![]() | ![]() |
![]() |
Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak | ![]() |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Külvárosi mulató - Filmbox Extra HD, 14:25 |
Kamuzsaruk - Moziverzum, 14:50 |
Vén rókák - Film+, 15:25 |
Jumanji - AMC, 15:25 |
Tükröm, tükröm - Film Café, 15:35 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Catherine O'Hara (71) |
Dominique Pinon (70) |
Mykelti Williamson (68) |
Steven Weber (64) |
Patsy Kensit (57) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
A brutalista ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Brie Larson ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
140739. Kal-El2 (2016-11-23 19:18.49) |
[link] |
140738. Chris Co (2016-11-23 09:12.28) - (válasz Lector 140737. hozzászólására) |
Képességekhez néhány gondolat a South Parkból :)
- Hé, hé! Mit csinálunk? - Cipőt próbálunk és csirkét eszünk, mit hittél?! - Nem! Nem ezt akartuk csinálni... - Mintha valaki próbálna eltéríteni minket... Akárki is felelős érte, az nem emberi lény. Randy! A Whole Foods-szal kiabálsz! Más dolog, hogy én miképp képzelném el és az is, ami a valóság. C6 példája szimpatikusabb számomra is és én például sok mindent nem is engednék, tiltanék, de mivel "olyan" világot élünk, amilyet, ezért a szembenézés lehetne alternatívája annak, ne gyermekként kezeljék a társadalmat (nemcsak a "marketing szakik"). Pláne, hogy nyakunkon a fekete péntek. Még van választásunk. Melyik sorba álljunk illetve feszítővasat vigyünk magunkkal, vagy a régimódi baseball ütő is megteszi.:) |
140737. Lector (2016-11-23 06:58.17) - (válasz Chris Co 140714. hozzászólására) |
Aha:)Igen.:)
Én bevallom TV nézőnek számítok.Az általad említett ellazulós periódusaimban követem azemlített műsorok "ellazulós" pihentetős változatait.Akad némi új ismeret...akár csodálkozni való....is:)!Meg hát kényelmesebb mint a könyv. Maga az , hogy képekkel tesznek kíváncsibbá, és hülyítenek nyakra főre:)! Vitátolhoz Ch- val:-Sztem elbeszéltek egymás mellett! Mert mindkettőtök szempontjai lényeges dolgokat támogatnak. A közös nevező sztem a 9-es körül pereg. Inkább a vevők képességeinek semmibe vétele a fő gond!:) Bár ez megszokott a marketing szakiknál:) |
140736. Chris Co (2016-11-22 21:11.55) - (válasz Cthulhu6 140735. hozzászólására) |
A - nem vagy kíváncsi arra, amit a másik fél összehord - a fórumozás érveléstechnikai szakos hallgatói számára tartalmasnak tűnhet, de odakinn a fóruméletben már elavult, azonkívül mosolyogtató is.
Dolgaimra? Írtam volna, hogy saját? :) Az "azok gyülekeznek" büfészakos csoportból van, aki abból él és nem is akárhogyan (a nagyon hülye) és mellette olyasmivel foglalatoskodik, amiről az átlag főállású x csak álmodozhat. Az általánosító, lenéző hozzáállást ezért sem igazán díjazom. Az is előfordul, hogy apuci-anyucinak nem tellett arra, hogy fiacskáját egyetemre küldje, így eladóból küzdötte fel magát oda, ahol most van, pl. y vállalat m. igazgatója jelenleg is (és mielőtt jönne a szokásos nem minden a pénz, hát az elismerés azért mégis csak számít, ami belülről fakadó, nem pedig a vastapsból adódó...). Az általad felsorolt foglalatosságok számomra is izgalmasabbak, bár én sem erre lettem volna kíváncsi. Ettől függetlenül érdekel, még ha kérkedés is áll mögötte.:) Azonkívül, hogy számodra minden baromság, nem érkeztek válaszok arra, amiket kérdeztem tőled (mert ez egy fórumos beszélgetésben bizonyára túl nagy elvárásnak számít). |
140735. Cthulhu6 (2016-11-22 19:11.03) - (válasz Chris Co 140734. hozzászólására) |
"A példák azonban nem marketing könyvekből, hanem az életből tapasztaltak..."
