Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Pokoli paradicsom - Film+, 02:15 |
Ideglelés Csernobilban - Film Mánia, 02:40 |
A 23-as szám - Film Café, 02:45 |
Trópusi vihar - Mozi+, 03:20 |
A legjobb karácsonyi parti - Izaura TV, 03:30 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Vanessa Redgrave (88) |
Christian Bale (51) |
Olivia Colman (51) |
Ann Dowd (69) |
Steven Zaillian (72) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Fedezékbe |
Elizabeth Barondes |
2024-01-28 18:35.48 |
Tetszett. |
2024-01-28 17:23.32 |
Szerintem sem. Unalmas sztori. |
2024-01-28 16:18.26 |
Megint egy teljesen felesleges tv-film a nyolcvanas évekből. |
2024-01-28 10:26.31 |
Hát igen. Ilyen az, amikor a pedofília minden más bűntettnél társadalmilag jobban túl van értékelve. Legyen az tömeggyilkosság, sorozatgyilkosság, kéjgyilkosság, vagy bármi... Ez a nagybetűs TABU. |
2024-01-22 03:48.22 |
Remek kis szórakoztató mozi, főleg Lucy után nézve. Sajnos a súlyos mellékhatás után megbicsaklik a történet és teljesen irreálisba vág át. |
2024-01-21 19:38.58 |
Szórakoztató sci-fi. Kellemes kikapcsolódás hétvégén, este. |
2024-01-20 08:53.22 |
Tényleg érzelgős és giccses a film, de a jó rendezés és a főszereplők (karakteralakítás) remek. A történet pedig mindenképpen fontos és szükséges erről tudni. |
2024-01-17 03:19.11 |
K. jó tv-játék. A magyar szocializmus velejéig romlottságáról, áporodottságáról egy remek szatíra. A rendszer mindenkit betör, megaláz, aki nem alkuszik, mehet maszekolni, pénzt keresni. A rendszer nem változik, oda csak betörődni lehet, kikészít, tönkretesz, megöl mindenkit, akár alkalmazkodik, akár nem. Hiába a pozíció és az ezzel járó kedvezmények, juttatások. Brutális kritika és remek kifejezése a teljes reménytelenségnek, a megváltoztathatatlanságnak, amíg a vaskalapos elvtársak uralkodnak. Némi szellemi közösséget érzek a Kihajolni veszélyes c. remek magyar filmmel, de ott tovább is mentek egy lépéssel. Ott az elfuserált, változtathatatlan rendszer egy hatalmas katasztrófa felé tart feltartóztathatatlanul, itt ez elmarad.
A színészi játék csodálatos, bár a terek és a kellékek végtelenül minimalistára sikerültek. Szerintem ez sokat veszít a film élvezhetőségéből. Szívesen látnék a mai NER-uralomról is egy hasonló rendszerkritikus filmet! Tudom, reménytelen. |
2024-01-16 18:30.12 |
No comment. |
2024-01-15 03:07.10 |
Ezt a ruszki szemetet! Mi a tökömért érezte szükségét a rendező (Havas Péter), hogy megcsinálja ezt a filmet?! |
2024-01-14 09:39.27 |
Mondjuk az durva.
Rendkívül vontatott film, gyenge rendezés. Felesleges zenei betoldások. |
2024-01-14 07:27.34 |
Kosztolányi egyik erős, filozofikus művének tv-filmes feldolgozása remek szereposztásban. |
2024-01-13 23:55.19 |
"Nevezik beavatás-történetnek, mert a gyerek egy nehéz helyzetet él át, a feladatát egyedül kell teljesítenie, miközben beavatást nyer a felnőttek képmutató és kiábrándító világába.
