Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Deadpool & Rozsomák *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
A lány a ködben - Direct One, 21:35 |
Bosszúvágy - Cinemax, 21:45 |
A gyanúsított - AXN, 22:50 |
Minek ment oda - Spektrum, 23:00 |
Az utolsó lovagok - RTL Három, 23:00 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jerry Wasserman (79) |
Peter Mullan (65) |
David Schwimmer (58) |
Katharine Isabelle (43) |
Samantha Ferris (56) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
Dallas (sorozat) - Vélemények |
Mire gondolsz most? |
Érdekességek! |
Aktuálpolitika azoknak, akik unják a trollt a választás topikban |
Milyen könyvet olvasol jelenleg ? |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
Amerikai Horror Story |
David Attenborough |
40. Lifeisamovie (2024-02-21 21:49.10) - (válasz Bertó!!! 39. hozzászólására) |
Mondjuk már az elején, amikor az úton megáll Michael a kocsijával, hogy felszedje Christiant, s poénkodik: Hé, ha nem vigyázol megháglak, öregfiúnál rögtön le kellett volna felmérgesedve dobnia magáról, mert ilyenkor azonnal beugrana neki a rossz élmény...meg a végén is 'apu' nagy bevallásánál, marha természetes, hogy megtudnak egy ilyen sztorit és nem hagyják ott őket úgy ahogy vannak a faszba, hanem végig hallgatják, anyu is szinte nulla jellemmel ott feszít dölyfösen kikérve magának, hogy ugyan most mi a probléma...és az asztaltársaság pedig tovább beszélget, mintha mi sem történt volna...Ha valami valóságszerű jelenet volt benne, akkor az volt, amikor az egyik gyerek jól megruházta a 'szerető' fatert... |
39. Bertó!!! (2021-03-10 08:24.24) |
Micsoda kameramunka, micsoda életszerű dialógusok és helyzetek,(kezdve a hülye ceremóniamesterrel, recepcióssal, a veszekedő házaspárral, a csöves shéffel, aki a konyhában cigizik és olyan parancsokat oszt, hogy lopjuk el a vendégek slusszkulcsait)
és azok a cseppet sem idegesítő, azonosulhatatlan karakterek. Ennyi fa*ság egy kínos vígjátékban, vagy egy fantasyben nincs. A 36. perctől már az arcomat kapartam. Valószínű, hogy a életben mindenki folytatta volna tovább a zabálást... A kedvencem a "cigarettát mindenkinek" duma, mert az ugye mindent megold. Ettől függetlenül Vinterberg későbbi munkái 2012-től professzionálisak. Maga a történet érdekes, a kivitelezése viszont siralmas. |
38. Gyorkos (2017-09-10 08:33.50) |
Kemény történet (tabu téma), kiváló film. |
37. Arturo professzor (2016-06-05 11:56.14) |
Budget:1.3 millió dollár
4 baki van benne. |
36. Chans (2015-11-22 12:50.03) |
Nehéz volt végigszenvednem magam a filmen, mert ez valóban horror, de hiába szeretem ezt a műfajt mégis kínszenvedés volt végignéznem. Most nem is térek magamhoz egy ideig az biztos! Ajánlom! Nem fogom újra nézni! |
35. Törölt felhasználó (2014-11-01 16:27.26) |
Szia V.!:)
Köszönöm, hogy megosztottad a gondolataidat velem, igen jót mosolyogtam a végén, miszerint "mazochista" vagy és jól tűröd az ilyen lélektaposó-aknákat.:) Abban viszont nem igazán értek egyet Veled, és itt szintén SPOILER, hogy minden kérdésre egyértelmű választ kapnánk. Helene (azt hiszem így hívják a kisebbik lányt) lázadására nem igazán találtam a magyarázatot, hiszen emlékezz vissza, mennyire letaglózta és sokkolta a halott nővére búcsúlevele, ebből nekem inkább az "jön le", hogy gyerekfejjel sejthetett ugyan valamit, de biztos nem lehetett benne. Inkább azt mondanám, hogy őt az apja rideg, lenéző magatartása és az anyja gyengesége zavarhatta igazán, talán emiatt próbált meg a maga módján kilábalni az elfojtottságból - nagy valószínűséggel semmi köze nem volt az ő "ügyének" az