Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
A nagy visszatérők - Prime, 01:10 |
A jövő gyilkosa - RTL Három, 01:30 |
Amerikai botrány - Film4, 01:40 |
Bocsánatos bűn - HBO2, 01:45 |
Öt csillagos karácsony - Izaura TV, 02:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Julian Sands (67) |
Matt Frewer (67) |
August Diehl (49) |
Julia Ormond (60) |
Yvan Attal (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A varázsfuvola |
Kristin Holby |
2013-05-02 21:46.27 |
Alien szerű élőlényeket találtak egy víz alatti barlangban (írja a cikk)
[link] |
2013-05-02 21:03.01 |
Nekem még megvan valahol a walkmanem is, kérdés, vajon működne e még :D |
2013-05-01 22:38.53 |
Letámadtak a Kérészek, kedves tőlük, hogy 3 órás felszíni életükből szakítottak rám néhány percet a kis tiszavirágjai :DD
[link] hopsz, letelt a 3 óra... rip barátaim |
2013-05-01 20:32.53 |
Többek között ők hiányoztak nagyon a harmadik részből. |
2013-05-01 19:42.55 |
Célozni lehet velük, de csak úgy, ha előre beállítják őket, és a súlyt, meg a lőtávot figyelembe véve tudják, nagyjából hova fog érkezni a lövedék, de ha már egyszer összerakták, utána nem nagoyn lehet változtatni a célt, csak ha arrébbpakolják, legalábbis én úgy tudom. |
2013-05-01 19:07.32 |
LOL én nem láttam a filmet, de ha ez komolyan benne van, akkor látnom kell. Rock vagy techno teljesen mindegy, az ilyen retró jószágok mindig nagyon komolyan mutatnak a mai filmekben :D |
2013-05-01 08:47.34 |
Ott a kulcs az utolsó két mondatodban. :) |
2013-04-30 21:49.19 |
Vikings évadzáró
4* az egész első évadra |
2013-04-30 21:48.02 |
Remek sorozat, továbbra is fenntartom, ugyanakkor a második évadtól egy kicsit összeszedettebb forgatókönyvet várnék, itt azért próbáltak mindent beletenni, így a párhuzamos szálak (anglia, jarl csetepaté, pap, király) alig tudtak kibontakozni. Az utolsó rész például lóg a levegőben, nem éreztem azt, mint más sorozatoknál, hogy a finálé előtt kapunk egy felvezetést és már foggal körömmel várjuk az évadzárót, vajon mi is lesz. Nem, itt semmiféle előzmény, egy laza uccsó előtti rész, és annyi... Pedig jó alapanyag ez, remek színészeket szedtek össze, várom a 2. évadot, de az epizodikus jelleget szerintem hagyják el és legyen összefüggőbb. |
2013-04-30 19:57.43 |
Nem a képregényfilmek mennyiségének védelmére írtam ezt, ugyanis ebben teljes mértékben egyetértek, nekem is sok már ez a millió szuperember és mindegyik megmenti a világot... ott van persze az, hogy senki sem kényszerít rá hogy nézzem, de ettől függetlenül még picit zavarhat a trend, hogy manapság ennyire ez folyik a csapból is.
Ugyanakkor a Watchment sehogysem tudom beleilleszteni ebbe a kánonba, már a képregény sem igazán közösködött a többivel, nem nagyon vannak átfedések, egyszerűen moore watchmenje egy külön kis világ ebben a szuperhősös mizériában, pláne úgy, hogy igazán nem is szuperhősökről szól (manhattant leszámítva, már ha ő egyáltalán szuperhős lenne...). |
2013-04-30 19:37.01 |
Nem akarnék belekötni, de csak megteszem.
