Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Don Camillo - Film Mánia, 13:50 |
Emmy - M5, 14:25 |
A tökéletes férj - Paramount Network, 14:25 |
A tengerészgyalogos 2. - Mozi+, 15:00 |
Nora Roberts: Holdfogyatkozás - Filmbox Premium, 15:10 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Scarlett Johansson (40) |
Jamie Lee Curtis (66) |
Mark Ruffalo (57) |
Mads Mikkelsen (59) |
Mariel Hemingway (63) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Hervadó virágok |
Deborah Kara Unger |
2014-03-27 17:08.44 |
Ezt olvassátok el:
[link] |
2013-02-02 13:06.26 |
Köszi, ezt valószínűleg csak elnézhettem. Az akkori pozíciók érzékeltetése miatt írtam csak a színészek egy-egy filmjét, az biztos, Cruise korai filmes szakaszának legelismertebb filmje ez. |
2013-02-01 13:11.03 |
Az Esőemberről egy kis leírás, kritika:
[link] |
2013-01-31 14:05.04 |
A Maffiózókról és az utolsó jelenetről:
[link] |
2013-01-30 15:20.29 |
A Django elszabadulról:
[link] |
2013-01-29 19:07.02 |
Egy kritika erről a nehezen befogadható Coppola műveletről:
[link] |
2013-01-28 21:08.40 |
A Lincolnról egy kis összefoglaló, kritika:
[link] |
2013-01-26 17:32.58 |
Itt van a harmadik évad első részéről egy kis ismertető, plusz egy kis összefoglaló a korábbi évadokról:
[link] Szerintem amúgy jó sorozat, én pont a Rómát untam, nekem annak olyan semmilyen volt a tálalása: semmi nem késztetett arra, hogy azt tovább nézzem. Sem az operatőr, sem a rendezés nem volt jó, de ez...ez frankó! |
2013-01-26 13:37.44 |
Ha valaki részletesebb kritikát is akar olvasni a sorozatról:
[link] |
2013-01-23 12:05.30 |
Ezt olvassátok el:
[link] |
2013-01-22 10:27.09 |
A 3. évadról egy kis összefoglaló:
[link] |
2013-01-22 10:23.29 |
Olvassátok el ezt:
[link] |
2013-01-21 19:56.23 |
Olvassátok el ezt:
[link] |
2012-01-04 16:37.27 |
Ez egy jó kritika:
[link] |
2011-12-06 11:32.26 |
Pedig a film is Jób könyvének egy idézetével nyit; sőt a templomban is Jóbról prédikál a pap... nézd meg még egyszer! Érdemes! |
2011-12-05 20:25.18 |
Nézzetek utána a Jób könyvének a Bibliában... az egész film azt vette alapul: Jób bőségben él, és miután elveszíti mindenét, kérdőre vonja az Istent (az Anya fel is teszi a kérdést). Az Anya és Apa pedig egy-egy típust mintáznak meg (Grace, Nature) |
2009-07-10 22:49.32 |
Azért értettél belőle valamit!:) Lynch? A film történelemkönyvébe számomra a Lost Highway-el került, (habár a Radírfej sem semmi '76-ból!!) |
2009-06-07 17:59.46 |
1. Utálom az akciófilmeket!
2. A buzi, űrlényes sci-fiket is, és ha figyelmesebben olvasol, nem sci-fihez hasonlítottam ezt a "filmet", hanem annyit mondtam, hogy ötlettelen volt maga, amit a Prot az idegen életformákról hablatyolt/kitalált, ez végülis teljesen mindegy. A Solaris szted űrlényes, lövöldözős film? Az 1 JÓ sci-fi film, és sztem kevesebb cselekmény, látszólagos cselekmény történik benne, mint itt, mégis hordoz magában tartalmat, mondanivalót, amit magadnak kell össze rakni, és nem mint itt, ahogy te írtad szájba rágni a lényeget... a filmet egészében véve dögunalom, nulla IQ-s alkotás a 21. századi célközönségnek, - mert persze lehet itt írni erről- arról, belső utazásról, fene tudja miről, gaggyos rendezés, first class szinészek baklövései... |
2009-04-20 16:11.33 |
Cruise a naív férjet képviseli, aki egy nap szembesül azzal, hogy az általa felépített "szép világ" nem is olyan szép...erre elkezdi járna az éjszakát, és különböző diolgokat tapasztal... egy kapcsolat egyik legdurvább mozzanata az elhidegülés, és a házaspár ezt éli meg a filmben. A nő képes hamarabb kilépni ebből az egészből. Cruise: - Forever!(örökké!) Kidman: - Ne használjuk ezt a szót... A csaj már nem éli bele magát a dologba, és a lezárás is arra utal, hogy egy ideig eloszlatták a felhőket a fejük fölül. Kidman: - De egy dolgot kell tennünk, ha hazaértünk...dugni!
