Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Ugrás a szerelembe - Izaura TV, 11:00 |
Hotel Transylvania - Ahol a szörnyek lazulnak - HBO2, 11:25 |
A kiütés - Film+, 11:50 |
Az első lovag - Film Café, 12:10 |
Férjek és feleségek - Film4, 12:20 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jerry Wasserman (79) |
Peter Mullan (65) |
David Schwimmer (58) |
Katharine Isabelle (43) |
Samantha Ferris (56) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Két magányos farkas |
Edward Norton |
32. Thoams (2021-08-14 15:18.12) |
Végig tudtam nézni. sztem jol meg lett csinálva el visz magával a film. ha látványosabban akarom értékelni, hasonló témáju filmekkel, akkor ugy mondanám hogy nem olyan jó mint a " túl a csillogáson" viszont jobb mint a " bohém rapszodia" |
31. Norbitzki (2021-06-21 23:41.03) |
Felbuzdulva a Bohém rapszódia sikerén, gyorsan leforgattak egy másik -még élő- legendáról is egy filmet, de azért ez jóval gyengébb lett. Sem nem dráma, sem nem vígjáték, sem nem musical, próbálja vegyíteni őket Dexter Fletcher, de az én szám íze szerint nem állt össze a dolog. Visszagondolva az elmúlt két órára, mikor a filmet néztem nem jut más jelző eszembe, mint: átlagos. Nem hinném, hogy a jövőben ismét sort kerítenék rá. |
30. somliv (2021-02-01 21:26.40) |
Lehetett volna különlegesebb, jobban megrendezettebb életrajzi-musical, mivel ha definiálni akarnám a műfajt, akkor ez az. Valamivel ütősebbet vártam Dexter Fletchertől, felmondott nekünk egy filmes tananyagot, amit ő csuklóból tud, de akkorát nem mert beledobbantani, az ÍVE hiányzott az egésznek, ezért elmaradt az emlékezetestől. Azért Reginald Kenneth Dwight életpillanatait közelebb hozta hozzám ez a két óra. Az első billentyűlenyomástól kezdve a befutás felé vezető bökkenőkkel teli utat megkapjuk. Rendelkezik alapból jó adottságokkal zenei téren, hallásból újra tudta játszani azt, amit előtte eljátszottak zongorán, még ebédnél az asztalnál is a keze járt, (kicsit Mozartos tehetséggel bírt a pici Elton) Művésznevén Elton John, majd később Sir Elton John- mivelhogy lovaggá ütötték. Ha a másságán, a hibbantságain, nem állok be a sorba hozzáállásán továbbnézünk, akkor kétségtelenül monumentálisnak mondható zenei pályát befutó zenészről beszélünk. Nem titkolom, hogy nekem is vannak tőle kedvenceim, amik megmaradtak bennem: Sacrifice- a távoli érzések, vágyak, HIÁNY érzékeltetése az óceán hullámaival ábrázolva abban az 1989-es Los Angeles-i videóklipben. Nem most ütöttem be és kerestem utána, hanem már közel 20 évvel ezelőtt hallottam. A gyerekkori híres cimbije írta neki, akit Bernie Taupinnak hívnak. Elválaszthatatlanok voltak, mint két tesó, szövegíróként egyébként egy zseni a fickó, a dalszövegíró hírességek csarnokában áll a neve! Don’t Go Breaking My Heart (melankolikusabb jellegű), Victim Of Love, I’m Still Standing, - ezeknek az ütemességével együtt a pop zenének az etalonjai voltak a 70-es, 80-as években. Akármennyire különcül viselkedett, de bírtam Eltont mindig is, nem akármilyen zenéket tudott komponálni, énekelni, írni. Csakúgy, mint a későbbi egyik brit géniusz a 90-es évek tájáról, Gary Barlow- Take That frontemberéről beszélek, Back for Good ismert számának az albumát képzeljétek el, hogy egy hét alatt rakta össze. Nem semmi fanatikusság!- VALAKI inspirálhatta őt 1995-ben. A szám azzal az ömlő esőben lejátszódó komor klippel, az énekkel, az akusztikus gitárpengetésével gyönyörű JELENTÉSSEL ruházza fel a dalt. Érdekességként Robbie Williams nem bírta elviselni Barlow zenei rátermettségét, meg azt, hogy köré épült az egész fiúcsapat, ezért lépett ki később az együttesből.
