Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Álmaim karácsonya - Mozi Klub, 22:50 |
Égető bizonyíték - Viasat Film, 22:55 |
A biztonság záloga - TV2, 23:15 |
Konstrukció - Filmbox Premium, 23:15 |
Vihar előtt - Viasat3, 23:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Tisztítótűz - Vélemények |
Kiút (sorozat) - Vélemények |
F mint foci - Avagy vélemények a bajnokságokról |
Rémálom az Elm utcában 3. - Vélemények |
Rock zene |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Puerto Ricans in Paris |
Montserrat Carulla |
2007-07-20 03:35.59 |
A birodalom visszavág
Összeomlás Casino A király visszatér ---------------------- A remény rabjai |
2007-07-18 11:25.57 |
Elképzelhető, hogy igazad van. Nem vagyok teljesen naprakész a mai filmtermésben és elsikkadhatott ez-az, pl. amiket említettél azok közül. Inkább általánosítottam, de azt fenntartom, hogy a 90-es években jobban el voltunk kényeztetve filmügyileg, méghozzá sokkal jobban. Szerintem...Lehet az én ízlésvilágomnak azok feleltek meg igazán, tény hogy sok mai filmmel nem tudok mit kezdeni.
Nem is érdemes összehasonlítani a két alkotást, de azért némi párhuzam fellelhető nyilván az alaphelyszínen túl King és Darabont vonatkozásában. Sokszor és sok helyen láttam már együtt emlegetni a két művet. A véleményem teljesen szubjektív, a Remény rabjai nálam 100%-os katarzist vált ki mindig, a Halálsoron mondjuk 90%-osat. (csúnyán számszerűsítve csakis a prezentálás kedvéért) |
2007-07-17 19:48.40 |
Most látom mekkora épületes ökörséget írtam a Mártix hozzászólásban: a Smith klónokkal a küzdelem és az autópályajelenet TERMÉSZETESEN a Matrix: Újratöltve c. részben van!!!!!!!!!!! Elnézést...Biztos nagyon meleg volt du.kettőkor amikor írtam és az elvette a maradék eszemet is (mentségemre: a trilógia darabjait láttam mondjuk 10szer biztosan. És nem felületes megtekintéssel:)) |
2007-07-17 19:42.06 |
Oké! |
2007-07-17 19:38.08 |
Csakis a hatalmas érdeklődésre való tekintettel: legközelebb a nagy Stan Winstonról szólok a nagyérdeműhöz:) Addig azért le ne rágjátok körmeiteket tövig!!!:) I'll be back! |
2007-07-17 19:34.53 |
"Tetszett nagyon, ahogy Tim bekerült a csőcselék közé és nyugodtságával, csendességével lassan,de biztosan vezérféleség lesz..."
És intelligenciájával, ezt ne hagyjuk ki. Pont az átlagos sittesektől elütő és részben emiatt némelyeket idegestítő egyénisége miatt magaslott ki a "tömegből." Szerintem ez a film kicsivel jobb mint a Halálsoron, de mindkettő extraklasszis ez tény. Néha elmélázok, hogy manapság már nem születnek ilyen jó filmek. /Ez tény, azok pedig "makacs dolgok":))/ Lehet, hogy már soha többé(??) |
2007-07-13 00:49.59 |
OFF
Hali! A Görög mekkora isten volt már!:) Főleg mikor Terence a deszkával adott egy sallert a pisztolynak az meg a Görög képébe vágódott vissza!:))) Egyik kedvenc filmem! Én a netes pókerben kínlódok. Elméletileg 10% a stabil nyerő hosszútávon. Sajnos nagyon szerteágazó a probléma, ajánlatom hogy itt nézz szét: www.onlinepokerhu.com Cikkek is vannak, több topic a fórumban kezdőknek stb. Nekem nem érte eddig meg a sok energia és idő amit beleöltem, de egyelőre mivel "kicsi a tét, a kedvem sötét".:)) Kösd fel a gatyát ha ki akarod tanulni, van rá esély, ha őstehetség vagy 1 éven belül is lehetsz komoly stabil nyerő, de nagyon rögös ez az út és egyre rögösebb- sztem. Én abból indultam ki, hogy ha az orvosi egyetem megy ez is csak menni fog. De túl sok benne a buktató. Pedig sok szakirodalmat átrágtam és a gyakorlás is folyamatos... Nagy pénz van benne, de ahhoz sztem nagy szerencse is kell. Mindent egybevetve: én nem ajánlom. Talán nem vagyok "Zsugabubus, de Te attól még lehetsz!:) Mondjuk nem adom fel, semmit sem adok fel. Tudni kell ebben is a mértéket több vonatkozásban. Nem webcam, egy "virtuális" pókerasztalon megy a játszma, ahány terem annyiféle grafika, lehet választani annyi van mint a fene! Szal ophu-n választ kapsz mindenre. Aztán ha már Vegasban nyomod a WSOP-n, hozd el nekünk magyaroknak a karkötőt! |
