Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Könyörtelen csapás - Moziverzum, 03:30 |
Románc a Rénszarvas Panzióban - Izaura TV, 03:55 |
Időről időre - HBO, 04:00 |
Napos oldal - HBO3, 04:00 |
Freud: Az utolsó pszichoanalízis - HBO2, 04:15 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
John Larroquette (77) |
Christina Applegate (53) |
Joel Kinnaman (45) |
Billy Burke (58) |
Jill Hennessy (55) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
2022-es választás |
Róma (sorozat) - Vélemények |
Amelie csodálatos élete - Vélemények |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Vadászat (2020) - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Kingsman - A titkos szolgálat |
Taron Egerton |
2018-04-09 12:33.23 |
Szerintem sokan nem kifejezetten a Fideszre szavaztak, hanem a bevándorlás ellen. Ha ugyanezt a stratégiát, amit a Fidesz folytatott, teszem fel az MSZP, a Jobbik vagy a többi kommunikálja, most valószínűleg nem így néznének ki az eredmények. Vonáékra meg haragszom, mert ezzel a mindent megígérünk mindenkinek csak hadd maradjunk a parlamentben típusú elvtelen politizálással hasaltak egy jó nagyot. |
2018-03-18 19:50.40 |
Végre sikerült megnéznem és nagyon tetszett. Meglepett, hogy viszonylag sok a negatív nézői kritika, nem feltétlenül itt, a port.hu-n főleg. Magam részéről nem vonatkoztatnám a mondanivalót egy ilyen egyetemes elidegenedésre, maradnék a két ember kapcsolatának szűkebb perspektívájánál, hiszen ebben is annyi minden volt.
Nagyon szeretem a puritán, kevés párbeszéddel operáló, lassú folyású filmeket mint a 45 év, az Amour és társaik, ahol a szereplők helyett nagyrészt a tekinteteik, gesztusaik beszélnek. Ez is olyan volt, azért is tetszett annyira. Azt mondják, a szerelem a mindenki számára elérhető, legkisebb misztérium, amelyben ember részesedhet. És mégis mennyit kell érte küzdeni. Számomra letaglózó volt látni Borbély Alexandra karakterének küzdelmeit, annyira érzékenyen lett kidolgozva és megformálva, hogy szinte a bőrében éreztem magam úgy, mint aki fulladozik. Ráadásul annak ellenére, hogy mennyire gátolva voltak az érzelmek a filmben, különösen Marika esetében, a film mégis tele volt vele, a legutolsó kockáig átérezhető volt,hihetetlen finom és érzékeny alkotás ez. A szereplőkkel nekem semmi gondom nem volt. Végre leáldozni látszik a kétfilléres, koppintott, idétlen vígjátékok korszaka, és helyet adnak az értelmes, igényes magyar filmeknek. (és ezt most lekopogom :D ) |
2018-03-10 20:27.02 |
Pl amikor ránéznék egy vélemények topikra, de ott a film véleményezése helyett oldalakon keresztül csak két ember privát beszélgetése olvasható... |
2018-03-08 11:45.05 |
Senkire.Baloldalra alapból nem, a jobboldal pedig trágyadomb. |
2018-03-05 21:52.17 |
Most legitimáltad az ember meg a robot "szerelmét", gratulálok. |
2018-03-05 21:50.45 |
Mért?Tényleg kommer. Elég csak megnézni a Faun labirintusát. |
2018-03-05 15:14.20 |
Amúgy Del Toro már a Faunnal is nyomatékosította, hogy mekkora kommunista. Szóval tőle normalitast várni..:D |
2018-03-05 15:11.43 |
Nem :D |
2018-03-05 11:54.55 |
Nagyon sajnálom a Három óriásplakátot egyébként, mert az legalább értelmes, társadalmi-etikai témákat boncolgatott, nem úgy mint a békaemberrel szexelő díjnyertes hülyeség. |
2018-03-05 11:53.23 |
Szegény Enyedi Ildikónak inkább a nő románcát az egyik szarvassal kellett volna bemutatni:D lehet még díjat is kapott volna :D |
2018-03-05 11:16.21 |
Nem csak nekem aberráltság. Ennyi erővel egy ember és egy kecske "szerelméről" is nyugodtan lehetne filmet forgatni :D |
2018-03-05 08:50.21 |
Látom ez az aberráltság nyerte az Oscárt :D Mily meglepő. |
2018-02-28 20:14.12 |
Az első fele borzasztóan nyomasztó volt, nagyon hitelesen mutatta be a szenvedést, kilátástalanságot és a megannyi igazságtalanságot, embertelenséget. A második fele kicsit "ponyvásabbra" sikeredett, a vége fele főleg. Az utolsó jelenet viszont, amikor Irén hazatér, na az nagyon ütött, bitang erős volt.
