Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Amerikai gengszter - RTL Három, 01:10 |
Kényszerleszállás - Paramount Network, 01:45 |
Salt ügynök - RTL, 01:50 |
Megkésett kitüntetés - Moziverzum, 02:00 |
A szomszéd fiú - Film Café, 02:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Lasseter (68) |
Oliver Platt (65) |
Rachael Harris (57) |
Ralph Moeller (66) |
Anthony Andrews (77) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Madame Web - Vélemények |
Gyerünk, tesó! (sorozat) - Vélemények |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
Donald Trump - Vélemények |
- Filmes Sámánok Rendje - |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
A veszély, amely a bölcsőt ringatja |
Für Anikó |
2012-06-19 11:59.32 |
Nekem kiskoromban Pamela Anderson volt a nagy szerelmem a Baywatch-ban. De mióta felnőttem valahogy nem szeretem a szilikonnal dúsított nőket, csak kivételes esetekben. |
2012-06-19 11:48.02 |
[link] [link] [link] [link] Na, csak, hogy legyen itt valami jó nő is végre:D |
2012-06-19 11:37.22 |
Most kaptak a porszívóval, azt valahogy nem szeretik. |
2012-06-19 11:36.32 |
Kb. annyi férfiasság van benne, mint egy túlmetszett szobanövényben... |
2012-06-19 11:34.47 |
A legjobb. Főleg mióta itt vagyok én is:) |
2012-06-19 11:33.38 |
Egyébként sziasztok mindenki! |
2012-06-19 11:33.23 |
Miért, nem ahhoz vonzódik?:) |
2012-06-19 11:32.00 |
Szemét hangyák. |
2012-06-17 23:04.36 |
http://www.youtube.com/watch?v=qf4HmhWJ_uo |
2012-06-17 21:53.48 |
A szólója mindenképp, sőt ha jól tudom maga Slash is nagyon szereti a Give In To Me-t.
Én bírtam Jacko, ha igényes popzenéről van szó (igen létezik:D) akkor az elsők között jut eszembe. Főleg, hogy ő sokszor átlépte a határvonalat és kicsit rock-osodott is, pl. ez, a Beat It Van Halen szólója, vagy a Dirty Diana Steve Stevens-szel. |
2012-06-17 21:51.11 |
Mondjuk ezzel egyetértek, tényleg a November Rain a jobb dal.
A Shotgun Blues is jó, az egész Illusion... páros jól sikerült. Csak ami utána jött, a spagettis, na az már nem annyira:) |
2012-06-17 21:45.46 |
Szeretem amikor Apa úgy szereli a hosszabítót, hogy az be van dugva... |
2012-06-17 21:43.56 |
Hát én a Don't Cry-t sem szoktam unni:) |
2012-06-17 21:43.12 |
Slash bácsi mondjuk nekem is egyik legnagyobb kedvencem gitáros fronton. Ezért a két szólóalbuma az nálam elég hamar kedvenc lett. |
2012-06-17 21:41.37 |
http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE
Ha unalmas, ha milliószor linkelt, de a szólója óriási és megunhatatlan, és EPIC:) |
2012-06-17 21:37.50 |
Egyszer a baráti társaságban már megkaptam, hogy paraszt vagyok, mert folyton szidom Axl-t és a '92 utáni Guns 'n' Roses-t, meg ha már szidom akkor ne ilyen durván, hanem adjam meg a tiszteletet nekik:) |
2012-06-17 21:36.23 |
http://www.youtube.com/watch?v=zRIbf6JqkNc
Micsoda Guns hullámot indítottam el. |
2012-06-17 21:32.42 |
Most lehet, hogy paraszt leszek, de szerintem Slash utolsó két albuma csak önmagában is többet ér, mint a Guns elmúlt 20 éve nélküle:) |
2012-06-17 21:23.37 |
Na ja. Ahogy a legutóbbi képeket elnéztem róla, mostanában inkább a McDonald's és nem a Mennyország ajtaján kopogtat... |
2012-06-17 21:20.41 |
Egy ilyenen azért nem lehetett rossz eltombolni anno... Rose micsoda stage animal volt, ilyen egy igazi frontember. |
2012-06-17 21:19.29 |
http://www.youtube.com/watch?v=oKw4HWNFN2Y&feature=related |