2007-07-13 00:24.42 |
Imádom! Isten, amikor a kínait keresik:))))))
Magyar vonatkozás is van, a hegedűszóló kapcsán. "Tudod mit csinálok az ilyen fiúcskákkal? Megragadom a grabancukat és kihajítom őket, mint macskát sz.rni!" LOL |
2007-07-13 00:12.53 |
A szökevény |
2007-07-13 00:11.00 |
Nagyon utálom, amikor pókerben leriverelnek egyesek az 1-4 outjukkal, ráadásul azok akiknek már a parti közelében sem "szabadna" lenniük mert nem kapták meg a számukra megfelelő esélyt a játékban maradáshoz. Hibáznak és én vesztek. Némely esetben... Ja, tudom: that's poker:)
De attól még rohadtul dühít. Meg azt utálom ha ostoba nők verik magukat és a nyálukat a képernyőn valami szánalmas műsorban pl.ma este CoolTV, "erotikus" szépségverseny vagy mi. Randaságverseny maximum, önkritika zéró, csak nagy arc a semmire, csupa agymosott rémség. Na jó tudom én vagyok az állat, hogy nézek belőle negyed órát, de akkor is! Könyörgöm, s z á n a l o m!(Mielőtt nekem esne valaki: imádom a szebbik nemet! Sőt, nagyon is. )Ma este ez húzott fel legjobban, bocsánat Hölgyeim. Akinek nem inge úgyse veszi magára. Sőt mondok jobbat: inkább leveszi:-)Titeket imádlak!:) ) Aztán utálatos, amikor a Retekklub agyonvagdalja a filmeket. Nézhetetlen! Utálom, gyűlölöm és köpök a politikára. Most kb. ennyi. De hál'Istennek sokkal több minden van amit imádok és ez így van jól...:) |
2007-07-12 14:16.15 |
A Matrix trilógia trükkjeiről és háttérmunkájáról néhány érdekesség:
> A fő "elkövető" ezeknek a teljesen újszerű trükköknek és technikáknak a kivitelezésében John Gaeta és csapata volt. Visual effects kategóriában ők az Oscar díj 2000. évi nyertesei.(Gaeta egyébként már előtte is jelentős projectekben tette le névjegyét: Back to the future-The Ride/ez szórakoztató parkok egyik fő és népszerű attrakciója mind a mai napig pl. az Universal Studios látványparkban, Hollywoodban. Volt szerencsém átélni ezt a nem mindennapi élményt, valóban fantasztikus/, Dredd bíró mozifilm.) > A legtöbb figyelmet a 'Bullet Time Photography' váltotta ki: jó példa erre az a jelenet, mikor Neo és Smith egymással szemben "lebegnek", miközben pisztolyaikat egymásra szegezik a Matrix végén, a metróállomáson. (Persze utóbbi csak a jelenet köré alkotott digitális háttérkép.) Valójában a színészek henger alakú teremben-mely egyúttal zöld háttérként is funkcionált-voltak speciálisan kiképezett rögzítésekkel felfüggesztve a térben.)Egymástól megfelelő távolságban 124 fényképezőgépből álló rendszert "telepítettek" a jelenet köré, és az exponálások 1/30-ad mp.-nyi időeltolódással követték sorban egymást. Ezt az időtartmot szűkítve még inkább lelassulnak, finomodnak a végsőként ábrázolandó mozdulatok. 