Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Sokkal több mint testőr 2. - Filmbox Premium, 21:45 |
Babylon - HBO, 22:11 |
Kutyátlanok kíméljenek - SuperTV2, 22:25 |
Kolibri kód - RTL Három, 23:00 |
Kivonat - Filmbox Extra HD, 23:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Heather Graham (55) |
Tom Selleck (80) |
Terry Kinney (71) |
Oprah Winfrey (71) |
Edward Burns (57) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A játszma |
Kerry Condon |
2013-06-30 00:14.42 |
Azért ez erősen emlékeztet valamire..:) |
2013-06-29 22:47.47 |
Szerintem hagyjuk azt a fajta okoskodást, hogy elkezdjük fikázni az amcsi filmgyártást csak azért mert látunk egy jó külföldi mozit és akkor faszán felajzunk ezen. Baromság. Vannak -és ahol pénz van- mindig is lesznek jó mozik. Vannak jó svéd filmek meg spanyolok meg angolok meg franciák meg japánok meg amcsik. Szuper. Ez a film jelen esetben egy norvég bestsellerből lett jó kis film, és ennyi nem több. Vannak jó írók Norvégiában Svédországban és tudnak belőle jó filmet csinálni. Meg vannak jó amerikai könyvek amikből tudnak jó filmet csinálni. Sőt vannak jó szar norvég filmek is nyilván amikről a kutya se beszél meg vannak jó szar amerikai filmek amikről többen beszélnek mert a nagyobb pénz miatt több helyre jut el. Meg vannak halhatatlan nagy amerikai filmek , készülnek mostanában is zseniàlis drámák és életrajzi filmek de még krimik is, amik természetes hogy sikeresek mert amerikaiak. Azok megnézése láttan nyilván nem jut eszünkbe hogy micsoda kurva jó ez az amerikai filmgyártás..mert természetes hogy az. Szóval szerintem kissé túllihegett okoskodás ez a "ez de kurva jó, ezek bezzeg tudnak..tanulhattok hülye amcsik" dolog.
Ez egy baromi jó kis norvég film egy baromi jó norvég bestsellerből.és pont. |
2013-06-29 10:17.09 |
Nem tartozik a kedvenceim közé egynél nem tudtam többször megnézni, annàl többször akad kezembe James Newton Haward filmzene albuma, ami egyszerűen mesés. Hogy lehet a fájdalom, Afrika érzés, magasztosság és a küzdelem fogalmait jó alaposan eggyé gyúrni és abból zenét csinálni? Haward mester megmutatta rá a választ. |
2013-06-29 10:11.47 |
Minden idők egyik legjobb...filmzenéje! |
2013-06-28 22:21.02 |
Na kérem szépen egész figyelemre méltó kis alkotás. Miért is? A sztori nem új keletű, pénz nincs a film mögött, halálra nem rémülünk és mégis figyelemre méltó, mert egy egészen korrekt kis forgatókönyvet tettek az ijesztgetős, sablonos jelenetek mögé, nem az volt a cél hogy 90percen keresztül ijesztgessenek, ami önmagában dícséretes így 2013 környékén. Értelmes dialógusok és okos történetvezetés nagyon ritka manapság az ilyen tipusú filmekben . Aztán van itt egy kb. teljesen ismeretlen szereplőgárda, akik szerintem teljesen korrektül és meggyőzően játszottak, le a kalappal a házaspár előtt.
Végül de nem utolsó sorban van itt egy Joseph Bishara nevezetű úriember akinek a neve még csak fel sincs tűntve, mint zeneíró az adatlapon, ami szégyen, ugyanis egészen kiváló, ki nem hallható, de hatásos alapzenét húzott a film alá. Feltétlenül alkalmas a film megnézésre..sőt! |
2013-06-28 21:25.30 |
Elismerem a film erényeit és érzem azt hogy az írók és a rendező milyen üzenetekkel készítette el ezt a filmet. Ennek ellenére nem éreztem jól magamat a film nézése alatt, iszonyatosan nyomott, és a karaktereket baromira undorítónak, idegesítőnek találtam, leginkább a főszereplőt.