Aki teszem azt látta a Zöld lámpást, hát megeszem a kapom, ha ez azt jelenti, látta a Watchment is. Ez olyan, mintha azt mondanád, aki látta a Csatahajót, az látta Az Öreg Halász és a Tengert is. |
2013-04-29 21:48.49 |
Én valahol remélem, hogy nem csak látnivaló, hanem atmoszféra is .) |
2013-04-29 21:35.32 |
Szerintem nem jó trailer. Nem a filmmel van bajom, hanem magával a trailerrel, túl sokat mutat, a lényeket sem kellett volna ilyen nyíltan beletenni... lassan nekem is le kéne szoknom az előzetesekről, de hát ki bírja azt. |
2013-04-27 14:56.08 |
létezik ehhez felirat, vagy egyáltalán angol szinkron? |
2013-04-25 18:28.12 |
Jégkorszak 4
3* ------ egyértelműen romlik a széria, másfél óra alatt ha 2-3 értékelhető poén volt benne... |
2013-04-24 20:33.53 |
Ez egy nagyon nagy vicc. Az infinite egy egyszerű painkiller résszel ér fel, agyatlan hentelés 10 percekig egy aréna szerű terepen, majd 2-3 perc unalmas párbeszéd, míg átsétálsz a lánnyal a következő arénaszerű helyszínig és ismét hentelés.
Aztán az utolsó fél órában eszükbe jut, hogy jah, van sztori, és akkor gyorsan besűrítik az egész sztorit, csavarokkal, lényeggel mindennel 30 percbe és az valóban jó... na de kérem. Az egész játék miért nem lehetett volna olyan? Nagy nullaság. |
2013-04-24 20:31.18 |
Nem, azért nem is véleményeztem, az nálam kimaradt. |
2013-04-24 19:33.51 |
Bioshock Infinite.
Van még valaki rajtam kívül, aki szerint negyed annyit nem ért a játék, mint az előző részek? Az utolsó fél óra a történet és a csavarok miatt, ami jó, de jobban jártam volna, ha youtubon megnézem a filmszerű összevágást, nem pedig végigkínlódom a rettenetesen unalmas játékmenetet, ilyen rossz játékot manapság ilyen nagy kiadók ritkán csinálnak. Felhypolták ezzel a lány karakterrel, aztán sehol semmi benne... visszafejlődés, Bioshock címhez piszok kevés. |
2013-04-24 19:31.53 |
Én meg a 2-t azért töröltem a negyedénél, mert nem kellette eleget bóklászni, fél méter széles láthatatlan falú ösvényeken terelgetett a játék még egy ERDŐBEN is, na ott mondtam, ez nem az én asztalom. Az rpg nálam szabadságnál kezdődik, vagy minimum az illúziójánál, de nem itt, ez csak amolyan szimpla akciójáték csicsa graffal, ami mögött üresség van :) |
2013-04-24 19:15.14 |
Arcania nálam nem gothic, hanem arcania, egy nagyon silány gothic copy noname kezekből...
A risen 1 tetszett, de a 2 már nem igazán, a kalózosdi nem úgy hozta a hangulatot, ahogy elvártam volna, de egyébként a risen széria egyáltalán nem lopta be magát a szívembe. Hiába egyazon fejlesztőcsapat, bár optimalizáltabbak és szebben néznek ki, mégis minden más elemükben alulmúlják a Gothicokat. Sokkal kötöttebbek, lineárisabbak és az az ősi hangulat sincs meg bennük. A bolyongás érzése totálisan hiányzik... pedig aki egyszeri s tévedt el Nordmarban a G3-ban, az vágja, milyen ténylegesen bolyongani egy rpg-ben :D Nekem semmi bajom a 3-al sem egyébként, patchekkel rendbe van az rakva, teljesen korrekt gothic rész. |
2013-04-24 18:19.02 |
