![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Gyerekjáték (2019) (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A dolgok állása - Viasat Film, 15:45 |
Ébredj velünk - SuperTV2, 15:45 |
Szerencsecsillag - Prime, 15:55 |
Anyák napja - Cool TV, 16:30 |
Black Adam - Mozi+, 16:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Dakota Fanning (31) |
Emily Blunt (42) |
Kelly MacDonald (49) |
Stohl András (58) |
Josh Gad (44) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Samara Weaving - Vélemények |
Metal Lords - Vélemények |
Filmlánc |
Donald Trump - Vélemények |
Hiányzó filmek a Filmkatalógusról! |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Csontok és skalpok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sean Young ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
7127. Capt.JackSparrow (2013-04-23 16:15.07) - (válasz KenytheOne 7126. hozzászólására) |
nem tudom, max 2 perc lehetett. |
7126. Törölt felhasználó (2013-04-23 15:25.33) - (válasz Capt.JackSparrow 7125. hozzászólására) |
loadingot nem mérted le? :D |
7125. Capt.JackSparrow (2013-04-23 14:34.09) |
hát ez egy gyors menet volt, mert menthetetlenül szaggat a laptopomon |
7124. Ostobatuk (2013-04-23 14:27.19) - (válasz Chris Co 7123. hozzászólására) |
Persze, nyilvánvalóan egyszerűsödött a komplett kezelőfelület, nem kell ezerféle képességet figyelembe venni többé, százfelé osztani a pontokat szintlépéskor, stb. Én személy szerint örültem a változásnak, nem hiszem, hogy a játékélmény rovására ment volna mindez. Benyomok egyetlen perk-et szintenként, aztán csókolom, mehet tovább a kaland.
Akinek gondja van a térképes útmutatással, egyetlen gombnyomással kikapcsolhatja az aktuális küldetést segítő nyilat, és lám, nincs az arcodba tolva a megoldás. Szerintem nem rossz dolog ez a gps izé, hisz valóban hatalmas a bejárható terület, könnyen elveszik benne az ember. Tény, hogy saját nyomozás alapján többet adnak a hasonló programok, de velem is sokszor előfordul, hogy nincs kedvem sokat keresgélni egy adott küldetés kapcsán, rengeteg időt rabolna el a tengernyi tennivaló egy efféle segítség nélkül. Amellett így is vannak rejtett helyek, küldetések szép számmal, könyvekben, naplókban, párbeszédeket elcsípve lehet rájuk akadni, de kedvencem a kincses ládikák felkutatása térkép alapján. No ott csak a szemedre hagyatkozhatsz, semmi másra. |
7123. Chris Co (2013-04-23 14:01.06) - (válasz KenytheOne 7122. hozzászólására) |
A lényeg itt van, amit leírtál.:) Az Oblivion és a Skyrim tényleg szinte csak abból áll, hogy mutatja a térkép, mit kell tenni (menj oda, gyere vissza). Arról nem is beszélve, hogy a karakterfejlődés sokszor abban merül ki, hogy felugrálom magam százas acrobaticra és ehhez hasonlók.:) A Gothic 2 hangulat és játékélmény szempontjából felülmúlhatatlan a műfajában. Az Elder Scrolls a Morrowind után kicsit visszafejlődött, mint rpg, inkább a történet és a látványvilág került előtérbe. A leglényegesebb dolog, a játékélmény háttérbe szorult. |
7122. Törölt felhasználó (2013-04-23 13:38.39) |
A gothicról lehet oldalakat zengeni, egyesek a pozitívumairól, mások a negatívumairól, de egyetlen szó még mindig, ami miatt hátrányban van vele szemben az összes többi rpg. A hangulat.
