Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Mosolyogj 2. *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
Háromezer év vágyakozás (Blu-ray) |
Életem fénye (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Fedőneve: Donnie Brasco - Film Mánia, 03:20 |
Karácsony előestéje - Izaura TV, 03:30 |
Mama pici fia - TLC, 03:40 |
Érdekvédelmi terület - HBO2, 04:16 |
Vissza a gyökerekhez - Moziverzum, 04:45 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Patrick Bergin (74) |
Rob Corddry (54) |
Gabrielle Anwar (55) |
Claudia Michelsen (56) |
Bug Hall (40) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
2022-es választás |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Örömködő topik - közkívánatra! |
Szerinted mi a legidegesítőbb magyar szó? |
Az erő krónikája - Vélemények |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Nagymenők |
Chris Farley |
2015-08-01 16:58.13 |
??? |
2015-08-01 16:33.58 |
Én úgy emléxem, annak idején nagy volt az egyetértés abban, hogy a magyar nyelv és a rap műfaj nehezen egyeztethető össze, nincs sok értelme erőltetni. Ezek után a Rapülők elkezdett bohóckodni, de úgy, hogy közben mégis utat tört. Addig nem voltak se kannibálok se Gengszter Zoltán.
Mindig a főáram emberének tartottam, aki keményen tud bűvészkedni a szavakkal. Teljesen érthető, hogy az értékelése ilyen széles skálán mozog. |
2015-07-31 22:08.39 |
Húha, igyexem mindenre reagálni egy kommentben:
Misafeco. Egy húron pendülünk, bár én nem minden esetben adtam meg a négyest. Azt hiszem a második rész a leggyengébb láncszem, de még mindig nem rossz. Misafeco és Zidane. A T5 legalább két csillaggal jobb mint a DH5. Nem arról van szó, hogy elfogult lennék, a DH első három része bomba, de a négynél már pipa voltam, ötnél pedig inkább lőttek volna ki az űrbe... |
2015-07-31 18:14.47 |
Ez klassz volt. Friss mozi, úgyhogy igyexem minél kevesebbet írni.
Újabb szériadarabot lőttek ki az SW7 előtt, J.J. Abrams itt producerként rángatta a madzagot. Számos helyszín, visszakapcsolások és elképesztően látványos motoros üldözés (lehetett volna hosszabb). A folyosók és sikátorok lövöldözései lehetőséget adnak némi kötekedésre, viszont az akciók kárpótolnak - én nem emléxem hasonló mutatványokra hátramenetben. Tom Cruise. Jókat röhögök, mikor Puzsér ostorozza a kvalitásai miatt, de az a helyzet, hogy baromira odatette magát; alapvetően neki köszönhető, hogy az MI nem süllyedt Die Hard szintre. A filmben elcsattanó poénokat intelligens fickó módjára követi le, nagyon tetszett, hogy nem használta ki a lehetőséget a csőcselék szórakoztatására. Gond nem volt a többiekkel sem, Rebecca Ferguson igazán vetkőzhetett volna egy kicsit többet/jobban, még utána kell néznem, hogy ő kicsoda... Szóval, a széria tartja a színvonalat, nagyon kafa, hogy a leggyengébb rész is legalább egy erős közepes. Egy meg egy, meg egy és még egy. |
2015-07-31 17:33.28 |
Húha, én alighanem a Tátrában láttam. Egy pillanatra összekevertem a Shaolin templom szent köntösével, amit viszont itt nem is találok... |
2015-07-24 22:00.58 |
1996-ban messze a mezőny felett volt. És nem a 9 Oscar volt a meglepetés, hanem, hogy Ralph Fiennes már megint nem kapott szobrot.
Mindegy... |
2015-07-24 21:39.43 |
A 33. sz. kommentben a film története olvasható. |
2015-07-24 21:36.42 |
Ezt a rendezőt mindenki ismeri, semmi kedvem a paneleket ismételgetni. Érdekes volt elejétől a végéig, de engem inkább a formanyelvi mutatványok nyűgöztek le. Ügyesen fagyasztja le a nézőt, és itt ez az elsőrendű cél, ennek van alárendelve dramaturgia vagy karakter egyaránt.