2012-06-17 21:03.23 |
Birkapöri, áhhh, hogy az micsoda egy kaja. Imádom! Küldhetnél fénypost.:) |
2012-06-17 20:36.01 |
Hát én alapvetően sok műfajt, alműfajt és stílust szeretek a rock zenében, de ez nekem sem bejövős, és ezen a vasággyal 30 kilós, takonykölyök imidzs sem segít... |
2012-06-17 18:54.53 |
Ami felületességem nekem volt, az az első részben lehetett. Akkor csak ismerkedtem a dologgal és azt (a főharcot Saren-nel a végén kivéve) egyszer vittem végig, lehet, hogy ott én is sokmindent kihagytam. Gyakorlatilag a Tomb Raider Underworld mellett az első komoly, nagyobb gépigényű játék volt ezen a gépen. Ami 2008 után készült, a régi gépen olyannal lehetetlen volt játszani, már akkor is csak a csoda tartotta össze. |
2012-06-17 18:50.47 |
Mondjuk én a suicide mission alatt vesztettem embert, Mordin-t és Thane-t. Pedig ott is megcsináltam minden mellékküldetést, az övéket is és mégis ottmaradtak. A hajót is fejlesztettem, fegyvereket is, még a lelkükkel is foglalkoztam, majdnem minden küldetés után elbeszélgettem mindegyikükkel.
Egyébként erről eszembe jut egy baki, méghozzá Ashley-vel kapcsolatban a 3. részben. Hiába tagja a legénységnek és viheted magaddal küldetésekre, a hajón én sosem találtam meg sehol amikor kerestem, egyszerűen nem volt ott fizikai formában:) |
2012-06-17 13:53.41 |
http://www.youtube.com/watch?v=a8HqTX00p0o |
2012-06-17 13:30.25 |
8000??
Azt, hogy nekem 4800 fölött volt és már majdnem maxon volt a zöld csík, kb. 5-ig lehetett volna még max. feltornázni. Nem is tudom nekem, miért nem jött össze a teljes, én a királynőt is életben hagytam, a geth-ek is beszálltak a buliba, egyedül a salarian-ok húzódoztak a gyógymód miatt, talán amiatt? Pedig a felsorolásban ott voltak ők is, tehát hajót tuti küldtek. Na mindegy, ez még egy végigjátszást megér majd nálam, úgy, hogy nem portolok karaktert, csak simán nyomom, és majd úgy meglátjuk mi lesz. |
2012-06-16 22:37.47 |
Mass Effect 3 végigjátszva (a továbbiakban SPOILER előfordulhat. Én meg szóltam)
Összességében: szerintem kurva jó kis játék volt. Élvezettel játszottam végig minden percét. Szóval így most, a végén az egésznek megpróbálok összeszedni pár gondolatot a játékról, bár mint mondom kb. 5 perccel ezelőtt a sor előtt fejeztem be. A történet, ahogy azt a sorozatban, illetve hát összességében a Bioware játékoknál, most is jól sikerült. Bár ez a kovácsoljuk össze a Galaxist egy közösségbe azzal, hogy elintézzük a problémáikat, megoldjuk az egymás közötti konfliktusaikat egy kicsit az Andromeda sorozatot juttatta eszembe (sokszor még a szituációk is hasonlítottak picit, lsd. turian-krogan-salarian vita), de ez belefér, sci-fi fronton sincs már nagyon olyan sztori, amit ne lőttek volna már el így vagy úgy. De a lényeg, hogy jól volt megírva, érdekes, fordulatos és bár furcsa lehet, de én sosem magukért az akciókért, hanem a nagyszerű és epikus történet folytatásáért játszottam a játékot. Az érdekelt, hogy lássam mi következik, nem pedig a lövöldözés. Amikkel egyébként szintén nincs gond, a fedezékrendszer, még mindig az élvonalban van és a harcok magában is pergők, gyorsak nem egyszer kell fedezeékről-fedezékre rohangálni v. simán sprintelni az ellenkező irányba, ahol remélhetőleg pont nincs ellenség. Sokszor pedig nem is harcról, hanem valódi csatákról van szó, ahol hárman állnak akár (mégha szakaszosan érkeznek is) 