The Lion King című animációs filmnek John szerezte, énekelte a zenéjét, - Can You Feel The Love Tonight, az elején felkúszó hangzásvilága bevéste magát a zenetörténelmi lexikonba- betétdalok kategóriájában Oscart kapott. Elton koncerteken meghökkentő ruhakollekcióval állt a színpadra, az őrültség minden praktikája előtérbe került nála. Partikat szintén adott a luxus kecójában, ám ezek alatt sokszor nem érezte annyira jól magát, ilyenkor tudatmódosító szerekhez nyúlt, alkohollal öblítette le a torkát, másnaposan kikászálódva az ágyából megfigyelhettük, hogy a szobája falán Bonaparte Napóleonnak a híres festménye lógott. Főszereplőnk Taron Egerton energikusan alakított a Rocketman-ben, még a valódi Eltonnál is sokkal energikusabban játszott, felpörgetettebb billentyűnyomásokat csinált, úgy éreztem, hogy karcsúsítania kellett az erőtartalékait, nehogy túlnyomja az alakítást. Ezek után megnézném egy komolyabb drámában ezt a csávót, mivelhogy itten olyan mély érzelmeket hozott a felszínre, mely Johnnak a sztárallűrjeit is néhol jócskán arrébb lökte, és ezzel emberi jellemzőket adott neki. Vannak helyénvaló vágások, lassítások, múlt beidézése újra, Baz Luhrmann féle trükkök, giccsek is befigyelnek, de ez nem ártott a filmnek, és mondom nem alakultak rosszul a látottak. Ám a darabnak a robbanása, dinamikája, kellő helyre és időben odarakott felívelő jelenetei elkerültek engemet, viszont a zenés-filmek skatulyájában okvetlenül nézhető. |
29. Atr0303 (2021-02-01 08:44.13) |
Na, kérem, így kell rendesen megcsinálni egy könnyűzenei legendáról szóló mozit! Nem szeretek filmeket más filmekhez hasonlítgatni, de úgy tűnik, ez itt elkerülhetetlen. Röviden: a Rapszódia egy unalmas, rossz vicc, ez viszont egy magával ragadó alkotás. (Az arra érzékenyeket figyelmeztetem, hogy a véleményem nyomokban spoileres lehet!) Kezdjük a forgatókönyvvel! Nekem kifejezetten tetszett, hogy a gyerekkori traumájára fűzték fel a történetet. (Aki azt hiszi, hogy az érzelmi ridegség kevésbé ártalmas, mint a fizikai bántalmazás, olvasson utána kicsit a témának!)Nekem a szürrealitás, a "giccsfaktor", a homoerotika és a klisék is belül maradtak a tűréshatáron, mert mind csak addig megy el, hogy a néző megértse, mit keresett Elton (illetve a benne élő kis Reggie) egész életében. És ez Taron Egerton brilliáns játékában a maga összetettségében áll elénk. Neki hála, a néző bele tud bújni Elton bőrébe, az ő szemével látja a történetet. Hogy hogyan lehet egy élet, egy pályafutás egyszerre nagyon csillogó, izgalmas, sikeres, ugyanakkor magányos, fájdalmas és sötét. Nagyra értékeltem, hogy a színészek a saját hangjukon énekeltek (és Taron nem próbálta meg utánozni Eltont), még ha ez néha (Jamie Bell esetében, például, akit egyébként imádok!) távol állt a tökéletestől. A film technikai elemei (a rendezéstől a jelmezeken át a tánc-koreográfiákig) annyira profik, hogy külön észre sem vesszük a nagyszerűségüket, mert szerényen mind a Filmet szolgálják. |
28. Cantri (2020-01-19 01:12.45) |