360 fokos térbeli látványt pedig az egyszerre történő exponálással ért el, ezzel keltve a térbeli lebegés látszatát, miközben a kamera mintha körben mozogna körülöttük. A felvételek programozásával már "játszani" is lehetett a mozdulatsorok sebességével: lassítás-gyorsítás, ahogy ezt a filmben többször is láthatjuk. > A teljes egészében digitálisan alkotott effektek csúcsa az, amikor a Matrix:Forradalmak c. filmben Neo megküzd a Smith klónok seregével. A hiperrealista 3D digitális hátterek pedig ugyanezen film híres autópályajelenetében, és a 3.rész "végső összecsapás" jelenetében nyertek felhasználást. Gaeta szerint ma már el lehetne készíteni a hús-vér színészek nélküli Matrix verziót. (megj.:én azért idegenkednék ettől...) > Ha már az autópályajelenet szóba került...Megépített díszletek is voltak szép számmal (szám szerint 147, ezek egy része az USA-ban, de a nagy többség Ausztráliában, Sydney-ben készült.-Utóbbiakra példa Zion barlangja, ill. New York épületeinek díszlete) Az autópályaként szereplő utat valóban felépítették, Alamedában egy katonai bázis mellett (USA)egy los-angeles-i út teljes hasonmásaként. Itt különben 12 hónapig(!) tartott a forgatás, ez a jelenet az egyik gerince ugyebár a Matrix: Forradalmak c.résznek. > A színészek mozgásának lemodellezéséhez pedig gyakran használták a már jól bevált 'motion capture' technikát: utóbbival készült el a Gyűrűk ura Gollam-ja is, az azóta híressé vált Andy Serkis mozgását alapul véve a számítógépes alak mozgásainak élethű megformálásához. |
2007-07-12 01:40.30 |
Istenem, így a budapesti Doors (Riders on the storm) koncert után 5 nappal mit is mondhatnék? :)
Összehasonlításba nem igazán "mernék" belemenni (nem tudnék semennyire sem objektív maradni), de nekem mindig is a Doors film volt A "zenés" film. Végtelenségig elfogult vagyok, elismerem. És már minden bizonnyal az is maradok. Annak ellenére, hogy sokan támadták a Stone-filmet, én nagyon szeretem. (Egyébként Hobo is, és ez 1 kicsit azért nyugalommal tölt el ezügyben...) A lényeg: mindkét filmet időnként elő kell venni és megnézni. Tehát: nekem magasan a Doors. |
2007-07-09 22:57.21 |
Hello, meghiszem azt:-)
Itt képeket is találsz a koncertről, ha érdekel!!:)) [link] |
2007-07-09 01:44.58 |
7-én,szombaton este voltam kinn a Margitszigeten a Doors (Riders on the storm) koncertjén. Mindössze 20 évet vártam erre a pillanatra:-)Jézusom, már 35 vagyok...Még szerencse, hogy folyamatosan fiatalodom:-)
Voltam már egy-két fantasztikus koncerten, de mind közül ez volt a legpáratlanabb a számomra. Jim Morrison nélkül-akit bevallottan nem akarnak pótolni senkivel-is átjöttek a dalok, az életérzés és a kiapadhatatlan energia ami a Doors egydisége és sajátja. A Doors hívek tudják miről beszélek. Nincsen más zenekar ehhez fogható, igaz? Egyébként az alapító tagok közül ketten voltak jelen, Ray és Robbie. Hobo és Vágó István is ott volt, mindkettejükkel beszéltem és nekik is nagyon tetszett!! |
2007-07-04 13:41.52 |
Nagyon jó példa Doors dalra mozifilmben! Emlékezetes tényleg. Meg pl. a Forrest Gumpban is feltűnik egy-kettő, pl. Soul Kitchen, Break on through, Love her madly! |
2007-07-04 13:37.59 |
A birodalom visszavág
The Doors |
2007-07-03 17:54.05 |
OKÉ:)
Repülős téma nem érdekel már? (nem jött mail anno)Üdv. |
2007-07-03 16:56.01 |
A Mester ismét nagy elismerésben részesült: A Forbes magazin megválasztotta azt a 15 embert, akik az 1950-es évek óta napjainkig hozzájárultak a világ mai arculatának formálásához, fejlődéséhez, "akik nélkül a világ másmilyen volna, mint amilyen jelenleg". Az illusztris társaságban pl. benne van az emberi DNS genom feltérképezője, a mikrochip feltalálója, és a modern filmipar atyja, aki természetesen George Lucas. Azt hiszem erre mondják azt, hogy nem semmi!
