Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Karácsonyi mese - HBO, 06:00 |
Apja lánya - SuperTV2, 06:15 |
Karácsonyi hazatérés - Izaura TV, 06:35 |
Karácsony három hangja - Film4, 06:35 |
Karácsony egy ír kastélyban - Max4, 07:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jon Voight (86) |
Patricia Clarkson (65) |
Jude Law (52) |
Ted Danson (77) |
Jennifer Ehle (55) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Megáll az idő |
Kathy Bates |
2012-07-30 19:27.44 |
Mi a....
Hát ez elég keménynek hangzik. Azért végignézted?:) |
2012-07-30 09:56.59 |
Isten éltessé a T-800-as modellt!:) |
2012-07-30 09:55.40 |
Továbbra is nagyon boldog születésnapot!:) |
2012-07-29 19:48.41 |
Amekkora felhőszakadás van odakinn örülök, hogy most négy fal között vagyok! |
2012-07-27 19:06.04 |
:DD |
2012-07-27 16:03.39 |
Szánalmas kis troll vagy de kifejezetten szórakoztató a vergődésed, hogy humorosan megmondó legyél. :)) |
2012-07-27 16:02.40 |
JNH is zseniális komponista nemegyszer ő veszi a legkomolyabban a munkáját lást Utolsó léghajlító aminek kiváló zenéje van, miközben a film egy rakat fos. |
2012-07-26 19:34.35 |
A kör bezárult, pont lett téve egy hatalmas körmondatra, ami nem más mint az utóbbi idők egyik legnagyobb és legjobb trilógiája. A hatalmasra fokozott elvárások miatt kissé elővigyázatosan ültem be Christopher Nolan harmadik Batman mozijára, a csalódás eshetőségét is fenntartva. Ami szerencsére csak abban nyilvánult meg, hogy a film nem ér fel két elődjéhez. De hogy rossz lenne? Na azt kérem tessék elfelejteni! A sötét lovag-Felemelkedés jó film, sőt kiváló film, de nem hozza le a csilagokat az egéből és nem hozott számomra olyan átütő katarzist mint a második fejezet anno négy éve.
Persze ezért sok mindent felelőssé lehet tenni (főleg a nagy sikerrel járó hatalmas nyomást), de én egy földhözragadtabb módón viszonyulok ehhez: Lehet-e folytatást készíteni minden idők legjobb képregényfilmjéhez, egy olyan alkotáshoz, ami szinte a saját műfaján is túlnőtt. A válasz igen lehet, de felülmúlni az olyan teljesítmény lett volna, ami példa nélküli lett volna a film történelemben. És lássuk be Nolan is csak ember. Viszont most hogy ezen túllendültem, térjünk rá milyen a film: Epikus és ezt most tessék a lehető legkomolyabban venni. A rendező nem aprózta el a lezárást: szuperhősfilmekhez mérten is gigászi költségvetésből, a lehető legtöbb valós elem szolgálatába állításával intett búcsút a bőregérnek És ez a búcsú talán még az előzőeknél is sötétebb hangulatú hisz itt Batmannek 8 év után egy olyan ellenféllel kell szembenéznie, aki még fizikailag is felülmúlja őt. Bane maga a pokol mélyéről jött démon, egy gólem nagyságú és erejű karizmatikus anarchista, aki egy álforradalom vásznába tekerve hozza a teljes pusztítást, egy város lakóira. Sokan kritizálták a film első óráját annak lassúsága miatt, de véleményem szerint ez szükséges az alkotóknak arra, hogy jól kiépítsenek mindent, ami a film cselekményét képzi. Karakterek épülnek, szálak szövődnek, és jó nézni. Jó nézni, ahogy galaxist átszaggató látványosságok nélkül, ügyes forgatókönyvi eszközökkel felépített dialógusokban és cselekedetekben mesélik a történetet. Selina Kyle beleszövődése az eseményekbe pazar, ahogy Bruce Wayne útját is gyönyörűen viszi végig a film, ahogy ismét magára talál és rájön mi az ős sorsa. Aztán amikor a gonoszok is megmutatják magukat akkor tényleg kő kövön, nem marad. Nolan már-már wagneri ambiciózussággal, lenyűgöző méretekkel