Egy dolgot nem értettem, honnan volt Csányinak évekre elegendő dohánya? |
2018-02-25 16:47.18 |
Remélem megkapja az Oscart. Felváltva nevetni és sírni, miközben belülről rothadó társadalmunk problémáinak sava-borsa kacsint vissza a mozivászonról, nem semmi élmény. És itt nem csak a rendőri túlkapások vagy a rasszizmus jelenik meg, hanem nagyjából minden. Tehetetlenség, önzés, erőszak, önbíráskodás, kilátástalanság. Tengődő alsó-középosztály, fiatalabbért otthagyott feleség, otromba, káromkodó nő, maga a feminizmus mintapéldánya, cinikus ateizmus, piáló trógerek,elcseszett családok és fiatalok, feladatukra alkalmatlan rendvédelmi erők..Ezenfelül etikai és erkölcsi kérdések is bőven megjelennek,kitűnő párbeszédekbe ágyazva. És mégis. A szereplők annyira jól megírtak, kidolgozottak, hogy egyikre sem lehet haragudni, és igen, mindet meg lehet érteni valahol, sőt, sajnálni. Mert én Dixont borzasztóan sajnáltam például. Jobban mint a főszereplőt. Zseniális jellemfejlődésen megy keresztül. A csúcspont mindenképpen a három levél felolvasása volt. Hová fajul jelen világunk? Mit tegyünk, ha az arra hivatott szervek tehetetlenek ügyünkkel szemben? Erőszakra az erőszak-e a megfelelő válasz? Van-e jogunk önbíráskodni? Hogyan bánjunk haldokló embertársunkkal? Bűn-e az öngyilkosság? Milyen torzulásokat okoz a személyiségben apa nélkül, zsarnoki anya mellett felnőni? Hogyan fogja ezt az alany kompenzálni? Van-e jogom a saját veszteségem okán átgázolni másokon? Mi lesz a faji ellentétek és zavargások vége? És még millió egy kérdés, amely a filmet megnézve ott kavarog az ember fejében. Legalábbis az enyémben igen, és ettől annyira jó. Biztosan jópárszor megnézem még. |
2018-02-05 11:28.41 |
Nagyon szeretem ezeket a típusú, sorozatgyilkos után nyomozó filmeket, szóval ha valaki tud hasonlót, írhatja :)
Nagyon tetszett, egyáltalán nem untam, sőt, olyan volt, mintha a történet részese lettem volna. Tetszett, hogy nincsenek szupermen nyomozók, (és szerencsére Gyllenhaal karaktere sem megy át szuper-kódfejtőbe) akik már egy hajszál jobbra dőléséből is azonnal megállapítják, ki a gyilkos és nem alakul úgy minden, ahogyan ők szeretnék - pont, mint a valóságban. A szereplőválogatás telitalálat volt, kivétel talán Gyllnhaal karótnyelt felesége, nem is értettem, igazából ők miért jöttek össze? 1-1 jelentetnél azért rendesen a torkomban dobogott a szívem, főleg a plakátrajzolós krapeknál. Ami azért zavart, a néhol nehezen követhető adathalmazok: ki kinek a kije, ki kit mikor hívott fel - tehát az aktákban szereplő adatokat néha olyan mennyiségben ömlesztették a nézőre, hogy nem lehetett érteni rendesen melyik történés miért fontos és mi következik belőle. Persze aztán összeállít a kép, de elég sok volt a - most kiről is van szó? - kérdésem a film közben. Könyveknél vissza lehet lapozni, de filmeknél azért nehezebb belőni, hogy vajon hányadik perchez kéne visszatekernem, hogy tudjam kiről van szó. Ezt leszámítva nem volt sok a több, mint két óra, sőt,néztem volna tovább is.És milyen érdekes, hogy egy-egy ilyen gyilkos leleplezése egészen apró dolgokon bukik el..mennyire emberi. |
2018-02-02 10:17.44 |
Szerintem ez egy alapvetően férfias film volt, kevés érzelemmel,kevés beszéddel. Megszoktuk a pátoszos jeleneteket, a nagy érzelmeket, a mindenfelé fröcsögő vért és a folyamatos géppuskatüzet felvonultató háborús mozikat, így nyilván furcsa - sokaknak unalmas - lehetett a Dunkirk. Az elején a hármas tagolás - egy hét, egy nap, egy óra - szerintem felesleges volt,igazából semmit nem tett hozzá a filmhez, ha nem írják ki, akkor sem lett volna kevesebb, mivel össze-vissza ugráltak a helyszínek között, nem igazán lehetett érezni a kiírt időbeli különbségeket.
