Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
57 másodperc (DVD) |
A holló *2024* *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 10:40 |
Meg - Az őscápa 2: Az árok - HBO3, 11:11 |
Kenguru Jack - Film+, 11:15 |
A következő három nap - Film4, 11:45 |
A légiós - Film Café, 11:50 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jeff Bridges (75) |
Marisa Tomei (60) |
Jean-Pierre Darroussin (71) |
Gemma Jones (82) |
Karim Belkhadra (61) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Trauma |
Ingrid Bolso Berdal |
2021-03-30 18:35.21 |
Evör. Úgy ám. :D |
2021-03-15 20:12.24 |
Remekremek lista. :D |
2021-03-15 19:58.19 |
1. Kocsmapárharc 1999 2. Kika 1993 3. Lottózsonglőrök 1998 4. Támad a Mars! 1996 5. Gyepkutyák 1997 6. Bizánci Tűz 1990 7. Fújhatjuk! 1996 8. Tökéletlenek 1997 9. Tökéletes katona 1992 10. Szellemkutya 1999 11. Addams Family 2. 1993 12. Hivatali patkányok 1999 13. Madárfészek 1996 14. Hullajó! 1992 15. Sose halok meg 1990 16. A reanimátor menyasszonya 1990 17. Leszámolás Kis-Tokióban 1991 18. Karácsonyi lidércnyomás 1993 19. A sötétség serege 1992 20. Amerikai história X 1998 21. Alkonyattól pirkadatig 1996 22. Szigorúan piszkos ügynök 1993 23. Zenebanditák 1997 24. Wong Foo, kösz mindent! Julie Newmar 1995 25. Ford Fairlane kalandjai 1990 26. Priscilla, a sivatag királynőjének kalandjai 1994 27. Kettős kockázat 1999 28. Az óceánjáró zongorista legendája 1998 29. A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső 1998 30. Titkos gyilkos mama 1994 31. Delicatessen 1991 32. Sok hűhó semmiért 1993 33. Éjféli stoppos 1990 34. Segítség, karácsony! 1994 35. Vad vágyak 1998 36. Shop-stop 1994 37. Lolita 1997 38. 12 majom 1995 39. Mocskos zsaruk 1999 40. Dogma 1999 41. Cry Baby 1990 42. Truman Show 1998 43. Tremors – Ahová lépek, szörny terem 1990 44. Bronxi mese 1993 45. Sült zöld paradicsom 1991 46. A csontember 1998 47. V, mint Viktória 1991 48. A vér kötelez 1993 49. Shop-show 1995 50. A kéz, amely a bölcsőt ringatja 1992 51. Redvás Amal 1998 52. Vonzások és állatságok 1996 53. Tisztítótűz 1996 54. Jackie Brown 1997 55. Vérfagyasztó 1996 56. Mindent anyámról 1999 57. Bogaras Joe 1996 58. Csillagközi invázió 1997 59. Az Álmosvölgy legendája 1999 60. Ed Wood 1994 61. Az utolsó belövés 1997 62. Vincent és Theo 1990 63. Tortúra 1990 64. Az utolsó akcióhős 1993 65. Végzetes ösztön 1993 66. Senki bolondja 1994 67. A halál és a lányka 1994 68. Az utolsó cserkész 1991 69. Éj anyánk 1996 70. Sekély sírhant 1994 71. Összeomlás 1993 72. Oscar 1991 73. Szűnj meg, Fred! 1991 74. Harcosok klubja 1999 75. Lány a hídon 1999 76. Szuperhaver 1999 77. Időzsaru 1994 78. Ollókezű Edward 1990 79. A pusztító 1993 80. Volt egyszer egy gyilkosság 1992 81. Desperado 1995 82. A lé meg a Lola 1998 83. Dolores Claiborne 1995 84. Hófehérke – A terror meséje 1997 85. Ember a Holdon 1999 86. Intim részek 1997 87. Páncélba zárt szellem 1995 88. Hasznos holmik 1993 89. Trainspotting 1996 90. A John Malkovich-menet 1999 91. A báránysültek hallgatnak 1994 92. A terror iskolája 1991 93. Jákob lajtorjája 1990 94. A holló 1994 95. Norma Jean és Marilyn 1996 96. Dilisek vacsorája 1998 97. Addams Family – A galád család 1991 98. Gyilkos kobold 1993 99. A specialista 1994 100. Úszó erőd 1992 |
2021-03-14 18:09.33 |