"Elder a bejárható területek nagysága miatt valóban nehezebb iránytű vagy gps nélkül"
Nem azért ragadom ki ezt a sort, hogy belekössek, vagy egyetértsek. Egyszerűen, megragadtál egy fontos szempontot itt, amit elfelejtettem kiemelni. A teljes elder scrollz szériára igaz, legalábbis amivel én játszottam, hogy hihetetlen mértékben egyazon részelemekből van összetákolva minden, hiába a nagyság, az Oblivion 20-ik barlangja pontosan olyan, mint a 42-ik, csak más irányba kanyarodik, az 50-ik kazamata sem különbözik a 23-iktól, csak más irányba kanyarodik. Van néhány sablon, azok váltakozása bővíti a bejárható területet. Ugyanez van Skyrimmel is, persze, hogy az ember eltéved és nem tudja megjegyezni a térképet, hiszen nincsenek benne olyan nagyon eltérő, nagyon megjegyezhető területi elemek. Mondhatnám, hogy túl nagy a játéktér? Nem ez a baj, hanem hogy túlságosan hasonló. Egyébként az Oblivionban ez jobban benne volt, a Skyrimmel már sokat javult az Elder e téren, főleg a hihetetlen mértékű látótávolság miatt, ahol kiválaszthatod szabad szemmel a célt és megindulhatsz a felé, de ott is egy idő után annyira éreztem az ismétlődést. A gothicot akármelyik részét, AKÁRMELYIKet, amit a piranha bytes készített, a területhez emlékezetből tudnék rajzolni egy viszonylag részletes térképet, vajon azért, mert olyan kicsi volt a terület? A gothic 2-ben sem kicsi, de rettenet jól ki van használva. Még a fák is különböznek, a sziklakiemelkedések is váltakoznak, minden ház egyedi, a terep annyira jól váltakozik, hogy egy-két séta alatt megjegyzi az ember és már nem nyúlkál térkép után. Mert megjegyzed, hogy a barlang után, ahol fura gombák nőnek, a kis tótól jobbra, annál a furcsa ördögszántásnál, ahol az a szikla fölé ível a terepnek... na ott... Skyrim bitangnagy, de sosem tudom magam otthon érezni benne magam, mert az óriási terepek nem túl karakteresek. Ez egy vélemény, a gothic erénye, hogy maximálisan kihasználja a saját térképe nyújtotta lehetőségeket, minden sarkon találsz valamit és minden sarok más. (elder scrollz is nagy kedvenc, nem lehúzásképpen) |
2013-04-24 15:25.32 |
Érdekes, most néztem, a Star Wars sorozaton belül, az X - szárnyúak sorozat első részei nem gyenge árakon beszerezhetőek, a Bactaháború 9000 ft vaterán :DD Nem tudtam, hogy ennyire kevés példányszámban nyomták, pedig gyerekként azt hiszem, eggyel találkoztam a piacon. |
2013-04-24 14:54.20 |
Risen 3?
[link] Nemár... a risen 2-t sem voltam képes végigjátszani, olyan lineáris, unalmas egy valami volt, gothic 5-ön dolgozna a PB inkább. De remélem, hogy ez kamuhír, a képnek is olyan szaga van, és nem is hivatalos forrás. |
2013-04-23 17:04.07 |
mérnem pakolod fel a 2. részt, az biztos megy, és feelingesebb is. |
2013-04-23 15:25.33 |
loadingot nem mérted le? :D |
2013-04-23 13:38.39 |
A gothicról lehet oldalakat zengeni, egyesek a pozitívumairól, mások a negatívumairól, de egyetlen szó még mindig, ami miatt hátrányban van vele szemben az összes többi rpg. A hangulat.