Egy olyan kapcsolatról van szó, akik valahol túl tudták tenni magukat ezen a mélyponton, de a kapcsolat már nem fog örökké tartani...a legerősebb jelenet Cruise-nak, amikor 2. alkalommal van a kurvánál... szinészi játék top!!! |
2009-04-19 15:46.57 |
Én azt mondom, ha operatőri munkát akarsz látni, nézz meg egypár Kubrick filmet, és megtudod, mi a különbség...ki beszél magában egy üres szobában? Bergmannak rohadt sok ideje lehetett, ha évente 3 filmet tudott csinálni... nézd, én filmművészetet is tanulok, és az a dolgom, hogy odafigyeljek minden apróságra: én mit tennék bele egy filmbe, mit nem, stb. Mosolyogtató volt számomra ez a film, és egyben fárasztó is, egy esszében ki is fejtettem a tanáromnak, aki a plafonra mászott...:)A lényeg, hogy nem tudtam azonosulni senkivel, éreztem, hogy csak a vásznat nézem, nem vagyok ott a sztoriban...Kubrick is elcseszett egy-két dolgot néha, de azért a tágra zárt szemeket nyugodt szívvel merem ajánlani, csakúgy, mint a kései Lynch filmeket. Azok a Művek: Filmművészet, megalkuvás nélkül. |
2009-04-11 13:43.56 |
Ez IGAZI KATASZTRÓFA! Gyerekek, ez a 21. századi humor? Ki a fa..om mondta erre a fos forgatókönyvre Hollywoodban, hogy oké, csináljunk ebből filmet? Tisztában vannak ezek a paródia fogalmával? Ha 5 évesen a kezembe ba..tak volna egy kamerát, különb poénokkal pakoltam volna meg a filmet...egyébként se sztori, se haladás a semmi történetben... Mondom, biztos különböző nagy katasztrófák paródiája lesz, erre egy fagyáson, és egy tornádón kívül semmi köze nem volt még a borítóval sem... Mi a FA..T akartak ezek csinálni? Megcsinálni a lehető leghumortalanabb filmet??? Nulszériás, Zs-kategóriás, igénytelen hiperszar! Bármi mást nézel jobban jársz! Ezt még a szemétbe sem dobnám... |
2009-04-04 11:44.44 |
Így van, Szürke Sólyom!! Habár én szeretem a lézerpisztolyos baromságokat is, ez abszolút nem arról szó!! Mindenben egyetértek Veled! Épppen akkor akadtam rá a filmre, amikor egy rakás szemetet láttam Hollywoodból,és már éppen "feladtam" volna...felemelő élmény a Solaris! Tökéletes!!! |
2009-03-29 03:28.50 |
Csak azért nem fogok jót mondani erről a filmről, mert a rendezője meghalt... pocsék film, igazából minden olyan dolog hiányzott belőle, ami egy filmet filmmé tesz. Attól jó lesz egy film, hogy úton-útfélen mindig pofázásba csapjon az egész? A forgatókönyve vszínű vastagabb volt, mint a Britannica. Dumálás a semmiről... képekkel kellett volna megoldani a jelenetek 80%-át Bergmannak, ehelyett Max Von Sydow szereplésével láthatunk egy rohadt hosszú Barátok Köztet...nagyon messze van a Filmművészet kategóriától! Vszínű, hogy régen is azért borultak előtte térdre, mert mást csinált, mint a kortársai, - és ez nem mindig pozitív, akárcsak itt. Sajnálom, ha ezzel vkit megbántottam, de ez nem volt más, csak művészkedés... |
2009-03-17 18:54.49 |
Kubrick legnagyobb filmje egy kiforrott mestermű!! Aki már komolyabb kapcsolatban volt, átérzi az egész film hangulatát, a féltékenység átjárja az egész filmet, remekül eltalált mozzanatok sora, kiváló fényképezés, egyszerűen tökéletes! És a befejezés? Hihetetlen!!! 100 csillag!!! |
2009-03-17 18:43.09 |
Ez a film egyszerűen zseniális!! Elmondták már páran előttem miért, nem is kezdek bele, de az már vmi, és én azt nevezem filmélménynek, ha magával ragad a sztori, a képi világ, és itt mind a kettő feküdt... úgy éreztem, hogy nem csak egy képernyőt bámulok! Perfekt film!!! |
2009-03-15 11:38.57 |
Ez a sorozat 100 csillagot is megérdemelne! Egyszerűen őrületes! És a vége?? Katarzis!!! |
2009-03-15 11:35.44 |
Ez a film fenomenális!!!Marcia Harden úgy nyomta a "szentfazék ribancot", hogy én is kinyírtam volna már legszívesebben...King írt már társadalomkritikát régebben is műveiben (lásd. Végítélet) de nem gondoltam volna, hogy ilyen frankón átültetik a filmbe...a veszélyhezet kint is, bent is olyan jól működött, hogy tűkön ülve néztem végig kedvesemmel... és a szörnyek? Sztem nagyon jól néztek ki, és jókor voltak, jó helyen! A befejezés pedig beteg, és pazar!! |
