![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Nathalie második élete - Filmbox Family, 05:00 |
Karácsonyi őrület: Fényeket fel! - Izaura TV, 05:20 |
Coco Chanel - Filmbox Extra HD, 05:55 |
Beugró a Paradicsomba - HBO2, 06:00 |
Holdkórosok - Cinemax, 06:01 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dakota Fanning (31) |
Emily Blunt (42) |
Kelly MacDonald (49) |
Stohl András (58) |
Josh Gad (44) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Rick Yune - Vélemények |
Donald Trump - Vélemények |
Mit hallgatsz most? |
Útonállók (2019) - Vélemények |
2022-es választás |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Előre a múltba ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ornella Muti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
7697. Capt.JackSparrow (2015-02-26 17:37.22) |
http://www.youtube.com/watch?v=Q4JPl7nQkIk |
7696. Chris Co (2015-02-23 22:45.15) |
Kíváncsiságból belenéztem és rosszul emlékeztem. Például, nem is tarthat velem az, akit leadernek jelölök ki ugyanannál a küldetésnél, mivel ki sem lehet választani, legfeljebb csak további misszióba vihetem magammal. Az ábra amúgy nem is annyira bonyolult, viszont lényeges, mert például akikre komolyabb feladatot bízunk, nem árt, ha lojális a vezetőhöz (ezért volt nálam például, hogy Jack kinyiffant abban a szituban, amikor fire team leader volt). Mordin akkor is túlélheti, ha jön a csapattal, például az első két küldetésre, a lényeg, hogy erős harcost kell mellé választani. Most hirtelenjében ennyi, ami eszembe jutott. |
7695. Chris Co (2015-02-23 21:38.47) |
Az is he loyal kérdés is fontos, kire milyen feladatot bízunk (egy egyszerű ábra:))) :
[link] |
7694. Chris Co (2015-02-23 21:33.39) |
Érdekes, én nem ilyesmire emlékszem, de elképzelhetőnek tartom, több lehetőség is van.:)
[link] |
7693. Chris Co (2015-02-23 21:29.03) - (válasz Mtta 7692. hozzászólására) |
A Suicide Missiont is többször megpróbáltad másképp? Mielőtt megközelíted az Omega Relayt, nem árt az SR-2 upgrade (Research : ship enhancement). Gondolom, szétbányáztad a galaxist és begyűjtöttél jó sok zsetont is az ásványok mellé. Ezután ha Mordint küldöd vissza a hajóhoz a túlélőkkel, ő is életben marad. A Mass Effect 2 Suicide Missiont nálam mindenki túlélte. Sok mindenen múlik. Számtalan apróságon. Lezongoráztam anno kíváncsiságból néhányat. Például nem szerencsés Jack, mint fire team leader. Abból is lehet gond, ha vezetőt választok, de közben velem tart és nem a másik csoporttal. Sajnos nem emlékszem pontosan, mivel két mentésem maradt abból a küldetésből. Ami biztos, hogy tech specialist Tali, majd Samara volt. Grunt és a csoki maradt a végére. Leader azt hiszem, Miranda, majd Garrus volt. Az első team Thane, Legion, a másodikban, Jack, Miranda (csak, mert annyira kedvelték egymást:)). Suicide Mission előtt persze ott van még a többi upgrade is és nem árt végigjárni a hajót, mindenkivel beszélgetni, ami persze a korábbiakban is fontos szempont volt. |
7692. Mtta (2015-02-23 17:11.01) |
Valaki most már tényleg mondja meg, hogy lehet Mordin-t életben tartani a Mass Effect2 végén! Most játszom újra a játékokat és már megint ő purcant ki, pedig a küldetéseit is megcsináltam, sok dologban direkt másképp döntöttem eleve és mégis mindig kipurcan, pedig mindenki dícséri, hogy milyen fasza karakter és ezt a 3. rész miatt, de nekem valahogy sosem él addig a kis köcsög:DD |