Kifejezetten pimasz, bevállalós, csupaszív alkotás...ha gonosz szeretnék lenni, amilyen a Bohém is lehetett volna... Persze engem is magával ragadott a Queen adaptáció fergeteges lendülete, és hangulata, de a Rocketmannel ellentétben ott a háttérben az érintettek végig arra törekedtek, hogy egy retusált, családbarát lenyomatot kapjunk, míg Elton kifejezetten pártolta a merész hangnemet. A készítők pedig köszönték, és alaposan meghálálták a bizalmat, a rakétaember életrajzi ihletésű mozija lényegesen erősebb drámai ívet kapott, így pedig szórakozás mellett ebben a 120 percben bőven jut idő érzelmek kibontakozásának. Ilyen színvonalon pedig akár jöhetnek a további bohém zenészi feldolgozások. |
27. Emylio (2020-01-17 05:13.39) |
Nem ütött akkorát, mint amire számítottam, de szórakoztató volt. Gyenge 4*. |
26. Langelus (2019-12-21 13:45.48) |
Valahogy nem fogott meg a drámája ennek a filmnek. Az eleje jópofa volt, de onnéttól szokványos, majd kifejezetten satnya lett. |
25. Tjunior (2019-10-26 17:13.14) - (válasz Törölt felhasználó 23. hozzászólására) |
Néztem én is, de ha ennyire tud rendezni eddig miért nem tette? Mindenesetre megnézem a többi filmjét is. |
24. Törölt felhasználó (2019-10-26 17:12.49) |
Közben most látom, 2 korábbi filmje, a Wild Bill és a Sunshine on Leith fel sincs tüntetve itt, bezzeg a Bohém Rapszódiánál ott van, pedig ott csak asszisztens direktor és EP volt az imdb szerint is.
[link] [link] |
23. Törölt felhasználó (2019-10-26 17:07.37) - (válasz Tjunior 21. hozzászólására) |
Színész ő leginkább, rengeteg brit filmben láthattad, és ugyan 3 filmet rendezett ezen kívül, mindegyik igényes. Az megint más, szerintem magasan az első filmje a legjobb, a Wild Bill, az én ízlésemhez az áll legközelebb, de nézd majd meg a másik kettőt, azok is kellemes kis délutáni feel-good movie-k. |
22. Halember (2019-10-26 15:20.30) - (válasz Tjunior 21. hozzászólására) |
😄 |
21. Tjunior (2019-10-26 14:43.52) |
A film után megnézem ez a Dexter Fletcher mit csinált eddig. Nem sok mindent, mármint rendezőként. De miért nem? A Rocketman sztoriját láttuk már, kb az összes ilyen film erről szól. De ez a csávó elképesztően lendületet vitt bele, kb neki köszönhető a film minősége. Le a kalappal. |
20. Riffraff (2019-08-25 07:36.48) - (válasz Emmersson 19. hozzászólására) |
Nem értelemzavaró. |
19. Emmersson (2019-08-21 21:23.40) |
"A felhívásra Bernie Topin és Elton John is egyszerre jelentkezett."
Vagy így: A felhívásra Bernie Topin és Elton John egyszerre jelentkezett. Vagy így: A felhívásra Bernie Topin és Elton John is jelentkezett. |
18. Türkiz (2019-08-20 14:16.29) |
Nekem a Bohém rapszódia sokkal jobban tetszett, de ez se lett rossz és a főszereplő is jól játszott.. |
17. Bertó!!! (2019-08-19 19:40.01) |
Film ügyileg mennyivel jobban össze van rakva,mint a Rapszódia.
Zeneileg az kimagaslóbb/átélhetőbb? volt,de azon nagyon érződött,hogy egy image film. Taron Egerton (és Elton John) előtt le a kalappal,minimum egy jelölést megérdemelne. (((Dexter Fletcher 👍 ))) |
16. Riffraff (2019-08-11 23:33.41) |
Működő, szórakoztató életrajzi musical-limonádé. Felmondja a szokásos kliséket, de legalább őszintén, és ezért érdemel önmagában több tiszteletet, mint a Bohém Rapszódia. Ugye mindkettőnél a zenészek voltak az executive producerek, de Elton legalább bevállalta, hogy ilyen is volt, egy hedonista "poofter", aztán "normal gay person" lett belőle.