Jujdejó! :) Izgatottan várom. (És már keszül a listám.😀) |
2021-03-12 20:41.22 |
Végső leszámolás, 1984 [link] |
2021-03-11 12:56.15 |
SPOILER ALERT! Eljött ez a perc is, már nem hagyhatom tovább figyelmen kívül D. Hasselhoff falbontó munkás filmiparban elkövetett többrendbeli gaztetteit. Ezzel sajnos az a probléma, hogy óhatatlanul együtt jár például a Looking for freedom folyamatos hallgatásával, mondhatni, kéz a kézben, miképp egy behízelgő mosolyú hitoktató és az egyszálgitár. A Véres leszámolást 1990-ben vetette az oroszlánok (avagy pumák) közé Mario di Leo, ekkor már túl vagyunk Berlinen és az áramjárta kabáton, amely önmagában elég lett volna akár még a kínai fal leomlasztására is, ugyebár. Itt most megállok egy percre, és engedem, hogy szíveteket átjárja az örömteli bizsergés, amelyet az előbbi mondatban elhelyezett nettó kettő kifinomult poén felfedezése okoz, persze csak abban az esetben, ha nem tartoztok azon embertársaim közé, akik szerint egy filmajánló a tartalom tőmondatokkal történő leírására kell korlátozódjon. Ha mégis ezek közé tartoztok (nem volt elegáns az ezek, elismerem, sokkal inkább ele-gáncs), akkor itt szögezném le, hogy nem ajánlani akarom ezt a filmet, semmi esetre sem, pusztán (avagy panelban jelenleg) írni róla. Nnnnna. A legnagyobb rádöbbenés, amellyel gazdagodunk a film végére, hogy nagyrabecsült (a négyzeten) Davidünk egész egyszerűen képtelen egyedül boldogulni a világban, pajtások kellenek neki, akik irányítják bizonytalankodó lépteit és véleményes kimenetelű balhék során őrangyalként vigyázzák két szép szemét s egyebeit, magában csupán lábait igazgatni és becsípődött mellszőreit inggombokról letekergetni képes. Eme műremekben társa egy pórázos puma, az általa kibocsájtott morgás felbukkan még a vihar és autók hangjaként is, szerintem meg szélben meghullámoztatott fémlemez. Máskor meg beszélő autó csévéli ki a csávákból a csávót, ugyebár, és itt jegyezném meg, hogy van egy Kkkkkknight Rider - rész, amelynek konkrétan ugyanez a sztorivonala, a címét nem árulom el, csak azt, hogy első évad, szenvedjétek végig. Azzal a nem elhanyagolható különbséggel, hogy az csak egy félórás epizód, de ki is meríti a témában rejlő lehetőségeket, míg egészestés kollégája meg a nézőt meríti ki. A forgatókönyvíró, fajának egy éhenkórászabb képviselője, szemlátomást ódzkodott mindenféle logikai szál áthúzásától a történeten, vagy csak utálta a görög mitológia Ariadnéval kapcsolatos részét, osztentatíve bízva abban, hogy David maga, a bosszú motívuma és a random szerelmi fellángolás (szó szerint) elegendő ahhoz, hogy a néző elalélva hanyatt vágja magát a szófán. Én viszont szó-fára mászó vagyok, aki az alábbiak megválaszolására buzdítaná: - Hogyan, mi módon lehet az, hogy az ember csak úgy fogja magát és beköltözik egy adótartozás miatt lefoglalt tanyára? Nem is elégedve meg ennyivel, hanem titokfitogtató módon eljárva, cselekményét minden élő orrára köti büszkén. - Milyen, ó, milyen szerepe volt a lónak és a hármas kazánlemezekkel körbehegesztett, citromsárgára festett járműnek? Azon kívül, hogy lehessen látni, hogy Davidünk úgy ül a nyeregben, mint egy konyhai hulladék újrafeldolgozására programozott, alsóvegtag-hiányos bádogember, illetve hogy a papot le lehessen lőni egy 4 kötőjel 6,5 cm-nyi lyukon át. - Mi volt az az ordenáréskodás