7691. Tomka90 (2015-02-10 22:08.19) |
PC-s DOS játékok színe-java: Stunts, Commander Keen, Lemmings, Lost Vikings, Pacman. |
7690. Chris Co (2015-01-31 22:35.03) |
Space Crusade (C64)
Az első olyan játék volt, ahol nagyszerűen oldották meg a mentést, azaz minden egyes küldetés teljesítése után kapott a játékos egy kódot, amit későbbi betöltés alkalmával beírhatott, így megkaphatta az előző játékban megszerzett érdemeket. Így nem kellett visszatekerni a magnókazit vagy betölteni a mentés lemezt. A játék hihetetlenül izgalmas volt. Hárman játszottuk anno, mivel három csapatot lehetett irányítani. A Blood Angels, Az Imperial Fists és az Ultra Marines volt eme három csapat (akinek mond valamit a W40K világa). Szóval, annyira izgalommal teli küldetések voltak, hogy egyikünk anno el is aludt. Még a sörmennyiség sem volt elegendő ahhoz, hogy kibírja a küldetések viszontagságait. A legizgalmasabb pillanatokban, amikor kinyílt a zsilip és beszökött az űr jéghideg lehelete, akkor is szundított a srác, pedig az ő tengerészgyalogosai voltak legközelebb a gyilkos vákuumhoz. Kénytelenek voltunk átvenni az irányítást és kapkodva megmenteni az űrgárdistákat, akik percenként lépkedtek körülbelül hat kockát, a vákuum meg körönként kettőt mozdult előre. Mindezek ellenére a C64-es korszak (számomra, számunkra) meghatározó játéka volt, aminek legnagyobb izgalma a Dreadnought és a Soulsuckerek megsemmisítése volt. Majdnem annyira jó game, mint a GTA SA, a SC vagy a Morrowind, csak kicsit régebbi és persze nem volt gond anno a gépigény még akkor sem, amikor 3D-ben mutatta, hogyan hal meg tengerészgyalogosunk vagy a káosz teremtménye. W40 rajongóknak kötelező! |
7689. Cthulhu6 (2015-01-21 21:03.08) |
Úgy nagyjából 20 év PC játékos év után a következő toplistát rögzíteném (köztük rangsort nem tudok és nem is akarok állítani, ezek együtt jelentik számomra a leg-et):
- Tomb Raider (a 2013-as reboot) - Warcraft 3 (+ Frozen Throne kiegészítő) - Starcraft 2 (+ Hearth of the Swarm kiegészítő) - Dune 2000 - Dune 2 - Heroes of Might and Magic 5 (csak a Kelet Törzsei önálló kiegészítő) - Heroes of Might and Magic 3 (+ kiegészítők) - Wolfenstein: New Order - Elder Scrolls: Oblivion (+ néhány mod, ami nélkül nem igazi a látvány) - Elder Scrolls : Skyrim (akár modok nélkül is :D) Néhány listáról kiszorult, de említésre méltó darab: - Diablo 2 (+ kiegészítő) - Diablo - Warcraft 1 - Imperium Galactica - Dune - Mortal Kombat Komplete Edition - Elder Scrolls: Morrowind (+ modok) |
7688. Capt.JackSparrow (2015-01-21 20:27.51) - (válasz Capt.JackSparrow 7687. hozzászólására) |
3.-ra csak sikerül: cormac...bich:D |
7687. Capt.JackSparrow (2015-01-21 20:27.16) - (válasz Capt.JackSparrow 7686. hozzászólására) |
vagyis corman:D |
7686. Capt.JackSparrow (2015-01-21 20:20.25) |
nem hittem volna, hogy egyszer élvezni fogok egy assassin's creed játékot, de ez a rogue tényleg jó lett. a tengeri csaták jobban működnek mint az előző részben, végre nem kell kihallgatni senkit és shay patric corner számomra az első igazán szimpatikus főszereplő |
7685. Hawk (2014-11-29 15:29.34) - (válasz Ostobatuk 7684. hozzászólására) |
Akkor lehet,hogy Paarthurnax-al is ez a helyzet,az is lehet,hogy a patch okozza.Leszedtek őket,ha így sem jó,marad a konzol.Mert él és virul,azonban Arngeir szerint megöltem.
