Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
Hamarosan a TV-ben |
Vadócka - Moziverzum, 13:10 |
Jégkorszak 3. - A dinók hajnala - HBO, 13:35 |
Őrült, dilis, szerelem - HBO3, 13:40 |
Előző életek - HBO2, 13:50 |
Szellemirtók - AMC, 13:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Thierry Lhermitte (72) |
Albert Wolsky (94) |
Shirley Henderson (59) |
Katherine Heigl (46) |
Garret Dillahunt (60) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Kölcsön kinyír visszajár |
Kevin McKidd |
2019-10-24 14:10.14 |
Nem rossz nem rossz, sőt egyenesen jó, de nekem egy hete horrorfilm OST terén a Suspiria lett a műfaj alfája és az omegája is:
https://www.youtube.com/watch?v=pins1y0XAa0 |
2019-10-24 14:05.59 |
The Strokes - Trying Your Luck
https://www.youtube.com/watch?v=4i-cTvegxOI |
2019-10-24 14:05.27 |
"Ilyen szöveges felvezetés mellett én már nem is merek a képre kattintani :D "
Azért igazán szólhattál volna hogy alaptalan a félelmem :) (merthogy csak most mertem :D) |
2019-10-24 14:02.51 |
Én mondjuk eleve azt sem értem hogy miért képesek sokan a hajszíneknek akkora jelentőséget tulajdonítani. Ha akarod magadra veszed ha akarod nem, bár nem írtam én semmi durvát, csak annyit hogy akkor ezeket a dolgokat mennyire máshogy közelítjük meg.
Szőke, barna, fekete, vörös, hupilila (na jó ez már nem természetes szín), végülis mit számít? Nem teljesen mindegy? Jó, nekem igen, másoknak meg ezek szerint nem. Tőlem BB is nyugodtan maradhatott volna barna, se jobban se kevésbé nem kedvelném emiatt. |
2019-10-24 13:52.27 |
Volt bizony, Claudia Cardinale-nek hívták, és az intézményesített CC-t még maga BB is "aláírta" azon nyilatkozatával, miszerint az ABC-ben is úgyis a C jön a B után :) |
2019-10-24 13:49.04 |
Ez azért túlzás. (én pl. eleve biztos nem)
Eleve filmenként/pasinként/férjenként/Cannes-enként is változhatott a frizurájuk. Eleve2 a legutóbb belinkelt képeken sem mindenütt pont uolyan sztem BB-nek sem. Értem amit mondasz, de mondom, a végkövetkeztetésed azért sztem erős túlzás :) |
2019-10-24 13:34.50 |
Ez elvileg egy évvel később készült, már kiszőkülve :)
[link] |
2019-10-24 13:30.24 |
Nem volt meg, és nem is lesz, mert ahogy olvastam, történeti hűség 0, + egyébként is úgy tudom hogy egy erősen szirupos valami, amolyan tipikus vasárnapi matinébe való film. Persze biztos megvan a Sissi(k)nek is a maga értékei, de az én ízlésemtől akkor is elég távol állhat. Csinált aztán Schneider ennél sokkal komolyabb, jobb filmeket is, jórészt a franciákkal és néha az olaszokkal is.