Ennek megfelelően nincsenek benne kiszámíthatatlan drámai és nagy színészi momentumok (bár Richard Madden elsőrangú kifinomult geci az imádnivaló skót akcentusával). Már csak a musical-dramaturgiát és a látványt lehet osztályozni. 3 és fél a 8 és félből. (Aki látta, az tudja, hogy még Fellini is bekacsint Bob Fosse háta mögül). Nekem működött, de ahogy írták alább, lehetett volna még campybb, giccsesebb, ha már az elején odaütöttek azzal a számmal, ami alapjáraton nem egy 8 éves kisgyereknek lenne való :D Fletcher többször megidézte Ken Russell szürrealista camp-esztétikáját, Russell egyébként rendezte is Elton Johnt, ő volt a Pinball Wizard ellenfele a Tommy c. musicalfilmben. SPOILER Robb Stark (R. Madden) végül is megszerezte a trónt a szexjelenetben a következő dalszöveg kíséretében: "Through a glass eye Your throne is the one danger zone..." |
15. Papaya78 (2019-06-20 00:48.20) |
Nem ismertem Elton John életét, nagyon tetszett, lekötött teljesen, megható, vicces 👍 |
14. Mclane 2 (2019-06-18 20:08.51) |
Én ma láttam moziban Pesten, nem volt rossz film a bemutatási módot nézve olyan mint a Clint Eastwood film a Fiúk Jerseyből esetében, életrajzi musicalfilm beépített dalokkal meg kisebb nagyobb ugrásokkal a történet folyamán, bemutatva a jó és rossz dolgokat egyformán valamennyire. Szóval eléggé érdekes film volt nekem személy szerint, nem rossz kicsit sem szerencsére talán nem is annyira tökéletes, de azért nekem nem volt vele gondom elsőre. |
13. Misut (2019-06-12 18:32.22) |
Elképesztő energia és muníció rejtőzött, illetve rejtettek el ebben a filmben. Folyamatosan vártam mikor robban a bomba, mikor kezdek a lábammal őrült dobogásba, mikor érzem át a szörnyű csalódást és hányattatott gyermekkort amiről a főhős tálal ki az értetlenül és rendkívül unottan figyelő csoportterepiás sorstársainak. Sajnos nem volt íve a filmnek, habár a képi világ, a koreográfia, a rengeteg szürreális elem, a kiváló vokális betétek, a brilliáns jelmezek magukban hordozták a zsenialitás esélyét, de ez nem tudott kiforrni csak az utolsó öt perc erejéig. Nem populáris történet, ennek megfelelő öncélú és a valóság elől menekülő, másokra mutogató megvalósítása. Annyira lenyűgöző a képi világ, hogy pillanatokig elfelejthető mi a jóistent is akar mondani a rendező, vagyis maga Elton John, de csakhamar jön a felismerés, a zseni annyira szereti önmagát, hogy a kakastollasangolkirálynősjelmezes képekkel önmaga előtt kívánt tisztelegni, mi pedig egy szám erejéig marhára jól érezhettük magunkat. |
12. Dexter Sitzky (2019-06-12 12:28.33) |
[link] |
11. Babcsim (2019-06-11 14:27.06) |
Megnéztem tegnap, nem ezt vártam a trailer alapján. Az egy pörgős, néhol már-már a giccs határait súroló filmet sugall, Baz Luhrmann képi világához hasonló túlzásokkal. A fim eléggé nehezen indul, 40p után már az órámat nézegettem, hogy mennyi van még hátra...