már a golyóálló mellénnyel? - Honnan szerzett David oly hirtelen egy ennenmagát formázó műanyag bábot? Tán csak nem a konyhai hulladék újrafelhasználására alkalmas, itt még alsó végtagokkal szembeötlően rendelkező bádogemberét ültette oda?? Gyötrő kérdések. Továbbá a sminkesnek és tettestársainak innen üzenném, hogy én onnan jöttem rá, hogy Ghost albínó, hogy írták egy filmes fórumon, egyébként azt gondoltam, hogy neje egy gyenge pillanatában ráborította a bőrszínétől 3 árnyalattal világosabb pudriéját, magában szidva az Avon-tanácsadónő annnyaúristenit, de az események felpörgése miatt Ghostnak már nem volt ideje megmosakodni. Ennek ellentmondani látszik a tény, hogy azt azért udvariasan kivárták a támadással, hogy a két főhős közmegelégedésre befejezze az aktust. További wtf-faktorok: puma lelövése, éjszakai falugyűlés, a megfigyelés és a körbekémlelés közti nüansznyi különbségek, köztudomású bűntettek és gyermekírás a robbanószeren, macskaszorongatás flashback-ekben, gondolom, hogy még sokkal jobban gonosznak látsszon a gonosz, bár ettől inkább csak gonosznak látszani akarónak látszott. Ja és hát persze a cím sugalmazásával ellentétben vér alig folyik ki s el, nyilván a költségvetés jelentős hányadékát (!) elvitte David (és a félelem) bére, így ketchupra sem futotta már. Ha valakinek meghoztam a kedvét a filmhez, az magára vessen. |
2021-03-11 12:44.24 |
Értem, amit írsz, de nekem az a véleményem, hogy a gyerekeknek is lehet másmilyen filmet csinálni. |
2021-03-02 22:13.31 |
Régóta vágyom arra, hogy megvásároljak egy körfolyosós bérházat, beköltöztessem oda a barátaimat és mind boldogan éljünk; részletesen kitaláltam a belső udvarban kialakított park és közösségi terek elrendezését (is), szóval ez a kommuna-téma nem idegen tőlem, bár én azért csiszoltam annyit az alapötleten, hogy szükség van magánszférára, ezért lennének külön lakások. Nagyobb számú ember együttélése mindig problémás, nekem biztosan az; kellenek szabályok, de azt honnan tudod, hogy akit befogadtál, az be is fogja-e tartani a szabályokat, hogy csak egy példát mondjak, lehetne erről polemizálni napestig. Vagy szavazásra bocsájtani. Jelen esetben egy nagy házba költöznek mind (és ellenállok a kísértésnek, nem kezdek el dúdolgatni 3 különböző idevonatkozó dalocst, melyek egyébként a top500-at messziről sem súrolják) és a kezdeti eufóriát felváltják a gondok. Vagy nem is, inkább csak háttérbe szorítják. Érdekes kérdés, hogy ki miért költözik be, mik a mozgatórugói, tekintve, hogy a fő indok, a költségek megosztása itt alapból nem játszik (nem játszhat) szerepet, a ház nagy, a fenntartási költségek magasak. Főleg középosztálybeliek a karakterek. Már csak ezért is megéri megnézni, nahát, ilyen a középosztály, gondolhatjuk nosztalgikusan. A Kommuna a magány filmje, nekem nagyon sok film a magány filmje egyébként, valószínűleg azért, mert egy központi szereplője az életemnek és nagyon érzékenyen rezonálok más emberek szomorúságára, bármennyire dölyfösen is hangzik ez az egész, mindig érzékelem, ha valaki boldogtalan. A Kommunában magányosak az emberek, a magánynak ugyanis nem az együttélés az ellentéte vagy ellenpontja, hanem a szeretet, az odafigyelés. Dobálhatnám a közhelyeket, de nem teszem, ez a film többet érdemel. A film rengeteg problémát felvet, és egyiket