Meg amúgy is, tudom hogy az a szerep milyen sokáig, milyen sok ember esetében beskatulyázta. Na, így legalább én ezt is biztosan el tudom kerülni :) A Radványis az oké, ill. azt egyébként is felvettem a listámra. |
2019-10-24 12:43.58 |
SPOILER
Hát a 2. évad vége elég torokszorító lett. Persze várható volt ***, hogy ahogy oldódik meg az ügy úgy lesz egyre több flashback Rosie-ról, tehát hogy majd még életében láthatjuk egy-egy visszaemlékezésben, márcsak azért is hogy a készítők ezekkel is hatva az érzelmeinkre biztosan fenntartsák bennünk az érdeklődést maga a sorozat iránt. De azért akkor is, az a maga által készített videó, hogy "Amit tudok Rosie Larsen filmje Tudom, hogy a világ hatalmas. Tudom, hogy az egészet látni akarom. Ahogy te is látni akartad, anya. Nem tudom, hová tartok, de szólni fogok, ha odaértem. De azt tudom, Tommy és Denny, Anya és Apa, hogy szeretlek titeket." https://www.youtube.com/watch?v=1i5MVN_8G1o na itt én is majdnem elpityeredtem :'( Kiszabott hatásvadász volt persze úgy ahogy van az egész, dehát ezeknek ilyennek is kell lenniük. *** az viszont nem, hogy amúgy a 2. évad végére meg is oldódik az ügy. Így mi lesz a köv. évadokban? Egy újabb gyilkosság? Azthittem ezt az egyet viszik végig. Ugye a címe is az hogy The Killing, nem pedig az hogy The Killings.............. na mindegy, nem feltétlen baj, csak mondom, egy kissé meglepett. |
2019-10-22 01:02.03 |
Lezárom már itt is a véleményfolyamomat, elvégre term. rég végeztem már ezzel a sorozattal is, csak aztán ennél is addig-addig halasztottam a dolgot hogy végül tényleg majdnem el is halasztódott :) Bár lehet hogy itt páran miután végigolvassák ezt a hsz-t arra jutnak hogy lehet jobb is lett is volna :)
Term. spoileres lesz. Merthogy a 4. évadtól kezdve azért már volt néhány problémám a sorozattal. Nem nagyok, inkább több kisebb apróság, de azért végül a sok kicsi mégiscsak egy kicsit sokra ment. Csak úgy felsorolásszerűen, amik most így hirtelen az eszembe jutnak: - nagyon irreális volt pl. hogy (vhol a 4. évad végefelé, pontosabban már nem tudom megmondani) Walter képes volt egy másik autó elé rántani a kormányt, kockáztatva ezzel hogy ő vagy Hank vagy akár mindketten bele is halhatnak a balesetbe. Mert az életösztön egész 1xűen nem ezt diktálja, akármekkora takargatnivalója van az embernek. - Gus halála ( https://www.youtube.com/watch?v=R6CjCEyAJ2s ) meg már egyenesen röhejes volt, annyira elrugaszkodott a valóságtól. Félig leégett/letépett arccal is meg se nyikkan (de tényleg, még csak egy aú! se), hanem inkább még 1x elegánsan kilép az ajtón, megigazítja a nyakkendőjét, majd eldől. WTF????????????? Mi volt ő, egy kiszabott terminátor, vagy mi? Ez sztem tényleg egy eszméletlen nagy baromság volt, a sorozat marveles és egyéb más szuperhősös celluloidszemeteket megidéző mélypontja. - De a végső leszámolás (tudjátok, az utolsó részben az aut. golyószóróval) is sztem elég hihetetlen/hiteltelen, nekem közben/aztán folyton az járt az eszemben hogy hány ezer ponton csúszhatott volna félre a dolog. - De visszább is említhetnék azért dolgokat, pl. a 3. évados két mexikói testvér némasága is egy picit túl lett tolva érzésem szerint, hiszen valójában nem voltak ők némák, de akkor meg azért akármennyire is szűkszavú valaki, azért ennél biztos gyakrabban szólal meg. (Viszont pl. az 5. évados bűnbanda ábrázolása Todd-dal és az üzletasszonyukkal, Lydiával együtt sokkolóan félelmetesen brutálisan természetesen semlegesre, vagyis úgymond „manírtalanra”, és ezáltal életszagúra sikerült, és még soha nem kívántam egyetlen rosszfiú(k)nak se ennyire biztos bukást mint nekik. Amikor a s05e15-ben Andreát a lehető leghitványabb módon hátulról lelövik ( https://www.youtube.com/watch?v=gQ2apLo9aCA ), + még aztán a kocsiban az is ugye hogy "Ne feledd, ott van még a kölyök is!", na szóval nálam itt szakadt át minden gát, már ami az irántuk