ikrekéhez. A kisebbik fiút már csak azért sem értem, mert ő volt a legvédettebb a gyerekek közül, tehát vagy túl sokat nyújtottak neki, és ezért lett puhány, vagy egyszerűen csak tényleg egy élhetetlen barom volt, aki képtelen kezelni a problémáit. A másik az, hogy nem igazán értem, miért maradt mégis -haláláig - a szülői házban az ikerlány, bár itt meg talán arról van szó, amit az irományomban említettem: nem mindenkinek van ereje a túléléshez (és változtatáshoz) Természetesen mindkét szülőt ugyanolyan bűnösnek tartom én is, a felvetett kérdés pedig azért piszkál, mert a megalkuvásnak is vannak határai. Képtelenségnek tartom azt, hogy egy anya jobban ragaszkodjon a férjéhez, mint a saját gyerekeihez (pedig biztos, hogy van erre is példa), és itt messzemenőkig nem szeretetről lehet szó, sokkal inkább kényelem-és jólét szeretetről, vagy a szégyentől való rettegésről, hogy mégis "mit fognak szólni az emberek, ha megtudják?" És itt jön be az anya igazi felelőssége - bármelyik volt is az indoka, egyik sem elfogadható, és úgy ahogy van, megbocsáthatatlan. (ebben azt hiszem, egyet is értünk) Elgondolkodtatott, amit a végével kapcsolatban írtál. De nem gondolnám, hogy az apának a családja volt a legszentebb, hiszen ki is mondja:"ennyit érdemeltetek". Egy beteg emberről beszélünk, akit inkább az a gondolat "tört össze", hogy mi lesz a jövőben? Hogyan fog hatni ez a kínos epizód az üzletre? Ha csak egy kis szégyenérzet is szorult volna belé, nem merte volna betenni a lábát a reggelinél az étkezőbe. Egyszerűen nem lett volna bőr a pofáján szembenézni a szeretteivel azok után, amik előző este történtek. Vagyis, ahogy én látom, nem az viselte meg, hogy felmérte annak a súlyát amit tett, hanem az, hogy kicsúszott a kezéből az irányítás, és hogy elvesztette a dominanciáját a családon belül. Mint egy diktátor, aki a bukás után nem azon kesereg, hogy hány embernek sikerült tönkretennie az életét, hanem azon, hogy az után a sok "jó" után, amit tett, képesek pálcát törni felette. Azt hiszem, ezt az embertípust nevezik lélektelennek (aki önmagát meg nem értett zseninek szereti titulálni). Ami pedig a vendégsereget illeti, hát az a véleményem, hogy nem az intelligenciájuk, vagy a vendéglátó iránti tisztelet miatt maradtak másnap reggelig, hanem azért, mert ugyanolyan megalkuvó és szűk látókörű banda volt az egész felhozatal, mint maga a születésnapos. "Zsák a foltját..." - milyen igaz. Ettől függetlenül szerintem is egy nagyon jó alkotás a film. |
34. Vbacs (2014-11-01 12:56.04) - (válasz Törölt felhasználó 33. hozzászólására) |
"Az apró hibája (szerintem) a történetnek az, hogy mivel egyetlen napba sűríti az eseményeket, az ikreken kívül nem nagyon lehet lekövetni azt, hogy ki miért vált olyanná a családban, amit a jelenlegi állapota mutat"
(SPOILERRRR) Szerintem ez nem hiba, sőt. Van az a jelenet, mikor az anya fűz egy-két keresetlen szót a gyerekeihez. Ott mindegyikőjükről kiderül, hogy merre sodorta őket a szél, és szerintem az apró részleteket, azaz a miérteket nekünk kell összerakni. Ezek alapján minden gyerek pontosan tudta, hogy mi folyt ott a házban, a lány egyik belső ellenállása volt, hogy belépett a szocialista pártba, holott a szülők szemmel láthatólag elég nagy nácik voltak. Tehát ő lehet, hogy tudat alatt, de ugyanúgy a szülők ellen fordult. Az öccs pedig a svájci intézetben nevelkedett jó messze a szülői háztól. Ha ezt saját akaratából tette, akkor ő is távol akart ettől az egésztől kerülni, ha viszont a szülők íratták be, akkor lehet távol akarták tartani valamitől. És ez magyarázná azt is, hogy ő milyen lelkes volt