És igazából nincs íve,nem történik benne semmi . Azzal az érzéssel jöttem ki, hogy ez most arról szól,hogy a jónép sajnálja meg szegény Elton Johnt mert nem szerették a szülei, és ezért nem tudta eldönteni, hogy Dom Pérignonba vagy Boulingerbe fulladjon bele bánatában? Sok más ember is van akinek még ennél is durvább konfliktusai is vannak a szüleivel (gyerekkori bántalmazás stb) ,és nem az a legnagyobb gondja, hogy milyen méregdrága piával igya le magát naponta a sárga földig a félkastély méretű házában, hanem, hogy miből fizesse a hitelt, hogyan lássa el a családját és meg ugye hát másnap menni kell dolgozni egy melóhelyre amint szívből utál. Természetesen a mondanivaló az akart lenni a végén,hogy ő leszámolt a gyerekkori "démonaival" de valahogy mégsem, ha még 72 évesen is ezen pörög (mivel a film egyik producere) és ez még hiteltelenebbé teszi nekem a sztorit. A látvány meg a zene nem annyira jó, hogy elvigye a hátán a filmet.A nagy hajcihőt a homoszexualitásának ábrázolása körül se értem mert ezt a poént már 2006-ban a túl a Barátságon című filmben lelőtték. Drogozik, piál, hány , és betépve cikin viselkedik? Hát ilyet is láthattuk már pl a Sehelyesarcúban hány évvel ezelőtt is? Egy uncsi zenés limcsi ráadásul a számok nagyon sokszor jóval hamarabb el vannak vágva mint kéne, belekapnak egy-egy dalba de amikor már hátradőlnél, hogy de jó egy kis zene, vége.Nekem- bár ez már teljesen szubjektív- ez a musicales megoldás se jött be, komolyan néha olyan érzésem volt mintha egy Disney mesét néznék, ami nem lett volna baj, de akkor tényleg valami olyat kellett volna csinálni mint a Moulin Rouge!Mondom mindezt úgy, hogy én szeretem Elton John zenéjét,viszont nekem összességében csalódás volt a film. |
10. Whaaat (2019-06-11 01:46.37) |
Én megvárom Halember véleményét aztán döntök, hogy érdemes-e megnézni :D |
9. DRUGHI_7 (2019-06-06 08:59.18) - (válasz Sergio Alba 8. hozzászólására) |
Szedjétek össze magatokat kiskorúak, az nem vélemény, hogy szerintem szar lesz, meg se nézem... |
8. Sergio Alba (2019-02-21 19:24.46) - (válasz Prince Oberyn 7. hozzászólására) |
Nem fogom megtudni, mert meg se nézem |
7. Prince Oberyn (2019-02-21 19:24.06) - (válasz Sergio Alba 6. hozzászólására) |
A film is kivalo lesz meglasd mert egy kivalo Emberrol szol! :) |
6. Sergio Alba (2019-02-21 19:22.14) |
Mondtam egy rossz szót Eltonra? :D Én a filmről tettem megjegyzést |
5. Prince Oberyn (2019-02-21 19:20.16) - (válasz Sergio Alba 1. hozzászólására) |
Sergio baratom hogy mondhatsz ilyet? Sir Elton John egy fantastikus muvesz akinek nevehez olyan muremekek tartoznak mint a Lion King betetdala! Raadasul 71 evesen is jo egessegnek orvend szemben Freddie Mercury-val! Az o elete peldamutatas hogy lehet okosan csinalni ezt a mufajt :) |
4. Dexter Sitzky (2019-02-21 19:17.58) |
Bízom benne,hogy király lesz.Már a tartalma sokat sejtető:))))))))))))))))))) |
3. Johnny Saiper (2019-02-21 19:12.25) |
Ez lehet az idei év Bohém Rapszódiája. |
Vélemények | Thoams, 2021-08-14 15:18 | 32 hsz |
Kérdések téma megnyitása | 0 hsz | |
Keresem téma megnyitása | 0 hsz |
Rocketman adatlap |
Eredeti cím: Rocketman |
Évszám: 2019 |
Rendezte: Dexter Fletcher |
Szereplők: Taron Egerton, Jamie Bell, Bryce Dallas Howard, Richard Madden, Kamil Lemieszewski... |
További információk |