Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
A holló *Import - Angol hanggal, és angol felirattal* (Blu-ray) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Provence-i vakáció - Mozi+, 05:20 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 05:40 |
2012 - HBO2, 06:00 |
Godzilla Kong ellen - HBO3, 06:01 |
Gumball csodálatos világa - Cartoon Network, 06:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Ed Harris (74) |
Judd Nelson (65) |
Mary Elizabeth Winstead (40) |
Steven Waddington (56) |
Randy Newman (81) |
További szülinaposok |
Legfrissebb fórumok |
FOMO: Megosztod és uralkodsz - Vélemények |
Szólánc (filmek nevével) |
- Filmes Sámánok Rendje - |
Filmlánc |
Szólánc igékkel |
További fórumok |
Utoljára értékeltétek |
District 9 |
Tom Felton |
2009-08-08 13:11.05 |
Ez tényleg váratlan, meglepő fordulat volt. |
2009-08-07 21:43.39 |
Na, akkor ideje lesz felavatni az itteni Tescot, még nem jártam, mióta megnyílt pár hónapja, de akkor elhurcolom magam, hátha lesz valami jó kis darab. :) A Sparban is múltkor ezresért vettem meg az Apocalyptot, vicces.
22? Beállítok egy figyelőt Bertoluccira inkább. :) Ma meg a Nagy Gatsbyt nyomatja az m2, 10 perc múlva kezdődik, akkor én is lépek. Szia, jó éjt! |
2009-08-07 21:32.36 |
Annyira igaz! Persze, van egy látomásod, álmod, és megszeretnéd örökíteni, a legjobb megoldás rá egy Sony kamera, és meg is van.
Bár úgy érzem, ez esetben jobb lett volna, ha a film nem kerül közönség elé, megmarad Lynch polcán egy DVD-tokban, mert ez már a személyesség és intimitás olyan szintje, hogy szinte mi érezzük magunkat kellemetlenül, amiért betekintünk ebbe a világba. Persze a Canal+ stúdiónak is meg kell valamiből élni. :) |
2009-08-07 21:29.24 |
Haj, de még milyen jó érzés! Én is - úgy érzem legalábbis - kezdek kapisgálni már egy-két dolgot, és remélem, ebben csak fejlődni fogok idővel.
Az említett film felkeltette az érdeklődésem. :) Én 10 évvel korábbról az Elfújta a szélt tudnám említeni, na az nyilván másabb film, de borzasztóan igényes minden pillanata, a főszereplőnő pedig mintha utat vágott volna az ismeretlenben, s a mai színésznők mind a mai napig azt az ösvényt járják... Monumentális és igényes film, 40 évvel a mozgókép feltalálása után. |
2009-08-07 21:13.41 |
Így van!! No persze, én beszélhetek, mostanában ugrottam bele a mély vízbe, hogy felfedezzem ezeket a csodás alkotásokat, de tényleg óriási élmény őket nézni, és elképesztő a színvonalasságuk, amikor még a film minden percén ott volt az igényesség...
Például a 12 dühös ember, na abból egyszerűen nem tudok felocsúdni. A tökéletes film, és ott nem is igazán az számít, hogy személy szerint tetszett-e, egyszerűen minden pillanatáról dől a hibátlanság. Vagy például az Űrodüsszeia, Mechanikus narancs, Hitchcock csodái, talán sosem lesznek kedvenceim, mert azok inkább az elmúlt idők filmjeiből kerülnek ki, de akkora élményt nyújt egyik-másikuk, hogy azért egyszerűen nem lehetek eléggé hálás. Na, az ilyen alkotásokért érdemes még reménykedni a filmművészetben. |
2009-08-07 21:05.12 |
Persze, Bertoluccitól és társaitól minél több filmet látsz, annál többet érsz Te magad is.