érzett gyűlöletemet hivatott volna megfékezni.) Naszóval ilyen ill. ezekhez hasonló aránytévesztésekre gondolok, amikor azt mondom, hogy bár valóban remek története van, ami alapjában véve valóban remekül fel is van építve, és igen, az 5. évadnak meg aztán különösen bámulatos amilyen cselekményvezetése van, és igen, valóban remek karakterek vannak benne valóban remek alakításokkal, és igen, valóban telis-tele van külön emlékezetes jelenetekkel, momentumokkal, dumákkal (eleve pl. ugye Saul összes :D de jó is hogy kapott egy külön spinoffot, vmikor biztos hogy sort kerítek még arra is), és igen, valóban telis-tele van nagyon ötletes audio- és vizuális megoldásokkal is, magyarán a rendezést tekintve is, de azért akkor is túl van egy kicsit hypeolva. Főleg atekintetben, amikor pl. minden idők egyik legrealisztikusabb sorozatának akarják beállítani. Merthogy azért ebből a szempontból már bocsánat, de azért egy Maffiózóknak vagy egy Drót-nak márpedig, sztem a nyomába sem ér. (Ill. a fentiek egyben néhány referenciaponttal szolgálnak annak kapcsán is, hogy nálam miért nem tudott végül felemelkedni a legnagyobb kedvencek közé.) De azért persze soha rosszabbat! Amúgy végül, csak úgy tényleg tök mellesleg az megvolt mindenkinek hogy a s03e01-ben mi van akkor ha Hank mégis komolyan veszi Walter válaszát (ugye megkérdezi Hank hogy: „Mit tettél bele, téglákat?” erre Walter: „Félmilliót, készpénzben.”) és belenéz a táskába? Valszeg kb. -2 évad! :) Ott az egy baromi meleg pite volt! Ha valaki már nem igazán emlékezne a jelenetre, 12:47-től: [link] Ja, és megintcsak tök mellesleg, de őszinte részvétem azok számára akik szinkronosan nézték, megfosztva ezzel magukat Cranston eredeti orgánumától, ill. ezzel együtt fele színészi eszköztárától is. Tényleg nem tudják mit vesztettek :( bár talán ez azért ez a videópáros mégiscsak éreztet belőle valamit: [link] vs. https://www.youtube.com/watch?v=VkzTcD-kvag No comment. Ill. de, mégis: ég és föld. Há' de nem? |
2019-10-20 19:25.49 |
Jó volt, szerettem, élveztem - legalábbis úgy általában, az idő nagy részében, mert azért ami nekem a végefelé már egy kicsit sok volt benne, az a szex, ill. az azzal való poénkodás, ill. azok a helyzetkomikumok amelyeknek ez volt az alapja.
Márpedig az utolsó évadokban már mintha kb. minden második poén erről szólt volna, tehát hogy Vincent az 5586. stiguláját éppen hol milyen pózban döngeti meg egy szia! utáni gyors vágás után. Nem vagyok prűd, félreértés ne essék, és nem is vagyok elégedetlen a saját életemmel (ill. azon belül a szexuálissal sem, na persze azt nem állítom hogy nem lehetne még jobb :D), de azért amikor azt látom hogy a főszereplő lassan többet kamatyol napjában szupermodellekkel mint ahányszor eszik, akkor az már nekem egyáltalán nem vicces. Mert egyszerűen nem vicces azt látni hogy van akinek még sokkal jobban megy (ugye írtam feljebb hogy azért azt nem állítom hogy ne lehetne még jobb :D) De amúgy fel tudom idézni azt a konkrét esetet amikor torkig lettem a sorozat egyre durvább szexizmusával: a s07e03-ban volt ez a pillanat, az a jelenet amikor Vincent és Scott (Eric munkatársa ill egy darabig riválisa is az ügynökségnél) egy kiállításon vannak, és először egy dinókoponya előtt állnak és az aukciós csaj róla magyaráz, majd Scott: dugni akar. Vincent: igen, de meg kell vennem hozzá a koponyát? aztán később két csajjal szemben állnak (az egyik itt is az előbbi kauciós csaj), és az egyik csaj: melyikünket szeretnéd először megdugni? Scott: a jó hír hölgyeim,a végén mindenki meg lesz dugva! És persze mindenki csak idétlenül vigyorog rá. Nem érdekel, mert igazából nem is túlzottan lényeges hogy mennyi ezeknek a realitása vagy mennyi nem, 1xűen mit szórakozzak azon hogy vannak ill. lehetnek bizonyos emberek a világon bizonyos körökben akiknek/ahol a csajozás ennyire egyszerű, nap mint nap? Szóval ez volt az a pont amikor azt