Főoldal | TV műsor | Filmek | Színészek | Rendezők | Fórumok | Képek | Díjak |
Keress | |
Részletes keresés |
DVD / Blu-ray premierek |
Alien - Romulus *Angol hangot és Angol feliratot tartalmaz* (DVD) |
Escobar - Az elveszett éden (DVD) |
További DVD premierek |
További Blu-ray premierek |
Hamarosan a TV-ben |
Egyszemélyes hadsereg - Filmbox Family, 14:40 |
Mert azt mondtam - Prime, 14:40 |
A grincs - RTL, 15:00 |
Görögbe fogadva - Moziverzum, 15:20 |
Godzilla x Kong: Az Új Birodalom - HBO, 15:55 |
Teljes tévéműsor |
Szülinaposok |
Jay Brazeau (71) |
Ralph Fiennes (62) |
Hector Elizondo (88) |
Guido de Angelis (80) |
Kamarás Iván (52) |
További szülinaposok |
Utoljára értékeltétek |
Zsarumánia |
Kelly Marcel |
2014-08-28 18:37.52 |
Nem feszengek. Tudom miről beszélsz, de elsőre nem ugrott be, mivel Jamie Bellt se nagyon ismerem.
Nem én vagyok eltévedve :D Nem remegek, megszoktam, hogy megsértődsz, mert unatkozol. Neked tetszene, ha azt csinálná veled Jamie Bell, amit a filmben tett ? |
2014-08-28 18:20.22 |
Nem vagyok eltévedve. Először nem ugrott be, hogy mit csinált. Miért kérdezed ? |
2014-08-28 16:42.07 |
Általános tévedés. |
2014-08-28 16:39.01 |
Igazi csajos film = Feminista propagandafilm. Szinte már törvényszerű, hogy minden évben ki kell adni egy olyan "remekművet" amelyben ismételten felvilágosítanak minket arról, hogy a férfi csak megcsaló, gerinctelen, és megrögzött hazudozó lehet. Innentől kezdve egyértelművé válik, hogy a sztori ezer éves sztereotípiákon és pofátlan túlzásokon alapszik. A film állítása a valóságban persze pont fordítva van jelen, tehát a cselekmény csak is akkor lehetett volna reális, ha a gyűlölt hűtlenkedőt egy nőszemély testesíti meg. Tulajdonképpen ez a mozi olyan, mintha az Elvált nők klubjának lenne egy modernebb és sokkalta primitívebb változata. A végtelenül hiteltelen és erőltetett történetet a kínos jelenetek-párbeszédek, és a színészek alkalmatlansága teszi még élvezhetetlenebbé. Mindezek tetejébe a film indokolatlanul elnyújtott: a három főszereplőnő bosszúhadjárata a játékidő második felében kezdődik. Amíg odáig eljutunk, rengeteg agysejtünk pusztul el.
Cameron Diaz egy kiélt kurvát alakít (ki tudja immár hányadszor?) akinek egyetlen érdeme az, hogy "nős férfival nem kezd". Egy ilyen kaliberű nőnek - mint amilyen Diaz karaktere - nincsenek ilyen és ehhez hasonló elvei, tehát a filmet akár science fictionak is tekinthetjük. Leslie Mann egy ostoba, hisztis nagyra nőt óvodást játszik, Kate Upton pedig egy fél percenként selfiző idiótát. Mellékszereplőként megkapjuk a borzalmas zenéiről ismert Nicki Minajt, aki tökéletesen bebizonyítja nekünk, hogy a filmiparban sincs semmi keresnivalója. Mindent összevetve ez egy hazug és meglehetősen undorító film, bár a Lánybúcsúnál még így is ezerszer kulturáltabb. |
2014-08-28 14:32.52 |
"Kétlem,hogy egy férfi a helyére tudná rakni,illetve teljesen kirakni a női lélek teljes és tökéletes puzzle-ját"
Még egy nő sem tudja. Mióta tökéletes ez a bizonyos puzzle ? |
2014-08-28 13:37.49 |
Az emberek nagy része ilyen. Ha a média felkapna két szarházi gyilkost, akkor azoknak is nagy rajongótáboruk lenne. Ezt mutatja be a film.
Pont a két legprimitívebb karakter volt szimpatikus ? |
2014-08-28 03:21.53 |
Ez tényleg így van.
Szerintem csak próbálkozott. |
2014-08-26 00:36.16 |
Plusz egy cameo. Úgy tudom az is beleszámít. |
2014-08-25 12:34.49 |
Nincs mit! |
2014-08-25 03:09.53 |
Személyiségzavaros? Valóban furcsa néha.. Megvezető ? :D |
2014-08-24 22:47.48 |
Halálos hullámhossz |
2014-08-24 22:44.15 |
Nagyon szellemes volt ;) |
2014-08-24 22:40.53 |
Olvastam. Mindig magából indul ki :D
Ti amúgy nem voltatok jóban múltkor ? |
2014-08-23 19:24.24 |
Meztelen ebéd ? |
2014-08-23 04:03.27 |
Drámavígjáték egy kevés krimivel keverve. Kifigurázásnál-lejáratásnál meg teljesen lényegtelen a hossz. |
2014-08-23 03:52.22 |
Máregcsók a legújabb szenzáció. |
2014-08-22 00:16.24 |
Kösz, hogy szólsz. Elírtam.