Fellinitől kb. 5 filmet próbálok most megszerezni, köztük a Nyolc és fél címűt, mert télen érkezik a remake, és addig fel akarom fedezni ezt a "fura" stílust. :) Jó, hogy ilyen sok óriási filmes alakja van/volt a filmvilágnak, el lehet siklani a szemét mellett és felfedezni az értéket. |
2009-08-07 20:57.04 |
Ez szép. Halála után nemsokkal beírtam ide egy hozzászólást (adatlapomon mai napig megtalálható), kulturáltan, normális hangnemben, a kedves modik annak rendje és módja szerint nyomták meg rá a delete gombot.
Ezzel Kárpátaljai srác kikezdhető irományai a mai napig fellelhetők itt, köszönöm, Igazság!! |
2009-08-07 20:54.34 |
Nem értem, ilyen nagy filmeket miért a huszadrangú csatornákon nyomatják. Még ha a Duna vagy az m2 adná..
Könyv? No, erről nem is tudtam. Én csak kaptam a filmet, megnéztem, és azóta is érzem minden pezsgő pillanatát, valami fenomenális. Bertoluccitól illő volna már pár filmet felfedeznem, de egyelőre most Fellinire hajtok. |
2009-08-07 20:48.49 |
Imádom azt a filmet. Nincs Film+ csatornánk (hála a guadeloupe-inak), de DVD-n illő volna már megnézni újra. |
2009-08-07 20:37.34 |
Először is, INLAND EMPIRE a film neve, nem értem, az adatlapon is miért kellett átvariálni, ha egyszer hivatalosan is csupa nagybetű...
Egyetértek Pistikével, bár én szeretem ezt a víziót is, tény, hogy kissé már az öncélúságot súrolja, de itt vált abszolút egyértelművé, hogy Lynch nem a közönségének gyártja filmjeit. Ez így is van rendjén, ebben az esetben azonban nem kell meglepődni a rengeteg negatív kritikán. Ez egy szürreális látomás, és nem kell adni a sznob felsőbbrendűt, nincs benne értelem, javarészt nehezen fogyasztható három óra, és igen, ezt akár ki is jelenthetjük, hogy valószínűleg Lynch sem érti ezen művét (ezzel sincs baj). Ez egy abszolút öntörvényű és öncélú Lynch-darab, hogy hazai mozikba ki merte bepakolni, nagyobb talány, mint maga a mű. Viszont van benne egy olyan 10 perces jelenet, amit egyszerűen minden filmkedvelőnek kötelezővé tennék, Grace Zabriskie cameo-ja, egy feledhetetlenül zseniális szcéna, amiért máris megéri végignézni a filmet. |
2009-08-07 20:31.14 |
Még nem is az a baj, azért tényleg nehéz lehet érvényesülni, de ennyire visszataszító stílussal nem tudom, hogy akar közönségéből jó érzéseket kiváltani.
Ott van pl. Osvárt Andrea, na egyelőre ő is inkább cameokban bukkan fel, de benne legalább van tartás és kisugárzás, nem úgy mint ebben az ágyasnaksemvalóban. |
2009-08-07 19:53.05 |
Nem meglepő. |
2009-08-07 19:51.05 |
Odáig el se jut. Egy-két stábtagot ledurrant a helyszínen, ha épp aznap kinyitotta a szótárat az igényességnél, akkor bepakolja magát valami poshadt lakókocsiba, hogy ott ápolja le a tagokat.
Aztán jöhetnek a Golden Globe-díjas szerepek: lábszéttárás az Elemi ösztön 2-ben (bár, a kurvaszerep nem is igazi színjáték számára), és a többi. Ha meg nem jön be az álomkarrier, merő honvágyból hazatévelyeg megnézni, itt mit adnak egy-egy kézimunkáért. Kb. így tudom elképzelni a munkásságát. |
2009-08-07 19:14.18 |
Ágy? Viccelsz? |
2009-08-07 19:00.21 |
Persze, megértem, nincs is ezzel gond. |
2009-08-07 18:31.23 |
A Velencei Filmfesztivál versenyfilmje lesz, úgyhogy most már tényleg el lehet hinni, hogy nem egy Emmerich-szintű CGI-köpönyeg lesz, hanem valódi dráma. Egyre inkább várós a film.. |
2009-08-07 18:20.50 |
Kegyetlen gyenge film. Borzalmas alakítások, igénytelen rendezés, a mélyebb mondanivalót keresőknek előbb ajánlom a huszadrangú horrorokat, apropó, hogy ez a film mitől érdemelte ki a horror jelzőt, várom a választ a többi nézőtől, magamtól nem jöttem rá.
