Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Mama pici fia - TLC, 03:40 |
Frászkarika - AMC, 03:55 |
Kong: Koponya-sziget - HBO2, 04:05 |
Barátnőt felveszünk - HBO, 04:15 |
Kiskarácsony mindenáron - RTL, 05:05 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Lynch (63) |
Gryllus Dorka (52) |
Jared Leto (53) |
Temuera Morrison (64) |
Kit Harington (38) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
2022-es választás |
Mit hallgatsz most? |
Filmkeresés rövid tartalom alapján |
Jákob rabbi kalandjai - Vélemények |
Mai menü avagy ma milyen filmet néztél meg |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Siló |
Kieran Culkin |
167. Stewe69 (2008-02-25 01:59.38) |
Na most kezdödik az adás:D nézi valaki? |
166. Efrijefeg (2008-02-19 12:52.15) |
Coenéknek a rendezői és afilmes oscart, mert megérdemlik!:) |
165. Beetlejuice (2008-02-18 22:17.55) |
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street!
Minimum a látványért egy szobrot neki! |
164. Lizuska91 (2008-02-18 22:07.08) |
Bárcsak nyerne Viggo Mortensen. Bár semmi eséje sincs ilyen erős mezőnyben.:( |
163. Csernakakos (2008-02-18 22:02.43) |
Oscar-esélyes?? Hmm.. Remélem az Atonement jó pár díjat bezsebel, nagyon megérdemli! A legjobb zene, legjobb női epizódszereplő, legjobb látványtervezés és legjobb adaptált forgatókönyv ALAP... :D |
162. Efrijefeg (2008-01-30 19:20.24) |
Go Go Coenbrothers!!! |
161. Anren (2008-01-30 14:48.30) |
80th Academy Awards - Nominations
LIVE Telecast: Sunday, February 24, 2008 Performance by an actor in a leading role George Clooney in "Michael Clayton" (Warner Bros.) Daniel Day-Lewis in "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax) Johnny Depp in "Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount) Tommy Lee Jones in "In the Valley of Elah" (Warner Independent) Viggo Mortensen in "Eastern Promises" (Focus Features) Performance by an actor in a supporting role Casey Affleck in "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" (Warner Bros.) Javier Bardem in "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage) Philip Seymour Hoffman in "Charlie Wilson's War" (Universal) Hal Holbrook in "Into the Wild" (Paramount Vantage and River Road Entertainment) Tom Wilkinson in "Michael Clayton" (Warner Bros.) Performance by an actress in a leading role Cate Blanchett in "Elizabeth: The Golden Age" (Universal) Julie Christie in "Away from Her" (Lionsgate) Marion Cotillard in "La Vie en Rose" (Picturehouse) Laura Linney in "The Savages" (Fox Searchlight) Ellen Page in "Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production) Performance by an actress in a supporting role Cate Blanchett in "I'm Not There" (The Weinstein Company) Ruby Dee in "American Gangster" (Universal) Saoirse Ronan in "Atonement" (Focus Features) Amy Ryan in "Gone Baby Gone" (Miramax) Tilda Swinton in "Michael Clayton" (Warner Bros.) Best animated feature film of the year "Persepolis" (Sony Pictures Classics): Marjane Satrapi and Vincent Paronnaud "Ratatouille" (Walt Disney): Brad Bird "Surf's Up" (Sony Pictures Releasing): Ash Brannon and Chris Buck Achievement in art direction "American Gangster" (Universal): Art Direction: Arthur Max; Set Decoration: Beth A. Rubino "Atonement" (Focus Features): Art Direction: Sarah Greenwood; Set Decoration: Katie Spencer "The Golden Compass" (New Line in association with Ingenious Film Partners): Art Direction: Dennis Gassner; Set Decoration: Anna Pinnock "Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount): Art Direction: Dante Ferretti; Set Decoration: Francesca Lo Schiavo "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Art Direction: Jack Fisk; Set Decoration: Jim Erickson Achievement in cinematography "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" (Warner Bros.): Roger Deakins "Atonement" (Focus Features): Seamus McGarvey "The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn): Janusz Kaminski "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Roger Deakins "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Robert Elswit Achievement in costume design "Across the Universe" (Sony Pictures Releasing) Albert Wolsky "Atonement" (Focus Features) Jacqueline Durran "Elizabeth: The Golden Age" (Universal) Alexandra Byrne "La Vie en Rose" (Picturehouse) Marit Allen "Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount) Colleen Atwood Achievement in directing "The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn), Julian Schnabel "Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production), Jason Reitman "Michael Clayton" (Warner Bros.), Tony Gilroy "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage), Joel Coen and Ethan Coen "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax), Paul Thomas Anderson Best documentary feature "No End in Sight" (Magnolia Pictures) A Representational Pictures Production: Charles Ferguson and Audrey Marrs "Operation Homecoming: Writing the Wartime Experience" (The Documentary Group) A Documentary Group Production: Richard E. Robbins "Sicko" (Lionsgate and The Weinstein Company) A Dog Eat Dog Films Production: Michael Moore and Meghan O'Hara "Taxi to the Dark Side" (THINKFilm) An X-Ray Production: Alex Gibney and Eva Orner "War/Dance" (THINKFilm) A Shine Global and Fine Films Production: Andrea Nix Fine and Sean Fine Best documentary short subject "Freeheld" A Lieutenant Films Production: Cynthia Wade and Vanessa Roth "La Corona (The Crown)" A Runaway Films and Vega Films Production: Amanda Micheli and Isabel Vega "Salim Baba" A Ropa Vieja Films and Paradox Smoke Production: Tim Sternberg and Francisco Bello "Sari's Mother" (Cinema Guild) A Daylight Factory Production: James Longley Achievement in film editing "The Bourne Ultimatum" (Universal): Christopher Rouse "The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn): Juliette Welfling "Into the Wild" (Paramount Vantage and River Road Entertainment): Jay Cassidy "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage) Roderick Jaynes "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Dylan Tichenor Best foreign language film of the year "Beaufort" Israel "The Counterfeiters" Austria "Katyn" Poland "Mongol" Kazakhstan "12" Russia Achievement in makeup "La Vie en Rose" (Picturehouse) Didier Lavergne and Jan Archibald "Norbit" (DreamWorks, Distributed by Paramount): Rick Baker and Kazuhiro Tsuji "Pirates of the Caribbean: At World's End" (Walt Disney): Ve Neill and Martin Samuel Achievement in music written for motion pictures (Original score) "Atonement" (Focus Features) Dario Marianelli "The Kite Runner" (DreamWorks, Sidney Kimmel Entertainment and Participant Productions, Distributed by Paramount Classics): Alberto Iglesias "Michael Clayton" (Warner Bros.) James Newton Howard "Ratatouille" (Walt Disney) Michael Giacchino "3:10 to Yuma" (Lionsgate) Marco Beltrami Achievement in music written for motion pictures (Original song) "Falling Slowly" from "Once" (Fox Searchlight) Music and Lyric by Glen Hansard and: Marketa Irglova "Happy Working Song" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz "Raise It Up" from "August Rush" (Warner Bros.): Music and Lyric by Jamal Joseph, Charles Mack and Tevin Thomas "So Close" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz "That's How You Know" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz Best motion picture of the year "Atonement" (Focus Features) A Working Title Production: Tim Bevan, Eric Fellner and Paul Webster, Producers "Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production) A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production: Lianne Halfon, Mason Novick and Russell Smith, Producers "Michael Clayton" (Warner Bros.) A Clayton Productions, LLC Production: Sydney Pollack, Jennifer Fox and Kerry Orent, Producers "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage) A Scott Rudin/Mike Zoss Production: Scott Rudin, Ethan Coen and Joel Coen, Producers "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax) A JoAnne Sellar/Ghoulardi Film Company Production: JoAnne Sellar, Paul Thomas Anderson and Daniel Lupi, Producers Best animated short film "I Met the Walrus" A Kids & Explosions Production: Josh Raskin "Madame Tutli-Putli" (National Film Board of Canada) A National Film Board of Canada Production Chris Lavis and Maciek Szczerbowski "Même les Pigeons Vont au Paradis (Even Pigeons Go to Heaven)" (Premium Films) A BUF Compagnie Production Samuel Tourneux and Simon Vanesse "My Love (Moya Lyubov)" (Channel