Példa: a félszeg ifjú feleség, aki megszólalni is alig mer, a kutya nyomába ered. Nyílik egy ajtó, megjelenik a film legtaszítóbb ábrázatú figurája, majd a félszeg feleség belép a házba és tesz egy kört, mert kötelet keres... Hmmm, egyébként nyomasztó a jelenet, csak kevésbé életszerű. Az autós jelenetekben a szereplők nem úgy viselkednek, mintha mozgó járművekben ülnének. Pontosan, mintha nem akarnák elhitetni velünk, hogy nem stúdióban van felvéve a jelenet. A kötözködés ellenére, Hitchcock műve ma is játszik a pulzussal, kemény dobbantás az Oscar-díjas filmek között. Semmi értelme a magyar címet használni. |
2015-07-24 20:48.58 |
??? |
2015-07-24 20:43.22 |
Látom küzdesz tovább, fáradhatatlanul.
És már W. Shatner sincs befűzve... |
2015-07-23 20:59.13 |
Húha, az adatlap szerint Tilda Swinton játszotta Tilda Swintont. Az imdb szerint a karakter neve: Sal. |
2015-07-23 20:15.10 |
Intenzív kritika indítás. A folytatásban a saját kommentem is eszembe jutott (34.). Legalább ugyanazt a filmet láttad, mint én...:) |
2015-07-23 18:27.23 |
Vége a harmincas éveknek, az évtized összefoglalásához hozzácsapom az első két győztest is a húszas évekből.
A mozgókép már jó pár évtizede megkezdte robogását, a filmgyártás elérkezettnek látta az időt egy új intézmény felállításához. A szakma létrehozta az Oscart, mely eleinte csekély jelentőséggel bírt - azóta ez a fajta elismerés a reputáció csúcsa és elsőszámú marketing eszköz, esetleg életcél. Szóval, az Oscar nagyjából a hangosfilm forradalmával indult, az első győztes munka (Wings) még némafilm. Már a korai években érezhető a humanista értékrend: több munkában hangsúlyt kap a háború elutasítása és a pozitív normarendszer erős életigenléssel. Abban a korban még erősen érezhető volt az I. világháború hatása, ráadásul az egész világ félszemmel a náci Németországot figyelte. A Szárnyak, A nyugaton a helyzet változatlan vagy a Kavalkád egyaránt a pacifista Hollywood vitorláját dagasztják, közben helyet kap az életöröm zenében, prózában egyaránt. Azzal, hogy a könnyű, bohókás filmek is sikert arattak (Ez történt egy éjszaka, Így éni jó), gazdagabb lett a győztesek mezőnye, bár az Álomgyár később rengeteg kritikát kapott az ilyen boldog véges darabok miatt. Nagy előszeretettel készültek (és győztek) olyan munkák, amelyek az elmúlt évtizedeket foglalták össze. Ez a Cimarron esetében egész jól sikerült, a lefektetett alapok egyben az Újvilággal kapcsolatos víziók kezdetei. Szintén az akkori közelmúlt időszakára fókuszálnak az életrajzi győztes produkciók - erkölcsi kérdések (Zola) és hedonizmus (A nagy Ziegfeld) újfent megjelennek és nem is feltétlenül zárják ki egymást. Kérdés, hogy a sokszor emlegetett manipuláció hogyan működik ebben az időszakban. Úgy tűnik, hogy nem igazán. Hollywood üzenetei a mozikban maradtak, a világ haladt tovább a következő pokol bugyra felé. Ahogy ez megtörténik később is számos alkalommal: Hálózat, NBK, Amikor a farok csóválja, stb. Az rendben, hogy a globális problémákat nem a mozgókép fogja megoldani, de érthetetlen, hogy mennyire nincs befolyással a dolgok menetére semmilyen katartikus élmény. A mezőny egyébként a költségvetés szempontjából is egész változatos, de a győztesek többsége a grandiózus tábort erősíti. Ide tartozik az évtizedet záró Elfújta a szél is, amely a legismertebb film az Oscar kezdeti időszakából. |
2015-07-22 21:25.15 |
Mintha ment volna a Who the fuck is Alice c. nóta, bocs, de lehet, hogy tévedek... |
2015-07-19 20:04.42 |
Másodszorra is egész kafa volt, bár a 3D élményről lemaradtam.