kezdetben és mennyire az apa kedvében akart járni. Hogy újra közel kerüljön hozzá és ne tekintsék fekete báránynak. Nekem pont ez volt az egyik kedvenc hozzávalóm a filmben, hogy nem látunk mindent, nem mondanak ki semmit egy az egyben, csak tippelni tudunk a nagy egészet illetően. Mindenki a maga módján teszi össze a látottakat a hallottakkal. Hogy az anya vagy az apa a nagyobb bűnös? "Vétkesek közt cinkos, aki néma" Szerintem az anya és az apa is egyformán bűnös, sőt, az anya talán még inkább. Megakadályozhatta volna, ellenállhatott volna, és nem tette. Tudta, hogy mi folyik a férje és a gyerekei között és mégsem tett semmit, pedig az anyának kell irányítania a családot belülről és védelmeznie kell mindenáron a gyerekeit. Szerintem a film vége pont azért volt jó, mert ez nem egy véres bosszútörténet, és az apa, aki a családját mindennél szentebbnek és előrébbvalónak gondolta úgy bűnhődik, hogy a gyerekei, majd a végén úgy tűnik, hogy a felesége is végleg elfordul tőle. Megvetik, tekintélyét veszti, és ő hagyja. Ez a szép benne, hogy tudja jól milyen megbocsáthatatlan bűnöket követett el és nem áll ellen. Hagyja, hogy elpusztítsák. Persze mondhatnánk bosszúnak, hisz az ikerpár lány tagját az öngyilkosságba hajszolta, de ez nem csak erről az ügyről szólt, hanem ez az egész család feszültségének végső felszínre törése, amit Christian indít be és Michael zár le. Közben vannak itt egyéb családi zavarok is, és rasszista zavarok is, ezek csak plusz lelki megpróbáltatások a nézőknek is, de én mazochista vagyok, a bivalyerős melodrámákat imádom. Mióta először láttam, azóta a kedvenceim között van a Születésnap. |
33. Törölt felhasználó (2014-11-01 11:08.14) |
A vér nélküli horror.
Nehezen jut eszembe bármilyen találóbb elnevezés, elvégre egy embert (vagy más élőlényt) nem csak csonkítással lehet megnyomorítani (vagy megölni), és ami még rosszabb, a (nem deformitással járó) fizikai bántalmazás látható nyomai egy idő után elmúlnak ugyan, viszont a lelki sebek soha nem gyógyulnak be. Kerülhet rájuk egy fedőréteg, meg lehet tanulni élni velük, akár egy normálisnak látszó életet is, csak ehhez, az erőn felül valami olyan plusz szükségeltetik, ami nem adatik meg mindenkinek (és itt gondoljunk az ön-vagy másokat pusztítókra). Nehezen "csúszó" és még nehezebben emészthető film a Születésnap, mert egyszerre megrázó, dühítő, de leginkább a végtelenségig groteszk. Egy rakat ember asszisztál egy kibomlófélben lévő családi tragédiához, amihez a szereplők egymáshoz való szövevényes viszonya szolgál aláfestésül. ------------Sp.-féle--------------- Az apró hibája (szerintem) a történetnek az, hogy mivel egyetlen napba sűríti az eseményeket, az ikreken kívül nem nagyon lehet lekövetni azt, hogy ki miért vált olyanná a családban, amit a jelenlegi állapota mutat. Ennek ellenére sem tudtam igazán eldönteni azt, hogy kinek nagyobb a bűne: az apáé vagy az anyáé. Szívem szerint mindkettőnek kívántam volna lelkiismeret furdalással teljes "jó" létet a folytatásra és kevésbé szép halált a végére (mert az ilyen önző seggfejek nem igazán tudnak - időben - elszakadni az élettől). --------------- Elcsépeltnek hangzik, talán néhol röhejesnek is hat, annyira, hogy egyre ritkábban veszi komolyan a ma embere: "felelősséggel - magunkért és egymásért". Ha ezt (is) sikerülne újból beiktatni az értékrend alapvetői közé, esetleg megnövekedhetnének a túlélési esélyeink... |
32. Vbacs (2014-01-24 23:12.47) |
Szerintem simán fogadjuk el, hogy Mozsikának nem tetszett és kész. Legalább megindokolta, hogy miért nem, amivel természetesen nem értek egyet, hisz ez a film úgy tökéletes, ahogy van :) |