A történetben nyomon követhetjük a lélektani eseményeket, amik a kisfiúban zajlanak, a szorongást, az ijedtséget, az elveszettség érzését és a zavartságot, amivel elvész a képmutatás mocsarában. Az apja a megfelelési kényszerétől vezérelve következetlenül viselkedik a gyerekkel, lelketlenül, tárgyként kezelve. A gyerek számára nem az a valódi beavatás, hogy eltéved a folyosókon, hanem az, ahogy az apja a saját alul maradottságát és kisszerűségét a fián veri le, akinek komolyan sérül az életbe vetett bizalma, a felnőttek iránti tisztelete pedig szertefoszlik. A gyerek szembesül vele, hogy az apja, aki otthon tekintély, a munkahelyén egy senki és őrá is ez az élet vár, ha nem sikerül minden beépített gátlása ellenére megvalósítani az álmait. A kulcs a tekintély, a hatalom jelképe is és a fiú számára a felnőttek világához vezető jelképes kapu kulcsa is. Megjelenik a gyerek (szabadság) és a felnőtt (szolgaság) ellentéte. Minden jelenetben alá-főlérendeltségi viszony van a szereplők között, sehol sincs egyenlőség." [link] "Alapos jellemzést kapunk a szeretni képtelen, frusztrált apáról és a gondoskodó, békítő, szeretetteli anyáról. A fiú sodródó áldozat, akitől az apa látszólag elvárja, hogy többre vigye, mint ő, valójában azonban újra és újra lefojtja a fiú sikervágyát és apai elismerésre való törekvését. Az apa azt akarja, hogy a fiú elbukjon és őneki igaza legyen, azt mondhassa 'Na, ugye.' A saját igazsága (hogy a fia egy semmirekellő) még a fiú életénél is fontosabb. A mű azért hatásos, mert a végén ott maradsz az igazságtalansággal. Az apa fel sem fogja, hogy mit tett. Fel sem fogja, hogy a fiának nem biztonságot jelentetett, hanem szorongást és halált. Oda nem figyelést, feszültséglevezetést, csak úgy játszásiból. A kiszolgáltatott fiú nem a halál, hanem a jóindulat nélküli, megbocsátani nem képes apa martaléka lett. Mindhárman az apa áldozatai. Ezen a ponton a család megszűnik. A fiú, a házasság értelme, az összetartó kapocs odaveszett." [link] |
2024-01-13 18:27.07 |
Jó kis manipulátor a csaj, keményen nyomja, de elszámítja magát mégis végül. |
2024-01-07 19:05.29 |
Alapmű. Tényleg részletes és mindkét fél szempontjából van előadva a nagy hadművelet. Alighanem nagyjából valósághűek a történések is. |
2024-01-02 01:21.36 |
Jóféle időutazós sci-fi 1960-ból. A kor technikai színvonalán és elképzelései szerint. Megmosolyogtató és egyben izgalmas is. Kár, hogy szinkron nem készült hozzá! |
2024-01-01 18:39.27 |
Nagyon jó tv-film a gulyáskommunista kádár-korszak legfényesebb idejéből. A dolgozó elvtársak is lehetett már jól keresni, lehetett gyarapodni, a kezdő házasoknak is mindenük meglett. Persze erre ráment a házasságuk is, de aztán rendeződtek a viszonyok, hiszen a vagyonka, a kis tulajdon mégiscsak összetartotta a széteső házasságot. A történet remekül keretezett, összeszedett. Kiváló bemutatása a korszak társadalmi problémáinak, a generációs feszültségeknek, a különböző nézetek, eltérő túlélési stratégiák ütköztetésének. A házavató ünnepségre érkező vendégek jókedvűek és tisztelettudóak, a felszínen mindenki boldog és szeretetteljes, de a mélyben megfojtaná a másikat egy kiskanál vízben. Gyűlölség és harag, lopás, sértések és bántások emésztik fel a képmutató kedvességet és jókedvet. A film ereje ebben a kettős történet elmesélésben van, ahogy ez az ellentét szétfeszíti, szétrobbantja az illúzióvilágot. Mindezt kellemes, megmosolyogtató humorral, derűvel a öcsike személyében néha kommentálva a szereplők jeleneteit. Komikus és tragikus egyben a film, valóban megérinti az embert és elgondolkodtatja. Mik a valódi értékek a világban? Hogyan és mennyit érdemes feláldozni érte? Mi az ára annak, hogy meglegyen mindenünk...? |