Nálam sajnos nagyon negatív. |
2013-06-28 18:55.29 |
A rusnya feleség a Mireille Enos, aki szerintem feltűnően tehetséges, sokat fogunk még róla hallani. Na valóban nem a szépségével vívta ki, hogy megkapja ezt a szerepet is, hanem azzal, hogy többek között zseniálisan játszotta el korunk egy legszenzációsabb krimi sorozatának, a The killing-nek a főszerepét. Tekintettel arra, hogy egy filmről van szó, amiben színészek játszanak, szerintem kiváló választás, ő tesz is hozzá valamit, és az általam egyébként kedvelt Brad Pitt az, aki kurvára nem illik mellé, mert fapofával játszotta végig a jelenetei 98%-át. Ha pedig azt vesszük, hogy a filmkockák 99%-ban vásznon van, az eredmény elég siralmas. Ízlések és pofonok. |
2013-06-28 17:43.53 |
Goldsmith zseniális zenéje miatt halhatatlan a film! |
2013-06-28 15:03.16 |
1, The Time- Inception Zimmer
2, rekviem for a dream (hegedűn) 3, Terminator salvation teljes album Elfmanntól 4, minden más ami Zimmer 5, A forrás (2006) teljes albuma |
2013-06-28 14:46.03 |
Nem olvastam végig a véleményeket, lehet hogy más már jelezte, de az megvan, hogy a trailer alatti mennyei muzsikát melyik film alól koppintották?:))))
Szerintem azonnal lefog esni mindenkinek.. |
2013-06-26 12:24.33 |
Az hogy a film logikátlan lenne valóban bugyutaság.:) |
2013-06-26 12:22.55 |
Naná hogy kellett. De. Az olyan típusú párbeszedéket mint ez a gyöngyszem nagyon kevesen tudnak megírni. Ebben egyedülálló Tarantino. Ebben az 5percesen jelenetben ott a feszültség, a humor és a hatásos szünetek, számomra a film legnagyobb pillanata , ezért emeltem ki Tarantinot, a többi nyilván Scott mester érdeme. |
2013-06-26 11:28.51 |
Az egyik info h a Scott rendezte amit nem kérdeztem a másik pedig h az említett jelenet alatt nem a Zimmer zenéje szól amit meg nem mondtam. De mégegyszer kössz szuper vagy:) ;) |
2013-06-26 11:27.15 |
Attól , hogy valami kult-klasszik film, és mert te ezt még döngeted is, nem kell, hogy mindenkinek tetszen. Elhisszük tudjuk, hogy az, hidd el nincs szükség arra, hogy minden bejegyzésedben leugasd akinek nem tetszik. nem kell keverék kuvasz szerepkörben tetszelegni és morogni mindenkire, aki a 'gazdira' rossz megjegyzést tesz. |
2013-06-26 11:16.59 |
Megosztottál velem két olyan információt amit eddig is tudtam. Jó vagy köszi :) |
2013-06-26 11:03.48 |
A 2és fél óra csakis arról szól, hogy ki ő...
Túl sok szerepet kaptak az emberek? Kifejtenéd? :)))) Köszi. :)) |
2013-06-25 21:11.15 |
Na akkor elébb értékelem: 2-es.
(A 2-es nálam a nagyon kurva szar kategória..). Van ennél a filmnél lejjebb, de nem nagyon. Költségvetés= indul a bakterház ktsgvetése kb. Alapötlet= minden évben egy éjszakára szabad az erőszak és legális minden bűncselekmény. Oké..mondjuk hogy oké..de ennek mi az igazolása? Háthogy ezáltal lecsökkent a bűnözés 1%a alá és társadalmi megtisztulást jelentett az usában...hú na ez már tízezer sebbők vérző faszság. Ekkora faszságra filmet forgatni? Nem baj. Aztán innentől kezdve egy óra kergetőzés a házban, amire azért kerül sor mert az okos kiskölök ugye azon az ejszakan amikor szabadon lehet gyilkolaszni beenged egy rosszarcú feketét a kurva biztosan védett házba amit persze a 18éves főgonosz 5perc alatt betör..na szokjátok a jót!!:) Ezer sebből vérző rémszar forgatókönyv,csak egy példa: a kislánya a Hawke-nak nem tudom mit keresett a filmben csak lődőrög masfel órán keresztül a sötétben mint egy elbaszott tiniszellem. Hát a színészi játékokat inkább nem is forszíroznám...bár muszáj megjegyeznem hogy a Lena Headeynek szegénynem fingja nem volt arról hogy mikor ijedjen meg vagy mikor mosolyogjon a filmben.. Szóval azért bosszantó az egész mert úgy adja el magát a film hogy milyen zsír ez a szabadon gyilkoláthatsz egy évben egyszer ötlet, aztán jön a film és ennél az egy mondatnál többet nem is foglalkoznak ennek a témának a körbejárásával hanem elkezdenek kergetőzni. Hurrá. Bárkinek ajánlom ez nem horror se nem thriller szimplán szar. |
2013-06-24 22:13.44 |
Összességében azért szerintem megéri rá mozijegyet váltani. |
2013-06-24 18:18.39 |
Gyors leszek és velős, csak tőmondatokban egyelőre.