One Russia) A Dago-Film Studio, Channel One Russia and Dentsu Tec Production Alexander Petrov "Peter & the Wolf" (BreakThru Films) A BreakThru Films/Se-ma-for Studios Production Suzie Templeton and Hugh Welchman Best live action short film "At Night" A Zentropa Entertainments 10 Production: Christian E. Christiansen and Louise Vesth "Il Supplente (The Substitute)" (Sky Cinema Italia) A Frame by Frame Italia Production: Andrea Jublin "Le Mozart des Pickpockets (The Mozart of Pickpockets)" (Premium Films) A Karé Production: Philippe Pollet-Villard "Tanghi Argentini" (Premium Films) An Another Dimension of an Idea Production: Guido Thys and Anja Daelemans "The Tonto Woman" A Knucklehead, Little Mo and Rose Hackney Barber Production: Daniel Barber and Matthew Brown Achievement in sound editing "The Bourne Ultimatum" (Universal): Karen Baker Landers and Per Hallberg "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Skip Lievsay "Ratatouille" (Walt Disney): Randy Thom and Michael Silvers "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Christopher Scarabosio and Matthew Wood "Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Ethan Van der Ryn and Mike Hopkins Achievement in sound mixing "The Bourne Ultimatum" (Universal) Scott Millan, David Parker and Kirk Francis "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Skip Lievsay, Craig Berkey, Greg Orloff and Peter Kurland "Ratatouille" (Walt Disney): Randy Thom, Michael Semanick and Doc Kane "3:10 to Yuma" (Lionsgate): Paul Massey, David Giammarco and Jim Stuebe "Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Kevin O'Connell, Greg P. Russell and Peter J. Devlin Achievement in visual effects "The Golden Compass" (New Line in association with Ingenious Film Partners): Michael Fink, Bill Westenhofer, Ben Morris and Trevor Wood "Pirates of the Caribbean: At World's End" (Walt Disney): John Knoll, Hal Hickel, Charles Gibson and John Frazier "Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Scott Farrar, Scott Benza, Russell Earl and John Frazier Adapted screenplay "Atonement" (Focus Features), Screenplay by Christopher Hampton "Away from Her" (Lionsgate), Written by Sarah Polley "The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn), Screenplay by Ronald Harwood "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage), Written for the screen by Joel Coen & Ethan Coen "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax), Written for the screen by Paul Thomas Anderson Original screenplay "Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production), Written by Diablo Cody "Lars and the Real Girl" (MGM), Written by Nancy Oliver "Michael Clayton" (Warner Bros.), Written by Tony Gilroy "Ratatouille" (Walt Disney), Screenplay by Brad Bird; Story by Jan Pinkava, Jim Capobianco, Brad Bird "The Savages" (Fox Searchlight), Written by Tamara Jenkins |
160. Barbarossa (2007-03-30 16:08.09) |
Johnny Depp már igazán kaphatna Oscart!:-( |
159. Muminn (2007-02-26 15:39.00) - (válasz Efrijefeg 158. hozzászólására) |
Legalább van amiben egyetértünk ;)
De most hogy így gondolkoztam, én az a típus vagyok, hogy én annak biztos adnék akit már sokszor jelöltek, megérdemli alapon. Midnezt azért mert, úgy érzem azok bosszantanak igazán aki megkapták és utána sose hallottunk felőlük. Tudom, hogy nem kéne így éreznem de így van sajna. Elolvasom! |
158. Efrijefeg (2007-02-26 15:33.05) |
Rayt a zene miat és a főszereplő játéka miatt érdemes megnézni, ugyanakkor mint film felejthető votl AZ élet szépet személy szerint nagyons zeretem. benigni a sajátos humorával új megközelítést adott a holokasuzt felfogásnak és ez a szemlélet tetszett. Már hoyg így is lehet beszélni arról. Szerintem szenzéciós film. |
157. Zsuzsi67 (2007-02-26 15:31.32) - (válasz Muminn 155. hozzászólására) |
A 'Filmajánló' topicban írtam a Pollock című remekműről, kérlek, olvasd el! (117. hozzászólás) |
156. Muminn (2007-02-26 15:29.14) - (válasz Zsuzsi67 154. hozzászólására) |
Én bőgtem ahogy beszélt :( |
155. Muminn (2007-02-26 15:28.33) - (válasz Efrijefeg 152. hozzászólására) |
Azt hozzá tenném, hogy azért a jelölés is szerintem sokat jelent és azokat a filmeket úgy ahogy mondták már nem felejtik el...nem úgy mint a Forma 1-ben, hogy csak a bajnokra emlékszünk.