És ez a hangulat főleg a 2-ben csúcsosodik ki, az a komor, szomorkás, elhagyatottság, ami árad az egészből, sőt, először és utoljára tapasztaltam játékban ilyesfajta megoldást, hogy a készítők az új résszel nem egy teljesen új területet készítenek, hanem fogják az első rész KOMPLETT térképét és egy játékbeli katasztrófával (sárkányok ébredése) totálisan legyalulják, átalakítják és így tárják a játékos elé. Így a gothic 1 vidám(abb) helyszínei is darkos, lepusztult, kegyetlen földdé válnak. Ezért számít igazán, ki melyik gothiccal kezdte. Mert ha valaki szépen sorban játssza őket, az első rész után gyakorlatilag elkapja a nosztalgia, ugyanakkor kicsit a szomorúság is, amint a régi helyszínek romjain kell kutatni. A három mindenben más, az orkok emberibbé váltak, már nem támadnak először, lehet csatlakozni is hozzájuk, ez részben kicsit más megvilágításba helyezte a szériát, nem mindenkinek jött be, viszont a világa hatalmas, eszméletlen sok rejtély van benne, és piszok nehéz. Amiért anno a gothic sorozatot megszerették sokan, a hardcore jellege miatt volt. Ma mit nevez a nagyérdemű rpg-nek? Vegyünk egy Skyrimet, amit amúgy szeretek, de pont azok az elemek vannak kivonva belőle, amik éltették a régi játékokat. Pl. egy skyrim küldetés, vagy fable, akármi. Bazi nagy betűkkel OBJECTIVE: TALÁLD MEG LAURA ELVESZETT TYÚKTOJÁSÁT. (csak egy random példa) Az iránytű szinte kipattan, mutatván merre kell menni, a térkép villogva jelzi, hol a tárgy, a küldetés pontosan leírja, hova menj, a szádba van rágva minden. És minden küldetés ilyen. Hogy ment anno a gothicban? Egy random küldetés: Fisher azt kéri tőled, találd meg az elveszett gyűrűjét. Szerinte Zsolti lopta el. Okés, körbe kell kérdezősködni, ki látta egyáltalán zsoltit, aztán fél óra után valaki ad egy nyomot. Zsolti talán tegnap kiment az északi erdőbe gombát szedni Kimész az északi erdőbe, ahol millió farkas ez az van, átfésülöd az egészet, mire találsz egy nagyon eldugott kis bejáratot egy barlanggal, amiben vérnyomokat találsz... jobb esetben ott lesz a gyűrű. Ha csak nem további nyomok. És mindezt nem nyilak mutatták, hanem egyszerű naplóbejegyzések, melyeket a főhős írt: "a barlangban nyomokat találtam, melyek arra utaltak, hogy zsoltot fenevadak szedték szét, itt kell lennie a gyűrűnek valahol" Szomorú, hogy a Piranha Bytes a Risennel is egy nagyon lineáris és szájbarágós irányba ment el, remélem a Gothic 5-ön dolgoznak már, ami visszaállítja a régi receptet. |
7121. Capt.JackSparrow (2013-04-23 12:41.23) - (válasz Chris Co 7118. hozzászólására) |
az nem is baj, pont emiatt untam bele az elder scrolls játékokba. na mindjárt kipróbálom |
7120. Menrot (2013-04-23 12:18.16) |
tíz éve nincs |
7119. Chris Co (2013-04-23 02:57.32) |
Splinter Cell, Borderlands, Grand Theft Auto, Vampire, The Elder Scrolls, Dawn Of War, Starcraft (mindörökké:)), Gothic, Age Of Empires, Heroes, Neverwinter Nights, Unreal Tournament, Doom, Wolfenstein, Hitman, Deus Ex, Half Life, Counter Strike, Laser Squad, Gorky 17, Syndicate, Mass Effect, Supremacy, Quake, Max Payne, Ufo, Perimeter, Myst, Uru, Wizard Of Wor :D, Far Cry, Call Of Duty, Battlefield, Medal Of Honor, Divine Divinity, Call Of Cthulhu, The Thing, Silent Hill, Diablo, Sniper Ghost Warrior, Space Crusade, Chaos Engine, Sabotage, Elite, Imperium Galactica, Dune, Risen, Command & Conquer, The Orb, Test Drive, Frogger, Crysis, Venetica, Stalker stb... |
7118. Chris Co (2013-04-22 23:59.53) - (válasz Capt.JackSparrow 7111. hozzászólására) |