31. Menrot (2014-01-24 22:33.19) - (válasz Chris Co 30. hozzászólására) |
"Sem evolúció"-ez tetszik:) |
30. Chris Co (2014-01-24 20:45.35) - (válasz Menrot 29. hozzászólására) |
Itt szó nincs védelemről, sem támadásról. Ez egy nagyszerű film, de lehet, ha "olyan" hangulatban kapott volna el, akkor nincs sem isten, sem evolúció, ami megváltoztatná a véleményem arról, hogy ez egy család, néhány ember kínlódása, ami esetleg még idegesítő is lehet szemben azzal, amit mondjuk egy jóval fajsúlyosabb háborús drámában látok. Nálam nem a "cimbora" dönti el, miképp vélekedek, gondolkodok akármiről.:) |
29. Menrot (2014-01-24 13:53.21) - (válasz Chris Co 28. hozzászólására) |
Ez azért nem így működik barátom,de nyugodtan védd csak Mozsika cimboránk meghatóan őszinte és hangulatfüggő,realisztikus véleményét.:) |
28. Chris Co (2014-01-24 11:00.05) - (válasz Quantumleap 27. hozzászólására) |
Ez nem szemlélet kérdése. "Csupán nem voltam olyan hangulatban" - Pl.: Megnéztem a Klip c. filmet, majd a Zongoratanárnő következett. Én sem voltam olyan hangulatban (még annak ellenére sem, hogy az utóbbi tényleg nagyszerű alkotás), ezért sem tetszett annyira egyik film sem, ugyanis az aktuális hangulat, érzés sokban befolyásolja az értékelést (pl : Az Élet És Halál Városa után kiábrándító a Klip, amikor egy fiatal lány szánalmas, gyalázatos kínszenvedését nézem és a film 75 százaléka pornó jelenetekből meg idegesítő tuc-tuc bulikból, alkoholból és drogból áll, hiába a társadalmi kórkép.). Sokkal őszintébb félretenni a szakmai értékelést és előtérbe helyezni a valós élményeket, érzelmeket. |
27. Quantumleap (2014-01-24 08:15.16) - (válasz Mozsika 26. hozzászólására) |
Sose értettem ezt a fajta szemléletet. Most akkor evvel az erővel, ha megnézek egy horrort, amitől utána hetekig álmatlan éjszakáim vannak, vagy egy akciót, ahol teljesen azonosulni tudok a főszereplővel, akkor adjak rájuk egy csillagot? |
26. Mozsika (2014-01-14 22:20.09) |
Borzasztóan keserves volt
És most sznobhatást kiküszöbölve írok hidegen, hűvösen arról hogy nem jött be a film. A napokban néztem meg Vinterbergtől A vadászat c. filmet, ami teljesen letaglózott. Mélyen elgondolkodtatott és fantasztikus alkotásnak tartom. Ám a rendező induló filmje valahogy kikerülte szimpátiámat. Tudom, hogy a dogma filmek alapszabálya a kézi kamerás megoldás, de én ettől mindig is undorodtam, így most sem tudta nagyon felhívni figyelmem a gyatra kivitelezés és borzasztó operatőri munka. De nem ez a legfőbb bajom. Azt sem bánom, hogy nincs zenei aláfestés és azt sem, hogy "kamera megy a helyszínhez és nem a helyszín a kamerához". Nem a dogma irányzat alapköveivel van gondom. Csupán nem voltam olyan hangulatban, hogy egy szétcsúszott család idegbeteg vitáit nézzem másfél órán keresztül. Pedofíliával vádolt apa és a többi keserűség az, ami valahogy nem jött át túlzottan. Persze az ember nem ilyennek képzel egy születésnapi zsúrt, de a film egy nagy adag depresszió volt puritán, minimalista kivitelbe csomagolva. Mivel művészeti irányzatot indított sok a tisztelet pont gondolom, de elhiszem, hogy sokakat megrázott a film. Én viszont nem szeretem, ha kellemetlenül érzem magam, miközben nézek egy alkotást. Értékeit fenntartással elfogadom, de a pontozás szimpátia alapján történik. 2* |
25. Bean (2013-08-06 15:40.52) |
A filmnek kétség kívül van egy fajta különcsége, hangulata, rendezése, és nem utolsósorban operatöri munkája.A színész játék is teljesen rendben van.Ezek azok a tulajdonságai a filmnek ami közt nekem volt ami bejött, de volt amivel nem tudtam azonosulni.