- A 140733-as hozzászólásom nem neked címeztem, szóval nem is arra reagáltam benne, maximum a beszélgetés kontextusaként számít, hogy mit mondtál. :) Amúgy kösz, de az életből tapasztalt dolgaidra nem vagyok kíváncsi, mert nem kell elhinnem, amiket összehordasz. Máskülönben a marketing könyveknek sem kell hinnem. A marketingelméleteket úgy keverik-kutyulják, mint cukrászdában a krémet. Nem is csoda, hiszen a felsőoktatási marketing szakokon általában azok gyülekeznek, akiknek a természettudomány túl félelmetes, a jog túl száraz, a bölcsészet pedig túl elvont... marad hát nekik a szedd-magad marketing büfé-szak. Egészen nyugodtan mondhatom, hogy a marketing csak annyiban különbözik bármely áltudománytól, hogy az állam is elismeri. |
140734. Chris Co (2016-11-22 14:00.42) - (válasz Cthulhu6 140733. hozzászólására) |
Alapvető ismeretelmélet, mint ahogyan az érveléstechnika is, lásd korábbi érved, mikor épp elfogyott a "tudomány".:) A marketingesek mind hülyék (mint a filmes közönség stb., csak azt tudnám, ha ennyi helikopter van, hol az a sok buta ember). Írtam valamit, amihez hozzábiggyesztettem azt a szót, hogy feltevés. A példák azonban nem marketing könyvekből, hanem az életből tapasztaltak, de mivel ennek ellenkezőjét állítottad, légyszíves keresd ki, melyik könyvből idéztem!
"Vagy kismértékben igen"? Tehát mégis? Ha már állítástevőként folyamatosan emlegeted a tudatos ellen-reklámot, igazold, hogy nagyobb lenne a potenciális haszna! Ismered a marketing tudományát. Olvasottakból, vagy gyakorlati ismereteid, tapasztalataid is vannak? A kilences példádhoz annyit, még mindig sokan dőlnek be, még ha "kismértékben" is, de nem azért, mert nem tudnak kerekíteni, hanem, mert figyelemfelhívó, ahogyan például egy ártábla mérete, színe és a többi... |
140733. Cthulhu6 (2016-11-22 13:07.57) - (válasz Mortuus 140731. hozzászólására) |
Ismerem én a marketing "tudományát". Általában igen-igen alacsony a színvonal, pláne Magyarországon.
Ha régen működött is a 9-es árazás, ma már biztos nem, vagy kismértékben igen, hát nagyobb lenne a potenciális haszna egy tudatos ellen-reklámnak (a már említett címszóval, hogy "NÁLUNK AZ ÁRAK NEM HAZUDJÁK MAGUKAT KISEBBNEK! NÁLUNK NINCSENEK 9-ESEK!") |
140732. Cthulhu6 (2016-11-22 13:02.43) - (válasz Chris Co 140728. hozzászólására) |
Sohasem a kételkedőnek kell cáfolnia, hanem az állítástevőnek igazolnia. Tudod ez alapvető ismeretelmélet.