sem bontja ki igazán, mintegy leltárt készít róluk, enciklopédiaként, de feloldást, igazi feloldást egyikre sem ad. Pont ez az, ami annyira megragadott benne. Nem segít, hogy mit gondolj, hagyja, hogy átereszd a saját szűrőiden a szituációkat. Mindenki másképp látja, másképp érzékeli a dolgokat, máshol vannak a fókuszpontok. A rendező olvasata mindig csak egyféle olvasat, és nem biztos, hogy az az egyedül üdvözítő. Elárulok valamit: nincs egyedül üdvözítő megoldás. Nahát. Ki hitte volna. Mindenki nézze meg, és aztán gyűljünk össze és beszéljük meg egymás megoldásait. Egy körfolyosós bérház udvarán. |
2021-03-02 20:11.47 |
Láttam az első részt. :) A másodikat pedig egy szívemnek kedves polgár társaságában néztem, kifejezetten az ő kedvéért, inkább boldogan vihogva, mint bosszankodva. |
2021-03-01 15:48.49 |
Beszélnünk kell Baldwinékról, vagy elfogadod ezt, vagy azt csinálsz, amit akarsz. Nem is igazán Baldwinékról, inkább a jelenségről, amennyiben korábban istentudjamiért sztárolt és díjjelölt színészek (nevezzük őket az egyszerűség kedvéért így, oké?) alja alkotásokban tünd- és öldökölnek borzadályosan. A pillangó tánca cí műremek (!) ebben is kiválik a többi közül (miképp szar az ocsútól, vagy hogy szól a mondás), mivel 3 nagyszerű is szerencséltet bennünket jelenléte legjavával, Alec Baldwin, aki valaha Oscar-jelölt is volt ám, ami azért jelzi, hogy óceánparti kagylókként sorakoznak életünkben az alternatív valóságok; Eric Roberts, akinek kvalitásai ottmaradtak a fiatalságával a múltban (jó, a Szökevényvonat a fordítás ellenére is remek, na jó, remekebb), így stílszerűen jegyet váltott a Zs-kategóriába; ééés Teri Hatcher (aki nyilvánvalóan félig magyar, Terike, legjobb barátnője természetesen Joli, Angelina Joli), aki...nos, aki méltán kapott Arany Málna-jelölést ezért, bár azon elgondolkodtam, hogy volt-e a karrierjének fénypontja avagy karrierje egyáltalán. Illetve gogy mi volt ez a finomkodás az Arany Málna-zsűritől, mindenki megkaphatta volna, aki csak betette a lábát ebbe a történetbe (cipőtalpán pillangóval vagy nélküle). A pillangó tánca pusztán annyiban kapcsolódik a címében jelzett állathoz, hogy pusztulást és siralmakat hagy maga után, miképp egy tornádó, amerre csak a szem ellát, különösen a forgatókönyvíró háza és esze táján, mint a róla elnevezett elméletben, ugyebár. Nem a forgatókönyvíróról elnevezett, köszönöm. Az eredeti címe egyébként a tökéletesen értelmezhetetlen Heaven's prisoners, nálunk még Zsaruvérként is futott, csak semmi kötöttség, kérem, csak lazán, ha már káoszelmélet, legyen kövér, amúgy meg azt csinálsz, amit akarsz, lásd, mint fent. Mindannyiunk kedvenc öccse, Eric ráadásul abban a szerencsétlen helyzetben található, hogy Bubaráknak hívják, ami szerb vagy csecsen háborús bűnöket sejtet, egészen addig, míg egy random filmadatlapról rájövünk, hogy az Bubba Rocque akart lenni, de olyan alföldi á-val mondják Bubaráknak, hogy minden sárrétudvari polgár szíve beleremeg. (Az enyém is, kicsit, de én püspökladányi vagyok gyárilag, azért.) Miközben ezeket írom, New Yorkban elered az eső. Hogy valami cselekményszál is legyen, mert anélkül nem élet a zélet, elmondom, hogy Bubarák egy lúzer gengszter (igen, azért vele kezdem, mert örömmel tölt el a Bubarák szó sokszori leírása), Terike pedig, Bubarákné