A téma volt legfőképpen az ami miatt végig lekötött a film, de ez nem azt jelenti, hogy nem voltak bennem hiányosságok vagy épp értetlenkedések. Bevallom alapvetően elég kényes vagyok akkor ha nem amerikai filmet nézek és sokszor egyáltalán nem tudok azonosulni egy egy teszem azt Európai film kultúrával, természetesen van ennek ellenére rengeteg jó alkotás ami nekem is a kedvencem közé tartozik.Na ez a film nem lesz a kedvencem, de azt sem mondanám másnak, hogy ne nézze meg, sőt le kell elé ülni azt gondolom, mert hatást azt tud gyakorolni a nézőre valóban, persze kinek milyen formában az nyilván személyiség függvénye. Mindazon által az itt olvasottak alapján és az osztályzat alapján mégis csalódtam a filmben, mert belőlem ezeket az érzéseket, mint sokban előttem nem hozta ki.Az oka részemről annyi, hogy nem volt meg az az atmoszféra ami segített volna maximálisan belemélyedni a film mondanivalójába. Nagyon sokszor hullámzó volt az egész filmmel kapcsolatosan a véleményem és minden téren mondhatom ezt. |
24. Vigil (2013-07-29 23:58.42) |
Egy kvázi megszerezhetetlen film, alig néhány osztályzattal, és még kevesebb véleményezéssel benne van az első 500-ban. Ez éppen elég volt ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésemet. Valóban nehéz hozzájutni, de a neten szerencsére megnézhető.
...és igen, tényleg letaglózott, engem is. |
23. Bioaram (2013-01-20 10:05.42) |
Én is először színházban láttam, a Pestiben, az előadás nagyon- nagyon felkavaró volt, ennek hatására kezdtem keresni a filmet. Most végre sikerült megnéznem, és nem csalódtam. Remek film! |
22. Libakati (2012-07-26 21:04.32) |
még mindig keresem..... |
21. Szabogeri (2012-07-20 21:49.46) |
A Dogma kategóriájában az biztos, hogy a legjobb!!! |
20. Kovbojka (2012-06-14 21:43.12) |
Brutális.
Elég lenne ennyi, és tulajdonképpen most nem is tudok sok minden írogatni ide, annyira felkavart Thomas Vinterberg első filmje. Az előttem szólók már mindent leírtak, a színészek tökéletesek, Thomsen elképesztő jó volt, de persze a többiek is szenzációsak voltak. És ez egy dogmafilm, nem kell meglepődni az operatőri munkán, a lényeg, hogy filmhez ez hozzátett, nem elvett. Így életszerűbbnek látszott. Szóval Dogme 1-2 kipipálva, jól haladok, jöhet a többi.:) |
19. Nuszibaba (2012-05-02 20:01.52) |
A Dogma 95 mozgalom első alkotása Tomas Vinterberg rendezésében nem is sikerülhetett volna jobbra. A színészek tökéletesek, a fényképezés a korlátozott lehetőségek ellenére művészi és szép, de a legjobb talán mégis a film forgatókönyve: hihetetlenül hiteles karaktereket kelt életre és kendőzetlenül jelenít meg olyan kellemetlen kérdéseket, mint a családon belüli szexuális erőszak. Megrázó, de mégis gyönyörű mozi. |
18. Vbacs (2012-04-04 16:35.24) - (válasz Convar 17. hozzászólására) |
Á, értem. Köszi az infót. |
17. Convar (2012-01-31 23:26.41) - (válasz Vbacs 15. hozzászólására) |
"Filmzene szinte nuku, "
Nem véletlen. U.is Dogma filmeknél az is szabályellenes :) |
16. Sapadtribizli (2012-01-28 00:52.38) - (válasz Vbacs 15. hozzászólására) |
Kedves Vbacs! Szerintem azok a dolgok, amiket te hianyossagnak fogsz fel szinten csak a film szinvonalat emelik, mert segitenek elvonatkoztatni a filmtol, ugy ertve, hogy nem szippant magaba a film, tudataban vagy,hogy "csak" egy filmet nezel, es ez kenyszerit a gondolkodasra, hogy,ok,ok, ha ezt igy mutatjak, akkor annak mi lehet a celja, az oka vagy a mondanivaloja?
Amugy reg nem lattam ilyen jo filmet...Izig-verig felkavart, elgondolkodtatott es megrazott... |
15. Vbacs (2012-01-08 13:17.11) |
Ez a film, atya ég! SPOILERVESZÉLY!