És ez a hangulat főleg a 2-ben csúcsosodik ki, az a komor, szomorkás, elhagyatottság, ami árad az egészből, sőt, először és utoljára tapasztaltam játékban ilyesfajta megoldást, hogy a készítők az új résszel nem egy teljesen új területet készítenek, hanem fogják az első rész KOMPLETT térképét és egy játékbeli katasztrófával (sárkányok ébredése) totálisan legyalulják, átalakítják és így tárják a játékos elé. Így a gothic 1 vidám(abb) helyszínei is darkos, lepusztult, kegyetlen földdé válnak. Ezért számít igazán, ki melyik gothiccal kezdte. Mert ha valaki szépen sorban játssza őket, az első rész után gyakorlatilag elkapja a nosztalgia, ugyanakkor kicsit a szomorúság is, amint a régi helyszínek romjain kell kutatni. A három mindenben más, az orkok emberibbé váltak, már nem támadnak először, lehet csatlakozni is hozzájuk, ez részben kicsit más megvilágításba helyezte a szériát, nem mindenkinek jött be, viszont a világa hatalmas, eszméletlen sok rejtély van benne, és piszok nehéz. Amiért anno a gothic sorozatot megszerették sokan, a hardcore jellege miatt volt. Ma mit nevez a nagyérdemű rpg-nek? Vegyünk egy Skyrimet, amit amúgy szeretek, de pont azok az elemek vannak kivonva belőle, amik éltették a régi játékokat. Pl. egy skyrim küldetés, vagy fable, akármi. Bazi nagy betűkkel OBJECTIVE: TALÁLD MEG LAURA ELVESZETT TYÚKTOJÁSÁT. (csak egy random példa) Az iránytű szinte kipattan, mutatván merre kell menni, a térkép villogva jelzi, hol a tárgy, a küldetés pontosan leírja, hova menj, a szádba van rágva minden. És minden küldetés ilyen. Hogy ment anno a gothicban? Egy random küldetés: Fisher azt kéri tőled, találd meg az elveszett gyűrűjét. Szerinte Zsolti lopta el. Okés, körbe kell kérdezősködni, ki látta egyáltalán zsoltit, aztán fél óra után valaki ad egy nyomot. Zsolti talán tegnap kiment az északi erdőbe gombát szedni Kimész az északi erdőbe, ahol millió farkas ez az van, átfésülöd az egészet, mire találsz egy nagyon eldugott kis bejáratot egy barlanggal, amiben vérnyomokat találsz... jobb esetben ott lesz a gyűrű. Ha csak nem további nyomok. És mindezt nem nyilak mutatták, hanem egyszerű naplóbejegyzések, melyeket a főhős írt: "a barlangban nyomokat találtam, melyek arra utaltak, hogy zsoltot fenevadak szedték szét, itt kell lennie a gyűrűnek valahol" Szomorú, hogy a Piranha Bytes a Risennel is egy nagyon lineáris és szájbarágós irányba ment el, remélem a Gothic 5-ön dolgoznak már, ami visszaállítja a régi receptet. |
2013-04-22 20:32.58 |
mindenben
nehezebb, bugosabb, jobb, hosszabb, nem fps nézet, és nem annyira független, mint az oblivion, szóval a gothic 1-2 ismerete nélkül kissé elveszett emberként fogod magad érezni a sztoriban, az irányításban, meg az egészben... :D igazából, egy rossz ötlet sztem gothicot a 3-al kezdeni, kb. 1 óra után a legtöbb ember uninstallálja a kezdeti hibákra meg nehézségekre és harcrendszerre panaszkodva... aztán mit hagynak ki :) |
2013-04-22 18:08.14 |
Nincs benne korlát, hogy ez vagy az legyél, én egyszerre voltam minden, és tp pontból is futja rendesen, anno mikor abbahagytam, 81-es szinten állt meg a kari, és még lehetett volna tevékenykedni hébe hóba. De am jah, elég komoly mage attackok vannak benne, csak nem használtam őket, mert egy meteortól lefagyott a gépem :\ XD |
2013-04-22 18:02.34 |
Az csak nekem volt, mert amikor kijött a game 2007-ben, egy bughalmaz volt ,a vasamon pedig épphogy eldöcögött, szóval nah, ez volt az idő.
Azóta eltelt 6 év, mindenkinek jobb gépe van, a játékon sokat javítottak, szerintem már nem vészes a töltésidő, egy-két percbe bele kell férjen :D |
2013-04-22 17:57.33 |
:D Am ne törje kedved, így előljáróban se, hogy a játék első néhány (10-15? :D) órájában egy rakás szemét leszel, úgy kell magad felküzdeni, hogy ne gyakjon le az utolsó vaddisznó se. Ez okos dolog, nem megtámadni mindent, főleg, mivel a töltésidő igencsak brutális (VOLT számomra évekkel ezelőtt, ma már nem tudom, hogy menne). De nekem nagyban megdobta a játékidőt a halálonkénti 7-8 perc! töltés, ezt le is mértem anno :D |