Először is tettél egy megjegyzést, hogy a 9-re végződő árak nem csak ösztönzők, hanem az igények kiszélesítésében is szerepet játszanak... Hát ez brutál légből kapott baromság... Se füle se farka, így igazolni sincs mit rajta. Talán te mutasd ki, hogy mégis hogyan???? Te azt mondod, hogy az átlag hajlandóbb megvenni mondjuk egy 9999Ft-os címkéjű terméket a 10 000Ft-os címkéjű helyett, mert első pillantásra olcsóbbnak tűnik. Ezzel csak az a baj, hogy létezik második pillantás, továbbá a sok-sok évi marketingen nevelkedett fogyasztó már nem dől be ilyesminek, mi több, számít rá. |
140731. Mortuus (2016-11-22 12:58.31) - (válasz Cthulhu6 140727. hozzászólására) |
Ha egy marketing tankönyvből venné, annak azért lenne nyomatéka, akkor is ha régi a tankönyv, és akkor is ha új, mert folyamatosan kutatás tárgyát képezi az értékesítés, és születnek újabb és régebbi elméletek.... ha onnan venné, akkor tulajdonképp a "tankönyv szerint jár el." :D |
140730. Anzsi72 (2016-11-22 10:14.06) - (válasz Berryy 140725. hozzászólására) |
Azt viszont nagyon jól... :D |
140729. Chris Co (2016-11-22 08:07.39) |
jav.: válasz erre 140727 |
140728. Chris Co (2016-11-22 08:07.13) |
Nálatok bullshitnek hívják. Nekem viszont bejövősebb, ha a tagadáson kívül megcáfolod, mondjuk magyarul (de angolul is nyugodtan, csak a bullshit-től kicsit kifejtősebben, ha lehetne...).:) |
140727. Cthulhu6 (2016-11-22 07:34.05) - (válasz Chris Co 140712. hozzászólására) |
"Ennek a "mém-cuminak" azért van valamiféle lélektani hatása nem csak egyes termékek megvásárlásának ösztönzésében..."
- Alaptalan állítás. "...hanem a fogyasztói igények kiszélesítésében is." - Ez meg légből kapott baromság. Honnan vetted, valami begyöpösödött marketing tankönyvből? Az ilyet hívják mifelénk bullshitnek. |
140726. Marcello77 (2016-11-21 22:42.15) |
[link] A hülyeség chimborazzója. Vagy félrevezetés mint Clintonné esetében? |
140725. Berryy (2016-11-21 22:23.29) - (válasz Anzsi72 140723. hozzászólására) |
:D Azért biztos van bennük kicsi jó is, csak rejtegetik. |
140724. Anzsi72 (2016-11-21 21:59.52) - (válasz Chris Co 140722. hozzászólására) |
Ugye? Szerintem is. :) |
140723. Anzsi72 (2016-11-21 21:58.59) - (válasz Berryy 140721. hozzászólására) |
Jaj, téényleg! Ezt kihagytam! :D
Talán rokonok a kis drágák, hogy ennyire hasonlítanak? ;) |
140722. Chris Co (2016-11-21 21:58.49) - (válasz Anzsi72 140718. hozzászólására) |
A "Név nélkül : anyós" elég hülye név.:) |
140721. Berryy (2016-11-21 21:56.41) - (válasz Anzsi72 140718. hozzászólására) |
Ugyanez, megspékelve egy jó nagy adag képmutatással. Bárcsak akkor látnám, mikor a hátam közepét! |
140720. Anzsi72 (2016-11-21 21:44.03) - (válasz Natalie Wood 140719. hozzászólására) |
:D Nagyjából ez lenne a tökéletes megoldás.
Szelíd módszer: hülyére veszem. Oszt jó napot. :) |
140719. Natalie Wood (2016-11-21 21:40.04) - (válasz Anzsi72 140718. hozzászólására) |
Mérgezd meg és ásd el. |
140718. Anzsi72 (2016-11-21 21:38.54) |
Az emberi ostobaság, irigység, gonoszság. Pláne ha egy emberben összegződik. Pláne ha a közelemben is van eme személy. (Név nélkül: anyós) |
140717. Chris Co (2016-11-21 21:33.14) - (válasz Ice Princess 140716. hozzászólására) |
Hát, az szopás! |
140716. Ice Princess (2016-11-21 21:31.21) |
Hogy én szívom meg mindig a végén |
140715. Mortuus (2016-11-21 13:37.09) - (válasz Lector 140711. hozzászólására) |
Gondoltam rá, hogy nem rosszallás akart lenni, és én is szeretek pontosítani, precíz lenni...sok ismerősöm van, aki, ha 12:32 az adott időpont, azt mondja, hogy háromnegyed egy van... ebből volt nem egy galiba, mert aki nem ismerte jól az ilyen személyeket bevette hogy háromnegyed egy van...egyébként szinte minden ilyen ismerősömre jellemző a hülyeség mondás... |