Nekem általában tetszenek a jelölt-nyert filmek, persze nem mind, de ha látom, hogy már jelölték akkor azért tuti megnézem, csak idők kérdése. Az élet szépről véleményed? Megnézzem a Ray-t valahogy nem jutottam el még odáig, hogy megnézzem...nem vonz...? Inkább ajánljatok nekem jó filmeket, amik jelölve voltak vagy kaptak is! |
154. Zsuzsi67 (2007-02-26 15:28.18) - (válasz Muminn 151. hozzászólására) |
Utánanéztem a Wikipediában a következőknek:
Ennio Morricone 5 Oscar-jelölt filmje: Mennyei napok (Days of Heaven / 1979), A misszió (The Mission / 1986), Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables / 1988), Bugsy (1992), Maléna (2000). A Roberto Benigni-féle 'Az élet szép' című film valóban megkapta a 'Legjobb filmzene' Oscar-díját, de a zeneszerző nem Morricone volt, hanem Nicola Piovani. Ez a Filmkatalógusban tényleg rosszul van írva!! Ez azt jelenti, hogy Morricone most kapott először Oscar-díjat, mégpedig életműdíjat. |
153. Muminn (2007-02-26 15:21.02) - (válasz Zsuzsi67 149. hozzászólására) |
Nem, mert ezt két részre osztanám, a szívem és az eszem mit mond.
És azt gondolom amíg nem látom a filmeket nem is tudom, hogy ki mit játszik benne és milyen maga a film. Először megnézem és utána tudnám mondani. De vannak a szívemnek kedves színészek, rendezők és olyanok akiknek akkor is adnék ha épp az aktuális film nem a legjobb...lásd David Lynch bármikor adnék neki így a Mullholand Drive-ért is adtam volna és ha most bármire jelölték volna akkor is. Sajnálom, úgy érzem megérdemli, mégha tudom ez nem jó így. |
152. Efrijefeg (2007-02-26 15:19.01) - (válasz Muminn 150. hozzászólására) |
számomra akik Oscart kapnak általában megegyezneka zokkal a filmekekl, amiknem is igazn tetszenek, így "szerencsére" Az Amelie nem kapott.
Abban a filmbena za legcsodálatosabb, hogy az élet apró örömeit, momentumait emeli ki, úgy hogy a hatásvadász effektekkel dolgozik, így mintegy ironizál is eg ykicist az iylen technikával dolgozó filmeken. AZ egyik kedvenc filmem. A mások élete egyébként viszont egy tlleg jó kis film. Bár kicist tündármesés e befejezése, de nagyon sjó színászi alakítások vannak benne, és intelligensen let megcsinálva, így minden buktatót kikerült, amibe bele eshetett volna. |
151. Muminn (2007-02-26 15:12.26) - (válasz Efrijefeg 147. hozzászólására) |
Akkor más példát mondok, mert valóban így nem áll amit írtam, Az élet szép c. film kapott, mégis anyám pl. azt sem tudja megnézni, sem a zongoristát, és van egy csomó ismerősöm aki szintén nem. Pedig szerintem az egyik legjobb film:
1999 - Oscar-díj - a legjobb idegen nyelvű film 1999 - Oscar-díj - a legjobb színész (Roberto Benigni) 1999 - Oscar-díj - a legjobb eredeti drámai filmzene (Ennio Morricone) 1998 - Európai Film-díj - a legjobb film (Gianluigi Braschi) 1998 - Európai Film-díj - a legjobb színész (Roberto Benigni) 1999 - Oscar-jelölés - a legjobb film (Elda Ferri, Gianluigi Braschi) 1999 - Oscar-jelölés - a legjobb rendező (Roberto Benigni) 1999 - Oscar-jelölés - a legjobb eredeti forgatókönyv (Roberto Benigni, Vincenzo Cerami) 1999 - Oscar-jelölés - a legjobb vágás (Simona Paggi) |
149. Zsuzsi67 (2007-02-26 15:07.59) - (válasz Muminn 146. hozzászólására) |
'Az élet szép' című filmről a saját topicjában már írtam véleményt, nekem is nagyon tetszett.