Még mindig a határa alatt vagyok. Az ilyen Dogma filmek sosem voltak a kedvenceim, bár annyira nem vagyok érzékeny az operatőri munkára, ha azzal szemben a történet erős és leköt a film, de itt is azért voltak zavaró dolgok. Sokszor látszódott a kamera, a mikrofon, sok hiba volt benne. Filmzene szinte nuku, tehát a lehető legegyszerűbben oldották meg a kivitelezést, csak egy kézi kamera kellett hozzá, semmi több. De ha a történetet nézzük, az kárpótol minket a film minden hiányosságáért!! Egy zűrös család összejön az apuka 60. szülinapi bulijára és mikor a pohárköszöntőkre kerül a sor, jön a hidegzuhany, több részletben. Olyan dolgok derülnek ki egyhuzamban, hogy majd leesett az állam, végig érezhető a feszültség, a ridegség, de a szeretet is jelen van. Nagy hatást gyakorolt rám a film, mert bármennyire is kemény egy történet, nagyon hiteles és ez az, ami legjobban elborzasztja az embert. De a kiváló színészi munka nélkül ez nem jöhetett volna össze. Ez az a fajta film, ahol se a látvány, se a zene nem segít, itt muszáj mindent a színészeknek vinni, és ez bár nehéz munka, ennek a néhány dán úrnak és hölgynek sikerült, minden tiszteletem nekik, főleg Thomsennek, aki már megint bebizonyította, hogy Európa egyik legjobbja, bárki bármit mond....nagyon megnyerő színész, bármit el tudna játszani. Egyszóval a hiányosságok ellenére is meg kell hajolni itt mindenki előtt, nagy filmélmény volt ez nekem. |
14. Convar (2011-11-12 01:57.13) |
Ja, mégvmi:
[link] Idézek belőle: "A mozgó kézikamera, az "organikus" díszletek, a helyszínen felvett hang, a szűrők használatának elvetése mind a dokumentarista-realista filmezés hagyománya felé hajlik, az összes formai újítás az elálomgyáriasodás ellen hatónak tűnik." A lényeg a helyszínen felvett hangon van. Ezek szerint egy "átlagos" filmben a színészek a forgatást követően stúdiókörülmények között is felmondják a szöveget, kvázi leszinkronizálják önmagukat??? |
13. Convar (2011-11-12 01:30.08) |
Úgy döntöttem, kicsit elmerülök a Dogma filmek világában is. Ill. az a "kicsit" még majd elválik, egyelőre kronológiai sorrendben haladok. Így a Festen került először terítékre.
Nem rossz film, de...nem is tudom, nálam vhogy kevésnek találtatott. |
12. Butatojas (2011-02-18 16:05.58) - (válasz Anren 4. hozzászólására) |
16 éven aluliaknak is azért ajánlom, hogy sokkal hamarabb derüljön fény arra a sok mocsokra, ami egy-egy nagyon is jól szituált családokban előfordul. Azok, akiket bántalmaznak, abúzálnak sokszor azért hallgatnak, mert magukat érzik valamiért bűnösnek, s így ússzák meg az 'aranyos" rokonok egy életen át a disznóságaikat.
Azért vagyok ennyire dühös, mert a saját családunkban is vannak hasonló titkok......jelen pillanatban az unokám van veszélyben, és senki nem hisz nekünk. Minden nap kéne ezekről beszélni mindenhol, hogy ne az legyen magányos, aki áldozat. |
11. Timo74 (2010-02-23 21:29.52) |
Én is csatlakoznék Sebalyhoz. Nem tudja valaki hogy honnan lehetne megszerezni? Akár dvd-n, akár máshogy. |
Vélemények | Lifeisamovie, 2024-02-21 21:49 | 40 hsz |
Kérdések téma megnyitása | 0 hsz | |
Keresem téma megnyitása | 0 hsz |
Születésnap adatlap |
Eredeti cím: Festen |
Évszám: 1998 |
Rendezte: Thomas Vinterberg |
Szereplők: Ulrich Thomsen, Henning Moritzen, Thomas Bo Larsen, Paprika Steen, Trine Dyrholm... |
További információk |
Szereplők fórumai |
- Birthe Neumann - Vélemények |
- Ulrich Thomsen - Vélemények |
- Paprika Steen - Vélemények |