asszony, ambíciózus és lepkékkel nem túl dúsan tetovált, de így legalább megvan a cím is. Bubarákné különös ismertetőjele, hogy pohárnyomok hevernek utána szerte és szana. Alec pedig piál, de ő pohárnyomtalan, nem az elejétől ugyan, és hiába ígérik bőszen, hogy szétesik az élete, ha inni kezd, az csak nem akar szétesni. Az egyetlen, ami szétesik, az a neje feje, de másnap már be is költözik az új agyvelőtulajdonos, nem kell pánikolni. Futottak még: mexikói csempészett gyermekcs, aki hol tud angolul, hol nem; bevándorláspolitikai szempontból közömbös efbíájügynök; verekvő random állampolgárok, horgászbolt az erdő közepén. És amikor már minden káosszá változik körülöttetek, na akkor vegyétek le a pillangót a cipőtalpatokról. |
2021-03-01 15:47.12 |
Hát megnéztem a múmiakettőt vagy visszavágot vagy visszatértet vagy minekhíjják, híján minden jóérzésnek, hogy lássam: milyen, amikor a szemhatárunk peremén szédítenek minket például azáltal, hogy némely urak és úrhölgyek a kelleténél több forgótőkével rendelkeznek a Szent Erdőben. Hát. Szar. Köszönjük, ennyi volt, haha. Sajnos nem. A film maga 130 percet tép ki (v)oszló kézzel életünk virágából. Talán érzékelhető a fentiekből is, hogy lelkiekben nem túlzottan gazdagító alkotás, ráadásul Arnold Vosloo-t még össze is szoktam keverni Billy Zane-nel, két nagyon hasonló bikficről beszélünk, ugyanolyan ízlés(bik)(kfánfüstölt)ficammal az általuk preferált (avagy perforált, mint egy vakbél) filmek terén. Múmiáknéknak nem igazán sikerült bármit is hozzátenni az első részhez, amit mégis, azt inkább hagyták volna, hogy egyék meg a fogatlan, portestű, arcokba ásító múmiakutyák. Mint például a 10 éves, kvalitásos ifiurat, aki sajtdarabokat lő bele sírrabló gazokba, és egy komplett kőtemplomot roncsol le kettő bambuszállvány megborításával, de egyébként magasan képzett homokszobrász. Rachel Weisz bután néz, tátott szájjal, ééés... ennyi, köszönjük Rachel, jelenet vége; Brendan Fraser pedig jóllakott óvodáskodik. (Az egyetlen értékelhető szerepe evör az Eszement zaciban volt található, ahol egy Elvis-imitátort imitált, de még hogy!, és tökéletes mellékszál, de úgy emlékszem, mintha Billy Zane is játszott volna Elvis-t valamikor valahol.) Miközben a Nílus és további random tereptárgyak úgy viselkednek, mint egy dugójátvesztett kádnyi fürdővíz. Itt már meg sem próbálták fenntartani a látszatát annak, hogy volt valaha forgatókönyv, ha volt is, azt mindenki egyazon időpontban veszítette el egy setét katakombában, teljes káosz és értelmetlenség uralkodik mindenek felett, mint a Skorpiókirály, aki Dwayne Johnson személyesen, de a film elején annyira elszégyellte magát és mindenki mást, hogy ehhez adta a nevét, hogy nyilván átképződött Shakespeare-színésznek vagy balett-táncosnak, mert a végjátékban olyan ordenáré szídzsíáj-animációval helyettesítették, hogy az egyszeri gyanútlan szemlélőnek kifordul a bele és kavargó szénporrá válik a légben. Nem lehet baj, amíg Lenin és Mogács Dániel gyermeke vezeti lépteink céltudatlanul. Arról nem is beszélve, hogy valami mindig hemzseg, ez itt a Hemzsebégi út, de persze Egyiptomban csak a rosszak pusztulnak (hemzsegés által), a jók pedig zombikká válnak. Nagy tanulság ez mindannyiunknak, feleim. És egészeim. Ne nézzétek. |
2021-03-01 14:55.44 |
Hát ez zseniális. |
2021-02-03 09:55.31 |