Találtam egy parancsot,amivel elvileg újra lehet indítani egy adott küldetést. |
7684. Ostobatuk (2014-11-29 15:23.50) - (válasz Hawk 7683. hozzászólására) |
Esbern figurája amúgy elég sűrűn képes fura dolgokat művelni, nekem is bugos volt olykor. Mikor ki kellett szabadítani például, egyáltalán nem beszélt, nem mozgott, stroke-ot kapott vagy mi. Úgy kellett konzolos parancsot beírnom neki, hogy történjen valami a fő sztorival. |
7683. Hawk (2014-11-29 14:46.16) - (válasz Ostobatuk 7681. hozzászólására) |
Ez világos,a döntést már meg is hoztam.Nem öltem meg Paarthurnaxot,még mindig ott csücsül a hegy tetején,még meditáltunk is.Azonban a Arngeir mégsem áll velem szóba.Esbern meg eltünt,nincs a Sky Heaven Templomban. |
7682. Capt.JackSparrow (2014-11-29 14:19.36) |
remélhetőleg egyszer majd készül egy ilyen batman film is
http://www.youtube.com/watch?v=y_vqzYOvgvc |
7681. Ostobatuk (2014-11-29 14:15.32) - (válasz Hawk 7680. hozzászólására) |
Amíg ki nem nyírod Paarthurnax-ot, Delphine és társai nem is fognak szóbaállni veled. A lényeg, hogy itt hoznod kell egy döntést. Vagy valóban legyőzöd a sárkányt, és azután később is igénybe tudod venni a segítségüket, közös srákányvadászatok, stb, vagy meghagyod a szimpi sárkány életét, cserébe viszont a Blades megmaradt tagjai nem segítenek többé. A Sky Temple-ban található cuccok elemelése lopásnak minősül majd, és új Blades tagokat sem tudsz toborozni ezután.
Ugyanez igaz fordítva is, ha elteszed Paarthurnaxot láb, avagy lábak alól, a szakállas haverjaid jóval barátságtalanabbak lesznek, nem fedik fel a titkos falak lelőhelyeit, a cuccaik elvétele lopásnak minősül, ja és a fő küldetés teljesítése után létezik egy apró bejátszás, melyben a kérdéses sárkány játszik fő szerepet, aki nyilván nem fog megjelenni, itt ha elintézed. Valójában mindegy hogyan döntesz, valódi ellenségeket nem fogsz szerezni egyik oldalon sem, csak bizonyos funkciók válnak elérhetetlenné döntésed után. |
7680. Hawk (2014-11-29 12:56.45) - (válasz Hawk 7677. hozzászólására) |
Ha már szóba hoztam a Skyrim-et,aki tud,segíthetne,mert elakadtam....
SPOILER gyanús Szóval beszéltem Delphine-el,meg kéne ölnöm Paarthurnax-ot.DE nem akarom,és nem is tettem meg,csak beszéltem vele,arról,hogy a Pengék mit akarnak.Majd beszéltem Arngeir-el is a Szürkeszakállúaktól,elmondtam neki,hogy nem fogom megölni P-t.Közben volt pár kisebb küldetésem,amiket megcsináltam és mire visszamentem a Szürkeszakállúakhoz,Arngeir nem hajlandó velem beszélni,Paarthurnax megölése miatt.Felmentem a hegyre,de ő él,rgo nem tudom most mi van....Bug,vagy mi? |
7679. Hawk (2014-11-29 12:52.00) - (válasz Capt.JackSparrow 7678. hozzászólására) |
Hallottam ezt-azt én is,hogy bugos meg laggol,stb. |
7678. Capt.JackSparrow (2014-11-29 10:37.33) - (válasz Hawk 7677. hozzászólására) |
sokról nem maradtál le, mert szidják, ahogy csak lehet:D |
7677. Hawk (2014-11-29 10:34.26) |
Az AC:Unity promójától már idegbajt kapok.A mai napig a kedvencem az AC 2,de nincs elég combos gépem,hogy az új generációs játékokat vigye.Már a Black Flag-et se bírha.Úgyhogy maradnak az eddig beváltak.