"Isten" vagy George, a legeslegnagyobb király!:-) |
2007-07-03 16:47.44 |
Ma olvastam egy isteni hírt: Rick McCallum kijelentette egy spanyolországi komoly filmes összejövetelen, hogy a Star Wars mozifilmek 2009-re elkészülnek a 3D-s változatban, és ahhoz fogható vizuális élmény lesz, mintha mi is a jelenetek résztvevői lennénk...!!!
A project több komoly rendező filmjeit is érintheti, mert az ötletet teljes mellszélességgel támogatja George Lucas-on kívül pl. Robert Zemeckis, Peter Jackson, és a 3D technikával már eddig is többször sikeresen kísérletező James Cameron( aki egyébként komoly főiskolai fizikai tanulmányokat folytatott korábban) >lásd T3D. Óriási dobás lesz a Lucasfilmtől megint, nagyon várom már!!!:-) |
2007-06-26 13:07.41 |
Csakis azért, mert ha kicsi a tét, a kedvem sötét!!! Tőlük kérdeztem meg azt is annak idején: "Melyik nagyobb: az Ász vagy a Király?" |
2007-06-25 23:12.10 |
Úgy tudom még orvostanhallgató vagyok. (Mellékállásban pókerezgetek, mert vmiből meg is kéne élni. Eddig felemás sikerrel:-)) |
2007-06-24 02:26.30 |
Úgy tűnik a "kutyát" sem érdekli ez a topic, de azért én írok bele rendületlenül, jól elcsevegek majd magammal, bár még egyelőre nem vagyok skizofrén - a hangok is megmondták..:-)
Nos, ma Ray Harryhausenről mesélek 1 kicsit, meg a GoMotion technikáról mint előző hozzászólásomban már ígértem. A két témának egymáshoz egyébként közvetlen köze nincsen. Nos, Ray Harryhausent tartják az animáció egyik atyjának és legnagyszerűbb lángelméjének. Ő még a "hőskorban" működött, talált fel és alkalmazott számos effektet a kor színvonalán és azt megelőzve. Életpályáját 1992-ben Oscar díjjal jutalmazták, abban az évben mikor George Lucas ugyanezen a gálán megkapta az Irving G. Thalberg Memorial Award-ot. Ez év spec. effekt Oscar díjazottja egyébként a T2-t készítő csapat lett. R. Harryhausen a Dynamation technika atyja, mozgatható marionettbábokat helyezett valóságos képekbe sokszor díszletek alkalmazása nélkül. Rengeteg üvegfestményt használt a trükkök és a valódi képek egyesítéséhez. A képek rétegről rétegre történő kopírozásának is mestere volt. Pályájának inspirációja saját bevallása szerint a King Kong 1933-as mozifilm volt. Fő filmjei: Szinbád hetedik utazása, Pánik New Yorkban, Az aranygyapjú legendája, Titánok harca. A mai rendezők közül pl. Peter Jackson nagyon nagyra tartja. GoMotion: a technika előfutára a Birodalom visszavág Hoth-jeleneteinek készítésekor jelent meg (a tauntaunok, ill. a lépegetők mozgásának vászonra vitelekor). Rá 1 évre, 1981-ben, a Dragonslayer c. filmben alkalmazta igazán finomítva először ezt a rendkívül időigényes és precizitást igénylő technikát ugyanaz a Phil Tippett és csapata, akik a Birodalom visszavág trükkjeit is "elkövették" és ezzel örökre beírták magukat a filmtörténelembe. A cél: minden gyors mozdulatsornál elmosódott hatás létrehozása, a mozgás bármilyen tengelyének megfelelően. A szerkezet maga egy megfelelően vezérelt többmotoros rendszer sínnel, tartóhuzalokkal. Először kitalálták és lemodellezték a teljes animációt, az összes mozdulatot pedig felosztották igen kicsiny mozgásszakaszokra. A mozdulatok programozása a megfelelő szoftver segítségével annyira időigényes volt, hogy néhány képkockán hónapokat is kellett dolgozni. De az eredmény a kor színvonalán egy tökéletesen élethű mozgáseffekt lett. |
2007-06-24 01:48.24 |