Nem ad hozzá túl sok újat a hasonló tipusú filmekhez sajnos. Aki azért kezdi majd el fikázni mert semmi köze a könyvhöz, mert tényleg semmi köze a könyvhöz, az ne jàrjon moziba, hanem olvasgassa inkább a könyvet. A jeruzsálemi részig kifejezetten aggódtam, hogy ez nagy szarbanyúlás lett, a jeruzsálemi rész viszont hatalmas és onnantól kezdve nem rossz a film. Forgatókönyv nem túl erős, van benne hiba is. Van dejavu érzés is majd mindenki úgyis sorolja mit honnan loptak a forgatókönyvbe :) Brad Pitt fapofával játsza végig a mozit, aki három egymástól különböző arckifejezést lát tőle, csokival jutalmazom! Sajnos helyzetén a forgatókönyv sem segít. Akinek jó füle van a filmzenéhez egyértelműen hallani fogja hogy Beltrami nem nagyon tudta eldönteni, hogy merre vigye el a filmzenét, igen sokmindent hallhatunk, picit össze-vissza az egész, bár a jeruzsálemi jelenet, és a végén a felirat alatti zene nagyon jó. Szuper lett volna ha az elejétől építi ezt. Olyan 3,5-ös de egye fene legyen ez most felfele kerekítve. |
2013-06-24 14:28.13 |
Remélhetőleg Beltrami mester valami igen zúzós katasztrófa hangulatú zenével áll elő!! |
2013-06-24 14:25.26 |
Jó 2óra múlva okosabbak leszünk, ismételten én jövök az első kritikával , ezúttal a dublini imax-ből.;) |
2013-06-24 13:36.44 |
Hát valljuk ve az első két rész zsenialitása miatt ilyen jó a 3. Rész osztályzata is. Pedig néha objektívnek kell lennünk, köze nincs az első két részhez ennek a sima akciósdinak. Tegyük fel nem L játsza L-t ebben a részben hanem egy új figura.. a 4, 50-es szavazat egy egésszel lejjebb lene egy átlaggal az tuti.
És meg is van így a két ok hogy miért nem lett összefikázva ez a 3. Rész. A filmzene jó, az első két rész zsenialis forgatókönyvéhez képest azonban ez egy hatalmas nagy szar! ;) |
2013-06-23 21:17.46 |
Ha félretesszük a cartoont, meg a misztikumot, meg mindent, akkor is kapunk itt egy olyan zseniálisan, kétszer 2órában agyon vissza megtekert sztorit, hogy Agatha Christie, de a krimi számomra legnagyobb mestere, John Dicson Carr is csak annyit tudna mondani: "oh my fucking god!!!!"
Nagyon-nagyon meg lett ez a sztori írva!!! |
2013-06-23 00:30.11 |
Az alapötlet alapján minden adott lenne ahhoz, hogy egy rémgagyi filmet rakjanak össze..de ez a film mégis kibaszottul zseniális!!! |
2013-06-22 23:04.23 |
Nem csak az Eredetre de tudtommal a Sötétlovagra és a legtöbb filmjére is igaz!nyers forgatókönyv elég neki..
Azért az durva..:) |
2013-06-22 22:16.05 |
itt vannak egyébként, ha már annyit beszéltünk róluk, feltétlenül megér 4-4percet meghallgatni, összehasonlítani őket, a "Time" Straccato-n a legjobb, én is azon játszom :-)
http://www.youtube.com/watch?v=4LzN1MmwFhQ és a jó Sent here for a reason: http://www.youtube.com/watch?v=jN7HKiwAI50 ki-ki döntse el melyik a jobb. |
2013-06-22 21:46.43 |
"Rengetegszer játszották le ugyanazt a dallamot".