2009-03-11 19:11.05 |
Olvasom itt, hogy a Solarishoz hasonlítják a filmet...Én bajban vagyok ezzel a filmmel...azért, mert az ismereőseim szerint jó film, szerintem meg pocsék. A zenéje egész frankó, és a kezdő képek jók, viszont...nem lehet tudni, hogy földönkívüli volt vagy nem? A film második felétől olyan szépen adagolják az embernek, hogy mi az ábra, hogy nem is értem, miért mondja azt vki, hogy tudathasadásos? Beleköltözött az ipsébe, Jeff Bridges el is megy oda, majd a végén Prot elmegy, viszi magával a nőt, az eredeti személy pedig belezakkan...1ébként elég nagy elvárással ültem neki a filmnek, már előre megszavaztam kb. 4 csillagot, ami utólag azért ér felet, mert Spacey megjelent a vásznon, de nem játszott itt semmit, holott az egyik kedvenc szinészem...és a sztori? Olyan lapos volt, hogy azt hittem elunom az életem. Mentek a képek, voltak beszélgetések, de nem tartott semmi sehová, minden a szép, csendes állóvízben zajlott, amíg Bridges nem kezd el nyomozni, - de már az sem mentette meg a filmet. Igazából olyan volt, mintha egy kutyáról szóló filmet néznél, hogy különböző helyeken, különböző szituációkban mit művel... emellett etikai problémák is tobzódtak a filmben, az elfogulatlanság, a kezelő, páciens ilyen viszonya ...a valóságban kizárták volna Bridgest az orvosi kamarából ilyen baklövések miatt. Bármelyik '50-es években olvasható sci-fiben több ötletet találni az idegen életformákról, és az időutazásról mint itt. Én azt mondom, hogy akinek ez tetszett semmiképpen ne nézze meg a (Soderberges) Solarist, mert míg itt csak emberek beszélgetnek, ott viszont a képek... |
2009-03-11 18:50.18 |
Csak úgy kíváncsiságból beléptem, és megnéztem, hogy miket írtok erről a filmről...hát, érdekes. El kell mondanom, hogy én imádom a hasonló stílusú filmeket, pl. az Amerikai Szépséghez hasonlították, sőt azt mondták, hogy Nick Cage karaktere túl is lép Lester Burnam-en, de olyat kellett csalódnom, mint alig életem során... számomra kínszenvedés volt végignézni, és bár a Gyűrűk Ura 3. részét bővített kiadással egy ültő helyemben végig tudtam nézni, itt 20 percenként meg kellett állnom, mert rohadtul fárasztó volt, Cage karaktere viszolyogtató, egy totál lúzer...a néző semmiben nem tudott vele azonosulni, nem izgult érte...a párbeszédek pedig banálisak voltak, ott is beszéltek, és azt is kimondták benne, amit képileg kellett volna megoldani. Ki az a barom, aki milliomos létére télen egyedül ijászkodik, és önmagát sajnáltatja? Mellesleg sosincs nála egy kanyi sem, ami megint egy defektes vonás... igazából Cage karakterével az volt a baj, hogy túl sok nyomorék dolgot ültettek a szerepébe, és "fullban nyomta a kretént":)ami nem teszi szerethetővé. A film pedig tobzódott a közhelyekben (azon gondolkodik, és monológgal fűszerezve láthatjuk, hogy ki, mikor, mit dobott neki, - nem totál buggyant dolog?) vásárlás a kislányával (legalább 300 filmben láthattuk a '90-es évek közepéig)és a kedvencem: "Haza akarok menni a családomhoz!" Ezt persze üvölteni egy forgalmas utca közepén, ajjaj... sírni tudtam volna a film végén, és legszívesebben én is megdobáltam volna Nick Cage-t.
A barátaimat csak riogatni szoktam ezzel a filmmel, de ez tényleg szemétbe való. Lehet, hogy kicsit magasabbra tettem a mércét, mivel Verbinskit nem tartom rossz rendezőnek, de ez a filmje pocsék, igaz, az operatőri munka egész rendben volt, szép képekkel, és színekkel dolgoztak, de a forgatókönyvírónak egy hatalmas nyaklevest ( ha nem kettőt) kiosztottam volna. |
2009-02-23 13:19.33 |
Még előrébb írtam, hogy ez a film lesz a legnagyobb oscar vesztes...igazam lett...nem tartom rossz filmnek a slumdog millionare-t, de nem volt jobb film mint a Button... Amerika kicsit szolidaritás Oscarját is láthattuk hajnalban (néhány éve az indiai M. Night a hatodik érzékért megérdemelten volt jelölve, mégsem kapta meg, mert az akadémia nem akart oscar-díjas szinesbőrűt, - ez nyílt titok volt Hollywoodban , - és azóta mekkorát változott a világ)az indiai srác történetét meg bekajolta Amerika... |