Jai vállalhatott volna némi áldozatot, hogy még jobb legyen a mozi - a trailerek között volt néhány film, amelyek közelebb álltak volna hozzá. Nem tudok eltekinteni Kyle Reese megcsúfolása felett. Megint bentmaradtam a teremben a néhány másodperces utójelenet miatt, a stáblistán feltűnt egy magyar név: Roland Fullajtár. Néha jól jönne egy-két hollywoodi ismerős - pl. nemkívánt színészek eltávolításához...:) |
2015-07-17 17:57.35 |
Milyen érdekes, hogy eddig egymás után kellett megnyitnom a fórumokat, itt pedig alig lehet bekerülni a 40-be.:))
Hitchcock filmeket már ismeri a nép... |
2015-07-17 08:15.24 |
Igen, bár nekem csak egy.:)
A Rebecca c. filmet miért kellett "lefordítani"? L. Olivier fiatalon, már alig várom.:) |
2015-07-16 20:13.45 |
Biztos voltam benne, hogy ez egy négycsillagos mozi. Alighanem az osztálykülönbségeket bemutató vígjátékok egyik előfutára.
Mikor az élet véget ér, rengeteg hajszolt, anyagi dolgot nem vihetünk magunkkal - így az eredeti cím. Amit pedig vihetünk, arról szól a film. A dúsgazdag mágnás beleszeret a titkárnőjébe, aki lényegesen alacsonyabb kasztból származik - és hadd tegyem hozzá - egy nemnormális családból. Sajnos, a tréfák túlnyomó része ez utóbbi közeg sajátosságaira hegyeződik ki. Egyébként ez az alapfelállás már a korabeli magyar filmekben is megtalálható és még mindig nem ment ki a divatból. Egyik főszereplő Lionel Barrymore a Grand Hotelből, a másik ismerős arc James Stewart, aki itt hihetetlenül fiatal és kiforratlan. Megjelenése kissé fura volt, ismerve a Szédülés, Mr. Smith Washingtonba megy, Az élet csodaszép c. filmeket. A tartalmas élet és a mindent felfaló profithajsza szembeállítása egyfajta küldetése ennek a munkának, a szereplőkben végbemenő változást nem lehet elhinni. Rendben, a szerelem nem ismer korlátokat, de ez a világ akkor sem az osztályok közeledése felé lépegetett. Egy jópofa táncjelenet és nagyon kevés vicces pillanat. Frank Capra. Csalódás. |
2015-07-16 12:59.17 |
Ytube.
Következik a legjobb 25 film. Szerencsére az Egerek és emberek és a Jeanne D'Arc már kívül maradnak... |
2015-07-15 22:29.19 |
Na és akkor mi van? Kapitánynak így állt össze a kép.:)) |
2015-07-15 22:22.29 |
Nem volt rossz. Mindenhol azt olvasni, hogy életrajzi munka, de ez vitatható.
Kissé kedvetlenül kezdtem nézni, volt egy-két kifogásolható alakítás, ráadásul a címszereplő húsz perc elmúltával már meg is öregedett. Aztán egyszerre belecsobbanunk a Dreyfus-ügybe és onnantól nincs megállás, pörögnek az események. Őszintén szólva, semmit nem tudtam korábban az esetről (azóta sokat olvastam), amely ennyire megosztotta a franciákat. Számos érintett és szemszög tette ezt a történetet érdekessé - szinte kötelezően vonzva az értékrendről való bölcseletet. Én inkább a Dreyfus-ügy mozijára fogok emlékezni, mint egy biopic-re, remek szórakozás a bírósági jelenetek kedvelőinek. |
2015-07-15 21:32.32 |
Lehengerlő fordítás, bárcsak ilyen figurák döntenének a magyar filmcímekről.:)) |
2015-07-15 20:44.49 |
Na, sikerült. Talán a görög feliratot leszedhették volna... |
2015-07-14 22:29.38 |
Ha valaki tud bármilyen megoldást a Zola (1937) begyűjtésére, kérem, jelezze! |
2015-07-14 21:48.17 |
Nem musical. Számolatlan revübetét, véget nem érő varieté szegmensek miatt nevezhető zenés filmnek.