Lehetne oldalakon keresztül sorolni a különbségeket. Ami számomra lényeges különbség, az, ami az Oblivion és a Morrowind közt is volt. Az Oblivionban a karakterek szintlépését követték az ellenfelek is, ami szerintem elvette azt a játékélményt, hogy vannak nálad jóval erősebb ellenfelek is, akikre csak akkor tudsz rárontani, amikor elértél egy bizonyos szintet. A Morrowind például ezért is sokkal izgalmasabb volt, nem csak a történet, hanem a játékélmény is sokkal többet adott, mint a folytatás. Visszakanyarodva a Gothic és az Oblivion összehasonlítására, a Gothicban kevesebb lehetőség volt, mint az Oblivionban, mégis egyszerűsége és gyengeségei ellenére egy kevésbé komplex, ám jóval egyértelműbb és lényegre törőbb játék volt történetileg és cselekmény szempontjából is. Számomra az Oblivion inkább a 3D-s modellezés és a tes construction set-nek köszönhetően vált izgalmasabbá, mint a Gothic világa. |
7117. Chris Co (2013-04-22 23:19.02) - (válasz Capt.JackSparrow 7111. hozzászólására) |
A Gothic világa sokkal kötöttebb, mint az Oblivioné. |
7116. Chris Co (2013-04-22 23:09.52) - (válasz KenytheOne 7098. hozzászólására) |
Akkor lehet, hogy rosszul emlékszem. Anno barátnőm paladin, én meg tűzmágus voltam. Nálam szinte minden sarkon kutatók vártak a szokásos szöveggel:D "there he is", őt viszont (paladin) jóval kevesebb kutatóval hozta össze a sors, még a nyílt terepen is, ahol neki dinókkal kellett megküzdenie, rám ott is kutatók vártak.:) |
7115. Chris Co (2013-04-22 22:57.14) - (válasz Mtta 7097. hozzászólására) |
Pedig tényleg érdemes legalább egyszer végigtolni. Tetszik, hogy a karaktereknek külön-külön is vannak olyan tulajdonságaik, amelyeket nem lehet csupán szintlépéssel illetve tapasztalati pontokkal lényegesen befolyásolni. Ez persze első hallásra hátránynak tűnik, viszont a történet és a küldetések szempontjából előnyös, ugyanis rengeteg új dolgot tartogat a játékos számára. Valamiről viszont megfeledkeztem, amikor a gépigényről írtam. Volt vele azért egy kis probléma. Egy bizonyos pálya elérésekor lefagyott a játék, mert hirtelen megnőtt a memória igénye. Vagyis az eredeti játék is csak az első javítás után volt végigjátszható (ha jól emlékszem). |
7114. Ostobatuk (2013-04-22 20:45.09) |
Soha egy percet nem játszottam Gothic-kal, igazából fogalmam nincs az egészről. |
7113. Törölt felhasználó (2013-04-22 20:32.58) - (válasz Capt.JackSparrow 7111. hozzászólására) |
mindenben
nehezebb, bugosabb, jobb, hosszabb, nem fps nézet, és nem annyira független, mint az oblivion, szóval a gothic 1-2 ismerete nélkül kissé elveszett emberként fogod magad érezni a sztoriban, az irányításban, meg az egészben... :D igazából, egy rossz ötlet sztem gothicot a 3-al kezdeni, kb. 1 óra után a legtöbb ember uninstallálja a kezdeti hibákra meg nehézségekre és harcrendszerre panaszkodva... aztán mit hagynak ki :) |
7112. G-ergo (2013-04-22 19:54.25) |
elkezdtem a hellgate londont. nemjó. de úgyérzem végig viszem, időm van rá, nehézsége, meg egy 1 színű rubik kockáéval veszi fel a versenyt, hát az idegeimre sem fog menni talán. |
7111. Capt.JackSparrow (2013-04-22 18:12.02) - (válasz KenytheOne 7110. hozzászólására) |
miben tér el az obliviontól? |
7110. Törölt felhasználó (2013-04-22 18:08.14) - (válasz Capt.JackSparrow 7109. hozzászólására) |
Nincs benne korlát, hogy ez vagy az legyél, én egyszerre voltam minden, és tp pontból is futja rendesen, anno mikor abbahagytam, 81-es szinten állt meg a kari, és még lehetett volna tevékenykedni hébe hóba. De am jah, elég komoly mage attackok vannak benne, csak nem használtam őket, mert egy meteortól lefagyott a gépem :\ XD |
7109. Capt.JackSparrow (2013-04-22 18:04.03) - (válasz KenytheOne 7108. hozzászólására) |
1-2 perc sem túl kecsegtető, de majd meglátjuk. gondolom mágussal lehet a legjobban zúzni |
7108. Törölt felhasználó (2013-04-22 18:02.34) - (válasz Capt.JackSparrow 7107. hozzászólására) |
Az csak nekem volt, mert amikor kijött a game 2007-ben, egy bughalmaz volt ,a vasamon pedig épphogy eldöcögött, szóval nah, ez volt az idő.