140714. Chris Co (2016-11-21 09:37.56) - (válasz Lector 140711. hozzászólására) |
Mortuusnak igaza van, azaz, hogy azért adnak benne néha olyasmiket, amiket sehol nem találni neten, mert nem túl népszerűek. Szerintem szerinte se:) gondolta, hogy rosszallásképp írtál volna. Nekem például kifejezetten tetszett, amit írtál.:) Én amúgy most kötözködök be egy ingyé dekódert a katódos tévére csatlakoztatva (ha már sajnálom kidobni), mert a természetfilmcsatornák azért egész passzentosak egy jó kis délutáni ejtőzéshez háttér meditációs ellazulásképp.:)) |
140713. Chris Co (2016-11-21 09:23.48) |
Tehát a lényeg, hogy a kilences termékeknek többször kell után rendelni, meg telefonálgatni, intézkedni, hogy kinn legyenek a polcokon. Amúgy óriásplakátok, hirdetőoszlopok nélkül is pl. x fekete színű fürdőszobai alkalmatosság magasabb árfekvésben kilencessel kelendőbb, méghozzá kapkodós (itt elárulom, hogy Philips termékről van szó:)). És még számtalan példát tudnék említeni. Ami viszont tényleg igaz, a vásárlási kényszer kilencesek nélkül is működik. Ahhoz viszont, hogy minden szart megvegyen a fogyasztó, amire amúgy valójában nem is gondolna, pont ez kell, meg a többi cumi... |
140712. Chris Co (2016-11-21 09:06.30) - (válasz Cthulhu6 140710. hozzászólására) |
Ennek a "mém-cuminak" azért van valamiféle lélektani hatása nem csak egyes termékek megvásárlásának ösztönzésében, hanem a fogyasztói igények kiszélesítésében is. Csak feltevés, de gondolom, hogy még ezért nem szűnt meg, mert újabb és újabb fogyasztók állnak sorba, akikre hatást gyakorolhatnak. Nem mindenki lát át a szitán, mert gyakran azok sem, akik a céltudatos vásárlás mellett szeretnek elidőzni, nézelődni, de amit akkor vásárolnak, ott a kilences már idejét múlt. Viszont mégis egy-egy termék árának láttán csak a kilencest megelőző számokat memorizálják, mert gyakran az okosabbak agya is pihen annyira, hogy ne kerekítsen felfelé minden egyes áru láttán. A tudatalattijában viszont ott lehet a termék és a következő vásárlásnál akár a kosárban.
Szerintem ez még mindig működik. A vásárló árképzetét megváltoztatva még mindig a fogyasztói szokásokat alakítja. Csak egy példa, ami valós eseményeken alapul :) X termék ára az ajánlott fogyasztói árnál (ha van ilyen egyáltalán:)) épp, hogy alacsonyabb, de a kilencesek hatására kapkodták (persze itt az óriásplakátok is besegítettek még hozzá) a házi "kemencét", mint az élethez való alapvető szükségletet, mondjuk a levegőt.:) A majd ötezer (és ez komoly) forinttal alacsonyabb árfekvésű kerek számú ugyanazon terméket száz méterrel arrébb viszont ignorálták. Így felmerült a gondolat, engedni kellene tíz forintot az árból...:) |
140711. Lector (2016-11-21 07:21.59) - (válasz Mortuus 140703. hozzászólására) |
Megmondom , ez nem rosszallás akart lenni:)!Csupán , helyre
tenné a dolgokat azember:)Mert ha a krumplistészta nem mákostészta akkor tudjuk , hogyan is fogjunk hozzá:)Attól még biztosan nem lett senki elmarasztalva , hogy kimondja:- nézek Tv-ét,....de ritkán. |
140710. Cthulhu6 (2016-11-20 21:39.04) - (válasz Chris Co 140708. hozzászólására) |
Mert a marketingesek primitívebbek azoknál is, akiket hülyének néznek. Bemantrázták, hogy így kell csinálni, és nem tudnak leszállni erről a mém-cumiról.
Egy bolt akár azzal is reklámozhatná magát, hogy "MI NEM PRÓBÁLJUK ÁTVERNI A VEVŐKET 9-ESEKKEL! MI KIÍRJUK A RENDES ÁRAT!" ÉS ki is írják.... Egyetlen fillért sem veszítenének vele. |