A főszereplő remek, hozza a Johan Falk-sorozatban megismert karaktert (onnan keveredtem ide egyébként) és van benne pár igazán jól eltalált jelenet, amik nagyot szólnak (pl a túszejtés), de örültem, hogy vége, mert az ideális végejelenet után minden további jelenet, amit még benyomtak, sokat rontott rajta, nálam ezek vitték le a közepesnél valamivel erősebb színvonalra. (Egyébként tényleg kiderül, hogy Koslow miért került börtönbe anno.) |
2021-02-03 09:32.08 |
Készséggel elismerem, hogy az én készülékemben van a hiba, de nekem ez egyáltalán nem tetszett. Az alapötlet még jó is lehetett volna, de a megvalósítás...hajaj. Meg mondjuk a tény (SPOILER KÖVETKEZIK, bár nem tudom mennyire számít annak, kb a leírásban is ez szerepel), hogy apuka a tékozló fiát oly módon kívánja megleckéztetni, hogy felépíttet egy mű 19. századot, szemlátomást annyi anyagi erőforrás felhasználásával, amennyit az unszimpatikus ifiúr szerintem több év alatt bírt volna elszórni, amennyiben nagyon igyekszik, talán nem a legmegfelelőbb eszköz arra, hogy a pénz megbecsüléséről kapjunk kifinomult leckét. |
2021-01-19 11:10.55 |
Igazi őrült ámokfutás, a főszereplő pedig egy terminátor. A legkülönfélébb, de lehetőleg minél véresebb módokon és nagy számban hullik az állampolgárok hada, mint a búza aratáskor. (Honnan jött ez a hasonlat? Az orosz filmek hozzák ki belőlem.) A végére összeáll a kirakós, és SPOILER a jelenlévők jelentős hányada maga válik kirakóssá. :D |
2021-01-18 14:45.25 |
Hibátlan alkotás. Olyan, mintha egy csomó kedvenc filmemet gyúrták volna egybe, remek stílusérzékkel. Csak úgy röpködnek benne a jobbnál jobb ki- és beszólások, térdcsapkodva röhögős szövegek. Mindemellett pedig van egy nagyon érzékeny és drámai oldala is, ami viszont egyáltalán nincs túltolva vagy túlmagyarázva. És ez a kettő olyan zseniális arányban váltogatja egymást, amit szerintem kevesen tudnak ilyen könnyedséggel csinálni, mint Jensen. Felmerül a kérdés, hogy miért csak most láttam ezt, miközben pedig az Ádám almáiért odavagyok. Meg vissza. (SPOILER: Ha nem is Ádám, de apuka almái szerephez jutnak, nem is akármilyenhez.) |
2021-01-17 20:16.46 |
Ez valami egészen fantasztikus volt. Sokkal jobb volt, mint az első rész, pedig már az is levitte a fejemet. Egyetlen pillanatra sincs megállás. A fejlevivésben sem. Kellően brutális, a sztori is kifejezetten jó, és olyan mellékszálak kerülnek be, amik önmagukban is megérnének egy egész estés filmet. Visszaadta az akciófilmekbe vetett hitemet. :) |
2021-01-17 19:58.03 |
Egyes-egyedül Armand Assante miatt adtam erre 3 csillagot. (Egyébként kevesebb lett volna.) |
2021-01-17 19:55.24 |
A Stallone-félének jobb volt a látványvilága, ennek meg jobb a sztorija, bár pont a látvány, ami miatt az, hogy ez egy posztapokaliptikus Dredd bíró-sztori, nemcsak egy "sima" akciófilm, bár annak is kiváló, a háttérbe szorul. A Peach Tree azonban kellően sötét és nyomasztó. Ma-ma karaktere fantasztikus, és ténylegesen félelmetes, nemcsak ijesztgetni akar. És van stílusa. Dredd pedig sosem veszi le a sisakját, ez számomra pluszpont, mondjuk nekem Judge Dredd az egyik kedvenc képregényes karakterem, szóval mindenképp ahhoz fogom mérni. (A Stallone-félében pont az állandó sisaklevétel zavart. Meg Rob Schneider.) Érdekesség, hogy kb ezzel egyidőben jött ki a Raid - Rajtaütés, aminek nagyon hasonló volt a sztorija és a képi világa, elvileg csak nagy gondolatok találkozásáról van szó. Bátran ajánlom azt is. |