Nem mondanám, hogy untam a fimet, viszont maradandó élményt sem nyújtott. Biztosan nem ez lesz az a háborús film, amire öt év múlva is emlékezni fogok,mint mondjuk a Thin red line-ra. Nem zavart, hogy nincs kimondottan főszereplő, hiszen a háborúban harcoló katonák a kívülállók számára masszát alkotnak, a katonák masszáját, akik holtteste sok esetben jeltelenül bomlik fel valahol a csatamezőn, egy-egy katona pedig az egészhez képest nagyon kis, talán elenyésző tényező. Jól hozta a kontrasztot erre az újságban megjelent halotti jelentés a hős fiúról, aki néhány ember számára Valaki volt, míg a katonák a nagyközönség számára inkább arcnélküliek, számok, statisztikai adatok egy hadijelentésben, számok a háború következő fordulójára vonatkozólag. Ugyanakkor az égbolton elhúzó egy-egy szövetséges repülő maga volt a megváltás, s ezekben a jelenetekben Nolan arcot ad az egyes embernek, kiemeli, hogy egyik katona a másik nélkül halálra van ítélve akár van arca, akár nincs. Akár egy a hatalmas sorokban kígyózó, várakozó gránátosokból, akár egy a levegőben tüzelő pilótákból, vagy egy a haditengerészetből. Az sem zavart, hogy keveset beszélnek. Amikor feszült, kimerült az ember, nem beszél. Hogy bármelyik pillanatban meghalhatnak, jól mutatta a tengernagy lecsukódó szeme, mikor meghallotta a móló fölé közeledő repülő hangját, szinte látni lehetett az arcán, hogy utolsó imáját mormolja magában, miközben a halálra készül. Hogy mennyire hétköznapi dolog volt 1-1 lepotyogó bomba, a katonák gépies homokba fekvése elég jól ábrázolta. Tetszett, hogy nem volt direktben kihangsúlyozott ellenség, hogy nem azzal telt a film, hogy az ellenséges erők sátáni gonoszságát mutatják be vagy ecsetelik, hanem arra fókuszált, milyen lehet benne lenni abban a pár órában kiszolgáltatott katonaként. A végén, a megérkező polgári hajóknál azért kaptunk egy kis pátoszt, de belefért. Tetszett, hogy nem volt mesterkélt a film, a reakciók emberiek voltak, a vonaton rögtön álomba ájuló, vagy a lekváros kenyeret kétpofára tömő, vagy a harcostársat halálba küldeni kívánó ember viselkedése reális volt. Jó filmet csinált Nolan, csak talán annyira hozzá vagyunk már szokva a túlpörgetett érzelmekhez vagy a hatalmas látványvilághoz, hogy egy-egy ilyen alkotás kevésnek bizonyul a kitolt ingerküszöbökhöz. |
2018-01-22 15:24.16 |
spoilert tartalmaz
Alapvetően szeretem a lassú folyású, lélektani drámákat. Hogy célzást tegyek a filmre - Dosztojevszkij különösen nagy kedvencem. Ez a történet viszont a második felétől kezdve abszolút nem tudott már lekötni, azt vártam mikor lesz vége. Már maga az alaphelyzet is visszataszító. Minden csak csalás benne, ámítás, kirakat és mű. Nagyon sajnáltam az Emily Mortimer által megformált női alakot, Johanssoné pedig onnantól, hogy felbontották az eljegyzését, iszonyú irritáló lett. Tipikus naiv, buta nő, azért szépen megcsináltatták vele azokat a lépéseket, ami egy női magazin : EZT A TÍZ DOLGOT NE TEDD HA SZERETŐ VAGY rovatában szerepelne, nem csodálom hogy Meyers végül megölte. :D Gondoltam, hogy nem fog kiderülni ki a tettes, lévén az elején a bevezetés szépen taglalja az élet és a szerencse, na meg a meccslabda közötti párhuzamokat. Abba nem kapunk betekintést, hogyan éli le valaki az életét úgy, hogy megölt két embert, hogyan néz a felesége, és hát a gyermeke szemébe, hogyan tanítja erkölcsi kérdésekben, hogyan tanítja a ne ölj parancsát, stb. Ez a része jobban érdekelt volna. Nem rossz film, csak valahogy a második felére kifullad, és a vontatottsága is nyűggé válik. |
2017-12-30 23:03.41 |
Régen láttam ennyire jó és taccsravágó drámát.A tetőpontnál, amikor kiderül, miért olyan uncle Lee, amilyen, majdnem rosszul lettem. Hogy lehet így tovább élni? Van élet EZ után? Csak ez a kérdés kavargott bennem, és közben csodáltam a szereplőket, hogy talán van. De vajon ez élet még? Van belőle gyógyulás? Nem is nagyon tudok mit hozzátenni, három órával ezelőttig azt sem tudtam, hogy létezik ez a film. És most látom, hogy Oscar díjas. Hát, megérdemelte.