mondtam magamban Doug Ellin-ékre, hogy elmehettek ám a bús picsába. Folytattam ezután is a sorozatot, sőt végig is néztem, de innentől kezdve már úgymond egy kissé "kiszeretve" belőle. Le is húznám az utolsó két évad ilyen irányú "túlkapásai" miatt a sorozatot 3 csillagra - ha Ari, vagyis Jeremy Piven nem volna végig, ezekben is szenzációs! https://www.youtube.com/watch?v=n-5FizIpSPg https://www.youtube.com/watch?v=dbuDImdxKFU https://www.youtube.com/watch?v=8W86KaQRq8U De a csúcs az talán ez: https://www.youtube.com/watch?v=GWtFB05O_kE :DDDD Igazság szerint az ő karaktere - amely nem túlzás, sztem minden idők egyik legnagyobb sorozatkaraktere - önmagában megér min. egy plusz csillagot. Ari nélkül bár azt nem mondom hogy egy kalap sz*rt nem érne az egész, de hogy sokkal, de sokkal-sokkal kevesebbet az is biztos. Nameg bár nem ennyire fontos, de azért megemlíteném még a számtalan, jobbnál-jobb sztárcameót is (meg sem próbálom őket felsorolni, a sorozat témájából, megjelenített közegéből fakadóan tényleg rengeteg volt belőle), amelyek szintén sok kellemes pillanatot okoztak. Így hát végül maradtam a négynél. Ari amúgy 1x még igazán kaphatna egy fasza kis spinoff-ot (kb. a Breaking Bad-Better Call Saul mintájára), arra biztos hogy még vevő lennék! |
2019-10-20 16:28.01 |
Elvoltam vele, de azért olyan nagyon mély nyomokat nem hagyott bennem - annyira nem, hogy az utolsó rész után először azt hittem lesz még egy rész, aztán amikor rájöttem hogy nincs, akkor csak annyit tudtam mondani magamban: "Ja, hogy ez akkor ennyi volt?" Igazából már semmire, de tényleg semmire sem emlékszem az utolsó részből, pedig hát elvileg finálé meg minden, amiben akkor von Tier végül nyilván mindent csúcsra járatott - hja, csak én ebből vhogy egyáltalán nem vettem észre semmit.
Amúgy csípem én von Trier-t, de mint ezután a sorozata után végképp megállapíthattam: inkább csak akkor amikor drámázik, amikor vicceskedik, azzal közel sem tudok annyi mindent kezdeni. Van ez így, hogy valaki nem érti valakinek a humorát......... |
2019-10-19 21:05.48 |
Passz, mivel én sem voltam még sok ilyenben :) |
2019-10-19 20:54.47 |
Sztem csak addig jó igazán a film amíg Travis a fiával nem indul vissza Houstonba. Ott én úgy éreztem hogy vhogy mintha szétesne a film, elkezdődik ugye az anya után való "vadászat", ami vhogy engem már annyira nem tudott lekötni ***, mert nem arra számítottam hogy végül ide fog kifutni a történet.
Az egyébként is egy hatalmas logikai baki sztem hogy a nő csak annyira a végén ismeri meg Travis hangját (ugye a peepshows-, telefonon értekezős jelenetekre gondolok). Ezen annyira felhúztam magam hogy ez oda vezetett hogy ezen a ponton sikerült végleg, totálisan kizökkennem a filmből. Kár érte. Nekem ha csak arról a Los Angelesbe vezető útról szólt volna az egész (ami végülis csak kb. az első félórát teszi ki), ill. így arról ahogy a két testvér újra egymásra talál, az (a koncepció) sokkal jobban tetszett volna. Minthogy az utolsó óra már szinte semmi másról nem szóljon mint két volt szerelmes ködbe vesző, de egyébként szappanoperákat megidéző történetéről, mindez két, szinte folyamatosan uazon szögekből vett, monoton telefonbeszélgetésbe ágyazva. *** pedig amúgy Nastassja Kinski, hát na! Ha értitek :) |
2019-10-19 20:10.02 |
Azért ez még sztem mindenképpen versenyben van vele :)
Oliver Onions - Dune Buggy https://www.youtube.com/watch?v=2jv2gSY7QB4 |
2019-10-19 20:08.37 |
Fabio Frizzi - Voci Dal Nulla (A pokol hét kapuja soundtrack)
https://www.youtube.com/watch?v=sC2q23WFDEQ |
2019-10-19 20:01.45 |
A vége hatalmasat üt, de addig.... hát elég sok "SZEMTELENség" van benne, számomra túlzottan is sok :) Ill. egyébként is, a legtöbb "olyan" jelenet számomra egyszerűen csak gusztustalannak hatott, mintsem parásnak/sokkolónak. Márpedig én inkább az utóbbi érzéseket keresem egy horrorban, nem azt hogy visszajöjjön a vacsora.
