Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Ragadozó Városok - HBO3, 10:15 |
A bűn árfolyama - Film Café, 10:15 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 10:40 |
Időtlen karácsony - Izaura TV, 11:00 |
Adéle és a múmiák rejtélye - Film Mánia, 11:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Franco Nero (83) |
Vincent Cassel (58) |
Maxwell Caulfield (65) |
Pokorny Lia (53) |
Oded Fehr (54) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Dolgok, amik nagyon idegesítenek |
Mire gondolsz most? |
2022-es választás |
Aktuálpolitika azoknak, akik unják a trollt a választás topikban |
Dredd - Idézetek |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Halálos bújócska |
Madison Bailey |
2020-04-14 11:27.09 |
nekem Dio, mint művész (de akár mint figura is) sokkal szimpatikusabb, mint Ozzy, Sabbathon kívüli munkája is jóval közelebb áll hozzám.
viszont ha Sabbath, az inkább Ozzyval együtt az én stílusom, a karcosabb, nyersebb, elemibb hangzásviláguk bejövősebb valamivel az epic korszakuknál. de Dioval is működik a formáció, szó se róla, nekem viszont a Master of Reality kb a metal non plus ultrája. |
2020-04-14 11:21.38 |
mondom, nálam nem az alapfilmek a viszonyítás alapjai, kellően más téma ez az új ahhoz, hogy az adott univerzumon belüli további gondolkodásként adjak nekik esélyt. és rajongó sem vagyok, hogy az zavarjon, aláássa-e a mitológiát, és ha igen, mennyiben. |
2020-04-13 23:44.58 |
nem is szerepelt sokban:) |
2020-04-13 21:22.25 |
akkor nevezek egy ilyennel: Gabriel Yared & Stéphane Moucha - A mások élete [link] |
2020-04-13 21:06.19 |
válogatósnak eddig se tűntél. |
2020-04-13 16:35.10 |
hogy te mire gondoltál, nem sok relevanciával bír, ezt felteszem, még te is fel tudod dolgozni. a diskurzust pedig már rég lezártad, amikor nem sikerült reagálni a feléd küldött érvekre - és igen, ezért sötétnek tartalak, nosza lehet toporzékolni, meg megsértődni, ingerült még úgyis csak te voltál ebben a topikban. ha mindez szerinted legitimál egy kurvaanyázást, az bizony téged minősít. nyugodtan kerülj, nekem nincs feketelistám, úgyhogy ki tudja, lehet, hogy még találkozunk a következő böszmeségednél - készülj fel hát jobban. |
2020-04-13 16:25.25 |
"valami sárga kis fasz elcsócsált egy denevért" gondolkodtam, honnan is ismerős a stílus, mire: [link] Jama, nem kéne tudnunk rólad valamit?:) |
2020-04-13 15:40.29 |
volt már, aki a ban-szigeteken tálalta magát a vitapartner felmenőinek emlegetése miatt, én örülök, ha emmerssont megkíméli az admin, lévén érveinek hiányában nyúlt ehhez a méltatlan eszközhöz, nem passzióból, és az ilyeneket egy-két esetnél több alkalommal is szórakoztató ledominálni, még ha intellektuálisan nem is kihívás. lábjegyzet: a kurva szóban nincs "q", ha esetleg úgy érzed, elég érett és kemény vagy egy káromkodáshoz;) |
2020-04-13 14:59.11 |
direkt azért nem ott írtam, mert ehhez nem tudok sokat hozzátenni, már hogy minek mennyi is a valóságtartalma. a film zseniális módon ragad meg egy korszellemet, mikor a virtuális lájkok aprópénzre válthatóak, és a felpörgő online közösségi tér zajában még az ötletgazda is magára marad a sötét szoba sarkában az f5-öt nyomogatva, miután Mike Corleone után szabadon az utolsó emberi kapcsolatát is "megölte" azért, hogy saját nagyságának lázálmát valósággá kovácsolja. a sztori talán nem dokuértékű, nem tudom, szerintem Zuckerberg filmbéli karaktere lehet egy szimbóluma valaminek, ugyanúgy ahogy Corleone, vagy Charles Foster Kane azok voltak a maguk korában. amit Fincherék mozgóképes mércével elértek, az az ilyen ambíciójú munkák kétezres évekre hangolt szellemi utódja, zseniális képekkel, tempóval és atmoszférával megtámogatva. |