Hát, nagyon a felszínt karcolgatva szerintem: a legfőbb ellenérve a Gripennek, hogy még élesben sosem bizonyított szemben a széleskörűen bevetett és sikeres F-16-tal. A Gripent használó országok eleve nem az első "tűzvonalból" vannak ugyebár: Svédország, Magyarország, Csehország és Dél-Afrika, plusz természetesen sokkal fiatalabb is a típus. Gyártási és egyéb tapasztalatban a Falcon a maga több mint 4000 darabos gyártási számával jóval kiforrottabb, és megoldottak a modernizációs fejlesztések is. A Gripen pedig ugye már az ún. negyedik generációs többfeladatú harcigépek családjának egyik képviselője (JAS=
Jakt (Vadász), Attack (Támadó), Spaning (Felderítő)). A másik ellenérv a tömegéhez viszonyított fegyverterhelhetősége lényegesen (csaknem 40%-al) alatta marad az F-16-nak. Fontos szempont még természetesen az üzemeltetési költség, a nagyjavítások közti időintervallum tartama, külön részegységek szerinti összehasonlításba is bele lehetne egyébként menni pl. hajtóművek stb. Ezeknek komolyan utána kéne nézni...Hát most kapásból ennyi, de folytathatjuk, jó téma!:-) Kecskeméten a repnapon láthatjuk repülni ha minden igaz mindkettőt: Gripen: magyar, svéd. Falcon: holland, belga. És statikuson is ott lesznek minden bizonnyal. |
2007-06-23 03:30.17 |
Casino
Hurrikán Schindler listája |
2007-06-19 13:13.13 |
OFF
Ez igaz, én zsigerből senkit sem utálok, arra rá kell szolgálni...:-) Ha vki szórakoztat, mert mondjuk van jó filmje(is) és szimpatikus amit és ahogyan csinál, akkor meg egyenesen szeretem, így vagyok Steven Seagallal is. |
2007-06-19 02:58.21 |
Ma olyanom volt, hogy Seagalt szeretnék nézni, így megtekintettem a Tűz a mélyben-t. Röpke vélemény:
Seagal tényleg elég zsenge színészileg, de szerintem nem is akar ő többet nyújtani és nem erőlködik hogy komolyabb színészi babérokra törjön. Úgy elvan ebben az akcióhős és világmegváltó szerepben. Ezért nagyon sok filmje egy lére megy és hát a művek forgatókönyvei sem kényeztetik el tegyük hozzá (pl. a világ legnagyobb immunológusa az egyikben jjaajjj), és valóban: elég sok közülük egyszerűen nézhetetlen annyira gyenge és sokszor olyan "én kérek elnézést" érzésem van mikor ezek közül látok -ill. belenézek pontosabban. Nem is értem sokszor, hogy a fenébe lehet ilyen produktumra rábólintani, hogy na igen, kész, ez az, jól sikerült. Vagy "ők" nem látják mennyire borzalmas a végeredmény? (ez másoknál is van persze így, de Seagalnál azért többször előfordult már.) DE> Azért ez a Tűz a mélyben nem volt egy rossz film, Kris Kristofferson + Harry Dean Stanton(!)ismertebb arcával megfűszerezve. Én élveztem a filmet, jó stílusa van Seagalnak. És komolyan elismerésre méltó a harcművészeti tudása. A film zenéje is jó, a legtutibb mikor a Mannish boy-ra kapja szét a bárban a végén a fickókat. Tetszett az operatőri munka meg valahogy az egész amerikai kisvárosi miliő. Meg elhittem, hogy ő itt most a természet-kisváros-női szív megmentője, szóval ez most olyan hitelesen jött át. Talán a legjobb filmje ez lehet, de amit én láttam azok közül biztosan. A Tűzparancs is jó, bár keveset szerepel, meg az első filmjei közül amit Andrew Davis(!) rendezett, azt hiszem Nico ott a neve. Félek, hogy már nem lesz több jó filmje, legalábbis az utóbbi pár év "felhozatala" erre enged következtetni. Ő is közeledik már lassan-lassan a 60-hoz... |
2007-06-18 13:16.43 |
Csakis Arnie. |
2007-06-17 22:37.02 |
Zodiac |
2007-06-16 13:44.56 |
Kedvenc filmem, a Birodalom visszavág trükkjeiben képről képre animált miniatűrök(ill. bábok)mozognak az illető jelenetekben, melyek nagyon magas színvonalon kivitelezettek. Dennis Muren&Phil Tippett(az ILM oszlopos tagjai, Tippett azóta saját trükkstúdiót alapított) és csapata(Brian Johnson és Richard Edlund is benne volt hogy csak a legnagyobbakat említsem)volt az "elkövető". Néhány szót az említettekről.