Egyébként szerintem sem kapott Oscar-díjat az 'Amélie csodálatos élete'. MÁS: Leírnád, hogy Te kiket és miket szerettél volna győztesként viszontlátni a hajnali Oscar-díjkiosztón? |
150. Muminn (2007-02-26 15:07.59) - (válasz Muminn 145. hozzászólására) |
Jelölést kapott, mintha úgy rémlett volna, hogy kapott, de végülis ilyen értelemben mindegy:
2001 - Európai Film-díj - a legjobb film (Claudie Ossard, Jean-Marc Deschamps) 2001 - Európai Film-díj - a legjobb rendező (Jean-Pierre Jeunet) 2001 - Európai Film-díj - a legjobb operatőr (Bruno Delbonnel) 2002 - Oscar-jelölés - a legjobb idegen nyelvű film 2002 - Oscar-jelölés - a legjobb eredeti forgatókönyv (Guillaume Laurant, Jean-Pierre Jeunet) 2002 - Oscar-jelölés - a legjobb operatőr (Bruno Delbonnel) 2002 - Oscar-jelölés - a legjobb látványtervezés (Marie-Laure Valla, Aline Bonetto) 2002 - Oscar-jelölés - a legjobb hang (Guillaume Leriche, Vincent Arnardi, Jean Umansky) 2002 - Golden Globe-jelölés - a legjobb idegen nyelvű film 2001 - Európai Film-jelölés - a legjobb színésznő (Audrey Tautou) |
148. Zsuzsi67 (2007-02-26 15:05.24) - (válasz Muminn 145. hozzászólására) |
Az 'Amélie csodálatos élete' című filmet én is imádom, zseniális alkotás. A történet egyébként bugyutácska, de éppen ettől olyan édes és magávalragadó. A rendezés pedig a szokványostól eltérő, kifejezetten különleges.
Nos, én a 'Rettenthetetlen' című filmet is szeretem! Tudod, ez egy olyan látványos, nagy történelmi tabló, lenyűgöző díszletekkel, jelmezekkel, csatajelenetekkel és világsztárokkal. Próbáld újra elkezdeni, nézd úgy, hogy "Most megnézek egy kosztümös történelmi filmet." Szerintem jól fogsz szórakozni. |
147. Efrijefeg (2007-02-26 15:00.36) |
Amelie mire is kapott Oscart? |
146. Muminn (2007-02-26 14:57.55) |
Jah és az Élet szép c. filmet a sok dícséret és persze az Oscar hatására is néztem meg és nagyon nem bánom. |
145. Muminn (2007-02-26 14:57.26) - (válasz Zsuzsi67 144. hozzászólására) |
Ebben is persze van igazság.
Én pl. imádom az Amelia csodálatos élete c. filmet ugye Oscart is kapott, persze én úgy gondolom jól megérdemelten...de pl anyám és a hugom meg sem tudta nézni.... Vagy egy másik eset a Rettenthetetlen valamiért az is kapott Oscart és tudom, hogy sokaknak tetszik én nem tudtam végignézni. Sőt a mostani Oscar sem úgy alakult ahogy én szerettem volna, de hát nincs mit tenni, majd jövőre :) :) |
144. Zsuzsi67 (2007-02-26 14:45.55) |
Egyébként velem már többször is előfordult, hogy kifejezetten azért néztem meg egy filmet, mert kapott x számú Oscar-díjat. Látni szerettem volna, hogy mi okból kifolyólag adtak neki 7-8-9 Oscart. Volt, hogy mélységesen csalódtam, volt, hogy egyetértettem. Szerencsére mindenkinek más és más tetszik, és ez így van jól.
Természetesen egy filmnek mindig nagyobb a presztízse, ha néhány Oscar-díjat fel tud mutatni, de ettől még egyáltalán nem biztos, hogy sokkal jobb, mint egy "díjtalan" alkotás. |
143. Efrijefeg (2007-02-26 14:42.45) |
igen |
142. Muminn (2007-02-26 14:35.21) - (válasz Efrijefeg 125. hozzászólására) |
Jaj ne forgasd ki a szavaim, ha megnézem Oscar előtt, az xy a marson filmet lehet neked tetszik nekem nem vagy fordítva és kap x Oscart...akkor is valamelyikünk csalódik. Remélem érthető voltam. |
141. Zsuzsi67 (2007-02-26 14:10.59) - (válasz Roberto 97. hozzászólására) |
A tavalyi díjkiosztóval mi volt a problémád? |
140. Xamurai (2007-02-26 13:08.44) - (válasz KicsiRéka 139. hozzászólására) |
á! kösz |
139. KicsiRéka (2007-02-26 13:06.53) - (válasz Xamurai 138. hozzászólására) |
a beszélgetésben! |
138. Xamurai (2007-02-26 13:06.17) - (válasz Mekare 130. hozzászólására) |
hol tárgyaltátok ki az oscart? nem ezen..... |