Kyle Chandler pedig még mindig iszonyat jó pasi. Kár, hogy keveset szerepel :-) |
2017-12-30 20:24.51 |
Spoiler
A végén, Az kútba hullása után, mi lett a lebegő gyerekekkel,akik kezdtek visszaszállni a földre? Őket csak a gyerekek látták,vagy feléledtek, vagy a holttestek potyogtak le? |
2017-12-29 23:03.33 |
Spoiler
Nem olvastam a könyvet, most néztem meg a filmet. Nagyon hiányoltam, hogy alig derül ki valami AZ-ról. Ki (volt) ő, hogy került a csatornába, mióta van ott, miért éppen bohócként jelenik meg akkor, amikor nem valamelyik gyerek félelmét veszi fel. A film alapján tipikus horrorfilmes klisére tippteltem, hogy régen ember lehetett, aki aztán valamilyen tragédia/gyilkosság után démonná válik, vagy ilyesmi. Néhány tv-s jelenetnél mutatnak egy műsort, ahol lebegésről és bohócokról van szó. Nem tudom annak köze van-e AZ-hoz. Úgy sejtem igen. |
2017-12-07 15:09.41 |
Azért a néger Péter már kezdésnek is elég súlyos. Úgy tűnik ez is a modern, érzelemorientált vallásosság jegyében készült, az értelemnek már vajmi kevés hely maradt. No de mindegy, a popcorn majd biztos finom lesz. |
2017-11-30 13:50.04 |
Hát ez annyira borzalmas, hogy a 14.percnél kinyomtam. Aki végignézte, az egy hős :D |
2017-10-07 22:50.43 |
(a fim elejéről lemaradtam).Olyan dolgoknál sikerült leragadnom, hogy miből készítettek maguknak ruhát, ha nem volt bőr. (halakból?) Honnan szedtek jet ski-ket, ha mindent elöntött a víz? Honnan volt annyi fegyver és töltény? :D Egy idő után azért elfogy, még ha sikerül az egész amerikai haditengerészeti hajóflottát is kifosztani, egy helyen pedig elhangzik,hogy pár száz éve már víz borítja a földet.A több száz éves, de még repülőképes permetező repülőről nem is beszélve :D Továbbá, ne mondja nekem senki, hogy nem vette észre senki azt a nyomorult földdarabot, akkor is, ha a föld 99,99999százalékát víz borítja, hiszen repülőgépük is volt :D
A szereplők karakterei katasztrofálisak, az a nő elmehetett volna a majmok bolygójába, olyan értelmesen nézett, Costner pedig úgy tűnik, Steven Seagallal gyakorolt erre a szerepre. Szerintem borzalmasan gagyi lett, az egyetlen jó jelenet, amikor Costner úszni tanítja a kislányt. Egyébként kuka. |
2017-09-08 22:02.24 |
Régi nagyjaink nyilván egytől-egyig ostobák voltak. Beleértve nagy királyainkat is. De a pápák is síkhülyék, gondolom. Ja, a teológia pedig nem tudomány. Echkart Mester, vagy Böhme is olyan korlátolt lehetett, mint J.S Bach. Kierkegaard is buta volt. Hmmm Tarkovszkij pedig egy unintelligens hülyegyerek, ahogy Dosztojevszkij is, a Karamazov-testvérek pedig tűzre való szemét. Hieronymus Bosch mesterről pedig ne is beszéljünk, és felejtsük el mondjuk Michelangelot is. Korlátolt egy társaság. |
2017-09-02 23:06.11 |
Szerintem ez borzasztó.Minden mondatban szinte már kínosan ügyelnek arra, hogy legalább egyszer meg legyen említve a rasszizmus, a feketék elnyomása, a fasiszta-szemét fajgyűlölő fehérek uralma,meg Barack Obama.Az első fél óra után lehet tudni, hová fog kifutni ez a libsi faszság.Kuka. Amúgy ki rendezte? A Black Lives Matter? :D :D |
2017-08-26 21:53.26 |
Ez film olyan, mint vászonra vittek volna egy pszichodráma gyógyító-játékot :) |
2017-08-06 13:49.49 |
Uwe Boll-i magasságokba emelkedő műalkotás. |
2017-08-05 21:24.46 |
Egyébként az első 5 perc fos, kivéve a zenét. Szerintem itt be is fejeztem :D |
2017-08-05 21:22.50 |
Hát izé, elkezdtem nézni, de most komolyan, hogy kerül oda néger lovag? :D :D |
2017-07-30 14:20.47 |
spoiler
A végén, a lezuhant űrkompban amúgy mi volt az a sok trutyi? Calvin átalakult, vagy bebábozta Gyllenhaalt? |