Az általad és általam is sokat emlegetett Eredet filmben is "rengetegszer játsza ugyanazt a dallamot" Zimmer, pontosítok az elejétől a zárójelenetig csak ugyanazt a score-t futtatja (kivéve természetesen az ált akciók alá festett betéteteket, és egyéb, ált. rövid jelenet átvezetőket), èpíti, lassítja gyorsítja, tudni kell ugyanis, hogy minden filmnek megvan a vezér betétje, az u.n. eredeti filmdala, mely általában a zárójeleneten van kifuttatva, kiteljesedve. Az Eredetben a 'Time' a vezér score, mely minden jelenet alatt baljósan morgolódik, és a film végéhez közeledve egyre gyorsul, és a zárójelenetnél katarzisszerűen dübörög. Pontosan ugyanígy épül fel az acélember zenetechnikailag de erről már volt szó. Talán tényleg nem ráz ki annyira tőle a hideg, mint a 'Time'-tól, de szerintem ez nem a 'sent for a reason' kritikája. A Time egész egyszerűen minden idők egyik legmegrázóbb, legmélyebb filmzenéje, noha a siketek társasága elfelejtette Oscar díjjal jutalmazni. ;) |
2013-06-22 16:47.25 |
Miért vannak fanyalgók? 1, sokan direkte úgy ülnek be egy-egy mozira, hogy keressék a csomót a bizonyosán kákán is 2, az aktuális érzelmi szint akkor is kialakíthat egy filmről negatív képet, ha az egyébként objektíve jó (érzelmi szintet negatív irányba befolyásoló tényezők: szar a popcorn, az utolsó pillanatban lemondta a csaj a mozit stb stb), 3, az agyunk nem a filmet nézi, elkalandozunk, nem tudjuk felvenni a fonalat, túl gyors a felirat stb stb. 4, aktuális fizikális állapot : pl túl fáradtak vagyunk, másnaposságtól égnek a szemeink, pisilni kell de ciki kimenni stb. :-) 5, aztán meg A yin és a yang egyensúlya miatt :) 6, és végül vannak akik nem is fanyalognak csak ki akarnak a filmkatalógus fórumán tűnni a negatív véleménnyükkel..:-)))
Szerintem kb ezek az okai lehetnek annak hogy vannak fanyalgók egy objektíve jó filmen. ;) |
2013-06-21 23:40.11 |
A Nolannal közösen jegyzett batman filmek óta lényegesen megváltozott Zimmer zenei karaktere. Na persze ez nem azt jelenti, hogy előtte ne lett volna színes, hiszen egy született zseniről beszélünk, aki ha 150éve születik, lehet hogy ma Zimmer kuglert vásárolnánk a Zimmer kávézóban egy jó erős Zimmer fekete után.
A zenei karakter megváltozását inkább zenetechnikai téren értem, a szimfonikus ambient zenéhez képest szélesebb palettán mozog. A másik változás, hogy a scorjai teljes mértékben azonosulnak a filmmel, az Inception-ben láthatjuk ennek legtökéletesebb kiteljesedését. A sent for a reason mint alap score a Man of steelhez, nem lóg ki ilyen szinten a sorból, követi az utóbbi években vitt zenei világát. Egy kristálytiszta, hihetetlenül érdekes score-ról van szó, melyet hosszabb elemzés nélkül csak egy percre nézzük meg: Kellemes zongorával indul a dal, mely azonnal fülünkbe eszi magát. A zongora mély tónusa az elmúlást, a fájdalmat, a családi köteléket juttatja eszünkbe, melyet egy gyorsuló rész visz el egy igen érdekes, futurisztikus hangzásvilágba, mely a csaták, rombolás és a győzelem alapja, aztán visszatér a zongorához, és hogyja kifuttatni belőlünk az érzelmeket. Sem zenetechnikailag sem önálló scoreként sem mint a film szerves része, nem marad el az eddigi fimzenéitől, ami minimum a Oscar jelölést érdemel. Azzal a középen megtekert hangzásnem változtatással, futurisztikus vízióval pedig megint valami újat rakott le az asztalra. |
2013-06-21 23:06.48 |
Határozottan nem tudok egyet érteni :)!!! |