De egynek azért elment persze, amolyan igazi óldszkúl zsé horror filmélmény volt. A filmzenéje mondjuk tényleg csodálatos, ha valamire tényleg mindig is szívesen fogok visszagondolni ezen film kapcsán, azok Fabio Frizzi motívumai, pl. a végefőcímnél is felcsendülő, - tudom használtam már ezt a szót, dehát tényleg - csodálatos Voci Dal Nulla: https://www.youtube.com/watch?v=sC2q23WFDEQ |
2019-10-19 19:20.45 |
Amúgy én az Aladdin-t már meg sem vagyok hajlandó tőle nézni :D (annyira vakvágánynak tartom már Richie filmográfiájában, a Sherlock Holmes-oknak, az UNCLE-nek és az Artúrnak is legalább volt még némi vagy éppen nem is kevés angol vonatkozása) |
2019-10-19 19:17.50 |
Amúgy én az Aladdin-t már meg sem vagyok hajlandó tőle nézni :D (annyira vakvágánynak tartom már Richie filmográfiájában, a Sherlock Holmes-oknak, az UNCLE-nek és az Artúrnak is legalább volt még némi vagy éppen nem is kevés angol vonatkozása) |
2019-10-19 19:12.04 |
Ez volt már? Bocs ha már igen, de én ennek most annyira megörültem :)))))))))))))
[link] [link] NA VÉGRE!!!!!!!!! Sztem tényleg nagyon ideje volt már! (mármint ha vki esetleg nem értené mire célzok: hát hogy egy ilyen "hagyományosabb" gengszterfilmmel előrukkolnia a rendezőnek) |
2019-10-19 19:07.40 |
Váooooo, a Mester ismét a helyes úton!!!!! :))))) Uis annyi történelmi történet, sőt a végén már arab mese után végre ismét egy (és nem mellesleg már a szereposztástól is k.jónak ígérkező) faszányos kis gengszterfilmmel jön, tehát egy olyan műfajú filmmel ami mindig is a legjobban állt neki:
[link] [link] |
2019-10-19 18:44.59 |
Végülis egyben van a film, látványos (a "kedvencem" az az a különös, félig ember-félig kígyó-félig polip vagy mi barlangi entitás volt: [link] ), mozgalmas, és még egy kis dráma is van benne (pl. amikor Vortigern-nek áldozatokat kell hoznia a fentebb pont már megemlített "barlanglény" kedvéért). Nem is untam meg semmi ilyesmi, + még Hunnam és Law is sztem egész jó benne - csak hát ettől a rendezőtől én már régóta nem ilyen és hasonló (vagy egész más) műfaji kicsapongásokat várnék.
(Persze mint tudjuk azóta lett ennél még lejjebb is, azt a filmet meg úgy hívják hogy Aladdin :D Azért ez is komoly "teljesítmény", angol rendezőként London utcáiról eljutni egészen az arab mesevilágig, kár hogy én pont nem tudom értékelni.) |
2019-10-19 18:06.58 |
Azért jó egy hónapja mégiscsak levettem róla egy csillagot, mert miközben próbáltam volna rá visszaemlékezni azt kellett belátnom magamnak, szinte már semmire sem emlékeztem belőle.
És ha egy film ennyire nem emlékezetesre sikerül, az max. 3 csillagot kaphat. |
2019-10-19 18:01.40 |
Nem értettem mi szükség volt arra hogy Timberlake karaktere egyben narrátori feladatot is ellásson, ez nálam egy kicsit összekuszálta az idősíkokat, ill. némileg elidegenítő hatással is bírt.
De ezt leszámítva amúgy számomra rendben volt Allen-nek ez a filmje (is), ill. akik még külön nagyon jók voltak benne az Winslet (ő mint mindig) és Belushi (ő azért nem mindig, de itt pont igen - hajj de még mennyire! sztem több drámai szerepet kéne vállalnia). A két Maffiózó szerepeltetésére mondanám még hogy külön pirospont, de csak ha egy kicsit több játékidőt kaptak volna! |
2019-10-19 17:49.25 |
"Ez már a második munkája volt, amit végignéztem"
Na ez az ami velem ezek után biztosan nem fog megtörténni :) |
2019-10-19 17:46.42 |
Akár jó film is lehetne - ha értelmes, normális, "hétköznapi(bb)" dialógusai lennének. De olyan itt szinte még nyomokban sincs. Az elejétől a végéig a szereplők csakis és kizárólag versben hajlandóak egymással (vagy magukban) kommunikálni. Avagy csúnyábban fogalmazva: csak a halandzsa megy benne végig. De tényleg. Aki látta az tudja.