Olcsó DVD-megjelenés, annyit is ér. Egy ilyen remek alapsztoriból ennél csakis többet és tartósabbat lehet kihozni. No majd... 30% |
2009-08-07 18:18.01 |
Ikszdézzél még. Meg nyitogasd a topikjaidat, az eddigiek is tele vannak értelemmel. |
2009-08-07 16:20.28 |
Attól függ, mit fog alakítani.
Ha egy kavicsot, vagy valami bokrot, akkor G, 100%. |
2009-08-07 14:02.11 |
Khm. |
2009-08-07 14:01.44 |
Az utolsó negyed óra adrenalin-szintnövelő hatása példátlan, de valóban, ahogy lentebb is írták, ennyi év távlatából talán inkább drámai vonulatot üt meg a film. Bár a film eleji dadus-suicide-tól még mindig ver a víz.
Számomra a film eleje a legemlékezetesebb, ahogy felépíti a bűnt: a hazugságot. A film néhol azért kritikusabban bánik az egyház tanaival, s a film elején máris megdőlni látszik a kegyes hazugság és ellenpárja elmélete. A csecsemők pedig ugyebár az ártatlanság szimbolikái - fenébe, erről mindig az Amerikai história X tengerparti jelenete ugrik be, azok az elemi ártatlanság felvételei. S hogy a film már az első percekben lerombolja az ártatlanság szimbólumát azzal, hogy a csecsemőket is bevonja a bűnbe.. Óriási ötlet. Nem mellesleg van itt két olyan gyilokjelenet, amit a mai horrorok is megirigyelhetnének - azt hiszem, egy 33 éves film időtlenségét mi sem bizonyíthatja jobban. |
2009-08-07 13:51.09 |
Supiman ajánlására előkapartam a filmet, és megnéztem, habár sci-fi nem feltétlenül az én világom.
Kínosan sokszor jutott eszembe az Űrodüsszeia, azt a sci-fit láttam legutoljára, és teljesen belém égett, így akarva-akaratlanul is hasonlítgattam e két művet, holott ez teljesen értelmetlen, ugye. Önmagában véve egy teljesen korrekt film, megfelelő effektek, jó színészi játék, a film végén végre Murphy is villant valamit, a történetvezetés kissé mintha lassú lett volna, hosszabbnak éreztem a filmet a saját játékidejénél. Maga a történet talán a legnagyobb húzás, szerencsére nem kevés kérdést vet fel, társadalomkritika is itt-ott megtalálható, bár azokat jobban is ki lehetett volna bontani. Okom panaszra igazán nincs, de annyira nem ragadott magával a stílusa, hogy teljesen elaléljak. A fülsértően remek filmzene és a képi világ külön pont, de az a Fred Krueger-féle napmutáns vagy mi hát eléggé nem illett ebbe a közegbe, de egye fene. A mai felhozatalból mindenképp kiemelkedik kategóriáján belül, bár az Amikor megállt a Föld-féle mocskoktól többet villantani azért nem nagy feladat, de Boyle kellően tudatos és erős rendezése végleg kiemelte a tömegből. Külön felhívnám a figyelmet az egyik film eleji jelenetre, mikor a Merkúr halad el előttük - ez a 2 perc azt hiszem jobb jelzővel nem illethető: egyszerűen boyle-os, minden benne van, ami erre a rendezőre jellemző. 70% |
2009-08-07 13:37.39 |
Igaza van Variocsana kollégának. Mondd, Te meg is nézed ezeket a filmeket, mielőtt értékeled? |
2009-08-06 22:03.08 |
Érted ezalatt az amcsi Kört? Na ne viccelj.. |