2024-01-01 15:52.19 |
Hosszú, unalmas párbeszédek, nehezen kibontakozó konfliktus, furcsa viszonyok a falubéliek között. Teljesen érdektelen, végtelenül unalmas történet. A film a szalagok árát sem érte meg. |
2024-01-01 11:50.14 |
Szirupos. |
2023-12-31 20:13.32 |
Kurzusfilm. |
2023-12-30 15:26.48 |
Igen, ezek a modern bevillanások (pl. a vonósok zenéje is) teljesen hiteltelenné tették a műsort. Ez a rendező szeret ilyen gegekben utazni. Kár volt rábízni ezt a filmet. Egyébként még így is egész élvezhető volt. Főleg az elején az állatok közötti barátságos rész tetszett nagyon. |
2023-12-27 18:01.57 |
Egyszer megnézhető, keserédes szerelmi történet 1963-ból. Milyen fiatal volt itt még a Garas! |
2023-12-26 17:36.11 |
"Minden hatásvadász bénasága ellenére" egy jól sikerült kis történelmi témájú tv-játék. |
2023-12-25 16:18.23 |
Minőségi látványorgia a nagy klasszikus korszakból. |
2023-12-25 09:52.04 |
Beleadtak apait-anyait a filmbe. Jó kis 21. századi sci-fi Nolan mestertől. |
2023-12-24 05:42.07 |
Úgy van. |
2023-12-24 05:28.21 |
Ócska film, pedig az alapötlet nem lenne rossz. Szörnyű kivitelezés, minősíthetetlen rendezés, gyenge színészi játékok. |
2023-12-23 02:47.05 |
Rég láttam ennyire modoros, mesterkélt, túljátszott szerepeket. Egyszer nézhető darab. Szabó Gyula, Pásztor Erzsi csodálatos színészek. |
2023-12-22 07:11.51 |
Érdekes film. Jó is lehetett volna, de valahogy nem sikerült igazán a rendezés. Nem tudtam eldönteni, ez most dráma, akció, vagy csak egyszerűen egy szórakoztatni vágyó film (azért a felétől már tudni lehet). Az időtartam. Sok, unalmas, elnyújtott, művészieskedő jelenet (monológok, szenvelgések) van benne, valahogy nem is illenek ezek a képbe. Ezek lerontják az összképet. Pedig lett volna ebben a filmben lehetőség, ha alaposan megvágják - kb 20 perc minusszal. Kiváló fényképezés, elsőosztályú színészek, jó karakterek, mai szemmel érdekes, egykori helyszínek, hangulatos zene, stb. A történet is egész élvezhető, de nincs lezárás, nincs végkifejlet, a történetek elvarratlanok. Alig ismerjük meg az előzményeket, csak bekapcsolódunk a szereplők életébe egy rövid ideig, nagyjából megismerjük a sorsukat, történetüket, de ennyi. Mindannyian csak kínlódnak, próbálnak kitörni a nyomorult, szerencsétlen életükből a maguk módszereivel, de csak tragédia és sikertelenség lesz az osztályrészük.
A jelenetek egész sora szól Budapestről, a belvárosról, de néhány külvárosi helyszín is feltűnik a filmben. Jó látni ilyen jó minőségű felvételeken a régi helyszíneket. |
2023-12-22 06:52.40 |
Rettenet ez a magyar, 21. századi tanyavilág! Köszönet Th. Szabolcsnak a hiteles játékért, bár kicsit több barnítót használhatott volna ő is, meg a többiek is a valósághű ábrázolás érdekében.
Tudjunk róla, a rendőrség fel akarja számolni ezt a bűnözési tevékenységet! Segítsünk bajba jutott embertársainkon! [link] |