2020-04-13 13:06.16 |
a film gondolatai önmagukban nekem is fontosabbak annál a hatásnál, amit közben a lore-ra gyakorolnak. az már lehet, filmsznob gondolatnak tűnhet, hogy Shelley-ből idézni két b-filmes horrorklisé között igazán ínyenc dolog, olyasmi, amihez kell egy Scott, hogy működjön is. láttam, csináltál topikot a Social Network valóságalapjának - ez is egy érdekes aspektus, bár szerintem sokadlagos amellett, hogy pusztán mint film, mekkora alkotás Fincher és Sorkin közös munkája. |
2020-04-13 11:37.29 |
a Slamer-nóta nem igazán a világom, de Maidenen kívül az elmúlt pár napban linkeltem UFO-t, meg Sabbath-ot is. nem tudom, volt-e már vita Ozzy vs Dio témában? |
2020-04-13 05:26.15 |
van olyan mitológia, amivel kapcsolatban én sem vagyok rugalmasabb, de egy rajongóhoz képest itt kívülálló tudok lenni. még úgy is, hogy az első két Alien-mozit nagyon szeretem, sőt Fincher filmjét is egy abszolút figyelemreméltó vállalásnak tartom. számomra ezzel együtt sem blaszfémia ez a nyilvánvaló kutyulás. tetszett, hogy a diskurzus az emberiségnek a teremtés láncolatában betöltött szerepe mentén bonyolódott, és a szándékosan túlírt dialógusokat is élveztem, mint egy hosszúlépést egy bölcsészkocsmában. nem kérdés, hogy más ez, mint az ismeretlen köré formált horror, aminek valamikor indult. |
2020-04-12 23:24.01 |
jól tetted, az az évtized filmje. amúgy bármikor szívesen beszélek róla. a Covenantban viszont kevesen látnak bármilyen (akár pusztán szórakoztató) értéket, én meg az egy szem mozis alkalom során még a Prometheusnál is jobban mulattam rajta. |
2020-04-12 20:09.29 |
itt megint te vagy eltévedve, mert még a jónevű operatőr vagánykodása a snittekkel is azt próbálja sulykolni, hogy a harctérre akarták kivinni a nézőt, hús-vér emberek túlélésért folytatott harcát megmutatva - merthogy egy háborús színtér inkább erről szól, lefejtve róla a heroikus mázat, amit innen, mármint itthonról ragasztunk rá sokszor. innentől hogy mi gáz szerinted, érdekes felvetés, szerintem már inkább a nagyzenekarral megtámogatott befejező jelenet lóg ki, nekem az tette el végleg a popcornok közé a mozit. gondolom én is csak jelzőket dobáltam:) |
2020-04-12 20:00.00 |
beszélnünk kell a Covenantról. |
2020-04-12 01:25.25 |
1. The Social Network 2. The Wolf of Wall Street 3. Once Upon a Time... in Hollywood 4. La La Land 5. Zero Dark Thirty 6. Drive 7. The Tree of Life 8. Inception 9. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 10. Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) 11. The Big Short 12. Black Swan 13. Manchester by the Sea 14. Whiplash 15. Inside Llewyn Davis 16. Marriage Story 17. Her 18. The Favourite 19. Silence 20. Boyhood |
2020-04-12 01:13.31 |
szeretem nagyon ezt az albumot, még ha single-téren kicsit slágergyanús is. van viszont rajta olyan is, mint ez a másik Dave Murray-munka, a gyönyörű akusztikus outro-val: [link] ha már visszaeveztél a Slamer után. |
2020-04-11 19:35.01 |
de, nagyon erős, a klip is, Bruce being Bruce. |
2020-04-11 19:29.14 |
az a klip:)) |
2020-04-11 19:28.57 |
