurcsább és egyben legsokkolóbb film. A Furcsa játék a kedvencem Haneke-től, de ez másabb sokkal. Mivel nem igazán van konkrét cselekmény és a statikus képekkel magyaráz Haneke. Nagyszerűen vannak összevágva a 3 fejezet részei. Érzékelteti az egyhangúságot, az ürességet, érzéketlenséget. A film elején már rögtön látjuk, hogy mit akar mondani, ugyan is az emberek arca helyett a tárgyakra, ételre stb. (FOGYASZTÁSI TERMÉKEK) fókuszál a kamera. Nézzük, ahogy az apa építgeti a karrierjét, a kislány állbetegségeket színlel, hogy valaki odafigyeljen rá, és látjuk a felszínesen gondoskodó anyját, aki betakarja a kislányt esténkét, és nincs mese, csak egy röhejes egysoros ima. Láthatjuk a családi ebéd közben hangulatos zene mellett mindenki fapofával zabál, amit a feleség bátyjának random, motiváció nélküli sírógörcse szakít meg. Egy-két ölelés után, beszélgetés, vigasz semmi, csak szépen leülnek üres fejjel a TV elé. Hát a médiát se szokta kímélni Haneke, a tv szimbólum más filmjeibe is visszaköszön, és ennek káros hatásait is szívesen kihangsúlyozza. A film csúcspontja pedig a harmadik év, amiben a család megpróbál kiszabadulni ebből a nyomasztó, korlátoktól terhelt légkörből. A társadalomból való kivonulásnak egy szélsőséges példáját látjuk, telefon ki, csengő ki, pénz lehúzás a WC-én, de ezek után a legbetegebb mondat: "Apu, a tv-t bekapcsolhatom?" A végkifejlet pedig igazi horror, bár végig érezte az ember, hogy mi fog történni. A végén jött a nagy meglepetés nekem, hogy a filmet egy család érthetetlen öngyilkosságának IGAZ TÖRTÉNETE ihlette. Ez az alkotás a fogyasztói társadalom számomra eddig legkeményebb kritikája, mert nincsenek váratlan húzások, egyszerűen minimalista módon a rideg, realista hétköznapokat látunk, és ettől olyan kellemetlen nézni, mert a mai aktualitása is megkérdőjelezhetetlen és bizony rohadtul nem tetszik, amit látunk... |