*haragszik |
2014-08-22 00:09.24 |
Én? Kire haragudnék ? :D |
2014-08-22 00:05.49 |
Mindenki tudja, hogy az vagy. Nekem nem írtad le, csak folyton átlátszóan tagadtad :D |
2014-08-22 00:04.28 |
Már rád is haragszok. Sértődékeny ám :( |
2014-08-21 23:07.18 |
Óvszert! Az enyém már lejárt :(
Min rágtál be már megint Dzsuszuf ? |
2014-08-21 23:00.10 |
Tedd szét.
Mi bajod van ? |
2014-08-21 22:57.49 |
Ezt mindenkitől megkérded ? :D |
2014-08-21 22:52.58 |
Scorsese eddigi legújabb mozija ezúttal nem meríti ki a gengsztermozi zsánerének fogalmát, ennek ellenére könnyen tekinthetünk rá bűnfilmként, mivel a történetben igen fontos szerepet kap a korrupció, és a tisztességtelenül szerzett vagyon. Hatalmas különbség persze nincs a Wall Street farkasának és a korábbi klasszikusoknak a felépítése között, hiszen jelen esetben is a jól ismert felemelkedés-csillogás-bukás sémát követhetjük végig a vásznon.
A sztori ezúttal is valós eseményeken alapszik: a forgatókönyv Jordan Belfort életrajzi regénye (vagy inkább talán a börtönévei alatt írt memoárja) nyomán készült, amiből Scorsesenek egy igen stílusos és lendületes filmet sikerült faragnia. A majdnem kereken száznyolcvan perces játékidő első órája — ami még egészen visszafogottnak mondható — valójában nem más, mint az őrült tombolás és a botrányos jelenetsorok felvezetése. A történet szerint Jordan Belfort (Leonardo DiCaprio) a 80-as évek vége felé fiatal tőzsdeügynökként kezd el dolgozni egy New York-i cégnél. Később kiváló kommunikációs képességei révén, mások átverésével hatalmas pénzösszegre tesz szert, aminek egy részét természetesen drogra, kurvákra, bulikra és luxusra herdál el. A felhalmozott vagyon maradékából pedig felépíti a saját birodalmát. Innentől kezdve a film nagyjából nem szól másról, mint az antihős és barátai hedonista életmódjának kendőzetlen bemutatásáról. Bizonyára nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt írom, hogy a bűnhődés ezúttal sem marad el; Belfort megüti bokáját, a csúcsról zuhanórepülésbe kezd, és mindenét elveszíti. A három órás játékidő alig észrevehető. Az események pörögnek, a történet szinte egy percre sem ül le. A nyelvezet az elejétől a végéig vulgáris (csak 506-szor hangzik el a fuck szó!), ettől függetlenül az összes dialógus remek, és — már akinek — szórakoztató. Scorsese még mindig nagyszerűen ötvözi a művészfilmet a közönségfilmmel, épp ezért több, hosszan elnyújtott jelenettel is bővelkedik az alkotás - amelyek közül némelyikből a kevesebb több lett volna. Összességében viszont a kép- és látványvilág, valamint az operatőri munka is szenzációs lett. A sztori leginkább negatív karaktereket mutat be, az egyetlen fontosabb pozitív figurája a cselekménynek a Belfort után szaglászó nyomozó (Kyle Chandler). A színészek egyébként zseniálisan játszanak (legfőképpen persze DiCaprio), Jonah Hill kivételével. A híresztelésekkel ellentétben, semmi maradandót nem nyújtott a játéka, sokkal inkább egy irritálóan erőltetett ripacskodást láthattunk tőle; érdemtelenül jelölték tehát Oscar-díjra a legjobb férfi epizódszereplő kategóriában. A legjobb mellékalakítást egyértelműen a mostanában nagy népszerűségnek örvendő Matthew MCconaughey tudhatja magáénak, aki meglehetősen keveset volt látható a képernyőn. Sokaknak úgy tűnhet, hogy a brókerlét, a hedonizmus és a züllés precíz prezentálása, semmit nem lendít előre a történeten, sőt határozottan öncélúan hathatnak bizonyos jelenetek (mint például a vad orgiák, kábítószertől való szenvedés-fetrengés, Belfort rongyrázása, vagy egy törpe célba dobálása a munkahelyen). Ezeknek a momentumoknak azonban igen komoly súlya van, mivel Scorsese így próbálja minél hitelesebben, és mélyebben bemutatni szereplői elítélendő életformáját, erkölcsi értéktelenségét. Legújabb filmjében nem kívánta annyira sokkolni a nézőit (azt már megkaptuk a Casinoban és a Nagymenőkben), így kénytelen volt a humor eszközéhez nyúlni, hogy elborzasztás helyett, inkább nevetség tárgyává tegye figuráit - pontosabban a valódi Jordan Belfortot és társait, valamint a felső tízezer életét élő, nagyvilági személyeket. Tehát a rendező még véletlenül sem szeretné piedesztálra emelni, vagy esetleg követendő példának beállítani a főhőst, és annak életvitelét. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy beperelték a film producereit. A Wall Street farkasa a direktor mestermunkái közül, a már fentebb említett Casino című alkotáshoz hasonlítható a legjobban. A rengeteg trágárkodás, és a kiváló dalok kettőse végigkíséri a művek eseményeit. A zenére összevágott képsorok, többször olyan benyomást kelthetnek, mintha nagyszabású videoklipeket néznénk. Persze akad néhány eltérés is a két produkció között. Míg a Casino zeneválasztása kimerül nagyjából azonos stílusú számokban, amelyek szinte a játékidő egésze alatt szólnak, addig a Wall Street farkasában jóval ritkábban csendülnek fel vegyes műfajú slágerek (a filmek lezárásában hallható dalok, mindkettőnek óriási plusz élményt adnak). A legszembetűnőbb különbséget mégis a vérengzés, és a brutális képkockák teljes hiánya adja. Ezekben ugyanis nem bővelkedik a brókermozi, de ügyesen kompenzálja őket a rendező változatos szex- és egyéb botrányos jelenetekkel. A Wall Street farkasának a fináléja azonban inkább a Nagymenők című, szintén Martin Scorsese által rendezett klasszikus gengsztermozi záróképsoraira hajaz jobban. Mindkét film főhőse tulajdonképpen ugyanarra a sorsra jut, és Henry Hill (Ray Liotta) szinte egy az egyben azt követi el, amit Belfort is megtesz az életéről szóló mű lezárásában. Bár a három filmnek — a hasonlóságok ellenére — történetileg semmi köze nincsen egymáshoz, mégis gyakran hallani egy olyan spekulációról, amely szerint a rendező legjobban sikerült munkái valójában egy trilógia darabjainak számítanak (mint például Sergio Leone Dollár-trilógiája esetében), aminek az első két része a Nagymenők és a Casino, a záró epizód pedig természetesen maga a Wall Street farkasa. Mivel valamilyen szinten mind a három produkciónak a pénz áll a középpontjában és amiért a felemelkedés-bukás narratívát követik végig a történetek, akár egyfajta trilógia különálló fejezeteinek is vehetnénk ezeket a filmeket |
2014-08-21 22:52.50 |
David Lynch filmjei közül az utolsó verte ki legtöbbeknél a biztosítékot, miközben nem sokkal elvontabb a mai napig agyondicsért Radírfejnél, ami történetesen a rendező legelső alkotása.
Az tény, hogy a történet követhetetlen. A Mulholland Drive és az Útvesztőben esetében egy darabig szépen felépített cselekményeket láthattunk (amik persze később darabokra hullottak), de az Empirenek még csak a szerkezetét sem egyszerű meghatározni. A megmagyarázhatatlan eseményeket keretbe zárja a tévéképernyő és egy azt néző fiatal nő (a Rabbits-t nem ismertem, így a tv-ben látható nyulakról egyből a Donnie Darko jutott eszembe). Lynch nehezebb filmjei nézése közben kapásból arra gondolok, hogy a jelenetek - vagy csak egy részük - az álomvilágban zajlanak, de ennél a műnél többször az a gyanúm támadt, mintha a szereplők a tévékészülékbe bezárva léteznének. Lehet, hogy ez abszurdnak tűnik, de a rendezőtől simán kitelik, hogy ilyet képernyőre visz. Néhány képsor többször ismétlődik a filmben, ami utalhat "visszatérő álom"-ra, de akár egy elvont, megfejthetetlen időutazást is jelenthet (ha esetleg az utóbbi igaz, akkor Nolan elkezdheti felkötni a gatyáját). Ha a sztorinak van bármi mondanivalója, akkor talán az lehet az, hogy az előbb említett fiatal nő elalszik a tévé előtt, majd a készülékből kiszűrődő hangokat-zajokat beleszövi álmába. Régóta várom, hogy David Lynch előrukkoljon egy újabb alkotással, de valószínűleg ezt tervezte utolsónak, mivel úgy tudom mostanában zenével foglalkozik. |
2014-08-21 19:03.25 |
Nem piszkálom. Én csak reagáltam. |
2014-08-21 18:06.14 |
Akkor miért nekem magyarázol ? |
2014-08-21 18:05.24 |
A falka |
2014-08-21 17:39.47 |
Tényleg nem nagy szám. Nagyobb volt a füstje mint a lángja. Csakis a címe miatt kapott ekkora médiafelhajtást. |
2014-08-21 17:36.36 |
Mégsem én beszélek állandóan a Halálbiztosról :D |