Az egyetlen vigaszdíjat az jelentette ebben a filmben az olyan hülye mazochistáéknak mint nekem (ebben az esetben mazochista=aki képtelen kilőni egy filmet, hiába jön rá már az első tíz percben hogy amit néz az egy nagy rakás..., magyarán végignéz mindig, minden filmet, akármennyire is szenved közben miatta), hogy Sophie Marceau legalább tényleg szép benne. |
2019-10-19 17:38.21 |
Na most már akkor egy kicsit komolyabban (és kevesebb cinizmussal, miután mostanra minden mérgem elszállt amit a film megtekintése után éreztem), hogy mi is volt igazából a problémám a filmmel:
hát az, hogy nagyon sokszor éreztem azt, hogy a szereplők reakciói egyáltalán nem reálisak. Ill. hogy sokszor mintha egyáltalán nem is lett volna előzményük, mintha ilyenkor előtte kivágtak volna még vmi fontos mondatot vagy mondatokat a filmből. De tényleg, hány ilyen volt? Gyaklag az összes dühkitörés is látszólag csak úgy semmiből jött. Eleve a végkifejletet se értettem/éreztem át igazán, hogy hogyan tudott végül arra döntésre jutni férfi amire jutott. Én úgy éreztem ez se volt ahhoz eléggé felvezetve, itt is mintha bizonyos jelenetekről, mondatokról, dialógusokról(a filmben=veszekedésekről, folyamatos ordibálásokról) menet közben lemaradtunk volna (amiért persze megintcsak elsősorban a forgatókönyv/rendezés/vágás hibáztatható). Semmi érzelmi íve nem volt a dolognak, tulképpen 1xcsak fogta magát egy reggel és levágta. Én így (nem ) láttam (előtte se semmi mást). És egyébként is tényleg, ugyan már, hogy valaki majd egy szál faszban kolbászol olyankor a lakásban amikor vannak nála (és nemcsak az aktuális barátnője és az exfelesége). Ezzel is mégis, mit akarhatott vajon a rendező üzenni? Hogy a főszereplő egy őrült? Ja hát az enélkül is nyilvánvaló volt, lásd visszább, előző bekezdések. Na mindegy. A lényeg, hogy sztem nem jó film. |
2019-10-19 17:12.59 |
Végül a 2. évad végén búcsút intettem a sorozatnak.
Leginkább a szereplők totál természetellenes reakciói kezdtek benne zavarni, de az egyre jobban. Csak pár példa, mind-mind a 2. évadból: - Laurie nekimegy egy meghallgatáson egy illetőnek, amikor az a leendő könyvéről beszél. Miért? - Nora összetör egy rádiót, pedig abban látszólag (pontosabban: "hallszólag") nem is ment semmi különös. Miért? De a legjobb még csak most jön: - Kevin pikk-pakk megbocsát John Murphy-nek, miután az hasbalőtte. What???????????? Miért?????? Hogy????? Szóval hagyjuk már. Képzelem mi minden (hülyeség) várt volna még rám a 3. évadban....... Az a baj ezzel a sorozattal, hogy bár szép(en megírt és fényképezett), csak közben egész egyszerűen hamis, mármint úgy az egész. Mű reakciók, mű érzelmek, műbalhék, mű dialógusok. Mű, mű, mű. Mű az egész. Hiába a dráma műfaj, és hozzá az időnként elég jól kivehető mondanivaló, ha amik konkrétan láthatóak benne azok sokszor totálisan elrugaszkodottak a valóságtól (és ezek között az, hogy amúgy a történet alappillére, miszerint x millió ember eltűnt még az elenyészőbbek közé tartozik ilyen szempontból), ill. összehasonlíthatatlanul jobban mint mondjuk egy anno szintén HBO-s Maffiózók-ban. És és Föld. A Maffiózók (de mondhatnám itt persze akár a Drót-ot is pl.) is úgymond csak "játszódik" persze, hiszen egy kitalált történet- de az legalább az életben, na és A hátrahagyottak? Hát, az meg még csak mintha nem is ebben az univerzumban. Én a 2. évad végére sajnos erre a konklúzióra jutottam. |
2019-10-10 03:45.34 |
Hát bakker, te is jól beletrafáltál egy olyan filmbe ami elérhetetlen :D (Tudom mert csekkoltam, ugye írtam is hogy ha meglesz a cím én is megnézném.) Fogadd őszinte és mély együttérzésemet :D |
2019-10-10 03:40.16 |
Most mér', sztem az se nem olyan bonyolult:
"Endááááááááááááááááá iááááááááááá, villólvéjzlávjúúúúúúúú, úúúúúúúúúúúúááááááááá, villalvéjzlávjúúúúúúúúúúúúúú aaaaaaaáááááá villalvéjzlávjú úaaaaaaaaaáááááááá...... tovább nem tudom a szöveget :DDDD |