100 ellen is és nem egyszer csap át káromkodós "őrjöngésbe" a dolog (a Banshee-k megalkotói finoman szólva sz*pják le keresztbe magukat:D). Gondolkodni, meg taktikázni is kell, itt a "Space Rambo"-knak nem sok minden terem:) A grafika sokat ugyan nem fejlődött az előző részhez képest, csak egy kicsit glancoltak rajta, meg talán egy kicsit mintha sötétebb is lenne, nincs annyi csillogás, ezzel egy kicsit a hangulathoz igazítva a küllemet. A karaktermodellezéssel sincs semmi gond, csak ez viszont teljesen a 2. rész, semmit sem fejlődött azóta, nincs semmi új mozgás, és néha ugyanúgy jelentkezik az a kis darabosság, lassú átváltás, ami a korábbi epizódokban is. Viszont a végkifejlettel kapcsolatban én is húztam egy kicsit a számat. A végső áldozat természetesen nyilvánvaló volt, tudni lehetett, hogy Shepard meg fog halni, oda kell adnia magát, hogy megmenthessen mindenkit, de nem teljesen így. Valahogy úgy éreztem nem ezért játszottam végig a 3 részt, hogy két, ennyire végletes és végleges befejezés közül kelljen választani, lehetett volna ezt árnyalni, mélyíteni és kicsit több lehetőséget adni, aki tényleg egy karakterrel vitte végig, döntéseket hozva, nos annak kicsit többet kellett volna adni, nem tudom jobban kifejezni magam, nem rossz önmagában a végkifejlet, csak kevés. Hiányos marad, nem jön a várva várt katarzis és nem érződik a korábbi döntéseink súlya. Ezt pedig én sajnálom. Természetesen a játék értékelését részemről ez nem befolyásolja túlnyomóan. Mert a lényeg nem itt van. Hanem abban, hogy a 3 rész mennyi mindent ad az embernek. A Bioware itt felépített egy saját, kidolgozott, élő, lélegző és fogós, beszippantó erejű univerzumot. Amibe az ember szeretett elmerülni, aminek saját történelme és misztikuma volt, különböző fajokkal és kapcsolatrendszerrel. És ahogy ebben a világban kalandozva vitte előre a történetet az ember úgy ismerte meg egyre jobban. És úgy talált új társakra a kalandhoz. Amikhoz (talán furcsa is lehet, de esetemben így volt) elkezd kötődni, valahogy tényleg megkedveli ezeket a polygonhalmazokat, akiket karaktereknek hívunk. Tényleg kialakul valamiféle kapcsolat köztük és a játékos között, emiatt pedig aztán nehéz lesz feláldozni akármelyiküket is, hosszan gondolkodva akár Ashley is Kaidan Alenko között az első részben (bár aki nem meleg az végül úgy is a csajszit hagyja életben:D), vagy figyelni, ahogy pár társad otthagyja a fogát a 2. rész végén, mert addigra már törődsz is velük. Itt pedig már kimondottan rosszul esik/esne ha valamelyiküket elvesztenéd. Mint ahogy az valahogy furcsán rám ült, amikor a Citadel-en a Cerberus támadás után egy beszélgetésfoszlányból értesültem arról, hogy szerencsétlen Kelly Chambers-t, aki az elsőtiszt volt a 2. részben csak szimplán fejbelőtték, amikor megmondta kicsoda... Pedig őt tényleg kedveltem, aranyos volt és egyszerűen tényleg sajnáltam. Túl gyors volt, túl... végleges. Szóval lényeg, a lényeg a három programot együtt kell értékelni, azt, hogy mit adott az embernek, mint játékélmény. Nekem sokat és valahogy emlék is marad utána, pont a világ és a karakterek miatt. Jó érzés volt ezt és így átélni. Szerintem ezzel a trilógiával egy klasszikus született. Köszönöm Bioware! |
2012-06-16 12:13.29 |
[link] Ez is de rohadt jó. És még logika is van benne:) |
2012-06-16 10:17.52 |
Ment is, Kai Leng segge is szét lett rúgva, elég rendesen:)) |