igen, csak ott már nem gitár szintetizátorokkal muzsikáltak, írtam ugye, hogy az a Somewhere után el lett dobva, maradtak a billentyűk a következő lemezre. az egyik legkoherensebb album szerintem az X Factor, igazad van, hogy karcos hangzásra, és darkos is, meg más, de valami kegyetlen profi. 70 perc, de adott hangulatban végigpörgetve hatalmas élmény. [link] egy favoritom róla, ami megintcsak méltatlanul elfeledett, Blaze hatalmasat énekel. jó téma biz'. |
2020-04-11 19:06.17 |
gyönyörű, nálam általában a kedvencek közt vannak a Dave Murray-szerzemények, de legalábbis rendre a különleges kategória. |
2020-04-11 19:05.00 |
jaja, bár a gitár szintetizátor többnyire el lett dobva a Somewhere in Time után. egy igazán organikus út volt ez valami újhoz, amit igazán markánsan végül az X Factor hozott el. na az egy kemény, lehangoló, de kibaszott profi cucc, nem épp belépő anyag a metál világába. |
2020-04-11 18:48.03 |
a stúdióra mondtam, basszus egy csűrben rendezték be, szándékosan rájátszva a Seventh Sonnal már csúcsrajáratott hangzás antitézisének gondolatára. aztán el is lettek ezért mondva mindennek, meg maguk is szabadkoztak, a csűr ki lett pofozva... pedig mondom, szerintem nagyon illik az album világához a kicsit "lepattantabb" felvétel.
a Fear of the Dark már igen más, abban van minden balladától (Wasting Love) már-már klasszik hard rockon (From Here to Eternity) és thras-sel való kacérkodáson (Be Quick or Be Dead) át olyan epic-ig, amit linkeltél is. izgalmas, eklektikus anyag, nekem az egyik kedvencem róla a Childhood's End, de a top munkáik között nincs helye (ami a Maiden-sztenderd miatt azt jelenti, hogy még mindig bitang mód kurvajó, persze). |
2020-04-11 18:41.04 |
érdemes nekik több nekifutást engedni, aztán benne van persze, hogy nem a te világod. nyilván más íz, mint a klasszikus epic Maiden. |
2020-04-11 18:03.28 |
érdekes kísérlet volt megint egy street level hangzással próbálkozni, a Seventh Son után talán logikus is, nem volt már feljebb. elég egyenletes színvonalú album, de szerintem bármelyik másik lemezük mellett szürkének tűnik - 'Arry "stúdiójának" teszkós hangzásvilágát viszont adom nagyon. ha karcosabb hangzás, nálam a Killers számít ínyencnek, az egy zseniális lemez, ennek megfelelően kevéssé is emlegetett, pedig... |
2020-04-11 17:33.02 |
na ez... állítólag még Blaze is írt hozzá pár sort. remek darab. |
2020-04-11 16:18.22 |
jó kis szám, persze valahol egy kritikája azért megint a közízlésnek, hogy ez az egyik legsikeresebb single a bandától. közben apropó Maiden: [link] |
2020-04-11 13:54.02 |
bár a listákban én sem hiszek, a játék érdekel, úgyhogy összeszedem majd a kedvenceket. |
2020-04-11 13:51.45 |
nem a trágárságról szóltam. még én is? |
2020-04-10 19:04.43 |
az viszont mindenképpen elgondolkodtató, hogy nincs erről vita, hanem a többség, meg a mainstream megint beállt egy igazság mögé, és onnan mutogat kifele. a legszűkebb családi, baráti körben régóta téma, hogy egy sokkal nagyobb problémának ágyazhatunk meg éppen, de ugyanezt az életem többi szférájában nem látom, mármint a gondolkodást, csak a félelmet, és azt hogy aki szerint lehetne máshogy is, az legalábbis egy idióta. nem is Robi lenne, ha nem mutatna rá, hogy ezzel a képmutatással saját magát hitelteleníti el a civilizációnk, úgyhogy a csipetnyi ködszurkálás mellett is erős kontentnek tartom ezt a fél órát. |