2021-01-17 12:41.50 |
A Kick-Ass 2-ben azért nagyon nagyot ment szerintem. Főleg miatta érdemes megnézni. |
2021-01-17 12:30.50 |
Már az alapötlet is annyira elcsépelt, hogy csak a szememet bírom forgatni rá flegma arccal, mint K. C. a sorozatban, de az idő előrehaladtával egyre csak rosszabb és rosszabb lesz. A készítők aaaaannyira csavarosra akarták venni a sztoriszálat, hogy minden klisét és gondolatot kontroll nélkül belenyomtak, ami csak eszükbe jutott (vagy valaki más eszébe korábban), de a végére tökéletesen belegabalyodtak az egészbe, mint egy hálóba, és most bezzeg pillognak ártatlan szemekkel, hogy segíts nekik kikeveredni onnan. Hát nem. |
2021-01-17 12:12.34 |
Nekem is sikítani támadt kedvem. Még most is. Borzasztó volt, végigküzdöttem, de csak mert a képregény igen kiváló és reménykedtem, hogy hátha majd ez is. Olyan kellemetlen érzésem volt végig, mintha egy Samuel L. Jacksonnál rendezett, Kolumbia és Jamaica exportcikkeire alapozó, elfajult házibulit néznék, amit valamelyik haver jó ötletnek gondolt kézikamerával titokban felvenni. |
2021-01-17 12:05.39 |
Kifejezetten szórakoztatónak találtam, nyilván azért, mert elbaltázott humorom van (és megálltam, hogy a baltát csupa nagybetűvel írjam, jessz). A jó öreg testcserés klisé, kis csavarral. Vagy inkább láncfűrésszel. Bár voltak benne részek, következetlenségek vagy csak szimpla kreténségek, amik miatt fogtam a fejem illetve szent borzadállyal takartam el a szemem, de nálam ez már beleesik az "olyan rossz, hogy már jó" kategóriába. Az meg eleddig teljesen elkerülte a figyelmemet, hogy Vince Vaughn volt a sorozatgyilkos. Nahát. Kellemes meglepetés. |
2021-01-17 11:56.22 |
Inkább kínos, mint vicces. |
2021-01-17 11:53.42 |
Dákónvágó a Jay es Néma Bob visszavágban. Gyerekek, ez itt Mark Hamill! Tapsot kérünk! :))))) |
2021-01-17 11:48.03 |
Imádtam! Stephen Dorff szerintem zseniális, igen, ez után a film után kezdtem megnézni / megszerezni az összes filmjét, igen, még az Űrkamionosokat is. Melanie Griffith is emiatt kapott tőlem még egy esélyt. |
2021-01-17 11:43.55 |
Számomra az egyik legellentmondásosabb rendező. Csinál egy rakás imádnivaló agymenést, mint a Terrorbolygó vagy a Machete, aztán teljesrn váratlanul szembesíti a világot a Cápasráccal meg a Kémkölykökkel. Hát mi folyik itt, kérem? Még azt tudom elképzelni, hogy koncepciózusan ilyenekkel próbálja kiverni a biztosítékot. Sikerül. |
2021-01-17 11:35.41 |
Mintha két teljesen különböző filmet raktak volna össze minden józan belátás, racionalitás és a nemet-mondani-a-tudatmodósító-szerekre képesség birtoklásának totális hiányában. |
2021-01-17 11:29.59 |
Számomra 2014 volt a legrosszabb filmfolytatások éve. Hármat is vártam, mint az állat (bármilyen állat, aki nagyon vár, szorozva öttel) és mind a három messze alulmúlta az előző részeket, a várakozásaimat meg úgy egyébként. Ez volt az egyik. Sajog a szívem érte. |
2021-01-17 11:22.49 |
Az első két részhez képest mindenképpen csalódás, nekem leginkább azért, mert elkezdte magát őrülten komolyan venni, erőlködni és elég hamar kifulladt. Na jó, Wesley Snipes jó volt, a film legnagyobb poénjai nála voltak. |