Egyébként, újfent egy élettörténet ívelődik ki (de a zene miatt meglehetősen rendhagyó a szerkezet), Hollywood a kezdetekben rajongott a hosszú lefolyásért (Cimarron, Kavalkád). A szórakoztatás Ziegfeld lételeme, szenvedélyes és kockázatos módon él - szimpatikus figura pozitív célokkal. A Grand Hotel utáni díva ellenszenvem tovább lángol, ráadásul az egyik színésznőt (a legborzalmasabbat) is Oscarral jutalmazták. Különös, hogy a játékot illetően sokkal inkább tudom dicsérni a kor ffi szereplőit, de az állandó dáma affektálás miatt nincsenek kétségeim. 1936-ban alighanem egyedülállónak számított a hosszú, vágás nélküli revüjelenet - ez a forgószínpaddal volt megoldható. A 21. században már aprót dobbant a film; hosszú játékidő, szokatlan ritmus. Azért nem veszélyes, helyes, rendes, néha jópofa. |
2015-07-13 21:22.20 |
Valaki igazán bemásolhatta volna a címet az Iroda topikba, kész csoda, hogy erre jártam. Kegyetlen...:) |
2015-07-12 20:46.20 |
Most, hogy így kérded, én lehet, hogy jobban aludnék, ha pl. A Jó, a Rossz és a Csúf vagy a Nagymenők hátrébb zavarnák a Remény rabjait...:) |
2015-07-12 20:16.33 |
Szerintem ez egy briliáns PC megoldás a telt kifejezésére.:)
Itt értsd: Linda Hamilton vékonyabb, szikárabb volt. |
2015-07-12 18:53.18 |
Ennek már legalább Terminátor hangulata volt. Igen, lehet kötözködni, hogy sok volt a gonosz, ostobák a hősök és minden lehetett volna máshogy, de valahogy mégis előkerült a régi lüktetés. Szerintem ez volt az, amire nagyon odafigyeltek. Bár a kasztinggal is ezt tették volna (mással most nem is foglalkozom).
Pozitívummal kezdem: Arnold forever; egyáltalán nem érdekelnek a színművészi kondíciói - ő a TERMINÁTOR, és kész! A T-1000 nagyon kafa volt, működhetett volna egy kicsit tovább. Emilia Clarke is találat volt, a Linda Hamilton hasonmásverseny győztese is így nézne ki. Kicsit faros (vagy inkább: horizontally advanced:)). Jason Clarke. Most mit írjak? Nem tudom, lesz-e valaha is egy épkézláb John Connor, ez a karakter minden részben más figurát kap. Ezek után Will Smith vagy Angelina Jolie is szóba jöhet. Ami viszont a leginkább érthetetlen (és egy egész osztályzatot hasít a produkcióból: Jai Courtney. Rá tényleg semmi szükség nem volt, hiszen nem egy orosz matrózt kellett eljátszania. Rettenetesen hiányzott egy hiteles figura M. Biehn után. Egy ideig reménykedtem, de csak valami olyasmit éreztem, mint amikor Begby játszotta Hitlert. Döbbenet, hogy ezzel a befektetéssel ilyen dolgokra nem fordítottak figyelmet. Egyébként, hasonló bosszúságot okoztak a rendőrségi fotózás másodpercei - humor hülyegyerekeknek. Három vagy négy - még tervezek egy 3D nézést is... |
2015-06-23 19:02.25 |
Akkor én szeretnék egy olyan változatot, amelyiknek a végén a cápa megnyeri a lottó ötöst és elküld mindenkit a francba. |