mégis rémisztő realizmussal és testközelséggel mutatja meg a Gotham-ra rászabaduló káoszt, a sötét lovag visszatértét és összecsapást ellenfeleivel. Ennek a sötét hangulatnak és testközelségnek az átélésében a lehető legtöbb segítséget nyújtja a már említett tény, hogy itt tényleg minimálisan vannak digitális trükkök. Nézzük a díszleteket, amik igaziak, a robbanásokat, amik igaziak, a jól megkomponált akciójelenteket, amelyek jó részét tényleg felvették és tucatnyi ember izzadt bele nem pedig három hektárnyi szerverpark. Mi segít még? A színészek, akik egytől egyig kiválóak Christian Bale-től kezdve, Tom Hardy-n át (és ő csak a szemeire támaszkodhatott), az olyan nevekig, mint Oladman, Freeman, vagy Caine de még Anne Hathaway is olyan performanszot tesz le az asztalra, amit ki nem néztem volna belőle. Nagy taps illeti még Wally Pfister operatőr zseniális képeit, Hans Zimmer-t a zenéért (tessék csak hallhatni orrvérzésig) és a teljes technikai stábot munkájukért, amiért ilyen csodálatos részletgazdagsággal hozták létre Nolan vízióját. Viszont ami mellett nem mehetek el szó nélkül, az az, hogy pont a még nagyobbra törekedés miatt érzem ezt a trilógia leggyengébb darabjának. A történet jól megvan írva, de struktúrája nem annyira feszes és átütően megvalósított. És nem arról beszélek, hogy ez a 165 perc miatt van, sokkal inkább hiányérzetem volt. Lehet, hogy azért is mert csaknem az egész film egy olyan lezárás felé kacsintgat, ami nem csak hogy az egész film és az egész trilógia szellemiségéhez lett volna tökéletesen hű, de a mainstream produkciók elveivel való radikalizmusát, mindennél jobban díjaztam volna…csak azért hogy az utolsó másfél percben lévő pár képsorral Nolan ügyesen elszaltózzon előle, ami kissé bosszantó. Pluszban a Sötét lovag kamionos jelenetére se tudott rálicitálni. De nem bántom tovább a filmet, és nem megyek bele szőrszálhasogatásokba vagy részletes elemzésbe, mert gyönyörű, nagyívű, grandiózus munka, igazi mozikba való alkotás aminek minden perce szórakoztatott. A brit rendező, amit ezzel a három filmmel megalkotott, arra élete végiéig büszke lehet, mi filmrajongók pedig örökké hálásak leszünk neki, mert megmutatta, hogy igenis lehet komolyan venni egy olyan filmet, amiben van egy szuperhős, igaz van ő is olyan emberi, mint mi magunk. |
2012-07-26 19:33.58 |
Sötét lovag - Felemelkedés:
5* |
2012-07-25 14:40.58 |
Voivod-Dimension Hatross:
http://www.youtube.com/watch?v=u8XHPrZ_6Bg |
2012-07-24 22:23.22 |
Nekem az amcsi sokkal jobban működött. Profibb, lecsiszoltabb, stílusosabb volt, és a színészekkel se volt gondom, az atmoszféra kellően erős és pluszban a befejezés köröket vert a svédre. |
2012-07-24 22:20.13 |
Making of The Abyss:
Remek doksi arról, hogy készült el a 80-as évek egyik legambiciózusabb alkotása, a Mélység titka. Cameron már 25 évvel ezelőtt sem volt normális.:) 4* |
2012-07-24 17:50.05 |
"Csak egy haverommal szoktuk folyton poénból oltani egymást.:)"
Ezt úgy képzelem mint ebben a videóban :)) http://www.youtube.com/watch?v=Lo8kYN6wshg&feature=related |
2012-07-24 16:53.15 |
A nagy mészárszék a film végén. |
2012-07-24 16:31.44 |
Amíg százmilliókat hoznak, nyomni fogják őket. |
2012-07-24 16:26.36 |
Valamikor én is láttam, iszonyú kemény és megrázó darab, nekem különösen hiszen fájdalmas élményeket idézett vissza, általános 5-8 osztály ahol néhány rendes embert leszámítva én is állandó célpontja voltam a cikizéseknek. Hála istennek gimiben jó osztályom volt, be tudtam illeszkedni.