Dennis Muren, a "nagy öreg" volt az első vizuális effektekért felelős szakember, aki még 1999-ben csillagot kapott a hollywood-i 'Walk of Fame'-en. A közvetlen ceremónián George Lucas és James Cameron vett részt, naná:-) 6 Oscar-díj birtokosa többek között az olyan filmek elkészítésében nyújtott érdemeiért, mint az E.T., a Terminator 2 vagy a Jurassic Park. Star Wars tekintetében: a New Hope munkálatainál tűnt fel mint second miniature cameraman, aztán az összes többi részben - kivéve a Revenge of the sith-et - elsővonalbeli trükkmesterként szerepelt. A Star Warsért(milyen kár)Oscart nem kapott, "csak" nominálták úgy tudom mindre. Phil Tippett a Classic trilogy elkészítésében szintúgy részt vett. Munkássága azért nagyon jelentős, mert több újítást is bevezetett átmenetet teremtve a hagyományos technikák és a virtuális képi megformálás között. Oscar díját a Jurassic Park-ért kapta. Filmek, melyek még nevéhez fűződnek: Dragonslayer, Starship troopers, Blade 2 a jelentősebbek közül. Érdekesség róla: a New Hope-ban a Mos Eisley kantinjelenetben ő viselte az egyik maszkot a megannyi érdekes "ábrázatú" lény közül. Ő volt ott az egyik maszkkészítő egyébként. Visszatérve a Birodalom visszavághoz: nyilvánvalóan a legjelentősebb trükkök itt a Hoth-on zajló eseményekkel kapcsolatosak:a csata a lépegetőkkel és a tauntaunok mozgatása. A lépegetők tulajdonképpen kb. fél-1 méter magas szerkezetek voltak.(mostanában is láthatóak több kiállításon az eredetiek pl. London, Los Angeles de a Skywalker Ranch-en is van a vitrinben...egyszer el kéne már jutni!) A forgatáshoz kellett egy nagyobbacska terepasztal, műhó(ha jól tudom szódabikarbóna volt, nem vicc!)egy nagyon szép festett háttér no meg a megfelelő kamerák és a szaktudás. Plusz egy egyszerű alapműszer is melynek neve szintmérő. Mivel akkor még nem volt meg a Go-Motion rendszer, ezért nagyon aprólékosan kellett dolgozni nehogy szögletes legyen a mozgás. A szintmérő egyébként már Ray Harryhausennek, a speciális effektek atyjának(egyszer majd róla is írok)is fontos eszköze volt sok évtizeddel azelőtt! Tehát az eljárás lényege a precizitás és a rendkívüli időigényesség volt. A szintmérő használata segített finomítani a mozgásokat, behatárolta pontosan az elmozdulás kezdeti és végső fázisát a térben és segített abban hogy a végeredmény ne egy darabos, szaggatott mozgás legyen. Egy olyan összetett szerkezetnél, mint a lépegető, melynek feje, lábai is mozognak nyilván nagyon aprólékos munka lehetett az ismert csodálatos minőségben kivitelezni. Később tette csak lehetővé a technika, hogy egy animált jelenetet nyomon kövehessenek készülésük KÖZBEN, de akkor ez még nem így volt 1980-ban. A tauntaunok bábjait egy motorizált, számítógéppel irányított sínhez rögzítették és a mozgás animálása milliméterről milliméterre történt. A legfontosabb törekvés, hogy minimalizálják az oldalsó kilengéseket és a szaggatottságot a mozgássorban. Ez az igény hívta életre később a 80-as évek elején a Go-Motion technikát,amelyről legközelebb írok..:-) Tehát a fejlődés a vizuális effektek terén mondhatjuk, hogy a Birodalom visszavág készítése során kapott igen nagy lendületet, amely ugye mára már a CGI korában megállíthatatlannak látszik. |
2007-06-15 19:49.06 |
Nem vagyok 'parázós' fajta, és igen, igazad van: nem rugdosunk kisfákat! Sajnálom de gyógyteát nem tartok, meleget meg aztán végképp nem:-)
Maradjunk az Unicum-nál, az is orvosság:-) Miután pár feles már legurult, odabaszunk mindketten mint Palpatine a 66-os parancsban! |