2009-08-06 21:50.15 |
Nekem egyik kedvencem, nem láttam még hozzá hasonlítható alkotást, teljesen megelevenedik benne Aronofsky filozófiája, ars poeticája, művészi elemek keverednek benne, s amint tapasztalhattuk, oly módon, amit a nagyközönség képtelen volt lenyelni. Meg is lett az eredménye, óriási anyagi és szakmai bukta, a Cannes-i Filmfesztiválon a kritikusok többsége kifütyülték a filmet. Azóta azonban úgy tűnik, változik a helyzet, egyre többen ismerik fel a benne rejlő értéket és páratlan filmélményt - remélem, ennek eredményeként egyszer még nagy alkotásként tekint rá fel a szakma és közízlés egyaránt. |
2009-08-06 21:44.33 |
Személyedben pedig nyilván egy okos embert köszönthetünk. |
2009-08-06 21:30.04 |
Ja, hát ez nálam 2 csillagot ért, de fel fogom húzni 3-ra, mert a tempója, hangulata tényleg emlékezetes, Neeson pedig így utólag visszagondolva messze kiemelkedően alakította az aktuális hőst.
Egyébként a Pankrátorra visszatérve, ha már Aronofsky-film, akkor a Forrás van teljességgel alulértékelve, hogy miért, érthető, de nem ezt érdemli az a film. De kb. ilyen a Watchmen is. |
2009-08-06 21:21.34 |
Na igen, ezt nem mertem kimondani, az Elrabolva szerintem majdnem egy tök átlagos film, alig emelkedik ki a tömegből, bár nyilván nem véletlenül dicsérik, azért van, ami elválasztja a nagy átlagtól. Bár én akkor sem szeretem.
A másik két címmel egyetértek, a Gran Torino a tavalyi év egyik legjobbja.. Feledhetetlen műremek, megérdemel minden elismerést, ahogy az Elcserélt életek is. |
2009-08-06 20:06.00 |
"Olyasmit, amiben szárnyal a fantázia"
Elgondolkodtató mondat. Egy sci-fi esetében fontos kérdés, hogy a közönség fantáziáját mennyire engedi a saját útján szárnyalni. Nos, azt hiszem például az Űrodüsszeiában szinte minden a nézőn múlt, épp az a film zsenialitása, hogy Kubrick szinte csak beindítja fantáziánkat, majd engedi szárnyalni. De hogy ez 2009-ben egy - állítólag - saját univerzumot felépítő, CGI-túltuningolt film esetében mennyire fog működni, félek, nem igazán. Úgymond ebben a filmben az előzetes hírek alapján minden a néző szájába lesz adva. Azért az sem kifejezetten jó dolog. Remélem, sikerül megtalálnia a középutat Cameronnak. |
2009-08-06 19:55.06 |
Az, hogy egyik karakterbe sem tudtad magad beleélni, abszolút tudatos húzás volt a film szülőatyjától - érzelmileg gyakorlatilag egy szereplőhöz sem kerülsz közel, így talán elfogulatlanul ítélhetsz Te ott a képernyő előtt.
A finom rendezés szinte csak egy külső szemlélődés: a film is távolságtartó, de épp emiatt válik a tetőpontban annyira zseniálissá a mű, hisz tulajdonképpen földbe döngöl az a pár perces párbeszéd Viola Davis és Meryl Streep között. A "formanyelve" valóban átlagos. Nem is akar másnak tűnni, egy ilyen drámától nem szabad formai újításokra számítani. Arra ott volt pl. a Gettómilliomos, ami ha másban nem is, de formaiságában mindegyik film közül kitűnt. |