Nem tudom, mikor leszek képes újranézni. |
2012-07-24 11:37.01 |
Igen 2007-ben ez volt Dél-Korea legnagyobb költségvetésű mozija, évekig dolgoztak rajta, sok nyugati kollégával együtt, 75 millió dollárt szórtak ki rá. De leginkább elrettentő példának lehetne használni.
A film egész egyszerűen borzalmas, ezen nincs mit szépíteni, hiába van belenyomva zseton, nincs az a rendezőfenomén és az az effektpark, ami ezzel a misztikus baromságokkal, logikai lyukakkal, klisékkel teli forgatókönyvnek nem nevezhető izébe életet lehelni. Lehetne napestig sorolni az abszurditásokat, a nyitánytól kezdve, a flashbacken át (idegen hadsereg rakétavetős gyíkokkal), a fináléig. Az akciókban semmi dinamika (igen még a Michael Bay féle Transformerseket felidéző városrombolásban sem), néhol meg olyan röhejesek, hogy az alkotás aktarakanul is önmaga paródiájává válik (kedvencem amikor a fekete csávó csak úgy elveszi a kardot a rosszfiútól). A színészi játékról meg se mukkanjunk mert nincs, a stáb egész teljesítményébe annyi hitelesség nem szorult mint egy menethibás műanyagkupakba. A CGI meg vagy Asylum szint vagy szimplán elfogadható (pl a végső sárkányharcnál). És mindezek ellenére nem lehet nem élvezni. Olyan izzadságszagúan próbálja magát epikusnak eladni, hogy akaratlanul is komédia lesz, nem dühöngsz, hogy a készítők szándékosan hülyének néznek hanem röhögsz rajta, mert nem hiszed el amit látsz. És pluszban minden percre jut egy jó humorforrás, stáblistával alig 90 perc, túl lehet élni. |
2012-07-23 11:00.10 |
Hétfő esete körül lehet csak megtudni, elemzők 162 milliót saccolnak. |
2012-07-23 09:56.07 |
Már bocs, de neked finoman szólva is gyopár gondolkodásod van egy másik ország lakóinak életértékéről. |
2012-07-23 09:40.45 |
Ez az amit még nagyon utálok az ilyen filmekkel kapcsolatos tragédiákban, hogy más alkotások is megszenvedik. Nagy kár lesz ha tényleg kivágják, nagyon jó jelenetnek tűnt. :( |
2012-07-21 23:40.50 |
Ó te magasságos, ha McG számára ez jelenti a rendezői életet, a Terminátor 4 után, akkor inkább éljen a korkedvezményes nyugdíjazás lehetőségével. Nagy szívességet tenne vele.