AC2, Skyrim, TDU2, Dark Sector. Ez utóbbinál igen sajnálom,hogy ilyen rövid lett,pedig nagyon jó kis tps. |
7676. Ostobatuk (2014-11-28 15:34.30) - (válasz Capt.JackSparrow 7675. hozzászólására) |
Jah, a második elég fura volt. |
7675. Capt.JackSparrow (2014-11-28 15:28.40) - (válasz Ostobatuk 7674. hozzászólására) |
nekem az első rész volt a kedvencem. az tényleg felüdülés volt a többi fps-hez képest. belegondolva, a 2. résznek már kicsit dlc hatása volt. valami hiányzott belőle |
7674. Ostobatuk (2014-11-28 13:48.19) - (válasz Capt.JackSparrow 7673. hozzászólására) |
Értem. Nos, nekem maguk a karakterek, a sztori adták az élményt, nem is akármilyet. A Burial at sea 1 és 2 pedig még tovább viszik az egészet, zseniális egységet alkotva. |
7673. Capt.JackSparrow (2014-11-28 12:59.41) - (válasz Ostobatuk 7672. hozzászólására) |
úgy vagyok vele, hogyha csak a történet érdekel, akkor inkább megnézek egy filmet. mert ez így valamire való játék élmény nélkül nagyon gyenge |
7672. Ostobatuk (2014-11-28 10:46.10) - (válasz Capt.JackSparrow 7671. hozzászólására) |
Mondjuk a nyitó darab fizikája valóban többet adott volna az élményhez az Infinite esetében is, én csak egy nagyszerű történetet vártam az egésztől, amit meg is kaptam, a szabadság, variálhatóság hiánya nem zavart, annyi mindenre lehetett figyelni útközben. |
7671. Capt.JackSparrow (2014-11-28 00:54.53) - (válasz Ostobatuk 7670. hozzászólására) |
gyakorlatilag egy nagy 0 az egész. annyi interakció sincs a játékban, hogy egy vödröt fellökhess. az egész olyan, mint egy rail shooter. minden előre van skriptelve, beleértve elisabeth minden egyes mozdulatát. kivéve persze, amikor fut utánad, és ennyiben ki is fújt a mesterséges intelligencia |
7670. Ostobatuk (2014-11-28 00:47.20) - (válasz Capt.JackSparrow 7669. hozzászólására) |
Mire gondolsz pontosan? Nem azt kaptad, amit vártál? |
7669. Capt.JackSparrow (2014-11-28 00:20.41) - (válasz Ostobatuk 7668. hozzászólására) |
az első két rész tetszett, a 3.-tól falnak tudnék menni, akkora paraszt vakítás |
7668. Ostobatuk (2014-11-28 00:13.18) |
A Bioshock széria azt hiszem innentől örök kedvencem marad. Nincs rá jobb szó, zseniális történetet szőttek a sorozat darabjaiból, ahogy egymásba kapcsolódnak a különböző epizódok, elsőre aprónak tűnő, ám annál fontosabbnak bizonyuló részletekkel övezve, feledhetetlen élményt nyújtanak. Izgalmas, rémisztő, kalandos, szomorú és gyönyörű történet ez, Rapture és Columbia egymásba fonódása, szereplőik reménytelennek tűnő sodródása az utóbbi évtized egyik kiemelkedő címévé varázsolja a sorozatot. Amellett kevés ilyen elgondolkodtató játékhoz van szerencséje az embernek. "Constants and variables..." |