Azóta eltelt 6 év, mindenkinek jobb gépe van, a játékon sokat javítottak, szerintem már nem vészes a töltésidő, egy-két percbe bele kell férjen :D |
7107. Capt.JackSparrow (2013-04-22 18:00.04) - (válasz KenytheOne 7105. hozzászólására) |
halálonként 7-8 perc?:D oké, végül is...legalább valami ösztönöz az életben maradásra:D |
7106. Bean (2013-04-22 17:57.37) |
Botrány egy játék volt ez, de geci sokat röhögtem rajta és nem bírtam ki, hogy ne vigyem végig.
http://www.youtube.com/watch?v=G0T_d3_dh7s Amúgy meg elképesztő, hogy képtelenek egy ilyen jó alapanyagból végre értelmes játékot összehozni. Én már ha Alien hallom játéknál csak felkurom magam. |
7105. Törölt felhasználó (2013-04-22 17:57.33) - (válasz Capt.JackSparrow 7104. hozzászólására) |
:D Am ne törje kedved, így előljáróban se, hogy a játék első néhány (10-15? :D) órájában egy rakás szemét leszel, úgy kell magad felküzdeni, hogy ne gyakjon le az utolsó vaddisznó se. Ez okos dolog, nem megtámadni mindent, főleg, mivel a töltésidő igencsak brutális (VOLT számomra évekkel ezelőtt, ma már nem tudom, hogy menne). De nekem nagyban megdobta a játékidőt a halálonkénti 7-8 perc! töltés, ezt le is mértem anno :D |
7104. Capt.JackSparrow (2013-04-22 17:52.09) - (válasz KenytheOne 7103. hozzászólására) |
akkor már töltődik is:D |
7103. Törölt felhasználó (2013-04-22 17:50.50) - (válasz Capt.JackSparrow 7102. hozzászólására) |
Pedig van magyar verzió is . Meg 1 gigás community patch, amivel már teljesen játszható, mert anno bugosan jött ki. Egyébként a leghosszabb rpg ami létezik szerintem, amiben a főküldetés melletti teljes játékidőt nem holmi "rejtett" bizbazok hajkurászása tölti ki, hanem tényleges mellékküldetések százai. Azt hiszem anno 300 valamennyi sikeres küldetést számoltam benne és még mindig volt. Eszement jó cucc. Csak nem az a játék, ahol ha valamit elrontasz, azonnal figyelmeztet a rendszer, lehet, 30 óra játékidő után jössz rá, h elrontottál valamit és már mindegy :D Hardcore. |
7102. Capt.JackSparrow (2013-04-22 17:45.31) - (válasz KenytheOne 7101. hozzászólására) |
én a 3. részen gondolkodom, de sajnos olasz volt amit lehúztam. azóta meg nem vitt rá a lélek, hogy újra leszedjem |
7101. Törölt felhasználó (2013-04-22 17:44.11) - (válasz Capt.JackSparrow 7100. hozzászólására) |
Evidens, de én mindig is meg akartam venni, ennyit megér nekem a kedvenc sorozatom. :D Ennél már csak a Metro 2033 volt jobb vétel, amikor 1 napig ingyen lehetett "megvenni" steamen :D |
7100. Capt.JackSparrow (2013-04-22 17:41.53) - (válasz KenytheOne 7099. hozzászólására) |
fogadjunk, hogy még olcsóbban beszerzem akár most éjfélig is az egészet:D |
7099. Törölt felhasználó (2013-04-22 17:39.53) |
HEY!!! 24 - órás GOTHIC akció. Fillérekért az egész széria!
Mivel lényegében a játékipar örökös number 1-jának számít számomra a GOTHIC széria, így nagy öröm volt látni ezt az akciót. 2200 FT-ért árulják 24 órán keresztül a Piranha Bytes által fejlesztett összes gothic részt. Namost ez a pack kb. 9000 a boltokban, szóval mindenképp megéri, annak is, aki csak negyed annyira szerette a franchised mint én. Tartalmazza: Gothic 1 Gothic 2 Gothic 2 - The Night of the Raven Gothic 3 Gothic 3 - Forsaken Gods Y.E.A.H.! Cikk: [link] Még 18 óra van hátra az akcióból. vásárlói oldal: [link] |
7098. Törölt felhasználó (2013-04-21 21:18.21) - (válasz Chris Co 7095. hozzászólására) |
Hát bizony nem :D Paladinnal voltam mindig, ugyanúgy jöttek a kutatók, csak így még brutálisabbak voltak, mivel firemagel leküldöd őket távolról, ellenben lovaggal valahogy oda kellett rohanni és csapkodni őket... nem egyszerű művelet :D |