A Kémes hármas valami istentelenül tré mozi és nem azért mert sablonos, hanem azért mert teljesen inkompetens. Se nem romantikus, se nem vicces, se nem látványos és akciódús. Dinamikátlan, tempó és történet nélküli, de legfőképpen halálosan unalmas, érdektelen, sótlan és még dobálhatnám itten a jelzőket, de nem szeretnék ebbe az írásba nagy energiát fektetni, mert azzal már komolyabban vettem mint a készítők a megalkotáskor. Chris Pine és Tom Hardy még épségben jönnek ki ebből, mert eddig ennél csak jobb dolgokban szerepeltek és nem mellesleg van karizmájuk, Reese Witherspoon ugyanazt a karaktert játssza már tíz éve, és ezt a Chelsea Handler nevő nőt is nyugodt szívvel lecserélhették volna egy deszkára, a beleélése ugyanis hasonló szinten volt. A poénok már ha vannak, gagyik vagy fárasztóak, az akciók meg katasztrofálisak. Russell Carpenter anno Cameron mozijait fényképezte, őt nem is bántom. Ellenben korbácsütést azoknak a kóklereknek, akik a vágószobában ültem mert ilyen trehány munkát nekem is keresnem kell, a CGI pörgő kocsi a végén meg már ZS kategória. Szörnyű és élvezhetetlen időpazarlás, a franc tudja, hogy ilyen projektre miért szórják a pénzt.Ha meg már mégis, legalább iparsomunkát végeztek volna, mert ez így kérem végbéltermék. |
2012-07-21 18:03.55 |
Kőkemény cucc. Csak és kizárólag alkohol vagy tudatmódosító szerek befolyása alatt ajánlott tíz percnél többet nézni belőle, másképp garantált, hogy a maradandó károsodás a szervezetednek és közvetlen környezetednek. Az effektek meg az "akciók" megérnének egy külön misét, Asylum filmben láttam jobbat pedig azok is bányamélységben vannak...... |
2012-07-21 10:08.13 |
Az új évezred egyik legjobb akciófilmje, tökéletes visszarepítés a 80-as évekhez, csak sokkal nyersebb, brutálisabb és realisztikusabb. Csontegyszerű történet, hipergyors tempó, szédületes akciók, annyi hullával, vérrel és kiontott belsőséggel, ami még egy mostani francia horrornak is becsületére válna. És ehhez persze jön a legendás főhős, a jó helyszínválasztás és Brian Tyler a Goldsmith-i örökséget követő zenéje. Elsőosztályú kikapcsolódás. |
2012-07-20 20:51.58 |
Undorodom attól, hogy egy bolygón kell élnem az ilyen beteg állatokkal. |
2012-07-16 08:46.13 |
Hát ez valami gyönyörű munka. A gond az, hogy nem éppen humoros, inkább csak primitív. |
2012-07-15 18:37.22 |
Nem igazán szívügyem a Pókember, erre a filmre is csak mint unaloműzőként ültem be ehhez képest egy jól működő biztonsági-játék típusú popcornmozit kaptam Marc Webb-től. Most pedig gyorsan felsorolom mit tetszett és mi nem:
PRO: - Andrew Garfield sokkkkkal jobb Peter Parker mint Tobey Maguire, Emma Stone elragadó és a kettejük között lévő kémia is remekül működött. - Nagyon jól működik a humor, és a mellék szereplőkkel sem volt gond - A látványra nincs panaszom, az akciók (habár kiugróan emlékezetes egyik se volt) jók voltak - Az operatőri munka és vágás pazar, nem volt shaky-cam anarchia, kifejezetten ötletes megoldások is beficcentek - Van benne pátosz de nem lendül át a giccshatáron, mint a Raimi félék KONTRA: - Újrahasznosított eredettörténet révén, a forgatókönyv nagyon gyorsan át akarja venni az alapokat, emiatt érződik a töredezettség és a kapkodás - Ifans gonosszá válása túl gyors, majdnemhogy ad hoc jellegű. Mintha a készítők félúton jöttek rá, hogy be kéne rakni egy főellenfelet - A darus jelenet kínos - James Horner sikeresen összerakta élete egyik legrosszabb zenéjét, kizökkentő és nagyon nem a filmbe illő. Ha lesz folytatás, akkor legyen jobb, mert ez a színvonal másodjára kevés lesz igényimnek. |
2012-07-14 21:04.03 |
Érdekes, ehhez képest pont hogy Amerikában akkorát bukott, hogy ihaj, kritikus és néző felváltva hányt epét tőle!:) |
2012-07-14 21:00.15 |
Kilóg a kapanyél a szádból, de nem zavartatod magad, amikor a nézőközönség intelligenciájáról akarsz lenyomatot készíteni. Szerintem jópár olyan embernek is tetszett a film, akikben jóval több ész ficánkol, mint az te feltételeznéd.
Inkább menj és bányássz egy kis uránércet, ahelyett hogy képregénymozikkal próbálkozol, ha utálód, minek nézted, senki se kényszerít.:)) |
2012-07-14 10:13.50 |
Tegnap láttam. A lassítás jól van megoldva, ellenben ez a málnaszörpszerű CGI vér kicsit vicces. |
2012-07-14 10:12.56 |
Jézusom, ennél rosszabb dolog nem történhet egy szülővel. :(( |